Πέμπτη 12 Δεκεμβρίου 2019

ΕΡΩΤΗΣΙΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΤΡΙΑΡΧΗ ΚΩΝΣΤΑΝΤΙΝΟΥΠΟΛΕΩΣ: Ἔχουμε δογματικές διαφορές μέ τούς Λατίνους; (Θαῦμα Ἁγίου Σπυρίδωνος)


Σχόλιο Πᾶνος: Μὲ ἀφορμὴ τοὺς «ἀδελφικούς» ἐναγκαλισμούς, τὶς συναντήσεις, τοὺς ἀσπασμοὺς καὶ τὰ συλλείτουργα τοῦ Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως μὲ τὸν Πάπα, παραθέτουμε τὸ παρακάτω θαῦμα τοῦ Ἀγίου Σπυρίδωνος τὸ ὁποῖον τὸ πήραμε ἀπὸ τὴν ἱστοσελίδα «Ὀρθόδοξος Συναξαριστής». 

Ἄς τὸ διαβάσουν μήπως καὶ παραδειγματιστοῦν ἀπὸ τὴν τιμωρία καὶ τὸ δίδαγμα τοῦ μεγάλου αὐτοῦ θαύματος τοῦ Ἁγίου, ἀφ᾿ ἑνὸς ὁ Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως καὶ ἀφ᾿ ἑτέρου ὁ Ἀρχιεπίσκοπός μας καὶ ὅσοι Μητροπολίτες μας κάνουν τυφλὴ ὑπακοὴ στὰ κελεύσματά Του (κατὰ τὸν Σπάρτης «ἡ κεφαλὴ τῆς Ἐκκλησίας στὴν γῆ), ὅσον ἀφορὰ στὶς οἰκουμενιστικὲς θέσεις, τοποθετήσεις καὶ πράξεις του καὶ οἱ ὁποῖοι Μητροπολίτες καὶ λοιποί, συμπαρασύρουν χιλιάδες χριστιανοὺς στὴν πλάνη τῆς παναιρέσεως τοῦ οἰκουμενισμοῦ. 

Ἄς εὐχηθοῦμε ὁ Ἅγιος νὰ φωτίση τοὺς ταγοὺς τῆς Ἑκκλησίας μας, νὰ μετανοήσουν καὶ νὰ ἀντιδρᾶσουν σθεναρὰ στὴν μεγάλη αὐτὴ πλάνη καὶ ἰδίως στὸ μεγάλο πρόβλημα ποὺ δημιουργήθηκε τελευταῖα, μὲ τοὺς χειρισμοὺς καὶ ἀποφάσεις τους στὸ θέμα τοῦ Οὐκρανικοῦ!
Ἀμήν!
  ________________

Ο αρχιναύαρχος του Ενετικού στόλου και διοικητής της νήσου Κερκύρας, Ανδρέας Πιζάνης, θέλοντας κατά ένα τρόπο πιο φανερό και πιο θεαματικό να εκδηλώσει την ευγνωμοσύνη του στον άγιο για τη σωτηρία, αποφάσισε να στήσει στον ναό ένα θυσιαστήριο ακόμη. Ένα θυσιαστήριο για να γίνεται επάνω σ' αυτό το μυστήριο της Θείας Ευχαριστίας κατά το Λατινικό δόγμα.

Το θυσιαστήριο, αλτάριο κατά τους Λατίνους, θα κτιζόταν δίπλα στην Αγία Τράπεζα των Ορθοδόξων κι εκεί θα γινόταν από Λατίνο ιερέα η θεία Λειτουργία. Στή σκέψη του αυτή πολύ ενισχύθηκε ο Ενετός διοικητής και από ένα θεολόγο Λατίνο σύμβουλο του, κάποιο Φραγκίσκο Φραγγιπάνη. Ο τελευταίος θεώρησε την ευκαιρία μοναδική για να τοποθετήσει στο ναό του αγίου αλτάριο, δηλαδή αγία Τράπεζα φράγκικη και να τελείται μέσα στον ορθόδοξο ναό του αγίου η θεία Λειτουργία με άζυμα, κατά το δικό τους το δόγμα. Μετά τη γνωμοδότηση, που πήρε από τον σύμβουλο του ο διοικητής Ανδρέας Πιζάνης, κάλεσε τους ιερείς του Ναού και τους ανακοίνωσε τον σκοπό του και ζήτησε κατά κάποιο τρόπο από αυτούς και τη συγκατάθεση τους.

Εκείνοι, όπως ήτο φυσικό, αρνήθηκαν κι υπέδειξαν, πως αυτό θα ήταν μια καινοτομία ασύγγνωστη και επιζήμια και γι' αυτό δεν έπρεπε να γίνει. Στην άρνηση των ιερέων να συγκατατεθούν στην τοποθέτηση του αλταρίου, ο διοικητής τους απείλησε κι αποφάσισε να προχωρήσει στην εκτέλεση του σχεδίου του χωρίς την άδεια τους. Οι ιερείς στην επιμονή του κατέφυγαν με δάκρυα στον άγιο τους και ζήτησαν με θερμή προσευχή, τη βοήθεια και την προστασία του. 

Ο διοικητής με το δικαιωμα που του έδινε η εξουσία, προσπάθησε ανεμπόδιστα να προχωρήσει στην εκτέλεση της παράνομης επιθυμίας του. Αλλά και ο άγιος, για να προλάβει μια τέτοια απαράδεκτη πράξη, παρουσιάστηκε δύο κατά συνέχεια νύκτες στον ύπνο του με το ένδυμα ορθόδοξου μοναχού και του συνέστησε να παραιτηθεί από την απόφαση του, διαφορετικά θα το μετάνοιωνε πολύ πικρά. 

Τρομαγμένος ο διοικητής κάλεσε τον σύμβουλο του και του φανέρωσε και τις δύο φορές την απειλή του αγίου. Ο θεολόγος σύμβουλος γέλασε και τις δύο φορές κι υπέδειξε πώς δεν έπρεπε αυτός ένας μορφωμένος άρχοντας να βασισθεί στα όνειρα, που είναι έργο, όπως του είπε, του διαβόλου και που σκοπό έχουν να παρεμποδίσουν και να ματαιώσουν ένα καλό και θεάρεστο έργο.

    Τα λόγια του συμβούλου διασκέδασαν τον φόβο του διοικητού, ο οποίος μάλιστα την επομένη ήμερα 11 Νοεμβρίου 1718 μ.Χ. ακολουθούμενος από τη συνοδεία του πρωί-πρωί ξεκίνησε για την εκκλησία του αγίου για να προσκυνήσει τάχατες το λείψανο και να ανάψει το καντήλι του. Ουσιαστικά όμως πήγε εκεί για να καταμετρήσει το μέρος που θα κτιζόταν το αλτάριο και να καθορίσει και τις διαστάσεις του, μήκος, πλάτος και ύψος.

    Εκεί στον ναό για μια ακόμη φορά αγωνίστηκαν οι ιερείς με κάθε τρόπο, να τον αποτρέψουν από του να εκτελέσει το σχέδιο του. Άδικα, όμως. Ο άρχοντας, όχι μόνο δεν μεταπείσθηκε, αλλά και με σκληρό και βάναυσο τρόπο τους απείλησε πώς, αν του ξαναμιλούσαν γι' αυτό το θέμα, θα τους έστελλε φυλακή στη Βενετία.

    Έφυγε ο διοικητής με τη συνοδεία του, με την απόφαση την επομένη το πρωί, δηλαδή στις 12 του Νοέμβρη, οι άνθρωποι του να ερχόντουσαν να αρχίσουν το έργο. Οι ιερείς κι ένας αριθμός πιστών έμειναν εκεί, συνεχίζοντας με δάκρυα τις παρακλήσεις τους μπροστά στην ανοικτή λάρνακα, που περιείχε το σεπτό λείψανο.

    Πέρασε η μέρα. Νύχτωσε. Κοντά στα μεσάνυχτα, όπως μας διηγείται ο υπέροχος χρονικογράφος Αθανάσιος ο Πάριος, στο βιβλίο του «ΟΥΡΑΝΟΥ ΚΡΙΣΙΣ», βροντές και κεραυνοί συνταράζουν την πόλη. Ο σκοπός, που βρισκόταν στην είσοδο του φρουρίου κοντά στην πυριτιδαποθήκη βλέπει κάποιο μοναχό να προχωρεί μ' ένα δαυλό αναμμένο στο χέρι και να μπαίνει στο Φρούριο. Πρόφτασε και του φώναξε: «Ποιός είσαι; Πού πάς»; Μια φωνή του απήντησε. «Είμαι ο Σπυρίδων».

    Την ίδια ώρα τρείς φλόγες βγήκαν από το καμπαναριό της εκκλησίας ενώ ένα χέρι άρπαξε τον σκοπό και τον πέταξε στην άλλη μεριά του κάστρου. Ο σκοπός έπεσε όρθιος χωρίς να πάθει τίποτα. Ταυτόχρονα μια δυνατή, εκκωφαντική έκρηξη ακούστηκε. Και το φρούριο τινάχτηκε στον αέρα με όλα τα γύρω σπίτια. Η καταστροφή υπήρξε τρομερή. Χίλια περίπου πρόσωπα σκοτώθηκαν. Ο διοικητής Ανδρέας Πιζάνης βρέθηκε νεκρός με τον τράχηλο ανάμεσα σε δύο δοκάρια. Και ο θεολόγος σύμβουλος του, νεκρός έξω από το τειχόκαστρο μέσα σε ένα χαντάκι, στο οποίο έτρεχαν τα ακάθαρτα νερά των αποχωρητηρίων της πόλεως. 

Το ασημένιο πολύφωτο κανδήλι, που έκανε δώρο ο άρχοντας στην εκκλησία του αγίου, κατέπεσε με αποτέλεσμα να καταστραφεί η βάση του. Το κανδήλι κρεμάστηκε πάλι στο ίδιο μέρος, όπου βρέθηκε πεσμένο. Έτσι με αλάλητη φωνή μαρτυρεί ως σήμερα τη συμφορά, που έγινε. Και στη Βενετία, εκεί μακρυά στη Βενετία, την ίδια στιγμή έπεσε κεραυνός στο μέγαρο του Ανδρέα Πιζάνη, τρύπησε τον τοίχο κι έκαψε το πορτραίτο του άρχοντα. Την εικόνα του. Μόνο την εικόνα του.

    Η τιμωρία παραδειγματική. Και το δίδαγμα από το περιστατικό μοναδικό. Η Ορθοδοξία δεν μπορεί να συγχέεται με τον παπισμό. Η Ορθοδοξία είναι φως, αλήθεια, ζωή. Ο παπισμός σκοτάδι, αίρεση, πλάνη.

    Την άλλη μέρα, μετά από αυτά που συνέβησαν, ο Λατίνος επίσκοπος διέταξε να σηκώσουν τα υλικά, που μετέφεραν από μπροστά στην εκκλησία και να ματαιώσουν το έργο που σκέφθηκαν να εκτελέσουν. Την ίδια μέρα ο λαός της Κέρκυρας, μαζεμένος στον ιερό ναό του αγίου ψάλλει με αγαλλίαση και χαρά στον ακοίμητο προστάτη της νήσου:

    «Ως των Ορθοδόξων υπέρμαχον, και των κακοδόξων αντίπαλον, Παμμακάριστε Σπυρίδων, ευφημούμεν oι πιστοί και υμνούμέν σε, και δυσωπούμέν σε, φυλάττειν τον λαόν και την πάλιν σου, πάσης κακοδοξίας και επιδρομής βαρβάρων απρόσβλητον».

Τὸ κείμενο τὸ πήραμε ἀπὸ ΕΔΩ
«Πᾶνος» 

2 σχόλια:

  1. Η σημερινοι αγαπούληδες Βαρθολομαίος,Ιερώνυμος και λοιποί. Που μας λένε ότι ο Θεός είναι αγάπη.
    Φαίνεται δεν διάβασαν ποτέ αυτό το θαύμα του Αγίου Σπυρίδωνα.
    Εκτός από τον διοικητή και τον θεολόγο σύμβουλο του, που βρήκαν φρικτό και ατιμωτικό θάνατο. Βλέπουμε ότι σκοτώθηκαν 1.000 ακόμα πρόσωπα.
    Και διαβάζουμε ότι. Η τιμωρία παραδειγματική. Και το δίδαγμα από το περιστατικό μοναδικό.
    Η Ορθοδοξία δεν μπορεί να συγχέεται με τον παπισμό.
    Η ΟΡΘΟΔΟΞΊΑ ΕΊΝΑΙ ΦΩΣ,ΑΛΉΘΕΙΑ, ΖΩΉ.
    Ο παπισμός σκοτάδι, αίρεση, πλάνη.
    Ο ΠΡΟΦΉΤΗΣ ΗΣΑΪ́ΑΣ φώναζε 800 χρόνια π.Χ.
    Ουαί όταν οι άνθρωποι θα λένε το φως σκότος και το σκότος φως.
    Την αλήθεια ψεύδος και το ψεύδος αλήθεια.
    Δυστυχώς αυτά ζούμε σήμερα.
    Μας λένε σήμερα τι είπε και τι έδειξε ο Χριστός. Και μας μιλάνε για αγάπη και ειρήνη. Αυτή την αγάπη και την
    ειρήνη την δική τους να την βράσουμε.
    ΤΟ ΘΈΑΝΘΡΩΠΙΝΟ ΣΏΜΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΎ ΕΊΝΑΙ ΤΟ ΚΡΙΤΉΡΙΟ ΤΩΝ ΠΆΝΤΩΝ.
    ΜΑΣ ΕΝΔΙΑΦΈΡΕΙ ΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΟΎ.
    ΑΝ ΈΧΟΥΜΕ ΤΟ ΠΡΌΣΩΠΟ ΤΟΥ ΘΕΑΝΘΡΏΠΟΥ ΙΗΣΟΎ ΧΡΙΣΤΟΎ. ΤΌΤΕ ΜΌΝΟ ΘΑ ΈΧΟΥΜΕ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΉΣΙΑ ΑΓΆΠΗ ΚΑΙ ΤΗΝ ΓΝΉΣΙΑ ΕΙΡΉΝΗ.
    Ο ΧΡΙΣΤΟΣ μας ονομάζεται ΣΩΤΉΡΑΣ, ΓΙΑΤΊ ΕΊΝΑΙ Ο ΜΌΝΟΣ ΠΟΥ ΜΠΟΡΕΊ ΝΑ ΜΑΣ ΣΏΣΕΙ.
    Και καμία άλλη από τις λεγόμενες θρησκείες, δεν μας οδηγείσει στην Σωτηρία. Όπως προσπαθεί να μας πείσει ο Βαρθολομαίος.
    Οι θεοφόροι πατέρες μας μαζί με τον Άγιο Σπυρίδωνα, καταδίκασαν την αίρεση.
    Έγιναν 9 ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΟΙ ΣΎΝΟΔΟΙ για να καταδικάσουν τις αιρέσεις.
    Και έρχεται τώρα ο Βαρθολομαίος με την ψευδό σύνοδο του κολυμπαρίου, να απεμπολήσει όλες τις ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΚΈΣ ΣΥΝΟΔΟΎΣ.
    Και να αποκαλέσει τις αιρέσεις αδερφές εκκλησίες.
    Ω ΤΗΣ ΒΛΑΣΦΗΜΊΑΣ ΜΈΓΕΘΟΣ.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Γι'αυτο θα παθει πολλα η Κρητη απο τους τουρκους εξ αιτιας αυτης της συνοδου στο κολυμπαρι και οχι μονο.

    ΑπάντησηΔιαγραφή