Γράφει η Κρινιώ Καλογερίδου (Βούλα Ηλιάδου, συγγραφέας)
Έμαθα όλως τυχαίως από έναν δάσκαλο συμπατριώτη μου, που φυλάει Θερμοπύλες στην Μακεδονία, ότι οι εθνομηδενιστικές ιδεοληψίες βάσει των οποίων είχαν αφαιρεθεί επί Τσίπρα πολύτιμα κείμενα και ολόκληρα κεφάλαια της Ιστορίας απ' τα σχολικά βιβλία του Δημοτικού εξακολουθούν να ισχύουν και τώρα, επί ''πατριωτικής'' ΝΔ, που έχει αποδεχθεί νομοτελειακά όλα τα απορριφθέντα ως ''εθνοκεντρικά'' απ' τον ΣΥΡΙΖΑ, χωρίς να έχει την πρόθεση να τα επαναφέρει.
Οι κατεστημένες αντιλήψεις της προοδομανίας στα χρόνια της διαπολιτισμικής προπαγάνδας στην Εκπαίδευση επί υπουργίας Γιώργου Παπανδρέου κανοναρχούν, ως φαίνεται, εθνομηδενιστικά και τη σημερινή κυβέρνηση του Κυριάκου Μητσοτάκη, με υπουργό του ΥΠΕΠΘ την Νίκη Κεραμέως.
Έτσι εξηγείται γιατί ο πρωθυπουργός είχε πει προ μηνών με ειλικρίνεια στη Βουλή, απαντώντας σε αιτιάσεις του Γιάννη Βαρουφάκη, το ιστορικό: ''Χαίρομαι όταν πηγαίνω σε παρελάσεις και βλέπω μια κοινωνία να μετατρέπεται σε πολυπολιτισμική''.
Έτσι εξηγείται γιατί η Παιδεία μας έπαψε να παρέχει προ πολλού εθνική μόρφωση και κατάντησε εκτός τόπου και χρόνου, αχρωμάτιστη και εθνομηδενιστική.
Τα λόγια του κύριου εκπροσώπου του εκπαιδευτικού δημοτικισμού Αλέξανδρου Δελμούζου (ιδρυτή του Πειραματικού Θεσσαλονίκης) για εθνική μόρφωση, με αναφορά ''στα τρανά και γερά γράμματα του Γένους που μόρφωσαν γενιές που χιόνι έτρωγαν, χιόνι έπιναν και τη φωτιά βαστούσαν'', έπαψαν προ πολλού να συγκινούν τους αρμόδιους της ελληνικής Πολιτείας.
Γι' αυτό και σταμάτησαν την έπαρση και υποστολή της σημαίας στα σχολεία μας, όπου παλιά - στα χρόνια των μεγάλων παιδαγωγών της Εκπαίδευσης (Δελμούζου, Παπανούτσου, Εξαρχόπουλου, Τριανταφυλλίδη κλπ.) - έψαλλαν όλοι οι μαθητές εν χορώ το ''αναστάσιμο απολυτίκιο του Γένους'', τον ''Ύμνο εις την Ελευθερία''.
Αντί όλων αυτών, οι σελίδες των βιβλίων εκπέμπουν σήμερα τον πολυπολιτισμό μας και οι μαθητές με τους δασκάλους και τους καθηγητές περιορίζονται να μιλούν για τους ήρωες μόνο στις εθνικές γιορτές μας, αν εξαιρέσει κανείς την τυπική αναφορά σ'αυτούς κατά την ώρα διδασκαλίας της Ιστορίας.
Η ελληνοκεντρική αγωγή, συνδυασμένη με την ορθόδοξη πίστη έμειναν ξεχασμένες στο μακρινό παρελθόν αφήνοντας πίσω τους σαν γλυκόπικρα ίχνη τα κάδρα ηρώων στους τοίχους, για να τους καμαρώνουν οι μαθητές και να συνδέουν το παρόν με το παρελθόν τους.
Η ''ομολογία Πίστεως'' που ξέραμε, δεν ισχύει πλέον. Έχει αντικατασταθεί στα χρόνια του ΣΥΡΙΖΑ (και εξακολουθεί να εκλείπει επί ημερών της ΝΔ) απ' την ομολογία πίστεως στα νεοταξικά ιδανικά και τον συριζαίικο εθνομηδενισμό, ο οποίος εξακολουθεί να ανθεί στα σχολεία λόγω ξενοφοβίας.
Οι αλλαγές αυτές έχουν ενσωματωθεί ήδη στις εκπαιδευτικές εγκυκλίους από το 2018, όπου γίνεται σύσταση εκ των άνω ''να διαγραφεί ως μη δόκιμος'' ο όρος ''λαθρο'' (πρώτο συνθετικό της λέξης ''λαθρομετανάστης'') από τον λόγο μαθητών και δασκάλων/ καθηγητών και να αντικατασταθεί με έναν από τους όρους: ''παράτυπα εισερχόμενος (στη χώρα μας)'' ή ''πρόσφυγας'' ή ''μετανάστης'' ή ''οικονομικός μετανάστης'' ή ''αιτών άσυλο''.
Κι αυτό ''προκειμένου αφενός να αποτραπεί η χρήση μειωτικών για την προσωπικότητα των ανθρώπων χαρακτηρισμών και λέξεων και αφετέρου να αποφευχθούν φαινόμενα ξενοφοβίας και φασισμού''. Σημειωτέον ότι το έγγραφο τέθηκε σε εφαρμογή από πέρσι (σχολ. έτος 2019-2020) και έχει αριθ. Πρωτοκόλλου 3144/25-7-18, με υπογραφή του τότε υπουργού Δικαιοσύνης, Διαφάνειας και Ανθρωπίνων Δικαιωμάτων Σταύρου Κοντονή. Ενώ ο αριθ. Πρωτοκόλλου της εισαγγελικής παραγγελίας του Αρείου Πάγου είναι 8191/26-7-18.
Όλα τα παραπάνω εξακολουθούν να ισχύουν και σήμερα, επικυρωμένα πολιτικά απ' την ομολογία πίστεως του πρωθυπουργού μας. Του πρωθυπουργού Κυριάκου Μητσοτάκη, που επιβεβαίωσε δημόσια και ευθαρσώς μια αλήθεια: ότι ''οι Έλληνες δεν είμαστε ούτε ρατσιστές ούτε ξενοφοβικοί''.
Ωστόσο φρόντισε να αποκρύψει κι άλλες αλήθειες συνοδευτικές αυτής, που δεν αρέσουν στους εκπροσώπους της Νέας Τάξης Πραγμάτων συμπεριλαμβανομένων και των συστημικών καναλιών, όπου οι λέξεις ''πατριωτισμός'' και ''πατριώτης'' ξορκίζονται ως απαγορευμένες και... ''προϊδεάζουσες φασισμό''...
Αντίθετα υιοθετούνται οι γελοίες κενολογίες περί πολυπολιτισμού σε κάθε αναφορά των παρουσιαστών στο μεταναστευτικό μας πρόβλημα, ενώ δεν γίνεται ούτε καν νύξη στην εθνική αποψίλωση που συντελείται στα σχολικά βιβλία, λες και οι ημιμαθείς της TV ταυτίζουν ό,τι είναι εθνικό με τον σκοταδισμό.
Και να φανταστεί κανείς ότι όλα αυτά συμβαίνουν εν καιρώ δημοκρατίας και ελευθεροφροσύνης, όπου κυβερνούν οι πολλοί κι όχι οι λίγοι, εγκάθετοι και δογματικοί... Όμωςποιος είπε πως είναι γνήσια δημοκρατική η Πολιτεία μας, για να έχουμε τέτοιες προσδοκίες;
Τι μας διαβεβαιώνει ότι δεν έχουμε μια δημοκρατία-κουτοκρατία, αφού αυτή - αντί να υπερασπίζεται τα τιμαλφή του πολιτισμού μας (τα οποία υμνολογεί υποκριτικά εκθειάζοντας τους Περικλείς και τους Παρθενώνες μας ενώπιον των ξένων προσκεκλημένων) κι αντί να επενδύει στα μυαλά των ελπιδοφόρων Ελλήνων που θα την αναστήσουν - τους αφήνει να φύγουν στο εξωτερικό και ενσωματώνει στην ελληνική κοινωνία τους αλλοεθνείς και αλλόθρησκους παράνομους μετανάστες, για να λύσουν δια της επιμειξίας το δημογραφικό λόγω υπογεννητικότητας;
Με τέτοιου είδους δημοκρατία δεν πάει ασφαλώς μπροστά η Παιδεία μας, μόνο πίσω, αφού θα αυγατίζουν οι ημιμαθείς και οι μέτριοι.. Και τα ''τούβλα'' παιδιά που θα βγαίνουν απ' τα σχολεία της (την τριακοστή τέταρτη θέση πήρε η Ελλάδα μεταξύ των 37 χωρών του ΟΟΣΑ στα αποτελέσματα της εκπαιδευτικής επιθεώρησης PISA 2018 που ανακοινώθηκαν πρόσφατα και τελευταία μεταξύ των μελών της ΕΕ στις επιδόσεις των μαθητών τους)θα βγάζουν μεθαύριο ακόμα χειρότερες εξουσίες στον τόπο μας.
Εξουσίες που θα πουλήσουν τα κεκτημένα του, αφού πήραν το κολάι από τις Πρέσπες (αν μείνει εκεί το κακό), θα λιάζονται στις πλατείες φωτογραφιζόμενες με τους ''λάθρο'', θα καταθέτουν στεφάνια και θα ''συγχοροστατούν'' με τις άλλες αρχές στις εθνικές επετείους μας, θα κόψουν κι ό,τι τυχόν εθνικό τους ξέφυγε από τα βιβλία των μαθητών μας και θα δοξολογούν τον Θεό που έκανε προοδευτικά αναλφάβητο τον πληθυσμό μας ..
AntiNews
το είδαμε ΕΔΩ
Πηγή: http://koukfamily.blogspot.com/
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου