Πέμπτη 2 Δεκεμβρίου 2021

Δημήτριος Παπαδημόπουλος : Κύριε Μητσοτάκη, καὶ ὁ Χίτλερ παρόμοιο «ἐνδιαφέρον» ἐπεδείκνυε καὶ παρόμοιες μεθόδους «πειθοῦς» ἐφάρμοζε!

 

Μικροψυχία καὶ ἐκδίκηση ἐπειδὴ σᾶς καταλάβαμε..!

Ἐπιβολή, ἐκ μέρους ἐνὸς ναζιστικοῦ καθεστῶτος, ἰατρικῆς πράξης, ὑπὸ τὴν ἀπειλὴ χαρατσιοῦ 100 εὐρώ, σὲ ἀνθρώπους ἀνέργους ἐξ αἰτίας τῆς οἰκονομικῆς κρίσης (ποὺ τὸ -ὑπό διαφόρους ἐκπροσώπους- ἴδιο καθεστὼς προκάλεσε), τοὺς ὁποίους στὰ 60 τους ἔτη κανένας πιὰ δὲν προσλαμβάνει, ἤ χαμηλοσυνταξιούχους, ὅλους μὲ εἰσοδήματα πολὺ κάτω ἀπὸ τὸ ὅριο τῆς φτώχειας!

Καί, κατὰ τὸν σύγχρονο Τσολάκογλου μὲ τὸ βλέμμα ψυχάκια, αὐτὸ δὲν εἶναι τιμωρία, ἀλλὰ «ἐνδιαφέρον» καὶ «πειθώ»!

Κατακεραύνωσε τον Μητσοτάκη ο καθηγητής Βαθιώτης! Χαρακτήρισε τους Έλληνες ως βρεφοποιημένους πολίτες και πολιτικό παιδεραστή τον Πρωθυπουργό – HXHTIKO Focus FM


Φόβους περί της υποχρεωτικότητας του εμβολίου κατά της covid-19 είχε εκφράσει ήδη μιλώντας στον Focus FM από τις 19/4 ο Νομικός, πρώην Αναπληρωτής Καθηγητής Ποινικού Δικαίου της Νομικής Σχολής Δημοκριτείου Πανεπιστημίου Θράκης, Κωνσταντίνος Βαθιώτης.

«Δυστυχώς δεν έκανα λάθος, του μελετάω κάθε μέρα εδώ και 20 μήνες. Το πρόβλημα είναι ότι ο ελληνικός λαός είναι ακόμα στον καναπέ του. Αυτός που έγραψε το χθεσινό κείμενο πρέπει να ήταν ή πιωμένος ή να είχε πάθει εγκεφαλικό. Μελετώντας αυτά που είπε πραγματικά δεν το πίστευα αυτά που άκουγα» σημείωσε.

«Πως και δεν κυκλοφόρησε από τα συστημικά παπαγαλάκια, η πληροφορία της υποχρεωτικότητας της ηλικιακής ομάδα 60 και άνω; Πρόκειται για απόλυτο αιφνιδιασμό. Η κυβέρνηση αντιμετωπίζει τους πολίτες σα να είναι βρέφη, με τη λογική του παιδεραστή. Είμαστε τα αιχμάλωτα, συστηματικά κακοποιούμενα βρέφη τους.  Τι πέτυχε λοιπόν ο πολιτικός παιδεραστής κος Μητσοτάκης με τον αιφνιδιασμό αυτόν; Τρομοκράτησε τους βρεφοποιημένους πολίτες, προκαλώντας τους ένα ισχυρό σοκ. Στον πανικό τους κάποιοι ηλικιωμένοι ήδη έκλεισαν ραντεβού για να γλιτώσουν. Κάποιοι άλλοι όμως, ένιωσαν τέτοια ταραχή που από χθες μετρούν συνεχώς την πίεσή τους. 

Ἅγιος Προκόπιος τῆς Βιάτκα ὁ Σιωπηλός διά Χριστόν Σαλός


Ο άγιος έζησε το 16ο-17ο αιώνα στη Ρωσική πόλη Βιάτκα. Όταν ήταν σε ηλικία 12 ετών κτυπήθηκε από ένα κεραυνό που τον άφησε αναίσθητο και ακολούθως σε πολύ κακή κατάσταση, τον πήγαν στον ηγούμενο της μονής Κοιμήσεως της Θεοτόκου μετέπειτα άγιο Τρύφωνα ( +8 Οκτωβρίου ) , ο οποίος προσευχήθηκε και τον γιάτρεψε. Το γεγονός το συγκίνησε και φεύγοντας από τους γονείς του πήγε σε ένα γειτονικό χωριό στο ναό της αγίας Αικατερίνης , όπου υπηρέτησε τον εκεί ναό κοντά στον άγιο Ιλαρίωνα.

Ο άγιος Πορφύριος παρηγορεί τον κόσμο

 

Όταν είχα περάσει μια μεγάλη δοκιμασία με την υγεία μου και ήμουν πολλούς μήνες άρρωστος, όταν ανέρρωσα συνάντησα τον Γέροντα Πορφύριο και με ρώτησε:

– Τι κάνεις;

– Δόξα τω Θεώ, Γέροντα, καλά είμαι. Ευχαριστώ για τις προσευχές σας.

– Μμμ, δεν είσαι καλά, μωρέ.

– Καλά είμαι, Γέροντα, διότι πράγματι ένοιωθα καλά.

– Όχι, λέει, δεν είσαι καλά. Όπως ήσουν, δεν είσαι, και όντως είχε δίκαιο, όπως έδειξαν τα πράγματα στην συνέχεια.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 2 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021

Ὁ Ὅσιος Πορφύριος ὁ Θαυματουργός ο Καυσοκαλυβίτης



Ο όσιος Γέρων Πορφύριος, κατά κόσμον Ευάγγελος Μπαϊρακτάρης, γεννήθηκε στις 7 Φεβρουαρίου 1906 μ.Χ., στην Εύβοια, στο χωριό Άγιος Ιωάννης της επαρχίας Καρυστίας. Οι γονείς του, Λεωνίδας Μπαϊρακτάρης και Ελένη, το γένος Αντωνίου Λάμπρου, ήταν ευσεβείς και φιλόθεοι άνθρωποι. Ο πατέρας του, μάλιστα, ήταν ψάλτης στο χωριό και είχε γνωρίσει προσωπικά τον Άγιο Νεκτάριο. Η οικογένειά του ήταν πολυμελής και οι γονείς, φτωχοί γεωργοί, δυσκολεύονταν να τη συντηρήσουν. Γι’ αυτό ο πατέρας υποχρεώθηκε να φύγει στην Αμερική, όπου δούλεψε στην κατασκευή της διώρυγας του Παναμά.

Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Όσιος Σωφρόνιος τού Έσσεξ †: «Όταν η μία ή η άλλη επιδημία αφαιρούσε ζωές μοναχών»...


~ Θα σας πω κάτι φοβερό. Όταν ζούμε ως χριστιανοί στον κόσμο αυτό, πειθόμαστε ότι η σκέψη του κόσμου δεν συμπίπτει πουθενά με τον Χριστό. Και η πορεία της δικής μας σκέψεως δεν συμπίπτει καθόλου με τη σκέψη του κόσμου.

Πρόσφατα διαβάσαμε στον Βίο του Μεγάλου Παχωμίου ότι...

όταν η μία ή η άλλη επιδημία αφαιρούσε πολλές ζωές μοναχών, αυτοί το θεωρούσαν ως συγκομιδή αγίων. Ενώ για άλλους αυτό αποτελεί συμφορά... (...)

Στην αρχή του πολέμου, όταν ήδη υπήρχε απειλή της εισβολής των Γερμανών και των Βουλγάρων στην Ελλάδα, ήρθε στη μνήμη μας κάποια προφητεία, ότι θα έρθουν εχθροί και θα εξολοθρεύσουν όλους τους αγιορείτες μοναχούς...

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Ο ΠΑΤΕΡΑΣ ΣΤΥΛΙΑΝΟΣ ΚΑΡΠΑΘΙΟΥ

 

ΑΣΤΡΑΨΕ ΚΑΙ ΒΡΟΝΤΗΞΕ Ο ΝΕΟΣ ΠΑΠΑΦΛΕΣΣΑΣ ΣΤΗΝ ΤΗΛΕΟΡΑΣΗ!!ΔΕΙΤΕ ΤΟΝ ΚΑΙ ΑΚΟΥΣΤΕ ΤΟΝ!! || 30/11/2021

Δημήτρης Δασκαλάκης: Η πανδημία του κορωνοϊού ως ενδημικό φαινόμενο ολοκληρωτισμού στις δυτικές κοινωνίες

 

Στον εφιαλτικό κυριολεκτικά κόσμο που μας ετοιμάζουν, και τον οποίο με εξαιρετική σαφήνεια σκιαγραφεί στο άρθρο του ο έγκριτος νομικός κ. Δημήτρης Δασκαλάκης, ώστε να αντιληφθούμε άπαντες τι μας περιμένει, εμβολιασμένους και ανεμβολίαστους, αν δεν εξεγερθούμε, θα διαφοροποιηθώ μόνον ως προς τις τελευταίες δώδεκα λέξεις..

Ο κόσμος που γνωρίσαμε και αγαπήσαμε, δεν έχει καμία σχέση με τον κόσμο που πρωτογνωρίσαμε και πρωταγαπήσαμε εμείς οι νεώριμοι…

Γιατί τα τελευταία πενήντα χρόνια, αυτός ο κόσμος διαλύθηκε και σάπισε…

Ν.Μηταράκης: «Δεν έχουμε κανέναν θάνατο σε μετανάστη» - Μόνο οι Έλληνες πεθαίνουν από Covid-19

 

«Δεν έχει πεθάνει κανείς από κορωνοϊό σε δομή φιλοξενίας μεταναστών», είπε χαρακτηριστικά ο Ν.Μηταράκης

Τον καθηγητή Νίκο Σύψα, ο οποίος είχε δηλώσει ότι οι παράνομοι μετανάστες δεν κινδυνεύουν από τον κορωνοϊό γιατί είναι νέοι, θυμήθηκε ο υπουργός Μετανάστευσης και Ασύλου, Νότης Μηταράκης, καθώς υποστήριξε ότι στις δομές φιλοξενίας δεν έχει πεθάνει κανείς από κορωνοϊό. 

Ο υπουργός ερωτηθείς για τα μέτρα που λαμβάνονται στις κλειστές δομές λόγω και της πανδημίας του κορωνοϊού, αναφέρθηκε στην εφαρμογή του σχεδίου «Αγνοδίκη» και σημείωσε ότι «προς ώρας δεν έχει υπάρξει απώλεια ανθρώπινης ζωής στις δομές φιλοξενίας μεταναστών παρά τον πληθυσμό που φιλοξενούν».

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ

 

Ὁ χωρὶς σκέψη σεβασμὸς πρὸς τὴν ἐξουσία
εἶναι ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς ἀλήθειας.
(Αλβέρτος Αϊνστάϊν)

 
27 Ἀπριλίου τοῦ 1941. ἡ Ἀθήνα ξυπνοῦσε ἀπελπισμένη. Κλεισμένοι στὰ σπίτια τους οἱ Ἕλληνες  περίμεναν μὲ ἀγωνία   τὴν ἐπέλαση  τῶν κατακτητῶν. Μιὰ φωνὴ ἀκούγεται ἀπὸ  τὸ ἐλεύθερο γιὰ λίγο ἀκόμη ραδιόφωνο, ἐπιχειρῶντας νὰ δώσει κουράγιο στοὺς  Ἕλληνες. Ὁ  ἐκφωνητὴς τοῦ Ραδιοφωνικοῦ Σταθμοῦ Ἀθηνῶν, Κωνσταντῖνος Σταυρόπουλος, μετέδιδε μὲ τὴ χαρακτηριστική του φωνή, στεντόρεια, ἀνδρεία, σταθερή, ἐμψυχωτική.
 
Μιὰ φωνὴ ποὺ ρίζωνε στὸ «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ»  τοῦ Λεωνίδα, στὸ «ΟΧΙ»  τοῦ 1940, στὸ «ὑπὲρ πίστεως  πατρίδος» τοῦ γέρου τοῦ Μοριᾶ.
Λίγα μόλις δευτερόλεπτα μιᾶς ἀνακοίνωσης, ἑνὸς χαιρετισμοῦ, μιᾶς προτροπῆς, τοῦ ἀέναου Χρέους  τῶν Ἑλλήνων. Αὐτὴ ἡ φωνὴ ποὺ περίκλειε μέσα της ἱστορία αἰώνων, τὸ αἷμα πεσόντων, τὴ χαρὰ τοῦ στρατοῦ ποὺ ἀναχωροῦσε στὸ Ἀλβανικὸ μέτωπο, τὴ  χαρμολύπη  τῆς χαροκαμένης μάνας ποὺ μόλις πληροφορήθηκε  τὴ θυσία  τοῦ σπλάχνου της.

Ἡ Πατερική Στάση γιά τά Ἐμβόλια: Συνέντευξη μέ τόν π. Σάββα Ἁγιορείτη (3/3)

 
Σε αυτό το τρίτο μέρος της νέας μας τριμερούς συζήτησης (2/3) με τον Αρχιμανδρίτη Σάββα Αγιορείτη, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 2021, συζητάμε:

1. Το θέμα της υπακοής στο κράτος και στην ηγεσία της εκκλησίας /Το θεμα τις υπακοής στο κρατος και στην διοίκηση της εκκλησίας.

2. Το μέλλον της Ορθοδοξίας./Το μέλλον της Ορθοδοξίας.

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ ΤΟΥ 1821 Τὰ αἴτια τῆς δουλείας καὶ τῆς ἀπελευθέρωσης

 
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Εἰσαγωγικὰ

Τὸ κείμενο ποὺ ἀκολουθεῖ εἶναι μία ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία ποὺ ἐκφωνήθηκε ὡς κήρυγμα στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης κατὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στὶς 25 Μαρτίου τοῦ 2012, ποὺ συνέπιπτε ἡμέρα Κυριακή. Ἀσχολούμενος αὐτὸν τὸν καιρὸ μὲ τὴν ἔκδοση μικροῦ ἀριθμοῦ ὁμιλιῶν μου (ἑκατὸν πενήντα περίπου), ἀπὸ τὶς πολὺ περισσότερες ποὺ ἐξεφώνησα (γύρω στὶς χίλιες πεντακόσιες) κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ἐπὶ εἴκοσι τέσσερα ἔτη διακονίας μου στὸν ἐν λόγῳ Ἱερὸ Ναὸ (1993-2017), συνήντησα ὡς δοκίμιο πρὸς διόρθωση καὶ τὴν παρούσα ὁμιλία ποὺ ἀναφέρεται στὰ αἴτια ποὺ προκάλεσαν τὴν ὑποδούλωση στοὺς Τούρκους τὸ 1453 καὶ τὴν ἀποτίναξη τοῦ ζυγοῦ τῆς δουλείας τὸ 1821.

Ὄχι εἰς τὴν ἐπίσκεψιν τοῦ Ἀνθέλληνος Φραγκίσκου εἰς τὴν Πατρίδα μας!

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ τελικὰ ὅτι θὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ βεβήλωση, γιὰ μία ἀκόμα φορά, τῶν αἱματοβαμμένων χωμάτων τῆς πατρίδος μας, ἀπὸ τὸν ἀμετανόητο αἱρεσιάρχη καὶ ὁρκισμένο ἀνθέλληνα «Πάπα». 
 
Θὰ πατήσει τὰ ἁγιασμένα χώματά μας, ἀπὸ τὶς 2 – 6 Δεκεμβρίου, ὕστερα ἀπὸ πρόσκληση τῆς ΠτΔ κ. Κ. Σακελλαροπούλου, γιὰ νὰ «τιμήσει» τὴν ἐπέτειο ἑορτασμοῦ τῶν 200 χρόνων τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως, ἀδιαφορώντας ἂν ὁ «ἀλάθητος» ἐνσαρκώνει τὴν χείριστη μορφὴ ἀνθελληνισμοῦ τῆς ἐθνικῆς μας ἱστορίας, ἂν τὸ Βατικανὸ ὑπῆρξε ἕνα ἀπὸ τὰ πλέον ὁρκισμένα ἀνθελληνικὰ κέντρα στὰ χρόνια τοῦ Ἐθνικοῦ μας Ἀγῶνα, ἐπιχαίροντας γιὰ τὶς ἀποτυχίες μας καὶ σιγοντάροντας καὶ ἐξωθῶντας τὸν εὐρωπαϊκὸ ἀνθελληνισμό! 

Ο Κούλης, ο Παύλος και το δούλεμα στο κόκκινο…


Δεν ξέρω ποιος έφτιαξε την εικόνα που βλέπετε, αλλά δεν μπορούσε να είναι πιο αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας!

Με τα όσα συμβαίνουν με την «πανδημία», έχουμε αφήσει τον Αλέξη Τσίπρα λίγο στα αζήτητα είναι η αλήθεια. Να όμως που ο Κυριάκος Μητσοτάκης φροντίζει να μας τον θυμίζει. Οχι για πολιτικά θέματα, αφού έτσι κι αλλιώς κι οι δύο στην ίδια πλευρά βρίσκονται, αλλά στα ψέμματα που πέφτουν βροχή! Κι ειλικρινά, σκέφτομαι να βγάλω νέο όνομα στον Κούλη: Κουλαλέξης! Και τον Τσίπρα σκέφτομαι να τον αποκαλώ Αλεξοκούλη!

Δε χαράσσουν μόνο την ίδια πολιτική. Συναγωνίζονται για το ποιος από τους δύο θα πει τα περισσότερα ψέμματα! Ποιος από τους δύο θα παραμυθιάσει καλύτερα τον ελληνικό λαό και ποιος θα υπηρετήσει καλύτερα τον Soros!

Νέο ρεσιτάλ ξεφτίλας από τον Κουλαλέξη είχαμε το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στα πλαίσια του προσυνεδρίου της ΝουΔούλας στα Ιωάννινα! Εκεί βρισκόταν νέοι άνθρωποι, οι οποίοι – αν μη τι άλλο – ονειρεύονται μία αξιοπρεπή εργασία με έναν αξιοπρεπή μισθό.

Η Κρητική Πολιτεία ενσωματώνεται στη Ελληνική επικράτεια [1 Δεκεμβρίου 1913]

 

Ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος και ο Πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος κατέρχονται στα Χανιά και υψώνουν την Ελληνική σημαία στο φρούριο Φιρκά, στο λιμάνι των Χανίων.
 
Με την συμβολική αυτή πράξη επισημοποιείται η Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.  
 
 Η Κρήτη πανηγυρίζει την Ένωσή της με την Ελλάδα!

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΛΑΦΟΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ !! ΜΕΡΟΣ ΕΒΔΟΜΟ

 

Συνεχίζουμε…

Κλιμακώνεται η επιστημονική ανάλυση. Ώστε όσο προχωράω τόσο μικραίνουν τα αποσπάσματα.

Γιατί κάθε παράγραφος σχεδόν που ακολουθεί είναι και ένας κόλαφος…

Το πρώτο μέρος ΕΔΩ, το δεύτερο μέρος ΕΔΩ,  

το τρίτο μέρος ΕΔΩ το τέταρτο μέρος ΕΔΩ

το πέμπτο μέρος ΕΔΩ και το έκτο μέρος ΕΔΩ

 ******************************
 
ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΜΕΡΟΣ ΕΒΔΟΜΟ

Κατάλογος ατόμων που υπέστησαν ακρωτηριασμό του ποδιού τους λίγο μετά τη λήψη της ένεσης COVID-19

 
 
Καθώς το τραίνο των εμβολιασμών κυλάει, οι ιστορίες για τρομακτικές παρενέργειες συνεχίζουν να συσσωρεύονται. Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης αναφέρονται μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις μεμονωμένα, αν αναφέρονται καθόλου, αγνοώντας σκόπιμα το ευρύτερο μοτίβο σοβαρών θρόμβων αίματος που συνδέονται άμεσα με τον εμβολιασμό. 
 
Σε αυτό το σημείο, τα στοιχεία φαίνονται να αρνούνται μόνο όταν αυτές οι περιπτώσεις δεν εξετάζονται μαζί ως ομάδα.

Ακολουθεί ένας κατάλογος ανθρώπων από όλο τον κόσμο που, μόλις τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες, ακρωτηριάστηκε το πόδι τους ως αποτέλεσμα του εμβολίου COVID-19.

Η δύναμη του Σταυρού


Το έτος 1994 κάποιος Αγιορείτης επισκέφθηκε το παλαιό Μοναστήρι του αγίου Διονυσίου στον Όλυμπο. Εκεί συνάντησε μία γιαγιά ευλαβέστατη που βοηθούσε τους προσκυνητές. Η γιαγιά ανέφερε στον μοναχό το εξής, και ήθελε να μάθη την γνώμη του, αν κάνη καλά:

«Όταν βλέπω κανένα φίδι στην αυλή του Μοναστηριού, εδώ έχει πολλά φίδια, το σταυρώνω και το φίδι κοκκαλώνει. Γίνεται σαν βέργα. Μετά το πιάνω και το πετάω έξω. Μου λένε μερικοί: “Χαζή είσαι που πιάνεις τα φίδια”, και εγώ τους λέω: 

“Γιατί είμαι χαζή; Ποιο είναι πιο δυνατό, το φίδι ή ο Σταυρός του Χριστού, πάνω στον οποίον σταυρώθηκε ο Χριστός και έσωσε τον κόσμο;”. Με την δύναμη του Σταυρού, όταν θέλω να ζυμώσω, βάζω αλεύρι και νερό, τα ανακατεύω, τα σταυρώνω, μετά σηκώνεται το προζύμι και κάνω ψωμί».

✶✶✶

Κάποιος μπουλντοζιέρης κατάκοπος από την εργασία του ξάπλωσε μία καλοκαιρινή νύχτα να ξεκουραστή. Αισθάνθηκε στον ύπνο του ένα βάρος να τον πιέζη και ξύπνησε αλλά δεν μπορούσε να αντιδράση. 

Έβλεπε ένα μαύρο, κάτι σαν σκυλί που προχωρούσε σιγά-σιγά προς το κεφάλι του και τον πλάκωσε. Πήγαινε να του βγη η ψυχή. 

Όταν όμως έφθασε μέχρι το στήθος, άκουσε μία φωνή: «Αν δεν είχες αυτό (τον Σταυρό) στο στήθος σου, θα έβλεπες τι θα πάθαινες», και αμέσως εξαφανίστηκε.

Ευχαρίστησε τον Θεό, έκανε τον σταυρό του και κατάλαβε πόσο μεγάλη είναι η δύναμη του Σταυρού που τυπικά φορούσε μέχρι τότε.

Από το βιβλίο: Ασκητές μέσα στον κόσμο, τ. Α’, Άγιον Όρος 2009, σελ. 386.

«Πᾶνος»

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ δικαιολογία δὲν φέρνει ἀνάπαυση

 

Ὅποιος δικαιολογεῖ τὸν ἑαυτό του, ἀνάπαυση δὲν βρίσκει. Δὲν ἔχει παρηγοριά. Αὐτὸν ποὺ δικαιώνει τὸν ἑαυτό του, ὁ ἑαυτός του τὸν δικαιώνει; Ὁ ἑαυτός του, ἡ συνείδησή του, δὲν τὸν δικαιώνουν, καὶ δὲν ἔχει ἀνάπαυση. Αὐτὸ δείχνει ὅτι φταίει. 
 
Πῶς τὰ ἔχει κανονίσει ὁ Θεός! Ἔδωσε στὸν ἄνθρωπο τὴν συνείδηση, φοβερό! Μπορεῖ νὰ ἐπιτύχη κάποιος αὐτὸ ποὺ θέλει εἴτε μὲ βάρβαρο τρόπο εἴτε μὲ πονηριὰ εἴτε μὲ κολακεία, ἀλλὰ ἀνάπαυση δὲν θὰ βρῆ. Ἀπὸ αὐτὸ μπορεῖ μόνος του νὰ διαπιστώση ὅτι δὲν βαδίζει καλά.

Ὅταν κάποιος δέχεται τὴν ἀδικία, εἶναι σὰν νὰ παίρνη μιὰ πνευματικὴ περιουσία καὶ χαίρεται. Ἐνῶ, ὅταν δικαιώνη τὸν ἑαυτό του, εἶναι σὰν νὰ ξοδεύη κάτι ἀπὸ τὴν περιουσία του καὶ δὲν νιώθει χαρά. Θέλω νὰ πῶ, δὲν ἔχει τὴν πνευματικὴ ἀνάπαυση ποὺ θὰ εἶχε, ἂν δὲν δικαίωνε τὸν ἑαυτό του. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021


Ὁ Προφήτης Ναούμ

 
Ναούμ, τὸν Ἑλκεσαῖον ἐκπεπνευκότα,
Ἕλκει πόθος με σμυρνίσαι σμύρνῃ λόγου.
Πρώτη ἐκ βιότοιο Δεκεμβρίου ᾤχετο Ναούμ.


Εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μικροὺς λεγομένους προφῆτες.

Ἔζησε τὸν 7ο αἰώνα πρὸ Χριστοῦ καὶ ἦταν ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Συμεών. Πατρίδα εἶχε τὴν Ἐλκεσέμ, γι’ αὐτὸ ὀνομάστηκε καὶ Ναοὺμ ὁ Ἐλκεσαῖος.

Τὸ βιβλίο τῆς προφητείας του ἀποτελεῖται ἀπὸ τρία μικρὰ κεφάλαια καὶ ἀφορὰ τὴν τύχη τῆς πόλης Νινευῆ.