Δευτέρα 10 Αυγούστου 2020

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020

Ὁ Ἅγιος Λαυρέντιος ὁ ἀρχιδιάκονος καὶ οἱ σὺν αὐτῷ Ξύστος καὶ Ἰππόλυτος 


Eις τον Λαυρέντιον.
Τὸν Λαυρέντιον λαύρακα Χριστοῦ λέγω,
Ἐπ' ἐσχάρας ἄνθραξιν ἐξωπτημένον.

Eις τον Ξύστον.
Τέλους ἀθλητῶν καὶ κλέους τυχεῖν θέλων,
Ἤθλησας ἆθλον, Ξύστε, τὸν διὰ ξίφους.

Eις τον Iππόλυτον.
Τὸν Ἱππόλυτον ἱπποδέσμιον βλέπω,
Ἐναντίαν πάσχοντα τῇ κλήσει πάθος.

Ὤπτησαν δεκάτῃ Λαυρέντιον ἠΰτε ἰχθύν.

Κυριακή 9 Αυγούστου 2020

Άγιος Ιωάννης ο Χρυσόστομος: ''Εν θλίψει επλάτυνάς με''


«Όταν βρισκόμουν μέσα στις θλίψεις με παρηγόρησες»
 
Δεν είπε, «αφαίρεσες τις θλίψεις», ούτε «έδιωξες τους πειρασμούς», άλλα τα άφησες να υπάρχουν και «με παρηγόρησες».

Διότι από εδώ προ πάντων φανερώνεται η ικανότητα του Θεού για την επινόηση διαφόρων μέσων, και η αφθονία αυτών των μέσων· όχι μόνον μπορεί και μας απαλλάσσει από τις θλίψεις, άλλα και όταν αυτές εξακολουθούν να υπάρχουν παρέχει μεγάλη ανακούφιση από αυτές.

Αυτό και τη δύναμη του Θεού δείχνει και κάνει περισσότερο ευσεβείς εκείνους που πέφτουν μέσα στις θλίψεις, όταν (δηλαδή) και αφθονία μέσων υπάρχει για να παρηγορείται η θλιβόμενη ψυχή, και η θλίψη δεν αφαιρείται διά να πιέζει αυτήν που δείχνει ραθυμία, ώστε να την απαλλάξει από κάθε αδιαφορία.

Διεθνής αποτυχία! Μας σέρνουν στη Χάγη για να παραχωρήσουμε εθνική επικράτεια;



Γράφει ο Νίκος Ταμουρίδης


Οι θλιβεροί πολιτικοί μας ταγοί, όπως έκαναν επί χρόνια μυστικές συνομιλίες, σύμφωνα με την κυνική ομολογία της αδερφής του Έλληνα πρωθυπουργού, και στο τέλος πρόδωσαν τη Μακεδονία, σε αντίθεση με την θέληση του Ελληνικού λαού, το ίδιο κάνουν τώρα με το Αιγαίο και την Κύπρο.

«Σώνει και καλά» να παραχωρήσουν εθνικά δίκαια στην Τουρκία, εφαρμόζοντας την ηλίθια πολιτική του κατευνασμού, για να κερδίσουν λίγο χρόνο «ησυχίας», λυμαίνοντας την εξουσία και το δημόσιο χρήμα. Και θέλουν αυτό να μας το παρουσιάσουν δήθεν ως διεθνή ετυμηγορία, δηλ. απόφαση του Διεθνούς Δικαστηρίου της Χάγης.

Ας δούμε με τη σειρά τα γεγονότα:

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!

Νὰ ἑνωθῶμεν ΟΛΟΙ ἐνάντια εἰς τὸ ἐπερχόμενον
νέον κλείσιμον τῶν ἱ. ναῶν

Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!









Νὰ ἑνωθῶμεν ΟΛΟΙ ἐνάντια εἰς τὸ ἐπερχόμενον
νέον κλείσιμον τῶν ἱ. ναῶν τὸ φθινόπωρον


Η ΩΡΑ ΤΟΥ «ΞΕΣΗΚΩΜΟΥ» ΤΩΝ ΠΙΣΤΩΝ ΕΦΘΑΣΕ!


Ὁ διωγμὸς τῆς Ἐκκλησίας μὲ τὸ «γάντι» δὲν πρέπει νὰ «περάση»!
Προσυπογράψατε τὸ παρὸν κείμενον, ὅσοι συμφωνεῖτε,
ὥστε εἰς κοινὸν μέτωπον νὰ προστατεύσωμεν τὴν πίστιν μας!

Κυριακή Θ΄ Ματθαίου: (†) Ἐπίσκοπος Αὐγουστίνος Καντιώτης- Ἡ ἀκράδαντη πίστη στὸ Χριστὸ θὰ μᾶς κρατήση ὄρθιους στὰ ἄγρια κύματα τῆς ζωῆς


Καὶ λέγει αὐτῷ (ὁ Ἰησοῦς)· Ὀλιγόπιστε! εἰς τί ἐδίστασας» (Mατθ. 14,31) 
 
Ἀγαπητοί μου, σχολεῖο εἶνε ἡ Ἐκκλησία μας. Διδάσκαλος ὁ Χριστός. Μαθηταὶ ὅλοι ἐμεῖς, μικροὶ καὶ μεγάλοι. Καὶ βιβλίο μας; Τὸ Εὐαγγέλιο, τὸ ἀνώτερο ἀπ᾿ ὅλα τὰ βιβλία τοῦ κόσμου.

Τὸ ἀκούσατε σήμερα τὸ Εὐαγγέλιο; Τί λέει; Διηγεῖται ἕνα ἀπὸ τὰ ἀναρίθμητα θαύματα, ποὺ ἔκανε, κάνει καὶ θὰ κάνῃ μέχρι συντελείας τῶν αἰώνων ὁ Κύριός μας. Ποιό εἶνε τὸ θαῦμα;

* * *
Κάτω στὴν Ἁγία Γῆ εἶνε μιὰ λίμνη, ποὺ ὑπάρχει καὶ μέχρι σήμερα. Στὴ λίμνη αὐτὴ ταξίδευαν μιὰ νύχτα οἱ μαθηταὶ τοῦ Χριστοῦ μέσα σ᾿ ἕνα μικρὸ πλοῖο. 

Οι 10 (λαϊκοί) άγιοι μάρτυρες της Χάλκης και οι καθώς πρέπει Χριστιανοί του 2020.


…Αλλά και οι σημερινοί Χριστιανοί δεν είναι για μάχες. Οι πρώτοι Χριστιανοί ήταν γερά καρύδια· άλλαξαν όλο τον κόσμο.

Και στην βυζαντινή εποχή μια εικόνα έβγαζαν από την Εκκλησία και αντιδρούσε ο κόσμος.

Εδώ ο Χριστός σταυρώθηκε, για να αναστηθούμε εμείς, και εμείς να αδιαφορούμε! (Αγίου Παϊσίου, “Πνευματική Αφύπνιση”)


Κυριακή θ´ Ματθαίου 9/8/20: Συναξάρι, Ακολουθία Όρθρου, Βίντεο Ύμνων, Αποστολικό και Ευαγγελικό ανάγνωσμα με σχόλιο, Ομιλία.


Βιογραφία του ενδόξου Αποστόλου Ματθία ΕΔΩ

Για τους υπόλοιπους Αγίους που τιμώνται όπως ο Άγ. Γερμανός της Αλάσκας δείτε ΕΔΩ


Ακολουθία Όρθρου ΕΔΩ
Καταβασίες ΕΔΩ

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020

Ὁ Ἅγιος Ματθίας ὁ Ἀπόστολος 


Ἐξῆλθεν ἀρθείς, Ἰούδας ἐπὶ βρόχου,
Εἰσῆλθεν ἀρθείς, Ματθίας ἐπὶ ξύλου.
Ἤρθη ἀμφ' ἐνάτῃ ξύλῳ ἠύθεος Ματθίας.

Πῶς ὁ Ματθίας κατατάχθηκε στὸ χορὸ τῶν δώδεκα Ἀποστόλων, τὸ γνωρίζουμε ἀπὸ τὶς Πράξεις τῶν Ἀποστόλων.

Μετὰ τὴν προδοσία καὶ τὸν ἀπαγχονισμὸ τοῦ Ἰούδα καὶ μετὰ τὴν Ἀνάληψη τοῦ Κυρίου, οἱ ἕντεκα μαθητὲς μὲ τὴν Παναγία βρίσκονταν στὸ ὑπερῷον. Τότε ὁ Πέτρος πρότεινε νὰ ἐκλεγεῖ ἄλλος ἀντὶ τοῦ Ἰούδα, ἀπὸ τοὺς ἄνδρες ποὺ ἀκολουθοῦσαν ὑπηρετῶντας τὸν Χριστό. Ἡ πρόταση ἔγινε δεκτὴ καὶ τέθηκαν δύο ὑποψήφιοι: ὁ Ἰωσὴφ ὁ καλούμενος Βαρσαββᾶς καὶ ὁ Ματθίας. Τότε ἔβαλαν κλῆρο, καὶ δίνοντας σὲ ὅλους ἐμᾶς παράδειγμα ἐναπόθεσης κάθε ἐκλογῆς μας στὸ Θεό, προσευχήθηκαν ὅλοι μαζὶ ὡς ἑξῆς:

Σάββατο 8 Αυγούστου 2020

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: «Ὁδοιπορικό στό μικρό Πάσχα τοῦ καλοκαιριοῦ καὶ οἱ κακοτοπιὲς τοῦ Οἰκουμενισμοῦ»



Τὴν ἑορτὴ τῆς «Κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου» τὸ «Πάσχα τοῦ καλοκαιριοῦ», μέσα στὸ «κατακαλόκαιρο», σὲ κάθε γωνιὰ τῆς Ὀρθόδοξης Ἑλλάδος, τιμᾶται ἐπάξια, μὲ τόση λαμπρότητα καὶ λαϊκὸ παλμό, ἡ Μητέρα τοῦ Κυρίου μας, ποὺ εἶναι καὶ «Μάννα» ὅλου τοῦ κόσμου.

Ἡ ὀρθόδοξη ψυχὴ στρέφει τὶς αἰσθήσεις της μὲ βαθειὰ κατάνυξη καὶ παρακλητικὴ διάθεση πρὸς τὴν Παναγία. Καθημερινὰ ἡ βυθισμένη μέσα στὸ πένθος καὶ τὴν ὀδύνη, βαρυαλγούσα ψυχὴ τοῦ πιστού, ζητᾶ παράκληση καὶ παρηγοριὰ ἀπὸ τὴν Παναγία. Σὲ ἀντίθεση μὲ τὸν ὑμνολογικὸ τόνο τῆς περιόδου τῶν Χαιρετισμῶν, ὅπου κυριαρχεῖ ἡ θριαμβικὴ δοξολόγηση τῶν ἀπείρων χαρίτων τῆς «Μητρὸς τοῦ Θεοῦ γενομένης».

Οἱ χριστιανοὶ ἐπικαλοῦνται μὲ δεήσεις καὶ ἱκεσίες τὸ ὄνομα τῆς Θεοτόκου, γιὰ νὰ λάβουν βοήθεια στοὺς καιροὺς τῶν πειρασμῶν, τῶν πόνων καὶ τῶν θλίψεων, «Δέξαι παρακλήσεις ἀναξίων σῶν ἱκετῶν».

ΚΑΠΟΤΕ ΟΙ ΛΙΤΑΝΕΙΕΣ ΣΤΑΜΑΤΟΥΣΑΝ ΛΟΙΜΙΚΕΣ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ, ΠΡΟΣΟΧΗ...ΣΗΜΕΡΑ ΜΕΤΑΔΙΔΟΥΝ ΑΣΘΕΝΕΙΕΣ...



Γράφει ὁ Πᾶνος

Μὲ λίγα λόγια ὁ Ἀρχιεπίσκοπος Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος αὐτὸ μᾶς λέει.

Μὲ ὑπεύθυνη θέση, ἡ  Ἐκκλησία τῆς Ἑλλάδος τηρεῖ τὴν ἴδια γραμμὴ τῶν ἀπαγορεύσεων γιὰ τὸ «ὑπέρτατο ἀγαθό» ποὺ μᾶς ἐδόθη ἀπὸ τὸν Θεό, τὴν σωματικὴ  Ὑγεία.

Γιὰ τὴν πνευματικὴ ὑγεία οὔτε λόγος βέβαια...

Οὔτε ἀπὸ τὸν Ἀρχιεπίσκοπο, οὔτε ἀπὸ κανέναν ἀπὸ τὴν Ἱερὰ σύνοδο.

Ὅσο γιὰ τοὺς ὑπόλοιπους Μητροπολῖτες, ἐκτὸς ἐλαχίστων ἐξαιρέσεων, μὲ κάτι ἀδύναμες καὶ ἐκ τοῦ ἀσφαλοὺς ἀντιδράσεις, «σιγὴ ἰχθύος», μὴν τυχὸν καὶ στεναχωρήσουμε κανέναν, μὴν μᾶς συμβεῖ καὶ κανὰ κακό...

«ΚΑΝΕΙΣ ΔΕΝ ΔΙΚΑΙΟΥΤΑΙ ……..» ΝΑ ΑΦΑΙΡΕΙ ή ΥΠΟΣΤΕΛΛΕΙ ΤΗΝ ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ…



ΑΦΙΕΡΩΜΑ…ΣΤΟΝ Γ΄ΕΝΙΚΟ……..ΜΕ ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ ΣΥΜΠΕΡΑΣΜΑΤΑ…………


Σημ. Η ΠΙΟ ΚΑΤΩ ΑΝΑΚΟΙΝΩΣΗ ΔΕΝ ΕΚΔΟΘΗΚΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΣΗΜΕΡΙΝΗ ΠΡΟΕΔΡΙΑ.

τορία και χρήση

ΕΘΝΙΚΗ ΣΗΜΑΙΑ

ΤΗΣ ΕΛΛΑΔΟΣ

Η Εθνική Σημαία της Ελλάδος αποτελείται από εννέα ίσου πλάτους οριζόντιες, παράλληλες γραμμές, πέντε κυανές και τέσσερις λευκές, σε διαδοχή, έτσι ώστε η πρώτη και η τελευταία να είναι κυανές. 

Ξεκίνησαν και στην Ευρώπη οι πληρωμές μέσω τσιπ κάτω από το δέρμα! ΣΕ ΘΕΛΟΥΝ ΦΤΩΧΟ ΓΙΑ ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΧΕΙΣ ΑΝΑΓΚΗ.!!!


Για όσους (χαζούς ή πουλημένους) συνεχίζουν να μας αποκαλούν συνωμοσιολόγους όταν αναφερόμαστε με επιμονή στην ατζέντα της παγκοσμιοποίησης που απαιτεί απόλυτο και καθολικό έλεγχο του καθενός μέσω του τσιπαρίσματος, αφιερώνουμε την παρακάτω φωτογραφία.




Προέρχεται από αλυσίδα γνωστών ξενοδοχείων στις Βαλτικές χώρες (οι οποίες ανήκουν όλες στην Ε.Ε.) και αναφέρεται στην “ενθάρρυνση” των πελατών να χρησιμοποιούν, με άλλοθι τον κοροιδοιό ασφαλώς, τις “εναλλακτικές μεθόδους” πληρωμής, μεταξύ των οποίων το “under skin chip”, δηλαδή το “υποδόριο” τσιπ, που έχει ήδη εμφυτευθεί σε αρκετά (πειραματό) ζωα! 

Ως εκ τούτου, οι πιο “νεωτεριστές” από εσάς, τρέξτε να προλάβετε. Ακόμα κι αν δεν κατάφερε να σας πεθάνει η “πανδημία”, όλο και κάποιον τρόπο θα ανακαλύψουν όσοι πασχίζουν για το καλό σας. 

Τοῦ δέσποτα τό θυμιατό - τοῦ π. Μαξίμου Καραβᾶ




Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» δέν θέλει πιά «λιβάνι»,
γιατί τόν «λιβανίζουνε», κι αὐτό κακό τοῦ κάνει.

Τοῦ δέσποτα τό «θυμιατό» θέλει πολύ «μπαρούτι»,
γιά νά κονιορτοποιηθοῦν μέγαρα, δόξες, πλούτη.

Νά βγῆ τό σάπιο καθεστώς ἀπ’ τήν Ἱεραρχία,
καί νά τούς συμμαζέψουνε, νά πᾶνε ἐξορία.

Νά μποῦν νέοι ἐπίσκοποι μέσα στήν Ἐκκλησία,
νά ξαναδώσουν στό λαό θάρρος κι αἰσιοδοξία.

Νά γίνουν γνήσιοι διάδοχοι τῶν δώδεκ’ Ἀποστόλων,
νά διαδοθῆ ἡ Πίστις μας γνήσια στόν κόσμον ὅλον.

Ν’ ἀρχίσουνε τόν πόλεμο κατά τοῦ Ἀντιχρίστου,
ν' ἀνοίξουν ὅλους τους Ναούς σέ πεῖσμα τοῦ Ἐχθίστου.

Ὁ αὐτοκράτωρ ποὺ ἔκλεισε τοὺς Ἱερούς Ναοὺς ἐκάη!


Γράφει ὁ κ. Ἀντώνιος Κων. Κτενᾶς

Τὴν 30ήν Μαΐου μνήμη Ὁσίου Ἰσαακίου ἡγουμένου Ἱερᾶς Μονῆς τῶν Δαλμάτων.

Σεβαστοὶ Πατέρες, ἀγαπητοὶ ἀδελφοὶ ἐν Κυρίῳ, θαυμάσατε παρακαλῶ τὸ τέλος βασιλιᾶ, ποὺ δὲν ἄνοιξε τὶς Ἐκκλησίες τῶν Ὀρθοδόξων.

Ὁ Ἅγιος Ἰσαάκιος – διαβάζουμε στὸ Συναξάρι τῆς ἡμέρας αὐτῆς 30ῆς Μαΐου -μὲ ἐντολὴ ποὺ εἶχε πάρει ἀπὸ τὸν Θεό, ἀπευθύνθηκε μέ παρρησία στὸν βασιλιά Οὐάλη 3 φορές.

Τὴν πρώτη φορά «οὗτος ὁ μακάριος συμβουλεύων ἅμα καὶ παρακαλῶν ἀνοῖξαι τὰς τῶν Ὀρθοδόξων Ἐκκλησίας… εἰ μὴ μέλλοι, ἀπὸ προσώπου τῶν ἐχθρῶν ἐν πολέμῳ φυγῶν, ἀπολέσθαι.

ΟΤΑΝ ΚΑΠΟΙΟΣ ΚΟΙΝΩΝΕΙ ΑΝΑΞΙΑ ΚΙΝΔΥΝΕΥΕΙ ΝΑ ΔΑΙΜΟΝΙΣΤΕΙ, ΝΑ ΑΡΡΩΣΤΗΣΕΙ ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΘΑΝΕΙ - π. Σάββας Αχιλλέως


«Δεν μπαίνει όπου και νά ναι ο διάβολος. Μπαίνει εκεί που υπάρχει αιτία. Όταν είσαι μες στην πορνεία και έρχεσαι και κοινωνείς, τι θα σου κάνει ο διάβολος; 
 
Θα μπει μέσα σου όπως μπήκε εις τον Ιούδα. Μόλις κοινώνησε ο Ιούδας, τότε μπήκε ο διάβολος μέσα του! Μη νομίζουμε ότι είναι εύκολο πράγμα να ξεκινάς από εκεί και να πηγαίνεις να κοινωνείς. 
 
Αν δεν είσαι έτοιμος, μη πας να κοινωνήσεις! Μη νομίζεις ότι είναι αστεία πράγματα, εκεί είναι ένας Θεός ολόκληρος! Εμείς πηγαίνουμε εκεί, ανοίγουμε το στόμα μας, γελούμε και φεύγουμε. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2020

Ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανὸς ὁ Ὁμολογητής Ἐπίσκοπος Κυζίκου 


Ψυχὴς πολὺν θεὶς Αἰμιλιανὸς λόγον,
Τῆς σαρκος ἠλόγησεν ἄχρι καὶ τέλους.
Ὀγδόῃ Αἰμιλιανοῦ ὀστέα δέξατ' ἄρουρα.

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος θέλοντας νὰ τονίσει τὴν μεγάλη σημασία τῆς ὁμολογίας τῆς πίστης μας πρὸς τὸν Χριστό, εἶπε: «Ἔχοντες οὒν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας». Ἀφοῦ, δηλαδή, ἔχουμε μεγάλο Ἀρχιερέα, ποὺ ἔχει πλέον περάσει ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ μπῆκε στὴν αἰώνια κατάπαυση, ὅπου μᾶς περιμένει, ποὺ δὲν εἶναι ἁπλὸς ἄνθρωπος, ἀλλὰ εἶναι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἃς κρατᾶμε καλὰ τὴν ὁμολογία τῆς πίστης μας πρὸς Αὐτόν, τὸν Κύριο καὶ Σωτῆρα μας Ἰησοῦ Χριστό.

Παρασκευή 7 Αυγούστου 2020

Νώντας Σκοπετέας: Κάντε κομποσχοίνι νά μέ πάρει ὁ Χριστός!


Πάντοτε ἡ ὁσιακὴ τελευτὴ ἑνὸς ἀνθρώπου, μένει ἀνεξίτηλη στὴν μνήμη ὅσων ἀξιώθηκαν νὰ παρευρεθοῦν στὶς στερνὲς ἐκεῖνες ὧρες ποὺ ὅλα τὰ φυσιολογικὰ καὶ τὰ συνηθισμένα , παραχωροῦν τὴν θέση τους αὐτοδίκαια στὰ ὑπερφυῆ καὶ στὰ ἀσυνάντητα. 

Οἱ στιγμὲς τῆς μετάβασης ἐκ τοῦ Θανάτου εἰς τὴν Ζωήν. Φοβερὴ ἡ ὥρα τούτη! Ὅσο κι ἂν ἔχουμε ἐξοικειωθεῖ μὲ αὐτὴν τὴν διαδρομή, ὅταν καλούμαστε νὰ τὴν βιώσουμε δίπλα σὲ δικούς μας ἀνθρώπους, κάνουμε τὰ πάντα ἔστω γιὰ μιὰ μικρὴ ἀναστολή. 

Παλεύουμε γιὰ λίγες μέρες, ὧρες, γιὰ λίγες ἀκόμα ἀνάσες! Σκεφτόμαστε τὰ ὁσιακὰ τέλη ἁγίων τῶν προσφάτων αἰώνων σὲ κάποιες πρόσφατες σελίδες τοῦ συναξαριοῦ, καὶ διαπιστώνουμε πὼς κάποιοι ἀκόμα καὶ ἀπὸ ἐκείνους τοὺς ἐπιγείους ἀγγέλους πάλεψαν νὰ κρατηθοῦν στὴν ζωὴ μέσα στὸ δωμάτιο ἑνὸς νοσοκομείου μὲ τὴν βοήθεια φαρμάκων καὶ ἰατρῶν.


Σάββας Ἠλιάδης: Περὶ ἀγαστῆς συνεργασίας ὁ λόγος!


Μπορεῖ νὰ ἀναρωτηθεῖ κάποιος γιὰ τὴ θέση τῆς Ἐκκλησίας στὴν ἐν Ἑλλάδι πραγματικότητα: Ποιὸ εἶναι τὸ χαρακτηριστικὸ γνώρισμα, τὸ ὁποῖο διαμορφώνει καὶ καθιστὰ τὴν Ἐκκλησία ξεχωριστὸ σῶμα μέσα στήν κοινωνία ποὺ ζοῦμε, ὥστε νὰ ἐντυπώνεται κατὰ τὴν παραβολὴ ὡς εἰκόνα «λύχνου ἐπὶ τὴν λυχνίαν» καὶ νὰ προσελκύει μὲ αὐτὴν τὴν εἰδοποιὸ διαφορὰ τὴν προσοχὴ τοῦ ἀνήσυχου καὶ καλοπροαίρετου ἀνθρώπου καὶ χάριτι Θεοῦ νὰ τὸν ὁδηγεῖ στὴν ἀγκαλιά της; Κοινωνία καὶ Ἐκκλησία: ποιὰ ἡ διαφορὰ αἰσθητῶς, ἐμπειρικῶς, πρακτικῶς καὶ ὄχι θεωρητικῶς, θεολογικῶς ἢ φιλοσοφικῶς.

Μὲ λίγη προσοχὴ καὶ καλὴ ἀνησυχία, δὲν μπορεῖ νὰ μὴν εἰσπράξει κανεὶς τὸ μήνυμα ποὺ προσφέρει ἡ εἰκόνα, ἀνθρωπίνως τοὐλάχιστον, αἴσθημα ἀπαισιοδοξίας, μὲ προοπτικὲς μὴ ἀναστρέψιμες. Βλέποντας δὲ τὴν σημερινὴ ἐκκλησιαστικὴ ἡγεσία σιωπῶσα μέν, ἐκφραζομένη δὲ πάντοτε «διά τοῦ» ἢ «διά τῶν» εἰδικῶν καὶ εἰδικῶς ἐντεταλμένων προσώπων, τουτέστιν παραμένουσα παροπλισμένη καὶ φιμωμένη, ἀδυνατεῖ ἡ ψυχὴ νὰ συναρμόσει, νὰ διαμορφώσει μέσα της ὡς εἰκόνα καὶ νὰ ἀπολαύσει βιωματικὰ καὶ πρακτικὰ τὴν εὐαγγελικὴ παραγγελία τῆς «συναλιζομένης» ἐν Χριστῷ ζώσης Ἐκκλησίας.

Η ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΗ ΜΑΣΚΟΦΟΡΙΑ ΜΕΣΑ ΣΤΟΥΣ ΙΕΡΟΥΣ ΝΑΟΥΣ ΚΑΘΙΣΤΑ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΤΗΝ ΣΥΓΚΛΗΣΗ ΣΥΝΟΔΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΡΧΙΑΣ.


Γράφει ὁ Φώτιος Μιχαήλ

Σέ Σύνοδο τῆς Ἱεραρχίας, οἱ ἐπίσκοποι εἶναι ὅλοι τους ὑποχρεωμένοι (ὀνομαστική ψηφοφορία) νά λάβουν ἀνοιχτά θέση ἀπέναντι στό ὑπό συζήτηση θέμα (ὑποχρεωτική φιμωτροφορία μέσα στούς ἱερούς ναούς). Καί νά τό κάνουν αὐτό ὄχι μονολεκτικῶς ἤ μέ ἐπιχειρήματα ἀντλούμενα ἀπό τόν χῶρο τῆς πολιτικῆς ὀρθότητας, ἀλλά μέ ἀναφορές στό ἀνεξάντλητο χρυσορυχεῖο τῆς Ἁγιοπατερικῆς μας Παραδόσεως.

Ἡ τελική τους συνοδική ἀπόφαση, ἐάν μέν εἶναι πειστικά καί ξεκάθαρα βασισμένη πάνω στόν Λόγο τοῦ Εὐαγγελίου καί στήν Ἁγιοπατερική μας Παράδοση, τότε τό πλήρωμα τῆς Ἐκκλησίας (πού καί μυαλό ἔχει καί πού ἀγρυπνεῖ) θά τήν ἐπικροτήσει καί θά τήν άποδεχθεῖ.

Διαβάστε το αφήγημα επόπτου δημόσιας υγείας και αποβάλλετε τις ανοησίες της προπαγάνδας που στοχεύει στην εξόντωση της λογικής και του Ανθρώπου...


ΠΑΡΛΑΠΙΠΑΣ: ΩΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΟΙ ΜΕΤΑΦΕΡΟΥΜΕ ΚΑΘΕ ΑΠΟΨΗ ΤΟΥ ΚΑΘΕ ΠΟΛΙΤΗ. ΓΡΑΦΟΥΜΕ ΤΗΝ ΔΗΜΟΣΙΑ ΓΝΩΜΗ ΚΑΙ ΑΠΟΨΗ ΩΣ ΕΧΕΙ! ΜΕ ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΚΑΝΟΥΜΕ ΠΡΑΞΗ ΤΟ ΛΕΙΤΟΥΡΓΗΜΑ ΤΗΣ ΕΛΕΥΘΕΡΗΣ ΔΗΜΟΣΙΟΓΡΑΦΙΑΣ!
ΚΑΘΕ ΦΙΜΩΣΗ ΕΙΝΑΙ ΠΡΑΞΗ ΦΑΣΙΣΜΟΥ!

Ιωάννης Γκόκας

Διαβάστε το αφήγημα επόπτου δημόσιας υγείας και αποβάλλετε τις ανοησίες της προπαγάνδας που στοχεύει στην εξόντωση της λογικής και του Ανθρώπου...

"Όταν ήμουν εκπαιδευόμενος, μας είχαν πάει με την Σχολή μου στο Νοσοκομείο Σωτηρία, που τότε νοσηλεύονταν κυρίως φυματικοί, προκειμένου να διδαχθούμε τα μέτρα προφύλαξης από την φυματίωση.