Τρίτη 21 Ιουνίου 2022

Ἅγιος Παΐσιος: Τό ζόρισμα δέν βοηθάει τά παιδιά

 

Μερικοὶ γονεῖς κάνουν μεγάλο στρύμωγμα στὰ παιδιά τους, καὶ μάλιστα μπροστὰ στοὺς ἄλλους! Λὲς καὶ ἔχουν ἕνα μουλάρι καὶ τὸ ὁδηγοῦν μὲ τὴν βέργα νὰ πάη ἴσα μπροστά· ἔχουν τὸ καπίστρι στὸ χέρι καὶ τοῦ λένε: «Νὰ περπατᾶς ἐλεύθερα!». Ὕστερα φθάνουν καὶ αὐτὰ στὸ σημεῖο νὰ τοὺς δέρνουν. Σήμερα ἦρθε μιὰ μάνα μὲ τὸ παιδί της – ἕνα παλληκάρι μέχρι ἐκεῖ ἐπάνω –, ποὺ ἦταν ἄρρωστο. «Τί νὰ κάνω, Πάτερ; μοῦ λέει, τὸ παιδί μου δὲν τρώει καὶ δὲν θέλει οὔτε νὰ μᾶς δῆ». Τῆς εἶπα τί νὰ κάνη καὶ μὲ ξαναρωτάει: «Τώρα τί νὰ κάνω;».

– Μήπως, Γέροντα, δὲν κατάλαβε τί τῆς εἴπατε;

– Πῶς δὲν κατάλαβε! «Ἐγὼ οὔτε μιὰ ὥρα, τῆς εἶπα, δὲν μπορῶ νὰ καθήσω μαζί σου, πῶς νὰ μείνη τὸ παιδὶ μαζί σου; τὸ παλάβωσες!». «Ὄχι, μοῦ λέει, τὸ ἀγαπάω». «Τί τὸ ἀγαπᾶς, ἀφοῦ δὲν ἀναπαύεται κοντά σου· θέλει νὰ φύγη ἀπὸ τὸ σπίτι, γιατὶ θέλει νὰ βρίσκεται σὲ ἄλλο περιβάλλον. Ὅταν βρίσκεται μακριά σας, εἶναι μιὰ χαρά. Γιὰ νὰ μὴ σᾶς θέλη, φαίνεται φταῖτε κι ἐσεῖς. Νὰ μὴν τὸ ἐρεθίζετε· τὸ σακατεύεις τὸ παιδὶ ἔτσι ποὺ φέρεσαι. Μὲ τὸ καλὸ νὰ τοῦ φέρεσαι, μὲ ὑπομονή». Ἀφοῦ τῆς εἶπα ὅλα αὐτά, μὲ ξαναρωτάει: «Τί νὰ κάνω; Τὸ παιδὶ δὲν μᾶς θέλει». Πῶς νὰ συνεννοηθῆς ἔτσι; Νὰ εἶναι τὸ παιδὶ μιὰ χαρὰ καὶ νὰ τὸ βγάζουν χαζό. Αὐτὸ εἶναι βλάβη.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 21 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022


Ὁ Ἅγιος Ἰουλιανὸς ἐξ Ἀναζαρβοῦ Κιλικίας


Φέρων τι χρῆμα σάκκος ἄξιον πόλου,
Ἰουλιανόν, βάλλεται πόντου μέσον.
Σάκκῳ Ἰουλιανὸς βυθὸν εἰσέδυ εἰκάδι πρώτῃ.

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Ἰουλιανὸς ἔζησε κατὰ τὸν 3ο αἰώνα μ.Χ. καὶ καταγόταν ἀπὸ τὴν πόλη Ἀνάζαρβα, τῆς δευτέρας ἐπαρχίας τῶν Κιλίκων. Ἦταν υἱὸς κάποιου Ἕλληνα βουλευτοῦ καὶ εἶχε μητέρα Χριστιανή, ἡ ὁποία καὶ τοῦ δίδαξε τὰ ἱερὰ γράμματα. Ὅταν ὁ Ἅγιος ἔφθασε στὴν ἡλικία τῶν δεκαοκτὼ χρόνων, συνελήφθη ἀπὸ τοὺς εἰδωλολάτρες καὶ ὁδηγήθηκε ἐνώπιον τοῦ ἡγεμόνος τῆς πόλεως Μαρκιανοῦ.

Δευτέρα 20 Ιουνίου 2022

Πύρινος Λόγιος: Θά χτυπήσει καί θά εἶναι μικρό νησί στήν καρδιά τοῦ Αἰγαίου, μέχρι καί ἡ Ρωσία τό ξέρει!

 
 
Μπορῶ νὰ πῶ μὲ βεβαιότητα ὅτι ἔχουμε πλησιάσει τὸ σημεῖο «Μηδέν»! Ὁ Ἐρτογάν, ὅπως ἔχω ξαναπεῖ ἕνα κάρο φορές, δὲν ἔχει ἄλλῃ ἐπιλογὴ ἀπὸ τὸν πόλεμο ἢ ἔστω ἕνα μεγάλης ἐντάσεως «θερμὸ ἐπεισόδιο». Οἱ ἐκλογὲς ποὺ πλησιάζουν ἐπικίνδυνα (τὸν Μάρτιο τοῦ 2023), σύμφωνα μὲ δημοσκοπήσεις ἀνεξαρτήτων ἐταιριῶν ἐκτὸς Τουρκίας (ὅπως ἡ ἑλληνοαμερικάνικη ΙPSOS) δίνουν τὸ πολὺ ἕνα 30 μὲ 35% τὸ ἀνώτατο στὸν νῦν πρόεδρο τῆς Τουρκίας κι αὐτὸ σημαίνει στὴν καλύτερη περίπτωση δίωξη γιὰ ἐγκλήματα κατὰ τῆς τουρκικῆς κοινωνίας καὶ στὴ χειρότερη...ἐκτέλεση Ἐρτογὰν ἀπό...μανιασμένο πλῆθος «ἀγρίων». Ἄν δὲν χτυπήσει, εἶναι χαμένος ἀπὸ χέρι. Ἄν χτυπήσει, ἴσως νὰ ἔχει ἐλπίδες ὅτι θὰ ξαναεῖναι Πρόεδρος καὶ τὸ 2023, ὅπου θὰ ἑορταστοῦν μὲ μεγάλη ἐπισημότητα τὰ 100 χρόνια ἀπὸ τὴν ἵδρυση τῆς Τουρκικῆς δημοκρατίας. Κι ἂν κατορθώσει νὰ πάρει ἔστω ἕνα 10 μὲ 15% ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ζητάει, ἡ γιορτὴ αὐτὴ θὰ μετατραπεῖ σὲ πολεμικὸ θρίαμβο!

Γράφει ὁ
Πύρινος Λόγιος

Νέοφασιστικές αντισυνταγματικές διατάξεις για τον Προσωπικό Γιατρό....

 

Η είδηση:
 
Τα ξημερώματα αναρτήθηκαν σε ΦΕΚ και οι άλλες δύο Υπουργικές Αποφάσεις που αφορούν στον Προσωπικό Γιατρό, για τα κίνητρα και αντικίνητρα για την εγγραφή των πολιτών στο νέο σύστημα, καθώς και για τις αμοιβές των γιατρών.
 
Ειδικά για τους γιατρούς, νεότεροι υπολογισμοί του Υπουργού Υγείας θέλουν την αμοιβή τους να φθάνει έως και τις 70 χιλιάδες ευρώ ετησίως.  
 
«Ο γιατρός πληρώνεται κατ΄ άτομο. Θα ξεκινάει αναλόγως ηλικίας από 20 ευρώ κατ΄ άτομο έως 45. Αυτό λοιπόν μεσοσταθμικά για να το καταλάβουμε βγαίνει γύρω στα 35 ευρώ ο ασθενής που σημαίνει ότι το ταβάνι των 2.000 ασθενών αν βάλει κάποιος γιατρός σημαίνει 70.000 ευρώ το χρόνο», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πλεύρης, μιλώντας χθες στο ΣΚΑΙ.  

Άγιος Πορφύριος ο Καυσοκαλυβίτης: Πώς φεύγει η ανασφάλεια, η απελπισία, η κατάθλιψη

 

Όλα τά κακά αισθήματα, η ανασφάλεια, η απελπισία, η απογοήτευση, πού πάνε νά κυριεύσουν τήν ψυχή, φεύγουν μέ τήν ταπείνωση.

Αυτός πού δέν έχει ταπείνωση, ο εγωιστής, δέν θέλει νά τού κόψεις τό θέλημα, νά τόν θίξεις, νά τού κάνεις υποδείξεις. Στενοχωρείται, νευριάζει, επαναστατεί, αντιδρά, τόν κυριεύει η κατάθλιψη.

Η κατάσταση αυτή θεραπεύεται μέ τή χάρη. Πρέπει η ψυχή νά στραφεί στήν αγάπη τού Θεού. Η θεραπεία θά γίνει μέ τό ν’ αγαπήσει τόν Θεό μέ λαχτάρα. Πολλοί άγιοί μας μετέτρεψαν τήν κατάθλιψη σέ χαρά μέ τήν αγάπη πρός τόν Χριστό.

ΥΠΟΓΟΝΙΜΟΤΗΤΑ: ΜΙΑ ΔΙΑΒΟΛΙΚΗ ΑΤΖΕΝΤΑ


 Ντοκιμαντέρ από τον Andy Wakefield & Robert F. Kennedy, Jr.
 

Μια ταινία από τον βραβευμένο κινηματογραφιστή Dr. Andy Wakefield, σε συνεργασία με τον εκτελεστικό παραγωγό Robert F. Kennedy Jr, πρόεδρο της Children's Health Defense (CHD), και την CHD Films, το ντοκιμαντέρ "Υπογονιμότητα: Μια διαβολική ατζέντα".

Η ταινία έκανε πρεμιέρα την Παρασκευή 10 Ιουνίου, 2022.

Παρακολουθήστε την ανατριχιαστική ιστορία αφρικανικών γυναικών των οποίων η γονιμότητα αφαιρέθηκε με τραγικό τρόπο μέσω ενός πειραματικού προγράμματος εμβολιασμού κατά του τετάνου. Έπονται οι γυναίκες σε όλο τον κόσμο;

Και όπως προειδοποιεί στην ταινία ο αείμνηστος Δρ. Stephan Karanja:
"Όταν τελειώσουν με την Αφρική, θα έρθουν για εσάς".

Σε αυτό το ντοκιμαντέρ, θα μάθετε:

Την ανατριχιαστική, συγκλονιστική ιστορία του πώς ένα πείραμα ελέγχου του πληθυσμού του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας (ΠΟΥ), υπό το πρόσχημα ενός προγράμματος εμβολιασμού, οδήγησε στη στείρωση εκατομμυρίων γυναικών στην Αφρική χωρίς τη γνώση ή τη συγκατάθεσή τους.

Επιτάχυνση ηλεκτρονικού φακελώματος από το νεοταξικό κράτος. Πιερρακάκης (άρτι αφιχθής με νέες εντολές από την Λέσχη Μπίλντεμπεργκ): Τέλος ο ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ, ολοκαίνουργιος αριθμός με νέα ψηφία...

 

Το τέλος του ΑΜΚΑ και την... εισαγωγή νέου προσωπικού αριθμού βασισμένο στο ΑΦΜ συν τρία ψηφία να οποία θα είναι τα πρώτα του νέου αριθμού ανακοίνωσε ο υπουργός Ψηφιακής Διακυβέρνησης, Κυριάκος Πιερρακάκης μέσω του ΣΚΑΪ 100,3. 
 
Πρόκειται για τον «Προσωπικό Αριθμό» ο οποίος έρχεται για να αντικαταστήσει το ΑΜΚΑ και το ΑΦΜ και ουσιαστικά όλες οι συναλλαγές θα γίνονται με αυτόν τον «κωδικό».
 
Ο νέος αυτός κωδικός θα χρησιμοποιείται για την ταυτοποίηση των φυσικών προσώπων, με σκοπό την παροχή υπηρεσιών από φορείς του δημόσιου και του ευρύτερου δημόσιου τομέα. Θα αποδίδεται δε μία φορά στο φυσικό πρόσωπο και δεν μεταβάλλεται.  

Νεκτάριος Δαπέργολας: Μία εἰκόνα ὡς ἀπάντηση στήν ἀφόρητη ἀρχιερατική ὑποκρισία...

 Κλειδωμένοι ἔξω ἀπό τό σπίτι τοῦ Πατέρα μας...
 
τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολας
Διδάκτορος Ἱστορίας
 

     Λίγο μετά τή βαρύτατα φαρισαϊκή ἐγκύκλιο τῆς Ἱεραρχίας πού διαβάστηκε χτές στούς περισσότερους ναούς τῆς χώρας καί καθώς τσαλαβουτᾶμε πάντα στά βοθρολύματα τῆς πλάνης καί τῆς ἀντινόησης τοῦ ἀνἀποδου κόσμου, καταθέτουμε ὡς ἀπάντηση μία ἀπό τίς πλέον εὔγλωττες εἰκόνες τῆς ἐφιαλτικῆς διετίας πού πέρασε. Μία γριούλα βίαια αποκλεισμένη καί ἀποκομμένη ἀπό τή χαρά της. Κλειδωμένη ἔξω ἀπό τό σπίτι τοῦ Πατέρα της. Καί ὄχι βέβαια ἐπειδή τό θέλησε Ἐκεῖνος, ἀλλά ἀκριβῶς γιά τό ἀντίθετο: ἐπειδή τό θέλησαν κάποιοι ἄλλοι, χωρίς κανένα λόγο, παραβιάζοντας αἰσχρά τόσο τό θέλημα Ἐκείνου, ὅσο καί τή δική της ἀναφαίρετη ἐλευθερία.

     Καί βέβαια ὁ διωγμός συνεχίζεται. Και ἄς ὑπάρχουν πολλοί πού τά θεωροῦν φυσιολογικά ὅλα αὐτά (μοιραῖο ἐπίχειρο - καί αὐτό μεταξύ πολλῶν ἄλλων - μιᾶς ἐκπτωτικῆς πορείας δεκαετιῶν γιά ἕνα λαό σκοτεινεμένο καί ἀκατήχητο, πού ἀκόμη καί ὅταν δέν τόν κυριεύει ἡ ἀπιστία ἤ ἡ πλήρης ἀδιαφορία, τόν κατατρώει ἡ σύγχυση καί ἡ ἄγνοια). Ἕνα λαό ὄχι μόνο ἐκμαυλισμένο, πεπτῶτα καί ἀμνήμονα. Ἀλλά τώρα πιά, κλειδωμένο καί ἔξω.

Αποφθέγματα από την Ασκητική και Ησυχαστική Αγιορείτικη Παράδοση

 

Ο γερω Με­λέ­τιος ὁ Συ­κι­ώ­της, γέ­ρων τοῦ Δι­ο­νυ­σι­ά­τι­κου Κελ­λιοῦ «Εὐ­αγ­γε­λι­σμός τῆς Θε­ο­τό­κου», πλη­σί­ον τῶν Κα­ρυ­ῶν, γεν­νή­θη­κε στήν Ἀ­τα­λάν­τη τό 1907 καί τό 1925 ἦρ­θε γιά μο­να­χός. Τό βα­πτι­στι­κό του ὄ­νο­μα ἦ­ταν Ἰ­ω­άν­νης. Ἀ­πό δώ­δε­κα ἐ­τῶν ἐρ­γα­ζό­ταν σέ Φαρ­μα­κεῖ­ο καί πα­ρα­σκε­ύ­α­ζαν φάρ­μα­κα μέ τόν τρό­πο τῆς ἐ­πο­χῆς ἐ­κε­ί­νης. (Φαρ­μα­κο­τρίβης).
 
Ἦ­ταν πο­λυ­τά­λαν­τος, εὐ­φυ­έ­στα­τος καί ὀ­λι­γο­μί­λη­τος. Ἦ­ταν δά­σκα­λος τῆς Ἁ­γι­ο­γρα­φί­ας καί τῆς Βυ­ζαν­τι­νῆς Μου­σι­κῆς στήν Ἀ­θω­νι­ά­δα. Ἔ­βγα­λε πολ­λούς μα­θη­τές. Ὑ­πῆρ­ξε ἄ­ρι­στος θε­ω­ρη­τι­κός τῆς Βυ­ζαν­τι­νῆς μου­σι­κῆς –ἴ­σως ὁ κα­λύ­τε­ρος στήν Ἑλ­λά­δα– καί συ­νέ­γρα­ψε πολ­λά μου­σι­κά κείμενα. Πολ­λοί με­γά­λοι μου­σι­κοί ἔρ­χον­ταν καί τόν συμ­βου­λεύ­ον­ταν. Οἱ με­γά­λοι Κα­ρυ­ῶ­τες ψάλ­τες τόν πα­ρα­δέ­χον­ταν λέ­γον­τας: «Ἐ­μεῖς εἴ­μα­στε ψάλ­τες, ὁ γε­ρω Με­λέ­τιος εἶ­ναι δά­σκα­λος».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 20 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Μεθόδιος ὁ Ἱερομάρτυρας Ἐπίσκοπος Ὀλύμπου

 
Μέθοδον Μεθόδιος βίου πρὸς βίον,
Μεθεὶς ὁδεύει, οὗ μέθοδος οὐ πέλει.
Εἰκάδι ἀρχιθύτην Μεθόδιον ἄορ κατέπεφνεν.

Εἶναι ἄγνωστο ἀπὸ ποῦ καταγόταν ὁ Ἅγιος Ἱερομάρτυς Μεθόδιος, ὁ ὁποῖος ἄθλησε κατὰ τοὺς χρόνους τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Ὑπῆρξε κατ’ ἀρχὰς μὲν Ἐπίσκοπος τοῦ ἐν Λυκίᾳ Ὀλύμπου, ἔπειτα δὲ Ἐπίσκοπος Τύρου (τῆς Φοινίκης), κατ’ ἄλους δὲ Ἐπίσκοπος Φιλίππων τῆς Μακεδονίας. Τὸ ἀναφερόμενο ὅτι διετέλεσε Ἐπίσκοπος Πατάρων εἶναι ἀναληθές, προελθὸν ἐκ τοῦ περὶ Ἀναστάσεως διαλόγου του, ὁ ὁποῖος ἔλαβε χώρα στὰ Πάταρα.

Κυριακή 19 Ιουνίου 2022

π. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος: ΜΙΜΗΣΙΣ ΟΜΟΛΟΓΙΑΣ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ

 

Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος                                                              19-06-2022

Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος γράφει στήν Α΄ πρός Κορινθίους ἐπιστολή : «Μιμηταί μου γίνεσθε, καθώς καγώ Χριστοῦ»[1]. Τό ἴδιο φωνάζει σήμερα καί καθένας ἀπό τούς ἁγίους Πάντες σ’ἐμᾶς. Ἄν εἶστε Χριστιανοί, μιμηθῆτε μας! Διότι, ὅπως λέγει ὁ ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, «τιμή γάρ μάρτυρος, μίμησις μάρτυρος»[2]. Ἄν ἑορτάζουμε τούς ἁγίους, πρέπει νά τούς μιμηθοῦμε. Σέ τι, ὅμως, νά τούς μιμηθοῦμε; Στά μαρτύρια; Στήν ἀσκητικότητα; Στά θαύματα; Εἴμαστε ἁμαρτωλοί, σκουλήκια βρωμερά καί δέν μποροῦμε νά τούς φτάσουμε. Σέ τί, ὅμως, μποροῦμε νά τούς μοιάζουμε; Στήν ὁμολογία τῆς πίστεως. Ἄν δέν ἔχεις ὁμολογία πίστεως, Χριστιανός δέν εἶσαι, μᾶς εἶπε ὁ Κυριος στό σημερινό εὐαγγελικό ἀνάγνωσμα. «Πᾶς οὖν ὅστις ὁμολογήσει ἐν ἐμοί ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ὁμολογήσω καγώ ἐν αὐτῶ ἔμπροσθεν τοῦ Πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς. Ὅστις δ’ἄν ἀρνήσηταί με ἔμπροσθεν τῶν ἀνθρώπων, ἀρνήσομαι αὐτόν καγώ ἔμπροσθεν τοῦ πατρός μου τοῦ ἐν οὐρανοῖς»[3]. Τί θά πεῖ ὁμολογία πίστεως; Αὐτό, πού πιστεύεις, νά μήν τό κρατᾶς κρυφό μές τήν καρδιά σου, ἀλλά νά ἔχεις τό θάρρος νά τό λες, νά τό ἐκφράζεις μέ τή γλῶσσα σου. Ἔτσι ἔκαναν οἱ ἅγιοι Πάντες.

Χρῆστος Κελαϊδώνης: Οἱ δύο δρόμοι γιά τή γνώση τοῦ κόσμου

Πολλοὶ ἄνθρωποι ἀναζητοῦν τὴν ἀλήθεια καὶ τὴ γνώση τοῦ κόσμου σὲ διάφορους τομεῖς τῆς Ἐπιστήμης καὶ τῆς Φιλοσοφίας.

Ἡ πεῖρα τῆς ζωῆς, ὅμως, δείχνει ὅτι ἡ γνώση τῶν πραγμάτων, ἀνεξάρτητα ἀπὸ τοὺς τομεῖς τῆς Ἐπιστήμης ἢ τῆς Φιλοσοφίας ποὺ θὰ ἐπιλέξει κάποιος γιὰ νὰ ἀσχοληθεῖ, ἔχει μόνο δύο δρόμους.

Ἄγγελος Καραγεώργος: Η ΑΝΩΜΑΛΗ ΑΝΤΙΚΑΤΑΣΤΑΣΗ ΠΡΟΣ ΜΙΑ ΨΗΦΙΑΚΗ ΩΤΑΚΟΥΣΤΙΑ


Παρατηρώντας με προσοχή τα προηγούμενα χρόνια και πολύ καλά ενθυμούμενοι κάθε στόχευση των ελεγκτών της πληροφορίας διακρίνουμε τη σταδιακή αλλά συνέχεια εντεινόμενη προσπάθεια να μπολιάσουν στις συνειδήσεις των ανθρώπων με μικρή μνήμη ιδέες που κάποτε ξεκίνησαν ως αδιανόητες, τάσεις που έντεχνα παρουσιάζονταν ως απλά τυχαία προκύπτουσες αλλά πολύ στρατηγικά θα οδηγούσαν σε μια απόλυτα υποδουλωτική αλλά επίσημα θεσπισμένη δυστοπία. 
 
Η λαθρομετανάστευση πλέον μπορεί να συμβαίνει επίσημα και με δική μας πρόσκληση, το καρουζελ των ανθρώπινων φύλων μπορεί να στριφογυρίζει άνετα σε κοινή θέα, οι ελλείψεις τροφίμων εκτός από την παραγωγή πιο πολλών γενετικά τροποποιημένων δικαιολογεί και την παραγωγή τους από 3D εκτυπωτή ενώ η κλιματική κρίση επιβάλλει πλέον έλεγχο και πρόστιμο για τα αέρια των αγελάδων.

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά ΟΜΙΛΙΑ ΣΤΗΝ ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ


Πραγματικά είναι θαυμαστός ο Θεός μέσα στους αγίους Του. Διότι, όταν κανείς θυμηθεί τους υπερφυείς αγώνες των μαρτύρων, πώς με ασθένεια σαρκός κατήσχυναν τον ισχυρό στην κακία, πώς μένουν αναίσθητοι στις οδύνες και στα τραύματα, καθώς αγωνίζονται με σώματα προς το πυρ, προς το ξίφος, προς ποικίλα και θανατηφόρα είδη βασάνων, αντιπαρατασσόμενοι με την καρτερία και, ενώ τέμνονται οι σάρκες, διαλύονται οι αρμοί και συντρίβονται τα οστά, όμως διαφυλάττουν την ομολογία της πίστεως στον Χριστό, σώα και αδιάσπαστη, ακεραία και ακράδαντη, που γι'αυτό τους χαρίστηκε και η αναντίρρητη σοφία του Πνεύματος και η δύναμη των θαυμάτων·

Ελευθέριος Ανδρώνης : Η παχυσαρκία δεν είναι πρότυπο υγείας ή «μόδα» – Όμως το να στοχοποιείς τον παχύσαρκο δεν είναι πρότυπο ανθρωπιάς

 


Η παχυσαρκία είναι νόσος, άλλα αυτό δεν δικαιολογεί τη στοχοποίηση του παχύσαρκου. Υπάρχουν άλλα λάθος «πρότυπα» που πρέπει να μας απασχολούν πολύ περισσότερο.
 

Μεγάλη αναταραχή βρήκε τα θολωμένα νερά της πολιτικής ορθότητας, με την «κόντρα» Αφροδίτης Λατινοπούλου – Δανάης Μπάρκα, όπου η πρώτη σχολίασε την δεύτερη, γράφοντας πως: «Αντί να ασχοληθούμε με το τεράστιο πρόβλημα στην Ελλάδα που είμαστε η νo1 χώρα στην Ευρώπη στην παιδική αλλά και στην ενήλικη παχυσαρκία, προβάλλουμε τέτοια λάθος πρότυπα υγείας στα πλαίσια της woke culture. Θα το πληρώσουμε δυστυχώς αλλά θα είναι αργά».

Τα social media χωρίστηκαν σε δύο στρατόπεδα «δικαστών». Από τη μία πλευρά έχουμε τους «δικαστές» που έχουν πάρει τον «δικαιωματισμό» – εργολαβία (ακόμα και όταν αυτός είναι εξωφρενικά παράλογος), και από την άλλη πλευρά οι «δικαστές» που ξαφνικά ανακάλυψαν στη νεαρή παρουσιάστρια όλα τα κακώς κείμενα των προτύπων υγείας που υπάρχουν στην Ελλάδα. Υπερβολές και υποκρισία, περίσσεψαν και από τις δυο πλευρές.

ΓΙΑ 32η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 19/6 ΩΡΑ 19:00-21:00

 

Για 32η συνεχόμενη Κυριακή οι υγειονομικοί σε αναστολή Αθήνας και Πειραιά θα παρευρεθούν στην πλατεία Συντάγματος.
 
Απέναντι από το μνημείο του άγνωστου  στρατιώτη θα ενώσουμε τις φωνές μας ενάντια στην  παγκόσμια  δικτατορία.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ [:Ἐβρ. 11, 33-12,2] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Οἱ ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ» [ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 9-6-1996] (Β338) [ Β΄έκδοσις ]


ΚΥΡΙΑΚΗ ΤΩΝ ΑΓΙΩΝ ΠΑΝΤΩΝ[:Ἐβρ. 11, 33-12,2]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«ΟΙ ΑΓΙΟΙ ΠΑΝΤΕΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 9-6-1996]

  (Β338)                                                                                                                             [Β' ἔκδοσις]                                                                                                           
Ἡ Ἐκκλησία μας, ἀγαπητοί μου, τὴν περασμένη Κυριακή, ἑόρτασε τὴν Ἁγίαν Πεντηκοστήν. Δηλαδὴ τὴν κάθοδον τοῦ Ἁγίου Πνεύματος καὶ τὴν παραμονή Του εἰς τὴν Ἐκκλησίαν. Τὴν σημερινὴ Κυριακή, ἡ Ἐκκλησία μας γιορτάζει τὴν μνήμη πάντων τῶν ἁγίων. Αὐτὸ σημαίνει τὴν φανέρωση τῆς Πεντηκοστῆς μέσα εἰς τὸν κόσμον διὰ τῶν ἁγίων. Οἱ ἅγιοι εἶναι ἡ ἀπόδειξις τῆς Πεντηκοστῆς· διότι μὲ τὸν τρόπον αὐτόν, δεχθέντες τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον, γίνονται ἅγιοι. Οἱ ἅγιοι, λοιπόν, εἶναι ὁ καρπὸς τοῦ Ἁγίου Πνεύματος μέσα εἰς τὴν Ἱστορίαν. Ἡ παρουσία τοῦ ἁγίου ἀνθρώπου εἶναι τὸ πιὸ καινούριο πρᾶγμα ποὺ γνωρίζει ὁ παλαιωμένος μας κόσμος. Ὅταν ὁ Πλάτων κάνει χρήση τοῦ ὅρου «ἅγιος», θὰ ἐνθυμεῖσθε, ἐκεῖ ποὺ ἀναφέρεται εἰς τὰ «ὅσια καὶ προσφιλῆ» καὶ πάει γιὰ νὰ συγκρίνει ἐκεῖ τὴν ἀξία τῆς πατρίδος- ἀπ᾿ τὸ σχολεῖο τὸ ξέρομε αὐτό- δὲν ἔχει ὁ ὅρος «ἅγιος» στὸν Πλάτωνα, δὲν ἔχει καμία σχέση μὲ ὅ,τι ἐννοεῖ ἡ Ἁγία Γραφή.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Α' Ματθαίου (τῶν Ἁγίων Πάντων) 19 Ἰουνίου 2022

 

Ἦχος πλ. δ´ - Ἑωθινόν Α´
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΚΗ´ 16 - 20

16 Οἱ δὲ ἕνδεκα μαθηταὶ ἐπορεύθησαν εἰς τὴν Γαλιλαίαν, εἰς τὸ ὄρος οὗ ἐτάξατο αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς. 17 καὶ ἰδόντες αὐτὸν προσεκύνησαν αὐτῷ, οἱ δὲ ἐδίστασαν. 18 καὶ προσελθὼν ὁ Ἰησοῦς ἐλάλησεν αὐτοῖς λέγων· Ἐδόθη μοι πᾶσα ἐξουσία ἐν οὐρανῷ καὶ ἐπὶ γῆς. 19 πορευθέντες μαθητεύσατε πάντα τὰ ἔθνη, βαπτίζοντες αὐτοὺς εἰς τὸ ὄνομα τοῦ Πατρὸς καὶ τοῦ Υἱοῦ καὶ τοῦ ἁγίου Πνεύματος, 20 διδάσκοντες αὐτοὺς τηρεῖν πάντα ὅσα ἐνετειλάμην ὑμῖν· καὶ ἰδοὺ ἐγὼ μεθ’ ὑμῶν εἰμι πάσας τὰς ἡμέρας ἕως τῆς συντελείας τοῦ αἰῶνος. Ἀμήν. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 19 ΙΟΥΝΙΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Πάντες


Τοῦ Κυρίου μου πάντας ὑμνῶ τοὺς φίλους,
Εἴτις δὲ μέλλων, εἰς τοὺς πάντας εἰσίτω.


Πραγματικὰ εἶναι θαυμαστὸς ὁ Θεὸς μέσα στοὺς ἁγίους του. Γιατί ὅταν κανεὶς ἀναλογισθεῖ τοὺς ὑπερφυσικοὺς ἀγῶνες τῶν μαρτύρων, πὼς μὲ ἀσθενὴ σάρκα καταντρόπιασαν τὸν ἰσχυρὸ στὴ κακία, πὼς ἔμειναν ἀναίσθητοι στὶς ὀδύνες καὶ στὰ τραύματα, καθὼς ἀγωνίζονταν μὲ σώματα πρὸς φωτιά, πρὸς τὸ ξίφος, πρὸς ποικίλα καὶ θανατηφόρα εἴδη βασάνων καὶ ἀντιπαρατάσσονταν μὲ καρτερία, ἐνῶ τοὺς ἔκοβαν τὶς σάρκες, τοὺς διάλυαν τοὺς ἁρμοὺς καὶ τοὺς συνέτριβαν τὰ ὀστά, ὅμως διαφύλαξαν τὴν ὁμολογία τῆς πίστεως στὸ Χριστὸ σώα καὶ ἀδιάσπαστη, ἀκεραία καὶ ἀκλόνητη, ποὺ γι’ αὐτὸ τοὺς χαρίσθηκε καὶ ἡ ἀναντίρρητη σοφία τοῦ Πνεύματος καὶ ἡ δύναμη τῶν θαυμάτων.

Σάββατο 18 Ιουνίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Εβρ. 11, 32-40 και 12,1-2] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Α΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:  Εβρ. 11, 32-40 και 12,1-2]

  ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

    «Κα τί τι λέγω; πιλείψει γάρ με διηγούμενον χρόνος περ Γεδεών, Βαράκ τε κα Σαμψν κα εφθάε, Δαυΐδ τε κα Σαμουλ κα τν προφητν (:και τι ακόμη να λέω και να διηγούμαι; Πρέπει να σταματήσω, διότι δεν θα μου φτάσει ο χρόνος να διηγούμαι για τον Γεδεών και τον Βαράκ, τον Σαμψών και τον Ιεφθάε, για τον Δαβίδ και τον Σαμουήλ και τους προφήτες)»[Εβρ.11,32].

    Κατηγορούν μερικοί τον Παύλο, γιατί αναφέρει σε αυτό το σημείο τον Βαράκ και τον Σαμψών και τον Ιεφθάε. Τι λες; Αυτός που ανέφερε την πόρνη Ραάβ, δεν θα αναφέρει αυτούς; Μη μου αναφέρεις την άλλη ζωή τους, παρά μόνο το αν πίστεψαν ή έλαμψαν ως προς την πίστη.