Κυριακή 30 Ιουνίου 2019

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 30 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

Σύναξις Ἁγίων Ἐνδόξων καὶ Πανευφήμων Ἀποστόλων

 
Τιμῶ θεόπτας δώδεκα Χριστοῦ φίλους,
Ἥρωας ἄνδρας καὶ θεοὺς τολμῶ λέγειν.
Δώδεκα εὐκλεέας τριακοστῇ ἀγείρει μύστας.

Τὴν ἡμέρα αὐτὴ ἡ Ἐκκλησία ἑορτάζει μὲ ξεχωριστὴ λαμπρότητα τὴ Σύναξη τῶν Δώδεκα Ἀποστόλων. Βεβαίως ὑπάρχουν καὶ οἱ μνῆμές τους σὲ διάφορες ἡμερομηνίες τοῦ λειτουργικοῦ ἔτους, ἀλλὰ μὲ αὐτὸ τὸ συλλογικὸ ἑορτασμὸ τιμᾶται σύμπασα ἡ χορεία τῶν μεγάλων αὐτῶν ἀνδρῶν, οἱ ὁποῖοι ὡς συνεχιστὲς τοῦ σωτηριώδους ἔργου τοῦ Κυρίου ἐπὶ τῆς γῆς, ἔστρεψαν τὸ ροῦ τῆς ἱστορίας καὶ ἄλλαξαν κυριολεκτικὰ τὴ μορφὴ τοῦ κόσμου. Χάρη στὸν ἰδικό τους ἀγώνα, τὶς ἀφάνταστες προσωπικὲς τους θυσίες, τὴ μαρτυρία καὶ τὸ μαρτύριό τους ἐθεμελιώθηκε ἡ Ἐκκλησία στὸν κόσμο.

Σάββατο 29 Ιουνίου 2019

Ιερομόναχος Αρτέμιος Ιβηρίτης (1889 – 29 Ιουνίου 1957)


Ο κατά κόσμον Μιχαήλ Ιωάννου Καραγιάννης γεννήθηκε στο χωριό Ράφτι Αρκαδίας το έτος 1889. Το 1909 προσήλθε στο Ιβηρίτικο Κελλί της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος. Παλαιά ονομαζόταν «του Δεσπότη», γιατί το είχε κτίσει ο επίσκοπος Γαλακτίων, τον 17ο αιώνα.

Αυτός είχε κτίσει και τον πύργο της μονής Ιβήρων. Στα τελευταία έτη του 19ου αιώνος οι Μωραΐτες Γέροντες Γεράσιμος και Κοσμάς από το γειτονικό Ιβηρίτικο Κελλί των Τριών Ιεραρχών – Σαράβαρη ήλθαν και το ανήγειραν εκ βάθρων πετρόκτιστο και ωραίο και από τότε ονομάσθηκε «Μωραΐτικο». 

Ἡ ἀσθενὴς γυναίκα μὲ τὰ ἀφροδισιακὰ ποὺ ἤθελε νὰ βαπτισθεῖ…

+ Δημήτριος Παναγόπουλος Ἱεροκήρυκας

Στὰ πρῶτα χρόνια του Χριστιανισμοῦ ἔλαβε χώρα τὸ ἑξῆς γεγονός: Σὲ ἕνα νοσοκομεῖο ποὺ νοσηλεύονταν ἀφροδισιακὰ περιστατικά, ὑπῆρχε καὶ μία ἀσθενής, ποὺ ἤθελε νὰ Βαπτιστεῖ, ἀλλὰ ντρεπόταν, διότι οἱ ἄλλες ἄρρωστες τὴν κοροϊδεύανε καὶ τὴν λέγανε: 

- Δὲν ντρέπεσαι ἐσὺ ποὺ ἔκανες τόσες ἁμαρτίες καὶ τόσες βρωμιές, νὰ προσέλθεις νὰ Βαπτιστεῖς; Τὸ Βάπτισμα εἶναι γιὰ τοὺς καθαρούς, γιὰ τοὺς Ἁγίους ἀνθρώπους, δὲν εἶναι γιὰ σένα...

Μία μέρα ὅμως, ἐμφανίζεται στὸ δωμάτιό της ἕνας ψηλὸς εὐπαρουσίαστος κύριος καὶ τῆς λέει:

- Ἔμαθα ὅτι θέλεις νὰ Βαπτιστεῖς, ἀληθεύει;

Καὶ αὐτὴ τοῦ ἀπάντησε:

Πορίσματα Ημερίδος "Τό Ουκρανικό Αυτοκέφαλο και η Νέα Εκκλησιολογία του Φαναρίου''



Μεγάλη ἐπιτυχία ἐσημείωσε ἡ Θεολογικὴ Ἡμερίδα μὲ τὸν ὡς ἄνω τίτλο, τὴν ὁποία διοργάνωσαν στὸ ξενοδοχεῖο PORTO PALACE τῆς Θεσσαλονίκης τὸ Σάββατο 22 Ἰουνίου καὶ ὧρες 09.00-13.30 τρία χριστιανικὰ σωματεῖα τῆς πόλεως καὶ ἡ «Σύναξη Ὀρθοδόξων Κληρικῶν καὶ Μοναχῶν». 

Σὲ μία ὑπερπλήρη τεράστια αἴθουσα παρέστησαν πάνω ἀπὸ ἑξακόσια πρόσωπα. 

Ἄκουσαν μὲ ἐνδιαφέρον τὶς συγκροτημένες καὶ καλὰ θεμελιωμένες εἰσηγήσεις ὀκτώ εἰδικῶν ἐπιστημόνων καὶ προβληματίσθηκαν γιὰ τὸν διαφαινόμενο κίνδυνο νὰ ἐπεκταθεῖ ἡ σχισματικὴ κατάσταση στὴν Οὐκρανία σὲ ὅλη τὴν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία. 

Μὲ βάση τὶς εἰσηγήσεις καὶ τὴν διεξαχθεῖσα συζήτηση προέκυψαν τὰ ἑξῆς βασικὰ πορίσματα:

Oι Ιταλοί πέρασαν χειροπέδες στο πλήρωμα γερμανικού πλοίου - Μ.Σαλβίνι: «Είστε διακινητές ανθρώπων - Πηγαίντε φυλακή»


Επεισόδιο Ιταλίας με Γερμανία και Ολλανδία βρίσκεται σε εξέλιξη καθώς ο Μ.Σαλβίνι ζήτησε σύλληψη του πληρώματος του πλοίου της γερμανικής μη κυβερνητικής οργάνωσης "Sea Watch" και την κατάσχεση του πλοίου που αψήφησε τα ξημερώματα του Σαββάτου την απαγόρευση των ιταλικών αρχών και ελλιμενίστηκε στο ιταλικό νησί Λαμπεντούζα.

Το γεγονός αυτό επιβεβαίωσε και ο εκπρόσωπος της ΜΚΟ, Ρούμπεν Νεουγκεμπάουερ, στο γερμανικό πρακτορείο ειδήσεων dpa.
Εξοργισμένος ο Μ.Σαλβίνι προχώρησε σε δηλώσεις λέγοντας:

"Πρώτα ήταν στα χωρικά ύδατα της Λιβύης, έπειτα στην Μάλτα.
Εβαλαν τις ζωές των μεταναστών σε κίνδυνο και τώρα θέλησαν να φτάσουν με οποιοδήποτε κόστος στην Ιταλία.

Καύση νεκρών: Ρυπαίνει;


Γράφει η Αγγελική Λιόση

ΔΜΣ Δικαίου του Περιβάλλοντος

Θάνατος και φόροι. Δύο αναπόφευκτες καταστάσεις. Κάποιοι, μπορεί να φοροδιαφεύγουν, αλλά σε αυτή τη ζωή κανείς δεν μπορεί να “διαφύγει” του θανάτου. Τι γίνεται όμως με το νεκρό σώμα;

Στην πυρά ή στο χώμα; Ή για να γίνω πιο ρεαλιστική: κλίβανος ή τάφος;
Ας δούμε την “κλιβανική” επιλογή.

Η άχαρη διαδικασία έχει ως εξής:

Αρχικά, το νεκρό ανθρώπινο σώμα εγκιβωτίζεται σε ένα φέρετρο και εισέρχεται με τη βοήθεια του προσωπικού, που εργάζεται στο αποτεφρωτήριο σε έναν κλίβανο, δηλαδή σε ένα φούρνο κατασκευασμένο από πυρίμαχα κεραμικά τούβλα. 

Σαν σήμερα η θεμελίωση (1867) και τα εγκαίνια (1900) του Ιερού Ναού της Σκήτης Αγίου Ανδρέα


Σαν σήμερα στις 29/16 Ιουνίου 1867 θεμελιώθηκε και την ίδια ημέρα, το 1900, έτελέσθησαν τα εγκαίνια του Ιερού Ναού της Σκήτης του Αγίου Ανδρέα.
 Μεγάλο ενδιαφέρον παρουσιάζει η περιγραφή της τελετής των εγκαινίων από τον σύγχρονο Προηγούμενο Εσφιγμενίτη Γεράσιμο Σμυρνάκη, στο βιβλίο του ΤΟ ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ (1903).
Τη 16η Ιουνίου του 1900 ετελέσθησαν τα εγκαίνια του Μεγάλου Καθολικού της Σκήτης του αγίου Ανδρέου ή του Ρωσσικού Σεραγίου, καθ’ ά γράφουσιν οι Ρώσσοι πατέρες ότι είχον την ευτυχίαν να ίδωσι τα εξοχώτερα και επισημότερα πρόσωπα της προσφιλεστάτης αυτών πατρίδος. 

Ὁ Ἅγιος Πέτρος ὁ Ἀπόστολος


Ὁ Ἀπόστολος Πέτρος ἐγεννήθηκε στὴ μικρὴ πόλη Βηθσαϊδὰ κοντὰ στὴ λίμνη Γεννησαρέτ, ὅπου ἀσκοῦσε τὸ ἐπάγγελμα τοῦ ἁλιέως μὲ τὸν ἀδελφό του Ἀνδρέα, κληθέντα καὶ αὐτὸν στὸ ἀποστολικὸ ἀξίωμα, καὶ μὲ τοὺς υἱοὺς τοῦ Ζεβεδαίου Ἰάκωβο καὶ Ἰωάννη, γενόμενους ἐπίσης Ἀποστόλους. 

Τὸ ὄνομά του ἀπαντᾶ στὴν Καινὴ Διαθήκη ὑπὸ τέσσερις τύπους: α. Συμεὼν (ἐκ τοῦ Sim Un, σημιτικοῦ τύπου). β. Σίμων (κοινότερος τύπος, ἐξελληνισμένη σύντμηση τοῦ προηγούμενου). γ. Κηφᾶς (ἀπὸ τὸ ἀραμαϊκὸ Kepha, ποὺ σημαίνει πέτρα). δ. Πέτρος (παράφραση τῆς προηγούμενης ἀραμαϊκῆς ἐπωνυμίας, ἡ ὁποία ἐδόθηκε στὸ Σίμωνα ἀπὸ τὸν Χριστό).

Ὁ Ἅγιος Παῦλος ὁ Ἀπόστολος


Ὁ Ἀπόστολος Παῦλος ἡ ἡρωικότερη ἀποστολικὴ μορφὴ τῆς πρώτης Χριστιανικῆς περιόδου, ὑπῆρξε ὁ κατ’ ἐξοχὴν Ἀπόστολος τῶν Ἐθνῶν, ὁ μοναδικὸς διδάσκαλος καὶ ὁ σπουδαιότερος παιδαγωγὸς τῆς Οἰκουμένης, ὁ ἐκκλησιαστικὸς ἀγωνιστὴς καὺ φυτουργὸς τῆς Ἐκκλησίας. 

Οἱ Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας ἐκφράζονται μὲ τὸ μεγαλύτερο θαυμασμὸ καὶ ἐξυμνοῦν μὲ τὰ καλύτερα λόγια τὴν προσωπικότητά του, τὸ καταπληκτικὸ ἱεραποστολικὸ ἔργο του καὶ τὴ μοναδικὴ διδασκαλία του. 

Μάλιστα ὁ κυριότερος ἑρμηνευτής του, ὁ Ἅγιος Ἰωάννης ὁ Χρυσόστομος, ἐκ τῶν κορυφαίων πατέρων τῆς Ἐκκλησίας, εὔστοχα τὸν χαρακτηρίζει ὡς «τὸν πρῶτον μετὰ τὸν Ἕνα» καὶ συνιστᾶ «μὴ θαυμάζειν μόνον ἀλλὰ καὶ μιμεῖσθαι τὸ ἀρχέτυπον τοῦτο τῆς ἀρετῆς». 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 29 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

Άγιοι Πέτρος και Παύλος Πρωτοκορυφαίοι Απόστολοι



Σταύρωσις εἷλε κήρυκα Χριστοῦ Πέτρον,
Τομὴ δὲ Παῦλον, τὸν τεμόντα τὴν πλάνην.
Τλῆ ἐνάτῃ Σταυρὸν Πέτρος εἰκάδ' ἄορ δέ γε Παῦλος.

Ο Πέτρος καταγόταν από τη Βηθσαϊδά της Γαλιλαίας και ήταν γιος του Ιωνά, αδελφός του Αποστόλου Ανδρέα του Πρωτόκλητου. Ο Πέτρος και ο Ανδρέας ήταν ψαράδες στη λίμνη Γεννησαρέτ. Είχε νυμφευθεί στην Καπερναούμ, όπου έμενε οικογενειακά μαζί με την πεθερά του. 

Παρασκευή 28 Ιουνίου 2019

Άγιος Κασσιανός ο Ρωμαίος: Γιατί είναι απαραίτητη η νηστεία



Πρώτα θα κάνω λόγο για την εγκράτεια στα φαγητά, η οποία είναι αντίθετη της γαστριμαργίας, και για τον τρόπο των νηστειών και την ποσότητα των φαγητών.
Και αυτά, όχι από τον εαυτό μου, αλλά καθώς παραλάβαμε από τους αγίους Πατέρες.

Εκείνοι λοιπόν, δεν έχουν παραδώσει έναν κανόνα νηστείας, ούτε έναν τρόπο της διατροφής, ούτε το ίδιο μέτρο, γιατί δεν έχουν όλοι την ίδια δύναμη, είτε λόγω ηλικίας, είτε ασθενείας, είτε καλύτερης συνήθειας του σώματος.

Έχουν όμως παραδώσει σε όλους έναν σκοπό, να αποφεύγουμε την αφθονία και να αποστρεφόμαστε το χορτασμό της κοιλιάς.

Ιερομόναχος Άνθιμος Αγιαννανίτης (1913 - 28 Ιουνίου 1996) - (Φωτογραφικό ἀφιέρωμα)


Ο μητροπολίτης Φθιώτιδος Νικόλαος γράφει περί του αειμνήστου Γέροντος: 
«Ο Γέροντας Άνθιμος Αγιαννανίτης ήταν από τους τελευταίους παλαιούς Αγιορείτες, που στο πρόσωπό του συγκέντρωσε την αυστηρότητα της ασκήσεως, την εμμονή στη μοναχική παράδοση και την απαρέγκλιτη τήρηση της εκκλησιαστικής τάξεως. 
Ήταν ο εκφραστής του γνησίου Αγιορείτικού μοναχικού πνεύματος…».
 
Κατά κόσμον ονομαζόταν Κωνσταντίνος Ζαφειρόπουλος του Χαραλάμπους και της Βασιλικής. 
 
Γεννήθηκε στο χωριό Καλλιάνοι της Κορινθίας το 1913. 
 Μόλις πέντε ετών έμεινε ορφανός και από τους δύο γονείς. 

Harry Hay - Οι κομμουνιστικές ρίζες του "Gay Pride"


Κάτω από την μάσκα της δημοκρατίας οι μεγάλες εταιρείες και η κυβέρνηση ομαλοποιούν την ομοφυλοφιλία, αναθεματίζοντας τα θεμέλια κάθε δυτικής κοινωνίας, την χριστιανική πίστη και την οικογένεια. Όπως η κουμουνίστρια ακτιβίστρια Betty Friedan πρωτοστάτησε στον φεμινισμό (διάβασε εδώ), ένας άλλος κομμουνιστής διοργανωτής πρωτοστάτησε στον gay ακτιβισμό. Το 1950, ο Harry Hay ίδρυσε την Mettachine Society. Μπροστά από την εποχή του, ο Hay υπερασπίστηκε την NAMBLA (North American Man-Boy Love Associationοργάνωση για τα "δικαιώματα" των παιδόφιλων).

Το 1983, ο Hay σε μια διάσκεψη της NAMBLA στη Νέα Υόρκη, είπε: "Επειδή αν οι γονείς και οι φίλοι των gay είναι πραγματικά φίλοι των gay, θα γνωρίζουν από τα gay παιδιά τους ότι η σχέση με έναν μεγαλύτερο είναι ακριβώς αυτό που τα παιδιά ηλικίας δεκατριών, δεκατεσσάρων και δεκαπέντε ετών χρειάζονται περισσότερο από οτιδήποτε άλλο στον κόσμο".

ΥΠΕΥΘΥΝΗ ΚΑΙ ΑΝΑΓΚΑΙΑ ΠΑΝΕΘΝΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ!!!


Ακολουθεί ένα βαρυσήμαντο και ντοκουμενταρισμένο άρθρο του κ.Γιώργου Καραμπελιά, σχετικά με την πολλή σκοτεινή περίπτωση του κ.Γιάννη Βαρουφάκη και της ουσιαστικής πολιτικής παρουσίας του στα δρώμενα της Πατρίδας μας, αυτή την τόσο δύσκολη για το Έθνος μας περίοδο, και το παραθέτουμε αυτούσιο.

Απλά υπενθυμίζουμε ότι, στις πρόσφατες Ευρωεκλογές ο κ.Βαρουφάκης, επολιτεύθηκε στην Ελλάδα ως αρχηγός του Γερμανικής προελεύσεως κόμματος “ΜέΡΑ25”, αλλά και στην Γερμανία συμμετέσχε, στις ίδιες Εκλογές, ως συνιδρυτής του Πανευρωπαϊκού κινήματος “DiEM25”, που αποτελεί την μήτρα του “ΜέΡΑ25” στην Ελλάδα…! 

Το πώς το «κατάφερε» αυτό, δεν το γνωρίζουμε… Και μόνο, όμως, το ότι συμμετέχει στα πολιτικώς δρώμενα συγχρόνως και της Γερμανίας της άσπονδης «φίλης» μας, από την οποία μύριες όσες καταστροφές υπέστημεν από τον 19ο αιώνα και συνεχίζουμε να υφιστάμεθα μέχρι σήμερα με την τραγική οικονομική μας καταστροφή, δείχνει πολύ περισσότερα από όσα θέλει να παρουσιάζει ο κύριος Γιάννης Βαρουφάκης…

Μητροπολίτης Λεμεσοῦ Ἀθανάσιος: "Οἱ θρῆσκοι ἄνθρωποι εἶναι τὸ πιὸ ἐπικίνδυνο εἶδος μέσα στὴν ἐκκλησία"


Ἀπόσπασμα ἀπὸ τὴν ὁμιλία " Ἡ θεραπεία ἀπὸ τὴν ἀρρώστια τοῦ Φαρισαϊσμοῦ" 

Αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι νὰ ξέρετε, αὐτοὶ οἱ ἄνθρωποι, οἱ θρῆσκοι ἄνθρωποι εἶναι τὸ πιὸ ἐπικίνδυνο εἶδος μέσα στὴν ἐκκλησία. Αὐτοὶ οἱ θρῆσκοι ἄνθρωποι εἶναι ἐπικίνδυνοι. Ὁ Θεὸς νὰ μᾶς φυλάει ἀπ'αὐτούς. 

Ἔλεγε ἕνας ἁγιορείτης ὅταν ἔκαμνα μία φορὰ λειτουργία καὶ λέγαμε «Κύριε σῶσον τοὺς εὐσεβεῖς» λέει ἀστειευόμενος «Κύριε σωσον ἠμᾶς ἀπὸ τοὺς εὐσεβεῖς» δηλαδὴ ὁ Θεὸς νὰ σὲ φυλάει ἀπὸ τοὺς θρήσκους ἀνθρώπους, διότι θρῆσκος ἄνθρωπος σημαίνει μία προσωπικότης διεστραμμένη ἡ ὁποία οὐδέποτε εἶχε προσωπικὴ σχέση μὲ τὸν Θεό. 

Ἅγιος Παΐσιος: Τὰ πάθη εἶναι παράσιτα στὴν θεία ἐπικοινωνία



Γέροντα, ὅταν ἔχω ἐμπάθεια, μπορεῖ νὰ δουλέψη ἡ καρδιά μου στὴν προσευχή;

– Πῶς νὰ δουλέψη ἡ καρδιά σου στὴν προσευ­χή, ὅταν μέσα σου ἔχης πάθη; Νά, πάρε ἕνα σκουριασμένο καλώδιο καὶ σύνδεσέ το μὲ τὸ τηλέφω­νο. Μπορεῖς νὰ συνεννοηθῆς; Βραχυκυκλώνεται, βουί­ζει. 

Καὶ ὁ ἄνθρωπος, ὅταν ἔχη μέσα του σκουριές, πάθη, ἔχει βραχυκυκλώματα στὴν πνευματικὴ ζωή· μόνος του βραχυκυκλώνεται. Χρειάζεται νὰ προσέξη τὴν ὑπερη­φάνεια, τὸν ἐγωισμό, τὸ θέλημα, τὴν ἀναίδεια. 

Γιατί, ἂν εἶναι κυριευμένος ἀπὸ αὐτά, δὲν εἶναι δυνατὸν νὰ τὸν ἐπισκεφθῆ ἡ Χάρις τοῦ Θεοῦ, ὥστε νὰ μπορέση νὰ προ­σευχηθῆ. 

Πρέπει νὰ καθαρίση τὰ σκουριασμένα του «καλώδια», γιὰ νὰ γίνη καλὸς ἀγωγὸς καὶ νὰ μπορῆ νὰ ἐπικοινωνῆ μὲ τὸν Θεό. Καὶ ὅσο περισσότερο θὰ καθα­ρίζεται ἀπὸ τὰ πάθη, τόσο περισσότερο θὰ προχωράη στὴν προσευχή.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 28 ΙΟΥΝΙΟΥ 2019

Ἀνακομιδὴ Τιμίων Λειψάνων Ἁγίων Κύρου καὶ Ἰωάννου τῶν Ἀναργύρων καὶ Θαυματουργῶν καὶ τῶν σὺν αὐτοῖς


Ὀστᾶ φανέντα Μαρτύρων Ἀναργύρων,
Βλύζουσι κρουνοὺς θαυμάτων ἀναργύρως.
Εἰκάδι ὀγδοάτῃ Κῦρος φάνη ἠδ' ὁμόαθλος.

«Τῇ αὐτῇ ἡμέρα, μνήμη τῆς ἀνακομιδῆς τῶν λειψάνων τῶν Ἁγίων καὶ Θαυματουργῶν Ἀναργύρων Κύρου καὶ Ἰωάννου· καὶ τῆς Ἁγίας Μάρτυρος Ἀθανασίας καὶ τῶν τριῶν αὐτῆς θυγατέρων καὶ παρθένων Θεοδότης, Θεοκτίστης καὶ Εὐδοξίας».
Οἱ Ἅγιοι Μάρτυρες Κύρος καὶ Ἰωάννης, Ἀθανασία, Θεοδότη, Θεοκτίστη καὶ Εὐδοξία († 31 Ἰανουαρίου) ἄθλησαν κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορος Διοκλητιανοῦ (284 – 305 μ.Χ.). Σήμερα ἑορτάζεται ἡ εὕρεση τῶν ἱερῶν λειψάνων αὐτῶν. Ἡ Σύναξή τους ἐτελεῖτο «ἐν τοῖς Φωρακίου καὶ ἐν ταῖς Ἀρκαδιαιναῖς».

Πέμπτη 27 Ιουνίου 2019

π.Χαράλαμπος Βασιλόπουλος: Πώς λύνονται τα μάγια



Πολλοί ρωτάνε και ξαναρωτάνε για τα μάγια και την μαγεία θέλοντας να μάθουν πως ο άνθρωπος απαλλάσσεται από τις ενέργειες του Σατανά.

Πως όμως λύνονται; Μόνον με την Εκκλησία. Αυτή έχει τη δύναμη του Θεού.

Μα θα πεις και οι μάγοι με την Εκκλησία πάνε. Το σπίτι τους είναι γεμάτο εικόνες. Όχι! Αυτοί πάνε με το Σατανά και τις εικόνες τις έχουν για να τραβούν κόσμο, διότι ποιος θα τους είχε εμπιστοσύνη;

Τις έχουν ακόμη τις εικόνες για να τις βεβηλώνουν, να τις βρωμίζουν. Πρέπει για να γίνουν τα μάγια να αποδείξουν στο Σατανά, ότι δεν έχουν καμιά σχέση πια με τον Θεό, αλλά είναι τελείως δοσμένοι σ’ αυτόν. Και απόδειξις είναι:

Kραυγή ὁδύνης - O AΤΤΙΚΗΣ KAI MEΓAPIΔOΣ NIKOΔHMOΣ


Πολλοί οἱ κατήγοροι τοῦ προσώπου μου και τῶν κειμένων μου, πού συνωθοῦνται στό ὑποπόδιο τῆς κατεστημένης ἐξουσίας καί πυροβολοῦν κάτω ἀπό τήν προστασία τῶν πρωτεργατῶν τῆς ἀνωμαλίας. 

Λίγοι, ἐλάχιστοι οἱ ταχυδρόμοι τῶν χαμηλῶν τόνων, πού μοῦ ἐγχειρίζουν τό μήνυμά τους συνωδευμένο μέ τά διαπιστευτήρια τῆς φιλίας καί τῆς εἰλικρίνειας. Ὀξεῖς, ὁξύτατοι οἱ πρῶτοι. Ἤρεμοι καί ἱκετευτικοί οἱ δεύτεροι. 

Ὅμως, τό σκληρό κατηγορητήριο τῆς ἀνάλγητης ἐξουσίας καί ἡ δειλή, θλιμμένη παράκλησι τῆς ἔμπονης, σιωπηλῆς διακονίας διασταυρώνονται στό ἴδιο στίγμα. Πρός τί ἡ τραχύτητα τῆς κριτικῆς στήν αὐλή τῆς Ἐκκλησίας; 

Γιατί ἡ δημοσιογραφική πέννα νά γυροφέρνη τίς χωματερές; Γιατί νά δακτυλοδεικτῆ τό βοῦρκο; Γιατί νά ζωγραφίζη τίς ἄκανθες; Ποιά ἁγιοπνευματική προσταγή κολπώνει τήν ἐπισκοπική συνείδησι πρός τήν ὁξύτητα καί πρός τήν ἀκατάπαυστη πυροδότησι; 

Σε όλη την Δύση έρχεται το... χαλάλ - Σκοτώνουν τα ζώα προς βρώση με φρικτό τρόπο


Γράφει ο Θεόφραστος Ανδρεόπουλος

Μετά την κατάργηση των χοιρινών λουκάνικων και του μπέικον στην Γερμανία τώρα έρχεται και το... χαλάλ, δηλαδή ο τελετουργικός (και βασανιστικός) τρόπος με τον οποίο θα σφάζονται τα ζώα για να μπορούν να καταλήξουν στο πιάτο του... μουσουλμάνου καταναλωτή.

Το φαινόμενο βέβαια δεν περιορίζεται μόνο στην Ευρώπη αλλά έχει εξαπλωθεί σε όλη την (πρώην όπως φαίνεται) χριστιανική Δύση.

Μαζί με την αύξηση του μουσουλμανικού πληθυσμού στην Ευρώπη και όχι μόνο, παρατηρείται όλο και μεγαλύτερη εξάπλωση των ισλαμικών τροφίμων παγκοσμίως.