Πέμπτη 11 Ιανουαρίου 2024

π. Φώτιος Βεζύνιας: ΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΝ ή ΤΟ ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟΝ;

Η ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ ΑΠΟ: https://pixabay.com

Σχόλιο Πᾶνος: Κατόπιν ἐπιμόνου προτροπῆς τοῦ π. Φωτίου παραθέτω τὸ παρακάτω σχόλιό μου τὸ ὁποῖο τὸ δημοσίευσα σὲ προηγούμενη ἀνάλογη ἀνάρτηση.

________________________

Τὸ σχόλιο: Ἀπὸ ποῦ καὶ ὡς ποῦ οἱ «ὁμοφυλόφιλοι» ἔγιναν «ὁμόφυλοι»; Μήπως γιὰ νὰ καλυφθῇ κατὰ κάποιο τρόπο ἡ διαστροφή;

Ἡ λέξη «ὁμόφυλος» ἑρμηνεύεται κυρίως ὡς «ὁ ἐκ τῆς αὐτῆς φυλῆς», ἐνῷ ἡ «ὁμοφυλοφιλία» ἤ ὁ «ὁμοφυλόφιλος», ἑρμηνεύεται ἀποκλειστικά ὡς «ἡ γενετήσια διαστροφὴ» καὶ ἀντίστοιχα «ὁ ἱκανοποιούμενος αἰσθησιακῶς μετὰ προσώπου τοῦ αὐτοῦ φύλου».

Ἄλλη μιὰ γλωσσικὴ διαστρέβλωση ποὺ συναίνεσαν σὲ αὐτὴ πολιτικοὶ, δημοσιογράφοι καὶ Ἐκκλησία, διευκολύνοντας νὰ περάσουν τὰ σατανικὰ νομοσχέδιά τους γιὰ τὴν ὑλοποίηση τῆς ἀτζέντας 2030, ἀποφεύγοντας καὶ ἐλαττώνοντας ὅσο κατὰ τὸ δυνατὸν κάποιες ἀντιδράσεις ἀπὸ κάποιους «ἀναχρονιστικούς».

Γιὰ τὴν ὥρα βέβαια, δυστυχῶς συνεχίζει νὰ βρίσκεται σὲ βαρὺ λήθαργο ὁ ἑλληνικὸς λαὸς καὶ δὲν ἐλπίζουμε σὲ καμμία συλλογικὴ ἀντίδραση.

 ________________________________

Γράφει ο π. Φώτιος Βεζύνιας

Tην εποχή μας, την εποχή της Νέας Τάξης Πραγμάτων, την χαρακτηρίζει εκτός των άλλων, η διαστρέβλωση της αλήθειας. Τις περισσότερες φορές αυτή η διαστρέβλωση (μισή αλήθεια) είναι χειρότερη από το ίδιο το ψέμα. Και το να υπηρετούν αυτήν την τάση οι πολιτικοί ταγοί, το καταλαβαίνουμε. Άλλωστε αυτό σπούδασαν στα μεγάλα πανεπιστήμια του εξωτερικού, όπου απεστάλησαν με σκοπό να γίνουν επιστήμονες, όχι πάνω στο ψέμα αλλά στο πώς να ντύνουν με  το καλύτερο περιτύλιγμα την  διαστρεβλωμένη αλήθεια. Όμως το να πέφτουν στην ίδια παγίδα οι πνευματικοί μας ταγοί το θεωρούμε επιεικώς απαράδεκτο.

Μέρες τώρα ακούμε με έκπληξη όλους όλων των στρατοπέδων και των απόψεων, να χρησιμοποιούν τη λέξη «ομόφυλα» για τα ζευγάρια που θέλουν με το «στανιό» να επιβάλλουν το «πάθος» τους ως επίσημο τρόπο ερωτικής συμπεριφοράς στην κοινωνία. Και όχι μόνο να επιβάλλουν αλλά και να διεκδικούν με το «έτσι θέλω» την ψήφιση νόμου που θα επιτρέπει τον γάμο (ως νόμιμη κατάσταση και ως τελετή) μεταξύ τους, και ίσως αργότερα (μέθοδος σαλαμιού) την υιοθεσία με όποιον τρόπο επιλέξουν. Και ενώ οι ίδιοι οι «επιλέξαντες» την αποκοπή τους από το  «ανθρωπίνως αποδεκτό» και «από Θεού δοσμένο» ως ερωτική συμπεριφορά, δεν διστάζουν να συμμετέχουν στα gay pride  (παρελάσεις υπερηφανείας) και να διατυμπανίζουν διατυμπανιζόμενοι την μεγαλοπρέπεια της αποστασίας τους, όλοι οι άλλοι πολιτικοί τε και πνευματικοί ταγοί, φοβούνται ή διστάζουν να πουν με το όνομά τους τα πράγματα.

   Και εντάξει, να δεχθούμε τα δικαιώματα όλων των αποστατών, να δεχθούμε τις επιλογές τους, μα να μας αλλάξουν και την γλώσσα μας, όχι δεν θα το δεχθούμε. Εις απόδειξη των όσων αναφέρουμε παραπάνω, ας δούμε τα κείμενα, 1. Της απόφασης των μοναστηριών του Αγίου Όρους, 2. Τις επίσημες θέσεις όσων εκ των επισκόπων θέλησαν να μιλήσουν για το θέμα. 3. Την ίδια την συνέντευξη του αρχιεπισκόπου Αθηνών κ.κ. Ιερωνύμου, στον κ. Παπαδάκη. Ουδείς χρησιμοποιεί την λέξη «ομοφυλόφιλο» αλλά όλοι σαν να έχουν συντονισθεί από κάποιον αόρατο «μέντορα», χρησιμοποιούν την λέξη «ομόφυλο». Δεν είναι φιλόλογος ο γράφων, όμως δεν χρειάζεται και πολύς κόπος να ανοίξουμε ένα λεξικό και να δούμε τι σημαίνει η λέξη «ομοφυλόφιλο» και τι η λέξη «ομόφυλο». Μια μικρή έρευνα στα λεξικά μας, δίνει τα παρακάνω στοιχεία.

1.     Στην ιστοσελίδα

https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BF%CE%BC%CF%8C%CF%86%CF%85%CE%BB%CE%BF%CF%82

         διαβάζουμε: ομόφυλος < αρχαία ελληνική ὁμόφυλος < ὁμού + φῦλον

                                       1.    ομόφυλος, -η, -ο

                                                        που ανήκει στην ίδια φυλή με κάποιον άλλον

                                    αντώνυμα: αλλόφυλος

                                       2.   ομόφυλος, -η, -ο

                                                        που έχει το ίδιο βιολογικό φύλο με κάποιον άλλον.    

Ερώτηση: Έχει σχέση η ερμηνεία της λέξεως ομόφυλος με την έννοια που εμπεριέχει  στην χρήση της για το επικείμενο νομοσχέδιο; Δηλαδή λέγοντας ομόφυλα ζευγάρια, εννοούμε απλά της ίδιας φυλής ή έθνους; Εννοούμε απλά του ίδιου φύλου;   

2.     Στην ιστοσελίδα

https://el.wiktionary.org/wiki/%CE%BF%CE%BC%CE%BF%CF%86%CF%85%CE%BB%CF%8C%CF%86%CE%B9%CE%BB%CE%BF%CF%82

διαβάζουμε: ομοφυλόφιλος < ομοφυλοφιλ(ία) + -ος (αναδρομικός σχηματισμός) < ομόφυλος + -φιλία > -φιλος

                                   ομοφυλόφιλος, -η, -ο

1.     που αισθάνεται ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άτομα του ίδιου φύλου

ένας ομοφυλόφιλος άνδρας

2.    που αναφέρεται στην ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άτομα του ίδιου φύλου

η ομοφυλόφιλη επιθυμία

                                  ομοφυλόφιλος ουσιαστικό αρσενικό

       άτομο που αισθάνεται ρομαντική ή/και σεξουαλική έλξη προς άλλο άτομο του ίδιου φύλου

Ερώτηση: Μήπως αυτή η εξήγηση και ερμηνεία είναι το «καθορίζον αίτιον» της όλης διεκδίκησης των δικαιωμάτων των ομάδων αυτών των συνανθρώπων μας;

3.     Στο μεγάλο λεξικό της αρχαίας γλώσσας του Ιωαν. Σταματάκου διαβάζουμε:  Ομό-φύλος, ον (ομού + φύλον) ο εκ του αυτού φύλου (εκ της αυτής φυλής, εκ του αυτού έθνους), ομοεθνής || ως ουσιαστικό, οι ομόφυλοι  = ως και νυν οι της αυτής φυλής || το ομόφυλον = ταυτότης φυλής (έθνους), φυλετική συγγένεια.

