Γράφει ὁ Χαράλαμπος Μηνάογλου
Ὅπως ἔχουμε ἤδη ἐπισημάνει, ἕνα ἀπὸ πλέον βρωμερὰ προϊόντα ποὺ ξερνᾷ ὁ νεοεποχίτικος βόθρος τῆς Οὐκρανίας, μόλις τὸν πίεσε ὁ Πούτιν, εἶναι ἡ συμπόρευση τῶν Ἰουδαίων τῆς Οὐκρανίας (π.χ. Ζελέζνι) μὲ τοὺς ναζί του Δεξιοῦ Τομέα, τοῦ Ἀζὸφ καὶ τοῦ Ἀϊντάρ.
Ἡ συμπόρευση αὐτή, καλὰ ἀποσιωποιημένη μέχρι τώρα ἀπὸ τὰ δυτικὰ ΜΜΕ, μετὰ τὴν ἔναρξη τοῦ πολέμου, δὲν εἶναι δυνατὸν πλέον νὰ ἀποκρυφθεῖ.
Καὶ ἐξηγοῦμαι: εἶναι ἴσως ὁ βασικότερος μῦθος τῆς νέας τάξης πραγμάτων μετὰ τὸ 1945 ὅτι ὁ ναζισμὸς προσπάθησε νὰ ἐξαλείψει κάθετι ἑβραϊκὸ καὶ κατὰ συνέπεια ὅτι Ἰουδαϊσμὸς καὶ Ναζισμὸς ἀποτελοῦν ἔννοιες ξένες καὶ ἐχθρικὲς μεταξύ τους.
Αὐτὸν τὸν θεμελιώδη μῦθο τῆς νεοεποχίτικης προπαγάνδας, ποὺ δὲν κατόρθωσε καμία φωνὴ ὅσο ἰσχυρὴ καὶ ἀξιόπιστη καὶ ἂν ὑπῆρξε (παρότι ὕπήρξαν τέτοιες εἶναι ἀλήθεια) νὰ διαλύσει, ἦρθε νὰ διαλύσει βάναυσα ἡ πραγματικότητα τοῦ πολέμου στὴν Οὐκρανία.
Στὴν Οὐκρανία μὲ τὴν χαζαρική, ἀσκεναζίτικη ἰουδαϊκὴ κληρονομιά, τὴν πραγματικὴ πνευματικὴ μήτρα ποὺ γέννησε τὸν ναζισμὸ μέσα ἀπὸ τὴν καμπαλιστικὴ σκέψη.
Καὶ ἐκεῖ ἀκριβῶς βρίσκεται ἡ σύνδεση τῶν ὑποτιθέμενων ἀντθετων.... στὴν καμπάλα, αὐτὴν τὴν ἀντιπαραδοσιακὴ ἔκφανση τοῦ ἰουδαϊκοῦ πνεύματος.
Ὅλοι οἱ ἰδεολογικοὶ ταγοὶ τοῦ ναζισμοῦ ὑπῆρξαν μελετητὲς τῆς Καμπάλας, ὅπως καὶ ὅλοι οἱ Ἑβραῖοι ποὺ ὑπηρέτησαν κανονικὰ τὸ Γ΄ Ράϊχ ἀπὸ διάφορες θέσεις.
Γιατί στόχος ὁποιουδήποτε καμπαλιστή, ἀπὸ ὅποια θρησκευτικὴ παράδοση καὶ ἂν προέρχεται, εἶναι ἡ ἀλήθεια.
Καὶ ἔτσι, τόσο οἱ ναζὶ ὅσο καὶ οἱ Ἑβραῖοι τῆς σημερινῆς Οὐκρανίας ἕναν καὶ μόνον κοινὸν ἐχθρὸ ἔχουν: ὅσους ἀνθρώπους θέλουν νὰ ζήσουν φυσιολογικά, θέλουν νὰ ζήσουν ὡς ἄνθρωποι.
Καὶ αὐτοὶ ποὺ περισσότερο εἶναι ἔτσι στὴν περιοχή τους, εἶναι οἱ Ρῶσοι. Συνελόντι εἰπεῖν καὶ γιὰ νὰ μὴν τὸ κουράζουμε..... Ναζισμὸς καὶ Ἰουδαϊσμὸς πολεμοῦν τὴν Ὀρθοδοξία στὴν Οὐκρανία ἢ ἔστω ὅτι μοιάζει μὲ Ὀρθοδοξία, ὅπως εἶναι σήμερα ἡ Ρωσία.
Γιὰ αὐτὸ μὴν περιμένετε νὰ ἀκούσετε γιὰ δακρύβρεχτες ἱστορίες κακῶν Οὐκρανῶν ναζήδων ποὺ σκοτώνουν Ἑβραίους ἢ γενικὰ ξένους.... ὄχι... ποτέ.... μόνον Ρώσους.....
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου