Γράφει ὁ Ἰωάννης Σπ. Λαζαράκος
Ἕνα παλαιό καὶ μεγάλο ἐρώτημα ἐπανέρχεται πάλι στὴν ἐπικαιρὀτητα, διότι εἴμαστε ἤδη σὲ προεκλογική περίοδο. Τὸ ἐρώτημα αὐτό ἀφορᾶ μόνο τοὺς πιστούς Ὀρθόδοξους Χριστιανούς. Προσευχή, ἀγῶνας στὸν πολιτικό στίβο ἤ καὶ τὰ δὺο συνάμα;
Διάφορα κόμματα
Στὴ νεότερη πολιτική ἱστορία τῆς Χώρας μας συναντᾶμε τὴν ἵδρυση κομμάτων, ὄχι μόνο μὲ πολιτικοκοινωνικό χαρακτήρα καὶ ὑπόβαθρο, ἀλλά καὶ μὲ θρησκευτικό. Δὲν θὰ ἀναφερθοῦμε σὲ κόμματα τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητας Ἑλλήνων πολιτῶν, οὔτε σὲ αὐτά ποὺ ἵδρυσαν Μιγάδες καὶ Εντολοδόχοι ἀντιλαϊκῶν καὶ ἀντιεθνικῶν συμφερόντων. Δηλαδή δὲν θὰ ασχοληθοῦμε μὲ τὰ κόμματα τῆς κατεστημένης πολιτικῆς σκηνῆς· κόμματα εξουσίας καὶ χωρίς οὐσία δεξιά ἤ ἀριστερή… Θὰ ἀναφερθοῦμε ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί Ἕλληνες πολίτες στὰ τοῦ οἵκου μας. Μερικές ἀναφορές μας εἶναι ἀπό τὴν ὕλη τοῦ ὑπὸ ἔκδοση βιβλίου μας «ἀπολογητισμός - ὁμολογητισμός».1
Ἔσβησαν τοὺς προβολεῖς στὸν Ροζέ Γκαρωντύ
Θεωροῦμε ἰδιαίτερα χρήσιμο γιὰ τὸν ἀναγνώστη νὰ παραθέσουμε ἕνα ἐδάφιο απὸ τὸ βιβλίο τοῦ κάποτε ἡγετικοῦ στελέχους τοῦ Κομμουνιστικοῦ Κόμματος Γαλλίας (ΚΚΓ), ΡΟΖΕ ΓΚΑΡΩΝΤΥ. Ο κορυφαῖος αὐτὸς Γάλλος πολιτικός ὑπέστη πολλά δεινά ὅταν πέρασε στὸ ἀντισημιτικό στρατόπεδο. «Liberation: Ὁ Γκαρωντύ πέρασε στὸ ἀντισημιτικό στρατόπεδο». Γράφει λοιπόν ὁ ἵδιος τὰ ἑξῆς συγκλονιστικά:
Στὴ νεότερη πολιτική ἱστορία τῆς Χώρας μας συναντᾶμε τὴν ἵδρυση κομμάτων, ὄχι μόνο μὲ πολιτικοκοινωνικό χαρακτήρα καὶ ὑπόβαθρο, ἀλλά καὶ μὲ θρησκευτικό. Δὲν θὰ ἀναφερθοῦμε σὲ κόμματα τῆς μουσουλμανικῆς μειονότητας Ἑλλήνων πολιτῶν, οὔτε σὲ αὐτά ποὺ ἵδρυσαν Μιγάδες καὶ Εντολοδόχοι ἀντιλαϊκῶν καὶ ἀντιεθνικῶν συμφερόντων. Δηλαδή δὲν θὰ ασχοληθοῦμε μὲ τὰ κόμματα τῆς κατεστημένης πολιτικῆς σκηνῆς· κόμματα εξουσίας καὶ χωρίς οὐσία δεξιά ἤ ἀριστερή… Θὰ ἀναφερθοῦμε ὡς Ὀρθόδοξοι Χριστιανοί Ἕλληνες πολίτες στὰ τοῦ οἵκου μας. Μερικές ἀναφορές μας εἶναι ἀπό τὴν ὕλη τοῦ ὑπὸ ἔκδοση βιβλίου μας «ἀπολογητισμός - ὁμολογητισμός».1
Ἔσβησαν τοὺς προβολεῖς στὸν Ροζέ Γκαρωντύ
Θεωροῦμε ἰδιαίτερα χρήσιμο γιὰ τὸν ἀναγνώστη νὰ παραθέσουμε ἕνα ἐδάφιο απὸ τὸ βιβλίο τοῦ κάποτε ἡγετικοῦ στελέχους τοῦ Κομμουνιστικοῦ Κόμματος Γαλλίας (ΚΚΓ), ΡΟΖΕ ΓΚΑΡΩΝΤΥ. Ο κορυφαῖος αὐτὸς Γάλλος πολιτικός ὑπέστη πολλά δεινά ὅταν πέρασε στὸ ἀντισημιτικό στρατόπεδο. «Liberation: Ὁ Γκαρωντύ πέρασε στὸ ἀντισημιτικό στρατόπεδο». Γράφει λοιπόν ὁ ἵδιος τὰ ἑξῆς συγκλονιστικά:
Δὲν ἔχω ἄλλο τρόπο ὑπερασπίσεως ἀπό τὸ νὰ κάνω τὸν κόσμο νὰ διαβάσει αὐτό ποὺ ἔγραψα, καὶ ποὺ αὐτοί δὲν διάβασαν. Θεωρῶντας πάντα τὴν φιλοσοφία, τὴν ἱστορία ἤ τὴν θεολογία ὄχι ἐλεύθερο ἐπάγγελμα ἀλλά μάχη τοῦ ἀνθρώπου ἐναντίον ὅλων τῶν φονταμενταλισμῶν, ὑπερασπίστηκα:
―Τὸν Μάρξ ἔναντι μιᾶς Σοβιετικῆς Ἑνώσεως καὶ ἑνός κόμματος ποὺ τὸ ἀπολίθωναν (καὶ μὲ διέγραψαν τὸ 1970).
― Τὸν Ἰησοῦ ἔναντι κάθε ἐξουσιαστικῆς θεολογίας.
― Τὸ Ἰσλάμ ἐναντι τοῦ ἰσλαμισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῶν ἡγεμόνων.
― Τοὺς μεγάλους Ἑβραίους Προφῆτες ἔναντι τοῦ φυλετικοῦ Σιωνισμοῦ…».2
Ὁ Ἰησοῦς Χριστός καὶ ἡ τότε πολιτική
Ὅταν ἦλθε ὀ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός στὸν κόσμο, ἡ πολιτική πραγματική κατάσταση ἄν καὶ φαινόταν εἰρηνική ἦταν ρέουσα καὶ ἄστατη. Μιὰ «παγκοσμιοποιημένη» κοινωνία της Pax Romana (Ρωμαϊκή Εἰρήνη) εἶχε ἐπιτευχθεῖ, μὲ τὴν ἐπιβολή τοῦ Ρωμαϊκοῦ Δίκαιου καὶ τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας.
Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ Δ. Θ. δίνει ἀπαντήσεις στὸ βιβλίο του3 στὰ ἐρωτήματα: Ποιὰ ἧταν, τελικά, ἡ στάση τοῦ Ἰησοῦ ἀπέναντι στὴν πολιτική ἐξουσία τῆς ἐποχής Του; Ἡ δράση, ὁ λόγος καὶ οἱ ἐνέργειές Του εἶχαν πολιτικό ἀντίκτυπο; Πῶς ἀντιμετώπισε τὴ ρωμαϊκή Κατοχή καὶ τὴ θεοκρατική ἡγεσία τῶν Ἰεροσολύμων;
―Τὸν Μάρξ ἔναντι μιᾶς Σοβιετικῆς Ἑνώσεως καὶ ἑνός κόμματος ποὺ τὸ ἀπολίθωναν (καὶ μὲ διέγραψαν τὸ 1970).
― Τὸν Ἰησοῦ ἔναντι κάθε ἐξουσιαστικῆς θεολογίας.
― Τὸ Ἰσλάμ ἐναντι τοῦ ἰσλαμισμοῦ καὶ τῆς προδοσίας τῶν ἡγεμόνων.
― Τοὺς μεγάλους Ἑβραίους Προφῆτες ἔναντι τοῦ φυλετικοῦ Σιωνισμοῦ…».2
Ὁ Ἰησοῦς Χριστός καὶ ἡ τότε πολιτική
Ὅταν ἦλθε ὀ Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός στὸν κόσμο, ἡ πολιτική πραγματική κατάσταση ἄν καὶ φαινόταν εἰρηνική ἦταν ρέουσα καὶ ἄστατη. Μιὰ «παγκοσμιοποιημένη» κοινωνία της Pax Romana (Ρωμαϊκή Εἰρήνη) εἶχε ἐπιτευχθεῖ, μὲ τὴν ἐπιβολή τοῦ Ρωμαϊκοῦ Δίκαιου καὶ τῆς Ἑλληνικῆς Γλώσσας.
Ο ΣΩΤΗΡΙΟΣ Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ Δ. Θ. δίνει ἀπαντήσεις στὸ βιβλίο του3 στὰ ἐρωτήματα: Ποιὰ ἧταν, τελικά, ἡ στάση τοῦ Ἰησοῦ ἀπέναντι στὴν πολιτική ἐξουσία τῆς ἐποχής Του; Ἡ δράση, ὁ λόγος καὶ οἱ ἐνέργειές Του εἶχαν πολιτικό ἀντίκτυπο; Πῶς ἀντιμετώπισε τὴ ρωμαϊκή Κατοχή καὶ τὴ θεοκρατική ἡγεσία τῶν Ἰεροσολύμων;
Πιστεύουμε ὅτι οἱ ἀπαντήσεις τῶν ἐρωτημάτων αὐτῶν πρέπει νὰ ἐνδιαφέρουν ἰδιαίτερα τοὺς ἐπικεφαλής καὶ τὰ στελέχη τῶν κομμάτων αὐτῶν ποὺ πέρα ἀπό τὸν πολιτικοκοινωνικό χαρακτήρα ἔχουν καὶ χριστιανικό ὀρθόδοξο. Έπίσης πιστεύουμε πὼς ἄν αὐτά τὰ κόμματα μελετήσουν τὶς ἀπαντήσεις τοῦ προαναφερόμενου βιβλίου θὰ ὠφεληθοῦν οὐσιαστικά καὶ θὰ ἀποφύγουν τὴν πλάνη πὼς θὰ ὑπερψηφιστοῦν ἀπό κληρικούς καὶ πιστούς λαϊκούς, ποὺ ὄντως εἶναι ἑκατομμύρια.
Ἔτσι δὲν θὰ ἀπογοητευθοῦν ὅπως οἱ προγενέστεροί τους ἀείμνηστοι Ψαρουδάκης, Μαρκουλάτος, Λύρας καὶ ἄλλοι ζῶντες σήμερα. Ἡ σπουδαία αὐτή ἐπιστημονική συγγραφή, τοῦ Σωτηρίου Σ. Δεσπότη βρίσκεται στὸ Google σὲ μορφή PDF. 3
Ὅταν γεννήθηκε ὁ Μεσσίας τοῦ κόσμου
Τότε, ὅταν γεννήθηκε ὁ Σωτήρας και Λυτρωτής τοῦ κόσμου, Κύριος ἡμῶν Ἰησοῦς Χριστός, σύμφωνα μὲ τὴν προαναφερόμενη ἐπιστημονική συγγραφή, ὅλοι οἱ κατέχοντες κορυφαῖα αξιώματα, Αὐτοκράτορες καὶ ὑποτελεῖς βασιλεῖς, ἤθελαν νὰ λατρεύονται σὰν θεοὶ. Ὅπως ο Καίσαρας, ὁ Ἡρώδης καὶ πολλοί ἄλλοι.
Ὁ Κύριός μας ὅμως, ὡς Μεσσίας δὲν ἦρθε γιὰ νὰ σώσει μόνο τοὺς Ἱουδαίους, τοὺς ὑποδουλωμένους ἀπό τοὺς Ρωμαίους (Ἐθνικούς καὶ Ἰουδαίους), τοὺς δίκαιους καὶ ἀγαθούς · ἦρθε νὰ σώσει καὶ τοὺς Ρωμαἰους! Αὐτὸ ἀκριβῶς εἶναι, κατὰ τὴ γνώμη μας, τὸ ἀσυμβίβαστο κάθε κόμματος, ὅσο καλοπροαίρετο καὶ ἠθικό καὶ ἄν εἶναι,μὲ τὸν Κύριὸ μας Ἰησοῦ Χριστό καὶ Λυτρωτή τῆς ἀνθρωπότητας.
Βέβαια κανείς ἐχέφρων δὲν θὰ ἤθελε νὰ μὴν ὑπάρχουν κόμματα μὲ ξεκάθαρες θέσεις ποὺ προάγουν τὰ ἀνθρώπινα ἰδανικά καὶ τὶς ἀξίες καὶ ἀντιτίθενται ἀγωνιστικά κατά τῆς Νεοφιλελεύθερης, Νεοεποχίτικης ἐπιφατικῆς Δημοκρατίας , ὅπως κατάντησαν, μὲ τὴ δική μας ἀνοχή, τὴ Δημοκρατία τὰ κόμματα τῆς «Νέας Ἐποχῆς» δεξιά ἤ ἀριστερά. Γι’ αὐτὰ γράφονται καὶ ἀποκαλύπτονται ἀρκετά στὰ «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ». 4
Στὸν Ἐφιάλτη τῆς «Νέας Ἐποχῆς»
Σήμερα ὅμως τὰ πράγματα, θὰ τολμούσαμε νὰ ποῦμε, πὼς εἶναι πολύ χειρότερα καὶ αὐτό οἱ ἱδρυτές καὶ ἐπικεφαλῆς κομμάτων ὀφείλουν νὰ τὸ ὑπολογήσουν καὶ νὰ τὸ μελετήσουν ἰδιαίτερα. Οἱ ἀρχηγοί τῶν σημερινῶν κατεστημένων κομμάτων ἐξουσίας, ἤ ἔμμεσης ἤ ἄμεσης συνεξουσίας τὸ γνωρίζουν ἄριστα καὶ αὐτό ἀποτελεῖ βασικό δεκανίκι τους. Αὐτό τὸ τόσο κρίσιμο εἶναι πὼς σήμερα ἡ σατανοκίνητη «Νέα Ἐποχή» πείθει τὰ ΠΙΟΝΙΑ της (ὅλοι αὐτοὶ ποὺ τὴν ακολουθοῦν) πὼς εἶναι θεοὶ! Ἕνας πρώην ἡγέτης τῆς «Νέας Ἐποχῆς», ὁ Randall N. Baer , ὁ ὁποῖος ἀποχώρησε καὶ τὴν ἀποκαλύπτει στὸ βιβλίο του «ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΤΗΣ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ» καὶ τὸ ὁποὶο λίγες ἡμέρες πρὶν κυκλοφορήσει βρέθηκε μυστηριωδῶς νεκρός.
Μεταξύ τῶν ἄλλων γράφει:
«Οἱ ἐξωσωματικές ἐμπειρίες ὁδηγοῦν στὴν παραφροσύνη. Τὸν καιρό ποὺ ἤμουν Νεοεποχίτης, τὰ κατάφερνα πολύ καλά στὸ νὰ φτάνω καὶ νὰ διευρύνω τὰ ὅρια τῶν μυστικιστικῶν καὶ ἐξωσωματικῶν ἐμπειριῶν – αὐτός ἦταν ἕνας ἀπό τοὺς κύριους λόγους τῆς ἐπιτυχίας μου. Ἀνέβαζα τὸν ἐαυτό μου μὲ τὶς κάθε εἴδους Νεοεποχικές ἐφευρέσεις καὶ κρυστάλλους, καὶ μετά τὸν ἔσπρωχνα, σὲ μιὰ κατἀσταση ἔκστασης, στὰ ἀνώτερα ἐπίπεδα τῆς συνειδήσεως… Ἀλλά εἶχα πέσει θῦμα τῆς μεγαλύτερης ἀπάτης: Αὐτό ποὺ νόμιζα ὅτι ἦταν πάνω ἧταν στην πραγματικότητα κάτω. Αὐτό ποὺ νόμιζα πῶς ἦταν παράδεισος ἦταν στὴν πραγματικότητα μιὰ κόλαση μὲ τὰ πιὸ ὄμορφα ψευτὸ-ἐνδύματα τοῦ Σατανᾶ. Αὐτοὶ ποὺ νόμιζα πὼς ἦταν Ἀνερχόμενοι Διδάσκαλοι, ἐξωγήινοι, καὶ ἄγγελοι ἦταν στὴν πραγματικότητα δαίμονες μ’ ἀστραφτερές καὶ ἐλκυστικές μεταμφιέσεις…».5
Σήμερα, δυστυχῶς καὶ στὴ χώρα μας, ἕνας ὑπολογίσιμος ἀριθμός ἀνθρώπων, κυρίως νέων, καταπιάνεται μὲ τὶς «νεοεποχίτικες ἐξωσωματικές ἐμπειρίες» καὶ ποῦ ὁδηγοῦνται; Στὴν παραφροσύνη. Μὲ αὐτή τὴ μέθοδο καὶ πολλές ἄλλες, χρησιμοποιῶντας κατὰ κόρο τὶς Νέες Τεχνολογίες, ἠ σατανοκίνητη «Νέα Ἐποχή», ὁδηγεῖ τοὺς δυστυχισμένους ἀνθρώπους στὴν παραφροσύνη, νὰ πιστέψουν ὅτι εἶναι θεοὶ.
Αὐτοὺς τοὺς συναντᾶμε πλέον καθημερινά σὲ ρόλο «ΛΥΤΡΩΤΗ» ἄν καὶ εἶναι κοινό μυστικό στοὺς ἴδιους καὶ τὸν περίγυρό τους πὼς εἶναι ΑΛΥΤΡΩΤΟΙ! Οἱ παράφρονες αὐτοὶ, δυστυχισμένοι συνάνθρωποί μας, ὅπως ἀναφέρονται ἀπὸ τὸν πρώην ἡγέτη τους Randall N. Baer, χωρίζονται θὰ λέγαμε σὲ δύο κατηγορίες. Στὴν πρώτη ἀνήκουν οἱ Νεοεποχίτες ποὺ κατέχουν τίτλους καὶ ἀξιώματα εντός τοῦ σατανικοῦ αὐτοῦ παγκόσμιου κινήματος. Πολλοί ἀπό αὐτοὺς κατέχουν, ἐπίσης, ἐξουσίες τίτλους καὶ ἀξιώματα καὶ μέσα στὴν κοινωνία.
Ὅπως γίνεται ἀντιληπτό πρόκειται γιὰ τοὺς μεμυημένους σὲ βάθος. Ἕνας ἀπ’ αὐτοὺς ἦταν καὶ ὁ Randall N. Baer. Στὴ δεύτερη κατηγορία ἀνήκει ἡ μάζα, τὰ ΠΙΟΝΙΑ. Αὐτὰ τὰ θύματα τοῦ Ἑωσφόρου, μισοέμαθαν τὸ κάτι τὶς καὶ αὐτὸ μπερδεμένο, ἀπὸ τὸν ὄλεθρο καὶ τὸ χάος τῆς ἐφιαλτικῆς «Νέας Ἐποχῆς» καὶ κομπάζουν πὼς εἶναι μεγάλοι διδάσκαλοι, ἐνῶ εἶναι ἀδίδακτοι. Μεμυημένοι καὶ ἡμιμαθεῖς, στελέχη καὶ μᾶζα, εἶναι ΠΙΟΝΙΑ τοῦ ἄρχοντα τοῦ σκότους καὶ τῶν λεγεώνων του. Βέβαια, ἔχουν ἡμερομηνία ὀριστικῆς λήξεως, δαίμονες καὶ ἄνθρωποι ἀκόλουθοί τους, τὴν ἔνδοξη Δευτέρα Παρουσία τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ. Αὐτὸ τὸ γνωρίζουν οἱ δαίμονες καὶ ὁ ἀρχηγός τους.
Τὰ ΠΙΟΝΙΑ τους ἀρνοῦνται πεισματικά καὶ ανόητα, δυστυχῶς, νὰ τὸ παραδεχθοῦν. Ὅλοι αὐτοὶ φυσικά ψηφίζουν τοὺς ὁμοιοὺς τους, κατ’ ἐντολή τῶν ἑωσφορικῶν ὀργάνων. Αὐτοὶ ὅλοι εἶναι οἱ σύγχρονοι πονηροὶ. Ἡ πονηρία δὲν ἔχει σεβασμὸ γιὰ τὴν ἀρετή καὶ εἶναι ποταπή ἀπομίμηση τῆς ἐξυπνάδας. Κάνουν ἔντονη μαύρη προπαγάνδα ἐναντίον κάθε φιλάρετης ἐνέργειας, ἀφοῦ διαθέτουν δικά τους, ἤ ἐξαγορασμένα (μικρά καὶ μεγάλα) ΜΜΕ καὶ στρατιές ἀντίχριστων Νεοεποχιτῶν δῆθεν ἀστέρων παγκόσμιας φήμης, δημοσιογράφων,τοῦ θεάματος, τῆς ψυχαγωγίας, τοῦ ἀθλητισμοῦ, τῆς οἰκονομίας, τῆς πολιτικῆς, καὶ τῶν ἐπιστημῶν.
Δυστυχῶς οἱ χαοτικοὶ Νεοεποχίτες, σήμερα, παρουσιάζονται σὰν κυρίαρχοι, χάρη τῆς ἐπιτηδιότητας τῆς «Νέας Έποχῆς». Αὐτὴ εἶναι νὰ παρουσιάζει τοὺς λίγους γιὰ πλειοψηφία καὶ τοὺς πολλοὺς γιὰ μειοψηφία. Σήμερα, δυστυχῶς, πολλοὶ ἄνθωποι ἔχουν καταντήσει ΕΙΔΩΛΟΛΑΤΡΕΣ. Λατρεύουν τὸ χρῆμα. Αὐτοὶ οἱ εἰδωλολάτρες τρέχουν στοὺς ἀστρολόγους καὶ στὰ μέντιουμ, ὅπως μᾶς τὸ προφητεύει ὁ Ἅγιος τοῦ Θεοῦ Ἡσαΐας (κεφ. Η΄. 8, ἐδάφ. 19-20).6 Πόσοι καὶ πόσοι δὲν εἶναι ειδωλολάτρες; Εἰδωλολάτρης εἶναι καὶ αὐτός που λατρεύει τὰ ὑλικά καὶ ὄχι Κύριο τὸν Θεὸν του. Εἰδωλολάτρης εἶναι αὐτὸς, ὁ δυστυχής καὶ ἀνόητος, ποὺ ξέχασε τὴν παραβολή τοῦ Κυρίου μας, «Ἡ πλεονεξία καὶ ἡ παραβολή τοῦ ἄφρονος πλουσίου». (Λουκ. κεφ. 12).7
Καὶ ποῦ ὁδηγοῦνται μέσα ἀπὸ τὴν ειδωλολατρεία; «Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας…». (Ρωμ. Κεφ. 1).
Ὅπως μᾶς λέγει ὁ θεῖος Παῦλος οἱ ειδωλολάτρες παραδίδονται ἀπό τὸν Θεὸν σε πάθη ἀτιμίας. Οἱ γυναἰκες καὶ οἱ ἄντρες ἀνταλλάσουν «τὴ φυσική χρήση μὲ τὴν ἀφύσικη». Ἄς διερωτηθοῦν λοιπὸν οἱ ἐπικεφαλῆς καὶ τὰ στελέχη τῶν ἠθικῶν καὶ πραγματικά φιλολαϊκῶν κομμάτων σὲ ποιὰ κοινωνικά ὑποσύνολα θὰ ἀπευθυνθοῦν προκειμένου νὰ ψηφιστοῦν; Ὅταν μάλιστα ἡ Διοίκηση τῆς Στρατεύουσας Ἐκκλησίας μας οὔτε κὰν τὰ προσεγγίζει, ποὺ κατά τὴν ταπεινή μας ἄποψη θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχει κηρύξει, πρὸ πολλοῦ, ἀνένδοτο πνευματικό ἐν Χριστῶ καὶ διὰ Χριστὸν ἀγώνα κατά τῆς «Νέας Ἐποχής» καὶ τῶν ὀργάνων της.
Καὶ ποῦ ὁδηγοῦνται μέσα ἀπὸ τὴν ειδωλολατρεία; «Διὰ τοῦτο παρέδωκεν αὐτοὺς ὁ Θεὸς εἰς πάθη ἀτιμίας…». (Ρωμ. Κεφ. 1).
Ὅπως μᾶς λέγει ὁ θεῖος Παῦλος οἱ ειδωλολάτρες παραδίδονται ἀπό τὸν Θεὸν σε πάθη ἀτιμίας. Οἱ γυναἰκες καὶ οἱ ἄντρες ἀνταλλάσουν «τὴ φυσική χρήση μὲ τὴν ἀφύσικη». Ἄς διερωτηθοῦν λοιπὸν οἱ ἐπικεφαλῆς καὶ τὰ στελέχη τῶν ἠθικῶν καὶ πραγματικά φιλολαϊκῶν κομμάτων σὲ ποιὰ κοινωνικά ὑποσύνολα θὰ ἀπευθυνθοῦν προκειμένου νὰ ψηφιστοῦν; Ὅταν μάλιστα ἡ Διοίκηση τῆς Στρατεύουσας Ἐκκλησίας μας οὔτε κὰν τὰ προσεγγίζει, ποὺ κατά τὴν ταπεινή μας ἄποψη θὰ ἔπρεπε νὰ ἔχει κηρύξει, πρὸ πολλοῦ, ἀνένδοτο πνευματικό ἐν Χριστῶ καὶ διὰ Χριστὸν ἀγώνα κατά τῆς «Νέας Ἐποχής» καὶ τῶν ὀργάνων της.
Κόμματα ποὺ στόχευσαν στοὺς ψήφους των πιστῶν
Ἡ Χριστιανική Δημοκρατία
Ἡ Χριστιανική Δημοκρατία είναι ἑλληνικό χριστιανοσοσιαλιστικό πολιτικό κόμμα. Ἱδρύθηκε στὶς 12 Μαΐου 1953 ἀπό τὸν Νικόλαο Ψαρουδάκη (1917-2006). Στὴ μακρόχρονη πολιτική του πορεία δὲν κατάφερε νὰ πείσει ἕναν ἱκανό ἀριθμό ψηφοφόρων ὥστε νὰ ἐδραιωθεῖ στὸ πολιτικό στερέωμα τῆς Χώρας. Ὡς κόμμα, θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε, πὼς ἦταν τὸ καλύτερα ὀργανωμένο ἀπὸ ὅλα τὰ ἄλλα κόμματα μὲ χριστιανικό ὀρθόδοξο χαρακτήρα.8
ΛΑ.Ο.Σ.
Τὸ ΛΑ.Ο.Σ. (Λαϊκός Ὀρθόδοξος Συναγερμός), τοῦ κ. Γεωργίου Καρατζαφέρη, ἕνα κόμμα μὲ ἀρκετές ἐκλογικές ἐπιτυχίες καὶ πολύ καλά ὀργανωμένο πανελλαδικά, ἀλλά καὶ στὴν Ὁμογένεια, ὁ πολιτικός του λόγος δέν ἦταν καὶ δὲν εἶναι ἀμιγής χριστιανικός όρθόδοξος, θὰ μπορούσαμε νὰ ποῦμε ὅτι εἶναι γενικός. πολλά στελέχη του ἀναδείχθηκαν μέσα ἀπό αὐτὸ καὶ στὴ συνέχεια ἀποχώρησαν καὶ βρέθηκαν σὲ ἄλλα κόμματα.
ΕΛ.ΚΙ.Σ.
Τὸ 1986 ἱδρύθηκε τὸ ΕΛ.ΚΙ.Σ. (Ἑλληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας), ἀπό τοὺς Γεώργιο Μαρκουλάτο καὶ Ἀνδρέα Λύρα.
Μετά τὸ 1988 τὸ ΕΛ.ΚΙ.Σ. (κυρίως παλαιοημερολογητῶν, «ΓΟΧ») γνώρισε ἡμέρες δόξας, αφοῦ γιὰ μερικά χρόνια κατόρθωνε να πραγματοποιεῖ, μαζί μέ ἄλλους φορεῖς (Παλαιοῦ καὶ Νέου Ἡμερολογίου), πολυπληθέστατες συγκεντρώσεις γιὰ κρίσιμα θέματα τῆς Πἰστεώς μας. Παρ’ ὅλα αὐτὰ στὶς ἐκλογές πῆρε μερικές χιλιάδες ψήφους. Κληρικοί καὶ πιστοί, ποὺ πύκνωναν τὶς τάξεις του στὶς συγκεντρώσεις δὲν τὸ ψήφισαν.
ΕΛ.ΚΙ.Σ.
Τὸ 1986 ἱδρύθηκε τὸ ΕΛ.ΚΙ.Σ. (Ἑλληνορθόδοξο Κίνημα Σωτηρίας), ἀπό τοὺς Γεώργιο Μαρκουλάτο καὶ Ἀνδρέα Λύρα.
Μετά τὸ 1988 τὸ ΕΛ.ΚΙ.Σ. (κυρίως παλαιοημερολογητῶν, «ΓΟΧ») γνώρισε ἡμέρες δόξας, αφοῦ γιὰ μερικά χρόνια κατόρθωνε να πραγματοποιεῖ, μαζί μέ ἄλλους φορεῖς (Παλαιοῦ καὶ Νέου Ἡμερολογίου), πολυπληθέστατες συγκεντρώσεις γιὰ κρίσιμα θέματα τῆς Πἰστεώς μας. Παρ’ ὅλα αὐτὰ στὶς ἐκλογές πῆρε μερικές χιλιάδες ψήφους. Κληρικοί καὶ πιστοί, ποὺ πύκνωναν τὶς τάξεις του στὶς συγκεντρώσεις δὲν τὸ ψήφισαν.
Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ
Ἕνα ἄλλο κόμμα, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ - Πολιτική Παράταξη συνεχιστῶν τοῦ Καποδίστρια (ὅπως αὐτοχαρακτηρίζεται), ἦταν ἕνα ἑλληνικό πολιτικό κόμμα. Πολιτικό της πρότυπο, εἶναι ὁ Ἰωάννης Ἀ. Καποδίστριας, καὶ ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ὁ ἴδιος ἔβλεπε καὶ καθόριζε τὴν πολιτική.
Ἱδρύθηκε στὶς 24 Ιανουαρίου 2008 ἀπό τὸν κ. Εμμανουήλ Β. Βολουδάκη, ἐνῶ ἡ ἐπόμενη ἡγεσία ἀσκοῦσε τὰ καθήκοντά της ἀπό τὴν Κεντρική Διοικητική Ἐπιτροπή, ἡ ὁποία ἀποτελεῖτο ἀπό τοὺς Μιχάλη Ἡλιάδη, Ἐμμανουήλ Βολουδάκη καὶ Κομνηνό Καμάμη. Ἔπαυσε τὴν πολιτική της δραστηριότητα τὸν Ιούνιο του 2020.
Σύμφωνα μὲ πληθώρα ἀναρτήσεων τὸ κόμμα ΚΟΙΝΩΝΙΑ οὐσιαστικό ἱδρυτή ἔχει τὸν Πρωτοπρεσβύτερο Βασίλειο Βολουδάκη.
Στὸ διαδίκτυο ὑπάρχουν, σὲ διάφορους ἱστότοπους, δυσμενεῖς ἀναρτήσεις, ποὺ οἱ ἐπικεφαλής καὶ τὰ στελέχη τῶν κομμάτων για τὰ ὁποῖα γίνεται λόγος ὀφείλουν νὰ τὰ μελετήσουν. 9
Τὰ πολλά κόμματα
Ἕνα ἄλλο κόμμα, Η ΚΟΙΝΩΝΙΑ - Πολιτική Παράταξη συνεχιστῶν τοῦ Καποδίστρια (ὅπως αὐτοχαρακτηρίζεται), ἦταν ἕνα ἑλληνικό πολιτικό κόμμα. Πολιτικό της πρότυπο, εἶναι ὁ Ἰωάννης Ἀ. Καποδίστριας, καὶ ὁ τρόπος μὲ τὸν ὁποῖο ὁ ἴδιος ἔβλεπε καὶ καθόριζε τὴν πολιτική.
Ἱδρύθηκε στὶς 24 Ιανουαρίου 2008 ἀπό τὸν κ. Εμμανουήλ Β. Βολουδάκη, ἐνῶ ἡ ἐπόμενη ἡγεσία ἀσκοῦσε τὰ καθήκοντά της ἀπό τὴν Κεντρική Διοικητική Ἐπιτροπή, ἡ ὁποία ἀποτελεῖτο ἀπό τοὺς Μιχάλη Ἡλιάδη, Ἐμμανουήλ Βολουδάκη καὶ Κομνηνό Καμάμη. Ἔπαυσε τὴν πολιτική της δραστηριότητα τὸν Ιούνιο του 2020.
Σύμφωνα μὲ πληθώρα ἀναρτήσεων τὸ κόμμα ΚΟΙΝΩΝΙΑ οὐσιαστικό ἱδρυτή ἔχει τὸν Πρωτοπρεσβύτερο Βασίλειο Βολουδάκη.
Στὸ διαδίκτυο ὑπάρχουν, σὲ διάφορους ἱστότοπους, δυσμενεῖς ἀναρτήσεις, ποὺ οἱ ἐπικεφαλής καὶ τὰ στελέχη τῶν κομμάτων για τὰ ὁποῖα γίνεται λόγος ὀφείλουν νὰ τὰ μελετήσουν. 9
Τὰ πολλά κόμματα
Αὐτά ἄς τὰ θυμόμαστε
Ἄν πραγματικά δὲν θέλουμε νὰ εἴμαστε πιόνια τῶν Παγκοσμιοποιητῶν, ὀφείλουμε νὰ θυμόμαστε, νὰ σεβόμαστε καὶ νὰ βαδίζουμε στὸ βίο μας σύμφωνα μὲ τὶς ἱερές ἀλήθειες τῆς ἐξ ἀποκαλύψεως Ἁγίας Πίστης μας καὶ τὰ διδάγματα τῆς εθνικῆς Ἱστορίας μας. Ἐπίσης νὰ γνωρίζουμε τὶς θέσεις καὶ τὰ σχέδια τῶν ἐχθρῶν Πίστεως καὶ Πατρίδος. Ὁ μακαριστός π. Γεώργιος Μεταλληνός μᾶς κήρυττε: «Ἡ Πίστη μας καὶ ἡ Ἑλλάδα μας είναι σὰν τὸ νύχι με το κρέας». Ἀναφέρουμε μερικά:
1.’Oρθόδοξα θέματα : Ἡ Ἐκκλησία εῙναι σῶμα, δὲν εἶναι κόμμα. Εἴμαστε μέλη. Δεν εἴμαστε ὀπαδοί. Σῶμα ἕνα καὶ κεφαλή εἶναι ὁ Χριστός.10
2. Δυστυχισμένε μου Λαέ
Καλέ καὶ ἀγαπημένε
Πάντα εὐκολόπιστε
Καὶ πάντα προδομένε. (Διονύσιος Σολωμός).
3. Γράφει ὁ ΕΠ. ΑΡΕΟΠΑΓΙΤΗΣ ΑΝΔΡΕΑΣ Ν. ΚΑΤΡΑΚΗΣ, στὸ βιβλίο του: « Ὁ Ἑλληνισμός, στὴν ἱστορική του διαδρομή, ἔχει ὑποστεῖ ὅ,τι ἔχει ὑποστεῖ ἀπό τὸ μουσουλμανικό ἐπεκτατισμό. Καὶ ἄν τὸ φαινόμενο εἶχε τελειώσει τὸ βιολογικό του κῦκλο, ὅλα θὰ ἦταν καλά. Τὸ φαινόμενο θὰ εἶχε γραφικό, μουσειακό χαρακτῆρα. Ὅμως… Αὐτό τὸ ὅμως ἐπιβάλλει ἐπαγρύπνιση καὶ ἐπιφυλακτικότητα σὲ ὅ,τι ἔχει σχέση μὲ τὴν ἐγκατάσταση μουσουλμανικῆς μειονότητας στη χώρα μας ὅσο σὲ καμία ἄλλη Εὐρωπαϊκή χώρα, ἀφοῦ μὲ βεβαιότητα θὰ ἀποτελέσει, μελλοντικά, προγεφύρωμα, τὴν πέμπτη φάλαγγα, στὰ ἀκμάζοντα ἐπεκτατικά σχέδια τῆς γείτονος χώρας…
Τὸ ἰδεολόγημα τῆς πολυφυλετικῆς – πολιτισμικῆς σύμμειξης τῶν λαῶν (μουσουλμανικῆς στὴν κυριολεξία του) ἔχει τὶς εξαιρέσεις του. Σ’ αὐτές τὶς ἐξαιρέσεις ἀνήκει, γιὰ αὐταπόδεικτους λόγους, καὶ ἡ Ἑλλάδα καὶ προπαντός ἡ Ἑλλάδα…».11
Τὸ βιβλίο κυκλοφόρησε πρὶν εἴκοσι χρόνια, καθώς ἐπίσης καὶ πολλά ἄλλα ἐξ ἴσου ἀξιόλογα, ὅμως πόσα κόμματα, ἀπό αὐτά ποὺ συναλλάσσονται στὴν ἐξουσία, τὰ ἔλαβαν ὑπόψη τους; ΑΠΟΛΥΤΩΣ ΚΑΝΕΝΑ! Καὶ τὰ μικρά ἀριστερά κόμματα, βουτηγμένα στὰ ταμπού τους, ὄχι μόνο δὲν τὸ ἀναλύουν τὸ ζήτημα, ἀλλά οὔτε τὸ ἀγγίζουν. Φυσικά σὲ μιὰ, ὡ μὴ γένοιτο, μελλοντική μουσουλμανική ἐπικράτηση στὴ χώρα μας Δεξιοί, Ἀριστεροί, Χριστιανοὶ, Ἄθεοι κ.λ.π. θὰ εἶχαν τὴν ἴδια τραγική τύχη.
Τὸ πιὸ τραγικό ὅμως, στὶς μέρες μας, ἡ Πρόεδρος τῆς Ἑλληνικῆς Δημοκρατίας εὐαγγελίζεται ἀκριβῶς αὐτή τὴν «πολυφυλετική – πολιτισμική σύμμειξη τῶν λαῶν»!
4. Ἄς δοῦμε ὅμως καὶ τὶ γράφουν τα «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ» γιὰ τὸ πλήθος τῶν ψηφοφόρων, ποὺ δὲν μᾶς ἀποκαλοῦν «πιόνια» ἀλλά «Γκόϊμ»:
«..Πρέπει νὰ παρατηρήσουμε ὅτι οἱ ἄνθρωποι μὲ κακὰ ἔνστικτα εἶναι πολυαριθμότεροι άπό ὅσους ἔχουν καλά ἔνστικτα. Ἑπομένως τὰ καλύτερα ἀποτελέσματα γιὰ τὴ διακυβέρνησή τους (τῶν πιονιῶν ἤ Γκόϊμ) ἐπιτυγχάνονται μέσω τῆς βίας καὶ τρομοκρατίας καὶ ὄχι μέσω τῶν ἀκαδημαϊκῶν συζητήσεων. Ὁ κάθε ἄνθρωπος θέλει νὰ κυβερνᾶ, ὁ καθένας θέλει νὰ γίνει δικτάτορας, ἀρκεῖ μόνο νὰ μποροῦσε νὰ τὸ πετύχει, καὶ ἐπί πλέον εἶναι ἐλάχιστοι αὐτοί, οἱ ὁποῖοι δὲν θὰ ἦταν ἕτοιμοι νὰ θυσιάσουν τὰ ἀγαθά τῶν ἄλλων, γιὰ νὰ πετύχουν τοὺς δικοὺς τους σκοπούς…».(ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΟ ΠΡΩΤΟ).
Ἄς μὴν προσβλέπει λοιπόν κανένα κόμμα στὸν Τίμιο καὶ Ζωοποιό Σταυρό τοῦ Κυρίου μας γιὰ δικό του «ΕΝ ΤΟΥΤΩ ΝΙΚΑ» που θὰ τὸ ὁδηγήσει σε ἐκλογική νίκη. Ὁ Τίμιος Σταυρός τοῦ Κυρίου μας εἶναι τὸ μοναδικό καὶ ἀληθινό Σύμβολο τῆς Νίκης, ὄχι ὅμως γιὰ τὰ ἀνθρώπινα τετριμένα καὶ πεπερασμένα στὸν χρόνο ὅπως εἶναι οἱ ἐκλογές. Ἐπομένως τὶ μᾶς ἀπομένει; ΠΡΟΣΕΥΧΗ στὸ σπίτι μας, στοὺς Ἱεροὺς Ναοὺς μας γιὰ νὰ μᾶς ἐλεήσει ὁ Ἁγιοτριαδικός Θεὸς, ὁ πανταχοῦ παρών καὶ τὰ πάντα πληρών καὶ νὰ μᾶς φωτίσει, πολιτικούς καὶ πολίτες ὤστε τὰ ἔργα μας νὰ εἶναι πρὸς ὄφελος τῆς Κοινωνίας, τῆς Πατρίδας μας καὶ τοῦ Ἔθνους μας. Ἀμήν γένοιτο.
Σημείωση: Ὁ Ἰωάννης Λαζαρᾶκος ἐκτὸς τῆς ἡγετικῆς ὁμάδας τοῦ κόμματος «ΚΟΙΝΩΝΙΑ», ἔχει προσωπική ἐμπειρία γιὰ τὶς ἡγεσίες τῶν ἄλλων προαναφερθέντων κομμάτων.
Πηγές – Βοηθήματα
1. Ἀπολογητισμός - ὁμολογητισμός (πρὸς ἔκδοση). ΙΩΑΝΝΗΣ ΣΠ. ΛΑΖΑΡΑΚΟΣ - ΕΛΕΝΗ ΙΩΑΝ. ΓΚΙΚΑ ΚΟΥΚΗ.
2. ΟΙ ΘΕΜΕΛΙΩΔΕΙΣ ΜΥΘΟΙ ΤΗΣ ΙΣΡΑΗΛΙΝΗΣ ΠΟΛΙΤΙΚΗΣ. ΡΟΖΕ ΓΚΑΡΩΝΤΥ- ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΝΕΑ ΘΕΣΙΣ ΑΘΗΝΑΙ 1996. Ἀρχεῖο XL744
3. ΣΩΤΗΡΙΟΣ Σ. ΔΕΣΠΟΤΗΣ Δ. Θ. Ο ΙΗΣΟΥΣ ΩΣ «ΧΡΙΣΤΟΣ» ΚΑΙ Η ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΞΟΥΣΙΑ ΣΤΟΥΣ ΣΥΝΟΠΤΙΚΟΥΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΤΕΣ - Εκδόσεις Άθως – Σωτ. Δεσπότης • Αθήνα 2005 ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΣΤΑΜΟΥΛΗ Α.Ε.
4. «ΠΡΩΤΟΚΟΛΛΑ» ΤΩΝ ΣΟΦΩΝ ΤΗΣ ΣΙΩΝ – ΝΕΟΕΛΛΗΝΙΚΗ ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ ΒΙΒΛΙΟΠΩΛΕΙΟΝ ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΣ ΑΘΗΝΑ - Ἀρχεῖο XL790.
5. ΜΕΣΑ ΣΤΟΝ ΕΦΙΑΛΤΗ ΝΕΑΣ ΕΠΟΧΗΣ Ronalld N. Baer – Εκδόσεις ΣΤΕΡΩΜΑ 1989 - - Ἀρχεῖο XL661.
6. Η ΠΑΛΑΙΑ ΔΙΑΘΗΚΗ ΚΑΤΑ ΤΟΥΣ ΕΒΔΟΜΗΚΟΝΤΑ Κείμενον - Ἑρμηνευτική ἀπόδοσις. Τόμος Ε΄. ΙΩΑΝΝΟΥ Θ. ΚΟΛΙΤΣΑΡΑ – ΕΚΔΟΣΕΙΣ ΑΔΕΛΦΟΤΗΣ ΘΕΟΛΟΓΩΝ Η «ΖΩΗ» ΑΘΗΝΑΙ 1981 - Ἀρχεῖο XL188.
7. Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ – ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΔΙΑΚΟΝΙΑ ΤΗΣ ΕΚΚΛΗΣΙΑΣ ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ- ΑΘΗΝΑΙ 1992 - Ἀρχεῖο XL-189.
8. ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ-GOOGLE- Ἀρχεῖο XL6626C.
9. ΒΙΚΙΠΑΙΔΕΙΑ-GOOGLE - Ἀρχεῖο XL8720D.
10. orthodoxia.online/3 Μαρτίου 2022.
11. ΑΝΔΡΕΑΣ ΝΙΚ. ΚΑΤΡΑΚΗΣ – ΠΟΛΙΤΙΣΜΙΚΗ ΠΑΓΚΟΣΜΙΟΠΟΙΗΣΗ Η ΕΥΡΩΠΗ ΜΠΡΟΣΤΑ ΣΤΗΝ ΠΡΟΚΛΗΣΗ ΤΗΣ ΙΣΛΑΜΙΚΗΣ ΜΕΤΑΝΑΣΤΕΥΣΗΣ – ΕΚΔΟΤΙΚΟΣ ΟΙΚΟΣ ΠΛΗΘΩΡΑ - Ἀρχεῖο XL1778.
ΣΥΝΤΟΜΕΣ ΕΠΕΞΗΓΗΣΕΙΣ ΟΡΩΝ
Γκόϊμ: Βέβηλοι Χριστιανοί.
Ἐντολοδόχος: Ὀ ἀποδέκτης ἐντολῆς.
Μιγάς – Μιγάδας: Τὸ πρόσωπο ποὺ ἔχει γεννηθεῖ ἀπό γονεῖς διαφορετικῆς φυλῆς.
Σιωνισμός: Πολιτική καὶ ἐθνική κίνηση τῶν Ἑβραἰων γιὰ τὴ δημιουργία ἑβραϊκοῦ ἐθνικοῦ κράτους στὴν Παλαιστίνη. Κάθε ἀκραία εθνικιστική καὶ σοβινιστική κίνηση τῶν Ἑβραίων. (Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ).
Φονταμενταλισμός: Ἡ ἀκραία φανατική προσήλωση σὲ ὁρισμένες ἀρχές. (Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ). Αὐτοσυνειδησία: Ἡ ἐπίγνωση ποὺ ἔχει κάθε ἄτομο σχετικά μὲ τὴ διαφορά του ἀπό τά ἄλλα ὄντα. (Γ. ΜΠΑΜΠΙΝΙΩΤΗΣ).
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου