tag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post4853759958488802945..comments2024-03-28T23:55:08.442+02:00Comments on ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ: Τὰ συμπεράσματα καὶ οἱ ὑποχρεώσεις ποὺ ἀπορρέουν ἀπὸ τὴν πρωτόγνωρη κατάσταση ποὺ βιώσαμε τὸ φετινὸ Πάσχα. Πᾶνοςhttp://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comBlogger65125tag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-24528582658320651772020-04-27T16:09:55.679+03:002020-04-27T16:09:55.679+03:00Ἀδελφέ μου, δυστυχῶς ἄλλα σοῦ λέω καὶ ἄλλα καταλαβ...Ἀδελφέ μου, δυστυχῶς ἄλλα σοῦ λέω καὶ ἄλλα καταλαβαίνεις...<br /><br />Ὁ Θεὸς μαζί μας!Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-67109930908391288302020-04-27T15:28:15.723+03:002020-04-27T15:28:15.723+03:00Αδελφέ Πάνο,
Και ένα ξεκαθάρισμα μιας παρανόησης ...Αδελφέ Πάνο, <br />Και ένα ξεκαθάρισμα μιας παρανόησης της λέξης υποχρεωτικό, που έκανες στο 1:19 μμ σχόλιο σου. <br /><br />Εγραψες: "Οὔτε ὁ Χριστὸς ὑποχρέωσε κανέναν νὰ τὸν ἀκολουθήση, ἀλλὰ γιὰ ὅσους δὲν τὸν πίστεψαν καὶ δὲν τὸ πιστεύουν, ὑφίστανται τὶς συνέπειες τῆς ἀποστασίας."<br /><br />Δεν είπα εγώ ότι αυτό σημαίνει υποχρεωτικό, δηλαδή με το ζόρι, χωρίς την θέληση του. <br />Οταν λέμε υποχρεωτικό εννοούμε μέσα στα όρια της ελευθερίας. Δεν εννοούμε να εξαναγκάσουμε με το ζόρι κάποιον να κάνει κάτι που δεν θέλει. Οι εντολές του Χριστού είναι υποχρεωτικές με την σημασία ότι αν δεν τις πράττουν οι άνθρωποι τότε αμαρτάνουν. <br />Με την αποτείχιση όμως δεν συμβαίνει το ίδιο στη φάση που βρισκόμαστε. Ενώ αν παραβεί κάποιος μια εντολή του Χριστού αμαρτάνει, αν δεν αποτειχιστεί δεν αμαρτάνει και δεν μολύνεται οπωσδήποτε. Δεν υποχρεούται να αποτειχιστεί.<br />Αντίθετα η πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης νομίζει υποχρεωτικό και αναγκαίο να αποτειχιστεί ο πιστός, διαφορετικά μολύνεται, παρακούει σε θεία εντολή!!! <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-45668952098097717222020-04-27T15:04:49.477+03:002020-04-27T15:04:49.477+03:00Και κάτι ακόμα αδελφέ Πάνο.
Πολύ σωστά έγραψες ότ...Και κάτι ακόμα αδελφέ Πάνο.<br /><br />Πολύ σωστά έγραψες ότι βρισκόμαστε σε δύσκολη κατάσταση στα ζητήματα για την Πίστη και την Πατρίδα, γι' αυτό δεν μπορούμε ν' απορρίπτουμε τον αγώνα των Αντιοικουμενιστών που δέχονται την ορθόδοξη γραμμή της προαιρετικής αποτείχισης!<br /><br />Γι' αυτό και υπερασπίζομαι τους πιο αποτελεσματικούς Αντιοικουμενιστές της προαιρετικής αποτείχισης και δεχόμαι καθόλου κατηγορίες για τον αγώνα τους και την αποτεσματικότητα τους.<br /><br />Εσύ δεν είσαι θεολόγος είπες Πάνο. Ο καθηγητής Θεολογίας κ. Δημήτριος Τσελεγγίδης νομίζεις ότι δεν τα ξέρει πολυ καλύτερα απο τον καθένα; Νομίζεις ότι υστερεί σε αντιοικουμενιστικό αγώνα απο τους δεχόμενους την τρικαμηνική πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης;<br /><br />Πρόσεξε αδελφέ Πάνο!<br /><br />Δικαίωμα σου είναι να συνεχίσεις να πιστεύεις ό,τι θέλεις. Αλλά μην παρασυρθείς να νομίζεις ότι οι Αντιοικουμενιστές που δεν αποτειχίζονται δεν έχουν μεγάλη αντιοικουμενιστική προσφορά στην Εκκλησία! <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-85015739524493031162020-04-27T14:47:41.305+03:002020-04-27T14:47:41.305+03:00Αδελφέ Πάνο δεν μπορείς να κατηγορείς τον άλλο για...Αδελφέ Πάνο δεν μπορείς να κατηγορείς τον άλλο για εμπάθεια και εγωισμό επειδή απορρίπτει την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης! Ούτε επειδή διαφωνεί μαζί σου για τις έννοιες υποχρεωτική και αναγκαία.<br /><br />Δεν μπορεί να κλείνεις την συζήτηση με έωλες κατηγορίες! Θέλεις να συζητήσουμε ναί ή όχι; Δικαίωμα σου είναι να κάνεις ό,τι θέλεις αλλά δεν είναι σωστό να κατηγορείς τόσο εύκολα. <br /><br />Εκτός απο την λέξη υποχρεωτική σε αναγκαία ρώτησα και χθες τί άλλο άλλαξαν και δεν απάντησες! Με την αλλαγή μιας λέξης σημαίνει ότι άλλαξαν γραμμή; <br />Οταν παραδέχεται κάποιος ότι έχει το ίδιο σκεπτικό και τώρα με αυτό που είχε πριν, εσύ πιστεύεις ότι άλλαξε γραμμή; Σηκώνω ψηλά τα χέρια με την σκέψη σου!<br /><br />Τον π. Θεοδωρο Ζήση εσύ δεν τον έχεις διαβάσει και ακούσει καλά! Οχι εγώ. Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν πιέζει τους ανθρώπους να αποτειχιστούν! Ακουσε τον καλύτερα. Ούτε λέει συνέχεια αυτό που είπε κάποτε ότι μολυνόμαστε!<br /><br />Δεν είπα πουθενά ότι είμαστε εχθροί. Αλλά η τρικαμηνική πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης είναι πλάνη και πρέπει να την αποφεύγουμε! Οπως και αν παρουσιάζεται.