Διδάκτορος Ἱστορίας
Ἡ ἐπίσημη ἔλευση στή χώρα μας ἑνός ἀχειροτόνητου παλιάτσου, πού ὅμως θά γίνει δεκτός μέ τιμές ἐκκλησιαστικοῦ προκαθημένου ἀπό κάποιους ἀδίστακτους ἀποστάτες τῆς πίστης, ἐπιφέροντας μολυσμό καί βεβήλωση, δίνει τήν εὐκαιρία νά ξαναθυμηθοῦμε ἐν τάχει τό ποιόν αὐτῆς τῆς συμμορίας. Ἑνός πραγματικοῦ συρφετοῦ ἀπό πρώην κληρικούς πού καθαιρέθηκαν συνοδικά καί ἀναθεματίστηκαν, ἀλλά καί ἀπό ἐντελῶς ἀχειροτόνητους λαϊκούς, πού φόρεσαν ἁπλῶς ἕνα ράσο καί ὑποδύονται τούς ἐπισκόπους καί τούς ἱερεῖς. Ἑνός συρφετοῦ, γεμάτου ἀπό νεοναζιστικά σκουπίδια καί ἐπιβαρυμένου μέ πλεῖστα σεξουαλικά καί οἰκονομικά σκάνδαλα, πού πραγματοποιεῖ σφετερισμό καί ἀντιποίηση ἐκκλησιαστικῆς ἀρχῆς. Καί αὐτό, ἐπειδή ἔτσι τό θέλησε τό νεοταξικό διευθυντήριο πού ἀνέδειξε αὐτό τό τσίρκο πρός ἀντικατάσταση τῆς νόμιμης Οὐκρανικῆς Ἐκκλησίας, ἡ ὁποία τελεῖ σέ ἐκκλησιαστική σύνδεση μέ τό Πατριαρχεῖο Μόσχας.
Καί φυσικά ὅσα γίνονται στήν Οὐκρανία ὑπό τίς «εὐλογίες» αὐτοῦ τοῦ ψευδαρχιεπισκόπου καί τῶν συνοδοιπόρων του τά τελευταῖα χρόνια (δηλαδή μία ἀτέλειωτη ἁλυσίδα πιέσεων, διώξεων, κατασχέσεων, ἐκβιασμῶν καί τρομοκρατίας) καθιστοῦν σαφές πῶς ἐννοοῦν αὐτήν τήν ἀντικατάσταση. Ἀφότου μάλιστα ξέσπασε καί ὁ πόλεμος, τό συγκεκριμένο σκυλολόϊ μέ τίς κυβερνητικές πλάτες καί τά ἀκροδεξιά τάγματα ἐφόδου πού τό συνεπικουροῦν, βρῆκε τήν εὐκαιρία (καί τή «δικαιολογία») γιά ἀκόμη μεγαλύτερη βία (μέ βομβαρδισμούς ναῶν, καμένα μοναστήρια, δολοφονίες καί ἐκτοπίσεις). Καί παράλληλα βεβαίως, ἡ στήριξη ἀπό τή διεθνῆ κυνότητα, ἀλλά καί ἡ ἀναγνώριση ἀπό κάποιες τοπικές ὀρθόδοξες Ἐκκλησίες, μεταξύ τῶν ὁποίων καί ἡ ἡμετέρα, ἔχει ἐκτοξεύσει στά ὕψη καί τό θράσος αὐτῶν τῶν ἀχρείων. Ἡ ἀπαίτηση π.χ. τοῦ Ἐπιφανίου Ντουμένκο νά γίνουν διεθνεῖς ἐνέργειες γιά τήν ἀνατροπή τοῦ Πατριάρχη Μόσχας εἶναι ἕνα τέτοιο μνημεῖο θράσους.
Ἐξίσου ἐξοργιστικό μνημεῖο ἀναίδειας καί στυγνοῦ φασισμοῦ ὅμως εἶναι ἀναμφίβολα ἡ πρόσφατη δημόσια ἀνακοίνωση ἑνός ἄλλου σαλτιμπάγκου, τοῦ δῆθεν ἐπισκόπου Ρόβνο καί Ὀστρόγκ Ἰλαρίωνα, πού καλεῖ τούς Οὐκρανούς πού παραμένουν μέχρι σήμερα πιστοί στή νόμιμη Ἐκκλησία ὑπό τόν ἀρχιεπίσκοπο Ὀνούφριο, ἤ νά ὑποταχθοῦν ἤ νά ἐξαφανιστοῦν. «Ἤ θά προσχωρήσετε στή δική μας Ἐκκλησία ἤ ἀλλιῶς θά πάρετε τίς βαλίτσες σας καί τόν Θεό σας καί θά ξεκουμπιστεῖτε ἀπό τή χώρα» εἶναι τό κεντρικό μήνυμα. Καί καταλήγει μέ ὕφος χιλίων καρδιναλίων: «Αὐτό εἶναι τό δίκαιο καί δέν δέχομαι ἀντίρρηση. Ὁ πόλεμος τῆς Ρωσίας κατά τῆς Οὐκρανίας θά ὁλοκληρωθεῖ δια παντός μόνο ὅταν στήν Οὐκρανία δέν θά μείνει οὔτε ἕνας ρωσόφιλος προδότης».
Αὐτά λοιπόν εἶναι τά ἄτομα πού ἔχει ἀναγνωρίσει ὡς κανονικούς μητροπολῖτες ἡ Ἑλλαδική Ἐκκλησία (σιωπηρά καί μετά τίς πραξικοπηματικές ἐνέργειες τοῦ τραγικοῦ ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν) καί συγχρωτίζεται μαζί τους, συλλειτουργῶντας καί συμπροσευχόμενη. Ἐπιτείνοντας φυσικά τόν οὐκρανικό ἐμφύλιο διχασμό, πού εἶναι ξεκάθαρο ὅτι φούντωσε πολύ περισσότερο ἀπό τή στιγμή πού ἐμφανίστηκε αὐτή ἡ ψευτοεκκλησία γιά νά ὑποδαυλίσει τά μίση καί νά ἐγκολπώσει σταδιακά Οὐνῖτες καί κάθε λογῆς ἀκόμη αἱρετικούς ὡς θρησκευτικός πυρῆνας ἐνάντια στούς Ὀρθοδόξους (γι' αὐτούς τούς σκοπούς ἐξάλλου δημιουργήθηκε). Γιατί εἶναι καί αὐτό ἀσφαλῶς μία βαρύτατη συνέπεια, πέρα ἀπό τό καθαρά πνευματικό καί ἐκκλησιαστικό πρόβλημα πού ταλανίζει ὄχι μόνο τήν Οὐκρανία, ἀλλά καί τήν παγκόσμια πλέον Ὀρθοδοξία.
Ὅσο γιά τόν βασικό αὐτουργό ὅλων αὐτῶν, ὡς κύριο ἐκτελεστικό ὄργανο τῶν κρυμμένων δαιμονικῶν διευθυντηρίων τοῦ πλανήτη, ἔχει βεβαίως διεύθυνση καί ὀνοματεπώνυμο. Θά τόν βρεῖτε στό Φανάρι. Καί τούς συνεργούς του θά τούς βρεῖτε διεσπαρμένους σέ ἀρκετές μητροπόλεις τοῦ ἑλλαδικοῦ χώρου. Νά τούς χαιρόμαστε...
«Πᾶνος»
ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΙΝΑΙ ΘΟΛΟΛΟΓΟΙ ΕΞ ΟΒΟΛΟΥ ΚΑΙ ΕΚ ΠΡΩΤΟΚΑΘΕΔΡΙΑΣ ΟΡΜΩΜΕΝΟΙ, ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΠΑΠΑ ΡΩΜΗΣ ΜΗΔΙΖΟΝΤΕΣ ΚΑΙ ΜΕ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΙΝ ΤΗΣ ΑΓΑΠΟΛΟΓΙΑΣ ΕΝΑΣΧΟΛΟΥΜΕΝΟΙ!
ΑπάντησηΔιαγραφήἋς ἔχουν ὑπ’ ὄψη τοὺς τὸ ἀκόλουθο πολὺ σπουδαῖο:
Πῆγε ὁ Γέροντας Ἀμβρόσιος Λάζαρης σὲ κάποιο Μοναστήρι μ’ ἕνα νέο ἱερέα, πνευματικό του παιδί, γιὰ νὰ προσκυνήσουν. Στὸ ἀρχονταρίκι ποῦ κάθισαν, ὑπῆρχε μία παλιὰ φωτογραφία μοναχῶν της Μονῆς. Τὴν ὥρα ποῦ ἔπιναν τὸν καφὲ ἐπίασε τὴ φωτογραφία καὶ τοῦ εἶπε στὸ αὐτί, δείχνοντας ἕνα μοναχὸ ἀπὸ τοὺς 20 περίπου ποῦ εἰκονίζονταν:
-Τοὺς βλέπεις ὅλους; Μόνο αὐτὸς σώθηκε…
Μιλάς πάνω σε κουφάρια, αγαπητέ Νεκτάριε! Είναι θρηνητικός ο λόγος σου. Ξέρεις πως οι νεκροί δεν... Αλλά ξέρεις επίσης πως, του Θεού συνεργούντος στην ευλογημένη αγωνία σου, όλα μπορούν να ανατραπούν! Καλή δύναμη!
ΑπάντησηΔιαγραφήΔεν ειναι σωστο να κρινουμε τους Ιερεις και Αρχιερεις , ουτε και τους συν Χριστιανους μας.
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ κριση ειναι εργο του Θεου. Ας αφησουμε τον Θεο να διορθωσει τα πραγματα. Εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε , ειναι η προσευχη. Στην επανασταση του 1821 η σωστη σταση θα ηταν μονο η προσευχη για να μας απαλλαξει ο Θεος απο τους Οθωμανους, αλλα δυστυχως οι προγονοι μας αμαρτησαν κ εκαμαν πολεμο και σκοτωσαν Τουρκους, και για αυτο θα κριθουν απο τον Θεο κ θα πανε στην κολαση. Ο σωστος Ελληνας Χριστιανος Ορθοδοξος, το μονο που θα πρεπει να κανει ειναι προσευχη. Οποιος τα βαζει με αρχιερεις πεπτωκοτες, και με τους κυβερνητες μας εχει το δαιμονα μεσα του. Δαιμονισμενοι επισης ειναι οσοι πανε αντιθετα απο τον αρχιεπισκοπο ιερωνυμο , και θελουν οι λαθρομεταναστες να φυγουν απο την Ελλαδα, Ο Χριστος ειπε "αγαπατε αλληλους" κ "αγαπατε τους εχθρους σας". Οσοι δεν το κανουν ειναι αθεοι κ αντιχριστοι
Διάβασε λιγάκι Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας, διάβασε νὰ δεῖς ποιοὶ κράτησαν τὴν Ἐκκλησία μέχρι σήμερα καὶ μετὰ νὰ γράφεις αὐτὰ τὰ ἀνυπόστατα.
ΔιαγραφήὉ Θεός ἔδωσε τὴν κρίση καὶ εἶπε: «Την δικαία κρίση, κρίνατε!». Εἶναι ἐντολὴ ναό κρίνεις,γιὰ νὰ διακρίνεις!
Ὅπως λέει καὶ ὁ Ἅγιος Γιάννης ὁ Χρυσόστομος:
Τό «Μὴ κρίνετε, ἵνα μὴ κριθεῖτε, ΠΕΡΙ ΒΙΟΥ ΕΣΤΙΝ,ΟΥ ΠΕΡΙ ΠΙΣΤΕΩΣ»!