Αλήθεια υπάρχει κάποιος να μου εξηγήσει γιατί ξαφνικά γίνεται αυτή η  γενική χρήση της λέξεως «ομόφυλο» αντί της λέξεως «ομοφυλόφιλο»;

Το πρόβλημα βρίσκεται στο αν θέλουν δύο άνδρες ή δύο γυναίκες να συγκατοικήσουν; Το πρόβλημα βρίσκεται στο αν θέλουν να απολαμβάνουν ως φίλοι την κοινή τους ζωή; Το πρόβλημα βρίσκεται αν δύο άνθρωποι του ίδιου «βιολογικού φύλου» φίλοι όντες, θέλουν να ζήσουν μαζί; Μα αν είναι μόνο αυτό το πρόβλημα, τότε για ποιον λόγο χρειάζεται να κάνουν «γάμο»; Τί δηλαδή θα κερδίσουν αν «ενωθούν» με τα δεσμά της νομικής υπόστασης του «γάμου»; Αλήθεια τι ανοησία μας δέρνει όλους; Ή να το πω αλλιώς. Πόσο ανόητους μας θεωρούν, οι από την σιγουριά των «ανακτόρων» τους ελέγχοντες την πορεία της «Παγκοσμιοποίησης»;

Αγαπητοί κύριοι της πολιτικής σκηνής, και σεβαστοί πατέρες και Ιεράρχες, την Εκκλησία μας, δεν την ενδιαφέρει το «ομόφυλο». Ούτε οι όποιες διεκδικήσεις οικονομικών συμφερόντων. Εξ ορισμού η Εκκλησία, είναι το Θεοδώρητο και Θεόδμητο νοσοκομείο που ιατρεύει τα πάθη της ψυχής. Επομένως αυτό με το οποίο αγαπητικά και όχι εχθρικά όπως θέλουν να το παρουσιάζουν κάποιοι, ασχολείται η Εκκλησία, είναι το πάθος της ομοφυλοφιλίας. Ναι. Η σωστή λέξη είναι η λέξη ΟΜΟΦΥΛΟΦΙΛΟ. Δεν μας ενδιαφέρει το πώς η κυβέρνηση και η κάθε κυβέρνηση θα το πει. Δεν μας ενδιαφέρει με τι περιτύλιγμα θα παρουσιάσουν την «νομιμότητα της ανομίας» (Άγιος Παΐσιος). Την Ορθόδοξη Εκκλησία, την μόνη Εκκλησία, την απασχολεί η ύπαρξη και η θεραπεία του πάθους.

Επομένως ας προσέξουμε, εμείς οι της Εκκλησίας, με ευγένεια ορθοτομούντες, να βάλουμε τα πράγματα στη θέση τους. Όχι, δεν πρόκειται για «ομόφυλα ζευγάρια», πρόκειται για «ομοφυλόφιλα ζευγάρια» και έτσι πρέπει να το προσεγγίσουμε το «θέμα».

Αν δε όντως τιμούμε τον  «υπηρέτη» της Θείας Επιφανείας, τον Άγιο Ιωάννη, τον Προφήτη και Πρόδρομο του Κυρίου μας, ας μιμηθούμε εκείνου την φωνή και τους λόγους. « Οὐκ ἔξεστί σοι ἔχειν τὴν γυναῖκα τοῦ ἀδελφοῦ σου.» Κατά Μάρκον (ΣΤ, 18).

Ας επαναλάβουμε λοιπόν και εμείς. Δεν επιτρέπεται, όχι από εμάς, αλλά από τον Δημιουργό Θεό μας, να γίνει ρυθμιστής της ζωής μας και της καθημερινότητάς μας το πάθος της ομοφυλοφιλίας. Πολύ δε περισσότερο, δεν ανεχόμαστε να μας στερούν την Ελευθερία του να εννοούμε και δια λέξεων και δια λόγων το ακριβές περιεχόμενο των κινήσεων και των διεκδικήσεων κάποιων κοινωνικών ομάδων και κύκλων που απ’ ό,τι φαίνεται έχουν κατακτήσει και ελέγχουν καίριες θέσεις εξουσίας παγκοσμίως.

«Μετανοεῖτε, ἤγγικεν γάρ Βασιλεία τῶν Οὐρανῶν»

(Ματθαίου γ΄, 2)

 

Με αγάπη και με πόνο

π. Φώτιος Βεζύνιας

10 Ιανουαρίου 2024 
 
«Πᾶνος» 

1 σχόλιο:

  1. Πολύ εγκάρδια και πονεμένη η τοποθέτηση σας. Με απασχόλησε κι εμένα πολυ τελευταιως το θέμα της υιοθεσιας. Είναι λανθασμένη αντίληψη να θέλουν να περάσει η όλη κατάσταση ως φυσιολογική Ας σκεφτούμε όλοι μας με ψυχραιμία σε όποια πλευρά και να βρισκόμαστε μπορούμε άραγε να δεχτούμε την τόσο ριζοσπαστική αλλαγή της κοινωνικής δομής; Ρωτήσαμε αν τα παιδιά μπορούν, θέλουν να δεχτούν αυτή τη νέα διαστρεβλωμένη πραγματικότητα; Δύο μαμάδες η δύο πατεράδες που εκφράζουν τον έρωτα τους; Γιατί τα παιδιά έχουν το ένστικτο και αντιλαμβανονταιτι συμβαίνει; Αν λειτουργεί η φύση τους που σε κανονικές συνθήκες θα πρέπει να λειτουργει απο μικρά θα αισθάνονται τη διαστρέβλωση της φυσιολογικής οικογενειας. Θα νιώθουν την αλλαγη. Πως κάτι αλλο συμβαίνει που δεν μπορουν να το δεχθούν. Εκεί το παιδί διαισθάνεται τη βία. Συμβιώνει θέλει δε θέλει, μέσα σε ένα παρά φύσιν περιβάλλον. Μπορεί να εκφρασει την αντίθεση του η την αντίδραση του σε μια τέτοια κατάσταση που βιώνει; αν όχι τότε η εσωστρέφεια και το αδιέξοδο
    πολύ γρήγορα θα οδηγήσουν το παιδί σε ψυχαναγκασμους. Εδώ έχουμε ένα παιδί που νοσεί στη ψυχή και στο σωμα. Μπορούμε λοιπόν να ρισκάρουμε μια τέτοια εξέλιξη μέσα από τη διαδικασία της υιοθεσίας; Ξέρουμε ότι το πρότυπο των παιδιών είναι οι γονείς. Και το πρώτο και βασικότερο σχολείο είναι η οικογένεια. Και έχω ένα ερώτημα να θέσω. Τα ομοφυλόφιλα ζευγάρια θα ήταν ευχαριστημένα αν τα παιδιά από υιοθεσία παρουσίαζαν ψυχιατρικά προβλήματα και εν τέλει ακολουθούσαν την ίδια επιλογή; Αν ναι, τότε ο σκοπός της υιοθεσίας αλλάζει. Θα έλεγα με όλη τη καλή μου πρόθεση να μην αναλαβετε τέτοιες ευθύνες, ας περιοριστειτε στις διαφορετικές σας επιλογές και να σεβαστειτε τη μέχρι τώρα δομή της κοινωνίας για να υπάρχει μια ισορροπία στην αρχέγονη φύση ανάμεσα σε άρρεν και θήλυ οπωςσε όλα τα έμβια όντα πάνω στη γη. Ας δείτε παιδια πόσο σοφά είναι πλασμένος ο κόσμος από την αρχή έως σήμερα. Δέστε πως περιστρεφομαστε γύρω απ' τον εαυτό μας που νομίζουμε ότι είμαστε ακίνητοι. Πώς ζεσταινόμαστε απ' τον ήλιο όσο πρέπει για να μην απ' ανθρακωνομαστε. Ένα τέλειο σύμπαν δημιούργησε ο Θεός μας. Και τον άνθρωπο το τελειότερο ον. Με ψυχή. Πώς αμφισβητούμε τη ψυχή που μας συνοδεύει ως το τέλος μέχρι να αποχωριστεί απ' το σώμα; αυτά πρέπει να δουμε.. Κι αν υπάρχει κάποια διαφορετικότητα στο σώμα δείτε το με. σεβασμό απέναντι στους άλλους. Γιατί πρέπει και οι άλλοι να γίνουν όμοιοι με εσάς για να αισθάνεστε εσείς καλά.; Ένας που του λείπουν τα χέρια γιατί να θέλει να διαιωνίσει την αναπηρία του κάνοντας και άλλους να έχουν την ίδια αδυναμία; Γιατί να θέλετε τα παιδιά να ζήσουν σε ένα ιδιόμορφο περιβάλλον με το κίνδυνο να να αντιγράψουν συμπεριφορες Η φύση λανθάνει η ψυχή όμως ποτέ. Το μέλλον μας είναι τα παιδιά. Ας δούμε αυτές τις ψυχουλες με αγάπη και σεβασμό απομακρύνοντας για λίγο το εγωκεντρισμό μας. Πάντα με αγάπη προς όλες τις ψυχουλες που αναζητούν την αλήθεια από όποιο μετερίζι κι αν τους έθεσε ο θεός.

    ΑπάντησηΔιαγραφή