Η εντολή για μάσκα προσώπου στα σχολεία βασίστηκε σε πολιτική και όχι σε στοιχεία.. Στοιχεία που έρχονται από το Ηνωμένο Βασίλειο μας αποδεικνύουν αυτό που φωνάζαμε καιρό τώρα.. Και μπορεί να είναι από το Ηνωμένο Βασίλειο αλλά να είστε σίγουροι ότι αυτή ήταν μια κοινή πολιτική ατζέντα, όλων των χωρών της δύσης.. Τα πρόσφατα δημοσιευμένα κυβερνητικά έγγραφα αποκάλυψαν ότι η επιβολή μάσκας προσώπου στα σχολεία βασίστηκε σε πολιτική και όχι σε στοιχεία..
Δεν περίμεναν λοιπόν από τους ειδικούς οι πολιτικοί να τους συμβουλεύσουν για να αντιμετωπιστεί η πανδημία, αλλά υποχρέωναν τους ειδικούς να βγάζουν αυτά τα πορίσματα που βόλευαν την πολιτική ατζέντα τους.. Για αυτό ότι έγινε και ότι εφαρμόστηκε τα τελευταία χρόνια παγκόσμια, δεν είχε καμία ιατρική βάση, παρά έγινε μόνο ως πείραμα ελέγχου των ανθρώπων.. Ένα πείραμα που πέτυχε στο μεγαλύτερο ποσοστό δυστυχώς...
Τον Αύγουστο του 2020, καθώς τα σχολεία προετοιμάζονταν για την επιστροφή των μαθητών –κάποια για πρώτη φορά μετά από έξι μήνες– η κυβέρνηση του Ηνωμένου Βασιλείου πραγματοποίησε διαδοχικές ανατροπές σχετικά με τη χρήση μάσκας στα σχολεία.
Η Daily Skeptic αναφέρει: Η αρχική συμβουλή ήταν ότι «οι μάσκες θα μπορούσαν να εμποδίσουν την επικοινωνία μεταξύ δασκάλων και προσωπικού και να έχουν μικρό όφελος για την υγεία», αλλά με τα συνδικάτα εκπαιδευτικών να συσσωρεύονται σε πιέσεις και η κυβέρνηση της Σκωτίας να αποφασίζει να προτείνει μάσκες στις τάξεις τους, οι συμβουλές άλλαξαν στο τέλος Αυγούστου.
Οι μάσκες συνιστώνται στους κοινόχρηστους χώρους αλλά όχι στις τάξεις γιατί, σύμφωνα με τα λόγια του τότε πρωθυπουργού, Μπόρις Τζόνσον , «αυτό είναι ξεκάθαρα ανόητο – δεν μπορείς να διδάξεις με καλύμματα προσώπου. δεν μπορείς να περιμένεις από τους ανθρώπους να μαθαίνουν με καλύμματα προσώπου».
Μέχρι τον Μάρτιο του 2021, ωστόσο, το Υπουργείο Παιδείας είχε συστήσει σε όλους τους μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης να φορούν μάσκα στην τάξη. Όπως επεσήμανε αργότερα ο Matt Hancock (τότε Υπουργός Υγείας) όταν δικαιολογούσε τις δικές του παραβιάσεις των κανονισμών Covid, αυτή ήταν καθοδήγηση και όχι νόμος, αλλά τα περισσότερα σχολεία κατάλαβαν ότι ήταν απαίτηση και οι διευθυντές που αρνούνταν να συμμορφωθούν με την «καθοδήγηση» πιέστηκαν να συμμορφωθούν . Κατά συνέπεια, για τους περισσότερους μαθητές η εφαρμογή έγινε σαν να ήταν νομική απαίτηση.
Παραδόξως για κάποιον που δηλώνει ότι «ακολουθεί την επιστήμη» ανά πάσα στιγμή, ο Matt Hancock έχει τώρα προτείνει στα σειριακά αποσπάσματα του ημερολογίου του ότι η εισαγωγή μασκών στις τάξεις καθοδηγείται αποκλειστικά από χονδροειδείς πολιτικούς λόγους και ότι δεν είχε καμία βάση στις εκτιμήσεις κινδύνου , αποτελεσματικότητα ή ασφάλεια.
