Πέμπτη 30 Απριλίου 2020

Η Γιάννα Αγγελοπούλου θέλει εορτασμό του ’21 με… μουσουλμάνους!



Η Γιάννα συνεχίζει να προκαλεί με (μια ακόμα) απαράδεκτη αναφορά για τους ήρωες του ’21

Οι απαράδεκτες αναφορές της Γιάννας Αγγελοπούλου περί «διαφορετικών προτιμήσεων» αποτελούν βαρύτατη προσβολή για τους ήρωες του 1821, που θυσιάστηκαν υπέρ πίστεως και πατρίδος, αλλά και για τον ελληνισμό συνολικά. Η επικεφαλής της επιτροπής «Ελλάδα 2021» όχι μόνο δεν τιμά τον ρόλο που έχει αναλάβει, αλλά σαμποτάρει διαρκώς τη διακοσιοστή επέτειο από την Εθνική Παλιγγενεσία, μετατρέποντάς τη σε βήμα προσωπικής προβολής.

Με τους Έλληνες και τις Ελληνίδες να βιώνουν μια άνευ προηγουμένου υγειονομική κρίση, παλεύοντας εδώ και δύο μήνες όχι μόνο με την πανδημία, αλλά και με τις οικονομικές επιπτώσεις της, η Γιάννα Αγγελοπούλου επιδίδεται σχεδόν καθημερινά σε μια άκρως αντιθεσμική συμπεριφορά στα κοινωνικά δίκτυα, παίζοντας έναν ρόλο ο οποίος υπερβαίνει κατά πολύ την επιτροπή «Ελλάδα 2021», προχωρώντας σε ανάρμοστες αναρτήσεις, μη διστάζοντας ακόμη και να αντιπαρατεθεί με άλλους χρήστες.

Καθηγητής Πνευμονολογίας: «Οι μάσκες δεν προστατεύουν τίποτα – Τις φοράμε μόνο για να γλιτώσουμε το πρόστιμο»!


Πλήρης κατάρρευση του μύθου ότι μια χειρουργική μάσκα μας προστατεύει από τον κοροωνοϊό καθώς αποδόμησε το αφήγημα αυτό ο  καθηγητής Πνευμονολογίας Θεόδωρος Βασιλακόπουλος κατά των οποίο η χρήση υφασμάτινων μασκών, τις οποίες θα πλένουμε και θα ξαναφοράμε είναι ένας καλός μηχανισμός για να αποφύγουμε το πρόστιμο αλλά και για να κολλήσουμε οτιδήποτε!

Δηλαδή χίλια δυο άλλα πράγματα πέραν του κορωνοϊού!

«Δεν υπάρχει καμία επιστημονική απόδειξη ότι μειώνει κάποια μόλυνση η υφασμάτινη μάσκα», τόνισε, «υπάρχει μόνο η κοινή λογική πως αν είναι στεγνή συγκρατεί κάποια σωματίδια».

«Είναι ένα παιχνίδι του μυαλού χωρίς καμία τεκμηρίωση, ότι αντί να η φορέσω τίποτα ας βάλω μια υφασμάτινη μάσκα, κάτι θα συγκρατήσει», συνέχισε.

Γιατί πρέπει να κατέβουν οι τουρκοσειρές από την Ελληνική τηλεόραση


Γράφει ο Λεωνίδας Κουμάκης, Μέλος του IHA

Εδώ και δεκαπέντε ολόκληρα χρόνια, 55 (πενήντα πέντε) διαφορετικά τουρκικά σήριαλ έχουν βάλει την Τουρκική γλώσσα σε κάθε σχεδόν ελληνικό σπίτι, με αμέτρητες ώρες προβολών σε ώρες μεγάλης ακροαματικότητας, μαζί με ιδανικές εικόνες μιας φανταστικής, ευρωπαϊκής Τουρκίας που μοιάζει με αληθινό παράδεισο.

Η θεματολογία των τηλεοπτικών αυτών παραγωγών που έχουν εξαιρετική τεχνική αρτιότητα, ποικίλει από έντονα προπαγανδιστικά, όπως η «ωραιοποίηση» του αιματοβαμμένου κατακτητή-Σουλτάνου Σουλειμάν και πολλές άλλες που δεν μπορούσαν να προβληθούν στην Ελλάδα αλλά διανέμονται παντού με έντονα ανθελληνικό περιεχόμενο, μέχρι απλές ιστορίες καθημερινότητας, όπως μια γλυκύτατη μικρούλα που ψάχνει την μητέρα ή τον πατέρα της, ο πλούσιος / πλούσια που ερωτεύεται φτωχή / φτωχό και αντίστροφα, ο πάμπλουτος επιχειρηματίας που εκπροσωπεί την κοσμοπολίτικη Τουρκία με υπερπολυτελή σπίτια που απαραίτητα έχουν τεράστιες πισίνες και χώρους στάθμευσης αυτοκινήτων πολυτελείας, ο ευσυνείδητος γιατρός που φροντίζει τους ασθενείς του σε ένα υπερπολυτελές νοσοκομείο το οποίο υποτίθεται ότι είναι ένα από τα συνηθισμένα κ.ο.κ.ε.

π. Βασίλειος Βολουδάκης: Ανταπάντηση στον Μητροπολίτη Λαρίσης


κ. Ιερώνυμε, Ὁ Χριστός μας, ὄχι μόνο «ἔδιδε λόγον παντί τῷ αἰτοῦντι» -καί γι’ αὐτό τό μιμοῦνται στό διάβα τῆς Ἱστορίας ὅλοι οἱ Μαθηταί Του- ἀλλά ἔδωσε λόγο καί στόν ὑπηρέτη, πού Τόν ἐρράπισε: «Εἰ γάρ κακῶς ἐλάλησα, μαρτύρησον περί τοῦ κακοῦ, εἰ δέ καλῶς, τί μέ δέρεις;»!

Ἀθῆναι 28 Ἀπριλίου 2020
Σεβασμιώτατε, Χριστός Ἀνέστη!


Ἡ ἀπαντητική ἐπιστολή σας μέ χαροποίησε γιά δύο λόγους: Πρῶτον, γιατί εἴχατε τήν ψυχική λεβεντιά καί τό πνευματικό ἦθος νά ἀναιρέσετε -ἔστω λεκτικά- τόν εἰς βάρος μου βαρύ χαρακτηρισμό σας ὅτι εἶχα «μετατρέψει τόν Ναό μας σέ πολιτικό μαγαζί» (παρ’ ὅτι στή συνέχεια ἐπιμένετε στόν χαρακτηρισμό σας), καί, δεύτερον, γιατί μέ πληροφορήσατε ὅτι θέλετε νά μιλή-σουμε σύντομα ἀπό κοντά καί, μετά χαρᾶς προσθέτω, ἐν πλάτει.
 


Ὡστόσο, δευτερολογῶ, διότι ἐκάματε ἀναφορές, οἱ ὁποῖες ἔχουν ἀνάγκη ἐπισημάνσεως. Δυστυχῶς, παρ’ ὅτι ἐπιθυμῶ νά ἀναφερθῶ τηλεγραφικά, δέν μοῦ τό ἐπιτρέπουν τά θέματα πού ἐθίξατε, ἀλλά καί ἡ κατηγορία, πού μοῦ προσάψατε, γράφοντας: «Βέβαια, στήν ἀνοικτή ἐπιστολή σας κάνετε κάτι χειρότερο, ἀπαντᾶτε ἐπιλεκτικά, ἀποφεύγοντας τήν οὐσία».

Ἅγιος Παΐσιος: Ὁ διάβολος κυβερνάει τὴν ματαιότητα



– Γέροντα, γιατί τὸν διάβολο τὸν λένε «κοσμοκράτορα»; Εἶναι πράγματι;

– Ἀκόμη αὐτὸ ἔλειπε, νὰ κυβερνᾶ ὁ διάβολος τὸν κόσμο! Ὅταν εἶπε ὁ Χριστός γιὰ τὸν διάβολο «ὁ ἄρχων τοῦ κόσμου τούτου»[1], δὲν ἐννοοῦσε ὅτι εἶναι κοσμοκράτορας, ἀλλὰ ὅτι κυριαρχεῖ στὴν ματαιότητα, στὴν ψευτιά. Ἀλλοίμονο, θὰ ἄφηνε ὁ Θεὸς τὸν διάβολο κοσμοκράτορα! 

