Η
ανακοίνωση του αποτελέσματος της επαναληπτικής ψηφοφορίας για την ανάδειξη των
αντιπροσώπων του Εθνικού Κοινοβουλίου μπορεί να σκόρπισε χαμόγελα ικανοποίησης
στο κόμμα της Ν.Δ. στην πραγματικότητα
όμως το υψηλό ποσοστό αποχής που καταγράφηκε στην κάλπη της 25ης
Ιουνίου επισκίασε την εκλογική της νίκη, αποτελώντας ανεξίτηλο στίγμα στην ελληνική μεταπολιτευτική
ιστορία.
Σύμφωνα με τα επίσημα στοιχεία του Υπουργείου Εσωτερικών το 47,17% των εγγεγραμμένων πολιτών στους εκλογικούς καταλόγους δεν άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, δηλ. σχεδόν ένας στους δύο πολίτες απείχε συνειδητά από την θεατρινίστικη εκλογική διαδικασία στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα πολιτικής απονομιμοποίησης στο σάπιο, διεφθαρμένο και ξενόδουλο πολιτικό σύστημα εξουσίας.
Δεν
χωρεί καμία αμφιβολία ότι αν η αποχή
συμμετείχε ως κόμμα στην εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιουνίου
θα έβγαινε με αισθητή διαφορά πρώτο και
αυτοδύναμο και θα σχημάτιζε πανηγυρικά κυβέρνηση εθνικής ενότητας από
ακομμάτιστους, ελεύθερους και αγνούς Έλληνες πατριώτες που θα εναντιώνονταν σε
κάθε νεοταξίτικο αφήγημα, χωρίς να υπολογίζουν το πολιτικό κόστος.
Επομένως
καθίσταται βέβαιο ότι το ιστορικό ρεκόρ αποχής των πολιτών θα στοιχειώσει την
νέα κοινοβουλευτική θητεία της κυβέρνησης του κ. Μητσοτάκη, προδικάζοντας μια τετραετή περίοδο άσκησης
εξουσίας που θα σημαδευτεί από την έξαρση των πολιτικών και κοινωνικών
αντιπαραθέσεων.
Την
ίδια στιγμή το θεαματικό ποσοστό αποχής συνιστά διαρκή ενοχλητική υπενθύμιση
στην ηγετική ομάδα της Ν.Δ. ότι η πραγματική και ουσιαστική άσκηση του
αντιπολιτευτικού ελέγχου δεν θα
διεξαχθεί στο προκαθορισμένο και ελεγχόμενο κοινοβουλευτικό πλαίσιο αλλά θα
εκφραστεί δυναμικά σε κοινωνικό επίπεδο μέσα από τις οργανωμένες κινητοποιήσεις
και διαμαρτυρίες του λαού.
Η
Ν.Δ. δεν δικαιούται να θριαμβολογεί επειδή
γνώρισε αναπάντεχη συντριπτική ήττα από την έντιμη, αξιοπρεπή αλλά σιωπηλή
πλειονότητα του Ελληνικού λαού που δεν εξαπατήθηκε από το λαμπερό προσωπείο
του διαρκώς χαμογελαστού υποψήφιου πρωθυπουργού, καθόσον διαισθάνθηκε ότι κάτω
από αυτό, κρύβεται επιμελώς το τυραννικό, υπεροπτικό και αλαζονικό πρόσωπο της
σκληρής, αδυσώπητης κυβερνητικής εξουσίας.
Πριν
από την διενέργεια των εκλογών, όλοι οι πολιτικοί που διεκδικούν την ψήφο μας
εμφανίζονται ταπεινοί και προσιτοί, επιχειρώντας να ξεγελάσουν τους αφελείς και
καλοπροαίρετους, όμως μόλις λάβουν την
πολυπόθητη νομιμοποίηση των ψηφοφόρων -μέσω της συμμετοχής τους στην εκλογική
διαδικασία- εν συνεχεία ρίπτουν στον κάλαθο των αχρήστων την «μάσκα του
λαοφιλούς ηγέτη», εφαρμόζοντας απάνθρωπες πολιτικές ψηφιακής υποδούλωσης,
με σκοπό τον έλεγχο και την επιτήρησή των Ελλήνων πολιτών.
Η κάλπη της 25ης
Ιουνίου ανέδειξε τον πραγματικό νικητή των εκλογών, δηλ. το πνεύμα της αποχής
στο οποίο συμπυκνώνεται η έμπονη κραυγή αγωνίας της ελληνικής κοινωνίας που
ανησυχεί σφόδρα για την δραματική και αυτοκαταστροφική πορεία της Ελλάδας η
οποία οδηγείται με μαθηματική ακρίβεια στον εθνικό της αφανισμό, βαριά
πληγωμένη και προδομένη από την άρχουσα πολιτικοοικονομική ελίτ.
Η
αποχή από την ψηφοφορία συνιστά
ενσυνείδητη δημοκρατική στάση που αποτυπώνει την πολιτική ενηλικίωση μιας
σημαντικής μερίδας των Ελλήνων πολιτών που δεν συγκινούνται (όπως οι
βρεφοποιημένοι συμπολίτες μας) από τις ψεύτικες υποσχέσεις και τα προεκλογικά
χαμόγελα καθώς πλέον έχουν ενστερνιστεί την παρακάτω άποψη: Ότι δηλ. η εκλογική διαδικασία αποτελεί
μνημείο πολιτικής υποκρισίας, μέσα από την οποία δεν αναδεικνύεται η επόμενη
κυβέρνηση αλλά ο επόμενος κυβερνητικός θίασος σκιών, με πρωθυπουργό και
υπουργούς -πολιτικές μαριονέτες- που υλοποιούν πειθήνια τις αποφάσεις των
εγχώριων και ξένων κύκλων εξουσίας, ζημιώνοντας τα συμφέροντα του Ελληνικού
Έθνους και Λαού.
Στο
σημείο αυτό αξίζει να τονιστεί ότι το
υψηλότερο ποσοστό αποχής καταγράφηκε πανελλαδικά στην εκλογική περιφέρεια της
Φλώρινας
με 66,76% και ακολούθησαν η Κεφαλληνία με 62,48%, η Ευρυτανία με 61,37% και η Λακωνία
με 61%.
Από την ακριτική Φλώρινα εστάλη ένα πολύ ισχυρό μήνυμα πολιτικής απονομιμοποίησης της κυβερνητικής εξουσίας το οποίο έχει ιδιαίτερη εθνική σημασία. Κρίνεται πολύ πιθανό η σιωπηλά εκκωφαντική αποχή των πολιτών της περιφερειακής ενότητας Φλώρινας να συνδέεται με την σύσταση και λειτουργία του αμφιλεγόμενου σωματείου με την προκλητική επωνυμία «Κέντρο Μακεδονικής Γλώσσας στην Ελλάδα», που εδρεύει στον ομώνυμο δήμο. Σκοπός του σωματείου ορίζεται η διατήρηση και καλλιέργεια της «μακεδονικής γλώσσας» στην Ελλάδα καθώς και η ανάληψη πρωτοβουλιών για την προαιρετική (αρχικά) εισαγωγή του μαθήματος της «Μακεδονικής γλώσσας» στα δημόσια εκπαιδευτικά ιδρύματα όλων των βαθμίδων, αρχής γενομένης από τις διοικητικές περιφέρειες της Μακεδονίας και της Θράκης.
Μεταξύ
των υπολοίπων απαράδεκτων σκοπών του συμπεριλαμβάνεται ακόμη και η διεξαγωγή
δημόσιων εκστρατειών για την προώθηση της δημόσιας χρήσης της «μακεδονικής
γλώσσας» στην Ελλάδα καθώς και η παράλληλη χρήση της (μαζί με την ελληνική) για
τον προσδιορισμό των παραδοσιακών τοπωνυμίων στην Βόρεια Ελλάδα.
Οι πολίτες της Φλώρινας μέσω
του συντριπτικού ποσοστού αποχής επιχειρούν να ευαισθητοποιήσουν την παχύδερμη
κεντρική εξουσία της Αθήνας, κραυγάζοντας την εθνική τους αγωνία για τα
προπαγανδιστικά παιχνίδια εθνικιστικών κύκλων των Σκοπίων. Ότι δηλ. η λειτουργία και δράση του «Κέντρου
Μακεδονικής Γλώσσας» αποτελεί βραδυφλεγή βόμβα στα θεμέλια της συνοχής
του Έθνους, το
οποίο θα επιδιώξει με μαθηματική βεβαιότητα προϊόντος του χρόνου την αναγνώριση
της «μακεδονικής γλώσσας» ως μειονοτικής,
ώστε διά μέσου της εργαλειοποίησης της γλώσσας να υποστηρίξει μεταγενέστερα την
ύπαρξη «μακεδονικής εθνικής μειονότητας».
Εγείρει
σοβαρά ερωτηματικά μια αποστροφή του λόγου του κ. Μητσοτάκη, ο οποίος το βράδυ
των εκλογών της 25ης Ιουνίου, δήλωσε μεταξύ άλλων και τα εξής
εκπληκτικά «…..άλλο τόσο θα πολεμήσω
κάθε στάση που θα περιφρονεί την εμπιστοσύνη της κοινωνίας» δίνοντας προφανώς
μια σαφή πρόγευση του ολοκληρωτικού προφίλ της νέας «δημοκρατικής» διακυβέρνησής
του.
Συνεπώς αμφισβητώ βάσιμα
τον ισχυρισμό του κ. Μητσοτάκη ότι «θα είναι ο πρωθυπουργός όλων των Ελλήνων»
αφού στην πολιτική και κοινωνική συνείδηση μιας σημαντικής μερίδας του
Ελληνικού λαού έχει ήδη αποκαθηλωθεί και δεν αναγνωρίζεται ως πρωθυπουργός,
καθόσον έχει δικαιολογημένα ταυτιστεί:
Με
την καταστροφική διαχείριση της πρόσφατης υγειονομικής κρίσης
Με
την ύπαρξη ενός εκτεταμένου δικτύου παρακολούθησης Ελλήνων πολιτικών,
δημοσιογράφων, ανώτατων στελεχών των Ενόπλων Δυνάμεων, επιχειρηματιών και
άλλων, μέσω του συστήματος της Ε.Υ.Π. ή με την χρήση κατασκοπευτικού λογισμικού
Με
την ολέθρια αδιαφορία και αμέλεια των αρμοδίων κρατικών αρχών να αποτρέψουν την
σιδηροδρομική τραγωδία των Τεμπών,
αφού στις πιο πάνω
περιπτώσεις εικονίζεται με απόλυτη ευκρίνεια η ψυχρή, ανάλγητη και αποκρουστική
μορφή της κυβερνητικής εξουσίας που αποτυπώνεται με ενάργεια κάθε φορά στο
πρόσωπο του κ. Μητσοτάκη.
Εκτιμώ ότι πολύ σύντομα
η κυβέρνηση του κ. Μητσοτάκη θα χαρακτηρίζεται ως κυβέρνηση κοινωνικής
μειοψηψίας και θα βρεθεί σε μειονεκτική θέση, αντιμετωπίζοντας την καθολική
εναντίωση και δυσφορία της αφυπνισμένης πλέον κοινωνίας των πολιτών.
Επίσης
μια μεγάλη μερίδα του Ελληνικού λαού δεν παρασύρθηκε από τις «εκλογικές
σειρήνες» που τον καλούσαν στο «μαντρί της αντισυστημικής ψήφου» καθόσον έδειξε να συμμερίζεται την άποψη
ότι το καθεστώς της έξυπνης,
κοινοβουλευτικής δικτατορίας δεν ανατρέπεται με την αναιμική φωνή των μικρών
κατακερματισμένων αντισυστημικών κομμάτων.
Όπως
κατ’ επανάληψιν έχει επισημανθεί, η πολυδιάσπαση του πατριωτικού χώρου σε
κόμματα και κομματίδια, κατέστησε
ανέφικτη την ισχυρή κοινοβουλευτική εκπροσώπησή του, ως αντίβαρου στις
πολυπρόσωπες δυνάμεις της νεοταξίτικης παγκοσμιοποίησης με αποτέλεσμα τα
μικρότερα κόμματα που κατόρθωσαν να εισέλθουν στο Κοινοβούλιο -έχοντας ισχνή
κοινοβουλευτική παρουσία- αδυνατούν εκ των πραγμάτων να εκφέρουν στιβαρό
αντιπολιτευτικό λόγο. Δυστυχώς θα
παραμείνουν απλοί θεατές, παρακολουθώντας παθητικά την κοινοβουλευτική
υλοποίηση της παγκοσμιοποιημένης νεοταξίτικης ατζέντας, βυθίζοντας στην
απόγνωση τους πολίτες που αφελώς πίστεψαν «ότι κάτι μπορεί να αλλάξει».
Η κοινοβουλευτική παρουσία των τριών μικρότερων κομμάτων που κινούνται στον ορθόδοξο-πατριωτικό χώρο θα περιοριστεί στην απλή τυπική καταψήφιση των αντίχριστων και αντεθνικών νομοσχεδίων (ικανοποιώντας τα κομματικά τους ακροατήρια), αδυνατώντας όμως να προσφέρουν ευρύτερες εθνικές υπηρεσίες και αληθινή ανακούφιση στον δοκιμαζόμενο και πολλές φορές διωκόμενο Ελληνικό λαό, είτε επειδή δεν θα μπορούν, είτε επειδή δεν θα επιθυμούν να αποτελέσουν το πατριωτικό ανάχωμα στην προώθηση της νεοφιλελεύθερης και νεοταξίτικης πολιτικής.
Οι
πολίτες οφείλουν να συνειδητοποιήσουν έστω και μετεκλογικά ότι η (δ)εμμονική επιβολή της ανθρωποκτόνου πολιτικής που σχεδιάζεται με αξιοθαύμαστη επιμέλεια
και μεθοδικότητα από την σατανική
υπερεθνική ελίτ με σκοπό την πνευματική υποδούλωση της ανθρωπότητας, δεν ανατρέπεται με την εύκολη και ανώδυνη
λύση της αντισυστημικής ψήφου στα μικρότερα κόμματα αλλά με την ανάληψη
επίπονου εσωτερικού αγώνα προσευχής και μετάνοιας που αν διεξάγεται με
καθαρότητα και εντιμότητα, οφείλει να οδηγήσει στην πιο κάτω παραδοχή:
Αν κάθε Έλληνας και κάθε μία Ελληνίδα -χωρίς να προσδοκά βοήθεια από τα πατριωτικά κόμματα με τις αμφίσημες προθέσεις και ευλογία από τους «φωτισμένους γεροντάδες»- λάβει την γενναία προσωπική απόφαση να αντισταθεί σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο στις επιταγές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, απορρίπτοντας την ψηφιοποίηση κάθε προσωπικής, οικονομικής και επαγγελματικής συναλλαγής, η θαρραλέα του στάση θα συνιστά διαρκή υπόμνηση στους σατανικούς σχεδιαστές του παγκόσμιου ψηφιακού ολοκληρωτισμού ότι ο αγώνας για την επικράτηση της Ελευθερίας και της Αξιοπρέπειας δεν έχει καμφθεί αλλά παραμένει ισχυρός και καθοδηγείται από την Μαρτυρία και εμπνέεται από το Μαρτύριο της Ορθόδοξης Χριστιανικής Συνειδήσεως.
Το παρόν άρθρο δημοσιεύτηκε στις 9-7-2023 στο φύλλο της «ΚΥΡΙΑΚΑΤΙΚΗΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ», σελ. 07β/23.
Μας λέει στο άρθρο του ο κύριος Δασκαλάκης:
ΑπάντησηΔιαγραφήσχεδόν ένας στους δύο πολίτες απείχε συνειδητά από την θεατρινίστικη εκλογική διαδικασία στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα πολιτικής απονομιμοποίησης στο σάπιο, διεφθαρμένο και ξενόδουλο πολιτικό σύστημα εξουσίας.
Και πριν γράψει αυτό πιο πάνω αναφέρεται ότι αυτό συνέβη στη δεύτερη εκλογική περίοδο.
Το πόσο συνειδητό είναι, επειδή είχε πολύ καλό καιρό για θάλασσα και προτίμησαν τα μπάνια από το να πάνε και να (χάσουν το μπάνιο τους) για να ψηφίσουν, δεν το καταλαβαίνω.
Όπως και αν γινόταν τώρα αυτή τη στιγμή με αυτόν το καύσωνα σίγουρα μόνο οι πολλοί βολεμένοι θα πήγαιναν να ψηφίσουν.
Η αποχή θα εκτινασσόταν στον ουρανό.
Στην συνέχεια που γράφει ο κύριος Δασκαλάκης:
Δεν χωρεί καμία αμφιβολία ότι αν η αποχή συμμετείχε ως κόμμα στην εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιουνίου θα έβγαινε με αισθητή διαφορά πρώτο και αυτοδύναμο και θα σχημάτιζε πανηγυρικά κυβέρνηση εθνικής ενότητας από ακομμάτιστους, ελεύθερους και αγνούς Έλληνες πατριώτες που θα εναντιώνονταν σε κάθε νεοταξίτικο αφήγημα, χωρίς να υπολογίζουν το πολιτικό κόστος.
Όλοι αυτοί οι αγνοί πατριώτες, αν τους έλεγες ότι όποιος πάει να ψηφίσει, και ότι θέλει να ψηφίσε,ι θα λαμβάνει στο λογαριασμό του 1.000 ευρώ Θα βλέπαμε ότι η αποχή σχεδόν θα μηδενιζόταν.
Και θα βλέπαμε πόσο ευσυνείδητοι ήταν όλοι αυτοί που προτίμησαν το μπανάκι.
Το παράδειγμα που έφερα δεν είναι δικό μου, είναι παραπλήσιο του Μακαριστού πατρός Αυγουστίνου Καντιώτη που τα έλεγε έξω από τα δόντια:
Χτυπάει η καμπάνα για να ρθείτε στην Εκκλησία και έρχονται ελάχιστοι, οι περισσότεροι δεν θέλουν να χάσουν τον ύπνο τους και δεν θέλουν να ακούνε τους παπάδες.
Αν όμως βάλω έναν ντελάλη και φωνάζει ότι όποιος έρθει αύριο στην Εκκλησία και με το που μπαίνει από την πόρτα θα παίρνει και μία χρυσή λίρα.
Θα γεμίσει τόσο ασφυκτικά η Εκκλησία που δεν θα πέφτει ούτε καρφίτσα.
Τα συμπεράσματα δικά σας για το ποσό Πατριώτες και Χριστιανοί Ορθόδοξοι είμαστε.
Να σχολιάσω και αυτό που μας λέει ο κύριος Δασκαλάκης στο τέλος μέσα από τους Θεοφόρους Πατέρες:
ΑπάντησηΔιαγραφήλάβει την γενναία προσωπική απόφαση να αντισταθεί σε ατομικό και οικογενειακό επίπεδο στις επιταγές της ηλεκτρονικής διακυβέρνησης, απορρίπτοντας την ψηφιοποίηση κάθε προσωπικής, οικονομικής και επαγγελματικής συναλλαγής, η θαρραλέα του στάση...
Ο Μακαριστός πατέρας Αθανάσιος Μυτιληναίος πού ερμηνεύει την Αποκάλυψη πάντα μέσα από τους Θεοφόρους Πατέρες μας λέει:
Την εποχή του αντιχρίστου μόνο το 3 με 5% των Χριστιανών Ορθοδόξων θα σωθεί. (Υπάρχει περίπτωση να διαψευσθεί η Αγία Γραφή;).
Όχι όλων των ανθρώπων αλλά από τους Ορθόδοξους μόνο το 3 με 5% οι άλλοι είναι είδη στη απώλεια.
Και να συμπληρώσω κάτι:
Όταν φοβόμαστε ένα απλό πρόστιμο, πώς θα πάρουμε την ηρωική απόφαση να παραιτηθούμε από τα πάντα χωρίς να έχουμε ούτε ένα ευρώ για να επιζήσουμε;
Η απάντηση δική σας.
Συμφωνώ με την άποψη του Δημήτρη και τον ευχαριστώ για τον κόπο του στο αρθρο αυτό. Η αποχή, όντως είναι το κρυφό μαράζι τους και καλώς, προσωπικά, καταγράφθηκε το μεγάλο αυτό ποσοστό. Ταυτιζόμαστε δε απόλυτα στο τελικό συμπέρασμα-ευχή περί της γενναίας προσωπικής απόφασης αντίστασης σε ατομικο και οικογενειακό επίπεδο. Εκεί έχω καταλήξει και εγώ. Ας πάψουμε επιτέλους να αναζητούμε ηγέτες-σωτήρες μία φορά στα τέσσερα χρόνια για να "έχουμε ήσυχη την συνείδησή μας". Ησυχία (δηλ. δυστυχία) τέλος. Έρχονται ωραία (αν σταθούμε καλώς και μετα φόβου Θεού) πράματα (τα περί ψηφιακής σκλαβοποίησης), που θα μας δώσουν άλλη μια φορά την χαρά και την ευτυχία της αντίστασης και του αγώνα ενάντια στην σαπίλα και την παλιανθρωπιά (κατα το παλαιός άνθρωπος) τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήπαπα-Παύλος Καλλίκας
υ.γ.
1. Η Φλώρινα και η Ευρυτανία, από όσο γνωρίζω, δεν έχουν κοντά θάλασσα.
2. Πολλοί αγνοί πατριώτες έχασαν πάνω από 12.000 ευρώ για την περιφρούρηση της αξιοπρέπειας τους. Θα ξεπουλίοντουσαν άραγε για 1.000 ευρώ;
3. Τα περί Σωτηρίας ανήκουν στον Θεό, τα περί προθέσεως στον καλό αγώνα με φιλότιμο είναι στον άνθρωπο, πάλι με την Χάρη του Θεού και αυτό. Τα υπόλοιπα ειναι για τους Ιεχωβάδες.
Ευλογείτε πατέρα Παύλο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠριν αναφερθώ στο σχόλιο σας θα γράψω επιγραμματικά τι συνέβη με την αύξηση της αποχής:
Η αύξηση της αποχής κατά σχεδόν 8,4% σε σύγκριση με τις εκλογές του Μαΐου (αποχή στο 38,9%) που έφτασε στο 47,17%.
Συγκεκριμένα, η Ν.Δ. έλαβε 2.113.087 ψήφους, έναντι 2.407.750 τον Μάιο, ήτοι (294.663) λιγότερες. Τεράστιες απώλειες.
Όμως λόγω της αποχής το ποσοστό της από τις πρώτες εκλογές που ήταν 40,79% κατέβηκε απειροελάχιστα στο 40,56.
Λόγω της αύξησης της αποχής η Πλεύση Ελευθερίας μπήκε στη Βουλή, παρότι έχασε 5.308 ψηφοφόρους (165.116 έναντι 170.424).
Βλέπουμε με την αύξηση της αποχής τα κόμματα επωφελήθηκαν και δεν έχασαν τα ποσοστά τους και άλλα κατάφεραν να μπούνε και στη Βουλή λόγω της αυξημένης αποχής.
Αυτό περί του τι συνέβη λόγω της αυξημένης αποχής.
Τώρα για αυτό που μας γράφει ο κύριος Δασκαλάκης:
47,17% των εγγεγραμμένων πολιτών στους εκλογικούς καταλόγους δεν άσκησε το εκλογικό του δικαίωμα, δηλ. σχεδόν ένας στους δύο πολίτες απείχε συνειδητά από την θεατρινίστικη εκλογική διαδικασία στέλνοντας ένα ηχηρό μήνυμα πολιτικής απονομιμοποίησης στο σάπιο, διεφθαρμένο και ξενόδουλο πολιτικό σύστημα εξουσίας.
Αφού το 50% έστειλε ένα τέτοιο ηχηρό μήνυμα προς αυτούς που μας κυβερνούν πιστεύω να σταματήσουν να ψηφίζονται και οι αντίχριστοι νόμοι.
Και όπως λέει και ο Στρατηγός μας Μακρυγιάννης:
Οι λίγοι Έλληνες νικούν, γιατί δεν λογαριάζουν τον θάνατο και στη λογική των αριθμών προβάλλουν την ηρωική τους ''τρέλα''. Ρίχνονται στη φωτιά του πολέμου με αυταπάρνηση και αυτοθυσία, παίρνοντας τη μεγάλη απόφαση να βροντοφωνάξουν τα ''Μολὼν λαβὲ'', ''Ελευθερία ή θάνατος''.
Τώρα δεν είναι ολίγοι, είναι το 50%, η μισή Ελλάδα, οπότε εύχομαι να δούμε ξαστεριά.
Υ.Γ.
Τώρα που κολλάνε οι ψευδομάρτυρες του Ιεχωβά (αυτή είναι η προσωνύμια), δεν το κατάλαβα.
Την ευχή σας να έχουμε.
Από χρόνια με έχει προβληματίσει το γεγονός ότι οι Εκλογές έχουν αποσυνδεθεί από την λογική του να εκφράζει ο πολίτης την βούλησή του. Διότι 1. Καλούμεθα να εκλέξουμε και να δώσουμε εξουσία σε ανθρώπους και συναπισμούς με δεδομένα αόριστα, ομιχλώδη, γενικευμένα και ασαφή. Συρόμεθα στο να ρίξουμε ψήφο ανάγκης, "για να μην υπάρξει ακυβερνησία και χάος" στην κοινωνία μας. Να γίνω πιο συγκεκριμένος: Κάθε κόμμα ανακοινώνει προεκλογικά το τί βούλεται να πράξει. Πρώτα-πρώτα να πω: δεν υπάρχει θεσμός και μηχανισμός, να ελέγχει το κόμμα που προκρίθηκε, αν πράγματι και σε τί βαθμό φάνηκε συνεπές.. Αλλά περαιτέρω: Αν συμφωνώ στα 7 από τα 10 σημεία, των επαγγελιών του, αλλά διαφωνώ στα υπόλοιπα, τί γίνεται; Μπορώ αυτό να το εκφράσω και να το διευκρινήσω; Όχι, βέβαια. Ψηφίζουμε στα τυφλά. Και πολλώ μάλλον, εάν μας έχουν σύρει στο κομματικό φανατισμό. Να σημειωθεί δε το γεγονός ότι, εάν έχω εμπιστοσύνη σε πολιτευτή της επαρχίας που ζω και τον ψηφίζω, ποτέ δεν έχω την δυνατότητα να τον βρω και να του εκφράσω μια επίκαιρη άποψή μου, και δη διαφωνία μου. Αντιπροσωπευτική Δημοκρατία: κάθε 4 χρόνια κάνουμε μια απόλυτη και ανεξέλεγκτη εκχώρηση της εμπιστοσύνης και εξουσιοδοτήσεως, ανανεώνουμε την δυνατότητα .. απολυταρχίας τους!. 2. Άλλο αδιέξοδο είναι το εξής: Αν θέλω να ψηφίσω ως ενεργός πολίτης και ως παράγων εξουσίας στον τόπο μου, και αν θεωρώ ότι ο εκλογικός νόμος και το σύστημα αναδείξεως βουλευτών είναι εσφαλμένο και αλυσιτελές, πώς μπορώ να το κάνω; Να ψηφίσω λευκό. Άλλο δράμα ανοίγεται εδώ: Οι επαγγελματίες της πολιτικής ζωής λένε "εννοείς ότι δεν ξέρεις τί να ψηφίσεις, δεν έχει προτίμηση", ε, λοιπόν η ψήφος σου θα πἀει στο πρώτο κόμμα. Αλλά και ό,τι περισσεύει από τα μικρά Κόμματα, που δεν ξεπερνούν τη βάση, και αυτό στο πρώτο Κόμμα, και τα άκυρα, και αυτά στο πρώτο κόμμα και 50 έδρες μπόνους στο πρώτο Κόμμα. Συγγνώμη, αυτό το Κόμμα που προκρίνεται πραγματικά έχει εξουσιοδότηση πλειονοψηφίας;; θα τρελλαθούμε!! 3. Και, αν υπήρχε η ελάχιστη τσίπα στους πολιτικούς, την περίπτωση μαζικής αποχής, είναι λογικό, έτσι ως παχύδερμα, να προχωρούν στις καθέδρες της Εξουσίας; Μια πρόχειρη λύση να πω: να υπήρχε πρόβλεψη, να ακυρωθούν όλες οι υποψηφιότητες και να ξαναγίνουν εκλογές με νέα πρόσωπα!! Συμπεραίνω: Δεν ψηφίζω. Ούτως ή άλλως πορευόμεθα μέσα σε τυχαιότητες και στο έλεος του Θεού..
ΑπάντησηΔιαγραφήΣυμφωνοῦμε ἀδερφέ μου, φαντάζομαι θὰ ἔχεις δῆ σχόλιά μου πάνω σὲ αὐτὸ τὸ θέμα.
Διαγραφή