Η Nicola Sturgeon μας τύφλωσε ανακοινώνοντας ξαφνικά ότι όταν τα σχολεία στη Σκωτία ανοίξουν ξανά, όλοι οι μαθητές της δευτεροβάθμιας εκπαίδευσης θα πρέπει να φορούν μάσκες στις τάξεις. Σε μια από τις πιο κραυγαλέες προσπάθειές της για μοναξιά μέχρι σήμερα, δεν μας συμβουλεύτηκε.
Το πρόβλημα είναι ότι η αρχική μας οδηγία για τα καλύμματα προσώπου απέκλειε ειδικά τα σχολεία. Ξεκίνησε μια πολύ βασανισμένη συζήτηση μεταξύ εμένα, του Υπουργού Παιδείας Gavin Williamson και του Νο. 10 σχετικά με το πώς να απαντήσω. Όσο θα το απολάμβανε ο Sturgeon, κανείς εδώ δεν θέλει μια μεγάλη διαμάχη με τους Σκωτσέζους. Λοιπόν, αναστροφή είναι.
Δεδομένης της κλίμακας και της ταχύτητας αυτής της στροφής, και εν όψει της δογματικής επιμονής της κυβέρνησης να ακολουθεί την επιστήμη, θα μπορούσε κανείς εύλογα να υποθέσει ότι από τη στιγμή που αναγκαζόταν σε αυτήν την απόφαση, θα είχε γίνει μια συντονισμένη προσπάθεια για την απόδειξη των στοιχείων και την αξιολόγηση της επιστήμης -βασισμένος στον κίνδυνο για την υγεία.
Το UsForThem ζήτησε επανειλημμένα κατά τη διάρκεια αυτής της περιόδου από το DfE να επιβεβαιώσει την τεκμηριωμένη βάση για τις πολιτικές του σχετικά με τις μάσκες στα σχολεία και, αργότερα, από το Τμήμα να παράσχει οποιαδήποτε στοιχεία ότι είχε πραγματοποιήσει αξιολόγηση κινδύνου πριν από αυτές τις αποφάσεις ή απλώς για επιβεβαίωση ότι κάποιος κάπου στην κυβέρνηση είχε αξιολογήσει τις βλάβες και τα οφέλη της πολιτικής για τα εκατομμύρια παιδιά που είχε επηρεάσει. Τα αιτήματά μας αγνοήθηκαν ή αποφεύχθηκαν ποικιλοτρόπως.
Ωστόσο, τον Οκτώβριο του 2022, μετά από επανειλημμένες προκλήσεις FOI από την ομάδα μας και αφού το DfE είχε ισχυριστεί ότι η χάρτινη διαδρομή του δεν μπορούσε να αποκαλυφθεί επειδή κάτι τέτοιο θα περιόριζε τις μελλοντικές διαδικασίες χάραξης πολιτικής, οι αξιωματούχοι του DfE παρείχαν επιτέλους πρόσβαση σε ορισμένα από τα έγγραφα τους .
Παρά τις βαριές διορθώσεις στα έγγραφα που αποκαλύφθηκαν από το DfE, η εικόνα που προκύπτει, και φαινομενικά τώρα επιβεβαιώνεται από τα ημερολόγια του Matt Hancock, είναι ταυτόχρονα εκπληκτική και βαθιά ανησυχητική.
Η πρώτη αξιοσημείωτη αποκάλυψη είναι ότι η πρώτη φορά που δόθηκε στον Υπουργό Παιδείας, τότε Nadhim Zahawi, μια αξιολόγηση των μασκών στην πολιτική της τάξης, ήταν στις 30 Δεκεμβρίου 2021. Αυτό είναι δεκαεπτά μήνες αφότου τα σχολεία είχαν ενημερωθεί για πρώτη φορά από το τμήμα του να απαιτεί από τα παιδιά να φορούν μάσκες στα σχολεία. Δεν υπήρχε αξιολόγηση των βλαβών για τις μάσκες στα σχολεία υπό τον Gavin Williamson.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου