Δευτέρα 8 Αυγούστου 2022

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 8 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Αἰμιλιανὸς ὁ Ὁμολογητής Ἐπίσκοπος Κυζίκου 


Ψυχὴς πολὺν θεὶς Αἰμιλιανὸς λόγον,
Τῆς σαρκος ἠλόγησεν ἄχρι καὶ τέλους.
Ὀγδόῃ Αἰμιλιανοῦ ὀστέα δέξατ' ἄρουρα.
 
Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος θέλοντας νὰ τονίσει τὴν μεγάλη σημασία τῆς ὁμολογίας τῆς πίστης μας πρὸς τὸν Χριστό, εἶπε: «Ἔχοντες οὒν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας». Ἀφοῦ, δηλαδή, ἔχουμε μεγάλο Ἀρχιερέα, ποὺ ἔχει πλέον περάσει ἀπὸ τοὺς οὐρανοὺς καὶ μπῆκε στὴν αἰώνια κατάπαυση, ὅπου μᾶς περιμένει, ποὺ δὲν εἶναι ἁπλὸς ἄνθρωπος, ἀλλὰ εἶναι ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἃς κρατᾶμε καλὰ τὴν ὁμολογία τῆς πίστης μας πρὸς Αὐτόν, τὸν Κύριο καὶ Σωτῆρα μας Ἰησοῦ Χριστό.

Κυριακή 7 Αυγούστου 2022

Οἱ αἱρετικοί καί ἡ διδασκαλία τους- Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱) (Μέρος 2ον)


Τὸ πρῶτο μέρος  ΕΔΩ

β) Ἀπὸ τὴν αἵρεσι τοῦ Ἀρείου περὶ Ἐνσαρκώσεως.

Κατὰ τὴν διάρκεια τῆς διαμάχης μεταξὺ τῶν Ὀρθοδόξων καὶ τῶν Ἀρειανῶν ὑπῆρχαν ὡρισμένα σημεῖα ἐπαφῆς μεταξὺ τῶν δύο. Ὅτι δηλαδὴ μόνον ὁ Θεὸς γνωρίζει τὴν οὐσία Του καὶ ὅτι ὁ Θεὸς ἔχει οὐσιώδη ἐνέργεια, ἡ ὁποία δὲν ταυτίζεται μὲ τὴν οὐσία Του (διάκρισις μεταξὺ οὐσίας καὶ ἐνεργείας). Γι᾿ αὐτὸν τὸν λόγο ὁ Θεὸς ὅταν δημιουργῇ τὸν κόσμο, τὸν δημιουργεῖ ὄχι κατ᾿ οὐσίαν, ἀλλὰ κατὰ βούλησιν καὶ κατ᾿ ἐνέργειαν. Ὁπότε ὑπάρχει ἕνωσις τῆς ἀκτίστου ἐνεργείας τοῦ Θεοῦ μὲ τὰ κτίσματα.

Ἐπίσκ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: Πῶς νά παρηγορηθοῦμε στίς θλίψεις (Μέρος 3ο)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«Πῶς νὰ παρηγορηθοῦμε στὶς θλίψεις» ΕΔΩ
 
Ἡ θλῖψι προσφέρει καὶ κάποιο καλὸ στὸν ἄνθρωπο

Ὅτι ἡ θλῖψις κλείνει μέσα της κάποιο καλό, ἡ θλῖψι μέσα της κλείνει κάποια εὐεργεσία τοῦ Θεοῦ. Ναί, ἀδελφοί μου.

–Μὰ ἡ θλῖψις, ὁ πόνος, τὸ δάκρυ προσφέρει κάποιο καλὸ στὸν ἄνθρωπο; Ναί, ἀγαπητοί μου. Παρ᾿ ὅλο τὸν πόνο, παρ᾿ ὅλα τὰ δάκρυα καὶ τὸν ἀναστεναγμὸ ποὺ αἰσθανόμεθα, μέσα εἰς τὴν θλῖψι κρύπτει ὁ Θεὸς κάποιο καλό, κάποια εὐεργεσία. Θέλετε παραδείγματα; Ἄπειρα θὰ μποροῦσα νὰ σᾶς ἀναφέρω.

Κακὸ εἶναι ἡ πτώχεια, πολὺ κακό. Ποιός μπορεῖ νὰ πῆ ὅτι εἶναι καλό; Ποιός μπορεῖ νὰ πῆ ὅτι ὁ ἐργατικὸς ἄνθρωπος, ποὺ ὅλη τὴν ἡμέρα ψάχνει γιὰ ἐργασία καὶ δὲν βρίσκει, ὅτι ὅταν τὸ βράδυ γυρίση στὸ σπίτι του, μὲ ἄδεια τὰ χέρια καὶ δὲν ἔχη νὰ δώση ψωμὶ στὰ παιδιά του ποὺ τοῦ φωνάζουν Πεινῶ, ὅτι εἶναι καλὸ καὶ εὐχάριστο πρᾶγμα;

Tρόμος στη Νέα Υόρκη: Αίφνης επανεμφανίστηκε και η πολυομελίτιδα

 

Οι αξιωματούχοι καλούν τους κατοίκους να εμβολιαστούν (!) για να αποφευχθεί η αναζωπύρωση του καταστροφικού ιού
 

Tρόμος στη Νέα Υόρκη. Αίφνης επανεμφανίστηκε και η Πολυομελίτιδα-polio την οποία εντελώς συμπτωματικά προανήγγειλε διαρκώς ο Μπιλ Γκέιτς τα τελευταία χρόνια.

Σύμφωνα με τη Daily Mail «εκατοντάδες» Νεοϋορκέζοι μπορεί να έχουν ήδη μολυνθεί από Πολιομυελίτιδα, προειδοποιεί ο επικεφαλής υγείας της πολιτείας– καθώς ο ιός ανιχνεύθηκε στα λύματα και μια δεύτερης κομητείας.

Οι αξιωματούχοι ανέφεραν το πρώτο τους κρούσμα του ιού εδώ και χρόνια τον περασμένο μήνα, γεγονός που σηματοδοτεί ότι πιθανότατα πολλά άλλα ασυμπτωματικά κρούσματα δεν παρακολουθούνται. Το πρώτο κρούσμα εντοπίστηκε στην κομητεία Ρόκλαντ, ενώ δύο δείγματα πολιομυελίτιδας βρέθηκαν σε λύματα στην κομητεία Όραντζ. Οι αξιωματούχοι καλούν τους κατοίκους να εμβολιαστούν (!) για να αποφευχθεί η αναζωπύρωση του καταστροφικού ιού.

Το θαύμα με τα κρίνα της Παναγίας «Γραβαλλιώτισσας» στην Πάστρα της Κεφαλονιάς!

 

Νοτιοανατολικά του νησιού της Κεφαλονιάς, υπάρχει το χωριό Πάστρα.Εκεί βρίσκεται ο ναός όπου κάθε χρόνο συμβαίνει ένα περίεργο φαινόμενο.

Κρίνοι που συλλέγονται στις 25 Μαρτίου και τοποθετούνται σε ειδική θήκη μπροστά από την εικόνα της Παναγίας ξανανθίζουν γύρω στις 14 Αυγούστου έπειτα από ένα μεγάλο διάστημα όπου έχουν παραμείνει ξεροί.

Ο Patrick Moore, πρώην πρόεδρος της Greenpeace, απομυθοποιεί σε 2 λεπτά την απάτη της κλιματικής αλλαγής! (βίντεο)

 

Ο Patrick Moore, πρώην πρόεδρος της Greenpeace του Καναδά, απομυθοποιεί μέσα σε δύο λεπτά τη δήθεν κλιματική αλλαγή, ένα από τα κύρια hoaxes μέσω των οποίων προσπαθούν να μας επιβάλουν την ατζέντα της Μεγάλης Επανεκκίνησης.

Το κλίμα αλλάζει συνεχώς απο τότε που σχηματίστηκε η γη, πριν απο 4,6 δισεκατομμύρια χρόνια. Για παράδειγμα, μόνο τα τελευταία δύο χιλιάδες χρόνια, εχουμε την Ρωμαική περίοδο ζέστης, όταν περισσότερο ζέστη απο σήμερα, μετά ήρθε ο πιο δροσερός πρώιμος μεσσαίωνας, τον οποίο ακολούθησε η μεσσαιωνική ζεστή περίοδος, οπου έκανε σχεδόν την ίδια ζέστη με σήμερα.

Μετά είχαμε μια μικρή εποχή παγετώνων η οποία έκανε τους Βίκινγκς να εγκαταλείψουν την Γροιλανδία και πιο πρόσφατα μια περίοδο σταδιακής θέρμανσης 300 ετών εώς και σήμερα. Αυτές είναι πολλές αλλαγές και φυσικά καμμία απο αυτές δεν προκλήθηκε απο τον Άνθρωπο.

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ

 

ΤΟ ΝΟΗΜΑ ΤΗΣ ΓΝΗΣΙΑΣ ΤΕΧΝΗΣ ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

ΚΑΙ ΔΙΑΧΡΟΝΙΚΕΣ ΠΑΡΑΙΝΕΣΕΙΣ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ

ΠΡΟΣ ΤΟΥΣ ΝΕΟΥΣ ΚΑΘΕ ΕΠΟΧΗΣ

Ἐντελῶς ἀπαραίτητο γιὰ ἐμᾶς τοὺς ἀνθρώπους εἶναι μὲ ζῆλο νὰ ἐπιδιώκουμε τὰ πνευματικὰ ἀγαθὰ καὶ νὰ ζητοῦμε τὸν Ἄρτο τὸν οὐράνιο καὶ λαμβάνοντάς τον, νὰ ἀπαλλασσόμαστε ἀπὸ κάθε βιοτικὴ φροντίδα. Συνεπῶς ἂς μὴν ἀσχολούμαστε μὲ τὰ ὑλικὰ ἀγαθά, ἀλλὰ νὰ θεωροῦμε τελείως ἀσήμαντα καὶ τὴν ἀπόκτηση καὶ τὴν ἀπώλειά τους. Ὅπως ἀκριβῶς βέβαια καὶ ὁ Ἰώβ, ὁ ὁποῖος οὔτε ἦταν προσκολλημένος σὲ αὐτὰ ὅταν τὰ εἶχε, οὔτε τὰ ζητοῦσε ὅταν τὰ ἔχασε. Καθόσον γιὰ τὸν λόγο αὐτὸν ὀνομάζονται «χρήματα», ὄχι γιὰ νὰ τὰ παραχώσουμε στὴ γῆ, ἀλλὰ γιὰ νὰ τὰ χρησιμοποιήσουμε ὅπου εἶναι ἀνάγκη. Καὶ ὅπως ἀκριβῶς ὁ καθένας ἀπὸ τοὺς τεχνῖτες ἔχει τὴ δική του τέχνη καὶ γνώση, ἔτσι καὶ αὐτὸς ποὺ ἔχει πολλὰ πλούτη δὲν γνωρίζει νὰ ἐπεξεργάζεται τὸν χαλκό, οὔτε νὰ κατασκευάζει πλοῖα, οὔτε νὰ ὑφαίνει, οὔτε νὰ κτίζει οἰκίες, οὔτε τίποτε ἄλλο παρόμοιο μὲ αὐτά. Κατὰ συνέπεια ἂς μάθει νὰ χρησιμοποιεῖ τὸν πλοῦτο ἐκεῖ ὅπου εἶναι ἀνάγκη καὶ νὰ ἐλεεῖ τοὺς πτωχοὺς καὶ θὰ γνωρίσει τότε τέχνη πολὺ ἀνώτερη ἀπὸ ὅλες αὐτὲς ποὺ προαναφέρθηκαν.

Άγγελος Καραγεώργος: ΜΕΣ ΣΤΑ ΜΠΑΝΙΑ ΤΟΥ ΛΑΟΥ ΡΙΖΩΣΑΝ ΤΑ ΨΗΦΙΑΚΑ ΚΑΓΚΕΛΑ

 

Κατά τη διάρκεια των ανέκαθεν ζεστών ημερών αυτής της εποχής αλλά και της παροδικής χαλάρωσης πριν τα δεινά για τα οποία οι ίδιοι μας προκαταβάλλουν για το χειμώνα, φαίνεται πως δε χάνουν καθόλου χρόνο να περάσουν στην επόμενη φάση βάζοντας πλέον ισχυρές βάσεις για τη δυστοπική φυλακή που τόσο καλά έχουν οργανώσει. Άλλωστε η παρέμβαση στα σώματα και ειδικά στο γονιδίωμα του ανθρώπου, ο απολυταρχισμός συνδυασμένος με τον παραλογισμό και η ψηφιοποίηση της ζωής αποτελούν κομβικά κομμάτια της νέας κανονικότητας. Στο πλαίσιο αυτό θα έπρεπε απαραίτητα να υπάρχει μια κεντρική συγκέντρωση δεδομένων για το κάθε τι για κάθε άτομο με ένα μοναδικό αριθμό άμεσα προσπελάσιμη κάτι που μπορούν να επιτύχουν στη συνέχεια ξεκινώντας από την ψηφιακή ταυτότητα που η Ελλάδα ως πρωτοπόρος και πάλι μόλις λανσάρισε.

Παράλληλα, όπως και με τον πόλεμο στην Ουκρανία που έχει ξεφτίσει τόσο που αναγκάστηκαν να βγάλουν τον ηθοποιό Ζελένσκι ως και στο Vogue, βλέπουμε τώρα ένα αντίστοιχο σενάριο στην Ταϊβάν με αντίστοιχη ενδεχόμενη παρέμβαση από την Κίνα με αντίστοιχη παρέμβαση των Αμερικανών που αν το αφεντικό αποφασίσει να τραβήξει το σχοινί οι συνέπειες θα είναι προφανώς πολύ χειρότερες από την Ουκρανία. Συνέπειες που φαινονται σε πολλά μέρη του κόσμου με εξεγέρσεις για τους ίδιους λόγους που έχουν να κάνουν με το κόστος ζωής και την ενέργεια αλλά τελικά είναι καθοδηγούμενες για να οδηγήσουν και πάλι σε ηγέτες μαριονέτες μέλη της ίδιας ατζέντας που απλά βρίσκουν την αναταραχή σαν αφορμή για να επιβάλλουν τα νεα δυστοπικά μέτρα.

Ἀνακοίνωση ὑγειονομικῶν Ἀθήνας καί Πειραιᾶ

 

Οἱ Ὑγειονομικοὶ σὲ Ἀναστολὴ τῶν νοσοκομείων Ἀθήνας καὶ Πειραιᾶ ἀποφασίσαμε τὴν μὴ πραγματοποίηση τῶν συγκεντρώσεών μας ἀπὸ 1-15 Αὐγούστου προκειμένου νὰ τιμήσουμε τὴν Κοίμηση τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου, τῆς Ἀρχιστράτηγου καὶ Προστάτιδας τοῦ ἀνιδιοτελοῦς ἀγῶνα μας.

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 14,14-22] Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΙΣΧΙΛΙΩΝ

 

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ. 14,14-22]

                        Ο  ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ

       ΓΙΑ ΤΟ ΘΑΥΜΑ ΤΟΥ ΧΟΡΤΑΣΜΟΥ ΤΩΝ ΠΕΝΤΑΚΙΣΧΙΛΙΩΝ

     «κούσας δ ησος νεχώρησεν κεθεν ν πλοί ες ρημον τόπον κατ᾿ δίαν· κα κούσαντες ο χλοι κολούθησαν ατ πεζ π τν πόλεων(:Όταν λοιπόν τα άκουσε αυτά ο Ιησούς, αναχώρησε από εκεί με πλοίο σε κάποιον ερημικό τόπο, για να μείνει μόνος Του με τους μαθητές Του. Και όταν άκουσαν τα πλήθη του λαού ότι αποχώρησε σε ερημικό τόπο, Τον ακολούθησαν πεζοί από τις πόλεις)»[Ματθ. 14,13].

     Πρόσεξε το ότι ο Κύριος σε κάθε περίπτωση αναχωρεί, και όταν παραδόθηκε ο Ιωάννης και όταν αποκεφαλίστηκε και όταν πληροφορήθηκαν οι Ιουδαίοι ότι οι μαθητές Του γίνονται όλο και περισσότεροι· διότι θέλει τα περισσότερα να τα τακτοποιεί κατά τρόπο πιο ανθρώπινο και να κινείται ως επί το πλείστον μέσα στα ανθρώπινα πλαίσια, επειδή δεν ήταν ακόμη καιρός να αποκαλύψει με σαφήνεια τη θεότητά Του. Για τον λόγο αυτόν και στους μαθητές Του έλεγε να μην πουν σε κανένα ότι Αυτός είναι ο Χριστός· διότι ήθελε αυτό να γίνει περισσότερο γνωστό μετά την Ανάστασή Του. Για τον λόγο αυτόν δεν ήταν αρχικά πολύ αυστηρός προς τους Ιουδαίους εκείνους που έδειξαν δυσπιστία, αλλά ήταν περισσότερο επιεικής.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Η' Ματθαίου 7 Αὐγούστου 2022

 

Εὐαγγέλιο
 
ΚΑΤΑ ΜΑΤΘΑΙΟΝ ΙΔ´ 14 - 22

14 Καὶ ἐξελθὼν εἶδε πολὺν ὄχλον, καὶ ἐσπλαγχνίσθη ἐπ’ αὐτοῖς καὶ ἐθεράπευσε τοὺς ἀρρώστους αὐτῶν. 15 ὀψίας δὲ γενομένης προσῆλθον αὐτῷ οἱ μαθηταὶ αὐτοῦ λέγοντες· Ἔρημός ἐστιν ὁ τόπος καὶ ἡ ὥρα ἤδη παρῆλθεν· ἀπόλυσον τοὺς ὄχλους, ἵνα ἀπελθόντες εἰς τὰς κώμας ἀγοράσωσιν ἑαυτοῖς βρώματα. 16 ὁ δὲ Ἰησοῦς εἶπεν αὐτοῖς· Οὐ χρείαν ἔχουσιν ἀπελθεῖν· δότε αὐτοῖς ὑμεῖς φαγεῖν. 17 οἱ δὲ λέγουσιν αὐτῷ· Οὐκ ἔχομεν ὧδε εἰ μὴ πέντε ἄρτους καὶ δύο ἰχθύας. 18 ὁ δὲ εἶπε· Φέρετέ μοι αὐτούς ὧδε. 19 καὶ κελεύσας τοὺς ὄχλους ἀνακλιθῆναι ἐπὶ τοὺς χόρτους, λαβὼν τοὺς πέντε ἄρτους καὶ τοὺς δύο ἰχθύας, ἀναβλέψας εἰς τὸν οὐρανὸν εὐλόγησε, καὶ κλάσας ἔδωκε τοῖς μαθηταῖς τοὺς ἄρτους οἱ δὲ μαθηταὶ τοῖς ὄχλοις. 20 καὶ ἔφαγον πάντες καὶ ἐχορτάσθησαν, καὶ ἦραν τὸ περισσεῦον τῶν κλασμάτων δώδεκα κοφίνους πλήρεις. 21 οἱ δὲ ἐσθίοντες ἦσαν ἄνδρες ὡσεὶ πεντακισχίλιοι χωρὶς γυναικῶν καὶ παιδίων. 22 Καὶ εὐθέως ἠνάγκασεν ὁ Ἰησοῦς τοὺς μαθητὰς αὐτοῦ ἐμβῆναι εἰς τὸ πλοῖον καὶ προάγειν αὐτὸν εἰς τὸ πέραν, ἕως οὗ ἀπολύσῃ τοὺς ὄχλους. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 7 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Δομέτιος ὁ Μάρτυρας ὁ Πέρσης καὶ οἱ δυὸ μαθητές του


Ὑπὲρ τὰ πάντα σοι συναθλεῖν ἐκ λίθων,
Μύστας Πάτερ σούς, ἐξεπαίδευσας τάχα.
Σὺν δυσὶν ἑβδομάτῃ Δομέτιος ἐλεύσθη μύσταις.

 Ὁ Ὁσιομάρτυρας Δομέτιος ἦταν Πέρσης καὶ ἔζησε στὰ χρόνια τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου. Διδάχθηκε τὴ χριστιανικὴ πίστη ἀπὸ κάποιο χριστιανό, ποὺ ὀνομαζόταν Ἄβαρος. Ὅταν τὸ ἔμαθαν αὐτὸ οἱ ἄνθρωποι τοῦ σπιτιοῦ του, ἐξεγέρθηκαν ἐναντίον του καὶ ὁ Δομέτιος ἀναγκάσθηκε νὰ τοὺς ἐγκαταλείψει.

Σάββατο 6 Αυγούστου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄ Κορ. 1,10-17] ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ[:Α΄ Κορ. 1,10-17]

ΥΠΟΜΝΗΜΑΤΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

«Παρακαλῶ δὲ ὑμᾶς, ἀδελφοί, διὰ τοῦ ὀνόματος τοῦ Κυρίου ἡμῶν Ἰησοῦ Χριστοῦ, ἵνα τὸ αὐτὸ λέγητε πάντες, καὶ μὴ ᾖ ἐν ὑμῖν σχίσματα, ἦτε δὲ κατηρτισμένοι ἐν τῷ αὐτῷ νοΐ καὶ ἐν τῇ αὐτῇ γνώμῃ (:Σᾶς παρακαλῶ λοιπόν, ἀδελφοί, στὸ ὄνομα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, νὰ ὁμολογεῖτε ὅλοι τὴν ἴδια πίστη καὶ νὰ μὴν ὑπάρχουν μεταξύ σας διαιρέσεις, ἀλλὰ νὰ εἶστε ἁρμονικὰ ἑνωμένοι μὲ τὰ ἴδια φρονήματα ὅλοι σας καὶ μὲ τίς ἴδιες γνῶμες καὶ ἀποφάσεις)» [Α΄ Κορ. 1,10].

Αὐτὸ ἀκριβῶς ποὺ ἔλεγα πάντοτε, ὅτι δηλαδὴ οἱ ἐπιπλήξεις πρέπει νὰ γίνονται βαθμιαῖα καὶ μὲ ἤρεμο τρόπο, τοῦτο κάνει ἐδῶ καὶ ὁ Παῦλος· ἐπειδὴ δηλαδὴ πρόκειται νὰ εἰσέλθει σὲ θέμα, τὸ ὁποῖο εἶναι πλῆρες πολλῶν κινδύνων καὶ ἱκανὸ νὰ καταστρέψει ἐκ θεμελίων τὴν Ἐκκλησία, γράφει μὲ περισσότερη πραότητα. Λέγει δηλαδὴ ὅτι τοὺς παρακαλεῖ, καὶ μάλιστα τοὺς παρακαλεῖ διὰ τοῦ Χριστοῦ, σὰν οὔτε αὐτὸς μόνος του ὁ Παῦλος νὰ ἀρκοῦσε νὰ τοὺς ἀπευθύνει αὐτὴν τὴν παράκληση καὶ νὰ τοὺς πείσει.

ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ.14,14-22] Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου «Η ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ» [2-8-1998] [Β381]


ΚΥΡΙΑΚΗ Η΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Ματθ.14,14-22]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ἡ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗ ΠΑΡΑΔΟΣΙΣ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 2-8-1998]

[Β381]                                                                                                                                        [Β΄έκδοσις]

                                                                                                                                          
Σήμερα, ἀγαπητοί μου, μᾶς διηγήθηκε ὁ εὐαγγελιστὴς Ματθαῖος τὸ θαῦμα τοῦ χορτασμοῦ τῶν πεντακισχιλίων. Ἕνα θαῦμα πού μᾶς τὸ διηγοῦνται καὶ οἱ τέσσερις Εὐαγγελισταί.

