Δευτέρα 17 Φεβρουαρίου 2020

Η Παναγία έσωσε ένα ευλαβικό παιδί



Στα μέρη της Λομβαρδίας ζούσε ένα αντρόγυνο πολύ ενάρετο.

Έτρεφαν για την Παναγία τόση πολύ ευλάβεια, που αγιογράφησαν με πολύ πόθο σε έναν από τους τοίχους του σπιτιού τους την εικόνα της, ξοδεύοντας πολλά χρήματα για να γίνει ωραία και ευπαρουσίαστη.

Κάθε μέρα και ώρα, όσες φορές κι αν περνούσαν μπροστά από την αγία εικόνα της, προσκυνούσαν την Παναγία και της έλεγαν τον αγγελικό ασπασμό.

Χάρη σε αυτήν την καλή τους συνήθεια η χάρις της τους έστελνε όλα τα καλά και κάθε ευφροσύνη. Περνούσαν μεταξύ τους αλλά και με τους γείτονές τους τόσο ενάρετα και ασκανδάλιστα ώστε τους επονόμασαν και τους έλεγαν όλοι «ειρηνικούς»!

Εξι στους δέκα μαθητές Δημοτικού (!) με προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο. Και μετά αναρωτιόμαστε γιατί πάμε κατά διαόλου...


Δεύτερη φύση των παιδιών στην Ελλάδα – όπως άλλωστε και παγκοσμίως – από την πολύ τρυφερή ηλικία, αυτήν του Δημοτικού, έχει γίνει το Ίντερνετ και η χρήση των social media.

Μάλιστα, τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης έχουν άμεσο αντίκτυπο στην ψυχολογία των παιδιών, τα οποία, πάντως, δεν συζητούν με τους γονείς τους για την ασφαλή χρήση του Διαδικτύου.

Το 59% των παιδιών Δημοτικού και το 94% των παιδιών Γυμνασίου και Λυκείου έχει προφίλ σε κάποιο κοινωνικό δίκτυο, ενώ η ενασχόληση με το YouTube είναι καθολική (95,5% στο δημοτικό – 97% στο Γυμνάσιο/Λύκειο). 

Στο ίδιο τσουβάλι Ελλάδα, Κύπρος, Τουρκία για τις ΗΠΑ; Όλοι υπεύθυνοι;


ΤΟΥ ΜΙΧΑΛΗ ΙΓΝΑΤΙΟΥ

Όταν ένας ανώτερος αξιωματούχος του Στέιτ Ντιπάρτμεντ, απαντώντας σε σχετική ερώτηση σε Επιτροπή του αμερικανικού Κογκρέσου, υποστηρίζει ότι λίγο-πολύ όλοι ευθύνονται για τις εντάσεις που στην πραγματικότητα προκαλεί μόνο η Τουρκία, τότε η Ελλάδα και η Κύπρος έχουν σοβαρό πρόβλημα….

Δεν είναι ότι δεν πείθουν τα ελληνικά και τα κυπριακά επιχειρήματά για την παραβατικότητα της Τουρκίας. Όχι, αντίθετα. Η Αμερική, στη συγκεκριμένη περίπτωση, δεν συμπεριφέρεται σωστά και καλύπτει μία χώρα, η οποία με τις πράξεις της θα μπορούσε να προκαλέσει ένα περιφερειακό πόλεμο.

ΕΝΑΣ «ΤΑΛΑΙΠΩΡΟΣ» ΕΡΗΜΙΤΗΣ


   Καταγόταν από τα μέρη της Θεσσαλίας. Μεσόκοπος ήλθε στο Άγιον Όρος. Έμενε ψηλά από τα Κατουνάκια προς τη Σκήτη του Αγίου Βασιλείου. Συνήθιζε να επισκέπτεται τα Μοναστήρια και τις ελεημοσύνες που του έδιναν (παξιμάδι, ρύζι, κηπευτικά, κ.α.), τις μοίραζε όλες στους ηλικιωμένους και ασθενείς ερημίτες με πολλή αγάπη, συμπάθεια και προθυμία.

     Συνήθιζε, επίσης, να ελεεινολογεί συνεχώς τον εαυτό του και να τον ονομάζει «ταλαίπωρο». Έτσι, όταν συχνά τον ρώτησαν οι Πατέρες «τι κάνει;», μονότονα αυτός απαντούσε: «Τι να κάνω, ο ταλαίπωρος, εγώ;… Μόνο αμαρτίες κάνω!...».

Ἅγιος Παΐσιος: Οἱ Ἅγιοι Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννα εἶναι τὸ ἀπαθέστερο ζευγάρι



– Γέροντα, πέστε μας γιὰ τὴν Ἁγία Ἄννα καὶ τὸν Ἅγιο Ἰωακείμ, τοὺς Θεοπάτορες. Κάποτε κάτι ἀρχίσατε νὰ μᾶς λέτε.

– Ἀπὸ μικρὸς εἶχα σὲ μεγάλη εὐλάβεια τοὺς Ἁγίους Θεοπάτορες. Μάλιστα εἶχα πεῖ σὲ κάποιον ὅτι, ὅταν μὲ κάνουν καλόγερο, θὰ ἤθελα νὰ μοῦ δώσουν τὸ ὄνομα Ἰωακείμ. 

Πόσα ὀφείλουμε σ᾿ αὐτούς! Οἱ Ἅγιοι Ἰωακεὶμ καὶ Ἄννα εἶναι τὸ ἀπαθέστερο ἀνδρόγυνο ποὺ ὑπῆρξε ποτέ. Δὲν εἶχαν καθόλου σαρκικὸ φρόνημα.

Ὁ Θεὸς ἔτσι ἔπλασε τὸν ἄνθρωπο καὶ ἔτσι ἤθελε νὰ γεννιοῦνται οἱ ἄνθρωποι, ἀπαθῶς. Ἀλλὰ μετὰ τὴν πτώση μπῆκε τὸ πάθος στὴν σχέση ἀνάμεσα στὸν ἄνδρα καὶ στὴν γυναίκα. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 17 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020


Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Μεγαλομάρτυρας ὁ Τήρων 


Τήρων, ὁ δηλῶν ἀρτίλεκτον ὁπλίτην,
Θεῷ πρόσεισιν, ἀρτίκαυστος ὁπλίτης.
Ἑβδομάτῃ δεκάτῃ πυρὶ Τήρωνα πυρὶ φλεγέθουσιν.

Ὁ Ἅγιος Θεόδωρος ὁ Τήρων καταγόταν ἀπὸ τὸ χωριὸ Ἀμάσεια στὴ Μαύρη Θάλασσα, ποὺ ὀνομαζόταν Χουμιαλὰ καὶ ἔζησε κατὰ τοὺς χρόνους τῶν αὐτοκρατόρων Μαξιμιανοῦ (286 – 305 μ.Χ.), Γαλερίου (305 – 311 μ.Χ.) καὶ Μαξιμίνου (305 – 312 μ.Χ.). Ὀνομάζεται Τήρων, διότι κατετάγη στὸ στράτευμα τῶν Τηρώνων, δηλαδὴ τῶν νεοσυλλέκτων, διοικούμενο ὑπὸ τοῦ πραιπόσιτου Βρίγκα.

Κυριακή 16 Φεβρουαρίου 2020

Ὅρος ἀσύνορο (Ἡμερολόγιο Ἄθωνος 2019 (Μέρος 1ο)


 Τέλος, τέρμα καὶ ἄκρια δὲν ἔχει τὸ Ἅγιον
Ὅπου ὁδηγεῖ ἡ Παναγιά, γίνεσαι Χριστοφόρος
Ἀνόθευτή του ἡ ὀμορφιά, θάλασσα ἡ εὐλογία
ἀχείμαστή του ἡ ἄνοιξη, ζῶσα ἡ μαρτυρία.

Στῶν πρεσβευτῶν του τὶς μορφές, θυσία τοῦ ἐλαχίστου
στῶν καντηλιῶν τους τὶς φωτιές, ἡ ἐπίγνωση τοῦ ἀπίστου.
Δὲν εἶναι ἀπόδημη ἡ καρδιὰ ποὺ γεύτηκε τὸ Θεῖο
Νὰ μεγαλώσει σὰν ποθεῖ τῆς χάρης τὸ δοχεῖο

Μύρια ψηφιά δὲν μοῦ ἀρκοῦν μιὰ εἰκόνα του νὰ φτιάξω
Σὲ εἰκονοστάσι ἀθωνικὸ νὰ βρῶ νὰ συνταιριάξω.
Καὶ μύριες λέξεις κι ἂν γραφτοῦν τὸ αἰώνιο δὲν τ᾿ ἀγγίζουν
Ὄνειρο ἀχειροποίητο πλάθουν ψυχὲς ποὺ ἐλπίζουν

ΣΚΑΝΔΑΛΩΔΕΙΣ ΠΑΡΟΧΕΣ ΣΤΑ “ΑΣΥΝΟΔΕΥΤΑ ΑΝΗΛΙΚΑ”.



Γράφει ο Δημήτρης Βαλασίδης

Μόνον αγανάκτηση προκαλεί η υπ' αριθ. Δ11/οικ.60207/2717 (ΦΕΚ 4924) σκανδαλώδης απόφαση της νεαράς υφυπουργού εργασίας και κοινωνικών υποθέσεων κας Δόμνας-Μαρίας Μιχαηλίδου. Η απόφαση αφορά την “Ημιαυτόνομη διαβίωση ασυνόδευτων ανηλίκων ηλικίας άνω των 16 ετών σε εποπτευόμενα διαμερίσματα”.

Διαβάζοντας τις πλούσιες παροχές που δίδονται στα “ασυνόδευτα” από ένα πτωχευμένο κράτος διαπιστώνουμε, ότι ο μέσος Έλληνας ούτε μπορεί να τις διανοηθεί. 

Σχολιάζοντας, το λογότυπο για τα 200 χρόνια από την Ελληνική επανάσταση ...(ΔΙΑΔΩΣΤΕ και ΣΤΗΡΙΞΤΕ) - ΒΙΝΤΕΟ



Μια προσπάθεια από έναν νέο άνθρωπο, για ανατροπή των επιβεβλημένων από την ΝΤΠ.

Μια γνήσια Ορθόδοξη και  πατριωτική φωνή.

Ένας νέος μας υπενθυμίζει την υποχρέωσή μας για αντίσταση και αγώνα.

Αν όχι τώρα, ΠΟΤΕ;

Παίρνουμε θέση και στηρίζουμε όλοι την ΦΩΝΗ του:

ΗΧΗΤΙΚΟ-ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ: ΑΥΤΟΙ ΕΙΝΑΙ ΟΙ ΕΘΝΟΜΗΔΕΝΙΣΤΕΣ ΠΟΥ ΕΠΕΛΕΞΑΝ ΤΟ ΣΗΜΑ ΓΙΑ ΤΑ 200 ΧΡΟΝΙΑ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΠΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ 1821! Η ΜΑΡΙΑ ΜΑΝΤΟΥΒΑΛΟΥ (αναπλ. ΚΑΘΗΓΗΤΡΙΑ ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΣ ΣΤΟ ΕΚΠΑ) ΤΟΥΣ ΞΕΣΚΕΠΑΖΕΙ ΕΝΑΝ ΠΡΟΣ ΕΝΑΝ!

«ΘΕΛΟΥΝ ΝΑ ΜΕΤΑΤΡΕΨΟΥΝ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ ΣΕ ΓΕΝΙΤΣΑΡΟΥΣ. ΕΙΝΑΙ…ΤΟΥΡΚΟΛΑΓΝΟΙ ΚΑΘΗΓΗΤΕΣ»!

Ακούστε τα όσα φοβερά και τρομερά αποκαλύπτει στην εκπομπή μας «Ανεξάρτητος Παρατηρητής» και στον Μάκη Βραχιολίδη η Μαρία Μαντουβάλου-πάνω φωτό (αναπληρώτρια καθηγήτρια Φιλοσοφίας στο ΕΚΠΑ) για το ποιοι συνέπραξαν για να δοθεί αυτό το σήμα για τα 200 χρόνια από την Επανάσταση του 1821. Ακούστε από το 43.00'' ως το 1.05'41'' κάνοντας κλικ στα κόκκινα γράμματα 
ή εδώ στο player

 
Συνοπτικά γράφουμε εδώ τι είπε:

Στο νέο δάσκαλο που ρωτά αν υπάρχουν σήμερα πραγματικοί χριστιανοί - Αγίου Νικολάου Βελιμίροβιτς


Υπάρχουν υπάρχουν πολλοί. Eάν δεν υπήρχαν ο λαμπερός ήλιος θα έσβηνε. Αλιώτικα προς τί θα φώτιζε τόσο πολύτιμο καντήλι σ' ένα θηριοτροφείο;

θα χρειαζόμουν πολύ χαρτί για να γράψω τα θαυμάσια παραδείγματα των πραγματικών χριστιανών που συνάντησα στη ζωή μου. Και σ' εσένα πολύς χρόνος να τα διαβάσεις και να γλυκαίνεις την ψυχή σου. Προς το παρόν κοίταξε τον εαυτό σου σε αυτό το ένα παράδειγμα.

Είχαμε πάει το προηγούμενο καλοκαίρι στη Μάτσβα. Σε ένα μικρό σταθμό περιμέναμε το τρένο. 
 
Παρατήρησα μία γριά χωριάτισσα δίπλα στις ράγες. Μαραμένο γέρικο πρόσωπο όμως φωτισμένο με εκείνο το παράξενο μυστηριώδες φως που συχνά παρατηρείται στα πρόσωπα πνευματικών ανθρώπων. 
 
Τη ρώτησα:

ΚΥΡΙΑΚΗ ΙΖ' ΛΟΥΚΑ (ΤΟΥ ΑΣΩΤΟΥ) : ΟΡΘΡΟΣ - ΑΠΟΣΤΟΛΟΣ & ΕΥΑΓΓΕΛΙΟ - ΒΙΝΤΕΟ ΨΑΛΜΩΝ ΗΜΕΡΑΣ - ΟΜΙΛΙΑ ΔΗΜΗΤΡΙΟΥ ΠΑΝΑΓΟΠΟΥΛΟΥ




ΑΚΟΛΟΥΘΙΑ ΟΡΘΡΟΥ ΚΑΙ ΘΕΙΑΣ ΛΕΙΤΟΥΓΡΙΑΣ : ΕΔΩ

* * *
Καταβασίες του Ασώτου «Την Μωσέως ωδήν» - Θανάσης Δασκαλοθανάσης

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 16 ΦΕΒΡΟΥΑΡΙΟΥ 2020

Κυριακή του Ασώτου

Η δεύτερη Κυριακή του Τριωδίου είναι αφιερωμένη στην πολύ διδακτική παραβολή του ασώτου υιού (Λουκ.15,13-32). Η παραβολή ομιλεί για ένα πλούσιο νέο ο όποιος άσωτα κατασπατάλησε την περιουσία του σε χώρα μακρινή και στο τέλος κατάντησε να βόσκει χοίρους. Τότε μετανόησε και επέστρεψε στον πατέρα του, που τον δέχθηκε με άπειρη αγάπη και στοργή.

Ο ευαγγελιστής Λουκάς μας διέσωσε την παραβολή αυτή ως εξής: «Εἶπε δέ· ἄνθρωπός τις εἶχε δύο υἱούς. Καὶ εἶπεν ὁ νεώτερος αὐτῶν τῷ πατρί· πάτερ, δός μοι τὸ ἐπιβάλλον μέρος τῆς οὐσίας. καὶ διεῖλεν αὐτοῖς τὸν βίον. Καὶ μετ᾿ οὐ πολλὰς ἡμέρας συναγαγὼν ἅπαντα ὁ νεώτερος υἱὸς ἀπεδήμησεν εἰς χώραν μακράν, καὶ ἐκεῖ διεσκόρπισε τὴν οὐσίαν αὐτοῦ ζῶν ἀσώτως. 

Σάββατο 15 Φεβρουαρίου 2020

Η ταπείνωση του αββά Πινουφρίου, και με ποιόν τρόπο θέλησε να την αποκρύψει



Ο αββάς Πινούφριος ήταν ιερομόναχος και Ηγούμενος ενός μεγάλου Μοναστηριού που βρισκόταν κοντά στην Πανεφώ, μια πόλη της Αιγύπτου. Οι αρετές και τα θαύματα που επιτελούσε ο αββάς Πινούφριος τον είχαν κάνει ονομαστό σε ολόκληρη τη γύρω περιοχή. 

Οι άνθρωποι τον τιμούσαν τόσο πολύ, ώστε ο αββάς Πινούφριος έφθασε να πιστεύει ότι, με την δόξα και τους επαίνους που δεχόταν από τους ανθρώπους, είχε ήδη εισπράξει τους καρπούς των κόπων του. 

Ο φόβος λοιπόν μήπως η μάταιη και ανώφελη τιμή των ανθρώπων, που του ήταν ιδιαίτερα δυσάρεστη και ενοχλητική, του στερούσε τους καρπούς της αιώνιας ζωής, τον έκανε να φύγει κρυφά από το Μοναστήρι του και να καταφύγει στην πιο απόμακρη περιοχή, όπου ασκούνταν οι Ταβεννησιώτες μοναχοί. 

Ο μοναχός με το τατουάζ που φορούσε πάντα κασκόλ και γάντια και το θαύμα του Θεού!!! Με τον π Νεκτάριο Κοβιλιάτη (ΒΙΝΤΕΟ) .


Ο μοναχός με το τατουάζ που φορούσε πάντα κασκόλ και γάντια και το θαύμα του Θεού!!!Με τον π Νεκτάριο Κοβιλιάτη.

Ιερόν Κάθισμα της Μεταμορφώσεως Δολών Μάνης. ΚΕΙΜΕΝΟ ΤΟΥ ΣΤΕΦΑΝΟΥ ΔΟΡΜΠΑΡΑΚΗ ΕΥΧΑΡΙΣΤΟΥΜΕ ΤΟ ΙΕΡΟ ΚΑΘΙΣΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΧΩΡΗΣΗ ΤΟΥ ΒΙΝΤΕΟ  

Δήμος Βόλβης Θεσσαλονίκης:Οι οικογένειες σταματούν να στέλνουν τα παιδιά τους στο σχολείο λόγω αλλοδαπών


Γονείς στα Βρασνά του Δήμου Βόλβης στη Θεσσαλονίκης αποφάσισαν σε ένδειξη διαμαρτυρίας να μη στείλουν τα παιδιά τους στο σχολείο σε νηπιαγωγείο και δημοτικό, καθώς οκτώ παιδιά αλλοδαπών μουσουλμάνων εγγράφηκαν στο νηπιαγωγείο, με εντολή της κυβέρνησης.

Την ίδια στιγμή ανακοινώθηκε ότι οι νέες «κλειστές» Δομές Φιλοξενίας, δεν θα είναι και τόσο «κλειστές»: Θα βγαίνουν όλοι οι φιλοξενούμενοι αλλοδαποί εκτός από... αυτούς που έχουν παραβατική συμπεριφορά (οι οποίοι όμως θα έπρεπε να είναι στην φυλακή αν έχουν παραβατική συμπεριφορά και όχι σε «Δομή Φιλοξενίας»).

Επίσης θα έχουν κάρτες εισόδου και εξόδου από τους νέους καταυλισμούς όλοι οι διαμένοντες στον καταυλισμό. Κατά τα λοιπά θα είναι «κλειστές»...

Επίσης ο Φιλίππο Γκράντι, Ύπατος Αρμοστής του ΟΗΕ για τους Πρόσφυγες, ζήτησε από τον Κυριάκο Μητσοτάκη και τον Μιχάλη Χρυσοχοΐδη να είναι ελεγχόμενες και όχι κλειστές οι νέες δομές.

Περί (δήθεν) «μακεδονικής γλώσσας»



Γράφει ο Ανδρέας Σταλίδης. (Μεταφορά από ανάρτηση στο facebook) 

(Απαντώ σε σχολιαστή που επιμένει να μιλάει για “μακεδονική γλώσσα” και διάφορα άλλα).

1. Υπήρχε πληθυσμός στη Μακεδονία που στα τέλη του 19ου αιώνα μιλούσε ένα σλαβικό ιδίωμα, εν πολλοίς μόνο προφορικό. Υπάρχουν πηγές που το αποκαλούν «ιδίωμα της βαρδαρίας» (όπως πχ το Ευαγγέλιο της Κουλακιάς και το Ευαγγέλιο του Κονικόβου, το 1852 και 1863). Καθότι εν πολλοίς προφορικό, δεν υπάρχουν πολλές πηγές.

Η ΕΛΛΑΣ ΣΕ ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ ΔΙΑΜΕΛΙΣΜΟΥ


Μετά την επίταξη ελληνικής γης, έρχονται και φυλακές υψίστης ασφαλείας…


Του Παναγιώτη Αποστόλου 
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου



Ήταν ημέρα Κυριακή στις 27 Απριλίου 1941, όταν τα ναζιστικά στρατεύματα Κατοχής έμπαιναν στην Αθήνα! Όταν η γερμανική – φασιστική μπότα ποδοπατούσε την Ελλάδα και τον ελληνικό λαό! Όταν τα άθλια τέκνα του ναζισμού έσπερναν το θάνατο στο πέρασμά τους, ξεκληρίζοντας ολόκληρα χωριά και πόλεις. 

Όταν οι υπάνθρωποι Γερμανοί βίαζαν γυναίκες και παιδιά. Όταν λεηλατούσαν τα προϊόντα και άφηναν τον ελληνικό λαό να λιμοκτονεί και όταν επέτασσαν τις κατοικίες των Ελλήνων πολιτών για τις δικές τους ανάγκες!

Νηστεία, αγρυπνία, προσευχή - Άγιος Άνθιμος της Χίου


Λέει το ρητό: «νηστεία, αγρυπνία, προσευχή ουράνια χαρίσματα λαβών». Τι ωραία, τι παρηγορητικά λόγια που είπαν οι άγιοι Πατέρες, για να μας ικανοποιήσουν! Έφεραν πρώτα πρώτα τη νηστεία, τη μητέρα των αρετών, για να μας προθυμοποιήσουν· κατόπιν την αγρυπνία και έπειτα την προσευχή.

Νηστεία θα πιάσουμε και εμείς, αδελφές· να παύσουν πια οι θόρυβοι· να παύσουν οι φασαρίες και οι ταραχές αυτής της ανόητης της κοιλιάς. Έφθασαν οι ημέρες της νηστείας· της καλής νηστείας. Όταν ο άνθρωπος θέλει να ζητήσει οτιδήποτε από τον Θεό, πρέπει να νηστέψει, για να του το δώσει. 

Είναι τόσο ικανοποιητική, τόσο αποτελεσματική η νηστεία. Καταπραΰνει τα νεύρα, καταπαύει τα πάθη, αποθηκεύει την υπομονή μέσα στην καρδιά, καθαρίζει τον νου, αδυνατίζει τις συγχύσεις και τα σκάνδαλα· διότι κάθε σύγχυση και ταραχή παύει, όπου γίνεται η νηστεία. 

Η γνήσια ταπεινοφροσύνη


Ο αββάς Δανιήλ διηγήθηκε ότι στη Βαβυλώνα (σημ. Κάιρο) ζούσε η κόρη κάποιου άρχοντα που ήταν δαιμονισμένη. Ο πατέρας της είχε φιλία με κάποιον μοναχό και τον παρακαλούσε για την κόρη του. Εκείνος του είπε: «Κανένας δεν μπορεί να κάνει καλά την κόρη σου παρά μόνο οι αναχωρητές που γνωρίζω. 

Αν όμως τους παρακαλέσουμε, δεν θα δεχτούν καθόλου να το κάνουν, από ταπεινοφροσύνη. Καλύτερα να κάνουμε το εξής: όταν έρθουν στην αγορά για να πουλήσουν τα εργόχειρά τους, προσποιηθείτε ότι θέλετε να αγοράσετε και καλέστε τους στο σπίτι, για να πάρουν τα χρήματα. Σαν έρθουν, παρακαλέστε τους να προσευχηθούν, και πιστεύω ότι θα γίνει καλά η κόρη σου».


Πήγαν λοιπόν στην αγορά και βρήκαν τον μαθητή κάποιου γέροντα να κάθεται και να πουλά τα εργόχειρά του. Τον πήραν μαζί με τα καλάθια του και τον έφεραν στο σπίτι του άρχοντα, για να πληρωθεί την αξία τους.