Σάββατο 28 Ιουλίου 2018

Γ. Αδαλής : Εχω στα χέρια μου πάνω από 14 μαρτυρίες ομάδων ανθρώπων , που έσπευσαν εθελοντικά για βοήθεια και τους αρνήθηκαν!


Άγιος Ανδρέας, 25/7/18, ώρα 18:15. Καταφθάνει από το κέντρο της Αθήνας, μια ομάδα εθελοντών για βοήθεια! 

Παρακαλάνε τους υπεύθυνους να τους εντάξουν στην επιχείρηση επί ώρες! 

ΔΕΝ ΤΟΥΣ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΣΑΝ κι έφυγαν πίσω αφού παρακάλεσαν τους πάντες για να βοηθήσουν στην κατάσβεση μικροεστιών φωτιάς και στο μάζεμα ξηρών κλαδιών! 


Έπεσαν δεκάδες τηλέφωνα προκειμένου να τους «επιτρέψουν» να βοηθήσουν τους κατάκοπους πυροσβέστες σε βοηθητικές εργασίες! 

ΤΙΠΟΤΑ! Μετά από ώρες διαπραγματεύσεων, τους έδιωξαν πίσω στην Αθήνα! Και οι μικροεστίες ακόμα σιγοκαίνε…

ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΑΠΟΡΕΙΤΕ, ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΣΤΟ ΕΡΩΤΗΜΑ, «ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΧΡΗΣΙΜΟΠΟΙΗΘΗΚΑΝ ΠΕΖΟΠΟΡΑ ΤΟΥ ΣΤΡΑΤΟΥ»!


Γιατί είναι αλήτες! Γιατί όντως, είχαν σχέδιο πραγματικά! Με την διαφορά ότι το σχέδιο τους ήταν να … αφήσουν την Αττική να γίνει στάχτη! Τέτοιο σχέδιο είχαν!!!

ΥΓ.
Εχω στα χέρια μου πάνω από 14 μαρτυρίες ομάδων ανθρώπων από διάφορα μέρη, που έσπευσαν εθελοντικά για βοήθεια και τους αρνήθηκαν! 

Θα τα πούμε όλα όταν έρθει η ώρα αλήτες !!!


«Τριβέλι Πᾶνος» 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου