Πέμπτη 22 Σεπτεμβρίου 2022

Συγκινητικός καρδιακός και Ορθόδοξος ο λόγος του Γέροντος π. Μαξίμου Καραβά

 

Ιερομόναχος π. Μάξιμος Καραβάς ''πλέον δεν μπορούμε να πηγαίνουμε από δω και από κει...''

 
 
 «Πᾶνος»

10 σχόλια:

  1. Το Μοναδικό Μοναστήρι της Ελληνικής Εκκλησίας που κρατάει την Ορθόδοξη Πίστη. Άξιος.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Εἴπαμε ἀδελφέ νὰ ἐπαινοῦμε τέτοιους ἀγωνιστὲς, ἀλλὰ μὴν φτάνουμε στὴν ὑπερβολή.

      Διαγραφή
    2. Γιατί ποια υπερβολή περιέχει το σχόλιο;

      Διαγραφή
    3. Στὸ ὅτι εἶναι τὸ μοναδικὸ μοναστήρι ποὺ κρατάει τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη.

      Διαγραφή
    4. Δεν ξέρω άλλο Μοναστήρι στην Ελλάδα που να πολεμάει τους Αιρετικούς Οικουμενιστές.

      Βέβαια έχω καιρό να ψάξω τα νέα, έχουμε καμιά καινούργια Διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας;

      Διαγραφή
    5. Δηλαδὴ, γιὰ ἐσένα ὅσα μοναστήρια δὲν ἔχουν κάνει διακοπὴ Ἐκκλησιαστικῆς Κοινωνίας, δηλαδὴ σχεδὸν ὅλα τὰ μοναστήρια τῆς Ἑλλάδος, δὲν κρατᾶνε τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη καὶ δὲν πολεμᾶνε τὸν οἰκουμενισμό.

      Ὁπότε ὅλη ἡ Ἐκκλησία στὴν Ἑλλάδα εἶναι αἱρετική...

      Δηλαδὴ, ἡ Ἐκκλησία εἶναι μόνο οἱ Μητροπολῖτες καὶ ὅποιοι ἱερεῖς καὶ ἱερομόναχοι τοὺς μνημονεύουν σημαίνει ὅτι συμφωνοῦν μαζί τους καὶ εἶναι αἱρετικοί κατ᾿ ἐσὲ καὶ ὅλους τοῦ ἰδίου φρονήματος.

      Στὸ τέλος μόνο ἡ κριτικὴ γιὰ τοὺς οἰκουμενιστὲς θὰ σᾶς μείνει γιὰ ἀπολογία ἐφόσον γιὰ ἐσᾶς τοὺς ζηλωτὲς μόνο ὅσοι ἀποτειχίζονται σώζονται καὶ μὴν μοῦ πεῖς ὅτι δὲν εἶπες κάτι τέτοιο, διότι ἐκτὸς τοῦ ὅτι κάτι τέτοιο ἔχει εἰπωθεῖ πάρα πολλὲς φορὲς, ἀλλὰ αὐτὸ ὑπονοεῖς καὶ ἐσὺ τώρα λέγοντας ὅτι μόνο αὐτὸ τὸ μοναστήρι κρατᾶ τὴν Ὀρθόδοξη Πίστη.

      Ἀναρωτιέμαι πόσοι ἀπ᾿ ὅλους ἐσᾶς ποὺ κόπτεστε τόσο γιὰ τὴν Πίστιν μας καὶ ἔχετε ἐναποθέσει ὅλη τὴν Σωτηρία σας στὴν ἀποτείχιση, ἄν ζῆτε τὴν μυστηριακὴ ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας καὶ ἐὰν γνωρίζετε τί σημαίνει Μυστηριακὴ Ζωὴ τῆς Ἐκκλησίας.

      Ἐννοεῖται ὅτι εἶμαι ὑπέρ τῆς ἀποτειχίσεως ἀπὸ τοὺς οἰκουμενιστὲς καὶ γιὰ ὅποιον μπορεῖ νὰ τὸ κάνει.

      Σὲ πολὺ μεγάλη πλάνη ὅμως βρίσκεσαι ἀδελφέ καὶ οἱ ὁμόφρονές σου ἄν νομίζεις ὅτι ἡ μόνη ὁδὸς Σωτηρίας εἶναι ἡ ἀποτείχιση καὶ γιὰ ὅποιον δὲν ἀποτειχίζεται γιὰ πάμπολους λόγους ἐκτὸς δειλίας καὶ ὀλιγοπιστίας, διότι ὑπάρχουν καὶ πολλοὶ ἄλλοι λόγοι ποὺ τοὺς ἀγνοεῖτε, δὲν ἔχει ἐλπίδα Σωτηρίας καὶ εἶναι καταδικασμένος.

      Καλὴ φώτιση...

      Διαγραφή
    6. Καὶ κάτι ἀκόμα!
      Ὅποιοι ἀποφεύγουν νὰ ἐκκλησιάζονται σὲ Ἐκκλησία ἤ μοναστήρι ὅπου παρίσταται ὁ κατὰ τόπον Μητροπολίτης ἤ σὲ ἐκκλησίες καὶ μοναστήρια ποὺ ἀκολουθοῦν καὶ κάνουν πλήρη ὑπακοὴ στὸν οἰκεῖο Ἐπίσκοπό τους καὶ ἐπιλέγουν νὰ πηγαίνουν ἀκόμα καὶ 50 χιλιόμετρα μακρυὰ, σὲ παραδοσιακοὺς ἱερεῖς, εἴτε σὲ μοναστήρια εἴτε σὲ ἐνορίες ποὺ δὲν εἶναι ἀποτειχισμένοι, ἀλλὰ εἶναι ἄκρως ἀντίθετοι μὲ τὸν οἰκουμενισμὸ καὶ νουθετοῦν τὸ ποίμνιό τους, αὐτὸ δὲν εἶναι ἀποτείχιση γιὰ ἐμᾶς τοὺς λαϊκούς;

      Ἐννοεῖται ὅτι δὲν τὰ γράφω γιὰ ἐσένα μόνο, ἀλλὰ κυρίως γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους ἀναγνῶστες διότι τὸ θέμα τῆς ἀποτειχίσεως ἔχει διαστρεβλωθεῖ τελείως καὶ τείνει νὰ γίνει ἐπιδημία καὶ δυστυχῶς ἔχει γίνει μεγάλη ζημιὰ, διότι ἔχει ἐπέλθη μεγάλη σύγχυση σὲ πολλοὺς πιστοὺς μὲ τὸν τρόπο ποὺ τὸ περνᾶτε ὅλοι σας.

      Διαγραφή
    7. Όχι αδερφέ, δεν είναι αποτείχιση να αλλάξει ενορία κάποιος.
      Αποτείχιση είναι η Διακοπή Εκκλησιαστικής Κοινωνίας.

      Τι άλλοι λόγοι υπάρχουν που συντρέχουν ώστε να μην βγει κάποιος απ την Αίρεση και το Σχίσμα;

      Τι θεωρείται ως "Παραδοσιακός" ιερέας;

      Κανείς δεν είπε ότι σε σώζει αυτόματα μία εντολη5(όπως της Αποτειχίσεως) αλλά ούτε και η Κοινωνία ΕΝ Γνώσει με την Αίρεση σε σώζει.

      Δεν έχω δει κανένα άλλο Μοναστήρι να διώκεται για την Παναιρεση του Οικουμενισμού.

      Διαγραφή
    8. Ἔχεις πραγματικὰ μεσάνυχτα τὸ τί γίνεται μὲ τὰ μοναστήρια καὶ πόσα διώκονται.
      Ὅπως ἐπίσης ὁ φανατισμὸς καὶ ὁ ἀδιάκριτος ζηλωτισμὸς σᾶς σκότισε τὸν νοῦ.

      Ἐσὺ καὶ οἱ ὁμόφρονές σου πολὺ εὔκολα μιλᾶτε ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς μέσα ἀπὸ τὸ πληκτρολόγιο.

      Οἱ ἀποτειχισμένοι ἱερεῖς διώκονται καὶ ὄντως ἔχουν τὸν Γολγοθά τους, ἐσεῖς οἱ λαϊκοὶ οἱ περισσότεροι ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς δῆθεν ἀποτειχισμένοι ποὺ διαστρεβλώνετε ὅτι σᾶς ποῦν, ποιὸς εἶναι ὁ διωγμό σας, ποιὸ εἶναι τὸ κόστος σας;

      Ποιὸς σοῦ μίλησε ἁπλᾶ γιὰ ἀλλαγὴ ἐνορίας διαστρεβλωτὴ καὶ σκοτισμένε ποὺ ἀπορρίπτεις τοὺς πάντες;

      Ποιὸς νομίζεις ὅτι εἶσαι ἐσὺ καὶ οἱ ὁμόφρονές, ποὺ συχνὰ πυκνὰ ἀποκαλεῖτε ὅλους ὅσους δὲν ἔχουν ἀποτειχιστεῖ αἱρετικούς;

      Ἐπειδὴ ἐσὺ δὲν μπορεῖς νὰ διακρίνεις τίποτα, ἦρθες νὰ μᾶς πεῖς ὅτι ὅποιος δὲν κάνει ἀποτείχιση δὲν σώζεται μειώνοντας τοὺς πάντες;

      Καὶ ὅπως πάντα δὲν ἔχετε τίποτα νὰ ἀντικρούσετε σὲ ὅσα ἐπιχειρήματα καὶ νὰ σᾶς προβάλει κάποιος, οὔτε καλὴ διάθεση ἔχετε γιὰ διάλογο, νὰ δεῖτε καὶ μία ἄλλη πλευρὰ τοῦ θέματος, μήπως καὶ ἔχετε παρασυρθεῖ καὶ τραβᾶτε τὸ ἄλλο ἄκρο καὶ πολλὲς φορὲς γινόσαστε καὶ ἐπιθετικοὶ καὶ προσβλητικοί.

      Δὲν ἔχεις ἰδέα τὸ τί ζητᾶ ὁ Θεὸς ἀπὸ τὸν καθένα μας γιὰ νὰ σωθοῦμε.
      Δὲν ἔχεις ἰδέα πότε καὶ πῶς πρέπει νὰ γίνεται ἡ ἀποτείχιση.
      Δὲν ἔχεις ἰδέα τί ἀγῶνα κάνει ὁ καθένας, εἴτε λαϊκὸς εἴτε κληρικὸς γιὰ τὴν Πίστη μας καὶ ἐὰν εὐαρεστεῖ τὸν Χριστὸ καὶ ἔρχεσαι μὲ τόση εὐκολία νὰ κρίνεις ὅτι δὲν πρόκειται νὰ σωθεῖ καὶ κατὰ τὴν γνώμη σου ὅτι ἔχει κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση.

      Τὸ «κανεὶς δὲν εἶπε...» ἄστο στὴν ἄκρη καὶ μὴν ψεύδεσαι, διότι τὸ διαδίκτυο εἶναι γεμᾶτο ἀπὸ τέτοιες ἀκρότητες.

      Ποιὸς μίλησε γιὰ κοινωνία μὲ τὴν αἵρεση, ἀλλὰ πήγαινε καὶ διάβασε πρῶτα τί χρόνο ἔδιναν οἱ Πατέρες πρὶν φτάσουν στὴν διακοπὴ μνημοσύνου καὶ μετὰ νὰ ἔρθεις νὰ μᾶς κάνεις μάθημα.

      Ὁ τρόπος ποὺ ἀντιμετωπίζετε τὸν κάθε συνάνθρωπό σας, οἱ περισσότεροι ἀπὸ ἐσᾶς, δείχνει τὴν πνευματικότητά σας, τὸ Πνεῦμα Χριστοῦ καὶ τὴν μεγάλη σας Πίστη.

      Ὅπως πᾶτε θὰ δημιουργήσετε πολὺ μεγαλύτερο σχίσμα ἀπὸ αὐτὸ ποὺ ἐπικαλεῖσθε μὲ τὴν ἐμπάθεια καὶ τὸν Φαρισαϊσμὸ ποὺ ἔχετε μέσα σας.

      Διαγραφή
    9. Δὲν εἶναι πρώτη φορὰ ποὺ γράφω ὁλόκληρα κατεβατὰ καὶ μοῦ ἀπαντᾶτε μὲ 3 - 4 σειρές, διότι δὲν ἔχετε τίποτα νὰ γράψετε, δὲν ἔχετε τίποτα γιὰ νὰ ἀντικρούσετε τὰ ἐπιχειρήματα, ἀλλὰ κυρίως, δὲν ἔχετε μέσα σας ἀγάπη καὶ Πνεῦμα Χριστοῦ ὅπως οἱ Φαρισαῖοι.

      Ποτὲ δὲν ἔδειξα ὅτι εἶμαι ἐναντίον τῆς ἀποτειχίσεως καὶ αὐτὸ φαίνεται ἀπὸ τὰ ἄρθρα ποὺ ἀνεβάζω καὶ τὰ σχόλιά μου.

      Εἶμαι ἐναντίον τῆς ἀδιακρισίας, τῆς ὑποκρισίας καὶ τῆς ἐμπάθειας σὰν καὶ τοῦ λόγου σου, ποὺ ἄν εἶχες καὶ λίγη ἐξυπνάδα, δὲν θὰ ἔλεγες ὅτι «δὲν ξέρεις ἄλλο μοναστήρι ποὺ νὰ διώκεται» λὲς καὶ γνωρίζεις ὅλα τὰ μοναστήρια τῆς Ἑλλάδας καὶ γνωρίζεις τὸν ἀγῶνα τους, λὲς καὶ ὅλα τὰ μοναστήρια ἔχουν ἴντερνετ ἤ θέλουν νὰ ἐξωτερικεύσουν τὸν διωγμό τους, ἀλλὰ ὅπως φαίνεται, οὔτε διωγμὸς χριστιανῶν ξέρεις τί σημαίνει.

      Καὶ τονίζω γιὰ μία ἀκόμη φορά.
      Δὲν γράφω γιὰ ἐσένα διότι ξέρω δὲν πρόκειται νὰ σκεφτεῖς τίποτα ἤ νὰ κάνεις καλοπροαίρετο διάλογο πάνω σὲ ὅσα ἔγραψα, γράφω γιὰ ὅλους ὅσους ἀπὸ τοὺς ἀναγνῶστες τυχαίνει νὰ μὴν γνωρίζουν λίγα ἕως τίποτα περὶ ἀποτειχίσεως καὶ πέσουν στὴν πλάνη τῆς ἀδιακρισία σας καὶ τοῦ φανατισμοῦ.

      Διαγραφή