Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

Σε όλη την Δύση έρχεται το... χαλάλ - Σκοτώνουν τα ζώα προς βρώση με φρικτό τρόπο


Γράφει ο Θεόφραστος Ανδρεόπουλος

Μετά την κατάργηση των χοιρινών λουκάνικων και του μπέικον στην Γερμανία τώρα έρχεται και το... χαλάλ, δηλαδή ο τελετουργικός (και βασανιστικός) τρόπος με τον οποίο θα σφάζονται τα ζώα για να μπορούν να καταλήξουν στο πιάτο του... μουσουλμάνου καταναλωτή.

Το φαινόμενο βέβαια δεν περιορίζεται μόνο στην Ευρώπη αλλά έχει εξαπλωθεί σε όλη την (πρώην όπως φαίνεται) χριστιανική Δύση.

Μαζί με την αύξηση του μουσουλμανικού πληθυσμού στην Ευρώπη και όχι μόνο, παρατηρείται όλο και μεγαλύτερη εξάπλωση των ισλαμικών τροφίμων παγκοσμίως.
Στην Αμερική εβδομήντα επτά πολυκαταστήματα Walmart υπακούουν πλέον στους νόμους της Σαρία με κρέατα Χαλάλ να πωλούνται τουλάχιστον σε έντεκα πολιτείες της Αμερικής.

Η εταιρία Crescent Foods, (στα ελληνικά: Φαγητά Ημισελήνου), ο κύριος προμηθευτής εξασφαλισμένης ποιότητας Χαλάλ πουλερικών στην Αμερική, σε ορισμένα μαγαζιά έχει συμπληρώσει ήδη τέσσερα χρόνια υπηρεσίας.

Φέτος ήδη προστέθηκαν 11 Πολιτείες στην Αμερική οι οποίες θα προμηθεύουν στα καταστήματά τους προϊόντα Χαλάλ της εταιρίας αυτής. Μαζί με το Μίτσιγκαν και το Ιλινόις, προστίθενται το Τέξας, η Πενσυλβάνια, Οχάιο, κ.α. για να γίνουν οι πρώτες πολιτείες όπου οι πελάτες θα μπορούν να αγοράσουν κρέας που εμπιστεύονται όταν επισκέπτονται τα καταστήματα.

«Έχουμε πλημμυρίσει από αιτήσεις μουσουλμάνων πελατών μας οι οποίοι μας ρωτούν πότε θα έχουν τη δυνατότητα να αγοράζουν κρέας Χαλάλ στην περιοχή τους και εμείς είμαστε χαρούμενοι να εκπληρώσουμε αυτή τους την επιθυμία», δήλωσε ο Joohi Tahir, αντιπρόεδρος του μάρκετινγκ στην εταιρία Crescent Foods.

«Είναι καλή επιχειρηματική λογική για εμάς να περάσουμε σε μια αγορά κυρίαρχης τάσης και για τα καταστήματα Walmart να αναγνωρίσουν τη δυνητική αυτού του εντελώς φυσικού και εξασφαλισμένης ποιότητας Χαλάλ προϊόντος. Άλλωστε, ο καταναλωτής κρέατος Χαλάλ είναι ένας σημαντικά αναπτυσσόμενος τομέας στην αγορά με αγοραστική δύναμη πάνω από 170 δισσεκατομύρια δολάρια το χρόνο.» 

Όλο και περισσότερες εταιρίες υποδουλώνονται στα προϊόντα Χαλάλ, υποστηρίζοντας μάλιστα ότι είναι φθηνότερα καθώς το τελικό προϊόν μπορεί να καταναλωθεί τόσο από μουσουλμάνους όσο και από μη μουσουλμάνους.

Οι καταναλωτές της Crescent γνωρίζουν ότι η αγορά προϊόντων Χαλάλ για την οικογένειά τους είναι η καλύτερη επιλογή από τα παραδοσιακά κρέατα εμπορίου.

Αυτό όμως που δεν αναφέρουν είναι η διαδικασία η οποία ακολουθείται για να διατεθεί αυτό το κρέας προς κατανάλωση στην αγορά.

Ενώ στα παραδοσιακά σφαγεία χρησιμοποιείται η μέθοδος της τοπικής αναισθησίας του ζώου πριν προχωρήσουν στη σφαγή του, στα μουσουλμανικά σφαγεία με κρέας Χαλάλ, καθώς και στα εβραϊκά με κρέας kosher, το ζώο θα πρέπει σύμφωνα με τους πιστούς τους να έχει πλήρως τις αισθήσεις του καθώς σφάζεται.

Ακόμη, τα ζώα σύμφωνα με τους μουσουλμάνους σφάζονται με αργό και βασανιστικό τρόπο καθώς πιστεύουν ότι… όσο υποφέρει το ζώο τόσο… γευστικότερο θα είναι το κρέας. Δηλαδή ωραία γεύση μέσω…σαδισμού!

Όσο περνούν τα χρόνια όλο και περισσότερες αλυσίδες φαγητού καθώς και εστιατόρια υιοθετούν προϊόντα Χαλάλ λόγω της τεράστιας ζήτησης και της εξάπλωσης ολοένα και περισσότερο του μουσουλμανικού πληθυσμού. Μία από τις πιο διάσημες αυτές αλυσίδες είναι και τα Mc’ Donald’s.

Φυσικά η Ελλάδα δεν θα μπορούσε να αποτελεί εξαίρεση στην πώληση αυτού του είδους κρέατος με διάφορα περσικά και γενικότερα αραβικά εστιατόρια στην Αττική να σερβίρουν κρέας Χαλάλ στους πελάτες τους όπως για παράδειγμα το εστιατόριο, «PARS PERSIAN RESTAURANT» στο Χαλάνδρι.

Σύντομα, με την αύξηση των μουσουλμάνων μεταναστών και τον εγκλωβισμό τους στην Ελλάδα η πώληση ειδών Χαλάλ εξαπλώνεται σε όλη τη χώρα με αποτέλεσμα οι Έλληνες πολίτες να τρώνε κρέας από ζώα που έχουν βασανιστεί με το χειρότερο τρόπο πριν τη σφαγή τους.

Σημειώνεται ότι ήδη, δεκάδες επιχειρήσεις από διάφορες περιοχές της Ελλάδας έχουν σπεύσει τα τελευταία χρόνια ν' αποκτήσουν πιστοποίηση "χαλάλ", οι οποία αποτελεί διαβατήριο για να 'ξεκλειδώσουν" σημαντικές αγορές για τα προϊόντα "made in Greece".

Όπως εξηγεί στο ΑΠΕ-ΜΠΕ ο σύμβουλος εξαγωγών Θωμάς Βασσάρας, εκπρόσωπος στις αγορές της Νοτιοανατολικής Ευρώπης της εταιρείας Halal Certification Services με έδρα την Ελβετία, η συνολική αξία των τροφίμων της ισλαμικής οικονομίας υπολογίζεται ότι ανήλθε το 2013 σε περίπου 1,3 τρισεκατομμύρια δολάρια κι αναμένεται να αυξηθεί στα 2,5 τρισεκατομμύρια μέχρι το 2019, οπότε γίνεται άμεσα αισθητό το μέγεθος της επιχειρηματικής ευκαιρίας.

Έπειτα από αδράνεια αρκετών ετών, οι ελληνικές επιχειρήσεις έχουν αρχίσει να "παίρνουν το μήνυμα" και ήδη, σύμφωνα με τον κ. Βασσάρα, ο οποίος είναι και μέλος του διοικητικού συμβουλίου του Συνδέσμου Εξαγωγέων Βορείου Ελλάδος (ΣΕΒΕ), περίπου 70 έχουν αποκτήσει σχετικές πιστοποιήσεις για εξαγωγές προϊόντων "χαλάλ", είτε αυτά αφορούν κορινθιακή σταφίδα είτε γαλακτοκομικά είτε ελαιόλαδο είτε άλλα προϊόντα.

πηγή

Πηγή: http://koukfamily.blogspot.com/
«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου