Γράφει ὁ Νεκτάριος Δαπέργολας
«Ἐρχόμενος ὁ Κύριος πρὸς τὸ ἑκούσιον Πάθος τοῖς Ἀποστόλοις ἔλεγεν ἐν τῇ ὁδῷ: Ἰδοὺ ἀναβαίνομεν εἰς Ἱεροσόλυμα καὶ παραδοθήσεται ὁ Υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου, καθώς γέγραπται περὶ αὐτοῦ.
Δεῦτε οὖν καὶ ἡμεῖς, κεκαθαρμέναις διανοίαις, συμπορευθῶμεν αὐτῷ καὶ συσταυρωθῶμεν καὶ νεκρωθῶμεν δι᾿ αὐτόν ταῖς τοῦ βίου ἡδοναῖς, ἵνα καὶ συζήσωμεν αὐτῷ καὶ ἀκούσωμεν βοῶντος αὐτοῦ, οὐκέτι εἰς τὴν ἐπίγειον Ἱερουσαλήμ διὰ τὸ παθεῖν, ἀλλὰ: ἀναβαίνω πρὸς τὸν Πατέρα μου καὶ Πατέρα ὑμῶν καὶ Θεόν μου καὶ Θεὸν ὑμῶν, καὶ συνανυψῶ ὑμᾶς εἰς τὴν ἄνω Ἱερουσαλήμ, ἐν τῇ Βασιλείᾳ τῶν οὐρανῶν».
Ἄς μᾶς ἀξιώσει νά ζήσουμε καί ἐμεῖς, «κεκαθαρμέναις διανοίαις», μέ συντριβή καί μετάνοια, τήν πορεία Του πρός τόν Γολγοθᾶ καί τήν ἔνδοξή Του Ἀνάσταση. Γιά τήν ἀπονέκρωση τῶν παθῶν μας, τήν ἀλλαγή τοῦ νοός μας, τή στροφή ἐπιτέλους ὁλόκληρης τῆς ζωῆς μας. Γιά τόν δικό μας ζωηφόρο Γολγοθᾶ καί τή δική μας συνανάσταση…
«Πᾶνος»
Νὰ δώσῃ ὁ Θεὸς διότι οὔτε στὶς ἐνορίες μας δὲν μποροῦμε νὰ άναπαυθοῦμε.
ΑπάντησηΔιαγραφήΕυλογημένε Νεκτάριε δεν νοείται:
ΑπάντησηΔιαγραφήΑνάσταση χωρίς να προηγηθεί Γολγοθάς.
Για να αναστηθεί κάποιος πρέπει πρώτα να σταυρωθεί.
Όπως και δεν νοείται Γολγοθάς χωρίς Ανάσταση.
Η ζωή του Χριστιανού είναι:
Σταυρός και Ανάσταση,
είναι Σταυρό Αναστάσιμη.