Τώρα στην αγιοστόλιστη έρημο του Σινά λαλεί ο πετεινός της πολλαπλής προδοσίας. Κι εμείς ευχόμαστε να μην κλάψουμε πικρά. Όχι, δεν ήρθε από το πουθενά αυτή η δοκιμασία. Η Ελλάδα ως καρδιά της ελληνορθοδοξίας υποφέρει από καρδιακή ανεπάρκεια και φλερτάρει συνεχώς με το πνευματικό έμφραγμα. Ως συνέπεια, νεκρώνονται από αίμα και οξυγόνο όλα τα μέλη μας, τα παγκόσμια θησαυρίσματά μας. Οι νεκροί δεν έχουν συμμάχους. Κανένας δεν θα υπολογίσει για πολύ μια γέρικη καρδιά γεμάτη προδοσία, που συνεχώς προδίδει τον ίδιο της τον εαυτό. Θα ερχόμαστε πάντα τελευταίοι, πάντα ασθμαίνοντες και καταϊδρωμένοι.
Οι πατέρες του Σινά ξέρουν καλύτερα απ’ τον καθένα
Δεν συμμερίζομαι καθόλου τα (ύποπτα) καθησυχαστικά δημοσιεύματα που λένε ότι η Μονή Αγίας Αικατερίνης στο Σινά δεν θα υποστεί καμία ουσιαστική συνέπεια. Οι πονηρές δηλώσεις των Αιγύπτιων περί «διατήρησης του θρησκευτικού καθεστώτος» και «αναγνωρίσεως του ιερού χαρακτήρα» και «διατηρήσεως των στενών και αδελφικών σχέσεων», είναι χειρουργικές διατυπώσεις που κρύβουν τον διάβολο στις λεπτομέρειες.
Δεν θα εισέλθω σε σύνθετες ιστορικές και πολιτικές αναλύσεις που επισκιάζουν την ουσία του ζητήματος. Για να αφουγκραστώ την κατάσταση προτιμώ να ακούσω τα λόγια των ίδιων των πατέρων του Σινά, που δεκαετίες ζουν τις ισλαμικές ραδιουργίες στο πετσί τους. Οι προειδοποιήσεις που εξέπεμπαν εδώ και πολλά χρόνια για τα σχέδια των αγαρηνών ήταν στην κυριολεξία «φωνή βοώντων εν τη ερήμω».
Και τώρα ο εκπρόσωπος της Μονής Σινά στην Ελλάδα, αρχιμανδρίτης Πορφύριος Φραγκάκης, κάνει λόγο για ξεκάθαρη δικαστική δήμευση, σχολιάζοντας ότι με τη νέα απόφαση οι μοναχοί γίνονται φιλοξενούμενοι μέσα στον ιερό οίκο τους και η παραμονή τους στη Μονή παραδίδεται στο έλεος του Αιγυπτιακού κράτους.
Αυτό που ισχύει είναι ότι η Αίγυπτος καταληστεύει την κυριότητα της Μονής Σινά «επιτρέποντας» στη μοναστική κοινότητα να διατηρήσει το θρησκευτικό της καθεστώς (για όσο καιρό επιθυμεί η Αίγυπτος) και αλλάζοντας το ιδιοκτησιακό στάτους σε όρους κρατικής περιουσίας. Κτήματα της Μονής ήδη δημεύτηκαν σύμφωνα με τη δικαστική απόφαση που τα χαρακτηρίζει ως «απομακρυσμένα», ξεκινώντας έτσι τη σαλαμοποίηση που ορίζει το σχέδιο υφαρπαγής.
Έτσι, ο κορυφαίος πνευματικός φάρος του Βυζαντίου, το θεοβάδιστο Σινά κινδυνεύει να πάψει να φωταγωγεί την οικουμένη ως πανάρχαιο αγλάισμα της ερήμου και να γίνει αρχαιολογική περιουσία του Αιγυπτιακού κράτους. Το επιχειρηματικό project με το όνομα «Great Transfiguration» (Η Μεγάλη Μεταμόρφωση) που βρίσκεται στο χαρτοφυλάκιο της Αιγυπτιακής κυβέρνησης, σκοπεύει να μετατρέψει την ευρύτερη περιοχή του νότιου Σινά σε ένα πολυθρησκευτικό θεματικό πάρκο, όπου ο τουριστικός ελιτισμός θα ανταμωθεί με αναδημιουργημένα τερατουργήματα προώθησης του διαθρησκειακού και πανθρησκειακού γίγνεσθαι.
Που ο ασκητισμός; Που ο αναχωρητισμός; Που η ορθόδοξη νήψη και η θεοπτία και η τιμή στους αγιασμένους καθηγητές της ερήμου που κατέβαζαν τον ουρανό στη γη «υστερούμενοι, θλιβόμενοι, κακουχούμενοι… εν ερημίαις πλανώμενοι, και όρεσι και σπηλαίοις και ταίς οπαίς της γης»; Κινδυνεύουν όλα να ατιμαστούν με μια διπλωματική αμμοθύελλα.
Καμία εμπιστοσύνη στους πολιτικούς
Οι δε πολιτικάντικοι καθησυχασμοί από Αθήνα και Κάιρο, έχουν τόση αξία όσο και οι – προ τριών εβδομάδων – διαβεβαιώσεις Μητσοτάκη – Αλ Σίσι ότι το ιδιοκτησιακό καθεστώς της Μονής Σινά θα παρέμενε αμετάβλητο. Θεωρώ αδύνατο μια τέτοια δικαστική απόφαση για ένα τόσο σοβαρό θέμα να μην είχε την πολιτική κάλυψη της κυβέρνησης του Καΐρου, έστω και εν μέρει.
Την ίδια στιγμή έχουμε έναν πρωθυπουργό που είναι παντελώς άσχετος, αδιάφορος και αυτοκαταστροφικός στην πολιτισμική διπλωματία. Παραδίδει τα παγκόσμια μνημεία μας στα χέρια των κατακτητών, το ένα μετά το άλλο. Δεν μπορεί και δεν θέλει να διαφυλάξει κανένα κληρονόμημα της ελληνορθοδοξίας, πολύ απλά διότι έχει αλλεργία σε ό,τι εκφράζει αυτές τις δύο έννοιες. Το έχει δείξει με όλους τους τρόπους και το έχει εκφράσει σε όλους τους τόνους. Στην περίπτωση της Αιγύπτου, πιθανότατα είχε τη ψευδαίσθηση ότι οι προαιώνιες θρησκευτικές διαμάχες μπορούν να διευθετηθούν με γιάπικα σόου και ξεθυμασμένο αέρα Κογκρέσου.
Για να μην υποθέσουμε τίποτα χειρότερο, ενδίδοντας στο συλλογισμό ότι η Μονή Σινά μπορεί να θυσιάζεται στον βωμό των «αγαστών σχέσεων» με την Αίγυπτο, σε μια συνθήκη όπου η Ελλάδα βρίσκεται πλήρως απομονωμένη από συμμάχους. Αν παρατηρηθεί ότι η ελληνική κυβέρνηση εμμένει στο να παρουσιάζει ως κέρδος την «διατήρηση λατρευτικού ελληνορθόδοξου χαρακτήρα» στη Μονή Σινά, τότε η υποψία θα γίνει βεβαιότητα! Η αδιανόητη απώλεια που υφιστάμεθα στο Σινά δεν αφορά (ακόμα) το λατρευτικό, αλλά το ιδιοκτησιακό καθεστώς. Αυτό έλειπε να ευγνωμονούμε τους «πορθητές» που μας αφήνουν να λειτουργούμε μια Μονή δεκαπέντε αιώνων!
Αν είχαν την παραμικρή βάση αλήθειας οι κατευναστικές δηλώσεις, τότε δεν θα εξέδιδαν δριμύτατες ανακοινώσεις (πριν ακόμα κλείσει εικοσιτετράωρο από τη διαρροή της απόφασης) ο Αρχιεπίσκοπος Ελλάδος Ιερώνυμος, το Οικουμενικό Πατριαρχείο και το Πατριαρχείο Ιεροσολύμων. Ούτε θα μετέβαινε άρον-άρον ελληνική αντιπροσωπεία στο Κάιρο, στις 2 Ιουνίου για «περεταίρω επεξεργασία της συμφωνίας». Ούτε οι μοναχοί του Σινά δεν θα σφράγιζαν τις πύλες του μοναστηριού σε ένδειξη πένθους για την κρατική βία που υφίστανται.
Τα δύο έρημα τοπία
Από τη μια πλευρά οι «αδελφοί μουσουλμάνοι» με τον θεοκρατικό επεκτατισμό τους. Και από την άλλη οι νεοταξικοί ολετήρες που θέλουν να αφανίσουν όλα τα ορθόδοξα προσκυνήματα που θυμίζουν στην υφήλιο «τη μία, αγία, καθολική και αποστολική εκκλησία» της Ορθοδοξίας. Και στη μέση οι νησίδες του ελληνορθόδοξου φωτός βάλλονται από παντού.
Οι καμπάνες του Σινά χτυπούν πένθιμα και οι θλιμμένες νότες τους διασχίζουν δύο ερήμους, μια φυσική και μία πνευματική. Η φυσική είναι η θεοσκέπαστη έρημος του Σινά που αποτελεί ένα απέραντο φυτώριο αγιότητας, με πνευματικούς αστέρες που ασκήτεψαν σαν ήμερα «αγρίμια» του Θεού, έγιναν ολάνθιστες ψυχές που μύρωσαν τον τόπο. Τις πρεσβείες αυτών των Αγίων και της Αγίας Αικατερίνης χρειαζόμαστε τώρα, για να κράξουν μέχρι και τα λιθάρια του Σινά την πνευματική αδικία που γίνεται.
Η άλλη έρημος είναι κατάμαυρη και δυσώδης. Είναι η πνευματική έρημος της μάνας Ελλάδας, ειδικά σε επίπεδο ηγεσίας αλλά και σε επίπεδο λαού. Μας κλέβουν τα ελληνορθόδοξα στολίδια μέσα από τα χέρια, κι εμείς ασχολούμαστε με «χαρτοφάναρα» που έλεγε και ο αείμνηστος Κόντογλου. Φτάσαμε να ασχολούμαστε δέκα μέρες με τον καπνό που θα βγει από την καμινάδα του αιρεσιάρχη Πάπα, ενώ έχουν πάρει «φωτιά» τα προσκυνήματά μας. Στην Παλαιστίνη, στα Ιεροσόλυμα, στο Σινά, παντού φωτιά πολέμου, συρρίκνωση και αμφισβήτηση. Λευκός καπνός στην Καπέλα Σιστίνα – μαύρος καπνός στα σεβάσματα της πίστης μας. Κι εμείς να ζητιανεύουμε δανεική «αίγλη» από τους έκπτωτους, όσο ξεπουλάμε την αιώνια λάμψη της ιστορίας μας. Όσο παραδίδουμε τα επίγεια χνάρια του Θεού στον αφανισμό και τη λήθη.
Οι καμπάνες του Σινά ηχούν θρηνητικά για όλους μας. Έχουμε ιερό χρέος να αντιδράσουμε σθεναρά. Όσο εμείς οι ίδιοι ως έθνος αντιμετωπίζουμε την πίστη μας σαν τουριστική ατραξιόν, το ίδιο θα κάνουν και οι εχθροί μας, το ίδιο θα κάνουν και οι άσπονδοι… «φίλοι» μας. Αν δεν ζωντανέψει η καρδιά της ελληνορθοδοξίας, θα χάσουμε το Σινά και θα πεθαίνουμε από δίψα στη δική μας ανελέητη έρημο. Αυτή που φτιάξαμε απεμπολώντας τα πνευματικά χρέη μας και χτίζοντας το αδέσποτο μέλλον μας πάνω σε κινούμενη άμμο…
Πολυ δυσαρεστο γεγονος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΟλοι παριστανουν τις κλαμενες χηρες, και σηκωνουν και αναστημα κιολας!
Ποιοι;
Το καθικι Ιερωνυμος (κ μην μου κανετε συστασεις για το υβρεολογιο κατα των καθικιων ξανα, θα τσακωθουμε, η ψυχη ειναι δικια μου). Το γνωστο καθικι που ελεγε....ποιοι ηρωες του 21 τωρα μωρε......Το καθικι που δεν ηθελε συλλαλητηρια για την Μακεδονια κλπ.
Ποιοι;
Το, καθικι ο αρχιεπισκοπος Αμερικης, ο συνλειτουργος με τους παπικους, το λεσι που πηγε να ευλογησει ομοφυλοφιλο βαπτιση πουστηδων, και πολλα αλλα....
Εαν ειχαν τσιπα τοσα χρονια θα ειχαν εφυστησει την προσοχη στους πολιτικους να αποφευχθουν ολα αυτα, αλλα δεν προλαβαινουν απο την τριφυλλη ζωη.
Βεβαια εχουμε και το χειροτερο καθικι, που ονομαζεται Ελληνικος λαος.
Το καθικι που μετα την προδοσια Τσιπρα στο σκοπιανο εδωσε τα ιδια ποσοστα στις εκλογες στον προδοτη (για βορεια Ελλαδα μιλω!!)
Συνεπως ολα τα καθικια μαζεμενα. Φυσικο και επομενο οι προδοσιες να διαδεχονται η μια την αλλη.
Παντα θα θεωρω ποιο αισχρο προδοτη του Εθνους την εκκλησια και τους δεσποταδες, συμφωνα με αυτα που ζουμε.
Γιατι;
Γιατι η εκκλησια ειναι ο μοναδικος πολος που μπορει να βαλει ταξη σε οτι αφορα τα ιερα και τα οσια του εθνους. Με μια κουβενταβ της ξεσηκωνειο για πλακα τους αμαρτωλους ΑΛΛΑ ΧΡΙΣΤΙΑΝΟΥΣ ΚΑΤΑ βαθος Ελληνες. Αλλα δυστυχως το δεσποταριο προτιμα να ειναι με την εξουσια για να απολαμβανει τις σουιτες τα λουκουλια γευματα και την περιουσια του.
Παραδειγματα;
Μουγκα για το σκοπιανο η επισημη εκκλησια
-μουγκα για τη ναζιστικη ψευτοεκκλησια της ουκρανιας
-Μουγκα για τις ανωμαλιες στην διδακτικη υλη στα σχολεια
-Μουγκα για τις προσβολες της πιστης και των θειων ειδωλων στις πινακοθηκες και δωθε κειθε
-Μουγκα για τη λαθρομεταναστευση-που η βομβα θα ειναι 30 φορες ποιο βαρια απο το Σινα , διοτι θα αφανισθει το εθνος οχι ενα μοναστηρι απλα
Ειναι πολλα τα ουε και τελειωμο ουκ εχουν
Για να μην μιλησουμε για τις αδερφες...
Ἀδερφὲ, κατανοῶ τὸν θυμό σου γιὰ τὸν ὁποῖον ἔχεις ἀπόλυτο δίκιο.
ΔιαγραφήΤὸν ἴδιο θυμὸ ἔχουμε καὶ ἐμεῖς καὶ σίγουρα, οἱ περισσότεροι ποὺ γράφουν δημοσίως κατὰ αὐτῶν τῶν προδοτῶν, σὲ προσωπικό ἐπίπεδο, στὸ φιλικό τους περιβάλλον θὰ ἐκφράζονται μὲ παρόμοιες ἤ καὶ μὲ χειρότερους χαρακτηρισμοὺς.
Ὅταν ὅμως γράφουμε ἤ μιλᾶμε δημοσίως, θὰ πρέπει νὰ προσέχουμε τὶς ἐκφράσεις μας καὶ τὸ λεξιλόγιό μας, ὥστε ἀντὶ βοηθείας πρὸς τοὺς συνανθρώπους μας γιὰ νὰ καταλάβουν μὲ τί προδότες καὶ ὑβριστὲς καὶ αἱρετικοὺς ἔχουμε νὰ κάνουμε, μὴν κάνουμε τὸ ἀντίθετο. Ὑπάρχουν λέξεις πολὺ πιὸ κατάλληλες ποὺ νὰ ἔχουν πολὺ μεγαλύτερη βαρύτητα στὸ νὰ ἀναδείξουν τὴν σαπίλα καὶ τὴν διάβρωσή τους.
Βεβαίως δὲν μιλῶ γιὰ χαρακτηρισμοὺς, ὅπως καθάρματα, προδότες, ἔχιδνες κ.λπ., ποὺ τέτοιους καὶ χειρότερους χαρακτηρισμοὺς χρησιμοποίησαν οἱ Ἅγιοι Πατέρες σὲ αἱρετικοὺς, πολέμιους καὶ προδότες τῆς Πίστεώς μας, συνοδευόμενοι καὶ μὲ τὴν κατάλληλη ὁμιλία ποὺ ἔπειθε ὅτι ἦταν ἀποτέλεσμα πόνου γιὰ τὸν πόλεμο ποὺ δεχόταν ἡ Πίστις καὶ Θεία ὀργή, ἁπλὰ εἴμαστε πιὸ προσεκτικοὶ νὰ μὴν ὑπάρχουν χυδαιολογίες, ποὺ αὐτὰ δὲν εἶναι ἐκδηλώνουν Θεία ὀργὴ ἤ Θεῖο θυμὸ, ἀλλὰ ἁπλὰ τὸν ἐμπαθῆ ἀνθρώπινο θυμὸ ποὺ στὴν οὐσία δὲν βοηθᾶ.
Ξεχασα και ενα βασικο ουε!
ΑπάντησηΔιαγραφήΤη ρηση του Ιερωνυμου : Απο εδω το εμβολιο και απο εδω ο ταφος!
Τι εχουν να πουν ολα αυτα τα καθικια οι δεσποταδες τωρα , που χιλιαδες νεοι ανθρωποι χανουν την ζωη τους απο ξαφνικιτιδα;
Που ειναι η συγγνωμη σας ρε θρασιμια;Που σαν ακολουθησαν ο καθε ταλαιπωρος που καθεται και ακουει τα κηρυγματα σας , τα κουφια?? Που τωρα ειτε ειναι στο ταφο ειτε θρηνει δικους του, ειτε ειναι αρρωστος;
Η ΚΥΒΕΡΝΗΣΙΣ ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΝΑΙ ΑΘΕΗ.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕΧΟΥΝ ΣΕΙΡΑ ΚΑΙ ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΤΟΠΟΙ
Ο ΚΟΣΜΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΙΔΡΑ. ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΤΣΕΠΗ ΤΟΥΣ ΕΝΔΙΑΦΕΡΟΝΤΑΙ.
ΤΟ ΕΔΕΙΞΕ ΜΕ ΤΗΝ ΑΠΑΘΕΙΑ ΤΟΥΣ ΣΤΙΣ ΒΛΑΣΦΗΜΙΕΣ ΤΗΣ ΕΘΝΙΚΗΣ ΣΚΟΥΠΙΔΟΘΗΚΗΣ
Πάνο αδελφέ, ποιος δεν θυμάται την κωλοτούμπα του ηγουμένου της Μονής του Σινά Δαμιανού, όταν υπέγραψε κείμενο καταδίκης του Οικουμενισμού (2018) και εν μιά νυκτί - Κύριος οίδεν τίνι λόγω - έντρομος πήρε πίσω την υπογραφή του, αρνούμενος κατηγορηματικά τα πάντα και στην συνέχεια επισκέφθηκε το Πατριαρχείο Κωνσταντινουπόλεως για το... συγχωροχάρτι (;)
ΑπάντησηΔιαγραφήΣάββα μου, νομίζω ὅτι φημιζόμαστε γιὰ τὸ πόσο γρήγορα ξεχνᾶμε ἤ προσπερνᾶμε μὲ ἀδιαφορία ὅ,τι μᾶς χαλάει τὸ βόλεμα ἤ τὴν ἡσυχία μας.
Διαγραφή