Δευτέρα 18 Οκτωβρίου 2021

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Καθολικός υποχρεωτικός €μβολιασμός από εκδίκηση

 

Καθολικὸς ὑποχρεωτικὸς €μβολιασμὸς ἀπὸ ἐκδίκηση (Κ.Υ.Ε.Ε.): Μία ἀκόμη βελονιὰ στὸ ἰατροφασιστικὸ κέντημα γιὰ τὸ ρίσκο τῆς βελόνας

Μετὰ τὸ δημοσιογραφικὸ καὶ ἐκκλησιαστικὸ παραλήρημα ἐναντίον ὅσων πολιτῶν τολμοῦν τὸ δῆθεν ἀδιανόητο, δηλαδὴ νὰ προβληματίζονται ὡς πρὸς τὸ ἂν πρέπει νὰ ἀναλάβουν τὸ «ρίσκο τῆς βελόνας», προστέθηκε προσφάτως μία ἀκόμη «ἰατροφασιστικὴ βελονιὰ» ὑπὲρ τοῦ «πανελλαδικοῦ τρυπήματος» ἀπὸ ἕναν ἐκπρόσωπο τῆς (τυραννικῆς γιὰ τοὺς σημερινοὺς λαοὺς) ἰατρικῆς ἐπιστήμης, τὸν κ. Γρηγόρη Γεροτζιάφα, καθηγητὴ Αἱματολογίας στὸ Πανεπιστήμιο τῆς Σορβόννης. Σὲ συνέντευξη ποὺ παρεχώρησε στὸ τηλεοπτικὸ κανάλι Kontra (11.10.2021) προέβῃ ἀνερυθρίαστα καὶ μὲ ὕφος αὐθεντίας ποὺ παραπέμπει στὸ ἀλάθητο τοῦ Πάπα, στὴν ἑξῆς δήλωση:
 
«Αὐτὴ τὴ στιγμὴ πρέπει νὰ γίνει ὑποχρεωτικός, καθολικός, μαζικὸς €μβολιασμὸς στὴν Ἑλλάδα. [......] Ὅλος ὁ πληθυσμὸς πρέπει νὰ €μβολιασθεί, εἶναι ἁπλὰ τὰ πράγματα. [......] διότι τὰ πράγματα εἶναι σοβαρά. [......] Οἱ κοινωνικὲς ἐκρήξεις θὰ ἔρθουν ἀπὸ τὴ φτώχεια, ὄχι ἀπὸ τὴν ἀρρώστια. [......] Οἱ κοινωνικὲς ἐκρήξεις θὰ βγοῦν ἀπὸ τὰ τάγματα τῶν φ α σ ι σ τ ῶ ν ποὺ ἀρχίζουν νὰ κυκλοφοροῦν στὶς γειτονιὲς τῆς Θεσσαλονίκης καὶ τῆς Ἀθήνας. Ἐκεῖ εἶναι τὸ μπαρούτι ποὺ θὰ δημιουργήσει τὶς ἐκρήξεις. Ὅταν μάλιστα τὸ κράτος δὲν μπορεῖ νὰ ἐξασφαλίσει περίθαλψη δωρεὰν καὶ παίζουμε σὲ ἕνα ἐμπορευματοποιημένο σύστημα, αὐτὸ ποὺ ζοῦμε σήμερα, σὲ ὅλη τὴν Εὐρώπη, δὲν εἶναι μόνο χαρακτηριστικὸ τῆς Ἑλλάδας, ἡ ἀπάντησή μας εἶναι μία: ἡ ἐ κ δ ί κ η σ η μαζικοῦ €μβολιασμοῦ, καὶ ἐπειδὴ ὁ €μβολιασμὸς εἶναι πράξη κοινωνικῆς εὐθύνης, ὁ €μβολιασμὸς πρέπει νὰ εἶναι ὑποχρεωτικός. 
 
Δὲν μποροῦμε νὰ δεχθοῦμε 300 ἀνθρώπους τὴν ἑβδομάδα νὰ πεθαίνουν ἀπὸ κορωνοϊό, ὅταν ἡ ἐπιστήμη ἔχει προχωρήσει καὶ μᾶς ἔχει δώσει καὶ ἐμβόλια γιὰ νὰ ἀποτρέψουμε τὴ βαριὰ νόσο καὶ καλὲς θεραπεῖες ποὺ μποροῦμε νὰ τὶς ἐφαρμόσουμε σὲ δομὲς τῆς πρωτοβάθμιας περίθαλψης γιὰ νὰ ἐλαττώσουμε τὴν πορεία πρὸς τὰ νοσοκομεῖα τῶν ἀσθενῶν σὲ βαριὰ κατάσταση. Ἔχουμε ἐργαλεῖα νὰ ἀντιμετωπίσουμε τὴν πανδημία στὴν Ἑλλάδα καὶ καθόμαστε καὶ συζητοῦμε γιὰ τὴν ἐλευθερία καὶ τὴ σκλαβιὰ τῶν €μβολιασμένων καὶ τῶν ἀν€μβολίαστων ἀντίστοιχα. Αὐτὰ εἶναι πράγματα ποὺ δὲν συνάδουν μὲ τὴ σοβαρότητα τοῦ προβλήματος ποὺ ἔχουμε».
 
Τέτοιες ἰδέες (ὀρθότερα: ἐξυπνάδες) ἐκκινοῦν ἀπὸ μιὰ προδήλως ἐσφαλμένη βάση: Ἀντιπαρέρχονται σιγὴ τὴν πειραματικὴ φύση τῶν €μβολίων κατὰ τοῦ κορωνοϊοῦ, καθὼς καὶ τῇ δυνάμει θανατηφόρο δράση τους γιὰ ὀργανισμοὺς ποὺ θὰ ἀποδειχθοῦν μὴ ἀνθεκτικοὶ στὴ χορηγούμενη φαρμακευτικὴ οὐσία. Ἐφόσον δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ καταστεῖ ἐκ τῶν προτέρων γνωστὸ ποιός ἀπὸ τοὺς €μβολιασμένους ἐνδέχεται νὰ περιαχθεῖ σὲ ἀνασφαλῆ γιὰ τὴ ζωὴ ἢ τὴν ὑγεία του κατάσταση (ὁ κίνδυνος μάλιστα αὐτὸς μπορεῖ νὰ αὐξάνει σημαντικὰ μετὰ τὴν ἑκάστοτε νέα δόση ποὺ αἴφνης ἀποφασίζεται ὅτι πρέπει -ἢ ὅτι θὰ ἦταν ὠφέλιμο- νὰ χορηγηθεῖ σὲ ὁλόκληρο τὸν πληθυσμὸ ἢ σὲ τμῆμα αὐτοῦ), τοῦτο σημαίνει ὅτι τὸ κράτος, τὸ ὁποῖο ἐπικαλεῖται παραπλανητικῶς τὸν, συνολικῶς (καὶ ὄχι ἀτομικῶς) ἐκτιμώμενο, χαμηλὸ κίνδυνο σοβαρῶν παρενεργειῶν, παίζει στὰ ζάρια τὴ ζωὴ ἢ τὴν ὑγεία κάθε πολίτη ξεχωριστά.
 
Ὁ πολίτης αὐτὸς μένει τυφλὸς ὡς πρὸς τὸν κίνδυνο ποὺ τὸν ἀπειλεῖ, πειθόμενος ἢ ἐξαναγκαζόμενος νὰ συμμετάσχει σὲ ἕνα παιχνίδι ζωῆς  θανάτου, τὸ ὁποῖο ἐνδέχεται νὰ λάβει τὴν ἑξῆς ἀλλόκοτη τροπή:
 
Ἡ συμ-βολὴ τοῦ €μβολιασμένου Ε1 (καὶ ἀντιστοίχως τῶν Ε2, Ε3, ...... Ἐν) στὴν προστασία τῆς δημόσιας ὑγείας, καὶ ἄρα στὴν προστασία τῆς ὑγείας καὶ τῆς ζωῆς τῶν πολιτῶν Π1, Π2, ...... Πν, νὰ ὑλοποιηθεῖ μὲ τὴν απο-βολή του (καὶ ἀντιστοίχως μὲ τὴν ἀποβολὴ τῶν Ε2, Ε3, ...... Ἐν) ἀπὸ τὸν ἐπίγειο κόσμο!
 
Ὡς ἐκ τούτου, κανένας πολίτης δὲν ἐπιτρέπεται νὰ ὑποχρεωθεῖ σὲ πράξη κοινωνικῆς ἀλληλεγγύης ποὺ ἰσοδυναμεῖ μὲ τοποθέτηση τῆς κεφαλῆς του στὸν ντορβά. Ἄλλο πρᾶγμα ἡ ἀλληλεγγύη κι ἄλλο ἡ αὐτοθυσία/αὐταπάρνηση.
 
Οὕτως ἐχόντων τῶν πραγμάτων, ἡ πρόταση τοῦ Γ. Γεροτζιάφα γιὰ καθολικὸ ὑποχρεωτικὸ ἐμβολιασμὸ καθιστὰ ἐπίκαιρη τὴν ἀκόλουθη ἀποφθεγματικὴ ρήση τοῦ Κολομβιανοὺ φιλοσόφου Νικολὰ Γκόμεζ Ντάβιλα:
 
«Οἱ ἄνθρωποι στὸν σύγχρονο κόσμο συνωστίζονται γεμᾶτοι ἀγωνία - σὰν ποντίκια στὸν λαβύρινθο ἑνὸς πειραματικοῦ ἐργαστηρίου» (Dávila, Ἀποφθέγματα, μτφ.: Ν. Μ. Σκουτερόπουλος, εκδ. Περισπωμένη, Ἀθήνα 2016, σελ. 44, αριθμ. 164).
 
Μὲ δεδομένη τὴν τυφλότητα ποὺ ἐπικρατεῖ ὡς πρὸς τὴν in concreto ἐπικινδυνότητα τοῦ ἐμβολίου γιὰ τὴ ζωὴ ἢ τὴν ὑγεία του ἑκάστοτε €μβολιαζομένου καὶ τὴν συνακόλουθη ἀξιολόγηση τῆς ἐμμονῆς στὸ κινδυνῶδες ἐγχείρημα τοῦ μαζικοῦ €μβολιασμοὺ ὑπὸ τὸ πρίσμα τοῦ ἐνδεχόμενου δόλου ἀνθρωποκτονίας (ἐπ᾿ αὐτοῦ βλ. Βαθιώτη, Ἀπὸ τὴν τρομοκρατία στὴν πανδημία. 
 
Ὑποχρεωτικὲς ἰατρικὲς πράξεις στὸν πόλεμο κατὰ τοῦ ἀόρατου ἐχθροῦ, ἐκδ. Ἀλφειός, Ἀθήνα 2021, σελ. 161 ἐπ.), τὸ νὰ εἰσηγεῖται ἕνας ἰατρὸς στὴν κυβέρνηση τὴν καθιέρωση τοῦ μαζικοῦ €μβολιασμοῦ ὡς καθολική, ὑποχρεωτικὴ ἰατρικὴ πράξη ἀπὸ ἐ κ δ ὶ κ η σ η, σημαίνει ὅτι ἀλλάζει καὶ ἡ συζήτηση γιὰ τὸ ε ἴ δ ο ς τοῦ ἀνθρωποκτόνου δ ὸ λ ο υ σὲ σχέση μέ τὴν θανατηφόρο παρενέργεια τῶν €μβολίων, ἀφοῦ πλέον τὸ ἐνδεχόμενο ἀποτέλεσμα τοῦ θανάτου δὲν εἶναι ἁπλῶς ἀντικείμενο ἀποδοχῆς ἀλλὰ (ἐκδικητικῆς) ἐ π ι δ ὶ ω ξ η ς.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης

«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου