Διδάκτορος Ἱστορίας
Ἡμέρες ἀκατάσχετου κατήφορου ἐκ μέρους ὅλο καί περισσότερων ἐκκλησιαστικῶν ταγῶν, πού ἀντί νά προσπαθοῦν κάπως νά περιορίσουν μέσα στίς μητροπόλεις τους τή ζημιά ἀπό τίς τραγικές ἀποφάσεις πού ἐκπορεύονται ἀπό τόν φαναριώτικο βοῦρκο, παίρνουν ἐπιπλέον θάρρος (ἤ ἀκριβέστερα θράσος) καί προχωροῦν ἀκόμη πιό πολύ τό ἔργο τῆς καταβαράθρωσης καί τῆς καταστροφῆς.
Μέσα σέ αὐτό τό κλίμα ἄκρως χαρακτηριστικό ἀσφαλῶς τό συνεχιζόμενο ξεσάλωμα τοῦ μητροπολίτη Διδυμοτείχου, πού λίγες μέρες μετά τή συμμετοχή του στό μιαρό συλλείτουργο τῆς Θάσου μέ τόν αὐτοχειροτόνητο Οὐκρανό ἀρχικαρνάβαλο, πῆγε (ὅπως γράψαμε καί σέ πρόσφατη ἀνάρτηση) καί συλλειτούργησε καί μέ σχισματικούς τῆς «Μακεδονικῆς» ψευτοεκκλησίας στή Στρώμνιτσα.
Προφανῶς ὅμως οὔτε καί αὐτό τοῦ ἦταν ἀρκετό, ὁπότε θεώρησε τώρα πρέπον νά μᾶς τούς κουβαλήσει καί ἐδῶ. Τό ἀνακοίνωσαν μάλιστα καί στην ἰστοσελίδα τῆς μητρόπολης Διδυμοτείχου, ἀφήνοντας πάντως - μέ καταφανῆ κουτοπονηριά - ἀσχολίαστο (καί χωρίς ἀναφορά expressis verbis) τό ὅτι ὁ «ἐπίσκοπος» Ναούμ πού φιλοξένησε καί συλλειτούργησε μαζί του στήν Ὀρεστιάδα, ἀνήμερα τῶν Ἀρχαγγέλων, ἀνήκει στή γνωστή συμμορία τῶν ψευτομακεδόνων παλιάτσων, πού ὀνειρεύονται (καί βεβαίως τό διακηρύσσουν καί συνεχῶς) πολιτική ἐπέκταση καί ἐκκλησιαστική δικαιοδοσία πού θά φτάνει μέχρι τήν Καβάλα καί τήν Κατερίνη.
Μαζί τους καί ὁ ἐπίσκοπος Βελίκης Σιώνιος τῆς Βουλγαρικῆς Ἐκκλησίας (ἡ ὁποία βρίσκεται ἐδῶ καί 5 περίπου χρόνια σέ ἐναγκαλισμό μέ τούς Σκοπιανούς - ἀπό μία ἐποχή δηλαδή πού οἱ δικοί μας φωστῆρες ἀκόμη διερήγνυαν τά ἱμάτιά τους γιά τούς…σχισματικούς, πρίν κάνουν σήμερα ἀκριβῶς τό ἴδιο). Αὐτουνοῦ βεβαίως ἡ ταυτότητα ἀναφέρεται ρητά στό ἐπίσημο δημοσίευμα, ἐνῶ τοῦ Ναούμ, ὅπως εἴπαμε, ἀποσιωπᾶται.
Τό δέ ἄλλο ἀμίμητο πού διαβάσαμε εἶναι φυσικά ὅτι, καλωσορίζοντας τούς φιλοξενούμενους, ὁ τοπικός μητροπολίτης τόνισε ὅτι «ἡ παρουσία τους στήν ἀκριτική Ὀρεστιάδα διακηρύσσει τήν ἑνότητα τῆς Ἐκκλησίας, ἀδιακρίτως ἐθνικότητος, γλώσσας καί φυλῆς» (σ.σ. βάλαμε δηλαδή κανονικά τούς λύκους μέσα στό μαντρί καί κάνουμε ἀπό πάνω καί κήρυγμα ἑνότητας), καί ἐπίσης «τόν σύνδεσμο τῆς ἀγάπης μεταξύ τῶν Ἱεραρχῶν, ὁ ὁποῖος ἀσφαλῶς εἶναι καρπός τῆς παρουσίας τῶν ἁγίων Ἀγγέλων στή ζωή τῆς Ὀρθοδόξου Ἐκκλησίας»!
Καί δέν μᾶς νοιάζει καθόλου πού ἡ φαναριώτικη σφηκοφωλιά, μετά τόν οὐκρανικό συρφετό, ἀναγνώρισε καί τή συγκεκριμένη συμμορία ὡς «Ἐκκλησία» (ὅπως ἀκριβῶς δέν μᾶς νοιάζει καί τό ὅτι οἱ ἀχρεῖες ἐλλαδίτικες κυβερνήσεις ἀνδρεικέλων τούς ἀναγνώρισαν καί ὡς κράτος μέ τό ὄνομα τῆς - μίας καί μοναδικῆς - Μακεδονίας). Ἐμεῖς θά τό λέμε καί θά τό κραυγάζουμε, χωρίς πολιτικάντικες περιστροφές καί χωρίς δεσποτικά μισόλογα, ὅτι προδοσία εἶναι καί ἐκεῖνο, προδοσία καί αὐτό. Καί αὐτό μάλιστα εἶναι ἀκόμη χειρότερο, γιατί δέν πρόκειται ἐδῶ μόνο γιά προδοσία τῆς πατρίδας, ἀλλά καί τῆς πίστεως. Πού εἶναι τό μεῖζον πρόβλημα τό ὁποῖο ταλανίζει ἐδῶ καί καιρό αὐτόν τόν τόπο καί ἡ βασικότερη αἰτία τοῦ κακοῦ.
Καί γιά ὅλα αὐτά, ἡ εὐθύνη δέν βαραίνει άσφαλῶς μόνο τόν κάθε φερόμενο ὡς ποιμένα πού δέν ἔχει ἀφήσει τίποτε ὄρθιο καί πού ἀντιμετωπίζει τή μητρόπολή του λές καί εἶναι τό τσιφλίκι τοῦ μπάρμπα του, πειθόμενος τοῖς ρήμασι ὄχι τῶν Ἁγίων Πατέρων ἀλλά τῆς νεοταξίτικης παρεούλας τοῦ θεοσκότεινου Φαναρίου. Δυστυχῶς βαραίνει καί τό ποίμνιο. Νά τό προσέξουν λοιπόν αὐτό ὅσοι ὄχι μόνο δέν ἀντιδροῦν σέ τέτοιες ἐνέργειες, ἀλλά καί τίς δικαιώνουν διά τῆς παρουσίας καί συμμετοχῆς τους σέ αὐτές.
Γιατί θά ἔρθει ἡ ὥρα πού θά λειτουργήσουν οἱ πνευματικοί νόμοι. Καί δέν εἶναι καθόλου σίγουρο ὅτι ὁ Θεός θά μακροθυμεῖ ἐπ' ἄπειρον...
Μήπως λόγω της "οικονομίας" των "παραδοσιακών" που λένε ότι οι Αιρετικοί Οικουμενιστές Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας γίνονται αυτά;;;
ΑπάντησηΔιαγραφήΔὲν λένε ὅτι ὀρθοτομοῦν, εὔχονται νὰ ὀρθοτομοῦν.
ΔιαγραφήΣύμφωνα με την Εκκλησιολογία των Αγίων Πατέρων, η Μνημόνευση σημαίνει ότι είναι Ορθόδοξος ο Επίσκοπος γι αυτό κιόλας Μνημονεύεται. Βεβαιώνει ο Παπάς στον λαό ότι έχουν ορθόδοξο Επίσκοπο.
ΔιαγραφήΟρθοτομώ τον λόγον της Αληθείας δεν σημαίνει μόνο πως τον κηρύττω ή τον διδάσκω σωστά αλλά κυρίως και πρωτίστως ότι τον κάνω πράξη σύμφωνα με τις αποφάσεις των αγίων Συνόδων και την πολιτεία και την διδασκαλία των αγίων της Εκκλησίας μας, τουτέστιν την αγία Παράδοση. Διότι από "ορθοτόμηση" λόγου, στολισμένου με φραστικές γιρλάντες και φούσκες, κοινώς πομφόλυγες, που ζαλίζουν το εκκλησίασμα, έχουμε χορτάσει εκ του δεσποτικού θρόνου. Καμία όμως σχέση δεν έχει το εκ των δεσποτάδων "διδάσκειν" με αυτό το "ποιείν". Εξάλλου, αυτό τους απέμεινε ως πειστήριο και μέσο για την εξασφάλιση της εμπιστοσύνης του λαού• η πλούσια αγαπολογία, λέγε κενολογία, αφού λείπει παντελώς το ομολογιακό πνεύμα και αυτό το θυσιαστικό, το μαρτυρικό, στο όνομα των οποίων χειροτονήθηκαν. Αναρίθμητα τα γεγονότα που επιβεβαιώνουν αυτές τις αλήθειες και δεν κρύβονται, παρά βοούν εκκωφαντικώς εις τα τέσσερα σημεία του ορίζοντος.
ΑπάντησηΔιαγραφήΑΜΑΣΕΥΣ