ΓΙΑΤΙ ΩΣ ΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΥΠΟΓΡΑΦΕΙ ΨΕΥΤΙΚΑ ΔΙΑΖΥΓΙΑ
Ὁ Καντιώτης ποτέ δέν ὑπέγραψε αὐτόματα διαζύγια 31-1-2019
Δύο μέτρα καί δύο σταθμά. Παρών στίς ἐκδηλώσεις γιά τό ὁλοκαύτωμα. Ἀπών ἀπό
τόν σφαγιασμό τῆς Ἑλληνικῆς Μακεδονίας μας.
Μήπως προσφέρει ἀγαθούς συμβολισμούς καί μηνύματα ἡ ἐκεῖ παρουσία Ὀρθοδόξων
Ἐπισκόπων; Ἀσφαλῶς ὄχι. Προφανῶς αὐτή ἡ προσέλευσις δέν φανερώνει ἀγάπη, ἀλλά
προκαλεῖ ἰδεολογική σύγχυσι στόν Ὀρθόδοξο λαό. Τοῦ ἀμβλύνει τά Ἐθνικά καί Χριστιανικά
αἰσθητήρια τῆς Ἀληθοῦς καί Μοναδικῆς
στόν κόσμο σωτηριώδους Ὀρθοδοξίας.
================================
«... Θλιβόμενοι͵ κακουχούμενοι͵
ὧν οὐκ ἦν ἄξιος ὁ κόσμος͵...» (Ἑβρ. ια’ 37).
Ποῖος ἐπιτρέπεται νά ὑπογράφη
«ψεύτικα» διαζύγια;
«Από τις αρχές του έτους μέχρι σήμερα, αν αφαιρέσει κάποιος τα
Σαββατοκύριακα και τις αργίες, θα δει πως έχουμε δουλέψει 19 μέρες. Εγώ σε αυτές τις 19 μέρες,
έχω υπογράψει 19 διαζύγια!».
Όπως είπε: Αναρωτήθηκα λοιπόν τι συμβαίνει. Συνειδητοποίησα πως
πολλά από αυτά τα διαζύγια είναι ψεύτικα.
Κι αυτό γιατί με το νέο νόμο που αφορά τις προστατευτικές
διατάξεις των δημοσίων υπαλλήλων, η στήριξη των μονογονεϊκών οικογενειών,
σπρώχνει πολλούς προς αυτή την κατεύθυνση…» (https://trikala365.gr, 31-1-19).
Διάδοχος τῶν «Μοιχεπιβατῶν»;
Εἶναι περίεργη
ἡ ἀνωτέρω δήλωσις τοῦ Μητροπολίτου κ. Ἱερωνύμου Νικολοπούλου. Ἀλλά τά λεγόμενα ἀποκαλύπτουν
τόν τρόπο, πού σκέπτεται, ἐνεργεῖ καί πολιτεύεται.
Παλαιότερα ἐτέθη γραπτῶς τό ἁπλό ἐρώτημα:
Τίνος διάδοχος λογίζεται; Τοῦ Λαρίσης Θεολόγου ἤ τῶν «Μοιχεπιβατῶν»,
Σεραφείμ Ὀρφανοῦ, Δημητρίου Μπεκιάρη καί Ἰγνατίου Λάππα;
Ἐπίσημος ἀπόκρισις δέν ὑπάρχει, ἀλλά εἶναι
σαφές τό τί ὁ ἴδιος πιστεύει καί ἐνεργεῖ.
Ὡστόσο, ἡ συγκεκριμένη δήλωσις ἐπιβεβαιώνει,
γιά μία ἀκόμη εἰσέτι φορά, τίς κυρίαρχες ἀρχές καί
κατευθύνσεις.
Ἄς ἐνδιατρίψουμε δι’ ὀλίγων στά
πρόσφατα περιστατικά.
Ἐπιδαψιλεύσεις σέ ὅτι φιλομασονικό
Ἀμέσως μετά τήν ἔλευσί του στή
Λάρισα, ὁ Ἐπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος ἄρχισε
νάξεδιπλώνη ἐνδεικτικά τά ἔργα του. Μερικά εὔγλωττα Παραδείγματα:
Τόν βλέπουμε νά ὑποδέχεται στήν Ἱ.
Μητρόπολι τούς ΑΧΕΠΑΝΣ τῆς Ἑλλάδος. Τόν
κυβερνήτη τῆς ὀργανώσεως, τόν κ. Εὐστάθιο Κεφαλίδη. Καί ὁλόκληρο τό ἐννεαμελές
συμβούλιο (24-11-19). Τά πρόσωπα πού, παραδέχονται πώς, μερικά ἀπό τά μέλη τους
δέν εἶναι Μασόνοι!!! «... Εγώ
για παράδειγμα δεν είμαι μασόνος, άλλοι είναι - ο καθένας κάνει τις επιλογές του...» (Νίκος
Παπαδόπουλος διοικητής AHEPA Ελλάς, eleftheriaonline.gr, 18-9- 2011).
Μετά ταῦτα, φωτογραφίζεται ἐπισήμως
στά Γραφεῖα τῆς Ἱ. Μητροπόλεως, μέ τά μέλη τῆς Ἑβραϊκῆς
Κοινότητος Λαρίσης (27-11-2018).
Στή συνέχεια, συναντᾶται ἐπισήμως καί
μέ τόν Ροταριανό Ὅμιλο Λαρίσης (29-11-18).
Ἠχηρή ἀπουσία ἀπό τό
συλλαλητήριο γιά τή Μακεδονία μας. Στοιχίζεται στη γραμμή του Αρχιεπ. Ιερωνύμου Λιάπη
Μέ τό νέο ἔτος, δέν σταματοῦν οἱ δημόσιες
ἐπιδαψιλεύσεις πρός τή συγκεκριμένη κατεύθυνσι.
Ὁ Ἀρχιερεύς κ. Ἱερώνυμος, δέν
παραλείπει νά μεταβῆ στίς τελετές καί στίς δημοσίως προβαλλόμενες ἐκδηλώσεις τοῦ
Ὁλοκαυτώματος τῶν Ἑβραίων
στή Λάρισα (24-1-19).
Ἐνῶ, ... ἀπουσίασε
ἀπό τό παλλαϊκό συλλαλητήριο τῶν Ἀθηνῶν, στίς 20-1-19, γιά τήν Μακεδονία μας. Νομίζει κανείς ὅτι, δέν γίνεται ἀντιληπτό, ἤ καί ἐγκρίνεται τό προδοτικό
ξεπούλημα τῆς Πατρίδος, διά τῆς αἰσχρής ψευτοσυνθήκης τῶν «Πρεσπῶν».
Δύο μέτρα καί δύο σταθμά. Παρών στίς ἐκδηλώσεις γιά τό ὁλοκαύτωμα. Ἀπών ἀπό
τόν σφαγιασμό τῆς Ἑλληνικῆς Μακεδονίας μας.
Μετέβη ποτέ ὁ Μητροπολίτης Λαρίσης Θεολόγος
στίς τελετές τοῦ Ὁλοκαυτώματος;
Καί τίθεται τό ἀδήριτο διπλό ἐρώτημα.
Κατ’ αὐτόν τόν τρόπο ἐνεργοῦσε ὁ ἅγιος ἐκεῖνος Ἐπίσκοπος, ὁ Θεολόγος;
Ἀπουσίασε ποτέ ἀπό τίς Ἐθνικές κινητοποιήσεις
τῆς Πατρίδος μας;
Ὁ πλήρης ἀγάπης ἄνθρωπος, παρέστη
ποτέ στίς, ὅποιες Ἐθνικοθρησκευτικές ἐκδηλώσεις τοῦ ὁλοκαυτώματος τῶν Ἑβραίων; Στίς
ὅποιες ἐκδηλώσεις κάθε σεβαστῆς καθ’ ὅλα Ἐθνότητος Ἀλλοθρήσκων
ἤ καί Ἀλλοδόξων;
Σημειώνουμε πώς, αὐτές οἱ
τελετουργίες, καλῶς ὀργανοῦνται ἀπό τούς Ἕλληνες, Ἑβραίους κατά τό θρήσκευμα.
Ἀλλά,
μήπως προσφέρει ἀγαθούς συμβολισμούς καί μηνύματα ἡ ἐκεῖ παρουσία Ὀρθοδόξων
Ἐπισκόπων; Ἀσφαλῶς ὄχι. Προφανῶς αὐτή ἡ προσέλευσις δέν φανερώνει ἀγάπη, ἀλλά
προκαλεῖ ἰδεολογική σύγχυσι στόν Ὀρθόδοξο λαό. Τοῦ ἀμβλύνει τά Ἐθνικά καί Χριστιανικά
αἰσθητήρια τῆς Ἀληθοῦς καί Μοναδικῆς
στόν κόσμο σωτηριώδους Ὀρθοδοξίας.
Οι ‘Ιεροί Κανόνες απαγορεύουν την
παρουσία κληρικών και Χριστιανών στις θρησκευτικές –λατρευτικές εκδηλώσεις
αλλοθρήσκων και άλλοδόξων.
Ἐπεκτείνουμε καταθέτοντας ὅτι, ὅλων τῶν
λαῶν, τά μυριάδες ἑκατομμύρια θυμάτων, κάθε ἀπανθρώπου καί τυραννικοῦ ὁλοκληρωτισμοῦ
εἶναι ἄξια κάθε τιμῆς.
Τά τοῦ φρικτοῦ καί μαύρου Γερμανικοῦ
Ναζιστικοῦ Φασισμοῦ (70 ἑκατομμύρια),
τοῦ Ἐρυθροῦ Κομμουνισμοῦ (40 ἑκατομμύρια),
τῆς Εὐρωπαϊκῆς Ἀποικιοκρατίας (100 ἑκατομμύρια),
τοῦ Ἀραβο-Τουρκικοῦ Ἰσλαμισμοῦ (200 τουλάχιστον ἑκατομμύρια),
τῶν Λευκῶν Ἀμερικανῶν τῶν ἐξανδραποδιστῶν τῶν Ἰνδιάνων
(120 ἑκατομμύρια),
τῆς Τραπεζοκρατίας,
τῆς Παγκοσμιοποιήσεως κ.τ.λ...
Ἅπαντες οἱ βροτοί οἱ καταβροχθισθέντες
ἀπό τόν μνημονευθέν αἱμοσταγές ἑπτακέφαλο θηρίο τῆς Ἀποκαλύψεως,
χρήζουν κάθε μνήμης σεβασμοῦ.
Ἰδού, «Καὶ εἶδον ἐκ τῆς θαλάσσης θηρίον ἀναβαῖνον͵
ἔχον κέρατα δέκα καὶ κεφαλὰς ἑπτά͵...» (Ἀποκ. ιγ’ 1). Ἀλλά μόνον ὁ Χριστός θριαμβεύει, καί
μεῖς μαζί του. Αὐτός μεγαλουργεῖ κατανικῶν ὅλα τά Θηρία τοῦ Πονηροῦ, «...ἐξῆλθεν νικῶν καὶ ἵνα
νικήσῃ...» (Ἀποκ. στ’ 2).
Ὁ ἄκακος ὁ Μητροπολίτης Λαρίσης Θεολόγος
ἐξέβαλε
ἔξω ἀπό τήν Ἐκκλησία τήν Μασωνία
Ὑπενθυμίζουμε ὅτι, ὁ βαθύτατα ἄκακος Ἀρχιερεύς
Θεολόγος, ἀπέστειλε αὐστηρά ἐγκύκλιο πρός ὅλους τούς Πατέρες τῆς Ἱ. Μητροπόλεως
Λαρίσης, νά μή μεταδίδουν τά Ἱ.
Μυστήρια πρός τούς Τέκτονες (Μασόνους).
Δυστυχῶς, καποιος ἁπλοῦς ἱερεύς ἐκοινώνησε ἄνθρωπο ἰσχύος καί ἐξουσίας. Τόν ἴδιο
τόν τότε Μασόνο Δήμαρχο Λαρίσης, τόν Μεσίνη Ὁ Ἐπίσκοπος δέν ἐσιώπησε πρό τής ἁλκῆς τῶν ἐξουσιατῶν.
Πάραυτα, μέ κάθε σοβαρότητα, ὁ ἀληθής Ἐπίσκοπος, ἐζήτησε ἀπολογία ἀπό τόν
παραβάτη κληρικό.
Γι’ αὐτό τό λόγο, ἴσως τό μοναδικό ἐξεδιώχθη ἀπό τό ἀγαπητό ποίμνιό του.
Μ’ αὐτή τήν εἰκόνα στά μάτα, καί στήν
καρδιά, οἱ εὐσεβεῖς Λαρισαῖοι, πολέμησαν τούς καταληψίες. Ἐδιώχθησαν ἀπό τίς
διωκτικές ἀρχές. Ἔχυσαν αἷμα ἀπό τά ἀνάλγητα ΜΑΤ. Μπῆκαν σέ φυλακές καί κρατητήρια. Ἐσύρθησαν στίς δικαστικές αἴθουσες. Φτωχοί καί ἁπλοῖ οἰκογενειάρχες
ὑφίσταντο διαρκῶς οἰκονομικές αἱμορραγίες ἀπό τούς διῶκτες τους, τούς παραβάτες
τῆς Κανονικότητος.
Προφανῶς ἡ μνήμη τῶν ἁγίων δέν
σβήνει, μέ τίς προσχηματικές ἀγαπολογίες. Μήτε ἡ ὑπεράσπισις τῶν Ἱ. Κανόνων καί τῶν Ἱ. Εὐαγγελίων
ἀναχαιτίζεται. Οἱ σημαῖες καί τά λάβαρα ποτέ δέν ὑποστέλλονται,
ὅταν ὑπάρχει πόλεμος. Οἱ σάλπιγγες ποτέ δέν σιωποῦν, ὅταν
οἱ ἐχθροί πλησιάζουν ἤ εἰσέρχονται στό Κάστρο τῆς Ἑλληνορθοδοξίας.
Ἀδελφοί, νοεῖτε ἅ λέγομεν. «... Ὁ ἀναγινώσκων νοείτω͵...»
(Μαρκ. ιγ’ 14).
Ὑπέγραφε μήπως ψεύτικα
Διαζύγια ὁ Θεολόγος ἤ ὁ Καντιώτης;
Δηλώνει ὁ Ἐπίσκοπος κ. Ἱερώνυμος:
«...Συνειδητοποίησα πως πολλά από αυτά τα διαζύγια είναι ψεύτικα...».
Ἀφοῦ συνειδητοποιήσατε τήν ψευτιά,
γιατί κατόπιν θέσατε τήν ἐπικυροῦσα ὑπογραφή σας, στά ἀπατηλά ἔγγραφα; Γιατί τά
ἐπικυρώνατε. Γιατί ἔστω δέν τά ἀποστέλατε στή Ἀθήνα;
Γιατί ὁ περίφημος, ὁ θρυλικός ἐκεῖνος
Μητροπολίτης Φλωρίνης δέν ὑπέγραψε ποτέ τέτοια διαζύγια;
Διότι ἁπλούστατα ἦτο πραγματικός Ἐπίσκοπος.
Τά ἐξαπέστειλε
στήν Ἀθήνα νά τά ὑπογράψουν ἄλλοι Ἐπίσκοποι, σαφῶς συμβιβασμένοι καί καθαρά ὑποτελεῖς.
Θά ὑπέγραφε ποτέ ὁ ὑπέροχος Θεολόγος,
τό ἀγαθόν ἄκακον ἀρνίον τῆς Ἐκκλησίας
μας; Ὅσοι τόν ἐγνωρίσαμε ἀπό κοντά δέν ἔχουμε ἀμφιβολίες ἐπ’ αὐτοῦ. Οὐδέποτε θά
συγκατένευε καί οὐδέποτε θά ἐκτελοῦσε ἀντιευαγγελικές ἐντολές τῆς ὅποιας Ἐκκλησιαστικῆς
ἤ Πολιτικῆς ἐξουσίας.
Ἡ ἁγία καί δωδεκάριθμος ὁμάς
τῶν Ἐπισκόπων
Ἐμεῖς ἔχουμε Ἁγίους Πατέρες Πρότυπα. Πραγματικά
Ἅγιες καί ξεχωριστές Μορφές. Ζήσαμε μαζί τους. Μιλήσαμε μαζί τους. Γευτήκαμε τά
λόγια τους. Χαρήκαμε τά ὁλοφώτεινα πρόσωπά τους.
Αὐτός, ὁ Θεολόγος, βρίσκεται στόν Οὐρανό,
ἕνας ἀπό τή σεμνή χορεία τῶν Δώδεκα ἀδίκως ἐκθρονισθέντων ἁγίων Μητροπολιτῶν. Τῶν θυμάτων τῶν «Μοιχεπιβατῶν». Τῶν ἀμετανοήτων
ἕως σήμερα, ζώντων καί τεθνεώτων.
Ναί, ἡ Δωδεκάριθμος Συνοδεία, ὑπῆρξαν
λαμπροί Ἐπίσκοποι πού, ποτέ δέν λησμονοῦσαν τό, «Πειθαρχεῖν δεῖ θεῷ μᾶλλον ἢ ἀνθρώποις» (Πραξ. ε’ 29).
Ποτέ δέν παρέδωσαν τά ὅπλα. Δέν
κατέλειψαν τίς πνευματικές Ἐπάλξεις τῆς Ὀρθοδοξίας καί τοῦ Γένους.
Μέ αὐτούς ζυγίζουμε
καί τούς ὑπολοίπους Κληρικούς. Ἔχουμε ἀλάθητο ζωντανό καί κοντινό κριτήριο
συγκρίσεως.
Ἐν τῆ αἰωνιότητι ἡ ἀκτινοβόλος
Δωδεκάς τῶν Παναξίων Ἐπισκόπων. Ἐφόρεσαν, ὅπως πιστεύουμε, τόν ἀμαράντινο στέφανο τῆς Μακαριότητος. Διωκόμενοι ἀπό τούς ἐσωτερικούς καί τούς ἐξωτερικούς
ἐχθρούς τῆς Ἐκκλησίας μας. Ἀλλά μή δειλιάζοντες. Κατατρεχόμενοι καί καταπονούμενοι
ἀπό τούς ἀθέους, καί ...τούς Μασόνους. Ἀπό τούς Πολιτικούς καί ἀπό τούς Ἐκκλησιαστικούς.
Ἀπό λαϊκούς ... Καί κυρίως... ἀπό
τούς λυκοποιμένες, ἀπό τούς «... λύκους (οι)» τούς «βαρεῖς (εἰς ὑμᾶς)», τούς «μὴ φειδομένους (οι) τοῦ ποιμνίου͵...» (Πραξ. κ’
29).
Σεραφείμ Νικολάου
ΑΧΕΠΑΝΣ Ἑλλάδος (24-11-19)
ΕΠΙΣΚΕΨΗ ΡΟΤΑΡΙ ΣΤΟΝ ΙΕΡΩΝΥΜΟ |
Ἰσραηλιτική Κοινότης Λαρίσης
(27-11-2018).
Επίσκεψη στον κ. Ιερωνύμο από αντιπροσωπεία της Εβραϊκής Συναγωγής-κοινότητας |
Στίς ἐκδηλώσεις γιά τό Ὁλοκαύτωμα
24-1-2019
«Πᾶνος»
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου