Κυριακή 31 Ιουλίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Ἕνας χρόνος μετά...καλή ἀντάμωση παπᾶ Λιᾶ μας! Τό 3ο καί τελευταῖο μέρος τοῦ ἀφιερώματος στόν μακαριστό π. Ἠλία Ἀλευρᾶ

 
 
Τὸ 1ο μέρος ΕΔΩ καὶ τὸ 2ο ΕΔΩ
 
 
Ἕνας χρόνος μετά...καλή ἀντάμωση παπᾶ Λιᾶ μας! Τὸ 3ο καὶ τελευταῖο μέρος τοῦ ἀφιερώματος στὸν μακαριστὸ π. Ἠλία Ἀλευρᾶ

...28 Ἰουλίου 2021 ἦταν ἡ ἡμέρα τῆς μεταβάσεώς του ἐκ τοῦ Θανάτου εἰς τὴν Ζωὴν...

Τὸ τόσο ταλαιπωρημένο καὶ γερασμένο πρόσωπό του ξαναμεταμορφώθηκε! Μιὰ λέξη μόνο: Γαλήνη! Αὐτὴ τοῦ Παραδείσου! Τὸ πρὶν καὶ τὸ μετὰ... τὸ αἰώνιο!

Δημήτρης Δασκαλάκης: Ὁ κ. Πιερρακάκης σέ ρόλο Πυθίας καί ὁ πρόσφατος χρησµός του γιά τό µέλλον τῆς ἀνθρωπότητας!

 

Ἂν πράττουµε τὸ δίκαιο,
αὐτὸ θὰ µοιάζει σὰν νὰ προσφέρουµε θυσία στὸν Θεό.

(Ἀθανάσιος ὁ Μέγας)

 

κ. Πιερρακάκης µιλῶντας στὶς 29-4-2022 στὴν αἴθουσα τοῦ Βουλευτικοῦ στὸ Ναύπλιο, σὲ ἐκδήλωση ποὺ διοργάνωσε ὁ δῆµος Ναυπλιέων µὲ θέµα «200 Χρόνια µετὰ τὴν ἵδρυση τοῦ κράτους ἀπὸ τὸν Ἰωάννη Καποδίστρια - Ἡ ἐπανεκκίνηση τοῦ κράτους στὴν ψηφιακὴ ἐποχὴ» προέβη στὴν ἀκόλουθη πολιτικὴ δήλωση-χρησµὸ ποὺ ἔχει ὡς ἑξῆς: «Μὲ ἀφορµὴ τὸ παρελθὸν εἴµαστε ἐδῶ γιὰ νὰ µιλήσουµε γιὰ τὸ µέλλον. Γιατί στὸ µέλλον θὰ κριθοῦν ὅλα, ἀκόµη καὶ τὸ παρελθὸν ἐκ νέου». (Ἴδετε σχετικῶς: ΕΔΩ)

Ὁ κ. Πιερρακάκης ἐζήλωσε τὴν δόξα τῆς Πυθίας καὶ προέβη στὴν πιὸ πάνω ἀκατανόητη δήλωση, ποὺ ἄφησε ἄφωνους καὶ τοὺς ἐµπειρότερους πολιτικοὺς συντάκτες διότι ἐκφεύγει τῶν ὁρίων τῆς ὀρθολογικῆς ἑρµηνείας καὶ ἀνάλυσης καὶ ἀγγίζει περισσότερο τά ὅρια τοῦ χρησµοῦ καὶ ὡς ἐκ τούτου κάθε ἑρµηνευτικὴ προσέγγιση τοῦ περιεχοµένου τῆς δήλωσης κρίνεται ἐκ τῶν προτέρων ὡς παρακινδυνευµένη καὶ ἐπισφαλής.

Ὁ γράφων µολονότι ἀντιλαµβάνεται τὴν προφανῆ δυσχέρεια τῆς κατανόησης µιᾶς ἀντιφατικῆς καὶ ἀλληλοαναιρούµενης πολιτικῆς δήλωσης, ἐν τούτοις ἀνα­λαµβάνει τὴν φιλότιµη προσπάθεια τῆς ἀποκωδικοποίησης τοῦ πιθανοῦ µηνύµατός της.

Άγιος Πορφύριος: «Ο Θεός προνοεί και ενδιαφέρεται ως Πατέρας, αλλά σέβεται και την ελευθερία μας»

 

“Ο Θεός είναι αγάπη, δεν είναι απλός θεατής της ζωής μας. Προνοεί και ενδιαφέρεται ως Πατέρας μας που είναι, αλλά σέβεται και την ελευθερία μας. Δεν μας πιέζει.

Εμείς να έχουμε την ελπίδα μας στην πρόνοια του Θεού και, εφόσον πιστεύουμε ότι ο Θεός μας παρακολουθεί, να έχουμε θάρρος, να ριχνόμαστε στην αγάπη Του και τότε θα Τον βλέπουμε διαρκώς κοντά μας. Δεν θα φοβόμαστε μήπως παραπατήσουμε. Το σώμα του ανθρώπου, τόσο τέλειο! Μεγάλο εργοστάσιο, πίνει νερό, πηγαίνει στο στομάχι, στα νεφρά, καθαρίζει το αίμα. Η λειτουργία της καρδιάς, ολόκληρη αντλία, οι πνεύμονες, το συκώτι, η χολή, το πάγκρεας, ο εγκέφαλος, το νευρικό σύστημα, οι αισθήσεις, η όραση, η ακοή…

Εφαρμογή της Μεγάλης Επανεκκίνησης: Γιατί η ευλογιά των πιθήκων «κυκλοφορεί» μόνο σε χώρες όπου διανεμήθηκε το Pfizer;

 

 
Υπάρχει μια πολύ καλή πιθανότητα ότι η λεγόμενη «ευλογιά των πιθήκων», την οποία ο γράφων επιλέγει να αναφέρει ως «ευλογιά του pride», δεδομένου ότι κυρίως οι άνδρες ΛΟΑΤΚΙ προσβάλλονται και την μεταδίδουν, είναι απλώς ο «εμβολιασμένος» ιός της Wuhan κορωναϊός (COVID-19) που προκαλεί έρπητα ζωστήρα με διαφορετικό όνομα.
 
Σε μια προσπάθεια να συγκαλύψουν τις θανατηφόρες μακροπρόθεσμες επιπτώσεις της ένεσης mRNA (messenger RNA) της Pfizer – και ενδεχομένως και των άλλων – οι κυβερνήσεις του κόσμου συνεργάζονται με τα μέσα ενημέρωσης για να κατηγοριοποιήσουν την pridepox ως μια νέα πανδημία, ενώ η πραγματικότητα είναι ότι θα μπορούσε απλώς να είναι το αναπόφευκτο αποτέλεσμα των εμβολίων mRNA.  
 
Το Exposé News, το οποίο τείνει να διερευνά πιο βαθιά αυτού του είδους τα ζητήματα από ό,τι πολλές άλλες ανεξάρτητες πηγές μέσων ενημέρωσης, ανακάλυψε ότι οι μόνες χώρες στις οποίες το pridepox λέγεται τώρα ότι αποτελεί ζήτημα είναι εκείνες που διέθεσαν ευρέως την ένεση Chinese Virus της Pfizer (Σχετικό: Οι αξιωματούχοι στο Ηνωμένο Βασίλειο πιέζουν ήδη να κάνουν ενέσεις στα παιδιά με νέα «εμβόλια» για την «ευλογιά του pride».  

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,4] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ Η ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ ΣΤΗ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ» [21-7-1985] (Β140)


ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,4]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ἡ ΠΑΛΑΙΑ ΚΑΙ Ἡ ΚΑΙΝΗ ΔΙΑΘΗΚΗ Στὴ ΖΩΗ ΤΟΥ ΠΙΣΤΟΥ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 21-7-1985]

(Β140)

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος, ἀγαπητοί μου, ἐπιθυμῶντας νὰ βοηθήσει τοὺς πιστοὺς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ρώμης, γράφει τὰ ἑξῆς: «Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν, καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν». «Ἐμεῖς», λέγει, «οἱ δυνατοί, ἐμεῖς ποὺ νομίζομε ὅτι μπορεῖ νὰ ἔχομε κάποια δύναμη πνευματική, ἂς κρατήσομε τίς ἀτέλειες ἐκείνων οἱ ὁποῖοι ἔχουν ὀλιγοτέραν πνευματικὴ δύναμη». Καὶ γιὰ νὰ στηρίξει αὐτό, δηλαδὴ ὅτι δὲν πρέπει νὰ ὑπάρχει μία αὐταρέσκεια, «μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν», ἀλλὰ πρέπει νὰ βοηθοῦμε πραγματικὰ τοὺς ἄλλους, ἀναφέρεται σὲ ἕνα πρότυπον. Καὶ αὐτὸ τὸ πρότυπον εἶναι ὁ Ἰησοῦς Χριστός· «διὰ τὸν Ὁποῖον», λέγει, «ἐγράφῃ στὴν Παλαιὰ Διαθήκη: Οἱ ὀνειδισμοὶ τῶν ὀνειδιζόντων σὲ ἐπέπεσον ἐπ᾿ ἐμέ». Ὡς νὰ ἀποτείνεται ὁ Υἱὸς πρὸς τὸν Πατέρα λέγοντας: «Ἐκεῖνοι ποὺ ὀνείδιζαν Σένα, ὦ Πατέρα μου, τώρα ὀνειδίζουν Ἐμένα». Εἶναι ἀπὸ τὸν Ψαλμὸν 68, στίχος 10.

29/7/22 ΛΑΥΡΙΟ-LIVE : ΔΗΜ. ΑΝΤΩΝΙΟΥ (ΧΕΙΡΓ.,ΟΓΚΟΛΟΓ.,PhD, FRCS) -ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ (ΚΑΘ.ΠΟΙΝ.ΔΙΚΑΙΟΥ) - ΒΙΝΤΕΟ

 
 
" ΙΑΤΡΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΚΑΙ ΝΟΜΙΜΟΤΗΤΑ. 
 
Η ΕΛΕΥΘΕΡΙΑ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ. " ΛΑΥΡΙΟ (ΠΛΑΤΕΙΑ ΗΡΩΟΥ) - 29/7/22 
 
ΟΜΙΛΗΤΕΣ : ΚΩΝ/ΝΟΣ ΒΑΘΙΩΤΗΣ(ΚΑΘ.ΠΟΙΝΙΚΟΥ ΔΙΚΑΙΟΥ) ΔΗΜΗΤΡΗΣ ΑΝΤΩΝΙΟΥ (ΧΕΙΡΟΥΡΓΟΣ,ΟΓΚΟΛΟΓΟΣ,PhD, FRCS) ΚΑΙ ΙΑΤΡΟΙ ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ. 
 
 ΧΙΛΙΑΔΕΣ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΟΙ πανελλαδικώς ΣΕ ΑΝΑΣΤΟΛΗ ΑΠΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΚΑΙ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ. 
 
7.500 ΑΠΟ ΤΟ Ε.Σ.Υ ΚΑΙ ΟΙ ΥΠΟΛΟΙΠΟΙ 8.000 ΑΠΟ ΙΔΙΩΤΙΚΟ ΤΟΜΕΑ 
 
11 ΜΗΝΕΣ ΑΠΛΗΡΩΤΟΙ - 11 ΜΗΝΕΣ ΑΝΑΣΤΟΛΗΣ - 11 ΜΗΝΕΣ ΣΤΟΥΣ ΔΡΟΜΟΥΣ...

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 9,27-35] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΩΦΟΥ


ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 9,27-35]

Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΩΝ ΔΥΟ ΤΥΦΛΩΝ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΚΩΦΟΥ

«Καὶ παράγοντι ἐκεῖθεν τῷ Ἰησοῦ ἠκολούθησαν αὐτῷ δύο τυφλοὶ κράζοντες καὶ λέγοντες· ἐλέησον ἡμᾶς, υἱὲ Δαυΐδ (:Καὶ ἐνῶ ἔφευγε ἀπὸ ἐκεῖ ὁ Ἰησοῦς, Τὸν ἀκολούθησαν δύο τυφλοί, οἱ ὁποῖοι φώναζαν δυνατὰ καὶ ἔλεγαν: "Σπλαχνίσου μας καὶ θεράπευσέ μας, ἔνδοξε ἀπόγονε τοῦ Δαβίδ"). Ἐλθόντι δὲ εἰς τὴν οἰκίαν προσῆλθον αὐτῷ οἱ τυφλοί, καὶ λέγει αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς· πιστεύετε ὅτι δύναμαι τοῦτο ποιῆσαι; λέγουσιν αὐτῷ· ναί, Κύριε (:Καὶ ὅταν ἔφθασε στὸ σπίτι, ἦλθαν κοντά Του οἱ τυφλοί, καὶ ὁ Ἰησοῦς τοὺς λέει: "Πιστεύετε ὅτι ἔχω τὴ δύναμη νὰ κάνω αὐτὸ ποὺ μοῦ ζητᾶτε;" Καὶ ἐκεῖνοι τοῦ ἀπαντοῦν: "Ναί, Κύριε"). Τότε ἥψατο τῶν ὀφθαλμῶν αὐτῶν λέγων· κατὰ τὴν πίστιν ὑμῶν γενηθήτω ὑμῖν (:Τότε ἄγγιξε μὲ τὰ δάκτυλά Του τὰ μάτια τους καὶ τοὺς εἶπε: "Ἄς γίνει αὐτὸ ποὺ ζητᾶτε σύμφωνα μὲ τὴν πίστη σας"). Καὶ ἀνεῴχθησαν αὐτῶν οἱ ὀφθαλμοί (:Καὶ ἀνοίχτηκαν τὰ μάτια τους)» [Ματθ. 9, 27-30].