Ἄς δοῦμε ὅμως πῶς ὁ ἱερὸς Εὐαγγελιστὴς Ματθαῖος μᾶς τὸ καταγράφει, σὲ μία ἀπόδοση. «Ἐκεῖνον τὸν καιρό, ἀνεχώρησε ὁ Ἰησοῦς ἀπὸ ἐκεῖ μὲ πλοῖο σὲ ἕναν ἔρημο τόπο, μόνος μαζὶ μὲ τοὺς δώδεκα μαθητάς Του. Ὅταν τὸ πληροφορήθῃ τὸ πλῆθος τοῦ κόσμου, τὸν ἠκολούθησαν πεζοπορῶντες ἀπὸ διάφορες πόλεις. Τότε ὁ Ἰησοῦς, ἐβγῆκε ἀπὸ τὸ ἔρημο καταφύγιό Του καὶ εἶδε πολὺ κόσμο. Τοὺς λυπήθηκε καὶ ἐθεράπευσε τοὺς ἀρρώστους των. Ὅταν ἄρχισε νὰ σουρουπώνει Τὸν πλησιάζουν οἱ μαθηταὶ καὶ Τοῦ λέγουν: ''Ὁ τόπος εἶναι ἐρημικὸς καὶ ἡ ὥρα περασμένη. Ἀπόλυσε τὸν κόσμο, γιὰ νὰ πᾶνε στὰ γύρω χωριὰ καὶ νὰ ἀγοράσουν κάτι γιὰ νὰ φᾶνε''. Ὁ Ἰησοῦς ὅμως τοὺς εἶπε: ''Δὲν ἔχουν ἀνάγκη νὰ πᾶνε πουθενά. Δώσατέ τους ἐσεῖς νὰ φᾶνε''. Κι ἐκεῖνοι Τοῦ ἀπαντοῦν: ''Δὲν ἔχομε μαζί μας παρὰ μόνον πέντε ψωμιὰ καὶ δύο ψάρια''. Καὶ ὁ Ἰησοῦς τοὺς λέγει: ''Φέρτε τά μου ἐδῶ''. Καὶ ἀφοῦ ἔδωσε ἐντολὴ στὸν κόσμο νὰ καθίσουν γιὰ φαγητὸ πάνω στὸ χορτάρι, ἐπῆρε τὰ πέντε ψωμιὰ καὶ τὰ δύο ψάρια, ἔστρεψε τὰ μάτια Του στὸν οὐρανό, τὰ εὐλόγησε, ἔκοψε τὰ ψωμιὰ σὲ κομμάτια καὶ τὰ ἔδωσε στοὺς μαθητάς Του καὶ ἐκεῖνοι στὸ πλῆθος. Καὶ ἔφαγαν ὅλοι καὶ χόρτασαν. Καὶ ἐσήκωσαν τὰ περισσεύματα ἀπὸ τὰ κομμάτια, δώδεκα κοφίνια γεμᾶτα. Καὶ αὐτοὶ ποὺ ἔφαγαν, ἦσαν περίπου πέντε χιλιάδες ἄνδρες, χωρὶς τίς γυναῖκες καὶ τὰ παιδιά».

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Διάσημοι χούλιγκαν ἐναντίον ἀνεμβολίαστων

 
Ἡ κατηγοριοποίηση τοῦ Brennan καὶ τὰ λαμόγια τοῦ Κούγια

 
O Ἀμερικανὸς καθηγητὴς στρατηγικῆς, οἰκονομίας, ἠθικῆς καὶ δημόσιας πολιτικῆς Jason Brennan στὸ βιβλίο τοῦ «Ἐναντίον τῆς Δημοκρατίας. Ἡ πολιτικὴ μακριὰ ἀπὸ τὸν παραλογισμὸ»1, διακρίνει τρεῖς κατηγορίες δημοκρατικοῦ πολίτη.
  • Στὴν πρώτη ἀνήκουν οἱ πολῖτες-χόμπιτ, οἱ ὁποῖοι χαρακτηρίζονται ὡς ἐπὶ τὸ πλεῖστον ἀπὸ ἀπάθεια καὶ ἄγνοια ἀναφορικὰ μὲ ζητήματα τῆς πολιτικῆς: «προτιμοῦν νὰ διάγουν τὸν καθημερινό τους βίο δίχως νὰ πολυσκέφτονται τὴν πολιτική».

Σταμάτης Σπανουδάκης: ΔΕΣΠΟΙΝΑ - ΒΙΝΤΕΟ

 

Δέσποινα
 
Δέσποινα
 
Είναι εδώ που βρέχει το δάκρυ
Και το αίμα ποτίζει τη γη
Είναι εδώ στου ονείρου την άκρη
η κουβέντα Σου παντοτινή
Είναι εδώ βουνά και λαγκάδια
Που οι ήρωες κάνουν γιορτή
Είναι εδώ κρυμμένα σημάδια
Το μαχαίρι και η προσευχή

Η εμφάνιση της Αγίας Νεφέλης στο Όρος Θαβώρ κατά την εορτή της Μεταμορφώσεως (Βίντεο)


Η Αγία Νεφέλη εμφανίστηκε το 2015 δύο φορές με συνολική διάρκεια περίπου 3 ώρες

Η εμφάνιση της Αγίας Νεφέλης κάθε χρόνο στην Ιερά Αγρυπνία στο Όρος Θαβώρ κατά την εορτή της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Το 2015 η Αγία Νεφέλη εμφανίστηκε δύο φορές με συνολική διάρκεια περίπου 3 ώρες.

Σε κάθε δεσποτική και θεομητορική εορτή έχουμε μεγάλη χαρά οπουδήποτε κι αν γιορτάζουμε.Αλλά στους Άγιους Τόπους πολλαπλασιάζονται.

Εκεί αισθάνεσαι σαν να πετάς στα σύννεφα. Μερικές φορές δε ξέρεις τι σου συμβαίνει, εάν βρίσκεσαι στη γη ή στον ουρανό. Κι αυτό δε συμβαίνει μόνο σε μένα αλλά σε όλους όσους συμμετέχουν σ¨αυτές τις γιορτές. Μαζί με την αφή του Αγίου Φωτός μια από τις μεγαλύτερες γιορτές είναι η Μεταμόρφωση του Σωτήρος.

ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΑ ΕΝ Τῌ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙ ΛΑΡΙΣΗΣ



Εφημερίς Ορθόδοξος Τύπος

Τὸ ἐξώδικον τοῦ Σεβασμιωτάτου
Μητροπολίτου Λαρίσης καὶ Τυρνάβου κ. Ἱερωνύμου

ΛΟΓΟΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΛΟΓΟΣ ΔΙΑ ΤΑ ΕΝ Τῌ ΜΗΤΡΟΠΟΛΕΙ ΛΑΡΙΣΗΣ

Εἰς ἀντιβολὴν αἱ πηγαί,
αἱ ὁποῖαι καθωδήγησαν τὰ δημοσιεύματά μας

ΕΝΩΠΙΟΝ ΠΑΝΤΟΣ ΑΡΜΟΔΙΟΥ

ΔΙΚΑΣΤΗΡΙΟΥ ΚΑΙ ΠΑΣΗΣ ΑΡΧΗΣ

ΕΞΩΔΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ –

ΔΗΛΩΣΗ – ΠΡΟΣΚΛΗΣΗ

Μητροπολίτη Λαρίσης καὶ Τυρνάβου, Ἱερώνυμου (κατὰ κόσμον Παναγιώτη Νικολόπουλου τοῦ Χρίστου), κατοίκου Λάρισας, ὁδὸς Ἰωαννίνων ἀρ. 3.

ΠΡΟΣ

Τὸ Σωματεῖο μὲ τὴν ἐπωνυμία «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ (Π.Ο.Ε.)», ποὺ ἑδρεύει στὴν Ἀθήνα, ὁδὸς Κάνιγγος ἀριθμ. 10, ὅπως νόμιμα ἐκπροσωπεῖται.

Κοινοποίηση:

Ἱερὰ Σύνοδος τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος, ὁδὸς Ἰασίου ἀρ. 1, Ἀθήνα.

*  *  *

Ἀγαπητοί μου,

Ἡ μακρὰ καὶ κλιμακούμενη ἐκ μέρους σας παραπληροφόρηση τῶν ἀναγνωστῶν τοῦ «ἐντύπου» «ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΤΥΠΟΣ», ἰδιοκτησίας τοῦ σωματείου «ΠΑΝΕΛΛΗΝΙΟΣ ΟΡΘΟΔΟΞΟΣ ΕΝΩΣΙΣ (Π.Ο.Ε.)», ἀλλὰ -κυρίως- ἡ δημόσια προσβολὴ ποὺ συνεπάγονται οἱ αὐθαίρετες ἀναφορές σας στὸ πρόσωπο καὶ τὸ ἔργο μου, μὲ ὑποχρεώνουν νὰ ἀποπειραθῶ -ἔστω- τὴ μεταμέλεια, ἄλλως τὴν ἀνάληψη ἐκ μέρους σας τῶν εὐθυνῶν ποὺ προκαλοῦνται ἀπὸ τὴν ἀνεξέλεγκτη κι ἀσύδοτη δράση σας.

Κατ’ ἀρχὰς πρέπει νὰ ἀναλογιστεῖτε, ὅτι ἡ φιλοδοξία σας νὰ ἀσκήσετε δημοσιογραφικὸ λειτούργημα εἶναι θεμιτὴ κι εὐκταία, ὑπόκειται ὅμως στοὺς κανόνες δικαίου ποὺ διέπουν κάθε εὐνομούμενη Πολιτεία, ὅπως καὶ τὶς ἐπιταγὲς τῆς οἰκείας δεοντολογίας.

Κατὰ δεύτερο -καὶ κατὰ μείζονα λόγο- ἡ ἐπαγγελλόμενη προσήλωσή σας στὴν Ὀρθόδοξη πίστη, τῆς ἀγάπης καὶ τῆς φιλευσπλαγχνίας, δὲν συνάδει μὲ τὸ πάθος, τὴ φόρτιση καὶ τὴ μονομέρεια, μὲ τὴν ὁποία ἐκφράζετε δημόσια τὶς ἀδόκητες ἀπόψεις σας κι ἀντιθέτως, ἀντιβαίνει στὴ χριστιανικὴ διδασκαλία καὶ ζωή.

Προσοχή: ABV Νόσος (Οτιδήποτε άλλο εκτός από εμβόλια) προκαλεί παντού ανθρώπους να πεθάνουν από αιμορραγία


 
Υπάρχει μια νέα τρομερή ασθένεια που σκοτώνει ανθρώπους παντού. Ονομάζεται ABV (Anything But Vaccines), και θα δείτε τα εταιρικά μέσα ενημέρωσης να το επικαλούνται όταν προσπαθούν να καλύψουν τους θανάτους από εμβόλια με κάθε είδους άλλες εξηγήσεις και καταστάσεις.

Τα κρύα ντους κατηγορούνται τώρα για καρδιακές προσβολές που στην πραγματικότητα προκαλούνται από τα εμβόλια κοβιδίου (και τους επακόλουθους θρόμβους). Οι Times of India αναφέρουν ότι τα κρύα ντους μπορούν ξαφνικά να σας σκοτώσουν με καρδιακά προβλήματα.

ΣΥΝΑΞΗ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΜΟΝΑΧΩΝ ΚΑΙ ΛΑΪΚΩΝ: Ἐνώπιον μιᾶς ἀσύμμετρης ἀπειλῆς κατά τῆς θεοσδότου ἐλευθερίας μας.

 

ΓΙΑ ΝΑ ΣΥΝΥΠΟΓΡΑΨEΤΕ ΚΑΙ ΕΣΕΙΣ ΠΑΤΗΣΤΕ ΕΔΩ

ΕΙΣΑΓΩΓΗ

Ἡ προσπάθεια γιά τήν κατάργηση τῆς θεόσδοτης ἐλευθερίας τοῦ ἀνθρώπου στήν τωρινή ἀλλά καί στήν ἐσχατολογική της διάσταση μέσα ἀπό τό «ἠλεκτρονικό φακέλωμα», ὅπως τό ἀπεκάλεσε ὁ Ἅγιος Παΐσιος, πραγματώνεται πλέον ὁλοταχῶς ἀπό τήν πολιτεία, μέ πρῶτο ὁρόσημο τή λειτουργία ἠλεκτρονικῆς ἐφαρμογῆς στό κινητό σέ προσπάθεια ἀντικατάστασης τῆς ἀστυνομικῆς ταυτότητας καί τοῦ διπλώματος ὁδήγησης.

Αἴσθηση προκαλοῦν τά ἑξῆς:

  • Φτάνουμε πλέον στήν ὑλοποίηση τοῦ ἀρχικοῦ ὁραματισμοῦ τοῦ Γεωργίου Παπανδρέου γιά τήν Κάρτα τοῦ Πολίτη, κάτι πού ἀπετέλεσε προτεραιότητα ὅλων τῶν κυβερνήσεων μέχρι σήμερα, ἀποδεικνύοντας τήν διαχρονική ἐμμονή ὑλοποίησης μίας Ὀργουελικῆς κοινωνίας καί ὑποδούλωσης τῶν ἐθνῶν.
  • Ἡ ἀναφορά τοῦ Ὑπουργοῦ Ψηφιακῆς Διακυβερνήσεως στή λεγομένη 4η Βιομηχανική Ἐπανάσταση (σύγκλιση Ψηφιακῆς Τεχνολογίας, Τεχνητῆς Νοημοσύνης καί Μοριακῆς Βιολογίας) ὡς τόν μακροχρόνιο ὁραματισμό (πού συσχετίζεται ἄμεσα μέ τήν «ἐξελικτική» πορεία τοῦ ἀνθρώπου κατά τά πρότυπα τῆς πλάνης τοῦ Μετανθρωπισμοῦ).