Σάββατο 14 Ιανουαρίου 2023

Σάλος με σχολικό βιβλίο στην Κύπρο - Διδάσκει αγνότητα για προστασία από σεξουαλικά νοσήματα

 

Σάλος έχει προκληθεί με σχολικό εγχειρίδιο για το μάθημα της Βιολογίας της Γ’ Γυμνασίου, στο οποίο αναφέρεται πως ένας τρόπος για προστασία από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, είναι η αγνότητα και η αποχή από την σεξουαλική δραστηριότητα πριν από το γάμο. 
 
Συγκεκριμένα, στη σελίδα 68 του βιβλίου Βιολογίας της Γ’ Γυμνασίου και στο κεφάλαιο της προστασίας των ατόμων από τα σεξουαλικώς μεταδιδόμενα νοσήματα, αναφέρεται ότι ένας τρόπος προστασίας είναι να υπάρχει εγκράτεια, κάτι που συνεπάγεται με αγνότητα, δηλαδή αποχή από τη σεξουαλική δραστηριότητα πριν από το γάμο.
 
Μάλιστα, αναφέρεται πως «αποτελεσματικότητα ΜΑ: Ποσοστό επιτυχίας 100%. Η μόνη απόλυτα αξιόπιστη μέθοδος. Προστασία από ΣΜΝ: ΝΑΙ Στο πλαίσιο του γάμου μόνο η αμοιβαία πιστή μονογαμική σχέση προσφέρει προστασία από ΣΜΝ.» 
 
Δίπλα από το εν λόγω κείμενο, υπάρχει μία γυναικεία φιγούρα.  
 
Όπως ήταν φυσικό, η συγκεκριμένη αναφορά, αλλά και το γεγονός ότι αμέσως κάτω από το κείμενο υπάρχει αναφορά στην περιοδική αποχή και αναφέρεται στο πότε πρέπει να απέχει η γυναίκα από τη σεξουαλική επαφή, ώστε να αποφύγει τυχόν ανεπιθύμητη κύηση, προκάλεσε σάλο στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης, με διάφορους χρήστες να κάνουν λόγο για εργαλειοποίηση ενός σχολικού εγχειριδίου, ώστε να περαστούν στα παιδιά κάποια μηνύματα και απόψεις. 
 
Ενήμερο το Υπουργείο Παιδείας
 
Πάντως, για το συγκεκριμένο θέμα είναι ενήμερο το Υπουργείο Παιδείας και καλά ενημερωμένη πηγή, ανέφερε στον REPORTER πως το θέμα εντοπίστηκε το τελευταίο διάστημα, ωστόσο έχουν δοθεί άμεσα οδηγίες και εξετάζεται.

 
ΣΧΟΛΙΟ
 
Πριν παραθέσω την άποψη μου, επιθυμώ να παραθέσω το σχόλιο μιας κυπρίας κυρίας από το facebook για να δούμε και την οπτική όσων εναντιώνονται σε αυτήν την παιδεία:
 
Ναι, στην ενημέρωση για θέματα αντισύλληψης.
Ναι, στο να δίνεται έμφαση στην αξιοπιστία του κάθε τρόπου αντισύλληψης.
Ναι, στο να συζητάμε για το σεξ χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις. 
 
Όχι όμως, στην εργαλειοποίηση της πληροφορίας και των σελίδων ενός βιβλίου βιολογίας γυμνασίου, για να περάσουμε μηνύματα μιας ηθικής που καμία θέση δεν θα έπρεπε να έχει στο δημόσιο σχολείο. (Υπάρχει, ίσως, θέση για αυτά στο κατηχητικό σχολείο). 
 
Όχι. «Εγκράτεια» δεν ισοδυναμεί με «αγνότητα». Πώς ακριβώς χαρακτηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου τα «μη εγκρατή» παιδιά, αναρωτιέμαι; 
 
Όχι. Ο «γάμος» δεν έχει καμία σχέση με το θέμα της αντισύλληψης, της επιλογής συντρόφου και της ποσότητας σεξουαλικών επαφών. Το σεξ γίνεται υπεύθυνα -όπως και ανεύθυνα-, εντός και εκτός γάμου. Eπίσης, το σεξ αφορά ετεροφυλικές καθώς και ομοφυλοφιλικές σχέσεις, αφορά σχέσεις μονογαμικές που δεν επιθυμούν «γάμο» και σχέσεις πολυγαμικές εντός «γάμων». 
 
Μπορούμε και πρέπει να συζητάμε για την μαγεία του αναπαραγωγικού συστήματος του ανθρώπου, μπορούμε να συζητάμε για το πώς θα αποφύγουμε ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και STDs, αλλά, την ίδια στιγμή, ας μην γεμίζουμε τα παιδιά με ενοχές, ταμπού, και φοβίες, καθώς το κάνουμε (pun intended).
 
Τι διαπιστώνουμε;
Εκ πρώτοις ότι η ελληνορθόδοξη παιδεία από κάποιους είναι ανεπίτρεπτη στα δημόσια ελληνικά σχολεία...
Εκ δευτέρου ότι ΙΣΩΣ είναι επιτρεπτή στα κατηχητικά.... δηλαδή "παίζει" να μην είναι ούτε εκεί επιτρεπτή!!!!!!
 
Και ποια εκπαίδευση, που κάνουν και στα ζώα (κι όχι παιδεία που είναι για ανθρώπους) είναι επιτρεπτή;
Αυτή που πλασάρουν οι νεοταξίτες σε όλο τον κόσμο...
Η εκπαίδευση του Σβάμπ, της διαφθοράς, των ελεύθερων και δωρεάν εκτρώσεων, της σεξουαλικής διαστροφής κλπ...  
Η εκπαίδευση στην οποία μπορεί η ευλογημένη εγκυμοσύνη να θεωρείται ανεπιθύμητη, όταν κάτω από διάφορες προφάσεις που δεν μπορούν να σταθούν εμπρός στην αξία της ζωής ενός ανθρώπου (καριέρα, κοινωνική καταδίκη, ηλικία, γυναικείο σώμα κλπ), δεν την θέλει η νέα ή ο νέος, που όμως γουστάρει την σεξουαλική απελευθέρωσή του...

Ετσι λοιπόν ιδέες για αγνότητα και εγκράτεια δεν πρέπει να έχουν θέση στην εκπαίδευση αυτή και προκαλούτν ανατριχίλες και θεωρούνται από κάποιους οπισθοδρομικά, σκοταδιστικά κλπ...
Απεναντίας όταν ένας τραβεστί διαβάζει παραμυθάκια στον παιδικό σταθμό στα μωρά, είναι κάτι πολύ ωραίο, προοδευτικό και σύγχρονο...

Και ποιος διδάσκει για εγκράτειες και αγνότητες;
Ο Χριστός...
Συνεπώς ο Χριστός είναι ο εχθρός τους... Και όλοι γνωρίζουμε ποιος είναι ο κύριος αντίπαλος του Κυρίου... Ο Σατανάς.
Νομίζω ότι εύκολα μπορούμε να καταλάβουμε τον αρχηγό όλων αυτών των τύπων...

Κι ας έρθουμε λοιπόν στο σχόλιο κυρίως, κι όχι στο ίδιο το άρθρο δηλαδή για την ουσία του θέματος, για την οποία καλό είναι να πάρει θέση ο νέος αρχιεπίσκοπος Κύπρου για να αρχίσει καλά την αρχιεπισκοπική του θητεία.

Η κυρία ζητάει:
Ναι, στην ενημέρωση για θέματα αντισύλληψης.
Ναι, στο να δίνεται έμφαση στην αξιοπιστία του κάθε τρόπου αντισύλληψης.
Ναι, στο να συζητάμε για το σεξ χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις.
 
Εγώ δεν έχω καμία αντίρρηση και θεωρώ ότι για τα παιδιά της Γ Γυμνασίου ή σίγουρα του Λυκείου, είναι καλή η ενημέρωση για θέματα αντισύλληψης...
Εκεί με το σεξ χωρίς ταμπού και προκαταλήψεις αρχίζω λίγο να έχω προβλήματα, καθώς η ορολογία προέρχεται από την σεξουαλική απελευθέρωση του 1970, που έκανε όλη την υφήλιο ένα τεράστιο πορνείο.... (αν έχει κάποιος αντίρρηση να το συζητήσουμε στα σχόλια)
 
Το σεξ φυσικά πρέπει να το γνωρίζουν όλοι οι νέοι, αλλά ΕΜΕΙΣ που επιθυμούμε να είναι ελληνορθόδοξη η παιδεία των παιδιών μας, θέλουμε στο σχολείο να μαθαίνουν τι είναι ο έρωτας μεταξύ δύο νέων ανθρώπων άνδρα και γυναίκας και τι τεράστια διαφορά έχει από το σεξ (που κάνουν και τα ζώα) το οποίο δεν περιέχει ανώτερα συναισθήματα αγάπης και έρωτα, αλλά ζωικά ένστικτα ενίοτε διεστραμμένα και άρρωστα, που το αναγάγουν σε σαρκικό αρρωστημένο πάθος, που σκοπό έχει την καταστροφή της ανθρώπινης προσωπικότητας.
Οπως λένε και οι Πατέρες της Εκκλησίας μας, το πνεύμα πρέπει να επικρατεί στην ανθρώπινη σάρκα (ύλη) κι όχι το αντίστροφο....

Πάμε παρακάτω στο σχόλιο της κυρίας...
 
Όχι όμως, στην εργαλειοποίηση της πληροφορίας και των σελίδων ενός βιβλίου βιολογίας γυμνασίου, για να περάσουμε μηνύματα μιας ηθικής που καμία θέση δεν θα έπρεπε να έχει στο δημόσιο σχολείο. (Υπάρχει, ίσως, θέση για αυτά στο κατηχητικό σχολείο).
 
Δηλαδή ποια ηθική θα έπρεπε να περνάει ένα δημόσιο σχολείο στην Ελληνική Ορθόδοξη Κύπρο μας; Την "ηθική" της Μεγάλης Επανικκίνησης; Την "ηθική" της Νέας Τάξης και της παγκοσμιοποίησης, την "ηθική" των ΗΠΑ; Και για ποιον λόγο; Μόνο και μόνο επειδή κάποιοι την θεωρούν σύγχρονη και μοντέρνα; Ε, και εμείς την θεωρούμε σατανική και καταστροφική και δεν νομίζω ότι βλέποντας την νεολαία των ΗΠΑ, θα δυσκολευτούμε να το αποδείξουμε....

Για το κατηχητικό σχολείο τα είπα παραπάνω.... Αυτό το "ίσως" πολύ με προβλημάτισε... διότι το θράσος έχει και όρια... ο Σατανάς φυσικά δεν έχει όρια και σίγουρα θέλει να αποβάλει αυτήν την χριστιανική ηθική κι από τα κατηχητικά...

Συνεχίζουμε... 
 
Όχι. «Εγκράτεια» δεν ισοδυναμεί με «αγνότητα». Πώς ακριβώς χαρακτηρίζει ο συγγραφέας του βιβλίου τα «μη εγκρατή» παιδιά, αναρωτιέμαι;

Η "εγκράτεια δεν ισοδυναμεί με αγνότητα"... Ωπ, η κυρία έχει και θεολογικές απόψεις περί του θέματος... Αυτό σίγουρα κρύβει κάποιο ψυχολογικό πρόβλημα κι εγώ δεν είμαι ψυχολόγος να το εξετάσω...
Τώρα για το ότι αναρωτιέται για το πως χαρακτηρίζει τα "μη εγκρατή" παιδιά ο συγγραφέας, είναι ένα ερώτημα για γέλια...
 
Οταν κυρία μου λέμε ότι η εγκράτεια και η αγνότητα αποτελούν αρετές, που εκτός όλων των άλλων, σε προστατεύουν και από τα Σεξουαλικώς Μεταδιδόμενα Νοσήματα, αυτό δεν προϋποθέτει ότι όλο το ακροατήριο είναι αυτής της κατηγορίας, αλλά σίγουρα όταν μιλάς σε παιδιά της Γ Γυμνασίου ένα μεγάλο ποσοστό ανήκει ΑΚΟΜΑ σε αυτήν την κατηγορία, δηλαδή λόγω ηλικίας (κι όχι επιλογής) είναι ακόμα εγκρατή και αγνά... Συνεπώς τους λες την αλήθεια την οποία στην συνέχεια οι μαθητές και οι μαθήτριες θα αποφασίσουν, αν θα ακολουθήσουν ή όχι... Δηλαδή να μην τους λέμε την αλήθεια;
 
Ξέρω ότι σύμφωνα με την δική σας "ηθική" θα ήταν καλύτερα όλα τα παιδιά της Γ Γυμνασίου να έχουν χάσει την αγνότητά τους και να μην τους μιλάει και κανείς για αυτήν, αλλά δυστυχώς ακόμα εσείς και οι άλλοι οπαδοί του μαύρου, δεν μας έχετε νικήσει ολοσχερώς και ούτε και πρόκειται....

Οταν ο Χριστός λοιπόν μιλούσε στους ανθρώπους για την αμαρτία και πως θα την αποφύγουν, όλο το  ακροατήριο ήταν αναμάρτητο; Η απλά ο Χριστός επειδή ήταν αμαρτωλοί ΟΛΟΙ θα έπρεπε να ΜΗΝ τους μιλάει για την Αλήθεια Του Θεού....;;;

Και συνεχίζουμε....
 
Όχι. Ο «γάμος» δεν έχει καμία σχέση με το θέμα της αντισύλληψης, της επιλογής συντρόφου και της ποσότητας σεξουαλικών επαφών. Το σεξ γίνεται υπεύθυνα -όπως και ανεύθυνα-, εντός και εκτός γάμου. Eπίσης, το σεξ αφορά ετεροφυλικές καθώς και ομοφυλοφιλικές σχέσεις, αφορά σχέσεις μονογαμικές που δεν επιθυμούν «γάμο» και σχέσεις πολυγαμικές εντός «γάμων».

Νάτη λοιπόν μπροστά μας η δική σας "ηθική". Αυτή που θέλετε να περνάνε στα παιδιά μας ακόμα και στην Γ Γυμνασίου, που στην Κύπρο κατά την προσφιλή τους έκφραση οι Ελληνες τα αποκαλούν ακόμα... μωρά.
Ο γάμος πρέπει να μπαίνει σε εισαγωγικά....
Πολύ σωστά διότι οι "γάμοι" που πρεσβεύετε εσείς και οι όμοιοί σας, δεν είναι Γάμοι ως Μυστήρια της Εκκλησίας μας ευλογημένα από τον Θεό, που γίνονται μεταξύ δύο ανθρώπων άνδρα και γυναίκας ΠΑΝΤΑ, αλλά κάτι σύμφωνα συμβίωσης, ή πολιτικοί "γάμοι" με τις ευλογίες δημάρχων, δικαστών κλπ που φυσικά μπορεί να είναι διαφόρων καταστάσεων (τελευταία είχα δει και "γάμο" γυναίκας με ανδρική κούκλα)....

Να σας πω κάτι;
Επειδή στο σχολείο όντως τα παιδιά πρέπει να μαθαίνουν την πραγματικότητα της σύγχρονης κοινωνίας (όπως την καταντήσατε) συμφωνώ να τους τα πούμε όλα αυτά που αναφέρετε, ταυτόχρονα όμως να τους μάθουμε και την Αλήθεια Του Θεού...
Ωστε αναπτύσοντας και το κριτικό πνεύμα να αντιληφθούν την διαστροφή και την δαιμονική κατάσταση της σύγχρονης κοινωνίας....
Εσείς πολύ απλά θέλετε να τους μάθουμε ΜΟΝΟ την διαβολοπραγματικότητά σας και να μην τους πούμε λέξη για την Αλήθεια Του Θεού... Φυσικό είναι σύμφωνα με αυτόν που υπηρετείτε...

Κι ας έρθουμε και στην τελευταία παράγραφο του σχολίου σας... 
 
Μπορούμε και πρέπει να συζητάμε για την μαγεία του αναπαραγωγικού συστήματος του ανθρώπου, μπορούμε να συζητάμε για το πώς θα αποφύγουμε ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες και STDs, αλλά, την ίδια στιγμή, ας μην γεμίζουμε τα παιδιά με ενοχές, ταμπού, και φοβίες, καθώς το κάνουμε (pun intended).
 
Συμφωνώ για την μεγάλη μαγεία του αναπαραγωγικού συστήματος του ανθρώπου, έτσι όπως το έφτιαξε ο Θεός...
Για τις ανεπιθύμητες εγκυμοσύνες τα είπα και παραπάνω, απλά δεν πρέπει να χαρακτηρίζονται ΠΟΤΕ έτσι.... ο σωστός όρος είναι απρόβλεπτες... Αυτό το δέχομαι.
Ομως ποτέ αυτός δεν μπορεί να είναι λόγος για να σκοτώσουμε τον μοναδικό άνθρωπο, το ίδιο μας το παιδί, που αναπτύσσεται μέσα στην μήτρα μας.... Εναν άνθρωπο με αθάνατη ψυχή τοποθετημένη μυστηριακά από τον Θεό και σώμα από τα κύτταρα του πατέρα και της μητέρας του. Μόνο ο βιασμός μπορεί να δημιουργήσει ερωτήματα (που είναι το 0,000001 των εκτρώσεων παγκοσμίως) αλλά κι αυτός είναι υπό συζήτηση, διότι πάλι μιλάμε για ένα αθώο ανθρώπινο πλάσμα.
 
Τα STDs τι είναι; Επίτηδες το λέω.... Στα ελληνικά είναι ΣΜΝ, κι αυτή είναι ωραία γλώσσα ξέρετε κυρία μου και μάλιστα όλες οι επιστήμες στηρίζονται και ξεκινούν με αυτήν....
Αμαρτία να τα γράφετε στα αγγλικά για τα παιδιά μας.....
 
Τώρα το "να μην γεμίζουμε τα παιδιά με ενοχές, ταμπού και φοβίες" είναι καθαρά δαιμονική άποψη...
Οι ενοχές και οι τύψεις έχουν μπει μέσα μας από τον Θεό και μας σπρώχνουν προς την μετάνοια και την συγχώρεση, όπως δίδαξε και ο Κύριος...
 
Τα ταμπού είναι πολύ καλό να υπάρχουν, διότι αποτελούν ένα μικρό ηθικό ανάχωμα στην ασυδοσία και τον πανσεξουαλισμό, που πρεσβεύετε εσείς και οι όμοιοί σας...
 
Οσο για τις φοβίες, εσείς γνωρίζετε κανέναν άνθρωπο που δεν έχει φοβίες για κάποια πράγματα; Εγώ πάντως όχι...  Και τελικώς γιατί είναι κακό να έχει ο άνθρωπος φοβίες; Μήπως τελικά αυτές είναι που χρειάζονται για να αισθάνεται τον κίνδυνο και να μην κάνει απερίσκεπτες ενέργειες;
Ο άνθρωπος χωρίς φοβίες μήπως τελικά είναι ο επιρρεπής στους κινδύνους; Αυτός που κοινώς λέμε ότι "την πατάει" συνεχώς;
Μήπως τελικά οι φοβίες αποτελούν μια ασπίδα για όλους μας;
 
Τι άνθρωπος δημιουργείται όταν του βγάλουμε από μέσα του ενοχές, ταμπού και φοβίες;
Μήπως ένας ζωώδης στυγνός εκγληματίας που μπορεί να πάρει ένα πολυβόλο και να μπει στο σχολείο του και να αρχίζει να θερίζει συμμαθητές και καθηγητές, επειδή μια μέρα τον στραβοκοίταξαν;

Λέω εγώ τώρα....
 
«Πᾶνος» 

11 σχόλια:

  1. ΤΙ ΝΑ ΠΗΣ, ΑΣ ΓΡΑΨΩ ΕΝΑ ΓΕΓΟΝΟΣ,
    ΓΙΑ ΕΝΑ ΦΙΛΑΚΙ ΣΤΟ ΜΑΓΟΥΛΟ ΣΕ ΜΙΑ ΜΑΘΗΤΡΙΑ ΤΙΜΩΡΗΣΕ Ο ΘΕΟΣ ΑΜΕΣΩΣ ΜΑΘΗΤΗ ΜΕ ΔΙΑΝΟΗΤΙΚΗ ΑΝΑΠΗΡΙΑ! ΤΟΝΙΖΩ ΤΗΝ ΛΕΞΗ ΑΜΕΣΩΣ, ΤΟΥ ΕΒΑΛΕ ΔΑΙΜΟΝΙΑ ΜΕΣΑ ΤΟΥ! ΠΟΣΟ ΔΙΑΣΤΗΜΑ;;;;ΜΙΑ ΖΩΗ! ΤΑΛΑΙΠΩΡΙΑ ΦΟΒΕΡΗ

    ΑπάντησηΔιαγραφή

  2. Προσθέτω και εγώ η οπισθοδρομική τώρα ...
    Αν το βιβλίο προέτρεπε σε ακολασία και κατάχρηση ηθικών αρχών, τότε δεν θα υπήρχε κανένα πρόβλημα, διότι θα συμβάδιζε με την νέα αταξία πραγμάτων, που μας διδάσκει για ομοφυλόφυλους ανώμαλους και πλήρη ακολασία. Τι το κακό λοιπόν η παρότρυνση του βιβλίου;
    Αγνότητα και μέτρο πρέπει παντού να υπάρχει, αλλά αυτό ενοχλεί ιδιαίτερα όλους τους ανήθικους νεοταξίτες, που σήμερα δυστυχώς αυξάνονται και πληθύνονται όπως και οι πράξεις τους, που έχουν εκφυλίσει την σημερινή νεολαία και κατά προέκταση την κοινωνία μας.
    Σάλος λοιπόν με το βιβλίο, αλλά κανένας σάλος για όλα αυτά τα εκφυλισμένα, που συμβαίνουν σήμερα και όλοι πάμε κατά δ@@@λου.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀγνότητα καί "μέτρο";;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;;

      Διαγραφή
  3. ἡ ἁπλῆ κοινὴ λογική καὶ τὸ στμφέρον μας τὸ ψυχικὸ,σωματικὸ καὶ πνευματικό, θυσία στὴν πρόοδο...γιὰ φάπες εἴμαστε «τρῶγε τὴν πρόοδο μὲ τὰ φλοῦδια καὶ τὰ κουκούτσια»

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  4. Είμαι απόφοιτος Θεολογικής,θυμάμαι χαρακτηριστικά το πρώτο μάθημα στη σχολή το οποίο το έκανε ένας από τους καλύτερους καθηγητές που είχε τότε η σχολή,και ήταν για την αντισύλληψη(από θεολογικής απόψεως).Θα περιγράψω συνοπτικά τι είπε.Σύμφωνα με τους εβραίους κατά κύριο λόγο δεν έπρεπε να υπάρχει συνεύρεση χωρίς τεκνοποίηση γιατί ήταν μεγάλη αμαρτία.Για αυτό το λόγο μέχρι και σήμερα ο κόσμος ντρέπεται να πάρει προφυλάξεις και καταλήγουν αθώα πλάσματα στα σφαγεία.Όπως μας εξήγησε ο καθηγητής η φύση της γυναίκας είναι αναπόφευκτα να χάνει κάθε μήνα το ωάριο που είναι το γενετικό υλικό,και ο άντρας για να γονιμοποιήσει ένα ωάριο χρειάζεται ένα σπερματοζωάριο άρα και πάλι αναπόφευκτα εκατομμύρια σπερματοζωάρια καταστρέφονται.Τώρα ο καθένας ας βγάλει τα δικά του συμπεράσματα.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀδελφὲ περιορίζομαι στὸ ποῦ τὸ ἄκουσες ὅτι ντρέπεται ὁ κόσμος νὰ πάρει προφυλάξεις καὶ τί ἀκριβῶς θέλεις νὰ πεῖς λέγοντας «ὁ καθένας ἄς βγάλει τὰ συμπεράσματά του»;

      Μὲ λίγα λόγια τὸ σχόλιό σου εἶναι ἀσαφὲς, τί θέλεις νὰ μᾶς πεῖς;

      Διαγραφή
    2. Ὅποιος θέλει σαρκικά, νὰ βρεῖ τὸ ταίρι του καὶ νὰ παντρευτεῖ.Ἔνστικτο διαιώνισης τοῦ εἴδους εἶναι.Μὴν τὸ θεοποιοῦμε.

      Διαγραφή
    3. Εννοώ εν χριστώ αδερφέ ότι δεν γίνεται το 202
      3 ένα βιβλίο γυμνασίου βιολογίας να διδάσκει στα παιδιά ως μέτρο προφύλαξης την μονογαμία και την εγκράτεια,αντίθετα θα έπρεπε να εξηγεί στα παιδιά την διαδικασία της γονιμοποίησης,τις αρρώστιες ΣΜΝ και να κάνει εισαγωγή στις μεθόδους αντισύλληψης έτσι ώστε όντας μεγαλύτερα παιδιά και άνθρωποι να ξέρουν τι θα κάνουν και όχι να πετάνε και να σκοτώνουν αθώες ψυχές.

      Διαγραφή
    4. Γιατί δὲν γίνεται ἀδελφέ μου;
      Μήπως τὸ 2023 καταργήθηκε ἡ Ἀλήθεια καὶ ἡ διδασκαλία τοῦ Εὐαγγελίου καὶ τῶν Πατέρων τῆς Ἐκκλησίας μας ἤ μήπως δὲν γνωρίζουν τὰ μέτρα ἀντισύλληψης;

      Τὰ μέτρα ἀντισύλληψης σήμερα, εἶναι γνωστὰ καὶ σὲ παιδιὰ τοῦ δημοτικοῦ.

      Μήπως ἐν ἀντιθέσει, δὲν γνωρίζουν τίποτα ἀπὸ τὸν λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καὶ θὰ ἔπρεπε νὰ μάθουν κάτι καὶ γι᾿ αὐτό καὶ τί σημαίνει ἀποφυγὴ τεκνογονίας κατὰ τὴν Ἐκκλησία;

      Μήπως γνωρίζεις κάποιες συνέπειες στὴν γυναίκα ἀναλόγως τὴν μέθοδο τῆς ἀντισύλληψης;

      Καὶ τέλος πάντων, δὲν ἀναφέρει ὡς μοναδικὸ τρόπο προφύλαξης τὴν ἐγκράτεια, ἀλλὰ ἕναν ἀπ᾿ τοὺς τρόπους καὶ τὸν πιὸ σίγουρο.

      Διαγραφή
    5. Εάν όπως λες οι μέθοδοι αντισύλληψης είναι γνωστοί και σε παιδιά δημοτικού,γτ η Ελλάδα είναι η πρώτη χώρα σε αμβλώσεις στην Ευρώπη και τρίτη σε όλο τον κόσμο,μμ...κάτι δεν πάει καλά εε? https://www.cretalive.gr/ellada/megalytero-pososto-ektroseon-stin-eyropi-ehei-i-ellada

      Διαγραφή
    6. Μὰ εἶναι δυνατὸν νὰ ἀποδίδεις τίς ἀμβλώσεις σὲ ἔλλειψη γνώσεως μεθόδων ἀντισύλληψης;

      Δὲν πρόκειται νὰ ἐπεκταθῶ ἐδῶ ἄλλο γιὰ τὸ θέμα, πάντως καὶ ἡ κουτσή Μαρία γνωρίζει ἀρκετοὺς τρόπους προφύλαξης.

      Μία ἀπὸ τίς αἰτίες εἶναι καὶ ἡ ἀπροσεξία καὶ κάποια λάθη στοὺς τρόπους προφύλαξης ποὺ δὲν ὑπολογίστηκαν καλὰ ἤ «ἀτυχήματα» καὶ μοιραίως ἀφοῦ ἔμειναν ἔγκυοι κατέληξαν στὴν ἄμβλωση.

      Δὲν λέω τίποτα ἄλλο, ἄν θέλεις νὰ πιστεύεις ὅτι ἡ αἰτία εἶναι αὐτὸ ποὺ λές, ἐλεύθερος εἶσαι νὰ πιστεύεις ὅ,τι θέλεις.

      Διαγραφή