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Ζ' Ματθαίου 31 Ἰουλίου 2022

 
 
Ἐωθινόν

Ἦχος πλ. β´ - Ἑωθινόν Ζ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 1 - 10

1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωῒ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ βλέπει τὸν λίθον ἠρμένον ἐκ τοῦ μνημείου. 2 τρέχει οὖν καὶ ἔρχεται πρὸς Σίμωνα Πέτρον καὶ πρὸς τὸν ἄλλον μαθητὴν ὃν ἐφίλει ὁ Ἰησοῦς, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἦραν τὸν Κύριον ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ οὐκ οἴδαμεν ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 3 ἐξῆλθεν οὖν ὁ Πέτρος καὶ ὁ ἄλλος μαθητής καὶ ἤρχοντο εἰς τὸ μνημεῖον. 4 ἔτρεχον δὲ οἱ δύο ὁμοῦ· καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς προέδραμε τάχιον τοῦ Πέτρου καὶ ἦλθε πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, 5 καὶ παρακύψας βλέπει κείμενα τὰ ὀθόνια, οὐ μέντοι εἰσῆλθεν. 6 ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα, 7 καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον. 8 τότε οὖν εἰσῆλθε καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς ὁ ἐλθὼν πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ εἶδε καὶ ἐπίστευσεν· 9 οὐδέπω γὰρ ᾔδεισαν τὴν γραφὴν ὅτι δεῖ αὐτὸν ἐκ νεκρῶν ἀναστῆναι. 10 ἀπῆλθον οὖν πάλιν πρὸς ἑαυτοὺς οἱ μαθηταί

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 31 ΙΟΥΛΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Εὐδόκιμος 


Τὸν θεῖον Εὐδόκιμον, ᾧ βίος γέλως,
Τὸ θεῖον εὐδόκησεν ἐκστῆναι βίου.
Δέχνυται Εὐδόκιμον πρώτῃ τάφος ἐν τριακοστῇ.

Ὁ Ἅγιος Εὐδόκιμος γεννήθηκε στὴ Καππαδοκία καὶ ἔδρασε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορα Θεόφιλου (829 – 842).

Οἱ γονεῖς του Βασίλειος καὶ Εὐδοκία ἦταν ἄνθρωποι πλούσιοι καὶ εὐσεβεῖς. Ἡ ὀρθόδοξη οἰκογένειά του τὸν ἀνέθρεψε σύμφωνα μὲ τὶς ἐπιταγὲς τοῦ Εὐαγγελίου καὶ γρήγορα ὁ Εὐδόκιμος διακρίθηκε γιὰ τὸ ἦθος καὶ τὶς ἀρετές του.

Σάββατο 30 Ιουλίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,1-7] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ρωμ. 15,1-7]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

Ἀφοῦ λοιπὸν ὁ Παῦλος ἀπέδωσε τὴν δοξολογία πρὸς τὸν Θεό, πάλι ἀπὸ τὴν εὐχὴ προχωρεῖ σὲ παραίνεση, στρέφοντας τὸν λόγο στοὺς πιὸ δυνατοὺς κατὰ τὴν πίστη καὶ λέγοντας τὰ ἑξῆς: «Ὀφείλομεν δὲ ἡμεῖς οἱ δυνατοὶ τὰ ἀσθενήματα τῶν ἀδυνάτων βαστάζειν, καὶ μὴ ἑαυτοῖς ἀρέσκειν (:ὀφείλουμε ἐμεῖς οἱ δυνατοὶ στὴν πίστη καὶ στὴν ἀρετὴ νὰ δείχνουμε ἀνεκτικότητα καὶ συμπάθεια στὶς ἀδυναμίες τῶν ἀδυνάτων στὴν πίστη ἀνθρώπων καὶ νὰ μὴν κάνουμε ἐκεῖνα ποὺ ἀρέσουν στὸν ἑαυτό μας)» [Ρωμ. 15,1].

Εἶδες πῶς ἐξύψωσε αὐτοὺς μὲ τοὺς ἐπαίνους, ὄχι μὲ τὸ νὰ τοὺς πεῖ μόνο δυνατούς, ἀλλὰ καὶ μὲ τὸ νὰ τοὺς τοποθετήσει μαζὶ μὲ τὸν ἑαυτό του; Καὶ ὄχι μόνο ἔτσι, ἀλλὰ καὶ τοὺς παρακινεῖ πάλι μὲ τὸ χρήσιμο καὶ τὸ εὐχάριστο. «Γιατί ἐσὺ βέβαια εἶσαι δυνατός», λέγει, «καὶ ὅταν δείχνεις συγκατάβαση δὲν βλάπτεσαι καθόλου ἀλλὰ σὲ ἐκεῖνον ὁ κίνδυνος εἶναι γιὰ τὰ χειρότερα κακά, ἂν δὲν βαστάζεται». Καὶ δὲν εἶπε «νὰ βαστάζουμε τοὺς ἀδυνάτους», ἀλλὰ «τίς ἀδυναμίες τῶν ἀδυνάτων ἀνθρώπων», γιὰ νὰ παρακινήσει καὶ νὰ ὁδηγήσει τὸν δυνατὸ σὲ εὐσπλαχνία, ὅπως καὶ ἀλλοῦ λέγει: «ἐὰν καὶ προληφθῇ ἄνθρωπος ἔν τινι παραπτώματι, ὑμεῖς οἱ πνευματικοὶ καταρτίζετε τὸν τοιοῦτον ἐν πνεύματι πρᾳότητος (:ἐὰν ἀπὸ ἀδυναμία πέσει ἕνας ἄνθρωπος σὲ κάποιο ἁμάρτημα, ἐσεῖς ποὺ εἶστε πνευματικὰ ἰσχυροί, νὰ τὸν διορθώνετε καὶ νὰ τὸν παιδαγωγεῖτε μὲ πνεῦμα πραότητας)» [Γαλ. 6,1].

Ελευθέριος Ανδρώνης: Δεν έχεις να πληρώσεις καύσιμα, ρεύμα και διατροφή; – Ναι, άλλα έχεις πλέον ψηφιακή ταυτότητα!

 


Όταν ένα - ουσιαστικά άχρηστο - μέτρο όπως η ψηφιακή ταυτότητα, έχει μεγάλη απήχηση, τότε καταλαβαίνεις πως ο κόσμος εθίστηκε στις ευκολίες - ακόμα και τις εικονικές.

Ψηφιακή ταυτότητα: Σαν «τρελοί» αποζητούν την ψηφιοποίηση των προσωπικών εγγράφων τους οι πολίτες, στρεφόμενοι κατά χιλιάδες σε μια ανύπαρκτη άλλα αστραφτερή «ευκολία». Μέσα σε δύο- μόλις – μέρες, πάνω από 128.000 είναι συνολικά οι ψηφιακές ταυτότητες και τα ψηφιακά διπλώματα οδήγησης που «έχουν κατεβάσει» οι πολίτες στην εφαρμογή Gov.gr Wallet, η οποία έκανε την πρεμιέρα της, την Τετάρτη.

Σύμφωνα με τα- μέχρι στιγμής- στοιχεία, συνολικά έχουν «φορτωθεί» 128.853 αντίγραφα: 73.306 αστυνομικές ταυτότητες και 55.547 διπλώματα οδήγησης. Για ποιο λόγο; Για να ξεφορτωθούν αυτοί οι πολίτες τα… 20 γραμμάρια που ζυγίζει η πολιτική τους ταυτότητα και το δίπλωμα τους!

ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 9, 27-35] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ Η ΑΞΙΑ ΤΗΣ» [25-7-1982] (Β73)


ΚΥΡΙΑΚΗ Ζ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 9, 27-35]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Η ΚΑΤΑΓΩΓΗ ΤΗΣ ΕΥΧΗΣ ΤΟΥ ΙΗΣΟΥ ΚΑΙ Ἡ ΑΞΙΑ ΤΗΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 25-7-1982]

(Β73)

Κάποτε, ἀγαπητοί μου, ὁ Κύριος, διερχόμενος σὲ ἕναν τόπον, Τὸν συνήντησαν δύο τυφλοί, οἱ ὁποῖοι ἔκραζαν: «Ἰησοῦ, υἱὲ Δαυΐδ, ἐλέησον ἡμᾶς». «Ἰησοῦ, ἀπόγονε τοῦ Δαβίδ», δηλαδὴ Μεσσία, «ἐλέησέ μας».

Εἶναι πολὺ συγκινητικὸ νὰ βλέπει κανεὶς τυφλοὺς ἀνθρώπους γενικὰ ἀσθενεῖς, νὰ σπεύδουν νὰ βροῦν τὴν ὑγεία των, πολὺ δὲ περισσότερο, ὅταν αὐτὴ εἶναι ὅρασις καὶ δὲν βλέπουν γύρῳ τίποτα, παρὰ μόνο σκοτάδι, νὰ σπεύδουν νὰ ζητήσουν τὴν θεραπεία τους ἀπὸ τὸν Θεό. Ἀλλὰ ἐκεῖνο ποὺ κάνει κατάπληξη εἶναι ὅτι ἐκεῖνοι ποὺ εἶχαν τὰ μάτια τους δὲν ἔβλεπαν, γιὰ νὰ ὁμολογήσουν τὸν Ἰησοῦ «υἱὸ τοῦ Δαβίδ». Δηλαδὴ Μεσσία. Διότι ὁ τίτλος «υἱὸς Δαυΐδ» σημαίνει Μεσσίας, δηλαδὴ Χριστός. Ἐκεῖνοι ποὺ δὲν εἶχαν τὰ μάτια τους καὶ δὲν εἶχαν δεῖ κανένα θαῦμα, παρὰ μόνο εἶχαν μάθει, εἶχαν ἀκούσει, συνεπῶς εἶχαν πιστέψει, αὐτοὶ νὰ ὁμολογοῦν τὸν Ἰησοῦν «υἱὸν Δαυΐδ». Κάνει ἐντύπωση αὐτό.

ΓΙΑ 38η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 31/7 ΩΡΑ 19:00-21:00


Γιὰ 38η Κυριακή, οἱ Ὑγειονομικοὶ σὲ ἀναστολὴ Ἀθήνας-Πειραιᾶ, σᾶς περιμένουμε στὴν εἰρηνικὴ συνάντηση στὴ πλατεῖα Συντάγματος, 19:00-21:00.

Σκοπός μας ἡ διαφανὴς ἐνημέρωση. Τὸ πρόβλημα δὲν εἶναι ὑγειονομικό. Μᾶς ἀφορᾷ ὅλους!

Συγκινητική στιγμή: Βασιλιάς από την Ακτή Ελεφαντοστού βαφτίστηκε Χριστιανός στο Άγιο Όρος

 

Συγκινητική στιγμή: Η ένταξη του Αφρικανού βασιλιά στην ορθόδοξη εκκλησία

Πνευματική ανάταση και συγκινητικές στιγμές βίωσαν όσοι παρευρέθηκαν τις προηγούμενες ημέρες στο Άγιο Όρος.

Στο «περιβόλι της Παναγιάς» έλαβε χώρα μια ιδιαίτερη βάπτιση.

Ένας από τους αφρικανούς βασιλιάδες από την Ακτή του Ελεφαντοστού (φυλετικός βασιλιάς Tchiffi Zae Jean Gervais από τους οπλαρχηγούς Krou στην Ακτή του Ελεφαντοστού)εντάχθηκε στην Ορθόδοξη Εκκλησία με το όνομα David στις 7 Ιουνίου.

Γεώργιος Μεταξάς (Καταχανάς): Υποκρισία: Η πολιτική γραμμή που διαγράφει τη λογική

 

Έχετε διαβάσει το γνωστό παραμύθι του Χανς Κρίστιαν Άντερσεν με τίτλο «ο βασιλιάς είναι γυμνός»; Αν όχι, θα σας γράψω εν τάχει την υπόθεση.

Ένας πονηρός ράφτης, πείθει έναν ηλίθιο βασιλιά ότι έχει ένα εξαιρετικά ιδιαίτερο ύφασμα, το οποίο μπορούν να το δουν μόνο οι έξυπνοι. Ο ράφτης του εμφανίζει το… «ρούχο» που έφτιαξε. Ο βασιλιάς, καθώς δεν έβλεπε το ρούχο, για να μη θεωρηθεί ηλιθιος, το επαίνεσε. Αποφάσισε να βγει βόλτα στο βασίλειο με αυτό. 

Όλοι έλεγαν τι υπέροχο που ήταν το καινούριο «ρούχο», μόνο και μόνο για να μην τους περάσουν για ηλίθιους. Μόνο ένα παιδάκι τόλμησε να φωνάξει αυτό που όλοι έβλεπαν. Οτι δηλαδή, στην πραγματικότητα ήταν γυμνός και δεν υπήρχε ρούχο. Τότε, ο ένας μετά τον άλλο άρχισαν να παραδέχονται ότι όντως ήταν γυμνός ο βασιλιάς.

Αυτό συμβαίνει και στην πολιτική ζωή του τόπου. Η ΝΤΠ, ως άλλος πονηρός ράφτης, έταξε σε ένα μάτσο ηλίθιους, ότι θα τους δώσει ένα υπέροχο ρούχο που μόνο οι ηλίθιοι δεν μπορούν να δουν. Θα τους έκανε από ηλίθιους, ηγέτες. Οι… «βασιλείς» που λέγονται πολιτικοί, πίστεψαν ότι η ηγεσία ενός κόμματος ή και ακόμη και της χώρας, θα κάλυπτε το πόσο ηλίθιοι είναι πραγματικά και θα φαίνονταν ηγέτες.

Σοφία Μπεκρῆ: Ἡ ἐκ Καισαρείας μάρτυς Ἰουλίττα καί τά βαθύτερα αἴτια τῶν χριστιανικῶν διώξεων

 
 
Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος-θεολόγος

Στὸν λόγο του «Εἰς τὴν μάρτυρα Ἰουλίτταν» (PG 31, σελ. 237 καὶ ἑξῆς) ὁ Μέγας Βασίλειος ἐγκωμιάζει τὸ ἦθος καὶ τὴν γενναιότητα τῆς Ἁγίας αὐτῆς τῆς Καππαδοκικῆς γῆς, τὴν μνήμη τῆς ὁποίας ἑορτάζει ἡ Ἐκκλησία μας στὶς 30 Ἰουλίου.

Ὁ Μ. Βασίλειος ἐκφώνησε τὸν λόγο αὐτὸν τὸ 373, ἀνήμερα τῆς μνήμης της, ἀπὸ τὸν ἄμβωνα τοῦ ναοῦ ποὺ ἀνεγέρθηκε στὴν Καισάρεια πρὸς τιμή της, στηριζόμενος σὲ διηγήσεις πιστῶν ποὺ παρευρέθηκαν στὸ μαρτύριο τῆς Ἁγίας. Ἐξ ἄλλου καὶ ὁ ἴδιος εἶχε συχνὰ ἀκούσει ἀπὸ τὴν εὐσεβῆ γιαγιά του, τὴν Μακρίνα, παρόμοιες διηγήσεις γιὰ κατορθώματα μαρτύρων. Μάλιστα ἀπὸ τὸν μαρτυρικὸ θάνατο τῆς Ἁγίας (303), στὸν διωγμὸ τοῦ Διοκλητιανοῦ, μέχρι τὴν γέννησή του (329) δὲν εἶχαν μεσολαβήσει παρὰ μόνον τρεῖς περίπου δεκαετίες.

Η πιο ακραία νομοθεσία του κόσμου για τις αμβλώσεις ψηφίστηκε στη Νέα Ζηλανδία

 

ΣΧΟΛΙΟ ΜΕΣΣΗΝΙΟΣ ΑΓΩΝΙΣΤΗΣ

«Ο Θεός να μας λυπηθεί με αυτούς του σατανικούς νόμους πού παίρνουν τα κράτη...
Προσευχή και Μετάνοια αδέρφια μου, η κατάσταση είναι πολύ κρίσιμη σε όλους τους τομείς της ζωή μας!

Κύριε Ιησού Χριστέ Ελέησε τον κόσμο σου, δεν ξέρουν τι να κάνουν, είναι πλανεμένοι!»
 
Μπορείτε πλέον να κάνετε έκτρωση στη Νέα Ζηλανδία για οποιονδήποτε λόγο και χωρίς ιατρική συμβουλή, μέχρι τη γέννηση.

Το μωρό, στο οποίο δεν θα δοθεί καμία απολύτως ανακούφιση από τον πόνο, μπορεί να γεννηθεί εν μέρει για τη συλλογή οργάνων… και στη συνέχεια να “αμβλωθεί”.

Οι σχισματικοί καλούν την Κωνσταντινούπολη να εκθρονίσει τον Πατριάρχη Κύριλλο


Σε επιστολή που ενέκρινε την Τετάρτη η Σύνοδος της σχισματικής "Ορθόδοξης Εκκλησίας της Ουκρανίας", ο "Μητροπολίτης" Επιφάνιος Ντουμένκο κατηγορεί τον Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλο για αίρεση και καλεί τον Πατριάρχη Κωνσταντινουπόλεως Βαρθολομαίο να τον απομακρύνει από προκαθήμενο της Ρωσικής Εκκλησίας.

Η επιστολή εστάλη επίσης στους προκαθημένους όλων των Τοπικών Εκκλησιών, η πλειοψηφία των οποίων δεν αναγνωρίζει την
OCU της Κωνσταντινούπολης, αλλά αναγνωρίζει την κανονική Ουκρανική Ορθόδοξη Εκκλησία υπό τον Μακαριότατο Μητροπολίτη Κιέβου και πάσης Ουκρανίας Ονούφριο.

Σε συνέχεια της συνεδρίασης της Συνόδου της OCU τον Μάιο, όπου οι "ιεράρχες" κατηγόρησαν την κανονική UOC ότι προπαγανδίζει "την ιδεολογία του 'Ρωσικού Κόσμου'", ο Dumenko καλεί τον Πατ. Βαρθολομαίο "να ξεκινήσει σε πανορθόδοξο επίπεδο την επανεξέταση και καταδίκη των δραστηριοτήτων του Πατριάρχη Μόσχας Κύριλλου Γκουντιάεφ και του εθνοφυλετικού και ρατσιστικού δόγματος του 'Ρωσικού Κόσμου' που κηρύττει".

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 30 ΙΟΥΛΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Σίλας, Σιλουανός, Ἐπαινετός, Κρήσκης καὶ Ἀνδρόνικος οἱ Ἀπόστολοι 


Ἐπαινετὸς Κρήσκης τε καὶ Σιλουανός,
Σίλας καὶ Ἀνδρόνικος, αἰνείσθων ἅμα.
Πέντ' ἔβαν ἐκ βιότου μύσται Θεοῦ ἐν τριακοστῇ.


Eις τον Σίλαν και Σιλουανόν.
Tους κήρυκάς σου Σιλουανόν και Σίλαν,
Σώτερ θανόντας, πώς ακηρύκτους λίπω;

Παρασκευή 29 Ιουλίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Μεῖνε...(Κυριακὴ στὸ Ὄρος...)

 

 
..Στὸ λεωφορεῖο γιὰ Καρυὲς συναντιόμαστε μὲ γνώριμους... ἀγνώστους ἀδελφούς μας! Οἱ Χριστιανοὶ ἐξάλλου γνωρίζονται προτοῦ νὰ γνωριστοῦνε! Ἀπὸ Ἀγρίνιο, ἀπὸ Ἠμαθία...
Μὲ τὸν «ἀνταποκριτὴ» Θεοδόση μας στὶς μπροστινὲς θέσεις, μιλᾷ ὁ κυρ Σπύρος ἀπὸ τὴν Σίνδο! Καὶ ἐκεῖνος καὶ ἡ γυναῖκα του εἶναι ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια πνευματικοπαίδια τοῦ Καρακαλληνοῦ ἡγουμένου. Ὁ ἀδελφός μας ἔπειτα μᾶς μεταφέρει τὴν συνομιλία τους!
 
-Πρὶν ἀπὸ πολλὰ χρόνια περνοῦσα ἀπὸ τὸ Θεαγένειο νοσοκομεῖο στὴν Θεσσαλονίκη. Εἶχα ἀκούσει λοιπὸν γιὰ ἕναν Ἁγιορείτη Γέροντα ποὺ σοῦ ἔλεγε γιὰ τὴν ζωή σου καὶ ποὺ ἔκανε θαύματα σὲ πολλοὺς ποὺ τὸν ἐπισκέπτονταν στὸ Ἅγιο Ὄρος. Δὲν εἶχα πάει ποτέ μου ἐκεῖ. Ἔμαθα ὅτι νοσηλευόταν καὶ ὅτι τὸν ἐπισκέπτονταν πολὺς κόσμος.

Μοῦ εἶχε κάνει ἐντύπωση ποὺ κάποιοι φίλοι μου πήγαιναν καθημερινὰ μόνο νὰ σταθοῦν γιὰ λίγο ἔξω ἀπ τὸ δωμάτιό του κι ἂς μὴν τὸν ἔβλεπαν καθόλου! Περνῶντας λοιπὸν γιὰ δικές μου δουλειὲς ἔξω ἀπὸ τὸ νοσοκομεῖο, ἔνιωσα μιὰ δύναμη νά με ἕλκει, εἰλικρινὰ τότε δὲν κατάλαβα πὼς μοῦ ἦρθε καὶ στάθμευσα ἐκεῖ καὶ κατέβηκα ἀπὸ τὸ αὐτοκίνητο. Καὶ ὅπως περπάταγα στὸ προαύλιο συναντῶ ἕναν καλόγερο. Δὲν φαντάστηκα ὅτι ἦταν ὁ Ἅγιος! Δὲν τὸν εἶχα συναντήσει ποτέ μου κι οὔτε εἶχα δεῖ τὴν μορφὴ του πουθενά! Πιάσαμε κουβέντα λοιπὸν γιὰ ἐλάχιστα καὶ ἐκεῖνος μοῦ εἶπε: