Γιατί, προφανώς, φοβούνται τις συνέπειες της, μέχρι τώρα, εγκληματικής τους δραστηριότητας. Καθώς τρομοκρατούσαν με τον θανατηφόρο κορονοϊό και διαφήμιζαν τα δολοφονικά εμβόλια. Που, ενώ τα παρουσίαζαν ως τη μοναδική σωτηρία, αποδεικνύονται ολοένα και περισσότερο πηγή ποικιλόμορφων παρενεργειών και θανάτων.
Και, ύστερα απ’ τα πανηγυρικά αυτά αποκαλυπτήριά τους, έρχονται τώρα να μας πουν: «Κάναμε λάθος»! σχετικά με τα μέτρα, που εισηγηθήκαμε για την αντιμετώπιση της «πανδημίας». Όταν, προφανέστατα, δεν έκαμαν κανένα λάθος. Απλά, με πλήρη συνείδηση της επιλογής τους, ανέλαβαν να διαχειριστούν ένα έγκλημα.
Και έλεγαν σε κάθε περίπτωση «ο, τι τους κάπνιζε», φάσκοντας και αντιφάσκοντας. Δεδομένου ότι έπαιζαν μια φαρσοκωμωδία, που για το λαό ήταν τραγωδία. Και πολύ λίγο τους ενδιάφερε, αν αποτέλεσμα της επιλογής τους ήταν να πεθαίνουν χιλιάδες άνθρωποι. Καθώς το μακελειό απ’ τα «σωτήρια» εμβόλια συνεχίζεται απτόητο. Αφού, κατά το παροιμιώδες, «είναι πολλά τα λεφτά», τα οποία σε εκατοντάδες χιλιάδες ευρώ, όπως λέγεται, και κάποιοι, σε εκατομμύρια εισέπραξαν!…
Δεν έκαμαν κανένα λάθος, δεδομένου ότι κάποιοι απ’ αυτούς, όπως λέγεται, συνεργάστηκαν στην παρασκευή του θανατηφόρου κορονοϊού. Οπότε γνώριζαν τις ολέθριες συνέπειες της εφεύρεσής τους. Γι’ αυτόν ακριβώς το λόγο και φρόντισαν να εξασφαλίσουν, καλού-κακού, προκαταβολικά, το διαβόητο «ακαταδίωκτο». Όχι μόνο αυτοί, αλλά και όλοι οι εμπλεκόμενοι στη σκοτεινή αυτή υπόθεση.
Εκτός βέβαια των θυμάτων! Τα οποία, είτε λόγω της επί 24ώρου βάσεως κατατρομοκράτησης, την οποία υφίσταντο είτε λόγω των πολλαπλών εκβιασμών (πρόστιμων, κλπ), εξαναγκάζονταν να εμβολιαστούν. Εξαναγκασμό, που, στη συνέχεια οι Μέγκελε-γιατροί, κατά την πάγια νεοταξική συνταγή, παμπονήρως μετονόμασαν την υποχρεωτικότητα σε «οφειλή» των εμβολιασθέντων.
Εκείνοι όμως, που, παράλληλα με τους γιατρούς, σε καμιά περίπτωση δεν δικαιολογούνται, είναι κάποιοι δεσποτάδες και γενικότερα κληρικοί Τέτζελοι. Οι οποίοι ανέλαβαν εργολαβικά το έργο της διαφήμισης των δολοφονικών εμβολίων. Δεδομένου ότι ούτε τους ανθρώπους, την σωτηρία των οποίων επωμίστηκαν, ντρέπονται, αλλά ούτε και το Θεό, στο όνομα του οποίου ανέλαβαν την διαφύλαξη του ποιμνίου τους, ευλαβούνται.
Βέβαια οι δεσποτάδες ισχυρίζονται ότι ακολουθούσαν τους επιστήμονες γιατρούς. Κι όμως δεν φαίνονται τόσο αφελείς, ώστε να μην προβληματίστηκαν απ’ το γεγονός ότι οι γιατροί αυτοί ήταν πολλαπλά δικτυωμένοι και παχυλά, όπως και οι δημοσιοκάφροι, αμειβόμενοι. Πράγμα, που, όπως ειπώθηκε, μπορεί να ισχύει και περί των δεσποτάδων. Οπότε το μέγεθος της προδοσίας τους ξεπερνάει κάθε όριο.
Ιδιαίτερα, όταν έσπευδαν να συμμορφωθούν με τις σχετικές με τη λειτουργία των ναών επιταγές της νεοταξικής κυβέρνησης. Φθάνοντας στο κατάντημα να τιμωρούν ιερείς, επειδή δεν συμμορφώνονταν με τις παράλογες και αντίχριστες κυβερνητικές εντολές.
Χαρακτηριστική είναι η περίπτωση του ιερέα- γιατρού π. Στυλιανού Καρπαθίου, εναντίον του οποίου κινήθηκε δικαστική δίωξη με το ερώτημα της καθαίρεσης. Επειδή ο π. Στυλιανός, ως γιατρός και ιερέας, σεβόμενος τον όρκο του Ιπποκράτη, αλλά και την, έναντι του Θεού, πνευματική ευθύνη για το ποίμνιό του και τους συνανθρώπους του, γενικότερα, ακλούθησε την φωνή του χρέους και όχι τις δολοφονικές εντολές του νεοταξικού πολιτικού κατεστημένου.
Απ’ όσο μπορώ να θυμάμαι το κατηγορητήριο, που του απηύθυναν ήταν ιδιαίτερα πομπώδες και φανφαρονικό, με εξεζητημένες φράσεις και λέξεις, προκειμένου να εντυπωσιάζει τους αφελείς. Και παρουσίαζε ως υβριστική εναντίον κάποιων δεσποτάδων την επιχειρηματολογία του π. Στυλιανού σχετικά με το από ηθικής -και όχι μόνο- πλευράς προβληματικό περιεχόμενο των εμβολίων.
Όταν κάποιοι έχουν, σχετικά με κάποιο θέμα, διαφωνίες, αντιπαραβάλλουν τα επιχειρήματά τους. Και δεν λέει ο καθένας: Εμένα δεν μου χρειάζονται επιχειρήματα. Έχω τους νόμους, τους οποίους μπορώ να τους εφαρμόζω, όπως με βολεύει.
Και το πώς οι δεσποτάδες εφαρμόζουν νόμους και κανόνες, προκειμένου να απονείμουν «δικαιοσύνη» έχει καταστεί διαβόητο. Γεγονός, για το οποίο αποφαίνονται περίφημοι για την εντιμότητά τους επίσκοποι. Όπως οι μακαριστοί Ελευθερουπόλεως Αμβρόσιος και Φλωρίνης Αυγουστίνος. Εκ των οποίων ο πρώτος μας πληροφορεί ότι η «δικαιοσύνη» των δεσποτάδων είναι πιο βάρβαρη ακόμη και απ’ αυτήν των βάρβαρων Σαρματών και Σκυθών. Ενώ ο δεύτερος μας επισημαίνει πως «οι δεσποτάδες εφαρμόζουν κυκλώπειο δίκαιο»!
Η κατά του π. Στυλιανού δικαστική δίωξη παραπέμπει, κατ’ αρχήν στον σκοτεινό μεσαίωνα και τη βάρβαρη Ιερή Εξέταση. Κατά την οποία περίφημοι επιστήμονες (Γαλιλαίος, κλπ) διέτρεξαν τον έσχατο κίνδυνο και άλλοι υπέστησαν μαρτύρια ή κάηκαν επί της πυράς (Τζιορντάνο Βρούνο, κλπ). Επειδή ήρθαν αντιμέτωποι με την στενοκεφαλιά και την εγκληματικότητα των ιεροεξεταστών.
Επίσης η κατά του π. Στυλιανού δικαστική δίωξη μας θυμίζει την ενώπιον του Πιλάτου(εικόνα) παραπομπή του Χριστού, προκειμένου να επικυρωθεί η απ’ το ιουδαϊκό συνέδριο θανατική του καταδίκη. «Εγώ, τους είπε ο Πιλάτος, δεν βρίσκω στον άνθρωπο αυτόν καμιά ενοχή». Αλλά εκείνοι φώναζαν: «εμείς νόμον έχομεν και κατά τον νόμον ημών οφείλει αποθανείν»!
Είναι εξόχως ενδιαφέρον να επισημάνουμε ότι ο ειδωλολάτρης Πιλάτος, σε αντίθεση με τη μαφία του εβραϊκού συνεδρίου, προσδιόρισε το ελατήριο του τυφλού εναντίον του Χριστού μίσους: «Ήδει», μας λέει το Ευαγγέλιο, «ότι ΔΙΑ ΦΘΟΝΟΝ παρέδωκαν αυτόν»!
Και είναι χαρακτηριστικό ότι και ο μακαριστός μητροπολίτης Παντελεήμων Φωστίνης επισημαίνει ότι ο φθόνος σπρώχνει κάποιους δεσποτάδες στην εξόντωση όχι μόνο ιερέων, αλλά και μεγάλων αγίων συναδέλφων τους (Χρυσόστομος, Νεκτάριος, κλπ), Όταν τους επισκιάζουν και αισθάνονται ότι συνθλίβεται η μεγαλειότητα της αλαζονείας τους!…
Διαχρονική ετυμηγορία: Οι σταυρωτές και οι ιεροεξεταστές καταποντίζονται. Ενώ οι «ένεκεν αληθείας και δικαιοσύνης δεδιωγμένοι» μακαρίζονται!…
Πηγή:https://papailiasyfantis.wordpress.com/
Πράγμα, που, όπως ειπώθηκε, μπορεί να ισχύει και περί των δεσποτάδων. Οπότε το μέγεθος της προδοσίας τους ξεπερνάει κάθε όριο.
ΑπάντησηΔιαγραφήΙδιαίτερα, όταν έσπευδαν να συμμορφωθούν με τις σχετικές με τη λειτουργία των ναών επιταγές της νεοταξικής κυβέρνησης.
Φθάνοντας στο κατάντημα να τιμωρούν ιερείς, επειδή δεν συμμορφώνονταν με τις παράλογες και αντίχριστες κυβερνητικές εντολές.
Θα δούμε μέσα από τον Ντοστογιέφσκι για τους σημερινούς αρχιερείς:
Φωνάζοντας στον Χριστό: «Εμείς δεχθήκαμε το ξίφος του Καίσαρα, που δεν θέλησες να το πάρης Εσύ, κι' έτσι σε πετάξαμε Εσένα κι' ακολουθήσαμε Αυτόν», δηλαδή τον διάβολο.
Από τον Χριστό κράτησαν μοναχά το προσωπείο, κι' ό,τι κάνουν, λέγουν πως το κάνουν στ' όνομα του Χριστού, ενώ το κάνουν στ' όνομα του σατανά.
Κρίνε τώρα και μόνος Σου ποιος είχε δίκιο τότε; Εσύ, ή εκείνος που σε ρωτούσε;
Θυμήσου το πρώτο ερώτημα. Η έννοιά του ήτανε τούτη:
Θέλεις να πας στον κόσμο με αδειανά χέρια, και μοναχά με μια αόριστη υπόσχεση για ελευθερία, που οι στενόψυχοι άνθρωποι δεν μπορούνε να την καταλάβουνε καθόλου, μάλιστα την φοβούνται, γιατί γι' αυτούς δεν υπάρχει τίποτα που να είναι πιο ανυπόφορο από την ελευθερία.
Βλέπεις όμως τις πέτρες σ' αυτή την γυμνή και φλογισμένη έρημο;
Κάνε τις ψωμιά, κι' η ανθρωπότητα θα σε ακολουθήση σαν κοπάδι, γεμάτη ευγνωμοσύνη.
Αλλά Εσύ δεν ήθελες να πάρης από τους ανθρώπους την ελευθερία, και δεν παραδέχτηκες αυτό που σου πρότεινε το κραταιό πνεύμα, επειδή σκέφθηκες τί είδους ελευθερία θα είναι αυτή που αγοράζεται με ψωμιά, και του αποκρίθηκες:
«Ουκ επ' άρτω μόνω ζήσεται άνθρωπος».
Αλλά γνωρίζεις πως εν ονόματι αυτού του επιγείου άρτου, το πνεύμα της γης θα σηκωθή καταπάνω Σου και θα Σε πολεμήση και θα Σε νικήση;».
Πριν από 2.000 χρόνια ήρθες να διδάξης στους ανθρώπους την ελευθερία.
Μα εμείς, αφού τους υποδουλώσαμε, τους κάναμε να πιστεύουν πως είναι ελεύθεροι, αν και φέρανε την ελευθερία τους και την ρίξανε στα πόδια μας.
Αυτός ο δρόμος είναι ο μόνος που κάνει τους ανθρώπους ευτυχισμένους. Μα Εσύ δεν θέλησες να τον ακολουθήσης.
Ευτυχώς όμως που μας έδωσες την εξουσία "του δεσμείν και λύειν", και κάνουμε εκείνο που Εσύ δεν το έκανες.
Τώρα δε μπορεί να σκέπτεσαι πως μπορεί να μας πάρης πίσω αυτήν την εξουσία.
Συνεχίζεται..
Η ελευθερία που τους έδωσες, είναι γι' αυτούς το πιο ανυπόφορο πράγμα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕνώ αν έκανες τις πέτρες ψωμιά, όλη η ανθρωπότητα θα Σε ακολουθούσε με ευγνωμοσύνη.
Εσύ όμως είπες:
"Δεν θα ζήση με ψωμί μοναχά ο άνθρωπος".
Ξέρεις λοιπόν πως εν ονόματι αυτού του επίγειου ψωμιού θα σηκωθή καταπάνω Σου το πνεύμα της Γης (του κόσμου);
Ξέρεις ακόμα πως η ανθρωπότητα με το στόμα των σοφών της και των διανοουμένων της θα διακηρύξη, ύστερ' από αιώνες, πως δεν υπήρξανε μήτε αμαρτίες, μήτε εγκλήματα, παρά μοναχά πεινασμένοι άνθρωποι;
Εσύ τα ξέρεις αυτά. Η σημαία που θα σηκωθή καταπάνω Σου θα γράφη απάνω:
"Πρώτα χόρτασέ μας, κι' ύστερα ζήτα από μας να κάνουμε τον λόγο Σου!".
Με αυτή τη σημαία θα γκρεμίσουν τον ναό Σου, και στη θέση του θα χτίσουνε ένα φοβερό πύργο του Βαβέλ.
Εμείς όμως θα τους χορτάσουμε, και θα τελειώσουμε αυτόν τον πύργο του Βαβέλ. Και θα τους πούμε ψέματα πως αυτό που κάνουμε το κάνουμε στ' όνομά Σου.
Εσύ τους υποσχέθηκες "τον ουράνιον άρτον". Μπορεί αυτό το ψωμί να συγκριθή με το χεροπιαστό ψωμί, με το επίγειο ψωμί;
Καλά, τέλος πάντων, για "τον ουράνιον άρτον" θα Σε ακολουθήσουν χίλιοι, δέκα χιλιάδες, εκατό χιλιάδες.
Αλλά τί θα γίνουνε τα εκατομμύρια και τα δισεκατομμύρια πλάσματα που δεν θάχουνε τη δύναμη να περιφρονήσουν το επίγειο ψωμί, για να λάβουν "τον ουράνιον άρτον" Σου;
Εμείς θα γίνουμε σωτήρες γι' αυτά τα εκατομμύρια, και θα μας θεοποιήσουνε, γιατί εμείς πήραμε απάνω μας την ελευθερία τους.
Εμείς όμως θα πούμε πως έχουμε για αρχηγό Εσένα, και πως πήραμε την εξουσία από Εσένα.
Θα λέμε ψέματα, μα αυτό θα είναι χρέος μας.
Περιφρόνησες το μόνο μέσον που μ' αυτό θα μπορούσες να κάνης να σε λατρεύουν όλοι οι άνθρωποι, κι' όχι μοναχά εκείνοι οι λίγοι (δηλ. εκείνοι που κρατούνε τον αληθινό λόγο του Χριστού).
Οι άνθρωποι θέλουν να παραδώσουν την ελευθερία τους σε κάποιον.
Κι' Εσύ, αντί να πάρης την ελευθερία τους και να γίνης εξουσιαστής τους, τους χάρισες ακόμα περισσότερη ελευθερία.
Αυτό ξεπερνά τη δύναμή τους, και για τούτο Εσύ στάθηκες γι' αυτούς σκληρός, και δεν τους αγάπησες με το να τους δώσης την ελευθερία.
Γι' αυτό, Εσύ ο ίδιος συνήργησες στο γκρέμισμα της βασιλείας Σου, και δεν πρέπει να κατηγοράς κανέναν γι' αυτή την καταστροφή».
Συνεχίζεται..
Και τότε που Σε σταυρώσανε και Σου φωνάζανε περιπαιχτικά "κατέβα, αν μπορής, από τον σταυρό", Εσύ δεν κατέβηκες να τους κάνης να σέρνονται μπροστά Σου, γιατί δεν ήθελες να κατάργησης την ελευθερία τους.
ΑπάντησηΔιαγραφήΛοιπόν, μοναχά αυτοί οι λίγοι ήτανε εκείνοι που βαστάξανε τον Σταυρό Σου και γινήκανε παιδιά της ελευθερίας Σου, δηλαδή οι δυνατοί;
Κι' οι άλλοι; Τι θα γίνουν οι άλλοι;
Ήρθες λοιπόν στον κόσμο μοναχά για τους λίγους εκλεκτούς;
Μα αυτό είναι ένα μυστήριο που δεν το καταλαβαίνουμε.
Λοιπόν, εμείς τελειοποιήσαμε το έργο Σου, και κάναμε ένα σύστημα που να μην χάνονται κι' οι αδύνατοι.
Ώστε δεν είχαμε δίκιο να κάνουμε όπως κάναμε;
Δεν αγαπήσαμε εμείς την ανθρωπότητα όπως φερθήκαμε;
Δεχθήκαμε απ' αυτόν το τρίτο δώρο που Σου πρόσφερε, δείχνοντάς Σου τα βασίλεια της γης, κι' Εσύ δεν τα δέχτηκες, τα πέταξες.
Η εξουσία είναι τρομερή δύναμη, και Σου την πρόσφερε το σοφό πνεύμα, κι' Εσύ δεν την πήρες.
Εμείς όμως την πήραμε.
Το έργο μας βρίσκεται ακόμα στην αρχή, αλλά θα βαστάξη στον αιώνα, ως να πεθάνη η γη.
Εσύ όμως θα μπορούσες να αδράξης το σπαθί του Καίσαρα από τότε που Σου το πρόσφερε το τρομερό και σοφό πνεύμα, πριν από 2000 χρόνια.
Αν είχες ακούσει τη συμβουλή του, θα είχες πραγματοποιήσει όσα ποθούν οι άνθρωποι.
Θα είχανε γίνει ένα κοπάδι που θα σκέπαζε τη γη, που θα Σε προσκυνούσε.
Γιατί η ανθρωπότητα έχει μέσα της την επιθυμία να γίνη μια παγκόσμια οργάνωση.
Οι μεγάλοι κατακτητές, όπως ο Ταμερλάνος κι' ο Τζέκις-Χαν, θελήσανε να υποτάξουνε όλον τον κόσμο, φανερώνοντας έτσι κι' αυτοί, χωρίς να το γνωρίζουνε, πως ο πόθος της ανθρωπότητας είναι να κάνη μια παγκόσμια ένωση.
Αν είχες δεχθή τότε την εξουσία τούτου του κόσμου και τη χλαμύδα του Καίσαρα, θα είχες τώρα ιδρύσει ένα παγκόσμιο κράτος και θα είχες χαρίσει την ειρήνη σ' όλον τον κόσμο.
Γιατί, ποιος άλλος μπορεί να κυριαρχήση απάνω στους ανθρώπους, παρά εκείνος που εξουσιάζει τα ψωμιά τους, "τους άρτους" τους;
Εσύ όμως έλεγες: "Η βασιλεία η εμή ουκ έστιν εκ του κόσμου τούτου".
Αλλά εμείς δεχθήκαμε το σπαθί του Καίσαρα, κι' έτσι Σε πετάξαμε Εσένα, κι' ακολουθήσαμε αυτόν, το μέγα και κραταιό πνεύμα.
Οι άνθρωποι δεν θα μπορέσουνε να τελειώσουνε τον πύργο του Βαβέλ που αρχίσανε να χτίζουνε, αν δεν αναλάβουμε εμείς, αλλοιώς θα φαγώνουνται μεταξύ τους.
Και σαν αναλάβουμε εμείς, τότε θα ανατείλει για τους ανθρώπους το κράτος της ειρήνης και της ευδαιμονίας.
Συνεχίζεται..
Εσύ είσαι περήφανος για τους λίγους που θα έχης ("το μικρόν ποίμνιον"), ενώ εμείς θα χαρίσουμε την ειρήνη και την ευτυχία σε όλη την ανθρωπότητα.
ΑπάντησηΔιαγραφήΠοιος ξέρει αν κι' αυτοί οι διαλεχτοί Σου δεν θα βαρεθούν να Σε περιμένουνε, κι' αν στο τέλος δεν σηκωθούνε κι' αυτοί καταπάνω Σου!
Έννοια Σου. Θα τους πείσουμε πως θα είναι ελεύθεροι και ευτυχισμένοι, αν αφοσιωθούν σε μας.
Θα συρθούνε μπροστά μας και θα κράζουνε:
"Είχατε δίκιο. μοναχά εσείς γνωρίζετε το μυστικό του μεγάλου πνεύματος!".
Θα δούνε πως εμείς μπορεί να μην κάνουμε ψωμί τις πέτρες, αλλά θα το παίρνουνε από τα χέρια μας, και θα θυμούνται πως πριν και το ψωμί στα χέρια τους γινότανε πέτρες.
Θα τους χαρίσουμε εμείς μια ευτυχία ταπεινή και ήσυχη, που είναι για αδύναμα πλάσματα, όπως είναι αυτοί οι άνθρωποι.
Θα τους διδάξουμε την ταπείνωση, επειδή Εσύ τους σήκωσες πολύ ψηλά και περηφανευθήκανε.
Εμείς θα τους δώσουμε να καταλάβουνε πως είναι αδύνατα και φοβιτσάρικα ανθρωπάρια.
Θα μας θαυμάζουνε και θα είναι περήφανοι για μας, που ήμαστε τόσο δυνατοί και τετραπέρατοι, και γιατί μπορέσαμε και δαμάσαμε ένα κοπάδι τόσο μεγάλο με εκατομμύρια κεφάλια που θα σκύβουν μπροστά μας.
Θα τρέμουνε τον θυμό μας.
Μα θα μας αγαπούνε κιόλας, γιατί θα τους δίνουμε συγχώρεση των αμαρτιών, επειδή θα τους πούμε πως εμείς έχουμε τη δύναμη να σβήσουμε τις αμαρτίες τους, και πως μπορούνε να κάνουνε αμαρτίες, και πως τις συγχωρούμε από αγάπη.
Εδώ τελειώνει η ιστορία του αφηγήματος.
Ο Ντοστογιέφσκι έγραψε αυτό το μυθιστόρημα 150 χρόνια πριν.
Και αν πριν 150 χρόνια φαινόταν μυθιστόρημα τώρα βλέπουμε ότι είναι η ζοφερή πραγματικότητα.
Ο Άγιος Ιωάννης ο Ευαγγελιστής, μας αποκαλύπτει μέσα από την Αποκάλυψη.
Η πόρνη γυναίκα πού θα βρίσκεται επάνω στην ράχη του θηρίου δεν θα είναι άλλη από την εκκοσμικευμένη εκκλησία.
Που θα την παρασύρει όπου θέλει αυτό.
και το θηρίο δεν θα είναι άλλο, από την κοσμική εξουσία.
Είναι και αυτό μέσα στα σχέδια των σιωνιστών.
θα συμμαχήσει η κοσμική εξουσία με την εκκλησιαστική ηγεσία για να φέρουν τον αντίχριστο.
Αυτά που γίνονται και φανερώνονται σήμερα, μας τα αποκάλυψε ο Ντοστογιέφσκι μέσα από το μυθιστόρημα του 150 χρόνια πριν.
Αδερφέ μου Παναγιώτη να ανεβάζεις τα άρθρα του παπα Ηλία.
Την ευχή του να έχουμε.
Συγκλονιστικό άρθρο! Κρατάω το ΄΄΄΄Όταν τούς επισκιάζουν καί αισθάνονται ότι συνθλίβεται ή μεγαλειότητα τής αλαζονείας τους!...΄΄΄΄΄ Άφθαστη περιγραφή!!! Ευχαριστούμε πολύ γιά την ανάρτησι. Νά είσθε καλά.
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαὶ ἐμεῖς σᾶς εὐχαριστοῦμε ποὺ μᾶς παρακολουθεῖτε!
Διαγραφή