Ὅταν ἔρχεται ἡ ὥρα τῆς Γ νὰ ὑποβληθεῖ στὸ τέστ, ἀφοῦ δίνει τὸ ΑΜΚΑ της καὶ τὸν ἀριθμὸ τοῦ κινητοῦ της στὸν Ι, τοῦ λέει χαμηλόφωνα καὶ γεμάτη συστολή:
«Σᾶς παρακαλῶ πολύ, μὴ μοῦ τὸν χώσετε πολὺ βαθιά, κύριε!».
Ὁ γιατρὸς σκάει στὰ γέλια καὶ ἐπιχειρεῖ νὰ τὴν καθησυχάσει:
«Μὴ φοβᾶστε, καλή μου κυρία, δὲν τὸν χώνω ποτὲ πολὺ βαθιά. Τὸν περιστρέφω καὶ στὶς δύο τρῦπες πολὺ ἁπαλὰ καὶ ὅσο πιὸ ἔξω μπορῶ».Τότε, ἡ ἡλικιωμένη γυναῖκα χαμογελᾷ ἀνακουφισμένη καὶ ἐξομολογεῖται στὸν Γ:
«Τὸ γνωρίζω, γιατρέ, γι᾿ αὐτὸ προτίμησα νὰ ἔρθω σε σᾶς. Ἔχω ἀκούσει ὅτι εἶστε καὶ φθηνὸς καὶ συγκαταβατικός. Ἀλλὰ ἤθελα νὰ βεβαιωθῶ».Ἄς ὑποθέσουμε τώρα ὅτι στὴν αἴθουσα ἀναμονῆς τοῦ διαγνωστικοῦ ἐργαστηρίου τρύπωνε θαυματουργικῷ τῷ τρόπῳ ἕνας τρίτος, ὁ Κ, ὁ ὁποῖος, ἐπειδὴ βρισκόταν σὲ κῶμα ἀπὸ τὸ 2018 μέχρι σήμερα, εἶχε χάσει ὅλα τὰ ἐπεισόδια ἀπὸ τὸ σίριαλ τοῦ κορωνοϊοῦ.
Εἰδικότερα, ὁ Κ θὰ σχημάτιζε τὴν πεπλανημένη ἐντύπωση ὅτι, ἐν ἔτει 2022, ἡλικιωμένες γυναῖκες ποὺ ἔχουν στερηθεῖ τὴν χαρὰ τῆς σαρκικῆς ἐπαφῆς, μποροῦν νὰ ἀναπληρώνουν τὸ κενό τους, πηγαίνοντας στὰ διαγνωστικὰ ἐργαστήρια, ὅπου οἱ γιατροί, ἐκτὸς ἀπὸ ἰατρικές, τελοῦν πλέον καὶ σεξουαλικὲς πράξεις! Μάλιστα, τὸ σύνθημα ποὺ χρησιμοποιεῖται ἀπὸ τίς τράπεζες γιὰ τὴν διαφήμιση τῶν ἀνέπαφων συναλλαγῶν μὲ χρήσῃ πιστωτικῆς κάρτας, θὰ ταίριαζε καὶ στὴν συγκεκριμένη περίπτωση:
Γρήγορα, εὔκολα καὶ σίγουρα!
Ἀντιθέτως, ὅλοι ἐμεῖς ποὺ ἐπὶ δύο χρόνια βιώνουμε τὴν θεοποίηση τῆς ἰατρικῆς ἐπιστήμης, ἡ ὁποία δὲν ἐπιτρέπεται (τάχα) νὰ ἀμφισβητεῖται ἀπὸ τοὺς κοινοὺς θνητούς, ἡ -ἕνεκα τῆς ἀκουστικῆς παραίσθησης τοῦ Κ- ὑπολαμβανόμενη ἀναβάθμιση τοῦ ρόλου τῶν γιατρῶν κατὰ τέτοιον τρόπο, ὥστε νὰ μὴν ἐνεργοῦν μόνο ὡς θεραπευτὲς τῶν ψυχοσωματικῶν πόνων ἀλλὰ καὶ ὡς παρόχων ἡδονῆς, θὰ ἦταν μιὰ ἐξέλιξη ἀπολύτως ἀναμενόμενη.
Πάντως, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τὸν ρόλο ποὺ θὰ κληθοῦν νὰ ἐπιτελέσουν οἱ γιατροὶ στὸ ἐγγὺς ἢ τὸ ἀπώτερο δυστοπικὸ μέλλον μας, ὁ παραπάνω -κατὰ τὸ ἥμισυ πραγματικός- διάλογος ποὺ ἔλαβε χώρα προσφάτως σὲ διαγνωστικὸ ἐργαστήριο τῆς Βορείου Ἑλλάδος, μᾶς βοηθεῖ νὰ κατανοήσουμε τὴν ὁμοιότητα ποὺ ἐμφανίζει ἡ διείσδυση τοῦ βαμβακοφόρου στυλεοῦ στὶς ὀπὲς τῶν ρουθουνιῶν μὲ ἐκείνη ἑνὸς γεννητικοῦ μορίου ἢ ἑνὸς ἀντικειμένου ποὺ τὸ ὑποκαθιστᾷ.
Ὅταν ἡ διείσδυση τῆς δεύτερης κατηγορίας πραγματοποιεῖται χωρὶς τὴν συναίνεση τοῦ ἄλλου προσώπου, τότε, ἀνάλογα μὲ τὴν αἰτία τῆς παθογένειάς της, ἐμπίπτει στὸ ἔγκλημα τοῦ βιασμοῦ, εἴτε μὲ τὴν στενὴ ἔννοια τοῦ ὅρου (ἐδῶ τὸ κακὸ ποὺ ἐπιφέρει ἢ ἀπειλεῖ ὁ δράστης στρέφεται κατὰ τῆς ζωῆς ἢ τῆς σωματικῆς ἀκεραιότητας τοῦ θύματος: ἀρ. 336 παρ. 1 ΠΚ) εἴτε μὲ τὴν εὐρεῖα (ἐδῶ ἡ ἀπειλὴ ἀφορᾷ ἕνα ἄλλο κακό, ὅπως π.χ. τὴν δυσφήμηση τοῦ θύματος: ἀρ. 336 παρ. 4 ΠΚ).
Τὸ ὅτι τὰ λόγια τῆς ἀνωτέρῳ στιχομυθίας ἀνάμεσα στὴν ἡλικιωμένη Γ καί τὸν εὐειδῆ Ι προκάλεσαν τὴν ἀκουστικὴ παραίσθηση τοῦ Κ περὶ τελέσεως γενετήσιας πράξεως1 εἶναι ἕνα γεγονὸς ποὺ δείχνει ὅτι ἡ διείσδυση τοῦ βαμβακοφόρου στειλεοῦ στὰ ρουθούνια ἑνὸς πολίτη ἐξαναγκασμένου νὰ ὑποστεῖ τὸν διαγνωστικὸ ἔλεγχο, προκειμένου νὰ ἀσκήσει τις ἀντισυνταγματικὰ κολοβωμένες ἐλευθερίες του, βιώνεται ἀπὸ αὐτὸν ὡς μιὰ μορφὴ βιασμοῦ: ἡ μπατονέτα λειτουργεῖ ὡς φαλλικὸ σύμβολο2.
Ἀξίζει νὰ σημειωθεῖ ὅτι, ἂν ἡ λέξη ποὺ χρησιμοποιεῖται στὴν ἀγγλικὴ γλῶσσα γιὰ νὰ δηλωθεῖ ἡ μπατονέτα / ὁ στειλεὸς (swab) περιεῖχε ἀνάμεσα στὸ πρῶτο καὶ τὸ δεύτερο σύμφωνο τὴν δίφθογγο ch, τότε στὰ ρουθούνια μας θὰ ἦταν σὰν νὰ πραγματοποιοῦσε διείσδυση ὁ Klaus Schwab.
1 Γιὰ μιὰ σπάνια περίπτωση ἀπόπειρας βιασμοῦ ἀπὸ ἕναν 31χρονο δράστη σὲ βάρος μιᾶς 75χρονης γυναίκας, ἡ ὁποία κατάφερε νά τὸν ἀναχαιτίσει προσποιούμενη ὅτι δέχεται νὰ τελέσει τὴν γενετήσια πράξη τὴν ἑπόμενη ἡμέρα βλ. το ὑπ᾿ ἀριθμὸν 120/1998 βούλευμα τοῦ Συμβουλίου Πλημμελειοδικῶν Καστοριὰς (Εἰσαγγελικὴ Πρόταση: Ἠλ. Σεφερίδης), δημοσιευμένο στὸ ἐπιστημονικὸ περιοδικὸ Ποινικὰ Χρονικὰ 1999, σελ. 265, καθὼς καὶ τὴν μελέτη τοῦ γράφοντος «Ὑπαναχώρηση ἀπὸ ἀπόπειρα βιασμοῦ μετὰ τὴν ὑπόσχεση τοῦ θύματος γιὰ μεταγενέστερη συνεύρεση μὲ τὸν δράστη» (Ποινικὰ Χρονικὰ 1999, σελ. 208 ἐπ.).
2 Γιὰ τὸν παραλληλισμὸ τοῦ ἐμβολιασμοῦ μὲ τὴν πράξη τοῦ βιασμοῦ βλ. Ν. Σέργη, Ὁ πολιτικὸς ἀνθρωπισμὸς σὲ κίνδυνο. Ἡ διαχείριση τῆς πανδημίας, ἐκδ. Ἰσνάφι, Ἀθήνα 2021, σελ. 55: «Ὁ ἐμβολιασμὸς εἶναι σὰν τὴν ἐρωτικὴ πράξη, ἀπαιτεῖ συναίνεση. Εἰδάλλως εἶναι "βιασμός"».
ΧΩΡΙΣ ΚΑΠΕΛΙΝΟ ΚΑΙ ΑΛΦΑ ΠΟΙΟΤΗΤΟΣ
ΑπάντησηΔιαγραφήΖΑΡΤΙΕΡΕΣ, Ο ΣΒΑΜΠ,
ΜΟΙΑΖΕΙ ΚΑΠΩΣ ΜΕ ΑΝΘΡΩΠΟ.
ΞΕΓΕΛΙΕΣΑΙ !