Ενώ είναι κάπως υπερβολικό το να σου αφαιρείται το δίπλωμα και η άδεια για μια μούντζα, καθότι είμαστε μεσογειακός λαός και όχι… σκανδιναβικός, ας δεχθούμε πως πρόθεση του αρμόδιου υπουργού Κώστα Καραμανλή είναι να εκπολιτιστούν οι ανάγωγοι Έλληνες οδηγοί. Ωραία ως εδώ. Η οδική συμπεριφορά είναι ένας τομέας που όντως πρέπει να βελτιωθεί στην ελληνική καθημερινότητα. Τι θα λέγαμε όμως να έμπαινε και ένα πρόστιμο για την προσβολή των θείων;
Το μούντζωμα είναι χειρότερο από την εξύβριση των θείων;
Δεν είναι τουλάχιστον υποκριτικό (αν όχι και προκλητικό) να ποινικοποιούμε την μούντζα και να αφήνουμε την βλασφημία στο απυρόβλητο, για να μη θιχτούν οι «δικαιωματιστούληδες» που θεωρούν ως «δικαίωμα» τους να βρίζουν τα Θεία; Τι είναι χειρότερο και πιο ασεβές ως κίνηση: ένα κωμικό «βραβείο ανοιχτής παλάμης» ή το να βλαστημάει κάποιος χυδαία τον Θεό που ασπάζεσαι και πιστεύεις;
Η ασέβεια ανθρώπου προς άνθρωπο τιμωρείται με πρόστιμο. Η ασέβεια του ανθρώπου προς τον Θεό και τον (πιστό) άνθρωπο γιατί παραμένει παραδεκτή στη διεστραμμένη λογική του κράτους; Έτσι θα… εκπολιτιστούν οι οδηγοί; Με το να μην μουτζώνουν, άλλα να τους επιτρέπεται να ανοίγουν το βορβορώδες στόμα τους και να βρίζουν τα ιερά και τα όσια;
Είναι πολιτισμός το να μην σέβεσαι την θρησκεία του άλλου και να την καθυβρίζεις; Τον απασχόλησε τον υπουργό αυτό το θέμα ή μονοπώλησε το ενδιαφέρον του η εξάλειψη της μούντζας;
Ο λαός έχει μια σοφή παροιμία γι’ αυτά τα σκεπτικά: «Ακριβός στα πίτουρα και φθηνός στ’αλεύρι». Μας μάρανε η εξάλειψη της μούντζας, ενώ η βλασφημία αναπαράγεται ελεύθερα από στόμα σε στόμα και μάλιστα θεωρείται κατάκτηση του «πολιτισμού» μας!
Αν σώνει και καλά θέλεις να μετατρέψεις την χώρα σε «Σουηδία» να το επιδιώξεις σε όλα τα κακώς κείμενα των οδηγών, όχι μονάχα σε αυτά που δεν κοστίζουν στο επικοινωνιακό σου image.
Αν το θέλετε έτσι, και η μούντζα είναι… τρόπος έκφρασης
Εκείνος ο νόμος περί «κακόβουλης βλασφημίας» που τιμωρούσε τη δημόσια και κακόβουλη εξύβριση του Θεού, γιατί μπήκε στο συρτάρι δια παντός; Το 2019 ο υπουργός Δικαιοσύνης της παρούσας κυβέρνησης είχε εξαγγείλει την επαναφορά του αδικήματος, και αμέσως ξέσπασε πόλεμος από ψευτοδικαιωματιστές που δεν ήθελαν να τους αφαιρεθεί η δυνατότητα να βωμολοχούν εναντίον της Ορθοδοξίας. Το υπουργείο απέσυρε τον νόμο κακήν κακώς. Δεν ήθελε να… δυσαρεστήσει τους βρωμόστομους και τους εμπαθείς, που απαιτούσαν ελευθερία στην προσβολή των πιστεύω του άλλου, απαιτούσαν δικαίωμα στην ασυδοσία.
Και σε μία παρόμοια λογική τώρα, στον νέο ΚΟΚ, ο Κώστας Καραμανλής αποφασίζει σα να μην υφίσταται καν στην οδική συμπεριφορά, η ασέβεια της βλασφημίας. Σα να μην χρησιμοποιείται κατά κόρον από οδηγούς, αυτή η χυδαία συνήθεια. Ο νόμος για την βλασφημία μπήκε στο χρονοντούλαπο γιατί απειλούνταν – λέει – η ελευθερία της… έκφρασης! Ε, τότε να πούμε το ίδιο και για τις απρεπείς χειρονομίες! Αφού και αυτές αποτελούν έναν ιδιότυπο τρόπο… έκφρασης, τότε γιατί τις απαγορεύει ο υπουργός; Γιατί… καταπιέζει την ελευθερία της έκφρασης στους οδηγούς που θέλουν να εκφραστούν;
Καμία λογική δεν υπάρχει, αν ακολουθήσουμε το στρεβλό σκεπτικό της κυβέρνησης που ενδίδει συνεχώς στα κελεύσματα των αντιχριστιανικών κέντρων. Μόνο υποκρισία. Διότι δεν μπορείς να αποκαλείσαι πολιτισμένη χώρα, εφόσον υιοθετείς με την στάση σου την καθύβριση των θείων και την προσβολή των θρησκευτικών αισθημάτων.
Τρανό παράδειγμα της ανοχής στην αντιχριστιανική χυδαιότητα, ήταν το ότι η κυβέρνηση κάλυψε την άθλια βλασφημία του Ηλία Μόσιαλου. Η κατάπτυστη ανάρτηση του Μόσιαλου, όχι μόνο χαρακτηρίστηκε ως «προσωπική άποψη» από τον κυβερνητικό εκπρόσωπο, άλλα ο βλάσφημος «ειδικός» που χλεύασε με ελεεινό τρόπο το πρόσωπο της Παναγίας, έφτασε να διοριστεί και επίτιμος διδάκτορας στην Ιατρική Σχολή του Καποδιστριακού Πανεπιστημίου.
Ας καταλήξει η κυβέρνηση λοιπόν αν επιθυμεί να επικρατήσει σε αυτή τη χώρα πραγματικός πολιτισμός, ή πολιτισμός αλά καρτ. Ας αντιμετωπίσει πρώτα την ρατσιστική αντιμετώπιση κατά των Χριστιανών και των πιστεύω τους, και μετά μπορούμε να ασχοληθούμε και με τις… μούντζες.
Διαβάζοντας τον μάχιμο Ελευθέριο που τα λέει έξω από τα δόντια και μας τα μεταφέρει ο μάχιμος Πάνος:
ΑπάντησηΔιαγραφήΗ ασέβεια ανθρώπου προς άνθρωπο τιμωρείται με πρόστιμο.
Η ασέβεια του ανθρώπου προς τον Θεό και τον (πιστό) άνθρωπο γιατί παραμένει παραδεκτή στη διεστραμμένη λογική του κράτους;
Έτσι θα… εκπολιτιστούν οι οδηγοί;
Με το να μην μουτζώνουν, άλλα να τους επιτρέπεται να ανοίγουν το βορβορώδες στόμα τους και να βρίζουν τα ιερά και τα όσια;
Θυμήθηκα τον πιο μάχιμο Επίσκοπο.
Επίσκοπος, σύνθετη λέξη, επι-σκοπός, και ο σκοπός τι λέει στον εχθρό;
Αλτ τι σι, αλλιώς πυροβολώ στο ψαχνό.
Σου απαγορεύω να έρθεις στα εδάφη τα δικά μου.
Ὅταν ὁ π. Αὐγουστῖνος ἐχειροτονήθη Πρεσβύτερος ὑπηρέτησεν ὡς στρατιωτικὸς ἱερεὺς εἰς τὸν Ἑλληνικὸν Στρατόν.
Ἡ Ἑλλὰς τότε εἶχε βασιλέα τὸν Παῦλον καὶ βασίλισσαν τὴν Φρειδερίκην.
Κάποτε ἡ βασίλισσα Φρειδερίκη ἔκανε κάτι μὴ ὀρθόδοξον καὶ ὁ π. Αὐγουστῖνος ἔπαυσε νὰ τὴν μνημονεύῃ.
Ἕνεκα τούτου τὸν ὁδήγησαν εἰς τὸ Στρατοδικεῖον τῆς Λαρίσης διὰ νὰ δικασθῇ.
Ὅταν τοῦ ἐδόθη ὁ λόγος, ὁ π. Αὐγουστῖνος ἐζήτησεν ἀπὸ τοὺς στρατοδίκας δέκα ὥρας διὰ νὰ ἀπολογηθῇ.
Οἱ στρατοδίκαι ἐδέχθησαν τὸ αἴτημά του, ἀλλ᾿ ἐν τέλει δὲν ἐχρειάσθη εἰμὴ μόνον δέκα λεπτὰ τῆς ὥρας. Καὶ ὁ λόγος ἦτο ὁ ἑξῆς:
Ὁ π. Αὐγουστῖνος ἤρχισε τὴν ἀπολογίαν του ἀπευθυνόμενος εἰς τὸν Ἰησοῦν Χριστόν, ἤτοι εἰς τὴν εἰκόνα τοῦ Χριστοῦ ποὺ κρεμόταν ἐπάνω καὶ ὄπισθεν τῶν Δικαστῶν.
Τότε ἡ εἰκὼν ἔφυγεν ἀπὸ τὴν θέσιν της!
Δὲν ἔπεσε κάτω, δὲν ἔφυγε τὸ καρφὶ ἀπὸ τὸ ὁποῖον ἦτο κρεμασμένη, ἀλλὰ ἔφυγεν ἀπὸ τὴν θέσιν της, ἐπέρασεν ἐπάνω ἀπὸ τὰς κεφαλὰς τῶν Δικαστῶν καὶ ἐστάθη ὄρθια ἐπάνω εἰς τὰ ἕδρανα τοῦ δικαστηρίου!
Κατόπιν τούτου ὁ Πρόεδρος τοῦ στρατοδικείου ἀνεφώνησεν:
- Ἀθῷος ὁ κατηγορούμενος! Λύεται ἡ συνεδρίασις.
Νὰ ἔχωμε τὴν εὐχήν του.
https://agonasax.blogspot.com/2022/06/blog-post_99.html#more