<br /><br />Οι πιο αποτελεσματικοί Αντιοικουμενιστές που κάνουν μεγάλο έργο δεν είναι οι δεχόμενοι την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης, αλλά αυτοί που δέχονται την προαιρετική αποτείχιση!<br /><br />Οταν πάρεις πίσω τις έωλες κατηγορίες εναντίον μου για εγωισμό και εμπάθεια, τότε θα έχει νόημα η συζήτηση. Αν συνεχίζεις να βλέπεις ότι έχω εμπάθεια και εγωισμό, παρά τα όσα σου εξήγησα τόσο αναλυτικά, τότε δεν βλέπω νόημα στη συζήτηση. <br /><br />Το ποιός "πυροβολάει" ποιόν είναι εύκολο να το διαπιστώσει κανείς. <br /><br />Πάντως είναι δικαίωμα μας να βλέπουμε τις πλάνες και να απομακρυνόμαστε και απο τον οικουμενισμό και απο την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!<br /><br />Καλή συνέχεια και καλή φώτιση!<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-82122770532932401672020-04-27T14:13:08.771+03:002020-04-27T14:13:08.771+03:00Ἀληθῶς Ἀνέστη κ. Τσακίρογλου.
Νομίζω πὼς ἔχω ἀπαν...Ἀληθῶς Ἀνέστη κ. Τσακίρογλου.<br /><br />Νομίζω πὼς ἔχω ἀπαντήσει διεξοδικὰ στὸν Ἀνώνυμο σύμφωνα μὲ τὰ λίγα ποὺ γνωρίζω καὶ ἠ χριστιανική μου συνείδηση μοῦ λέει, διότι δὲν εἶμαι θεολόγος.<br /><br />Συμφωνῶ ὅτι θὰ πρέπει νὰ ἔχουμε τὸ λιγότερο μία σχετικὴ γνώση ἤ κατάρτιση ὅταν ἀνεφερόμαστε σὲ ὁποιοδήποτε θέμα καὶ κυρίως ὅταν πρόκειται γιὰ θεολογικὰ θέματα, ποὺ τίθεται θέμα πλάνης καὶ ἀπώλειας ψυχῶν ἀπὸ λανθασμένες ἑρμηνεῖες ἤ διδασκαλίες.<br /><br />Δὲν θεωρῶ ὅμως μὲ τίποτα, εἰδικὰ στὴν παροῦσα πολὺ ἄσχημη κατάσταση ποὺ περιήλθαμε μὲ ὄλους αὐτοὺς τοὺς προδότες Πίστεως καὶ Πατρίδος, Ἀρχιερεῖς κυρίως, ὅσοι τασσώμεθα ἐνάντια στὴν παναίρεση τοῦ οἰκουμενισμοῦ καὶ ἀγωνιζόμαστε ὁ καθένας ἀπὸ τὸ μετερίζι του καὶ μὲ ὅτι δυνάμεις καὶ γνώσεις διαθέτει, νὰ πυροβολοῦμε ὁ ἔνας τὸν ἄλλον καὶ νὰ παραμένουμε χωρισμένοι.<br /><br />Καλὴ συνέχεια!<br /> Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-42119108833161175262020-04-27T13:54:27.634+03:002020-04-27T13:54:27.634+03:00Ελληνορθόδοξε Αντιοικουμενιστή στὸ τελευταίο σχόλι...Ελληνορθόδοξε Αντιοικουμενιστή στὸ τελευταίο σχόλιό σου 12:47 μ.μ. σοῦ ἀπαντῶ γιὰ τελευταία φορὰ στὰ ἀνυπόστατα ποὺ γράφεις.<br /><br />Πουθενὰ στὰ γραφόμενά μου δὲν ἀπέρριψα τὸν ἀγῶνα τῶν μὴ ἀποτειχισμένων, ἀντιθέτως σοῦ ἔγραψα ὅτι αὐτοὶ ποὺ ἄνοιξαν τοὺς ναοὺς καὶ λειτούργησαν, ἦταν οἱ μὴ ἀποτειχισμένοι, οὔτε ἀνέφερα ἤ ὑπονόησα ὅτι δέχομαι μόνο τὸν ἀγώνα τῶν ἀποτειχισμένων, οὔτε ἐξέφρασα ἀντίθεση στὴν πλάνη τῆς ὑποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως, αὐτὰ εἶναι γεννήματα τῆς φαντασίας σου καὶ τοῦ ἐγωισμοῦ σου.<br /><br />Σὲ ὅλες μας τὶς ἀναρτήσεις, ἀναδεικνύουμε πρόσωπα μὴ ἀποτειχισμένα γιὰ τὸν ἀγῶνα ποὺ κάνουν καὶ ἀπειροελάχιστα γιὰ ἀποτειχισμένους καὶ μᾶς λὲς ὅτι ἀπορρίπτουμε τὸν ἀγῶνα τῶν μὴ ἀποτειχισμένων;<br /><br />Μόνο σου μὲ ἐπιβεβαιώνεις ὅτι γράφεις μὲ ἐγωισμό καὶ ἐμπάθεια.<br /><br />Δὲν νομίζεις ὅμως ὅτι δὲν εἴμαστε ἐχθροὶ ἀφοῦ καὶ οἱ δύο πιστεύουμε στὸν Χριστὸ, πὼς θὰ πρέπει νὰ σταματήσουμε τὸν συγκεκριμένο διάλογο, ποὺ τείνει νὰ καταλήξει σὲ τσακωμό;Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-84058028407337318712020-04-27T13:19:58.753+03:002020-04-27T13:19:58.753+03:00Ἀδελφέ μου, ἦμουν ξεκάθαρος ἀλλὰ ἐσὺ προσπαθεῖς νὰ...Ἀδελφέ μου, ἦμουν ξεκάθαρος ἀλλὰ ἐσὺ προσπαθεῖς νὰ βάλης στὸ στόμα μου λόγια ποὺ δὲν εἶπα.<br /><br />Δὲν εἶπα πουθενὰ ὁ π. Θεόδωρος ὅτι ὑποστηρίζει τὴν ὑποχρεωτικὴ ἀποτείχιση, ἀλλὰ σοῦ ἔγραψα ὅτι στηρίζει βάση τῶν Πατέρων πὼς ὑπάρχη μολυσμός ὅταν ἔχουμε κοινωνία μὲ σχισματικοὺς Μητροπολῖτες καὶ αὐτοὺς ποὺ στηρίζουν οἰκουμενιστές καὶ πὼς τὸ ὅπλο τοῦ κάθε χριστιανοῦ κληρικοῦ καὶ λαϊκοῦ ἐνάντια στοὺς αἰρετίζοντες Μητροπολῖτες, εἶναι ἠ διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου των, τὸ ὁποῖον μοῦ εἶπες ὅτι εἶναι λάθος.<br /><br />Μὲ λίγα λόγια οὔτε τὸν π. Ζήση δέχεσαι καὶ τὸ πιθανότερο δὲν τὸν ἔχεις διαβάσει.<br /><br />Ναὶ, εἶναι ἀφέλεια νὰ λὲς ὅτι δὲν ὐπάρχη διαφορὰ ἀπὸ τὸ «ὑποχρεωτικό» μὲ τὸ «ἀναγκαῖο», ἄσχετα μὲ τὸ ἄν ἔχουν ἀλλάξει τὴν γραμμή τους οἱ τοῦ π. Τρικαμηνᾶ.<br /><br />Ἦμουν ξεκάθαρος, σοῦ μίλησα γιὰ μένα τί πιστεύω καὶ στὴν κατάσταση ποὺ περιήλθαμε ἐκκλησιαστικῶς τί εἶναι ἀναγκαῖο νὰ κάνουμε σὰν Χριστιανοὶ καὶ ὄχι τὶ πιστεύουν οἱ τοῦ Τρικαμηνᾶ.<br /><br />Οὔτε ὁ Χριστὸς ὑποχρέωσε κανέναν νὰ τὸν ἀκολουθήση, ἀλλὰ γιὰ ὅσους δὲν τὸν πίστεψαν καὶ δὲν τὸ πιστεύουν, ὑφίστανται τὶς συνέπειες τῆς ἀποστασίας.<br /><br />Ἔτσι τὸ ἔχουμε πάθει καὶ ἐμεῖς ὅλοι, ποὺ ἐνδυναμώσαμε μὲ τὴν ἀδιαφορία μας τοὺς προδότες Ἱεράρχες καὶ ἔφτασαν στὸ ἔσχατο σημεῖο νὰ κλείσουν τοὺς ναούς μας, ὑπακούοντας στοὺς ἀντίχριστους πολιτικοὺς καὶ ὄχι στὸν Χριστό.<br /><br />Πάνω σὲ αὐτὸ σοῦ ἐπαναλαμβάνω εἶναι «ἀναγκαῖο» νὰ ἀπομακρυνθοῦμε ἀπὸ αὐτούς καὶ ἀπὸ ὅσους τοὺς στηρίζουν καὶ πάλι σοῦ λέω ὅποιος μπορεῖ.<br /><br />Ὄχι «ὑποχρεωτικά» ἀλλὰ εἶναι «ἀναγκαῖο».<br />Τὸ «ἀναγκαῖο» δὲν ἀπαραίτητα «ὐποχρεωτικό», μπὲς καὶ ψάξε σὲ κανὰ ἑρμηνευτικὸ λεξικό.<br /><br />Ὅλα αὐτὰ τὰ προσπερνᾶς καὶ μοῦ λὲς ὅτι τὸ ἀντικείμενο τῆς συζήτησης ἦταν ἡ ὑποχρεωτικὴ ἀποτείχιση, τὸ ὁποῖον ἀπὸ τὴν ἀρχὴ σοῦ ξακαθάρισα τὴν θέση μου.<br /><br />Ἄσε σὲ παρακαλῶ τὰ περὶ μπερδέματος καὶ μὴν μὲ ὑποτιμᾶς τόσο καὶ δὲν ἔχω παρεξηγήσει καμμία πρόθεσή σου.<br /><br />Τὰ γραφόμενά σου μιλοῦν ἀπὸ μόνα τους, δὲν θέλεις νὰ ἐπεκταθεῖς σὲ τίποτα ἄλλο, φοβούμενος ὅτι θὰ ἔρθεις στὰ λόγια μου.<br /><br />Λοιπόν, δὲν χρειάζεται νὰ ἀντιλογοῦμε ἄλλο, τὸ σταματᾶμε ἐδῶ καὶ ὁ καθένας μας ἄς πορευτεῖ ὅπως μᾶς φωτίσει ὁ Θεός.<br /><br />Καλὴ συνέχεια. <br /> Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-83631714717238785002020-04-27T12:57:31.556+03:002020-04-27T12:57:31.556+03:00Και κάτι τελευταίο. Δεν αναφέρομαι σε πρόσωπο. Ανα...Και κάτι τελευταίο. Δεν αναφέρομαι σε πρόσωπο. Αναφέρομαι στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Συνέχεια το τονίζω και γίνομαι ίσως κουραστικός. Αυτήν αρνούμαι.<br />Οπως αρνούμαι και τις απόψεις γύρω απο την αποτείχιση του συγκεκριμένου μπλογκ.<br />Τονίζω ότι η αποτείχιση είναι προαιρετική και όχι υποχρεωτική.<br />Αυτό σημαίνει ότι γίνεται αγώνας και χωρίς την αποτείχιση. Οπως κάνουν τόσοι Αντιοικουμενιστές! <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-38664708366950351202020-04-27T12:56:35.941+03:002020-04-27T12:56:35.941+03:00Αγαπητέ κ. Πάνο, Χριστός ανέστη!
Δεν θέλησα έως τώ...Αγαπητέ κ. Πάνο, Χριστός ανέστη!<br />Δεν θέλησα έως τώρα να συμμετάσχω στην συζήτηση γιατί δεν το θεώρησα αναγκαίο. Επειδή όμως αναφέρονται πια θέματα της Πίστεως θεωρώ καθήκον μου να συμβάλλω με την εξής παράκληση άνευ προσωπικων χαρακτηρισμών:<br />Επειδή όχι εμείς αλλά οι άγιοι Πατέρες είναι οι μόνοι απλανείς οδηγοί στους δύσκολους καιρούς που ζούμε, παρακαλώ τον αξιότιμο κ. ανώνυμο ή ελληνορθόδοξο αντιοικουμενιστη να μας παρουσιάσει έστω και μια ερμηνεία ενός Αγίου της Εκκλησίας μας που να ερμηνεύει την Ευαγγελική περικοπή του κειμένου (Κατὰ Ἰωάννη 10, 1-15) έτσι, ώστε να δικαιωνει τα όσα λέει. Αν δεν το κάνει, τότε δεν έχει δικαίωμα ουτε να μιλάει για πλάνες, ούτε να εμφανιζεται συκοφαντώντας ως εκφραστης της αγιοπατερικης διδασκαλιας.<br />Στα θέματα Πίστεως δεν ισχύουν οι προσωπικές ερμηνείες και απόψεις αλλά η αγιοπατερικη διδασκαλία.<br />Εύχομαι υγεία σε όλους.Aδαμάντιος Tσακίρογλουhttps://www.blogger.com/profile/01910827631912872782noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-88026177577554590142020-04-27T12:47:55.542+03:002020-04-27T12:47:55.542+03:00Και κάτι άλλο.
Με κατηγορείς εύκολα ως εγωιστή. Σ...Και κάτι άλλο.<br /><br />Με κατηγορείς εύκολα ως εγωιστή. Σκέψου λίγο. Ποιός είναι ο εγωισμός: Να απορρίπτεις τον αγώνα όλων των άλλων που δεν αποτειχίστηκαν και να δέχεσαι τον αγώνα μόνο των αποτειχισμένων ή να εκφράζεις την αντίθεση σου στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης που απορρίπτει τον αγώνα αυτών που δεν αποτειχίστηκαν;<br /><br />Ακόμα.<br />Είναι εγωισμός να γράφω την άποψη μου ότι δεν άλλαξαν σε τίποτα ουσιαστικό τις απόψεις τους με την αλλαγή της λέξης απο υποχρεωτική σε αναγκαία;<br />Και δεν είναι εγωισμός να καταλογίζεις εμπάθεια και εγωισμό σε κάποιον που έγραψε απλώς την άποψη του; Αυτό που έκανες εσύ.<br />Εγώ ούτε εγωϊστή σε χαρακτήρισα ούτε εμπαθή.<br /><br />Καλή φώτιση!<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-13458784285396059502020-04-27T12:35:04.488+03:002020-04-27T12:35:04.488+03:00Πάνο δυστυχώς βλέπω ότι παρεξηγείς πολύ την πρόθεσ...Πάνο δυστυχώς βλέπω ότι παρεξηγείς πολύ την πρόθεση μου και δεν μπορούμε να συννενοηθούμε.<br /><br />Δέχεσαι ότι άλλαξαν σε κάτι ουσιαστικό επειδή άλλαξαν την λέξη υποχρεωτική ως αναγκαία; Ναί ή όχι;<br />Αν ναι, τότε πες σε τί άλλαξαν; Δεν είδες ότι και οι ίδιοι παραδέχονται ότι έχουν το ίδιο σκεπτικό;<br />Αν όχι, τότε γιατί χαρακτηρίζεις ως εμπάθεια την επισήμανση που έγινε με το πρώτο χθεσινό σχόλιο; <br /><br />Αυτό είναι το ζήτημα που συζητάμε και άρχισε με το χθεσινό σχόλιο 3:45 μμ.<br /><br />Αλλά στη συνέχεια σου τόνισα ότι έχεις επηρεαστεί σε δύο σημεία απο τις τρικαμηνικές πλάνες για την υποχρεωτική αποτείχιση.<br />Το πρώτο είναι ότι δέχεσαι την αποτείχιση σαν το μοναδικό όπλο.<br />Το δεύτερο είναι ότι νομίζεις ότι έχουμε σχετική μόλυνση.<br /><br />Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν υποστηρίζει την τρικαμηνική πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Δεν έχει κοινωνία με τον π. Τρικαμηνά και δεν συμφωνεί με τις διάφορες απόψεις του που κατα καιρούς έχει πει. Κακώς τον επικαλείσαι.<br /><br />Πιστεύω ότι και εσύ όταν τα διαβάσεις άλλη στιγμή τα σχόλια θα καταλάβεις το λάθος σου και πόσο με αδικησες με την κατηγορία της εμπάθειας που συνεχίζεις να μου αποδίδεις ολοφάνερα άδικα!<br /><br />Είναι εμπάθεια να τονίζει ότι η αλλαγή των λέξεων απο "υποχρεωτική" σε "αναγκαία" δεν άλλαξε σε τίποτα την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης;<br />Είναι εμπάθεια να θέλω να ξεκαθαρίσει αυτό;<br />Είναι εμπάθεια να αρνούμαι την αφέλεια σου να γράφεις ότι είναι μεγάλη η διαφορά της αλλαγής από "υποχρεωτική" σε "αναγκαία"; <br />Είναι δυνατό να κατηγορείς τόσο εύκολα σχολιαστές που έκαναν αυτονόητες επισημάνσεις;<br /><br />Εχεις μπερδευτεί πολύ και έχεις επηρεαστεί αρκετά απο την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης, χωρίς βέβαια να την δέχεσαι εξ' ολοκλήρου.<br /><br />Καλή συνέχεια!<br /><br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-70611037823913598922020-04-27T12:10:59.339+03:002020-04-27T12:10:59.339+03:00Τόσοι και τόσοι επώνυμοι κληρικοί, ηγούμενοι, μητρ...Τόσοι και τόσοι επώνυμοι κληρικοί, ηγούμενοι, μητροπολίτες, πνευματικοί πατέρες και θεολόγοι δεν δέχονται την πλάνη της τρικαμηνικής υποχρεωτικής-αναγκαίας αποτείχισης και πώς είναι δυνατόν να πούμε ότι τα λέει ένας ανώνυμος. Δεν μπορούμε να καλυφθούμε πίσω απο το ζήτημα ότι ένας που δεν δέχεται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης δεν λέει το όνομα του για να καλύψουμε την αλήθεια ότι όλοι σχεδόν οι Αντιοικουμενιστές δεν δέχονται την τρικαμηνική πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!!!<br /><br />Ας αφήσουν τα περι ανωνυμίας!<br /><br />Τα ίδια λένε όλοι σχεδόν οι Αντιοικουμενιστές. Δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-31804500332498362802020-04-27T11:53:27.216+03:002020-04-27T11:53:27.216+03:00Ἀνώνυμε 9:47 π.μ., ποὺ πιθανολογῶ πὼς εἶσαι ὁ Ελλη...Ἀνώνυμε 9:47 π.μ., ποὺ πιθανολογῶ πὼς εἶσαι ὁ Ελληνορθόδοξος Αντιοικουμενιστής, ἄσε τὴν δική μου ἀφέλεια καὶ κοίτα τὴν δική σου ἀφέλεια ποὺ προσπαθείς μὲ ὐπεκφυγὲς σὲ αὐτὰ ποὺ ἔχω γράψει νὰ ἐπικεντρώσεις τὸν διάλογο ἐκεῖ ποὺ θέλεις.<br /><br />Ἀπὸ τὴν ἀρχὴ ἡ θέση μου εἶναι πὼς δὲν εἶμαι ὐπέρ τῆς ὑποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως, οὔτε εἶπα ὅτι ἔχουν ἀλλάξει τὴν θέση τους.<br /><br />Ἁπλᾶ διευκρίνισα ὅτι ἔχει μεγάλη διαφορὰ τὸ «ὑποχρεωτικὸ» ἀπὸ τὸ «ἀναγκαῖο» καὶ ὅτι τώρα βρισκόμαστε στὸ «ἀναγκαῖο», τὸ ὁποῖο προσπαθεῖς μὲ κάθε τρόπο νὰ ἀποφύγεις νὰ συζητήσεις.<br /><br />Ἐπικαλέσθηκες τὸν π. Θεόδωρο καὶ σοῦ ἀπάντησα, ὅτι αὐτὰ ποὺ ἔγραψα περὶ μολυσμοῦ τὴν στιγμὴ ποὺ ἔχουμε κοινωνία μὲ αὐτοὺς τοὺς Μητροπολῖτες καὶ περὶ τοῦ μοναδικοῦ ὅπλου ποὺ ἔχει ὁ ἱερέας εἶναι ἠ διακοπὴ μνημοσύνου ὅταν φτάνουν οἱ Μητροπολῖτες νὰ στηρίζουν τὴν αἵρεση καὶ τὸν οἰκουμενισμό, αὐτὰ στηρίζει ἁγιοπατερικὰ καὶ ὁ π. Ζήσης.<br /><br />Τὸ ἀποτέλεσμα εἶναι ὅτι θέλεις νὰ ἀπομονώσεις τὸν διἀλογο γύρω ἀπὸ τὸ «ὑποχρεωτικὸ» καὶ στὸ τέλος μοῦ λὲς ὅτι ἔγραψα μὲ ἀφέλεια.<br /><br />Ἐκ τῶν πραγμάτων φαίνεται ὅτι ἔχεις κάποιο πρόβλημα μὲ τὸν συγκεκριμένο ἄνθρωπο, καταρρίπτοντας ἤ προσπερνῶντας ὅλα τὰ θεολογικὰ ποὺ γράφει στὸ κείμενό του, μένοντας μόνο στὸ «ὑποχρεωτικό».<br /><br />Τὸ ἴδιο ἔκανες καὶ μέ ἐμένα, ἀποφεύγοντας νὰ κάνεις περαιτέρω διάλογο, ποὺ εἶναι ἀπαραίτητος ὅταν συζητᾶμε γιὰ κάποιο θέμα, ὥστε διευρύνοντας τὴν συζήτηση νὰ γίνουν κατανοητὰ τὰ λεχθέντα καὶ ἀπὸ τὶς δύο πλευρές καὶ τὶ εἶναι ἀναγκαῖο νὰ πράξουμε σὰν χριστιανοὶ Ὀρθόδοξοι στὴν κατάσταση ποὺ περιῆλθε ἡ Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος.<br /><br />Νὰ σοῦ θυμίσω δὲ, πὼς ἐσὺ ἄνοιξες συζήτηση περὶ τῆς ἀποτειχίσεως καὶ ἐσὺ προσπάθησες νὰ τὴν κρατήσεις γύρω ἀπὸ τὸ «ὑποχρεωτικό» χωρὶς καμμία στιγμὴ νὰ σοῦ δείξω ὅτι εἶμαι ὑπέρ.<br /><br />Στὸ τέλος μοῦ πετᾶς καὶ τὸ «παραδέξου τὸ λάθος σου» ποὺ χαρακτήρισα ἐμπαθὲς τὸ σχόλιό σου.<br /><br />Λοιπὸν ἀδελφέ μου ὅλη αὐτὴ ἡ στάση σου, βγάζει μάτι ὅτι μιλᾶς μὲ ἐγωισμὸ καὶ ἐμπάθεια καὶ στὸ τέλος μοῦ πετᾶς ὅτι μιλῶ μὲ ἀφέλεια καὶ νὰ παραδεχτῶ ὅτι ἔκανα λάθος.<br /><br />Μὲ ὅλα αὐτὰ καὶ τὸ τρόπο ποὺ διαλέχθηκες, νομίζεις ὅτι ἔπεισες κανέναν πὼς ὅ,τι ἔγραψες, τὸ ἔγραψες ἀπὸ χριστιανικὸ ἐνδιαφέρον νὰ μὴν παρασυρθοῦμε στὴν πλάνη τῆς ὑποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως;<br /><br />Ὅπως νομίζεις ἀδελφέ μου.<br /><br />Μὴν ἀνησυχῆς γιὰ μένα, χρόνια ἔχω αὐτὲς τὶς ἀπόψεις ὅπως καὶ χρόνια γνωρίζω τὸν κ. Σημάτη, τὸν π. Τρικαμηνᾶ, διὰφορα ἄλλα ἱστολόγια μὲ τὶς ἴδιες γραμμὲς, ὅπως καὶ πολλοὺς τοῦ παλαιοῦ ἡμερολογίου, ἀλλὰ δὲν ἔχω παρασυρθεῖ<br /><br />Ἄς τὸ κλείσουμε ἐδῶ ὅμως σὲ παρακαλῶ διότι δὲν βγάζει πουθενά.<br /><br />Καλὴ συνέχεια! Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-15131436139661310192020-04-27T11:34:30.884+03:002020-04-27T11:34:30.884+03:00Πόσο ασφαλές είναι να μιλάς ανώνυμα. Πόσο δογματικ...Πόσο ασφαλές είναι να μιλάς ανώνυμα. Πόσο δογματικό είναι να λαμβάνεις ως δεδομένο ότι η αποτείχιση, όπως την εννοείς εσύ ανώνυμε, είναι η σωστή, ενώ όπως την εννοούν οι άλλοι είναι πλάνη! «Πάει και τελείωσε», αφού το είπε ο Ανώνυμος, έτσι είναι!!! Πόσο αντιδεοντολογικό είναι να βάζεις ετικέτες, να λαμβάνεις το ζητούμενο ως πραγματικό, και ενώ το άρθρο στο οποίο αναφέρεσαι καταρρίπτει τους ισχυρισμούς σου, αποδεικνύει ότι η αποτείχιση είναι ΜΙΑ: αυτή που είτε την πείς υποχρεωτική, είτε αναγκαία, είναι αυτή που δίδαξαν όλοι οι Άγιοι και την εφάρμοσαν οι πιστοί, εσύ επιμένεις στοδόγμα σου! Αφου λοιπόν ο φοβούμενος να γράψει και το όνομά του ανώνυμος αποφθέγγεται ότι η αποτείχιση που δίδαξαν οι Άγιοι Πατέρες είναι πλάνη, έτσι θα είναι! Μόνο που δεν τόλμησε να αναφέρει -όπως ζητήσαμε- κάποιο κανόνα, ή κάποια γνώμη Αγίου, που να λέει ότι η αποτείχιση είναι δυνητική! <br />Σημάτης Παναγιώτης<br />Παναγιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/06597892726110461486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-79342545431556482872020-04-27T09:47:06.113+03:002020-04-27T09:47:06.113+03:00Ο κ. Π. Σημάτης έγραψε ο ίδιος στο σχόλιο επιβεβαί...Ο κ. Π. Σημάτης έγραψε ο ίδιος στο σχόλιο επιβεβαίωσε ότι έχουν το ίδιο σκεπτικό, αυτό ακριβώς που έγραφαν και τα σχόλια που προσπάθησες ν' αμφισβητήσεις Πάνο με αφέλεια, ότι τίποτα το ουσιαστικό δεν άλλαξαν. <br /><br />Εγραψε στο 11:38 μμ σχόλιο του. "μιλήσαμε για το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, χρησιμοποιώντας το ίδιο σκεπτικό, με το οποίο και τώρα γράφουμε."<br />Αρα ομολογούν ότι διατηρούν το ίδιο σκεπτικό και τώρα.<br /><br />Εσύ με αφέλεια Πάνο, με το σχόλιο σου 6:48 μμ αμφισβήτησες ότι ουσιαστικά δεν άλλαξαν τίποτα στις απόψεις τους και είδες μεγάλη διαφορά μεταξύ "υποχρεωτικής" και "αναγκαίας", όπως τις εννοούν αυτοί. Εδώ σου λέει ξεκάθαρα ο ίδιος ότι έχουν το ίδιο σκεπτικό. Και εσύ αδίκησες τον συνομιλητή σου που σου τόνισε ότι τίποτα ουσιαστικό δεν άλλαξαν, ότι έχει εμπάθεια!!!<br />Τουλάχιστον παραδέξου το λάθος σου που χαρακτήρισες ότι έχει εμπάθεια ο συνομιλητής σου!Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-10850339017072151932020-04-27T01:54:00.170+03:002020-04-27T01:54:00.170+03:00Απορρίπτω με θυμό δικαιολογημένο την έωλη κατηγορί...Απορρίπτω με θυμό δικαιολογημένο την έωλη κατηγορία ότι γράφω απο εμπάθεια! Ουδεμία εμπάθεια έχω! <br />Τις ορθόδοξες απόψεις μου εκφράζω για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. <br />Τώρα που απορρίπτω την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης έχω εμπάθεια, ενώ αν την χειτοκροτούσα και αν κατηγορούσα τους Ορθόδοξους που δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης ως "δυνητιστές", δεν θα είχα εμπάθεια και θα ήμουν καλός και απαθής;;<br /><br />Μην πετάμε τόσο εύκολα κατηγορίες έωλες!<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-74133012994129026152020-04-27T01:42:16.903+03:002020-04-27T01:42:16.903+03:00Αδελφέ Πάνο, διάβασε πάλι το σχόλιο μου 10:08 μμ κ...Αδελφέ Πάνο, διάβασε πάλι το σχόλιο μου 10:08 μμ και θα καταλάβεις σε τί έχεις επηρεαστεί. Το γράφω καθαρά. Διάβασε και το σχόλιο σου που προηγήθηκε και θα το καταλάβεις καλύτερα. Αν δεν το καταλάβεις θα προσπαθήσω να σου το εξηγήσω. Είναι φανερό ότι σε δύο σημεία που σου ανάφερα στο 10:08 μμ, έχεις επηρεαστεί απο την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης.<br /><br />Πράγματι θεολογικά δεν έκατσα να σου πω τίποτα διότι ήξερα ότι και εσύ απορρίπτεις την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Τώρα γιατί μου το ζητάς; Εχεις κλονιστεί και εσύ; Πιστεύεις στην πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης; Αν όχι, τότε γιατί να σπαταλήσουμε τον χρόνο μας για να σου την στηρίξω θεολογικά;<br /><br />Δεν συζητάμε εδώ για την αρετή των μητροπολιτών για να μου ζητάς να μιλήσω για τους μητροπολίτες. Το μόνο ζήτημα είναι η πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης εδώ. Ασχετα με το επίπεδο των μητροπολιτών, δεν δικαιολογείται η πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Και μιλάω για το ζουμί, και όχι για τις λέξεις που μπορούμε ν' αλλάξουμε, ενώ αφήνουμε ίδιο το ζουμί της τρικαμηνικής πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης και όποιας άλλης όμοιας. <br /><br />Δεν είναι το μοναδικό όπλο η αποτείχιση. Αυτό είναι το ένα σημείο που φαίνεται ότι έχεις επηρεαστεί. Λάθος! Αυτά είναι πλάνες τρικαμηνικής προέλευσης.<br />Δεν με ρώτησες να σου πω την εναλλακτική λύση. Αλλά μιας και ρωτάς, τώρα αρκούμαι να σου πω ότι υπάρχουν και άλλα όπλα πνευματικά. Οπωσδήποτε η αποτείχιση δεν είναι ούτε υποχρεωτική, ούτε το μοναδικό όπλο!<br /><br />Κοινωνία με την Εκκλησία έχουμε. Η Εκκλησία δεν ταυτίζεται με τους κακούς μητροπολίτες και ιερείς!<br />Δεν αρνούμαι ότι έφθασε η διοικούσα Εκκλησία εδώ πού έφθασε. Αλλά αρνούμαι την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης και αρνούμαι τις τρικαμηνικές απόψεις που σχετίζονται με την αποτείχιση!<br /><br /><br />Ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είναι τώρα υπερ της υποχρεωτικής αποτείχισης. Και τα ξέρει πολύ καλύτερα απο τον π. Τρικαμηνά!<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-21502224086183460562020-04-27T01:13:43.849+03:002020-04-27T01:13:43.849+03:00Δεν θα κάτσω να σπαταλήσω την ώρα μου απαντώντας σ...Δεν θα κάτσω να σπαταλήσω την ώρα μου απαντώντας στα φανερά πλανεμένα περι υποχρεωτικής αποτείχισης.<br /><br />Αυτοί που υποστήριζαν την υποχρεωτική αποτείχιση και τώρα μιλάνε για περι αναγκαίας αποτείχισης, σε τί ουσιαστικό άλλαξαν ως προς τις απόψεις τους εκτός απο την λέξη "υποχρεωτική"; Ας απαντήσουν συγκεκριμένα.<br /><br />Αν λοιπόν πιστεύουν τα ίδια με ό,τι πίστευαν πριν, οι άνθρωποι που δέχονται τις τρικαμηνικές απόψεις περι υποχρεωτικής αποτείχισης, όποιοι και αν είναι αυτοί, τότε τί διαφορά υπάρχει που άλλαξαν απλά μια λέξη;<br /><br />Δεν θα κάνω μαζί τους κανένα άλλο διάλογο.<br /><br />Το να εκθέσει κανείς τις απόψεις του για την διαφορά "υποχρεωτικής" και "αναγκαίας" αποτείχισης, δεν χρειάζεται κανένα όνομα. Ας αφήσουν λοιπόν τα περι ανωνυμίας. Ούτε αναφέρθηκα σε κανένα προσωπικά, γενικά κρίνω την αλλαγή της λέξης από "υποχρεωτική" σε "αναγκαία" και δεν βλέπω καμιά ουσιαστική αλλαγή στις απόψεις αυτών που μιλούσαν για υποχρεωτική αποτείχιση.<br /><br />Δεν είμαστε καθόλου υποχρεωμένοι να πιστεύουμε τις τρικαμηνικές απόψεις, ούτε και όποιες άλλες απόψεις που θέλουν να πιστεύουν οι άνθρωποι που ονόμαζαν "δυνητιστές" τους πιστούς που ορθόδοξα πιστεύουν στην προαιρετικότητα της αποτείχισης!<br /><br />Η θεωρία για υποχρεωτική αποτείχιση δεν στέκει. <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-20476235157253004602020-04-27T00:40:16.287+03:002020-04-27T00:40:16.287+03:00Ἀδελφέ Ελληνορθόδοξε δὲν καταλαβαίνω ποῦ βλέπεις ὅ...Ἀδελφέ Ελληνορθόδοξε δὲν καταλαβαίνω ποῦ βλέπεις ὅτι ἔχω ἐπηρεαστεῖ καὶ πρέπει νὰ προσέχω.<br />Ἐπειδὴ κάποιοι ὐποστηρίζουν τὴν ὐποχρεωτικὴ ἀποτείχιση σημαίνει ὅτι ἐγὼ ἐπηρεάζομαι;<br /><br />Μόνο ποὺ σοὺ ζήτησα νὰ μοῦ στηρίξεις τὴν ἄποψή σου περὶ ἀποτειχίσεως θεολογικὰ καὶ δὲν τὸ ἔκανες.<br />Σοῦ ἔγραψα πόσα γιὰ τὰ χάλια τῶν Δεσποτάδων καὶ δὲν λὲς τίποτα.<br /><br />Σοῦ λέω γιὰ μοναδικὸ ὅπλο ἐναντίον αὐτῶν τῶν Μητροπολιτῶν, τὸ ἀρνῆσαι χωρὶς νὰ μοῦ λὲς τὴν ἐναλλακτικὴ λύση, σοῦ λέω γιὰ μολυσμὸ μοῦ λὲς ὅτι εἶμαι λάθος καὶ νὰ προσέχω τὶ διαβάζω διότι εἶμαι ἐπηρεασμένος.<br /><br />Δηλαδὴ ἐπειδὴ δὲν δεχόμαστε τὴν ὑποχρεωτικὴ ἀποτείχιση, θὰ πρέπει νὰ πᾶμε στὸ ἀντίθετο ρεῦμα καὶ νὰ ἔχουμε κοινωνία μὲ σχισματικούς, αἰρετικούς, οίκουμενιστες κ.λπ.<br />Ἀρνῆσαι ὅτι ἔφτασε σὲ αὐτὴ τὴν κατάσταση ἡ διοικοῦσα Ἐκκλησία καὶ ἕνα σωρὸ φερέφωνά τους ἱερεῖς;<br /><br />Αὐτὰ ὅμως τὰ γράφει καὶ ὁ π. Θεόδωρος Ζήσης ποὺ ἐπικαλέσθηκες πιὸ πάνω.<br /><br />Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-31179988949376408452020-04-27T00:10:55.599+03:002020-04-27T00:10:55.599+03:00Τα αγιογραφικά κείμενα που παρουσιάσαμε τότε κι τώ...Τα αγιογραφικά κείμενα που παρουσιάσαμε τότε κι τώρα είναι τα ίδια, τα επιχειρήματα είναι τα ίδια, η αλλαγή της λέξεως (που είχε παρανοηθεί) εκφράζει ορθότερα το θέμα και ίσως δίνει πιστότερα την ουσία της αποτειχίσεως σύμφωνα με την Παράδοσή μας. Εξ άλλου περί του «αναγκαίου» της αποτειχίσεως δεν το γράφουμε για πρώτη φορά.<br />Αλλά φαίνεται δεν τους ενδιαφέρει η ουσία, αλλά η διακαίωσή τους! Και δεν αισθάνονται καμιά ευθύνη γιατί έδωσαν τον χρόνο στους Οικουμενιστές να καταλύσουν τα πάντα.<br />Εμείς (αν το θέλουν) να ζητήσουμε συγγνώμη για όποιο λάθος έκφρασης, για όποιο λάθος ή οξύτητα κατά την διάρκεια του αγώνος. Αυτό, όμως, δικαιώνει την διαστροφή της αγιοπατερικής παραδόσεως που αυτοί …πέτυχαν, διαιωνίζοντες το «άχρι καιρού»; Δικαιώνει την έως τώρα ολοσχερή νίκη των οικουμενιστών που δεν θα επετύγχαναν αν είχαμε αγιοπατερικά κινηθεί εδώ και χρόνια; Δεν πήραν είδηση ότι ζούμε σε εσχάτους χρόνους; Μετά τα έσχατα θα χρησιμοποιήσουν την αποτείχιση;<br />Σημάτης Παναγιώτης<br />Παναγιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/06597892726110461486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-15868765467613928382020-04-26T23:38:40.952+03:002020-04-26T23:38:40.952+03:00Παρακολουθώ τα γραφόμενα του Ανώνυμου στο άρθρο πο...Παρακολουθώ τα γραφόμενα του Ανώνυμου στο άρθρο που δημοσίευσα στο ιστολόγιό μου κι όχι εδώ. Μπορώ να ισχυρισθώ πως κατάλαβα ποιός είναι. Όποιος κι αν είναι, η εμπάθειά του είναι φανερή. Γράφει εκ του ασφαλούς ΑΝΩΝΥΜΑ, ακριβώς γιατί τα πάντα στηρίζει στον ορθολογισμό του. Απαντά με την γνώμη του, χωρίς να προσπαθεί να αποδείξει όσα γράφει, ούτε να καταρρίψει με στοιχεία και αγιοπατερικές μαρτυρίες, όσα σε 16 περίπου σελίδες παραθέτω. <br />Όταν βγήκαμε στον αγώνα μας επέβαλαν τότε να υπερασπιστούμε την αγιοπατερική αποτείχιση που αμφισβητούσαν. Γι’ αυτό και στο ΔΥΝΗΤΙΚΟ που αυτοί προσπαθούσαν να επιβάλλουν, μιλήσαμε για το ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ, χρησιμοποιώντας το ίδιο σκεπτικό, με το οποίο και τώρα γράφουμε. Αυτοί όμως έδωσαν χρόνο στους Οικουμενιστές, οι οποίοι βρήκαν ευκαιρία και ΕΠΕΒΑΛΑΝ με τις πλάτες των δυνητιστών ό,τι ήθελαν, και αλλοίωσαν συνειδήσεις. Παρουσιάσαμε και εμείς το «άχρι καιρού», την οικονομία ολίγου χρόνου, όπως μας την διδάσκουν οι Άγιοι Πατέρες, τη στιγμή που αυτοί μιλούσαν για «άχρι καιρού» κοινωνία με τους Οικουμενιστές, το οποίον σύντομα θα έληγε, αλλά …ακόμα αυτό ακολουθούν και υπερασπίζονται! Δεν κατάλαβαν, δυστυχώς, ούτε μετά το Κολυμπάρι, ούτε μετά το Ουκρανικό, ούτε μετά το κλείσιμο των Ναών, την αναποτελεσματικότητα αυτού που θεωρούν και έχουν ονομάσει αντιοικουμενιστικό αγώνα! Δηλαδή τον αποτυχημένο …χαρτοπόλεμο!<br />Σημάτης Παναγιώτης<br />Συνεχίζεται<br />Παναγιώτηςhttps://www.blogger.com/profile/06597892726110461486noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-84787121140414527722020-04-26T22:08:57.814+03:002020-04-26T22:08:57.814+03:00Αδελφέ Πάνο, για την σύγκριση μεταξύ του εφησυχασμ...Αδελφέ Πάνο, για την σύγκριση μεταξύ του εφησυχασμού και της πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης εσύ αναφέρθηκες στο προτελευταίο σχόλιο σου 6:48 μ.μ. Εκεί έγραψες "ἡ πλάνη τοῦ μέχρι τώρα ἐφησυχασμοῦ, ἀποδείχτηκε πολὺ πιὸ ἐπικίνδυνη ἀπὸ τὴν πλάνη τῆς ὐποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως". <br />Μα εγώ δεν σύγκρινα αυτά τα δύο. Εγώ μίλησα μόνο για την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Οταν φεύγουμε απο το ένα κακό, δεν υποχρεούμαστε να πάμε στο άλλο κακό.<br /><br />Χαίρομαι που αναγνωρίζεις αγωνιστές μη αποτειχισμένους. Οι άνθρωποι της πλάνης της υποχρεωτικής αποτείχισης το δέχονται αυτό; Αναγνωρίζουν τον αγώνα εκτός αποτείχισης ή απαιτούν απ' όλους στανικά την αποτείχιση;<br /><br />Βλέπω ότι έχεις επηρεαστεί απο τις απόψεις της υποχρεωτικής αποτείχισης. Γι' αυτό και ονομάζεις ως μοναδικό όπλο την αποτείχιση στο τελευταίο σου σχόλιο.<br />Και αυτό φαίνεται και πιο κάτω όπου δέχεσαι και εσύ σχετική μολύνση και σ' εμάς μέσω των ιερέων και πνευματικών μας.<br />Ούτε το ένα ισχύει, ούτε το άλλο.<br />Ούτε η αποτείχιση είναι το μοναδικό όπλο, ούτε μολυνόμαστε με την μη αποτείχιση.<br /><br />Εσύ μπορεί να μην απαίτησες ν' αποτειχιστούν, αλλά ο π. Τρικαμηνάς και ακόλουθοί του, το απαιτούν ως αναγκαίο-υποχρεωτικό και κατηγορούν ως "δυνητιστές" αυτούς που έχουν σωστή άποψη για την αποτείχιση και δεν δέχονται την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης!!! Πότε τα ανακάλεσαν;<br /><br />Πρόσεχε αδελφέ Πάνο τί διαβάζεις και πόσο επηρεάζεσαι χωρίς να το καταλαβαίνεις. Σου ανέφερα δύο σημεία που φαίνεται ότι έχεις επηρεαστεί και εσύ. <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-78866603652507176262020-04-26T21:16:10.824+03:002020-04-26T21:16:10.824+03:00Ἀδελφέ μου ὅταν σοῦ ἔγραψα γιὰ τὴν πλάνη τοῦ ἐφησυ...Ἀδελφέ μου ὅταν σοῦ ἔγραψα γιὰ τὴν πλάνη τοῦ ἐφησυχασμοῦ, δὲν ἐννοοῦσα νὰ συγκρίνουμε τὶς πλάνες μεταξύ των, οὔτε ὅποιοι δὲν ἀποτειχίζονται ἐφησυχάζουν, ἀντιθέτως, οἱ μέχρι τώρα ἐμπειρίες άπὸ ἱερεῖς ποὺ γνωρίζω προσωπικὰ καὶ ὄχι μόνο, ποὺ ἔχουν δείξει πραγματικὸ Ὀρθόδοξο ἀγωνιστικὸ φρόνημα, ἀκόμα καὶ τώρα τὴν περίοδο μὲ τοὺς ναοὺς κλειστοὺς, αὐτοὶ ποὺ ἔχουν τὸ θάρρος καὶ κάνουν λειτουργίες στὰ κρυφὰ μὲ ἀρκετὸ κόσμο μέσα, εἶναι ἀπὸ τοὺς μὴ ἀποτειχισμένους.<br /><br />Ἐμεῖς μπορεῖ νὰ μὴν ἐφησυχάζουμε, ἀλλὰ οἱ Δεσποτάδες εἶναι αὐτοὶ ποὺ ἔχουν ἐφησυχάσει βλέποντας νὰ μὴν ἀντιδρᾶ κανένας καὶ ἐκτὸς ὅτι πλανοῦν τὸν κόσμο ἀποδομῶντας τὰ τῆς Πίστεώς μας, ὁδηγοῦνται καὶ οἱ ἴδιοι στὴν ἀπώλεια.<br /><br />Καὶ αὐτὸ ποὺ συμβαίνει σήμερα, εἶναι ἡ μεγαλύτερη βλασφημία ποὺ ἔγινε ἐδῶ καὶ δυὸ χιλιάδες χρόνια καὶ γι᾿ αὐτὸ σοῦ ἀνέφερα γιὰ τὴν ἀναγκαιότητα τῆς ἀποτειχίσεως, διότι εἶναι τὸ μοναδικὸ ὅπλο τοῦ Ὀρθόδοξου Χριστιανοῦ, ποὺ μπορεῖ νὰ τοὺς πιέση καὶ νὰ συνέλθουν, διότι τοὺς πονάει πάρα πολὺ ἡ διακοπὴ μνημονεύσεως. <br /><br />Ὅσο γιὰ τὸ ποιὸς ἔχει παρακολουθήση περισσότερο τὴν πλάνη τῆς ὑποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως, δὲν μπορεῖς νὰ τὸ γνωρίζεις ἀδελφέ μου οὔτε ἐσὺ οὔτε ἐγὼ, μὴν βιάζεσαι νὰ κρίνεις ἀπὸ μερικὰ σχόλια.<br /><br />Ὅταν λέω εἶναι «ἄχρηστοι γιὰ τὴν Ἐκκλησία τοῦ Χριστοῦ», ἐννοῶ γι᾿ αὐτοὺς ποὺ δὲν ὑπηρετοῦν Χριστὸ ἀλλὰ τὸν Μαμμωνᾶ, οὔτε ἀπαίτησα νὰ ἀποτειχιστοῦν, διότι αὐτὸ θέλει πολὺ συζήτηση, ἀλλὰ μίλησα γιὰ τὴν ἀναγκαιότητα διότι ὅπως καὶ νὰ τὸ κάνουμε ὑπάρχη σχετικὴ μόλυνση καὶ σὲ ἐμᾶς ἀφοῦ βρισκόμαστε σὲ κοινωνία μαζί τους μέσῳ τῶν ἱερέων μας ἤ πνευματικῶν μας.<br /><br />Κληρικοὶ ἴσως ὑπάρχουν ἀρκετοὶ ποὺ ἔχουν Ὀρθόδοξο καὶ ἀγωνιστικὸ φρόνημα, ἀλλὰ γιὰ τοὺς Μητροπολῖτες ἀδελφέ μου δὲν τὸ συζητᾶμε, πρόκειται γιὰ ἐξαιρέσεις ποὺ μετριῶνται στὰ δάχτυλα τοῦ ἑνὸς χεριοῦ καὶ μάλιστα στοῦ μισοῦ χεριοῦ.<br /><br />Ἀποδείχτηκε πεντακάθαρα ὅλο αὐτὸ τὸ διάστημα ἀπὸ τὴν Σύνοδο τοῦ Κολυμπαρίου μὲ κορύφωση τὴν συναίνεσή των στὸ κλείσιμο τῶν ναῶν μας. Πᾶνοςhttps://www.blogger.com/profile/17956459292979926884noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-31882475848420854502020-04-26T20:04:27.985+03:002020-04-26T20:04:27.985+03:00Οχι δεν θα πω ότι είναι άχρηστοι όλοι οι κληρικοί ...Οχι δεν θα πω ότι είναι άχρηστοι όλοι οι κληρικοί και μητροπολίτες. Υπάρχουν και καλοί μητροπολίτες και δεν μπορούμε να απαιτούμε στανικά απ'όλους τους κληρικούς και λαϊκούς να αποτειχιστούν! <br /><br />Αν νομίζεις ακόμα ότι άλλαξαν σε κάτι ουσιαστικό απ' όσα έλεγαν πριν, εξήγησέ μου τί ακριβώς απαρνήθηκαν απο τα άρθρα και τις απόψεις τους; Εκτός απο την λέξη, τί άλλο άλλαξαν ουσιαστικό; <br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-4719218854257668763.post-19561892709593266572020-04-26T19:53:42.666+03:002020-04-26T19:53:42.666+03:00Αδελφέ Πάνο καμιά εμπάθεια δεν έχω, απλά έχω παρακ...Αδελφέ Πάνο καμιά εμπάθεια δεν έχω, απλά έχω παρακολουθήσει περισσότερο απο σένα την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Ακόμα όταν βλέπω να αλλάζουν απλώς τις λέξεις χωρίς να αλλάζουν τίποτα απο τις απόψεις τους, επειδή βλέπουν ότι δεν γίνεται δεκτή η θεωρία περι υποχρεωτικής αποτείχισης, τότε οφείλω να το επισημάνω.<br />Σε τί μετανόησαν τώρα πάνω στις απόψεις τους για υποχρεωτική αποτείχιση; Αρα αν δεν μετανόησαν τότε παραμένουν ίδιοι. Και ποιό το κακό να το επισημαίνουμε;<br /><br />Τώρα για το ποιό είναι χειρότερο ο εφησυχασμός ή η πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης, δεν σύγκρινα πλάνες, απλά επισήμανα την πλάνη της υποχρεωτικής αποτείχισης. Οποιοι δεν αποτειχίζονται δεν εφησυχάζουν οπωσδήποτε, όπως προσπαθούν μερικοί της υποχρεωτικής αποτείχισης να μας πουν. Πολλοί δεν αποτειχίστηκαν αλλά παλεύουν αντιοικουμενιστικά και δεν εφησυχάζουν και ας τους κατηγορούν άδικα μερικοί.<br /><br />Το τί είναι πιο καλό είναι διαφορετικό πράγμα απο το να προσπαθείς να το επιβάλλεις ως το μόνο αναγκαίο και απαραίτητο και να καταδικάζεις κάθε άλλη γραμμή.<br /><br />Βλέπεις και ο π. Θεόδωρος Ζήσης δεν είναι υπερ της υποχρεωτικής αποτείχισης. Και είναι καλύτερος απο τους οπαδούς της υποχρεωτικής αποτείχισης.<br /><br />Τώρα για τον κίνδυνο να πλανηθώ εγώ, δεν υπάρχει τέτοιος κίνδυνος, διότι γνωρίζω πολλά εκκλησιαστικά και δεν είμαι άσχετος με όλα αυτά.<br /><br />Ελληνορθόδοξος ΑντιοικουμενιστήςAnonymousnoreply@blogger.com