Ὅσοι ὅμως ἔχουν δοσμένη τὴν καρδιά τους στὰ μάταια, στὰ κοσμικά, αὐτοί ζοῦν ὑπό τὴν ἐξουσία «τοῦ κοσμοκράτορος τοῦ αἰῶνος τούτου»[2]. Ὁ διάβολος δηλαδή κυβερνάει τὴν ματαιότητα καὶ τούς ἀνθρώπους ποὺ εἶναι κυριευμένοι ἀπὸ τὴν ματαιότητα, ἀπὸ τὸν «κόσμο». 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 30 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020


Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος


Ὡς ἀμνὸς Ἰάκωβος ἀχθεὶς ἐσφάγη,
Τῆς εὐσεβείας μηρυκίζων τοὺς λόγους.
Κτεῖνε, μάχαιρα φόνου, Ἰάκωβον ἑνὶ τριακοστῇ.

Ὁ Ἀπόστολος Ἰάκωβος ἦταν υἱὸς τοῦ Ζεβεδαίου καὶ τῆς Σαλώμης καὶ πρεσβύτερος ἀδελφὸς τοῦ Εὐαγγελιστοῦ Ἰωάννου. Καταγόταν καὶ αὐτὸς ἀπὸ τὴν Βησθαϊδὰ τῆς Γαλιλαίας.

Ἀσχολοῦνταν μὲ τὴν ἁλιεία στὴν λίμνη τῆς Γεννησαρὲτ μαζὶ μὲ τὸν Ἰωάννη, ἔχοντας καὶ οἱ δύο μαζί τους καὶ τὸν πατέρα τους, καθὼς καὶ πολλοὺς ἐργάτες. Εἶχαν δικό τους πλοῖο καὶ συνεργάτης τους ἦταν καὶ ὁ Ἀπόστολος Πέτρος. Παρόλα αὐτὰ ὅταν ἄκουσαν τὸ κήρυγμα τοῦ Ἰησοῦ «ἀφέντες τὸν πατέρα αὐτῶν Ζεβεδαῖον ἐν τῷ πλοίῳ μετὰ τῶν μισθωτῶν ἀπῆλθον ὀπίσω αὐτοῦ».

Τετάρτη 29 Απριλίου 2020

Δημήτρης Νατσιός: Tα τσοπανόσκυλα τοῦ συστήματος


«Ὁ καθεὶς τὴν μύξα του γιὰ βούτυρο τὴν ἔχει»

παροιμία

Κανάλια τηλεοπτικὰ κλείνουν, ξανανοίγουν, καινούργια ἐμφανίζονται καὶ τὸ μόνο ποὺ δὲν ἀλλάζει, εἶναι τὰ σκύβαλα τῆς δημοσιογραφίας. Κλείνει ὁ σταθμός, ὑποθέτεις ὅτι γλιτώσαμε ἀπὸ ἕναν βάτραχο τῆς παραπληροφόρησης καί, αἴφνης, ξετρυπώθηκε, τὸν ἀντικρίζεις νὰ καμαρώνει κάποια ἡμέρα ὡς παρουσιαστὴς ἐνημερωτικῆς ἐκπομπῆς. 

Καὶ παραμένει ὁ ἴδιος, ἡ κόπρος τοῦ Αὐγεία ἐπανῆλθε. Ὁ αὐλοκόλακας γελωτοποιὸς στὴ θέση του. Ἡ ἡμιμαθὴς ἀναξιοπρέπεια στὸ πόστο της. (Ἀναρωτιόταν ὁ Ἰγνάσιο Ραμονὲ δημοσιογράφος καὶ πανεπιστημιακὸς στὸ περισπούδαστο βιβλίο του «Ἡ τυραννία τῶν ΜΜΕ», σελίδα 84: «Γιὰ ποιὸ λόγο κατέρρευσε ἡ εὐγενὴς ἀντίληψη γιὰ τὴν δημοσιογραφία; 

Ὑπάρχει Θεός; Ποιός δημιούργησε τόν Θεό;


Επιλογή-μετάφραση στοιχείων: π. Ευθύμιος
Βρήκαμε στο Διαδίκτυο μία ενδιαφέρουσα επιχειρηματολογία με βάση τη λογική, για την αναγκαιότητα παραδοχής τής ύπαρξης ενός άπειρου και άτρεπτου Θεού, και μεταφέρουμε εδώ τα βασικά της σημεία.

Η ερώτηση από μόνη είναι λάθος, δεν έχει νόημα! Πώς γίνεται ο Θεός να δημιουργήθηκε από άλλον; Δεν θα ήταν Θεός αν τον δημιουργήσανε. Οπότε πάντα υπήρχε. Τώρα θα πείτε πώς ο Θεός γίνεται να υπήρχε από πάντα; Από πού προήλθε;

Αν υπήρχε από πάντα, δεν ήρθε από πουθενά! Άρα είναι παντού!
Και πώς είναι δυνατό; Αυτή είναι μία καλή ερώτηση, ας την απαντήσουμε.

Υπάρχει ένας γενικός κανόνας που λέει: είτε όλα προήλθαν από το τίποτα ή κάτι υπήρχε από πάντα και δημιούργησε τα πάντα! Δεν υπάρχει άλλη λύση, οπότε ποιο είναι; Όλα προήλθαν από το τίποτα; (που είναι αδύνατον), ή κάτι υπήρχε από πάντα;!

Ρωμιοσύνη και Ὀρθοδοξία - Φώτης Κόντογλου

Φώτης Κόντογλου

Ἀπὸ τὸ βιβλίο «Παναγία καὶ Ὑπεραγία» των ἐκδόσεων Ἀρμός

Ἡ Ῥωμιοσύνη καὶ Ὀρθοδοξία εἶναι ἕνα πρᾶγμα. Γιὰ νὰ μὴν πάρω τοὺς πολὺ παλιούς, παίρνω δυὸ τρεῖς ἀπὸ ἐκείνους ποὺ ἀγωνισθήκανε γιὰ τὴν ἐλευθερία τῆς Ἑλλάδας, ποὺ ὅποτε μιλᾶνε γιὰ τὴ λευτεριά, μιλᾶνε καὶ γιὰ τὴ θρησκεία.

Ρήγας Φεραῖος λέγει: «νὰ κάνουμε τὸν ὅρκο / ἀπάνω στὸ Σταυρό». Ἕνας ἄλλος ποιητὴς γράφει: «Γιὰ τῆς πατρίδας τὴν ἐλευθερία / γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν ἁγία / γι᾿ αὐτὰ τὰ δυὸ πολεμῶ, / μ᾿ αὐτὰ νὰ ζήσω ἐπιθυμῶ. / κι ἂν δὲν τὰ ἀποχτήσω / τί μ᾿ ὠφελεῖ νὰ ζήσω;»

… Οἱ ἀγράμματοι ποιητὲς τῶν βουνῶν, μέσα στὰ τραγούδια ποὺ κάνανε, καὶ ποὺ δὲ θὰ τὰ φτάξει ποτὲ κανένας γραμματιζούμενος, μιλᾶνε κάθε τόσο γιά. τὴ Θρησκεία μας, γιὰ τὸ Χριστό, γιὰ τὴν Παναγιά, γιὰ τοὺς δώδεκα Ἀποστόλους, γιὰ τοὺς ἁγίους. Πολλὲς παροιμίες καὶ ρητὰ καὶ λόγια ποὺ λέγει ὁ λαός μας, εἶναι παρμένα ἀπὸ τὰ γράμματα τῆς Ἐκκλησίας.

Ο Ιατρικός Σύλλογος για τη Θεία Κοινωνία και η εκ τάφου φωνή του αειμνήστου καθηγητή καρδιολογίας Αθανασίου Αβραμίδη



του Δικηγόρου κ. Χαράλαμπου Άνδραλη
Στις 15 Ιανουαρίου 2020, έφυγε από την επίγεια ζωή, πλήρης ημερών, ο Καθηγητής καρδιολογίας της Ιατρικής Σχολής του Πανεπιστημίου Αθηνών, Αθανάσιος Αβραμίδης, ένας διαπρεπής επιστήμων, ο οποίος υπηρέτησε τον πάσχοντα άνθρωπο με αληθινή αγάπη, ως εικόνα Χριστού.

Βεβαίως, ο εκλιπών δεν είναι η μοναδική περίπτωση χριστιανού που μεγαλούργησε στην επιστήμη του.
Είναι ένας από τους πολλούς επιστήμονες που με την παρουσία τους και την επιστημονική τους προσφορά, απέδειξαν και αποδεικνύουν, ότι η επιστήμη και η πίστη, μπορούν να συμβαδίζουν και να αλληλοβοηθούνται. 

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Τρόπων ἀμέτοχοι ἀλλὰ θρόνων διάδοχοι....



Μετὰ τὸ Πάσχα διαβάζω καθημερινὰ δηλώσεις μητροπολιτῶν ποὺ ζητοῦν νὰ ξανανοίξουν οἱ ἐκκλησίες. Καὶ διερωτῶμαι: ἀπὸ ποιὸν τὸ ζητοῦν; 

Μόνο ὁ Κερκύρας μίλησε γιὰ τὸν ὑπεύθυνο ποὺ δὲν εἶναι ἄλλος ἀπὸ τὸν ἀρχιεπίσκοπο καὶ τὴν ΔΙΣ, ἡ ὁποία ἔκανε πὼς δὲν κατάλαβε ὅταν ὁ ἀρχιεπίσκοπος μαζὶ μὲ τὸν μαθητὴ τοῦ Ρωμανίδη ἄλλαξαν τὴν ἀπόφασή της. 

Ἀπειλοῦν ὁρισμένοι ἀπὸ αὐτούς, ἀλλὰ ποιόν; Εἶναι κανεὶς ἄλλος ἐκτὸς ἀπὸ τοὺς ἴδιους ὑπεύθυνος γιὰ τὸ κλείσιμο τῶν ἐκκλησιῶν; Οἱ διάδοχοι τῶν ἀποστόλων.... 

Αὐτοὶ ποὺ εἶναι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΙ καὶ μὲ τὴν ἴδια τους τὴν ζωὴ νὰ ὑπερασπιστοῦν τὴν Ἐκκλησία, τὴν ἔκλεισαν!!! Καὶ γιατί τὴν ἔκλεισαν; Μήπως θὰ τοὺς ἐκτελοῦσε ὁ Χαρδαλιάς; Μήπως θὰ τοὺς ἔκλεινε μέσα ἰσόβια; 

Ναί, ἐν τάξει,οἱ ἴδιοι πρωταγωνιστές, πάντα ! Καί μετά,τί;




Ὁ Τσιόδρας τοῦ Κούλη, τοῦ Κικίλια καί τοῦ Κοντοζαμάνη. Ἀλλά καί ὁ Τσιόδρας τοῦ Ἀβρααμόπουλου καί τοῦ Ἄδωνάϊ.
Ὁ Τσιόδρας πού ἄφησε, ὅπως λέγεται, μία πολλά ὑποσχομένη καριέρα στό Ἀμέρικα,καί μᾶς ἦρθε στήν Ἑλλάδα γιά νά ...προσφέρῃ...

Μέ τόν Ἀβρααμόπουλο καί τόν Κοντοζαμάνη,τότε (2009). Δέν ξέρετε τόν Κοντοζαμάνη; Τόν σημερινό ὑφυπουργό τοῦ Κικίλια; Κακῶς,μιλᾶμε γιά πρώην συνεργάτη τοῦ Παγκοσμίου Ὀργανισμοῦ Ὑγείας ( ΠΟΥ) ! Ναί,αὐτοῦ τοῦ «ἀξιολογοτάτου» ὁργανισμοῦ πού ὁ Τράμπ προσφάτως,τοῦ ἔκοψε τό χαρτζιλίκι. Αὐτοῦ πού και τότε,2009,μέ ἕνα ἄλλο φόβητρο,τόν Η1Ν1,προσπάθησαν νά σπείρουν τόν πανικό,παγκοσμίως.

Τότε τό δίδυμο Κοντοζαμάνη-Τσιόδρας,ἐπέτυχαν ὁμοῦ μετά τοῦ μεγάλου ἐγκεφάλου,τοῦ Ἀβρααμόπουλου,νά χρεώσουν τήν χώρα μέ δεκάδες ἑκατομμύρια εὐρώ,ἀπό ΑΧΡΗΣΤΑ παντελῶς,μά κυρίως ἐπικίνδυνα ἐμβόλια καί φάρμακα.Θυμᾶστε τήν ἀπεγνωσμένη προσπάθειά τους πρός ἐμβολιασμό τοῦ πληθυσμοῦ; Τότε ὁ Κοντοζαμάνης ἦταν πρόεδρος τοῦ ΕΟΦ ! Εὔκολη ὑπόθεσις οἱ παραγγελίες,ἔτσι;

Οι Ευρωπαϊκοί λαοί αλυσοδένονται από την ΕΕ για να πληρώσουν την καταστροφική κρίση του κορωνoϊού


Ανακοίνωση Μετώπου Κοινωνικής και Εθνικής Απελευθέρωσης (ΜΕΚΕΑ)

Εν όψει της νέας οικονομικής καταστροφής που έρχεται λόγω κορωνοϊού, την οποία πολλοί έγκυροι αναλυτές την περιμένουν να είναι σημαντικά μεγαλύτερη από την Ύφεση του 1929, τη μεγαλύτερη καπιταλιστική κρίση στην Ιστορία, συνήλθε το Eurοgroup και πρόσφατα η τηλε-Σύνοδος Κορυφής της Ε.Ε. 

Εκεί, μέσα στις εκατόμβες νεκρών και με παραλυμένες τις οικονομίες ιδίως των δυτικών χωρών, η Ευρωπαϊκή Ένωση συνέχισε ακάθεκτη το «έργο» της. Εκπροσωπώντας τα συμφέροντα κυρίως των Γερμανικών πολυεθνικών, αποφάσισε να μην προχωρήσει σε κοινή χρηματοδότηση των οικονομιών όλων των χωρών της Ένωσης μέσω Ευρωομολόγων, αλλά να βασιστεί στους πολυετείς προϋπολογισμούς της Ε.Ε, οι οποίοι πληρώνονται από τα κράτη-μέλη, προκειμένου να εκδίδει ομόλογα, ενώ με τις εισπράξεις από την πώληση αυτών των ομολόγων θα παρέχει κατά κύριο λόγο δάνεια στα κράτη-μέλη και όχι δωρεάν επιχορηγήσεις. 

Ἅγιος Ἰγνάτιος Μπριαντσιανίνωφ: Θαύματα καί σημεία - Κεφάλαιο Γ' - Πώς πρέπει να βλέπουμε τα σημεία σήμερα - Ο Αντίχριστος έρχεται


Πλησιάζομε σιγά-σιγά στην περίοδο εκείνη, που θα αρχίσουν να γίνωνται πολλά και καταπληκτικά θαύματα• ικανά να σύρουν στην απώλεια τους ταλαίπωρους εκείνους, που θα έχουν σαρκικό φρόνημα και θα γοητευθούν και πλανηθούν από τα θαύματα αυτά. Ο Αντίχριστος έρχεται. Πως, και με τι θα τον αντιμετωπίσωμε;


α . με την ζώσα πίστη. 

Η ζώσα πίστη στο Χριστό, γεννιέται μέσα μας, όταν αναζωωθή η ψυχή μας από το λόγο του Θεού. Η ζώσα πίστη τρόπον τινά βλέπει τον Χριστό[105].


Μόνο όταν έχωμε ζώσα πίστη, θα μπορέσωμε να καταλάβωμε κάτι από τα θεία δόγματα της χριστιανικής πίστης• διαφορετικά θα είναι για μας βιβλίο εσφραγισμένο, μυστήριο εντελώς ακατανόητο.
Όταν έχωμε ζώσα πίστη, τα θεία δόγματα, παρ’ ότι θα μένουν και πάλι απρόσιτα, θα μας γίνωνται σαφή• θα τα καταλαβαίνωμε κάπως. Δεν θα καλύπτωνται πια κάτω από εκείνο το αδιαπέραστο και βαρύ καταπέτασμα, που προκαλεί η νεκρή πίστη. Η ζώσα πίστη είναι μια λογική, μια πνευματική λογική[106]

Ποιος θυμάται τη Μακεδονία; Παραχώρηση εθνικής κυριαρχίας δια της ψήφου και για της σιωπής....


Θ. Μαλκίδης

Εν μέσω πανδημίας, συνεχιζόμενης Τουρκικής εισβολής, κλειστών ναών, οικονομικής καταστροφής, προετοιμασίας νέου Μνημονίου και πάντα πρόθυμου να πουλήσει και να πουληθεί πολιτικού και πνευματικού προσωπικού :

1. Επισημοποιήθηκαν οι πληρωμένες από εμάς 28 <<δομές>>,η συντριπτική πλειοψηφία των οποίων βρίσκεται στη Μακεδονία,

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 29 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020


Οἱ Ἅγιοι Ἰάσονας καὶ Σωσίπατρος οἱ Ἀπόστολοι


Eις τον Iάσωνα.
Ζωῆς Ἰάσων λαμβάνει φθαρτῆς πέρας,
Ἀλλ' εὗρεν ἄλλην μὴ πέρας κεκτημένην.

Eις τον Σωσίπατρον.
Θανέντι δόξαν σοῦ προσώπου δεικνύεις
Σῷ Σωσιπάτρῳ, τοῦ Θεοῦ Λόγου, Πάτερ.

Εἰκάδι ἀμφ' ἐνάτῃ Ἰάσων ἀπεβήσατο γαίης.

Τρίτη 28 Απριλίου 2020

Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἕνα ἀκόμη θλιβερὸ βῆμα στὸν νεοεποχίτικο κατήφορο


τοῦ Νεκτάριου Δαπέργολα
Διδάκτορος Ἱστορίας

Ἡ Νέα Ἐποχὴ εἶναι ἐδῶ. Καί, ὅσο περνάει ὁ καιρός, ἔρχεται ὅλο καὶ πιὸ κοντά μας. Δὲν εἶναι μόνο ὅσα γίνονται μὲ τὴ δῆθεν πανδημία (ποὺ στὴν πραγματικότητα μόνο οἱ τυφλοὶ δὲν μποροῦν νὰ δοῦν πὼς ἀποτελεῖ ἁπλῶς μία μεγάλη πρόβα καὶ μία ἀπόπειρα περαιτέρω προώθησης τοῦ νεοταξικοῦ σχεδίου γιὰ παγκόσμιο ἔλεγχο). 

Οὔτε εἶναι μόνο ὅσα λέγονται ἀπὸ τὰ φερέφωνα τῆς συμμορίας ποὺ κυβερνᾶ τὸν πλανήτη καὶ ἀπὸ τοὺς κατὰ τόπους λακέδες τους γιὰ ὑποχρεωτικοὺς ἐμβολιασμούς, τσιπάκια ἢ τὴν ἀνάγκη παγκόσμιας διακυβέρνησης (πάντοτε ἐννοεῖται «γιὰ τὸ καλό μας»). 

Εἶναι καὶ ἡ ἀνάγκη γιὰ θρησκευτικὸ συγχρωτισμὸ καὶ συντονισμὸ ποὺ ἤδη πλασάρεται ὡς ἐπιτακτική, γιὰ τὴν πνευματικὴ δῆθεν ἀντιμετώπιση τῆς ἀσθένειας. Ἡ πορεία πρὸς τὴν παγκόσμια Πανθρησκεία ἄλλωστε ἔχει ἐδῶ καὶ πολλὰ χρόνια δρομολογηθεῖ, ἦρθε ἁπλῶς ἡ ὥρα - λόγῳ τῆς ἀστάθειας ποὺ θὰ φέρει ὁ φόβος καὶ ἡ ἐπικείμενη κοινωνικοοικονομικὴ ἐξαθλίωση (ὡς ὁρατὸ ἐπίχειρο τῆς «πανδημίας» καὶ τῶν μέτρων ἐγκλεισμοῦ) - νὰ τρέξουν μὲ ἀκόμη μεγαλύτερη ταχύτητα τὰ πράγματα.

Κεραυνοί π. Βασιλείου Βολουδάκη κατά Ιερωνύμου Νικολόπουλου εις Λάρισαν

Ανοιχτή επιστολή του π. Βασιλείου Εμμ. Βολουδάκη προς τον Σεβ. Μητροπολίτη Λαρίσης κ. Ιερώνυμο

Ἀθῆναι 27 Ἀπριλίου 2020

Σεβασμιώτατε, ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ!

Μετά πολλῆς ἐκπλήξεως πληροφορήθηκα ἀπό τό διαδίκτυο τήν χθεσινή Ὁμιλία σας (26 Ἀπριλίου 2020) σέ Ναό τοῦ ἑορτάζοντος Ἱ. Ναοῦ τοῦ ἁγίου Θωμᾶ Λαρίσης, στήν ὁποία ἐκάματε εὐθεῖα ἀναφορά στό πρόσωπό μου (χωρίς νά ἀναφέρετε τό ὄνομά μου), μέ συκοφαντικούς χαρακτηρισμούς, πού μέ ἄφησαν ἐμβρόντητον!

Μέχρι πρότινος, Σεβασμιώτατε, ἐκδηλώνατε ἀμέριστη ἐκτίμηση στό πρόσωπό μου καί, ἐπειδή ἔχω χειροτονηθεῖ τό ἔτος πού ἐσεῖς γεννηθήκατε, αἰσθανόμουν καί τόν σεβασμό σας. Καί ἐκ μέρους μου ὑπῆρχε ἀνυπόκριτη καί ἀπροϋπόθετη ἐκτίμηση στήν δική σας προσωπικότητα.

ΕΠΙΣΤΟΛΗ ΦΩΤΙΑ ΣΕ ΙΕΡΏΝΥΜΟ ΓΙΑ ΤΣΙΟΔΡΑ! ΔΙΑΔΩΣΤΕ ΤΗΝ ΠΑΝΤΟΥ!


Δόξα τω Θεώ πάντων ένεκεν

Αιτωλικό 18/04/2020
Επιστολή προς τον Αρχιεπίσκοπο Αθηνών και πάσης Ελλάδος κ. Ιερώνυμο και τους Μητροπολίτες της Εκκλησίας της Ελλάδος.
Αυτές τις Άγιες Ημέρες που διανύουμε η ψυχή μου θλίβεται βαθιά… πονάει…
Λόγω μιας ίωσης, απλής ή σοβαρής (για μένα δεν έχει καμία σημασία), αρνηθήκαμε τον Κύριό Μας. Δεν δείξαμε την εμπιστοσύνη μας στο Άγιο Πρόσωπό Του. Αρνηθήκαμε τον λόγο Του ότι τρίχα δεν πέφτει από την κεφαλή μας αν δεν το επιτρέψει Εκείνος.

Θεοποιήσαμε έναν γιατρό, τον κύριο Τσιόδρα. Ακούμε ευλαβικά τι θα πει και τι μέτρα θα ανακοινώσει. Δεν αντιλέγω, έχει εξαιρετική μόρφωση. Ξεχνάει όμως ότι η επιστημοσύνη του δεν είναι δικό του κατόρθωμα αλλά ευγενική χορηγία του Τριαδικού Θεού διαμέσου του λογικού με το οποίο μας προίκισε. Μήπως θα έπρεπε να χειρίζεται διαφορετικά κάποια πράγματα;

Ἀριστείδης Π. Δασκαλάκης: «εύδει ποιμήν» (ἀπ' τὸ «Οὐχ εύδει ποιμὴν» δὲν κοιμᾶται ὁ βοσκός - ἀρχαιοελληνικὴ παροιμία)



Πολλὲς φορὲς στὴν ἐποχή μας, ἀκούγοντας ἕνα ἐπίσκοπο νὰ ὁμιλεῖ, θυμᾶσαι τὰ λόγια τοῦ Κυρίου : «ἠγάπησαν γὰρ τὴν δόξαν τῶν ἀνθρώπων μᾶλλον ἤπερ τὴν δόξαν τοῦ Θεοῦ» ( Ιω. 12,43) ἢ γι᾿ αὐτούς ποὺ δὲν πιστεύουν ἀλλὰ καμώνονται πὼς πιστεύουν: «Τὸ χειρότερο ἀπὸ τὸ νὰ μιλοῦν ἄσχημα γιὰ ἐσένα εἶναι νὰ μὴ μιλοῦν καθόλου γιὰ ἐσένα.» (Όσκαρ Οὐάϊλντ)

Ὁ ἐπίσκοπος Λαρίσης στὶς 26/4/20 στὸν Ι.Ν. Ἁγίου Θωμᾶ, σὲ ἕνα κήρυγμα περίεργο, πρὸς τὰ ντουβάρια τοῦ ἱεροῦ ναοῦ, φάσκων καὶ ἀντιφάσκων διατύπωσε θέσεις ἀθεολόγητες, κενοφανεῖς καὶ ξεκάθαρα ἀντιεπιστημονικές, συνεργῶντας ψυχὴ τε καὶ σώματι στὸ ἀνοσιούργημα τῶν κυβερνώντων.

Κάτω ἀπ᾿ τὴν λεπτὴ κι εὔθραυστη κρούστα, ἑνὸς πληθωρικοῦ λόγου, βρίσκει κανεὶς χωρὶς πολύ-πολὺ ψάξιμο καὶ σκέψη, θέσεις ποὺ δημιουργοῦν ἐρωτηματικὰ καὶ σκανδαλίζουν συνάμα.