Κάθε τρεῖς καὶ μία ἀκοῦμε τίς γνωστὲς ληρωδίες: δὲν εἶναι θεόπνευστος ἡ Παλαιὰ Διαθήκη, εἶναι Ἕλληνες ὁ Χριστὸς καὶ ἡ Παναγία καὶ διάφορα ἄλλες συναφεῖς πομφόλυγες καὶ φληναφήματα ἀνόητων καὶ λογοκόπων. Ἄν αὐτοὶ ποὺ τὰ ἰσχυρίζονται εἶναι μὴ Ὀρθόδοξοι, ποσῶς μᾶς ἀπασχολεῖ. Οὕτως ἢ ἄλλως ἔχουν ἐκ καταβολῆς στρεβλὴν (αἱρετικὴ) γνῶσιν τῶν θεμάτων. Ἄν ὅμως αὐτοθεωροῦνται Ὀρθόδοξοι, ἔχουν τεράστιον πνευματικὸν πρόβλημα καὶ οὐσιαστικῶς αὐτοεκβάλλονται τῆς Ἐκκλησίας τοῦ Χριστοῦ.
Κατὰ τὴν ἱστορικὴν πόρευσιν τῆς Ἐκκλησίας, ἡ ἐμφάνισις πάμπολλων «καλοθελητῶν», οἱ ὁποῖοι «προσφέρθηκαν» νὰ μᾶς φωτίσουν εἰς τὴν γνῶσιν περὶ Θεοῦ, δημιούργησε τρομακτικὰ προβλήματα, αἱρέσεις καὶ διαιρέσεις τῆς Ἐκκλησίας. Τὸ γεγονὸς ὅτι εἰς τὸ Σύμβολον τῆς Πίστεως ἀναφέρεται «εἰς Μίαν Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν», ὡς στόχος τῶν πιστῶν, ἀναδεικνύει τὴν (ἑκουσίαν ἢ ἀκουσίαν) προέλευσιν τῶν «καλοθελητῶν»: «αὐτοὶ ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου εἰσίν»!
Ὑπῆρξαν ἐκκλησιαστικοὶ λειτουργοί, ὅπως ὁ πρεσβύτερος Ἄρειος ἢ ὁ Νεστόριος, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, οἱ ὁποῖοι, παρότι εὐσεβέστατοι, προώθησαν αἱρέσεις, ποὺ ταλαιπώρησαν (κι ἀκόμη ταλαιπωροῦν) ἀφάνταστα τὸ σῶμα τῆς Ἐκκλησίας. Ὁ λόγος εἶναι ὅτι τοποθέτησαν τὸν ἐγωιστικὸν κοσμικὸν λογισμὸν τους ἄνωθεν τῆς ἀποκεκαλυμένης Ἀληθείας περὶ Θεοῦ. Ὁ ΧΡΙΣΤΟΣ ΔΕΝ ΑΝΑΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΤΑΙ. Ὅποιος θέλει νὰ ὁμιλήσει περὶ Χριστοῦ ὀφείλει νὰ σεβαστεῖ τὴν ἀποκεκαλυμμένην Ἀλήθειαν καὶ νὰ μὴν τοποθετήσει τὴν ἐγωιστικὴν ἄποψίν του ἄνωθεν τῆς Ἀληθείας. Τότε οὐσιαστικῶς ἀντιγράφει τὸν Ἑωσφόρον, ὁ ὁποῖος θέλησε νὰ τοποθετήσει θρόνον ἄνωθεν τοῦ Κυρίου.
Οἱ ἀντιγραφεῖς λοιπὸν τοῦ Ἑωσφόρου, οὐσιαστικῶς περνοῦν ἀπὸ τὴν ὕπαρξίν των χάριν τοῦ Κυρίου-Δημιουργοῦ, εἰς τὴν ἀνυπαρξίαν, δηλαδὴ εἰς τὴν ἀπώλειαν. Ἀδυνατοῦν νὰ κατανοήσουν ὅτι ὁ ἐγωιστικὸς «κακὸς» λογισμός των εἶναι φυτευμένος ἀπὸ τὸν πονηρόν. Κάθε ἀποκεκαλυμμένη Ἀλήθεια περὶ Θεοῦ ἀπὸ τὸ Ἅγιον Πνεῦμα, δὲν γίνεται εἰς τὸν ὅποιον τυχόντα ἀλλὰ εἰς ἄτομα μὲ ἰδιαιτέρως καθαρὸν πνεῦμα καὶ ψυχήν. «Τὸ καθαρὸ θὰ πάει στὸ καθαρὸ καὶ τὸ βρώμικο στὸ βρώμικο» ἢ ὅπως ἔλεγεν ὁ Ὅσιος γ. Παϊσιος, «ἡ μέλισσα θὰ πάει στὰ λουλούδια καὶ ἡ μύγα στὰ περιττώματα».
Κάποιοι ἀδυνατοῦν νὰ καταλάβουν, πὼς ἕνας καθ᾿ ὅλα εὐσεβὴς καὶ ἰδιαίτερα ἐγκρατὴς κληρικὸς καὶ σχετικῶς μακρὰν γηίνων παθῶν, ὅπως ὁ Ἄρειος εἶχε μιαρὸν λογισμόν. Ἄρα κατ᾿ ἐπέκτασιν, πὼς οἱ ἴδιοι, οἱ ὁποῖοι πιθανότατα εἶναι «ἄψογοι» κατὰ κόσμον, ἀκόμη καὶ βάσει ἐκκλησιαστικῶν κριτηρίων (κατὰ κόσμον ἁμαρτίαι), εἶναι βρώμικοι ἐπειδὴ καὶ μόνον προωθοῦν μίαν ἄλλην ἢ μίαν συμπληρωματικὴν «ἀλήθεια» εἰς τὴν Ἀλήθεια τοῦ Θεοῦ. Μὰ ἡ ἀπάντησις εἶναι πασιφανὴς καὶ δίνεται ἀπὸ τὴν ἀρχὴν τῆς ἀνθρωπίνου πτώσεως : ΜΗΝ ΠΕΙΡΑΞΕΙΣ ΤΟ ΔΕΝΔΡΟΝ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ, εἶπε (εἰς ἐλευθέραν ἀπόδοσιν) ὁ Δημιουργὸς εἰς τὸν ἄνθρωπον. Η ΠΡΩΤΗ-ΠΡΩΤΗ ΑΜΑΡΤΙΑ (πρὶν κἂν τὸν ὁρισμὸν τῶν λοιπῶν) ΗΤΑΝ Η ΔΙΑΣΑΛΕΥΣΙΣ ΤΗΣ ΓΝΩΣΕΩΣ. Τὸ προσφερόμενον δέλεαρ ἀπὸ τὸν διάβολον εἰς τὸν ἄνθρωπον (ὥστε νὰ γίνει θεὸς ἀντὶ τοῦ Θεοῦ) ἦταν ἡ γνῶσις. Μιὰ γνῶσις βρωμερή, γλοιώδης, σατανικὴ καὶ ΜΗ ΟΥΣΑ, ἡ ὁποία καμμίαν σχέσιν δὲν ἔχει μὲ τὴν ΟΥΣΑ ΓΝΩΣΙΝ, ΤΗΝ ΟΠΟΙΑΝ ΜΟΝΟΝ Ο ΔΗΜΙΟΥΡΓΟΣ ΑΠΟΚΑΛΥΠΤΕΙ καὶ οὐδαμῶς ἀνακαλύπτεται!!!
Ὁ Κύριος καὶ Θεὸς καὶ Δημιουργὸς ἁπάντων, ὁρατῶν τε καὶ ἀοράτων, κατηγορηματικῶς ἐδήλωσε : «χωρὶς Ἐμοῦ οὐ δύνασθε ποιεῖν οὐδέν». Ἀκόμα καὶ ὀρθὸν λογισμὸν ἀδυνατοῦμε νὰ παράγουμε «χωρὶς Αὐτοῦ». Ἔρχεσαι λοιπὸν ἐσὺ νὰ ἰσχυριστεῖς ὅτι ἀνακάλυψες γνῶσιν περὶ Θεοῦ, ὅταν ὁ ἴδιος ἰσχυρίζεσαι ὅτι ἀκόμα καὶ οἱ Ἅγιοι λανθάνουν; Ποὺ βασίζεσαι, ὥστε σὺ νὰ μὴν λανθάνεις; Μετενόησες, ἐξομολογήθης καὶ προσηυχήθης, ὥστε νὰ λάβεις τὴν Ἀληθῆ γνῶσιν; Ποιός εἶσαι; Ἀκόμα καὶ ἀπὸ τὴν χορείαν τῶν ἁγίων, εἰς ἐλαχίστους ἐμπιστεύθηκε τὸ Ἅγιον Πνεῦμα τὴν περὶ Θεοῦ γνῶσιν.
Μόλις τρεῖς Ἅγιοι φέρουν τὸν τίτλον «Θεολόγος» καὶ μάλιστα ὁ ἕνας ὁ ἀγαπημένος μαθητὴς τοῦ Χριστοῦ, Ἀπόστολος καὶ Εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης. Οὔτε κἂν ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ὁ ὀνομαζόμενος καὶ «στόμα τοῦ Χριστοῦ», τὸν ὁποῖον ὁ ἴδιος ὁ Κύριος περιέφερε μέχρι τοῦ τρίτου οὐρανοῦ! Σὺ λοιπόν, ὁ ἰσχυριζόμενος αὐτά, τὰ ὁποῖα οὐδεὶς Ἅγιος τόλμησε νὰ ἀμφισβητήσει ἐπὶ δυὸ χιλιετίες, πῶς τολμᾷς νὰ τὰ λές; Ἐπειδὴ «ὁ ὄφις σὲ ἠπάτησε;» Ἄλλη ἐξήγησις δὲν χωρεῖ, ἂν θέλεις νὰ ἰσχυρίζεσαι ὅτι εἶσαι καλὸς χριστιανός. Ἐκτὸς κι ἂν εἶσαι «ἐκ τοῦ πατρὸς τοῦ διαβόλου», σκοπεύων νὰ ἀντιταχθεῖς εἰς τὴν Μιάν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν.
Συνοψίζων αὐτὰ τὰ γενικά, πλὴν ὅμως τὰ πλέον οὐσιαστικά, ἐπαναλαμβάνω ὅτι ὁ Τριαδικὸς Θεὸς δὲν εἶναι ἁπλῶς ὁ Παντογνώστης ἀλλὰ καὶ ὁ Μονογνώστης, μὲ τὴν ἔννοιαν ὅτι μόνον ἐξ Αὐτοῦ ἐκκινεῖ ἡ ὅποια γνῶσις, τὴν ὁποίαν μόνον Αὐτὸς ἀποκαλύπτει διὰ τοῦ Ἁγίου Πνεύματος. Προϋπόθεσις τῆς λήψεως ἀποκεκαλυμμένης Ἀληθείας ἡ ἰδιαιτέρα ψυχικὴ καθαρότης καὶ ἡ ἀπόρριψις τοῦ σατανιστικῆς τροφοδοσίας ΕΓΩ. «Ὁ Θεὸς ὑπερηφάνοις ἀντιτάσσεται, ταπεινοῖς δὲ δίδωσι χάριν». (ἐπιστολὴ Ἰακ. δ΄6). Ὁ ἰσχυριζόμενος «ΕΓΩ βρῆκα», «ΕΓΩ ἀνακάλυψα», «ΕΓΩ...» ἀποδεικνύεται ὑπερήφανος, ἀνώτερος τῶν Θεοπνεύστων πατέρων καὶ οὐσιαστικῶς θεωρεῖ ὅτι ἐγεύθῃ ἐκ τοῦ δένδρου τῆς Γνώσεως. Ἄχ αὐτὸ τὸ προπατορικὸν ἁμάρτημα. Ἄντε νὰ σωθεῖ λοιπόν...
Ἀτυχῶς κάποιοι πνευματικῶς ἀνάπηροι, δὲν θὰ διδαχθοῦν τῶν παρατιθέντων γενικῶν κανόνων τῆς Πίστεως. Εἶναι θλιβερὸν δὲ νὰ παρουσιάζονται ὡς Ἕλληνες, ἐνῶ ἀγνοοῦν παντελῶς τὴν οὐσίαν τοῦ «Ἑλληνικῶς φρονεῖν», ὅπως τὴν διετύπωσεν ὁ μέγας Ἅγιος τοῦ 20ου αἰῶνος Νεκτάριος: «...ἡ τελείωσις, ἡ ἀνύψωσις ἀπὸ τοῦ ὑλικοῦ κόσμου πρὸς τὸν πνευματικόν· ...ὅτι ὁ πνευματικὸς κόσμος δέον ἐστὶ νὰ ζωογονῇ τὸν ὑλικὸν κόσμον, ...ὅτι τὸ πνεῦμα ἀνάγκη νὰ ἐπικρατήσει τῆς ὕλης, ... ὅτι οἱ πνευματικοὶ νόμοι δέον ἐστὶ νὰ ὦσιν ἰσχυρότεροι τῶν φυσικῶν νόμων»...
Ἄν λοιπὸν δὲν κατενόησαν τὴν πνευματικότητα τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ ὁποῖος ἐδόθῃ εἰς τὸν κόσμον ἀπὸ τὸν Δημιουργόν, ὡς «σκαλοπάτι» καὶ ἐφαλτήριον γιὰ τὴν ἐπερχόμενην ψυχικὴν γνῶσιν καὶ ἀνάτασιν, πῶς θὰ κατανοήσουν τὰ ἀναφερόμενα περὶ Πίστεως. Εἶναι ἀντίστοιχον τοῦ νὰ προσπαθεῖ ὁ μαθητὴς τοῦ δημοτικοῦ νὰ κατανοήσει τὰ τοῦ Πανεπιστημίου, ἄνευ δευτεροβαθμίου φοιτήσεως. Αὐτὴ ἀκριβῶς εἶναι ἡ ἀντιστοιχία τῆς ἀνθρωπίνου μορφώσεως. Τὸ δημοτικὸ εἶναι ἡ ὑλιστικὴ ἀντιμετώπισις, ὅπως πρὸ Ἑλληνισμοῦ. Τὸ γυμνάσιο-λύκειο εἶναι ἡ πνευματικὴ ἀνάπτυξις, ἡ πρόοδος ἀπὸ τὸ «μάμ, κακὰ καὶ νάνι» εἰς τὸ σκέπτεσθαι, εἰς τὴν φιλοσοφικὴν καὶ ἐπιστημονικὴν ἀναζήτησιν τῆς Ἀληθείας καὶ δημιουργίαν δομημένης γνώσεως, χωρὶς αὐτὸ νὰ σημαίνει ὅτι ἀφορᾷ ὅλους, ἀλλὰ δυστυχῶς ἐλαχίστους.
Πόσοι ἄραγε ἀντιλαμβάνονται τὴν ὑλιστικὴν αὐτοτοποθέτησίν τους ὅτι εἶναι Ἕλληνες (ἂς μὴν ἀγνοοῦμε τὸ «Τσαρούχιον» δόγμα «στὴν Ἑλλάδα ὅ,τι δηλώσεις εἶσαι») ἐνῶ ὁ Ἰσοκράτης ἔθεσεν τὸ κριτήριον τοῦ Ἑλληνισμοῦ «Ἕλληνες εἰσὶν οἱ τῆς ἡμετέρας παιδείας μετέχοντες»; Πῶς λοιπὸν θεωρεῖσαι Ἕλλην, ὅταν δὲν ἀποδεικνύεις τὴν πνευματικὴν ἀντιμετώπισιν τῶν θεμάτων καὶ λειτουργεῖς εἰς ἐπίπεδον δημοτικάριου ὑλιστοῦ «εἶμαι Ἕλληνας λόγῳ DNA»; Δρᾶμα!
Ἡ δὲ πανεπιστημιακὴ γνῶσις εἶναι ἀντίστοιχος τῆς Ὀρθοδοξίας, ὅπου ἔχεις ἐμπεδώσει ἐκ τοῦ γυμνασίου νὰ ὑποτάσσεις τὸ ὑλικὸν εἰς τὸ πνευματικὸν (Ἅγιος Νεκτάριος) καὶ προχωρεῖς εἰς τὸν ὕψιστον βαθμὸν νὰ ὑποτάξεις τὴν πνευματική σου γνῶσιν εἰς τὴν δωρεὰν ἀποκαλυπτομένην Θεϊκὴν Γνῶσιν, τὴν ὁποίαν καὶ δωρεὰν θὰ διαδώσεις («δωρεὰν ἐλάβατε, δωρεὰν δότε»). Βασικότατα στοιχεῖα, τὰ ὁποῖα ἀποκαλύπτεται ὅτι ἀγνοοῦν οἱ πλεῖστοι, ἀκόμα καὶ πανεπιστημιακοὶ διδάσκαλοι, ἐπιστήμονες, κυβερνῆται ἢ καὶ ἐπίσκοποι τῆς Ὀρθοδοξίας. Πῶς εἴπατε; δὲν ἰσχύει; Θυμηθεῖτε τὸν Πατριάρχην Κωνσταντινουπόλεως Νεστόριον καὶ ἄλλους παρομοίους, εἰδικῶς δὲ σημερινοὺς οἰκουμενιστολάγνους ἐπισκόπους, ἀκόμα καὶ πατριάρχες!
Ἄς δοῦμε ὅμως κάποια χτυπητὰ παραδείγματα τῆς ληρωδίας τῶν αὐτοθεωρουμένων «masters» τῆς γνώσεως :
► Ἡ Θεοτόκος ἦταν Ἑλληνίδα: σοβαρά; καὶ ποῖον τὸ ἑλληνικὸ ὄνομά της παρακαλῶ; Μαριάμ; Ἐδῶ γελᾶμε πικρά! Ἐκ τοῦ γένους Δαβίδ, "βεβαίως-βεβαίως"...
► Ὁ Χριστὸς ἦταν Ἕλλην: (ἐδῶ κλαῖμε προκαταβολικὰ) Ἄς μὴν ρωτήσω γιὰ τὸ ἑλληνικό του ὄνομα. Ἕλλην, ὁ ὁποῖος περιτετμημένος (ἡ «Ἑλληνὶς» μάνα τὸ ἐπέτρεψε...) δίδασκε τοὺς ἑβραίους εἰς τὸν οἶκον τοῦ Πατρός Του (Ναὸς Σολομῶντος), ὅτι εἶχαν παρεκτραπεῖ ἀπὸ τὴν πίστιν τους πρὸς Αὐτὸν (τὸν «γιαχβὲ» ὅπως τὸν ἀναφέρουν οἱ ἀστοιχείωτοι - θὰ ἀσχοληθῶ μὲ αὐτὸν τὸν χαρακτηρισμὸν εἰς τὴν συνέχεια). Ἄν εἶναι δυνατόν! Καὶ πὼς οἱ ἑβραῖοι δὲν τὸν πέταξαν τόσες φορὲς ἔξω ἀπὸ τὸν Ναόν; Γιατί δὲν τοὺς δίδαξε κάτι τὸ Ἑλληνικό; Ἦταν ἄραγε δυνατὸν νὰ πάει κάποιος ἑβραῖος σὲ ἑλληνικὴ ἀγορὰ νὰ κατηγορήσει τοὺς Ἕλληνες ὅτι δὲν τιμοῦν τὸν Ἑλληνισμό τους; Ἀλήθεια, ἂν ἦταν Ἕλλην ὁ Χριστός, γιατί ἐδέχθησαν μὲ τόσην δυσπιστίαν οἱ Ἀθηναῖοι τὸν Ἀπόστολον τῶν Ἐθνῶν Παῦλο;
Ἡ χειρότερη κατάντια τοῦ ἰσχυρισμοῦ ὅτι ὁ Χριστὸς ἦταν Ἕλλην, εἶναι ὅτι ὑποτάσσουν τὸ Ὅλον, τὸ Ἅπαν (=Θεὸς) εἰς δημιούργημα Αὐτοῦ, ὅπως εἶναι κάθε ἔθνος. Ἴσως νὰ ἐρωτηθῶ, πῶς ἐγὼ δὲν σφάλλω ὁμοίως ἰσχυριζόμενος ὅτι ἦταν ἑβραῖος. Μὰ ὁ Χριστὸς ἐνανθρωπίσθηκε ὡς ἑβραῖος (εἰς τὴν προσφώνησιν «υἱὲ Δαβὶδ» δὲν ἀπαντοῦσε; νὰ ἦταν Ἕλλην καὶ νὰ ὑποκρινόταν τὸν ἑβραῖο δὲν τὸ διανοοῦμαι), ἐπειδὴ εἰς τοὺς ἑβραίους εἶχε ἀποκαλυφθεῖ (πχ. Ἀβραάμ, Μωυσῆς κλπ) καὶ οἱ ἑβραῖοι γνώριζαν τὸν Ἕνα Θεόν. Δὲν τὸν γνώριζαν οἱ Ἕλληνες, οὔτε κάποιος ἄλλος λαός... Ἀλλὰ ὁ ἴδιος ὁ Χριστὸς ἔδωσε ἐντολὴν εἰς τοὺς Ἀποστόλους «πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη» καὶ δὲν ἀπέκλεισε κάποιο ἔθνος ἀπό την Χάριν Του («εἰς Μίαν Ἁγίαν, Καθολικὴν καὶ Ἀποστολικὴν Ἐκκλησίαν»). Ἄς μὴν ἀγνοεῖται, ὅτι παρέδωσε τὴν Ἀποστολικὴν διακονίαν εἰς τὸ Ἑλληνικὸν γένος διὰ τῶν θεοστέπτων βασιλέων Μεγάλου Κωνσταντίνου καὶ Ἁγίας Ἑλένης.
Εἰς τὸ παρελθὸν ἔχω ἀναφερθεῖ εἰς τὸ φοβερὸ λάθος κάποιοι νὰ συγχέουν τὸν ἐνανθρωπισμὸν τοῦ Χριστοῦ (τὴν παρουσίαν τῆς ἀνθρωπίνου ὑποστάσεώς Του) μὲ τὴν παρουσίαν Του ὡς Θεόν-Δημιουργὸν ἁπάντων. Δυστυχῶς κάποιοι μὲ τὸ κλούβιο κεφαλάκι τους θεωροῦν ὅτι ὁ Χριστὸς ἐμφανίστηκε ὡς Θεὸς μὲ τὸν ἐνανθρωπισμόν Του καὶ πρὶν «ἀναλάβει ὑπηρεσίαν ὡς Θεὸς» κάποιος ἄλλος θεὸς εἶχε βάρδια (κάποιοι ἀκόμα πίνουν νερὸ εἰς τὸ ὄνομα τοῦ «παντοπηδοῦντος» Διός, ἂν ἦταν τῆς Ἀφροδίτης ἢ τῆς Ἀρτέμιδος ... ἂς τὸ συζητούσαμε - ἀσφαλῶς ἀστειεύομαι). Εἶναι δραματικὸν ἀλλὰ συμβαίνει.
Συνειδητοποιῶν ὅτι τὸ ἄρθρο μακραίνει τοῦ ἀρχικοῦ στόχου, θὰ μοῦ ἐπιτρέψετε νὰ τὸ συνεχίσω συντόμως μὲ δεύτερον μέρος, ὥστε νὰ τεκμηριωθεῖ ἀναλόγως.
Κυανούς Ουρανός
________________________________
Πολυτονισμὸς καὶ ἐπιμέλεια
κειμένου ΕΘΝΕΓΕΡΣΙΣ
«Πᾶνος»
Είναι η πρώτη φορά που δεν ξέρω πώς να ξεκινήσω να γράφω.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαι είναι τόσα πολλά αυτά που θέλω να πω, που δεν θα φτάνουν ούτε σε δέκα σχόλια.
Και σε προηγούμενο άρθρο, του αρθρογράφου είχα έρθει πάλι σε αντιπαράθεση.
Είπα δεν θα ξανασχοληθώ,το είχα συζητήσει τηλεφωνικώς και με τον αδερφό μας Πάνο.
Το διάβασα το άρθρο του χωρίς να γνωρίζω ποιος ήταν ο συντάκτης, δυστυχώς δεν θέλω να περνιούνται λάθος μηνύματα.
Γράφει στο άρθρο:
Ὑπῆρξαν ἐκκλησιαστικοὶ λειτουργοί, ὅπως ὁ πρεσβύτερος Ἄρειος ἢ ὁ Νεστόριος, Πατριάρχης Κωνσταντινουπόλεως, οἱ ὁποῖοι, παρότι εὐσεβέστατοι, προώθησαν αἱρέσεις,
Μας λέει ότι ήταν ευσεβέστατοι, χρησιμοποιεί και τον υπερθετικό βαθμό.
Αναρωτιέμαι, γνωρίζει τι είναι η ευσέβεια;
Και λίγο πιο κάτω πάλι γράφει:
Κάποιοι ἀδυνατοῦν νὰ καταλάβουν, πὼς ἕνας καθ᾿ ὅλα εὐσεβὴς καὶ ἰδιαίτερα ἐγκρατὴς κληρικὸς καὶ σχετικῶς μακρὰν γηίνων παθῶν, ὅπως ὁ Ἄρειος
Τον αποκαλεί καθ'όλα ευσεβή, δηλαδή είχε ευσέβεια σε όλα.
Ιδιαίτερα εγκρατή, και δεν είχε καθόλου γήινα πάθη.
Ας μας πει, από που το έβγαλε αυτό το συμπέρασμα.
Που το έχει δει γραμμένο, και ποιος τα έχει γράψει αυτά;
Ο Άρειος ήταν ακριβώς το αντίθετο από αυτά που μας περιγράφει.
Το πρώτο χαρακτηριστικό του ευσεβή, είναι η ταπείνωσις.
Ο ίδιος μας λες, ότι ήταν εγωιστής και υπερήφανος.
Τότε πώς γίνεται να είναι και ευλαβέστατος και εγωιστής.
Ο άνθρωπος χωρίς ευσεβία δεν κατορθώνει ούτε μία αρετή.
Είναι το οικοδόμημα.
Πάνω στην ευσέβεια οικοδομούνται όλες οι αρετές.
Ο Άρειος το μόνο που είχε ήτανε πολλές γνώσεις αλλά καμία αρετή.
Ήτανε δόλιος, ύπουλος και πορωμένος.
Οι οπαδοί του Αρείου κυνηγούσαν τους Χριστιανούς και είχαμε ακόμα και αιματοχυσίες.
Ενώ ο κύριος μας Ιησούς Χριστός μας λέει:
όποιος μάχαιρα δώσει, μάχαιρα θα λάβει.
Εννοώ καταδικάστηκε από την πρώτη Οικουμενική Σύνοδο ήτανε τόσο δόλιος, που δεν άντεξε ο Άγιος Νικόλαος ο πράος και τον χαστούκισε.
Και βλέπουμε, ενώ αποδέχτηκε την πρώτη Οικουμενική Σύνοδο, με δόλο συνέχισε να κάνει πάλι τα ίδια.
Και για αυτό ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός τον τιμώρησε με αυτόν το φρικτό τρόπο, να του βγουν έξω τα έντερα.
Ουαί και αλίμονο να περάσει το μήνυμα ότι ο Άρειος ήτανε ευσεβέστατος (ούτε καν ευσεβείς, αλλά υπερθετικός βαθμός).
Ευσέβεια και ευλάβεια πάνε μαζί.
Ευσεβής και ευλάβης ήταν ο Άγιος Ισαάκ ο Σύρος, οι στάχτες που απόμεναν μέσα στο θυμιατό τις έβαζε μέσα στο ψωμί και τις έτρωγε, για να μην τις πετάξει.
Θα ανεβάσω και ένα βίντεο του πατρός Σάββα Αγιορείτη που μας λέει τι είναι η ευσέβεια.
Πριν να ανεβάσω το βίντεο θα ήθελα να πω κάτι ακόμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛάθη κάνουμε όλοι, και εγώ μπορεί να κάνω λάθος σε κάποια που λέω.
Και θα χαρώ πολύ, να με διορθώνεται.
Αλάθητοι, ήταν μόνο οι Απόστολοι και οι Προφήτες.
Πού είναι η Παλαιά και η Καινή Διαθήκη.
Ενώ όλοι οι Άγιοι κάνανε Οικουμενικές Συνόδους.
Έχω ένα ελάττωμα ότι εξάπτομαι γρήγορα, (το έχετε καταλάβει, και πρώτος ο Πάνος το έχει καταλάβει αλλά με ανέχεται, επειδή με αγαπάει πολύ) όμως μετά το μετανιώνω.
Το άρθρο είναι πάρα πολύ ωραίο και θα τονίσω σημαντικά πράγματα, πρώτα ο Θεός αύριο.
Όμως αυτό, το ότι ο Άρειος ήταν ευσεβέστατος δεν μου άρεσε καθόλου.
Ο αληθινά ευσεβής άνθρωπος είναι αυτός που πιστεύει στον Θεό και τηρεί το Άγιο θέλημά Του.
Όλοι οι Άγιοι ήταν ευσεβείς και εμείς καλούμαστε να μιμηθούμε την ευσέβεια τους.
Η ομιλία είναι από το 2 : 41 μέχρι 2 : 54
13 λεπτά.
https://youtu.be/cJxLzhyMC1g
Άκου Χρηστάκο,
Διαγραφήόπως φαντάζομαι έχεις καταλάβει, ο κόσμος έχει χωρισθεί εις 2 στρατόπεδα, τους πιστεύοντες τον Χριστόν, ως τον Ένα Θεόν και τους αντιμαχομένους Αυτόν. Το πρόβλημα του κόσμου τούτου, μέχρις της συντελείας αυτού, ήταν, είναι και θα είναι ο Ιησούς Χριστός. Αυτό είχε προβλεφθεί από τον Δίκαιον Συμεών κατά την Υπαπαντήν του Κυρίου, όταν Τον χαρακτήρισε «σημείον αντιλεγόμενον», διότι πάντοτε οι άνθρωποι θα αντιμάχονται αν είναι ή δεν είναι ο "προφητευμένος" Σωτήρ του κόσμου (Μεσσίας ή Χριστός).
Όπως αναφέρω εις το άρθρον, όποιος δεν δέχεται την Παλαιά Διαθήκην, απλώς ακυρώνει τον ρόλον του Ιησού Χριστού ως Σωτήρος του ανθρωπίνου γένους. Αν δεν το καταλαβαίνουν λυπάμαι, πολύ λυπάμαι. Συμπάσχω όμως μαζί τους, διότι όπως αναφέρω είχα πέσει κι εγώ εις αυτήν την πλάνην κατά τα αρχικά ορθόδοξα βήματά μου. Προχωρώντας όμως, διαπίστωσα την πηγήν όλων των διχογνωμιών της Πίστεως, όπως την περιγράφουν οι Απόστολοι και οι Άγιοι, από τους οποίους κανείς, ΕΠΑΝΑΛΑΜΒΑΝΩ ΚΑΝΕΙΣ δεν άφησε την παραμικρή σκιά για την θεοπνευστία της Παλαιάς Διαθήκης. Αν κάποιοι έθεσαν εις ίση μοίραν την δοκιμασμένην Πίστιν των Αγίων με τον κάθε Λιακόπουλον ή Τουλιάτον ή δεν ξέρω ποιό άλλο φαιδρό υποκείμενο, που υποκρίνεται τον Ορθόδοξον, δεν φταίω, όμως τον πονώ ως συνάνθρωπον. Η κατηγορουμένη μου (εις άλλα σχόλια) απόλυτος πεποίθησις περί της θεοπνευστίας της ΠΔ, δεν ξεκινά από το ΕΓΩ μου αλλά από την υπακοή μου εις τους Αγίους (δεν αναφέρομαι εις θλιβερούς σημερινούς επισκόπους και την απαιτουμένη από αυτούς υπακοήν). Κυρίως όμως βασίζεται εις τον λόγον του Χριστού «ἐρευνᾶτε τὰς γραφάς, ὅτι ὑμεῖς δοκεῖτε ἐν αὐταῖς ζωὴν αἰώνιον ἔχειν· καὶ ἐκεῖναί εἰσιν αἱ μαρτυροῦσαι περὶ ἐμοῦ·» (Ιω,ε'39). Μπορεί να είμαι ο πλέον σιχαμένος άνθρωπος, ο πλέον ρυπαρός και άνομος, αλλά κατά την τελικήν Κρίσιν ο Χριστός εις τον συγκεκριμένον έλεγχον δεν θα μου πει τίποτα. Αντιθέτως η παραμικρή αμφιβολία των αντιφρονούντων, θα καταστήσει αυτούς υπολόγους ως αμφιβητίες της Πίστεως επειδή πίστεψαν σε κάποιους, όπως οι άνω προαναφερόμενοι. Να είναι όλοι σίγουροι, ότι ο Χριστός θα ρωτήσει (ανθρωπομορφικά το βλέπω-μην αρχίσουμε πάλι κρίσεις επί κρίσεων) όπως ρώτησε τόσες και τόσες φορές εντός του Ναού του Σολομώντος : "τόσους προφήτες σας απέστειλα και τους σκοτώσατε όλους". Πιθανόν να πει "τόσους Αγίους σας απέστειλα και θεόπνευστους Πατέρες, να σας ερμηνεύσουν τα λεγόμενά Μου ή τα λεγόμενα των Αποστόλων και των Αγίων, και σεις πιστέψατε τους Λιακόπουλους; Σας είχα προειδοποιήσει ότι "και οι εκλεκτοί θα πλανηθούν" και σεις πήγατε στους Τουλιάτους;"
Λοιπόν Χρηστάκη, αν έχεις (ή όποιος άλλος έχει) πρόβλημα με χαρακτηρισμούς μου, να πάτε να διαβάσετε τι χαρακτηρισμούς έκαναν οι Άγιοι Πατέρες κατά των αιρετικών και μετά θα με χαρακτηρίσεις ηπιότερον αρσακειάδος! Διάβασε ακόμα και το τι προσήψε ο Μέγας Βασίλειον εις τον "αδελφό" του Άγιον Γρηγόριον, απλώς και μόνο για την οκνηρίαν του.
(συνεχίζεται εις άλλο σχόλιον)
Οσον αφορα στο αρθρο, απο τα πιο αθλια που εχω διαβασει και στο υφος αλλα και στο περιεχομενο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ εμμονη και το παθος κατα του Ελληνισμου και της ανυψωσης του εβραικου εθνους, επειδη ο Ιησους Χριστος ηταν εβραικης καταγωγης, πραγματικα μονο υποψιες μπορει να δημιουργησει. Εγω ξερω οτι ο Χριστος αποκαλεσε τους εβραιους γεννηματα εχιδνων (σατανογενεις), ενω οταν του ανηγγειλαν την παρουσια Ελληνων ειπε "ηρθε η ωρα να δοξασθει ο υιος του ανθρωπου". Αυτο τα λεει ολα. Ολα τα λενε επισης και οι θανατωσεις ολων των προφητων του Θεου απο τον "περιουσιο λαο".
Εγω δεν μενω στην καταγωγη του Ιησου, διοτι εαν μπεις σε τετοιο τρυπακι πραγματικα ειναι σαν να λες οτι ο Ιησους δεν ηταν Θεος. Ο Θεος δεν καταγεται απο κανενα εθνος. Ειναι Θεος και δημιουργος των παντων. Ειναι σχεδον υβρης να λες οτι ο Δημιουργος ειναι εβραιος ή Ελληνας. Και η προσωπικη μου αποψη ειναι οτι αν θελεις σωνει και καλα να βαλεις μια καταγωγη στον Θεανθρωπο, θα ηταν ποιο τιμιο να τον ονομασεις Ελληνα, εαν κατσεις και συγκρινεις την ιστορια κ την προσφορα του Ελληνικου εθνους και απο την αλλη των εβραιων. Οι εβραιοι δεν εχουν να προτεινουν καμμια προσφορα στην ανθρωποτητα περα απο κλεψιες υλικες και πνευματικες. Πισω απο καθε συμφορα και πλεκτανη της ανθρωποτητας θα βρεις εναν εβραιο. Ειδικα εμεις οι Ελληνες εχουμε περασει πολλα απο αυτο το μυαρο γενος, που κρυβεται πισω απο Ελληνικα επωνυμα. Ο θανατος του Καποδιστρια απο τους εβραιους αποτελει ενα κλασσικο παραδειγμα ανθελληνικοτητας αυτης της ρατσας.
Δεν ξερω εαν στους απογονους των σταυρωτων του Θεανθρωπου υπαρχουν και μεριδες ευσεβων εβραιων. Εαν τους βρειτε να μου πειτε και σε μενα να τους μαθω, και να μην τους "συκοφαντω".
Οποιον να ρωτησεις σημερα ανα την υφηλιο να σου πει μια γνωμη για τους εβραιους, νομιζω πανω κατω γνωριζουμε τι θα σου απαντησει.
Οταν λοιπον λες: ο Ιησους Χριστος ο εβραιος, που εσταυρωθει απο τους εβραιους, και συναμα εξαρεις την εβραικη καταγωγη του Ιησου, νομιζω υπαρχει προβλημα/
Επισης ο Ιησους εκανε περιτομη οπως λεει το αρθρο. Το γεγονος οτι οι Ορθοδοξοι Χριστιανοι σημερα δεν κανουν περιτομη, αλλα μονο οι μουσουλμανοι, λεει παρα πολλα.
Φιλαράκι ευχαριστώ πολύ για τις φιλοφρονήσεις. Μου έφτιαξες την ημέρα. "μακάριοί ἐστε ὅταν ὀνειδίσωσιν ὑμᾶς καὶ διώξωσιν καὶ εἴπωσιν πᾶν πονηρὸν καθ' ὑμῶν ψευδόμενοι ἕνεκεν ἐμοῦ·" (Ματθ.ε'11)
ΔιαγραφήΜια συμβουλή : μάθε να ξεφεύγεις από τα υλικά και να βλέπεις πιο πνευματικά τα θέματα. Τουλάχιστον θα γίνεις λίγο Έλληνας.
Το να εξυμνω τους εβραιους σιγουρα δεν με κανει ποιο Ελληνα. Και το να προσπαθω να εξωραιζω το μυαρον γενος, ξεπλενοντας τους με το ονομα του Ιησου Χριστου-τον οποιον σταυρωσαν-σιγουρα δεν με κανει και καλυτερο Χριστιανο (Μαλλον υβριστη των θειων με κανει)
ΔιαγραφήΣΥΜΦΩΝΩ ΜΕ ΤΟΝ ΦΙΛΟ ΧΡΗΣΤΟ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟ ΑΡΘΡΟΓΡΑΦΟΣ ΛΕΕΙ ΤΑ ΟΣΑ ΘΕΛΕΙ ΝΑ ΠΕΙ, ΚΥΡΙΕΥΜΕΝΟΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΠΟΛΥΤΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ΤΟΥ ΠΕΠΟΙΘΗΣΗ ΟΤΙ ΜΑΛΛΟΝ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΠΟΛΥΤΑ ΣΩΣΤΟΣ.
ΤΟΣΟ ΑΠΟΛΥΤΑ ΔΕΝ ΤΑ ΕΙΠΕ ΟΥΤΕ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ.
ΕΓΩ ΜΕΝΩ ΣΤΗΝ ΤΑΠΕΙΝΗ ΜΟΥ ΥΠΑΡΞΗ ΩΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ, ΠΟΥ ΠΡΟΣΠΑΘΩ ΝΑ ΖΗΣΩ ΜΕ ΤΑ ΟΣΑ ΕΙΠΕ Ο ΚΥΡΙΟΣ , ΟΧΙ ΟΤΙ ΤΑ ΚΑΤΑΦΕΡΝΩ ΠΑΝΤΑ ΑΛΛΑ ΠΡΟΣΠΑΘΩ.
ΚΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΠΙΣΤΕΥΩ ΚΑΙ ΔΕΝ ΔΟΓΜΑΤΙΖΟΜΑΙ, ΑΦΟΥ ΚΑΙ ΑΛΛΟΙ ΤΑ ΕΧΟΥΝ ΠΕΙ ΠΟΛΛΕΣ ΦΟΡΕΣ.
Η ΕΝΝΟΙΑ ΜΟΥ ΕΙΝΑΙ Ο ΧΡΙΣΤΟΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΠΑΤΗΣΕ ΣΕ ΑΥΤΗ ΤΗ ΓΗ ΓΙΑ ΕΜΑΣ ΤΟΥΣ ΑΧΡΗΣΤΟΥΣ, ΠΟΥ ΤΟΝ ΕΖΗΣΑΝ, ΤΟΝ ΑΚΟΥΣΑΝ, ΤΟΝ ΕΝΙΩΣΑΝ ΑΡΚΕΤΟΙ.
ΝΑ ΓΙΝΩ ΥΠΕΡΜΑΧΟΣ ΤΗΣ ΠΑΛΑΙΑΣ ΔΙΑΘΗΚΗΣ ΔΕΝ ΓΙΝΟΜΑΙ. ΕΙΝΑΙ ΕΝΑ ΚΑΘΑΡΑ ΙΣΤΟΡΙΚΟ ΒΙΒΛΙΟ, ΜΑΛΛΟΝ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ, ΚΑΙ ΣΤ' ΑΛΗΘΕΙΑ ΕΙΝΑΙ ΤΟΣΑ ΑΥΤΑ ΠΟΥ ΕΧΟΥΝ ΕΙΠΩΘΕΙ ΠΟΥ ΤΟ ΜΟΝΟ ΠΟΥ ΛΕΩ ΓΙ 'ΑΥΤΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΤΗΝ ΕΧΩ ΔΙΑΒΑΣΕΙ ΚΑΙ ΞΑΝΑΔΙΑΒΑΣΕΙ ΠΑΝΩ ΑΠΟ 7 ΦΟΡΕΣ ΑΠΟ ΑΚΡΗ ΣΕ ΑΚΡΗ ΚΑΙ ΔΕΝ ΒΡΗΚΑ ΚΑΠΟΙΟΝ ΝΑ ΜΟΥ ΛΥΣΕΙ ΑΠΟΡΙΕΣ.
ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ ΟΜΩΣ ΤΑ ΛΟΓΙΑ ΞΕΚΑΘΑΡΑ. ΜΕ ΑΥΤΑ ΠΟΡΕΥΟΜΑΙ.
ΕΙΜΑΙ ΠΙΣΤΗ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΚΑΙ ΤΕΛΟΣ.
Ενώ θέλω να γράψω κάποια ωφέλιμα πράγματα για όλους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑναγκάζομαι να χάνω το χρόνο μου για άλλα πράγματα.
Παίρνοντας αφορμή από τα δύο σχόλια Θα πω δύο πράγματα.
Δυστυχώς όσοι γράφουν ανώνυμα, δεν έχουμε ένα ιστορικό από τα σχόλια τους, δεν ξέρουμε ποιος γράφει και πότε γράφει.
Έστω βάλτε ένα χαρακτηριστικό για να μπορούμε να συνεννοούμαστε.
Θα αναφερθώ στην αγαπητή Ζήνα
Όλα τα σχόλιά σου έχουν έναν αυθορμητισμό και μία ειλικρίνεια.
Κάπως έτσι είμαι και εγώ.
Τα κακώς κείμενα δεν μπορώ να τα προσπεράσω πόσο μάλλον να τα κολακέψω.
Δυστυχώς ο αρθρογράφος χρησιμοποιεί χαρακτηρισμούς, που δεν τον επαινούν.
Γράφει προς το τέλος:
Δυστυχῶς κάποιοι μὲ τὸ κλούβιο κεφαλάκι τους θεωροῦν ὅτι ὁ Χριστὸς ἐμφανίστηκε..
(Κλούβιο κεφαλάκι)
Δεύτερη Εντολή, ὅμοια μὲ τὴν πρώτη, εἶναι τὸ ν᾽ ἀγαπήσεις τὸν συνάνθρωπό σου ὅπως ἀγαπᾶς τὸν ἑαυτό σου (Ματθ. 22, 39).
Τον εαυτό σου, τον αποκαλείς ποτέ, κλούβιο κεφαλάκι;
Καὶ ὅποιος πεῖ τὸν ἀδελφό του «ρακά», δηλαδὴ «ἀνόητε»,
εἶναι ὑπόδικος στὸ ἀνώτατο δικαστήριο.
Καὶ ὅποιος πεῖ τὸν ἀδελφό του «βλάκα»,
αὐτὸς θὰ καταδικαστεῖ στὴ φωτιὰ τῆς κολάσεως (Ματθ. 5, 22).
Το (κλούβιο κεφαλάκι) σημαίνει βλάκας
οπότε αυτός που χρησιμοποιεί τέτοιους χαρακτηρισμούς θὰ καταδικαστεῖ στὴ φωτιὰ τῆς κολάσεως.
Δεν θα συνεχίσω πάνω σε αυτό το θέμα, ο καθένας έχει βγάλει τα δικά του συμπεράσματα, για το ότι δεν πρέπει ποτέ να εκφραζόμαστε με τέτοιους χαρακτηρισμούς
Θα συνεχίσω τονίζοντας βασικά σημεία της Πίστεως μας.
(συνέχεια προηγουμένου σχολίου)
ΔιαγραφήΔιαπιστώνων λοιπόν το πρόβλημα της πλάνης πολλών και επειδή σχεδόν κανείς από την επίσημη Εκκλησία δεν ευαισθητοποιήθηκε για το συγκεκριμένο θέμα, και με σχετικήν ευλογίαν (όπως πάντοτε, όταν αναφέρομαι εις θέματα Πίστεως) να θέσω το θέμα. Μάλιστα ανέφερα εις τον Πάνον την πηγήν της ευλογίας, που είναι από την κορυφή του Αγίου Όρους. Δεν το λέω με έπαρσιν αλλά ρωτώ για τους υπολοίπους αναφερομένους εις θέματα Πίστεως αν το τηρούν. Αλλά και πάλιν τι ερωτώ; Εδώ υπάρχουν πάμπολλοι, οι οποίοι δεν εξομολογούνται την αμφισβήτησιν της Αγίας Γραφής (εν προκειμένω της ΠΔ) και κοινωνούν. Τι κοινωνάς, Αυτόν που αμφισβητείς; Από που ξέρεις ότι είναι ο Αναμενόμενος Σωτήρ του Κόσμου; Ποιός το πιστοποιεί; Ο ΛιακοπουλοΤουλιάτος; Τι κρίμα;;;
Χρηστάκο, όπως προανέφερα δυο τα στρατόπεδα της μάχης του κόσμου. Είμαι ταγμένος με την πλευρά του Χριστού, ΟΠΩΣ ΠΙΣΤΟΠΟΙΕΙΤΑΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΧΩΡΕΙΑΝ ΤΩΝ ΠΡΟΦΗΤΩΝ, ΤΩΝ ΔΙΚΑΙΩΝ, ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΘΕΟΠΝΕΥΣΤΩΝ ΠΑΤΕΡΩΝ. Αυτά που πιστεύω δεν είναι ο εγωισμός μου αλλά η παράδοσις των προγόνων μας, η οποία είναι η πραγματική ευσέβεια. Αντιθέτως μάλλον δεν δείχνεις ευσέβεια βάλλων κατά αδελφών, οι οποίοι προσπαθούν να τηρήσουν την Πίστιν αμόλυντον δια το όνομα του Ιησού Χριστού. Αν ξεκίνησες να βάλλεις αυτούς αντί να τους αγαπάς, ίσως και λίγο περισσότερο από τους άλλους μια και τολμούν να πολεμήσουν ενώ εσένα δεν σε είδα να τολμήσεις να αρθρογραφήσεις παρά μόνον να σχολιάσεις. Αλλά ο σχολιασμός σου δεν είναι κριτική, ειδικά όταν λες ότι τον συγκεκριμένο δεν θα τον διάβαζα; Το θεωρείς ευσεβές αυτό;
Αααα μην ξεχάσω.... ναι ο χαρακτηρισμός "ευσεβέστατος" για κάποιους αιρετικούς είναι κοσμικός, δεν ήταν σαν τους πλείστους σημερινούς επισκόπους. Ο Άρειος έτσι χαρακτηρίστηκε από τους τότε ιστορικούς. Εγκρατής, νηστεύων, χωρλις σαρκικές αμαρτίες, μελετών τις Γραφές κ.α. Το πρόβλημά του ήταν άλλο, όπως και όσων έχουν δεχθεί αιρετικές απόψεις περί ΠΔ. Δεν τα εξομολογήθηκε, δεν τα παρέθεσε εις το πετραχήλι του πνευματικού του, ζητώντας από το Άγιον Πνεύμα την Αλήθειαν. Δυστυχώς γνωρίζω αρκετούς κατά της ΠΔ, "ευσεβείς" (όπως το τοποθέτησα για τον Άρειον), τους οποίους όταν ρώτησα αν ρώτησαν τον πνευματικόν τους εν ώρα εξομολογήσεως, μου είπαν "ναι, το είπαμε αλλά δεν συμφωνεί". Πόσο "ευσέβεια"...
Ο Πάνος, αφού μιλάτε, μπορεί να σε πληροφορήσει για την επώνυμη αρθρογραφία μου.
Να είσαι καλά και να σε δω αρθρογραφόντα αλλά και σχολιαζόμενον, μην το αγνοείς!
Μας παραγγέλνει ο Απόστολος Παύλος να φτάσουμε εις την επίγνωση του Ιησού Χριστού.
ΑπάντησηΔιαγραφήΌχι απλώς εις την γνώση, αλλά την επίγνωση.
Δηλαδή σε βάθος.
Μόνο όταν γνωρίσουμε το Θεανθρώπινο πρόσωπο του Κυρίου μας Ιησού Χριστού, δεν θα κινδυνεύουμε από τις αιρέσεις και δεν θα προσκυνήσουμε τον αντίχριστο.
Πώς μπορούμε να πιστέψουμε σε Κάποιον που δεν Τον γνωρίζουμε πολύ καλά και πόσο περισσότερο μάλλον να μαρτυρήσουμε για Αυτόν.
Οι πρώτοι Χριστιανοί, χρόνια ολόκληρα κατοιχούνταν μέχρι να βαπτιστούν.
Και για αυτό η Εκκλησία από την μία πόρτα έβαζε κατηχούμενος και από την άλλη πόρτα έβγαζε Μάρτυρες.
Αν δεν υπήρχε η Παλαιά Διαθήκη δεν θα μπορούσαμε να κατανοήσουμε την Καινή Διαθήκη.
Ο Θεός είπε στον Μωυσή να γράψει το Βιβλίο της Γενέσεως για να μάθουμε από πού κρατάει η σκούφια μας.
Διαβάζουμε στο βιβλίο της Γενέσεως:
Γεν. 3,15 ... αὐτός σου τηρήσει κεφαλήν, καὶ σὺ τηρήσεις αὐτοῦ πτέρναν.
Ενας δε απόγονος της γυναικός μόνης, Αυτός θα σου συντρίψή την κεφαλήν και συ θα κεντήσης Αυτού την πτέρναν”.
Αν δεν υπήρχε η Παλαιά Διαθήκη δεν θα καταλαβαίναμε για ποιο λόγο ήρθε ο Κύριος μας επάνω στη γη.
Και ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός μας λέει: ότι δεν ήρθα να καταργήσω το νόμο, αλλά να τον συμπληρώσω.
Ο Προφήτης Ησαΐας 800 χρόνια προ Χριστού προφήτευσε για τον Κύριό μας και την Παρθένο Θεοτόκο Μαρία.
Και οι Πατέρες της Εκκλησίας μας τον ονόμασαν ο πέμπτος Ευαγγελιστής.
Θα συνεχίσω..
Πριν να συνεχίσω θα ήθελα να πω:
ΑπάντησηΔιαγραφήΠρέπει να μελετούμε καθημερινά τον λόγο του Θεού για να έχουμε κατάρτιση και θεία φώτιση.
Και πάντα να λέμε την προσευχή του Αγίου Πνεύματος.
Το Βασιλεύ ουράνιε, Παράκλητε,..
Χωρίς την φώτιση του Αγίου Πνεύματος, όσες φορές και να διαβάσουμε την Αγία Γραφή τίποτα απολύτως δεν θα καταλάβουμε.
Γιατί όπως λέει και ο αρθρογράφος ο Θεός δεν ανακαλύπτεται, αλλά αποκαλύπτεται.
Πρέπει να γνωρίζουμε και στοιχειώδη πράγματα.
Ο Άγιος Τριαδικός Θεός μας, δεν επέλεξε λαό αλλά άνθρωπο τον Αβραάμ, για την μεγάλη του Πίστη, που ακόμα και τον υιό τον Ισαάκ θα θυσίαζε.
Αβραάμ γέννησε Ισαάκ,
Ισαάκ τον Ιακώβ, ο οποίος αγόρασε τα πρωτοτόκια για ένα πιάτο φακή από τον αδερφό του Ησαύ,
από τον Ιακώβ προήρθαν οι 12 φυλές του Ισραήλ.
Ο Κύριος μας προέρχεται από την Βασιλική φυλή του Ιούδα.
Για αυτό ονομαζόταν Ιουδαίος.
Όλοι οι Ισραηλίτες ονομαζόταν Εβραίοι, αλλά Ιουδαίοι ονομαζόταν μόνο όσοι ήταν από την φυλή του Ιούδα.
Από τον Ιούδα προερχόταν ο προφητάναξ Δαυίδ (προφήτης και βασιλιάς), και από γενεαλογικό δέντρο του Δαβίδ προερχόταν και η Παναγία μας και ο Ιωσήφ ο μνήστωρ.
Οι ισραηλίτες ήταν οι μόνοι επάνω στη γη που πίστευαν στον Αληθινό Θεό.
Αν γεννιόταν ο κύριος μας Ιησούς Χριστός στην Ελλάδα θα τον πίστευε κανένας;
Αφού ήμασταν όλοι ειδωλολάτρες.
Ενώ στους εβραίους μιλούσε στις συναγωγές μέσα από την Παλαιά Διαθήκη που προφήτευαν τον ερχομό Του.
Για αυτό και ποτέ κανένας Εβραίος δεν αμφισβήτησε ότι ο Κύριος μας προέρχεται από τον Δαβίδ.
Ενώ ο αντίχριστος, και μόνο από αυτό θα καταλάβουμε ότι δεν είναι ο μεσσίας.
Γιατί ενώ θα είναι Εβραίος δεν θα προέρχεται από τον Δαβίδ.
Αυτό θα το τονίζουν και οι προφήτες Ηλίας και Ενώχ.
Και όσοι Εβραίοι θα είναι καλοπροαίρετοι θα πιστέψουν στον Αληθινό Μεσσία, τον Κύριον μας Ιησού Χριστό.
Θα συνεχίσω με κάτι ακόμα και θα κλείσω..
Βλέπουμε ότι η Καινή Διαθήκη είναι γεμάτη από χωρία της Παλαιάς Διαθήκης.
ΑπάντησηΔιαγραφήένα απόσπασμα από τον Προφήτη Ησαΐα το οποίο βρίσκουμε στην αρχή του κατά Μάρκον Ευαγγελίου:
«Ιδού εγώ αποστελλώ τόν άγγελόν μου προ προσώπου σου,ως κατασκευάσει την οδό σου έμπροσθέν σου»
Ο Άγιος Ιωάννης είναι ο μοναδικός Προφήτης που προεφυτεύθη από άλλους Προφήτες από τον Μαλαχία και από τον Ησαΐα.
Είναι η αρχή του Ευαγγελίου του Αποστόλου και Ευαγγελιστού Μάρκου.
Και ο Ιωάννης έγινε ακριβώς η αρχή του Ευαγγελίου, του χαροποιού μηνύματος της ελεύσεως του Λυτρωτού, και της σωτηρίας που προκύπτει απ’ Αυτόν.
Ως βιβλικό πρόσωπο θεωρείται ότι βρίσκεται στο μεταίχμιο μεταξύ της Παλαιάς και της Καινής Διαθήκης.
Στην Παλαιά θεωρείται ως “Προφήτης” ενώ στην Καινή ως “Πρόδρομος”.
προετοίμασε τον κόσμο για να υποδεχτεί τον Μεσσία Ιησού Χριστό, εξ ου και ο χαρακτηρισμός “Πρόδρομος”
Ας έρθουμε τώρα στην χώρα μας.
Οι αρχαίοι ημών πρόγονοι ήταν όλοι ειδωλολάτρες και κανείς δεν γνώριζε τον αληθινό Θεό.
Και όταν ο Σωκράτης μίλησε για έναν άλλον Θεό και ότι δεν μπορούσε, να ήταν αυτοί οι θεοί γεμάτη πάθη.
Του δώσανε να πιει το κώνειο.
Όταν ο Κύριος μας καλούσε τους μαθητές Του.
Ενώ ήταν αγράμματοι, γνώριζαν για τον ερχομό του Μεσσία και λέγανε ευρήκαμε τον Μεσσία.
Εδώ ποιον να καλούσε ο Κύριος μας όταν είχαν απόλυτη άγνοια για τον Αληθινό Θεό.
Κάθε απόγευμα στον εσπερινό ακούμε τον Ιερέα να λέει:
νῦν ἀπολύεις τὸν δοῦλόν σου, δέσποτα, κατὰ τὸ ῥῆμά σου ἐν εἰρήνῃ,...
φῶς εἰς ἀποκάλυψιν ἐθνῶν καὶ δόξαν λαοῦ σου Ἰσραήλ.
Λουκ. 2,32 Φως πνευματικόν, που θα φανερώση εις τα έθνη τον αληθινόν Θεόν και την δόξαν του λαού σου Ισραήλ, αφού από αυτόν τον λαόν κατά το ανθρώπινον προέρχεται ο Χριστός”.
Όπως εμείς οι Έλληνες είχαμε για καύχημα μας, τον πολιτισμό μας, τον Παρθενώνα και την γέννηση της δημοκρατίας, έτσι και οι Εβραίοι είχαν για καύχημα ότι από αυτούς προήλθε ο Μεσσίας όλου του κόσμου.
Πρώτα ο Θεός σε άλλα άρθρα θα πούμε κι άλλα πράγματα.
έτσι και οι Εβραίοι είχαν για καύχημα ότι από αυτούς προήλθε ο Μεσσίας όλου του κόσμου.
ΑπάντησηΔιαγραφή--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
ΦΙΛΕ ΧΡΗΣΤΟ, ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΟΥ ΤΟ ΔΙΕΥΚΡΙΝΙΣΕΙΣ ΑΥΤΟ ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ.
"ΚΑΥΧΗΜΑ ΚΑΙ ΜΕΣΣΙΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ".
ΚΑΥΧΗΜΑ ΓΙΑΤΙ; ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΣΤΑΥΡΩΣΑΝ; ΓΙΑ ΤΟ ΘΕΑΘΗΝΑΙ;
ΜΕΣΣΙΑΣ ΟΛΟΥ ΤΟΥ ΚΟΣΜΟΥ; ΜΑ ΟΧΙ Ο ΔΙΚΟΣ ΤΟΥΣ ΑΦΟΥ ΤΟΝ ΠΕΡΙΜΕΝΟΥΝ ΑΚΟΜΑ.
ΚΑΙ ΦΥΣΙΚΑ ΟΙ ΛΕΓΟΜΕΝΟΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΣΗΜΕΡΑ ΕΙΝΑΙ ΧΑΖΑΡΟΙ (ΤΟ ΠΛΕΙΣΤΟΝ!!!!). ΘΑ ΛΕΝΕ ΟΤΙ ΕΙΝΑΙ ΕΒΡΑΙΟΙ ΑΛΛΑ ΔΕΝ ΘΑ ΕΙΝΑΙ....ΕΙΝΑΙ ΓΡΑΜΜΕΝΟ.
ΕΧΩ ΕΝΑ ΘΕΜΑ ΜΕ ΑΥΤΟΥΣ ΚΑΙ ΤΟ ΔΗΛΩΝΩ.
ΓΙ' ΑΥΤΟ ΚΡΑΤΩ ΤΗΝ ΟΥΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΠΟΡΕΥΟΜΑΙ ΟΠΩΣ ΛΕΩ.
ΟΛΑ ΤΑ ΑΛΛΑ ΘΑ ΤΑ ΜΑΘΟΥΜΕ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΗΓΑΙΝΟΝΤΑΣ ΠΡΟΣ ΤΑ ΕΠΑΝΩ.
ΓΙΑΤΙ ΛΥΠΑΜΑΙ ΠΟΥ ΤΟ ΛΕΩ, ΟΙ ΧΑΖΑΡΟΙ ΕΚΑΝΑΝ ΚΑΙ ΣΥΝΕΧΙΖΟΥΝ ΝΑ ΚΑΝΟΥΝ ΤΗΝ ΔΟΥΛΕΙΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙ ΑΝΑΘΕΣΕΙ ΤΟ ΑΦΕΝΤΙΚΟ ΤΟΥΣ (ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΠΟΥ ΤΟΥΣ ΕΠΕΛΕΞΕ) ΠΟΥ ΔΥΣΤΥΧΩΣ ΑΠΟ ΤΗΝ ΩΡΑ ΤΗΣ ΑΝΑΣΤΑΣΗΣ ΕΧΕΙ ΛΥΣΣΑΞΕΙ Ο ΜΑΥΡΟΣ.
ΚΑΙ ΔΥΟ ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΧΡΟΝΙΑ ΜΕΤΑ ΑΚΡΙΒΩΣ ΠΑΛΕΥΕΙ ΝΑ ΦΕΡΕΙ ΤΟ ΚΑΘΙΚΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΠΕΙ ΜΕΣΑ ΤΟΥ.
ΣΥΓΝΩΜΗ ΑΛΛΑ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ ΤΗΝ ΕΡΕΥΝΑ ΜΟΥ ΠΟΛΛΑ ΧΡΟΝΙΑ ΚΑΙ ΠΑΝΤΑ ΖΗΤΩΝΤΑΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΜΑΣ ΝΑ ΜΕ ΦΩΤΙΖΕΙ, ΚΑΙ ΕΤΣΙ ΕΧΩ ΚΑΤΑΛΗΞΕΙ ΠΙΑ ΣΤΟ ΝΑ ΕΙΜΑΙ ΟΥΣΙΑΣΤΙΚΑ ΚΟΝΤΑ ΤΟΥ, ΣΤΗΝ ΠΑΝΑΓΙΑ ΚΑΙ ΤΟΥΣ ΑΓΙΟΥΣ ΜΑΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΥΠΙΚΑ Η ΤΥΠΟΛΑΤΡΙΚΑ. ΕΙΝΑΙ ΚΑΤΙ ΠΟΥ ΔΕΝ ΤΟ ΑΝΤΕΧΩ.
ΜΕ ΠΟΛΛΗ ΑΓΑΠΗ ΚΙ ΕΚΤΙΜΗΣΗ.
Αγαπητή Ζίνα, πολλά τα ερωτήματα σου, πρώτα ο Θεός θα σου απαντήσω αύριο..
ΔιαγραφήΜόνο σε παρακαλώ να μου πεις, επειδή ότι λέμε, πρέπει να είναι τεκμηριωμένο.
Λες ότι είναι γραμμένο, ότι είναι χαζάροι οι Εβραίοι.
Πες μας που είναι γραμμένο για να το διαβάσουμε και εμείς.
Στην Παλιά, στην Καινή διαθήκη, στο Πηδάλιο ή μήπως το βρήκες από κανένα άρθρο;
Όσο για την ερώτησή σου, γιατί Σταύρωσαν τον Χριστό αφού ήταν ο Μεσσίας τους.
Θα σου κάνω και εγώ μία ερώτηση, μήπως και λάβεις μόνη σου την απάντηση.
Τον Καποδίστρια τον πρώτο κυβερνήτη και αληθινό της Ελλάδος, δεν τον σκότωσαν οι Τούρκοι αλλά οι ίδιοι εμείς οι Έλληνες.
Πες μου, γιατί τον σκοτώσαμε;
Ίσως βρεις και την απάντηση γιατί Σταύρωσαν τον Κύριο μας.
Υ.Γ. χαίρομαι που έχεις ανησυχίες.
ΧΡΗΣΤΟ ΦΙΛΕ , ΠΕΡΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ ΤΗΝ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ , ΤΟ ΠΗΔΑΛΙΟ (ΠΟΥ ΤΟ ΕΧΟΥΝ ΠΕΤΑΞΕΙ ΣΤΗΝ ΑΚΡΗ ΠΙΑ ΟΙ ΑΝΤΙΧΡΙΣΤΟΙ ΚΛΗΡΙΚΟΙ, ΚΑΤΑ ΠΩΣ ΕΛΕΓΕ ΚΑΙ Ο ΓΕΡΟΝΤΑΣ ΣΩΦΡΟΝΙΟΣ), ΥΠΑΡΧΟΥΝ ΚΑΙ ΙΣΤΟΡΙΚΕΣ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ ΒΙΒΛΙΑ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΔΥΣΤΥΧΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΜΠΟΡΟΥΣΑ ΝΑ ΣΟΥ ΠΑΡΑΘΕΣΩ ΔΙΑΣΤΑΥΡΩΣΕΙΣ ΠΟΥ ΕΧΩ ΚΑΝΕΙ. ΕΙΝΑΙ ΔΥΣΚΟΛΟ ΠΙΑ ΓΙΑΤΙ ΟΛΑ ΕΧΟΥΝ ΚΑΤΑΓΡΑΦΕΙ ΣΤΟΝ ΣΚΛΗΡΟ ΔΙΣΚΟ ΤΟΥ ΕΓΚΕΦΑΛΟΥ ΜΟΥ ΚΑΙ ΔΕΝ ΕΧΩ ΚΑΙ ΔΙΑΘΕΣΗ ΝΑ ΠΕΙΣΩ ΚΑΝΕΝΑΝ.
ΑΝ ΚΑΤΑΛΑΒΕΣ ΠΑΝΤΩΣ ΔΕΝ ΘΑ ΑΝΤΙΠΑΡΑΘΕΤΩ ΧΩΡΙΑ ΑΠΟ ΤΑ ΙΕΡΑ ΜΑΣ ΒΙΒΛΙΑ, ΣΤΑ ΟΠΟΙΑ ΠΑΝΤΑ ΑΝΑΤΡΕΧΩ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΤΙ ΠΟΥ ΑΜΦΙΣΒΗΤΕΙΤΑΙ.
ΕΙΜΑΙ ΔΙΠΛΑ ΣΤΟΝ ΧΡΙΣΤΟ ΜΑΣ ΚΑΙ ΚΛΑΙΩ ΚΑΘΕ ΜΕΡΑ ΓΙΑ ΤΙΣ ΑΜΑΡΤΙΕΣ ΜΟΥ ΚΑΙ ΖΗΤΩ ΤΟ ΕΛΕΟΣ ΤΟΥ ΓΙΑ ΟΤΑΝ ΜΕ ΠΑΡΕΙ. ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΚΑΙ ΓΙΑ ΟΛΟΥΣ ΓΥΡΩ ΜΟΥ, ΓΙΑ ΦΩΤΙΣΗ, ΠΙΣΤΗ ΔΥΝΑΤΗ, ΕΛΠΙΔΑ ΑΓΑΠΗ ΚΑΙ ΥΓΕΙΑ.
ΝΟΜΙΖΩ ΟΤΙ ΑΝ ΟΛΟΙ ΕΣΤΙΑΣΟΥΝ ΣΤΟΝ ΕΣΩΤΕΡΙΚΟ ΤΟΥΣ ΚΟΣΜΟ, ΘΑ ΒΡΟΥΝ ΤΟΝ ΙΔΙΟ ΤΟΝ ΘΕΟ ΓΙΑΤΙ ΕΙΝΑΙ ΜΕΣΑ ΜΑΣ ΚΑΙ ΕΙΜΑΣΤΕ ΜΕΣΑ ΤΟΥ. ΑΥΤΟ ΞΕΡΩ ΚΑΙ ΑΥΤΟ ΝΙΩΘΩ. ΔΕΝ ΞΕΡΩ ΑΝ ΜΙΛΑΜΕ ΤΗΝ ΙΔΙΑ ΓΛΩΣΣΑ, ΑΛΛΑ ΤΟ ΣΙΓΟΥΡΟ ΕΙΝΑΙ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΟΥΜΕ ΣΤΟΝ ΕΝΑΝ ΚΑΙ ΜΟΝΟΝ ΤΡΙΑΔΙΚΟ ΘΕΟ ΜΑΣ.
Αγαπητή Ζίνα συμφωνώ μαζί σου.
ΑπάντησηΔιαγραφήΦυσικά πέρα από την Παλαιά και Καινή Διαθήκη και το Πηδάλιο, υπάρχει ένας τεράστιος θρησκευτικός πλούτος από τους Αγίους Θεοφόρους Πατέρες μας.
Που για να διαβάσει κάποιος όλον αυτόν τον πλούτο δεν θα του φτάνουν ούτε πέντε ζωές.
Τώρα όσο για το θέμα των χαζάρων.
Δυστυχώς στο διαδίκτυο τα μισά και παραπάνω πλέον είναι ψεύδοι.
Βγάλαν τους σκοπιανούς ότι είναι Μακεδόνες και σε λίγο θα μας πουν ότι και ο Μέγας Αλέξανδρος ο γιος του Φιλίππου του β του βασιλέως της Μακεδονίας ήταν σκοπιανός.
Τώρα όσον αφορά την δολοφονία του Καποδίστρια.
Ο Καποδίστριας αποφάσισε να ξεβολέψει τους βολεμένους.
Αυτοί που ήταν βολεμένοι και επί τουρκοκρατίας.
Ήθελε να φτιάξει ένα υγιές κράτος.
Και ο Καποδίστριας έλεγε:
Δεν μπορεί να υπάρχουν Ελληνόπουλα που πεινάνε και εμείς να φορούμε πολυτελή ρούχα και να ζούμε μέσα στις ανέσεις.
Δυστυχώς υπάρχουν και αυτοί που δεν νοιάζονται για τα Ελληνόπουλα αλλά μόνο για το τομάρι τους.
Το ίδιο έκανε και ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός, ξεβόλεψε τους βολεμένους γραμματείς και φαρισαίους.
Για αυτό και τον Σταύρωσαν από φθόνο.
Σε όλα εκείνα τα φοβερά Ουαί που είπε ο Κύριος μας, είναι και ένα που λέει:
Γραμματείς και φαρισαίοι υποκριτές, βάζετε δυσβάσταχτα βάρη στους άλλους και εσείς δεν κουνάτε ούτε το μικρό σας δαχτυλάκι.
Αυτοί ήθελαν έναν μεσσία ο οποίος θα τους κάνει υπουργούς.
Ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός ούτε το παλάτι του προφητάναξ Δαυίδ έφτιαξε, ούτε και τους Ρωμαίους έδιωξε.
ἰδοὺ γὰρ ἡ βασιλεία τοῦ Θεοῦ ἐντὸς ὑμῶν ἐστιν.
Ο αντίχριστος εκτός από το ναό του Σολομώντα, θα φτιάξει και παλάτι μεγαλοπρεπή όπως είχε ο Δαυίδ.
Για τον αντίχριστο θα αναφερθώ άλλη φορά
Υ.Γ ευχαριστώ και τον Αρθρογράφο για τα υποκοριστικά του Ονόματος μου, εύχομαι να είσαι και εσύ καλά.