Ὅσο γιὰ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο Ἱερώνυμο καὶ γιὰ τοὺς λαθρομετανάστες ποὺ ἀνέφερες, γράψε το λίγο πιὸ κομψά... βγάζει μάτι...
«Ας αφησουμε τον Θεο να διορθωσει τα πραγματα. Εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε , ειναι η προσευχη.»
ΔιαγραφήΣΧΟΛΙΟ: Άραγε, ποιον όρισε ο Θεός ως προασπιστή της Ορθοδοξίας
«Ας αφησουμε τον Θεο να διορθωσει τα πραγματα. Εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε , ειναι η προσευχη.». Μάλλον θα έχεις ακούσει για μια «Σύνοδο», της Φεράρας και Φλωρεντίας. Μάλλον επίσης θα γνωρίζεις ότι ΟΛΟΙ οι «Ορθόδοξοι» που συμμετείχαν σε αυτήν αποδέχθηκαν τις αποφάσεις της. ΟΛΟΙ. Εκτός ενός. Εκτός του Μάρκου του Ευγενικού.
ΔιαγραφήΆραγε τι έκανε ο πιστός λαός τότε; (για να δούμε τι πρέπει να κάνουμε κι εμείς σήμερα που επίσης προδίδεται η πίστη μας);
Είπαν «Ας αφησουμε τον Θεο να διορθωσει τα πραγματα. Εμεις το μονο που πρεπει να κανουμε , ειναι η προσευχη.»
ΟΧΙ. ο πιστός λαός βγήκε έξω. ΔΕΝ τολμούσαν οι προδότες της πίστεως να κατέβουν από τα καράβια. ΈΤΣΙ κάνει ο πιστός λαός. ΑΓΡΥΠΝΕΙ. Προασπίζει την πίστη του. ΔΕΝ αφήνει τους προδότες να αλωνίζουν. Το ίδιο έγινε και επί Αγίου Ιωάννηυ Χρυσοστόμου. Γνωρίζεις πως αποκαλούσαν τους "οπαδούς" του οι τότε δεσποτάδες κ πατριάρχες; "Ιωαννίτες". Τι έκαναν λοιπόν οι Ιωαννίτες στην άδικη εξορία του επισκόπου τους; ΑΡΝΗΘΗΚΑΝ να ξαναμπούνε σε εκκλησία μέχρι να δικαιωθεί ο επίσκοπός τους. Πάνω από 30 χρόνια προτιμούσαν να εκκλησιάζονται κρυφά στα δάση παρά να δεχθούν να συμπροσευχηθούν με τους διώκτες της αλήθειας και της δικαιιοσύνης. Την ορθόδοξη λοιπόν πίστη μας την προασπίζονται οι ορθόδοξοι πιστοί εδώ στη γη. Γι αυτό και πρέπει να αποκαλύπτουμε τις μάσκες και τους ψευδοποιμένες, τους λύκους που έχουν μπει στο μανδρί και παρασύρουν τα πρόβατα.
Διαγραφή« και θελουν οι λαθρομεταναστες να φυγουν απο την Ελλαδα, Ο Χριστος ειπε "αγαπατε αλληλους" κ "αγαπατε τους εχθρους σας". Οσοι δεν το κανουν ειναι αθεοι κ αντιχριστοι»
ΔιαγραφήΑΠΑΝΤΗΣΗ:
Δε μου λες, το «γίνεσθε φρόνημοι ως όφεις» το γνωρίζεις;
Λες να έχεις εσύ μεγαλύτερη αγάπη από τον Κύριο μας; Προφανώς όχι.
Ο χριστιανός λοιπόν παίρνει τα μέτρα του. Δεν λέει "σφάξε μου αγά να αγιάσω". φρόνημοι σαν τα φίδια.
Όταν βλέπουμε τον κίνδυνο παίρνουμε και τα μέτρα μας.
Το Αλλάχ ακμπάαρ ακούστηκε αρκετές φορές και συνοδεύθηκε με κομμένα κεφάλια. Δεν υπάρχει δικαιολογία ούτε άγνοια πλέον.
Το να προασπίζεσαι την πατρίδα σου δεν είναι αντιχριστιανική πράξη ανόητε.
Είναι χρέος προς τα παιδιά, την σύζυγό, τους γονείς, την οικογένεια, τις εκκλησίες, χρέος προν την πατρίδα κ την εκκλησία. Αλλιώς ταυτίζεσαι με τους γιαχωβάδες.
Μάλλον κανένας πράκτορας από καμιά ξένη πρεσβεία θα είσαι για να αγνοείς τα αυτονόητα.
Συγγνωμη αγαπητε Πανο. Το αρθρο μου ηταν καθαρα ειρωνικο. Δυστυχως δεν το εκανα εμφανες αυτο, και σε εβαλα να εκφρασεις τα αυτονοητα. Η τοποθετηση μου εχει να κανει οτι στις μερες μας εχουμε χασει το πνευμα αυταπαρνησης κ αγωνα και τα περιμενουμε ολα απο το Θεο. Μαλιστα εχουμε απεμπολισει σε τετοιο βαθμο την πρωτοβουλια μας και την μαχητικοτητα μας, που σε λιγο θα προσευχομαστε αποβραδυς ατο Θεο για να μας αποκαλυψει την αλλη μερα το πρωι τι θα μαγειρεψουμε για μεσημεριανο
ΔιαγραφήἌν πάλι εἰρωνεύεσαι, ποὺ εἶναι τὸ πιὸ πιθανόν, σὲ διαβεβαιῶ πὼς ὑπάρχουν ἄτομα ποὺ πιστεύουν ἀκριβῶς αὐτὰ ποὺ γράφεις, ὁπότε δὲν πάει τζάμπα τὸ σχόλιο.
ΔιαγραφήἈνώνυμε 6:38 μ.μ. μᾶς παρέσυρες ὅλους,,χα,χα,χα...
ΔιαγραφήΜοῦ ἄρεσε πολὺ τὸ τελευταῖο ποὺ ἔγραψες, ὅτι «θα προσευχομαστε αποβραδυς ατο Θεο για να μας αποκαλυψει την αλλη μερα το πρωι τι θα μαγειρεψουμε για μεσημεριανο», πολὺ πετυχημένο...
Θα πάνε οι ήρωες του 1821 στην κόλαση; Ντροπή σου!
ΔιαγραφήΑφού τούς λέμε ότι Ορθοτομούν τον λόγο της Αληθείας, γιατί να Μετανοήσουν; 🤔
ΑπάντησηΔιαγραφήὉ ἱερέας ὅταν μνημονεύει, δὲν λέει ὅτι ὀρθοτομεῖ, ἀλλὰ εὔχεται νὰ ὀρθοτομεῖ τὸν Λόγο τῆς Ἀληθείας.
ΔιαγραφήΚάνεις λάθος αδερφέ μου. Η Μνημόνευση πιστοποιεί την Ορθοδοξία του Επισκόπου, το λέει ξεκάθαρα όλη η ανά τους Αιώνες ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Λειτουργική. Και είναι και ένας από τους λόγους που δεν μπορούμε να γράψουμε Αιρετικούς και Αλλοθρησκους στα χαρτιά για την Προσκομιδή.
ΔιαγραφήἘπιστολή ἀποσταλεῖσα παρά τῶν Ἁγιορειτῶν πάντων πρός τόν βασιλέα Μιχαήλ τόν Παλαιολόγον:
«Ἄλλωστε, ἡ Ὀρθόδοξος Ἐκκλησία τοῦ Θεοῦ δεχόταν ἀπό παλαιά τήν ἀναφορά τοῦ ὀνόματος τοῦ Ἀρχιερέως ἐνώπιον τῶν ἁγίων Μυστηρίων ὡς τελεία συγκοινωνία. Διότι, ἔχει γραφεῖ στήν ἑρμηνεία τῆς Θείας Λειτουργίας ὅτι ὁ λειτουργός ἀναφέρει τό ὄνομα τοῦ Ἀρχιερέως, γιά νά δείξει ὅτι ὑποτάσσεται στόν ἀνώτερό του, ὅτι εἶναι κοινωνός του καί ὅτι ἔχει δεχθεῖ δι’αὐτοῦ τήν πίστη καί τήν χάρι τῆς ἱερουργίας τῶν Μυστηρίων. Καί ὁ μεγάλος πατέρας μας καί ὁμολογητής Θεόδωρος Στουδίτης λέγει τά ἑξῆς πρός κάποιον μέσῳ τῆς τιμίας του ἐπιστολῆς : «Μοῦ εἶπες ὅτι φοβᾶσαι νά πεῖς στόν πρεσβύτερό σου νά μήν ἀναφέρει τόν αἱρεσιάρχη. Σχετικά μ’αὐτό δέν θά διστάσω νά σοῦ πῶ τό ἑξῆς˙ ὅτι μολυσμό ἔχει ἡ κοινωνία καί μόνο, πού τόν ἀναφέρει, παρ’ὅλο πού μπορεῖ αὐτός, πού τόν ἀναφέρει, νά εἶναι ὀρθόδοξος». Αὐτά λέγει ὁ πατέρας (Θεόδωρος Στουδίτης).»
[Lettre des Hagiorites a l’ Empereur (1275), στίχ. 14-24, ἐν Archives de l’orient chretien 16, Dossier Grec de l’union de Lyon (1273-1277) par V. Laurent et J. Darrouzes, Institut Français d’etudes Byzantines, Paris 1976, σ. 395.]
Πατήρ Θεόδωρος Ζήσης :
Ὁ ἐπίσκοπος μνημονεύεται, κυρίως γιά νά φανεῖ, ὅτι ὁ μνημονεύων καί ὁ μνημονευόμενος ἔχουν τήν ἴδια πίστη, ὅτι εἶναι ἀμφότεροι Ὀρθόδοξοι, ὅτι ὁ μνημονευόμενος ἔχει τήν ἴδια πίστη μέ τόν μνημονεύοντα, εἶναι ταυτογνωμονοῦντες καί ταυτοπιστεύοντες.
[Π. Θεοδώρου Ζήση, Δέν εἶναι σχίσμα ἡ Ἀποτείχιση, Ὀφειλόμενες ἐξηγήσεως]
Δὲν κάνω κανένα λάθος ἀδελφέ καὶ μὴν βιάζεσαι νὰ ἑρμηνεύεις ὅπως θέλεις αὐτὸ ποὺ εἶπα.
ΔιαγραφήἬμουν ξεκάθαρος, ὅταν μνημονεὐει ὁ ἱερέας εὔχεται νὰ ὀρθοτομεῖ καὶ ὄχι ὅτι ὄντως ὀρθοτομεῖ.
Αὐτὸς ποὺ λές εἶναι τελείως διαφορετικό.
Ἐννοεῖται ὅτι ἀπαγορεύεται νὰ γραφτεῖ αἱρετικὸς στὰ δίπτυχα καὶ ἐννοεῖται ὅτι αὐτὸς ποὺ θὰ μνημονεύεται πρέπει νὰ εἶναι βαπτισμένος ὀρθόδοξος.
Κατὰ αὐτὴ τὴν ἔννοια, ἡ μνημόνευση πιστοποιεῖ ὅτι εἶναι ὀρθόδοξος, ἀλλὰ ὄχι ὅτι κατὰ τὴν μνημόνευση ὁ ἱερέας βεβαιώνει ὅτι ὁ Ἀρχιεπίσκοπός του ὀρθοτομεῖ.
Εὔχεται νὰ ὀρθοτομεῖ.
Τώρα, τὸ ἄν ἔχει ἀρχίσει νὰ ξεφεύγει καὶ κάνει ἤ λέει διάφορα ποὺ ἀντιτίθενται στὴν πίστι μας, ἠθελημένα ἤ ἐπειδὴ δὲν γνωρίζει καὶ παρασύρθηκε, αὐτὸ δὲν τὸν κάνει αὐτόματα αἱρετικό καὶ τὸν παύει ἀπὸ Ὀρθόδοξο.
Ὑπάρχουν κάποιες διαδικασίες γιὰ νὰ χαρακτηρισθεῖ αἱρετικὸς καὶ πολὺ μεγάλη διάκριση γιὰ νὰ φτάσει κάποιος στὴν διακοπὴ τοῦ μνημοσύνου χωρὶς νὰ πλανηθεῖ.
Ἐννοεῖται δὲν εἶμαι ἀντίθετος ἀδελφέ μου μὲ τὴν ἀποτείχιση καὶ οὔτε σχίσμα εἶναι.
Ἀλλὰ ὑπὸ κάποιες συνθῆκες μπορεῖ νὰ καταντήσει σὲ σχίσμα ἄν ἡ ἀποτείχιση δὲν γίνει μὲ διάκριση καὶ ταπεινὸ φρόνημα, ποὺ δυστυχῶς πλὴν ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, τουλάχιστον ἀπὸ γνωστὰ ὀνόματα ποὺ ἐμφανίζονται δημοσίως, ὅπως εἶναι γιὰ παράδειγμα ὁ π. Θεόδωρος, οἱ περισσότεροι ξέφυγαν τελείως, πλανήθηκαν νομίζοντας ὁ καθένας ἀπὸ αὐτοὺς κατέχει τὴν ἀλήθεια, σὲ σημεῖο νὰ ἔχουν χωρισθεῖ πολλοὶ ἀπὸ αὐτοὺς καὶ νὰ μὴν ἔχουν κοινωνία μεταξύ των, κάτι ποὺ συμβαίνει καὶ μὲ τὸ παλιὸ ἡμερολόγιο ποὺ οἱ παλαιοημερολογῖτες τὸ ἔκαναν δόγμα.
Καὶ ἔφτασαν στὸ σημεῖο πολλοὶ ἀπὸ τοὺς ἀποτειχισμένους, ὅπως οἱ περισσότεροι τοῦ παλαιοῦ, νὰ μᾶς θεωροῦν αἱρετικούς.
Ἀπὸ τὴν μία ἔχουμε ὅλους τοὺς οἰκουμενιστὲς ἤ οἰκουμενίζοντες μητροπολῖτες καὶ ἱερεῖς καὶ ἀπὸ τὴν ἄλλη τὸ ἄκρως ἀντίθετο, τὸν ὑπερζηλωτισμὸ, χρησιμοποιῶντας καὶ παρερμηνεύοντας πολλὲς φορὲς Ἁγίους Πατέρες καὶ τὸ χάσμα νὰ μεγαλώνει.
Ὅσο γιὰ τὸν Ἅγιο Θεόδωρο τὸν Στουδίτη θέλει λίγο προσοχὴ πάνω σὲ ποιὰ ἀπ᾿ τὰ λεγόμενά του γίνεται χρήση ὅσον ἀφορᾶ στὴν ἀποτείχιση, διότι, δὲν εἶμαι σίγουρος ἀκόμα, θέλω νὰ διαβάσω πρῶτα μερικὰ πράγματα, ἀλλὰ ἔχω διαβάσει πὼς εἶχε καταδικαστεῖ συνοδικὰ γιὰ δύο πρόσκαιρες ἀποσχίσεις γιὰ μὴ δογματικοὺς λόγους καὶ πάνω σὲ αὐτὲς στηρίζονται οἱ ζηλωτὲς τῆς ἀποτειχίσεως.
Αὐτὰ γνωρίζω μέχρι στιγμῆς, αὐτὰ λέω.
Τὸ θέμα εἶναι, ἄν καὶ τὸ ἔχουμε πεῖ πόσες φορές, γράψτε ἕνα ψευδώνυμο νὰ ξέρουμε τὴν ἑπόμενη φορὰ ποὺ θὰ μιλήσουμε νὰ ξέρουμε μὲ ποιὸν κάνουμε διάλογο.
Ἐννοεῖται ὅτι ἡ διακοπὴ μνημοσύνου εἶναι τὸ ἔσχατο ὅπλο νὰ τὸ ποῦμε ἔτσι, γιὰ νὰ συνέλθει ὁ Ἐπίσκοπος ποὺ ἔχει ξεφύγει καὶ αἱρετίζει καὶ βεβαίως συμφωνῶ ὅτι θὰ ἔπρεπε νὰ εἶχε γίνει γιὰ πολλοὺς Ἐπισκόπους ποὺ ξεπέρασαν τὰ ὅρια.
ΔιαγραφήΚαι πάλι δυστυχώς κάνεις λάθος αδερφέ.
Διαγραφή1. Δεν εύχεται να Ορθοτομεί, βεβαιώνει ότι Ορθοτομεί. Η Μνημόνευση για τους Αγίους ήταν κάτι πολύ σημαντικό (σε αντίθεση με την εποχήν μας).
Η Μνημόνευση όπως ομολογούν όλοι οι Άγιοι Πατέρες και Εκκλησιαστικοί Συγγραφείς δεν γίνεται ώστε να δείξουμε ότι ο Επίσκοπος μας είναι Ορθόδοξος και γι αυτό έχουμε Εκκλησιαστική Κοινωνία μαζί του.
2. Αιρετικός γίνεται κάποιος όταν εκπέσει από την Ορθόδοξη Πίστη επιμένοντας στην Αλλόδοξη πίστη του.
3. Η Αποτείχιση γίνεται πάντα μόλις διαπιστωθεί ότι ο Επίσκοπος δεν είναι Πλέον Ορθόδοξος (βλ. Νεστόριο Κων/Πόλεως).
4. Κάνεις λάθος για τους Αποτειχιζόμενους δεν πλανήθηκαν. Επίσης ο π. Θεόδωρος Ζήσης δυστυχώς έχει την Πλάνη του Δυνητισμού, αλλά δεν είναι αυτό το θέμα μας. Οι Αποτειχιζόμενοι σύμφωνα με την Ορθόδοξη Εκκλησιολογία και Πίστη είναι το Ακαινοτόμητο Πλήρωμα που έχουν φτιάξει το οχυρό μέσα στο πεδίο της μάχης (Εκκλησία), ώστε να μην σκοτωθούν απ τούς Εχθρούς.
5. Ο Άγιος Θεόδωρος Στουδίτης φυσικά καταδικάστηκε όπως όλοι οι Άγιοι, οι Δύο Πατριάρχες που τον κατεδίκασαν Μετανόησαν.
6. Στον Οικουμενισμό όμως εντάσσονται και οι Ζηλωτές του Οικουμενισμού (δηλαδή οι "Αντιοικουμενιστές" όμως διότι έχουν διαστρεβλώσει την Ορθόδοξη Πίστη και δυστυχώς είναι η Αιτία της σημερινής Κατάστασης.
7. Η Αποτείχιση δεν γίνεται αγαπητέ μόνο για τον Επίσκοπο, αλλά κυρίως για την δική μας σωτηρία και διαφύλαξη από τον Μολυσμό.
Πρέπει να μελετήσεις αγαπητέ την Εντολή της Αποτειχίσεως, χωρίς προκατάληψη για, και ειδικά αυτόν που δεν συμφωνείς.
Ἐκτὸς τοῦ ὅτι τὰ περισσότερα ποὺ ἔγραψες εἶναι δικές σου καὶ τῶν ὁμοφρονούντων σου ἀντιλήψεις καὶ ἑρμηνεῖες καὶ πουθενὰ δὲν εἶναι γραμμένα ἔτσι ὅπως τὰ γράφεις, τὴν μία ἐπικαλέσθηκες τὸν π. Ζήση γιὰ νὰ τεκμηριώσεις τὴν ἄποψή σου καὶ ἀμέσως μετὰ μᾶς λὲς ὅτι ἔχει τὴν πλάνη τοῦ δυνητισμοῦ.
ΔιαγραφήἘὰν ξέρεις ἑλληνικὰ διάβασε τὸ παρακάτω καὶ πές μου εὔχεται ἤ ὄχι;
Ἐν πρώτοις μνήσθητι, Κύριε, τοῦ
ἀρχιεπισκόπου ἡμῶν... ὃν χάρισαι ταῖς
ἁγίαις σου Ἐκκλησίαις ἐν εἰρήνῃ, σῷον,
ἔντιμον, ὑγιᾶ μακροημερεύοντα καὶ
ὀρθοτομοῦντα τὸν λόγον τῆς σῆς ἀληθείας.
Βλέπεις πουθενὰ νὰ λέει ὅτι ὀρθοτομεῖ;
Ὅσο γιὰ τὴν πλάνη ποὺ ἀνέφερα, μόλις τώρα μοῦ τὸ ἐπιβεβαίωσες χαρακτηρίζοντας τὸν π. Ζήση πλανεμένο στὸ θέμα τοῦ δυνητισμοῦ.
Καὶ ἐδῶ ὅπως ὅλοι σας, μόνο ἐσὺ κατέχεις τὴν Ἀλήθεια καὶ οἱ ἄλλοι βρίσκονται στὴν πλάνη.
Δὲν συνεχίζω ἄλλο τὸν διάλογο, δὲν ἔχει νόημα.
1. Τίποτα απ όσα ανέφερα δεν είναι δικά μου. Σου παρέθεσα εν πρώτοις τι λέει η Ορθόδοξη Εκκλησία διά μέσω των Αγίων και δεύτερον τι λέει ένας Αποτειχισθής Ιερεύς τον οποίον δεν θεωρείς Πλανεμένο.
ΔιαγραφήΤο ότι σφάλει σε ένα σημείο δεν τον ακυρώνει εξ ολοκλήρου, εδώ Άγιοι και έπεσαν σε λάθη ο π. Θεόδωρος τι είναι; Θεός;
2. Η Ευχή αυτή εκφράζει το ότι όπως ΤΏΡΑ που Ορθοτομεί ο Αρχιερεύς έτσι να ΣΥΝΕΧΊΖΕΙ, όχι ότι δεν Ορθοτομεί και εύχεσαι να Ορθοτομείσει.
Αυτό που λες δεν αναφέρετε πουθενά στους Αγίους.
3. Από πότε οι Αριθμοί είναι πιστοποίηση της Αληθείας;
Μου θυμίζεις τους Μονοθελήτες επί Αγίου Μαξίμου, και δυστυχώς τους Οικουμενιστές της Εποχής μας.
4. Επίσης να δύο πολύ ωραίες παράγραφοι για το τι λέει ο Σεβαστός π. Θεόδωρος Ζήσης περί Μολύνσεως:
Ἂν ὁ ἁπλὸς χαιρετισμὸς τῶν αἱρετικῶν μᾶς κάνει κοινωνοὺς τῆς αἱρέσεως, πόσο περισσότερο ἰσχύει αὐτὸ γιὰ τὴν φωνητικὰ ἰσχυρὴ μνημόνευσή του, ὅταν τελοῦνται τὰ θεῖα καὶ φρικτὰ μυστήρια;
Μνημονεύοντας τὸ ὄνομά σας δηλώνω ὅτι εἶμαι καὶ ἐγὼ οἰκουμενιστής, ὅτι ἔχω τὴν ἴδια πίστη μὲ σᾶς καὶ ψεύδομαι ἐνώπιον τῆς Ἀληθείας, τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, τοῦ θύοντος καὶ θυομένου ἐπὶ τῆς Ἁγίας Τραπέζης, ὅπως ψεύδεσθε τώρα καὶ ὅλοι σχεδὸν οἱ ἐπίσκοποι παλαιᾶς καὶ νέας Ἑλλάδος ἰσχυριζόμενοι ἐκφώνως ὅτι ὁ πατριάρχης Βαρθολομαῖος καὶ ἡ Ἱερὰ Σύνοδος ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς ἀληθείας.
[Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Δήλωση Διακοπῆς Μνημοσύνου]
Κατανοώ ότι δεν το έχεις μελετήσει όσο πρέπει αυτό το θέμα γι αυτό σε συμβούλεψα, να το κάνεις χωρίς προκατάληψη.
Θα παρακαλέσω είτε απαντήσεις είτε όχι να δημοσιευτεί το σχόλιο μου.
Ευχαριστώ.
Ἐγὼ δὲν εἶπα ὅτι ὁ π. Θεόδωρος εἶναι ὁ Θεός, σοῦ ἔφερα ἕνα παράδειγμα πὼς ὅτι σᾶς συμφέρει ἐσᾶς τοὺς ζηλωτὲς τῆς ἀποτειχίσεως ἀπὸ κάποιον τὸν χρησιμοποιεῖτε καὶ ἄλλοτε τὸν ἀπορρίπτετε ὅπως πάλι κάνεις τὸ ἴδιο τώρα καὶ μάλιστα φέρνεις λεγόμενά του ὅταν ἔκανε δήλωση ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ οἱ περισσότεροι ποὺ ἀποτειχίστηκαν, δημόσια ἐμφανιζόμενοι καὶ μή, κληρικοὶ καὶ λαϊκοί ὅπως ἐσὺ, ἐναντιώθηκαν ἐπειδὴ δὲν δέχεται τὴν ὑποχρεωτικότητα ἤ τὰ συγκοινωνοῦντα δοχεῖα.
ΔιαγραφήἈφοῦ ὁ ἄνθρωπος βρίσκεται στὴν πλάνη τοῦ δυνητισμοῦ ὅπως εἶπες, πῶς ἐμπιστεύεσαι ὅτι τὰ ὑπόλοιπα εἶναι σωστά;
Ἤ μήπως εἶσαι μέγας θεολόγος καὶ φωτισμένος ἔχοντας τὴν ἀπαιτούμενη διάκριση νὰ βλέπεις καὶ νὰ ἑρμηνεύεις ὅλα ὅσα ἔγραψαν οἱ Πατέρες;
Ἐδῶ δὲν καταλαβαίνεις τί ἐννοῶ σὲ κάποια πράγματα ποὺ σοῦ ἔγραψα καὶ μοῦ προσάπτεις διάφορα.
Συνεχίζω νὰ σοῦ λέω ὅτι πάλι δικά σου λὲς ἀοριστολογῶντας ὅτι τὸ εἶπαν οἱ Πατέρες, τὸ εἶπε ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία κ.λπ. χωρὶς νὰ φέρνεις μία παραπομπὴ ποὺ νὰ ἀναφέρει αὐτὰ ποὺ λὲς καὶ νὰ ἀποδεικνύονται ἡ ἑρμηνεῖες ποὺ δίνης.
Πάγια ἡ τακτικὴ τῶν ζηλωτῶν, εἴτε τῶν ἀποτειχισμένων εἴτε τῶν παλαιοημερολογιτῶν, νὰ προσπερνᾶμε ὅσα δὲν τοὺς ἀρέσουν ἤ δὲν τοὺς συμφέρουν καὶ νὰ συνεχίζουν νὰ λένε τὰ δικά τους κατακρίνοντας καὶ χαρακτηρίζοντας τὸν καθένα «αἱρετικό» ποὺ δὲν ἔχει ἀποτειχιστεῖ, παραβλέποντας τὸν ἔντιμο ἀγῶνα τοῦ καθενὸς καὶ ἐπαναλαμβάνω ὁ ἕνας νὰ μὴν ἔχει κοινωνία μὲ τὸν ἄλλον νομίζοντας, ὅτι ὁ καθένας ἀπὸ αὐτοὺς κατέχει τὴν Ἀλήθεια καὶ ὅτι οἱ ἄλλοι ἔχουν πέσει σὲ πλᾶνες.
Καὶ μόνο αὐτὸ κανεὶς νὰ παρατηρήσει, εἶναι ἀρκετὸ γιὰ νὰ καταλάβει ὅτι ὅλη αὐτὴ ἡ κατάσταση εἶναι μία πλάνη καὶ δὲν εἶναι εὐλογημένη ἡ ἀποτείχιση μὲ αὐτὸν τὸν τρόπο ποὺ καὶ γι᾿ αὐτὸ ἀνέφερα κάποια πράγματα, ἀλλὰ καὶ αὐτὰ προσπεράστηκαν, ὅπως προσπεράστηκε ὅτι εἶμαι ὑπὲρ τῆς ἀποτειχίσεως, ἀλλὰ ὄχι ἀδιάκριτα καὶ μὲ φανατισμούς.
Τέλος πάντων ἀδελφέ, τὸ ἄν τὸ ἔχω ψάξει ἤ ὄχι δὲν μπορεῖς νὰ τὸ ξέρεις καὶ μὴν βιάζεσαι νὰ βγάζεις συμπέρασμα μέσα ἀπὸ λίγα ποὺ γράψαμε ἐδῶ μέσα.
Ἐὰν νομίζεις ὅτι ἡ ἀποτείχιση σοῦ ἐξασφάλισε τὸν Παράδεισο ἤ ὅτι χωρὶς αὐτὴ δὲν θὰ εἰσέλθη κανένας στὸν Παράδεισο ὅ,τι ἀγῶνες καὶ ἄν ἔκανε στὴν ζωή του, ἀκολούθησε αὐτὸν τὸν δρόμο καὶ ἄσε ἐμᾶς νὰ θεωρούμαστε οἰκουμενιστὲς καὶ αἱρετικοὶ ἐπειδὴ δὲν ἔχουμε ἀποτειχιστεῖ.
Θὰ μποροῦσα νὰ σοῦ γράψω ὁλόκληρα κατεβατὰ καὶ νὰ σοῦ ἀποδείξω τὴν μεγάλη πλάνη ποὺ ὑπάρχει ὅσον ἀφορᾶ στὸ πόσο λανθασμένα γίνεται ἡ ἀποτείχιση καὶ οὔτε εἶναι ἀλήθεια ὅτι ὅλοι οἱ Ἅγιοι Πατέρες ἀποτειχιζόντουσαν μὲ τὸ παραμικρὸ, ἀλλὰ θὰ εἶναι χαμένος κόπος, διότι τὸ ἔχω προσπαθήσει ἀρκετὲς φορὲς, ἀλλὰ, ὅπως καὶ τώρα ἀπὸ τὴν ἀρχὴ σὲ κάθε διάλογο προσπερνῶνται ὅσα δὲν μποροῦμε νὰ ἀντικρούσομε ἤ δὲν συμφέρουν στίς ἀπόψεις τῶν ζηλωτῶν καὶ ὑπέρμαχων τῆς ὑποχρεωτικῆς ἀποτειχίσεως.
Πάλι δυστυχῶς παρασύρθηκα καὶ ἔγραψα ἐνῶ εἶπα ὅτι δὲν θὰ συνεχίσω, ἀλλὰ νὰ ξέρεις ἀδελφέ, ὅτι τίς περισσότερες φορὲς τὸ κάνω μήπως κάποιοι ἀδελφοὶ συγκρατηθοῦν καὶ δὲν παρασυρθοῦν σὲ αὐτὴ τὴν πλάνη τῆς ὑποχρεωτικότητας καὶ ὅτι ὅλοι οἱ ἀγῶνες τοῦ κάθε Χριστιανοῦ καταργοῦνται ἂν δὲν ἔχουν ἀποτειχιστεῖ, διότι καὶ αὐτὸ τὸ ἔχουμε δεῖ ἀμέτρητες φορὲς σὲ σχόλια, «μόνο ἡ ἀποτείχιση σώζει».
Καὶ τὸ ἄν ἔχουν πλανηθεῖ οἱ περισσότεροι, ποὺ τὸ ἀρνήθηκες, πιθανότατα νὰ ἀνήκεις σὲ κάποιους ἀπὸ αὐτοὺς ποὺ βγαίνουν δημόσια στὰ κανάλια τους καὶ ἔχουν χιλιάδες ὀπαδοὺς, διότι γιὰ ὀπαδοὺς πρόκειται καὶ τοῦτο ἀπὸ τὸν τρόπο ποὺ σχολιάζουν.
Ἀδελφέ τὸ κλείνουμε ἐδῶ καὶ μὴν τὸ συνεχίσεις ἄλλο, καλὴ συνέχεια.
Ἀδελφέ σοῦ εἶπα ἡ συζήτηση κλείνει ἐδῶ καὶ δὲν τὸ συνεχίζω, οὔτε ἐκμεταλλεύομαι νὰ ἀπαντήσω ἐπιλεκτικὰ σὲ κάτι ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἔγραψες στὸ τελευταῖο σου σχόλιο τὸ ὁποῖο δὲν πρόκειται νὰ δημοσιεύσω.
ΔιαγραφήἌν βάλω καὶ τὸ τελευταῖο σου σχόλιο ποὺ εἶναι μία ἀπὸ τὰ ἴδια, θὰ πρέπει νὰ σοῦ ἀπαντήσω καὶ ἐγὼ καὶ νὰ τὸ συνεχίζουμε γιὰ μέρες χωρὶς νὰ βγαίνει πουθενά καὶ ἐκτὸς τοῦ ὅτι δὲν ἔχω καθόλου χρόνο, τὸ πολὺ πολὺ νὰ καταλήξει σὲ λογομαχία διότι ἤδη ἄρχισες νὰ προσβάλεις, ὑπονοῶντας ὅτι δὲν εἴμαστε Ὀρθόδοξοι ὅσοι δὲν ἀποτειχιζόμαστε.
Καὶ ὅτι θὰ φθάσουμε σὲ λογομαχία, αὐτὸ φαίνεται ξεκάθαρα ἀπὸ τὸν τρόπο ἔκφρασής σου ὁ ὁποῖος ἄρχισε νὰ γίνεται λιγότερο φιλικός καὶ θὰ περιοριστῶ μόνο στὸ ὅτι, ἀπευθυνόμενος σὲ μένα μὲ προσφωνεῖς «ἀδελφέ», καὶ στὸ τελευταῖο σου σχόλιο ὅπως καὶ στὸ προηγούμενο, ἔγινε «ἀγαπητέ».
Ἔχω καὶ ὅνομα ἀδελφέ μου.
Μᾶλλον ἀνακάλυψες ὅτι δὲν συζητᾶς μὲ Ὀρθόδοξο Χριστιανό γι᾿ αὐτὸ ἀντικαταστάθηκε τὸ «ἀδελφέ» μὲ «ἀγαπητέ» καὶ ἄν συνεχίσουμε τὸν διάλογο θὰ γίνει «αἱρετικέ» κ.λπ.
Μὴν μοῦ ἀπομονώσεις τὴν λέξη «ἀγαπητέ» διότι σίγουρα δὲν εἶναι καθόλου κακή, καταλαβαίνεις τί ἐννοῶ φαντάζομαι.
Καλό σου βράδυ καὶ ὁ Θεὸς νὰ μᾶς χαρίζει μετάνοια.
ο Οικουμενισμος του Βαρθολομαιου τα ενωνει ολα σχισματα αιρεσεις καταπατη το Πηδαλιο και του Ιερους Κανονες. Ποιος θα τον επαναφερει στην ποιμνη την λογικη του Χριστου μηπως ακουει κανεις ή καουφενουν ολοι ?
ΑπάντησηΔιαγραφή