Παρασκευή 24 Απριλίου 2020

Ἅγιος Παΐσιος: Δυσκολίες στὴν τεκνοποιία



– Γέροντα, μιὰ γυναίκα ποὺ δὲν εἶναι Ὀρθόδοξη, ἂν δὲν μπορῆ νὰ ἀποκτήση παιδάκι, ἐπιτρέπεται, ἂν ζητήση, νὰ φορέση τὴν ζώνη͵ ποὺ ἔχουμε σταυρώσει στὰ ἱερὰ Λείψανα τοῦ Ἁγίου Ἀρσενίου[1];

– Πιστεύει στὴν δύναμη τοῦ Ἁγίου ἢ μὲ μαγικὸ τρόπο νομίζει ὅτι θὰ βοηθηθῆ; Ἂν πιστεύη στὸν Ἅγιο, ἐπιτρέπεται νὰ τὴν φορέση.

Σὲ μερικὲς γυναῖκες ποὺ δὲν μποροῦν νὰ ἀποκτήσουν παιδιὰ λειτουργοῦν καὶ οἱ πνευματικοὶ νόμοι[2], γιατὶ δὲν κάνουν οἰκογένεια ἐγκαίρως. 

Ἀρχίζουν νὰ διαλέγουν. «Ὄχι, αὐτὸς εἶναι ἔτσι, ἐκεῖνος εἶναι ἀλλιῶς», δίνουν μιὰ ὑπόσχεση σὲ κάποιον, κοιτάζουν συγχρόνως καὶ ἄλλον, λένε μετὰ «ὄχι» σ᾿ ἐκεῖνον ποὺ ἔδωσαν τὴν ὑπόσχεση – καὶ αὐτὸς ἀντὶ νὰ τὸ θεωρήση εὐλογία ποὺ τὸν ἀφήνει πρὶν παντρευτοῦν, πάει νὰ αὐτοκτονήση. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 24 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020

Ζωοδόχου Πηγῆς

 
Μάννα, Σιλωάμ, καὶ Στοὰν Σολομῶντος,
Πηγὴν Κόρη σήν, ἐμφανῶς πᾶς τις βλέπει.

Με το όνομα Ζωοδόχος Πηγή του Μπαλουκλί ή Παναγία η Μπαλουκλιώτισσα φέρεται ιερό χριστιανικό αγίασμα που βρίσκεται στη Κωνσταντινούπολη έξω από τη δυτική πύλη της Σηλυβρίας, όπου υπήρχαν τα λεγόμενα "παλάτια των πηγών" στα οποία οι Βυζαντινοί Αυτοκράτορες παραθέριζαν την Άνοιξη. Πήρε την ονομασία του από το τουρκικό όνομα Balık (= ψάρι) και περιλαμβάνει το μοναστήρι, την εκκλησία και το αγίασμα.

Πέμπτη 23 Απριλίου 2020

Ἡ ὑπέρβαση τοῦ μοραλισμοῦ - Ἀρχιμ. Εὐσεβίου Βίττη (Μέρος 2ον καὶ τελευταῖον)



Β΄ ΠΑΗΣΙΑ

Στὰ χρόνια τὰ παλιὰ (ἀλλὰ καὶ σήμερα!) ἀνθοφοροῦσε κρίνα ψυχῶν ἡ ἔρημος ἡ ἄγρια καὶ ἀφιλόξενη. Ἡ ἱερὴ καρδιὰ τῶν παιδιῶν της φλέγονταν ἀπὸ τῇ θείᾳ καὶ πύρινη ἀγάπη. Γιὰ ὅλους. Ἰδιαίτερα ὅμως γιὰ τὴν Παησία. Ἁγνὴ ψυχὴ ἡ Παησία. 

Ἀπὸ μικρὴ παιδούλα ἔβλεπε σεβάσμιους γέροντες ἐρημῖτες νὰ περνοῦν ἀπὸ τὸ σπιτικό της, ὅπου τοὺς δέχονταν τὰ γονικά της μὲ σέβαση καὶ ἀγάπη πολλή, ὅπως ἄλλωστε καὶ τοὺς ἔπρεπε. Καὶ ἐνιωθε κι αὐτὴ τὸ ἴδιο ὅπως καὶ οἱ γονεῖς της γιὰ τοὺς ἁγίους ἐκείνους Γέροντες. 

Τὰ συμπεράσματα καὶ οἱ ὑποχρεώσεις ποὺ ἀπορρέουν ἀπὸ τὴν πρωτόγνωρη κατάσταση ποὺ βιώσαμε τὸ φετινὸ Πάσχα.


Του Ἀδαμάντιου Τσακίρογλου

                          Χριστὸς ἀνέστη!
 Μετὰ ἀπὸ ἕνα Πάσχα ἄνευ Θ. Κοινωνίας, ἄνευ Ἐπιταφίου, ἄνευ καμπανοκρουσίας, πένθιμης καὶ χαρμόσυνης, ἄνευ λήψεως τοῦ Ἁγίου Φωτός, ἄνευ ἐπαληθεύσεως ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι ἡ ζωὴ καὶ ἡ νίκη ἀπέναντι στὸν θάνατο, ἄνευ Χριστοῦ δηλαδή· μετὰ ἀπὸ ἕνα Πάσχα ποὺ βασίλευε ἡ μάσκα καὶ τὸ ἀντισηπτικό, ὁ φόβος, ἡ ἀμφιβολία, ἡ προδοσία, ἡ κατάδοση, τὰ πρόστιμα, ἡ ἀστυνόμευση, ἡ διαστρέβλωση τοῦ εὐαγγελικοῦ λόγου· μετὰ ἀπὸ ἕνα Πάσχα ποὺ ἀκόμα καὶ τώρα ὅλα τὰ ἔσκιαζε καὶ σκιάζει ἡ φοβέρα ἀντὶ τοῦ χριστιανικοῦ θάρρους καὶ ἡ σκλαβιὰ ἀντὶ τῆς χριστιανικῆς ἐλευθερίας μπορεῖ κανεὶς κατὰ γενικὴ ὁμολογία νὰ συμπεράνει:

Θεόκλητος Ρουσάκης: Στρατιωτικοὶ Ἅγιοι - Ἅγιος Γεώργιος ὁ Μεγαλομάρτυρας καὶ Τροπαιοφόρος



Ὁ Χριστιανισμός τῶν τριῶν πρώτων αἰώνων διατηρεῖ στὴν ἀρχὴ ἐπιφυλακτικὴ ἕως ἀρνητικὴ στάση ἔναντι τοῦ εἰδωλολατρικοῦ στρατεύματος, καθ᾿ ὅσον, αὐτὸ ἐκπροσωποῦσε οὐσιαστικὰ τοὺς δημίους τῶν μαρτύρων της. 

Οὐδέποτε ὅμως ἀποδοκίμασε τὴν στρατιωτικὴ ἰδιότητα καὶ οὐδέποτε ἐξανάγκασε σὲ παραίτηση ὅσα μέλη γίνανε χριστιανοὶ ἐνῶ ὑπηρετοῦσαν στὸ στράτευμα. Ἔτσι ἡ ἱστορικὴ ἔρευνα γιὰ τὴν συνάντηση τοῦ χριστιανισμοῦ μὲ τὸ στράτευμα ἀποκαλύπτει ὅτι στὰ τέλη τοῦ 3ου καὶ στὶς ἀρχὲς τοῦ 4ου αἰῶνα, ἕνα σημαντικὸ ποσοστὸ τοῦ εἰδωλολατρικοῦ ρωμαϊκοῦ στρατεύματος νὰ εἶχε φτάσει νὰ ἀποτελεῖται ἀπὸ χριστιανούς. 

Συνέβη μάλιστα καὶ τὸ ἑξῆς καταπληκτικό: Ἡ κοσμοϊστορικὴ καμπὴ τῆς μεταστροφῆς τῆς αὐτοκρατορίας, ἀπὸ τὴν εἰδωλολατρία στὸ Χριστιανισμὸ νὰ συντελεστεῖ πρῶτα στὸ στράτευμα. Ἀπὸ τὸ στράτευμα, ἐπίσης, ἄρχισε καὶ ἡ ἐπίσημη δημόσια ἀναγνώριση τῆς χριστιανικῆς θρησκείας!

Κατατέθηκε η πατέντα «060606» της Microsoft που οδηγεί στο «χάραγμα»: Θα πληρωνόμαστε με τσιπ στο «σώμα»!



Μια αίτηση για πατέντα που δημοσιεύθηκε εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού δεν αφήνει τα σενάρια συνωμοσιολογίας να κοπάσουν και αναθερμαίνει τις ανησυχίες για την κανονικοποίηση της προοπτικής για «τσιπάκι».
Πρόκειται για μια πατέντα με κρυπτοτεχνολογία που θα επιτρέπει την «εξόρυξη» κρυπτονομίσματος από τους ίδιους τους ανθρώπους, δηλαδή την πληρωμή τους χρησιμοποιώντας δεδομένα από την φυσική τους κίνηση και την βιολογική καθημερινότητά τους που θα παρακολουθείται με δικό τσιπ.
 
Όπως αναφέρει το sigmalive,com  λόγος είναι για την πατέντα με τίτλο «Σύστημα κρυπτονομισμάτων που χρησιμοποιεί τα δεδομένα του σώματος» («WO2020060606 - Cryptocurrency system using body activity data»).

ΟΙ ΝΟΝΟΙ ΤΟΥ ΣΥΣΤΗΜΑΤΟΣ ΦΡΟΥΡΟΙ ΤΟΥ ΚΑΘΕΣΤΩΤΟΣ



Του Παναγιώτη Αποστόλου

Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου

Από τα χρόνια της επονομαζόμενης Μεταπολίτευσης και ακόμη περισσότερο στα χρόνια των Μνημονίων, τα ΜΜΕ της Πατρίδος μας “πλέουν σε αχαρτογράφητα νερά”! Σ΄ αυτές τις δεκαετίες ανδρώθηκαν πολιτικά τζάκια, διαπλοκής και διαφθοράς! 

Τα οποία στηρίχτηκαν, προωθήθηκαν και μεγαλούργησαν από κάποιους κατ΄ όνομα και μόνο μεγάλο-δημοσιογράφους, οι οποίοι είχαν ως μόνο σκοπό την εξυπηρέτηση των συμφερόντων των εργοδοτών τους, από τη στιγμή που αυτοί δεν ήταν μόνο εκδότες εφημερίδων, ιδιοκτήτες τηλεοπτικών σταθμών και ραδιοφώνων, αλλά κατά καιρούς αναλάμβαναν και μεγάλα έργα του Ελληνικού Δημοσίου μέσω των επιχειρήσεών τους. 

Δεν είμαστε με τα καλά μας: Τα 700 εκατ. της Κομισιόν για τον Έβρο καταλήγουν σε ΟΗΕ και μετανάστες, όχι στην θωράκιση των ελληνικών συνόρων



Πυροτέχνημα δίχως κανένα αντίκρισμα η εξαγγελία οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, ύψους 700 εκατ. ευρώ, από την Κομισιόν

Πυροτέχνημα και μάλιστα ληγμένο ήταν η εξαγγελία έκτακτης οικονομικής βοήθειας προς την Ελλάδα, ύψους 700 εκατ ευρώ, από την Κομισιόν με αφορμή τα γεγονότα στον Έβρο.
Το κονδύλι υπάρχει και θα δοθεί σε δύο ισόποσες δόσεις, αλλά αποδέκτης, τουλάχιστον σε πρώτη φάση, δεν θα είναι το ελληνικό κράτος.

Ούτε βεβαίως αυτή η οικονομική ενίσχυση θα κατευθυνθεί σε δράσεις για τη θωράκιση των συνόρων και την ενίσχυση των αποτρεπτικών μηχανισμών κατά της παράνομης μετανάστευσης, όπως αρχικά είχε αφεθεί να εννοηθεί…

Στην πραγματικότητα το μισό από το σύνολο του ποσού (350 εκ. ευρώ) θα εκταμιευθεί άμεσα, αλλά θα διατεθεί αμιγώς για σκοπούς βελτίωσης της διαμονής και φιλοξενίας μεταναστών στην Ελλάδα, ενώ ένα σημαντικό τμήμα θα δοθεί υπό την μορφή επιδομάτων σε 90.000 «αιτούντες άσυλο» που βρίσκονται αυτή τη στιγμή στη χώρα μας.

Άγιος Γεώργιος Κουδουνάς: Το μεγαλύτερο προσκύνημα της Τουρκίας… (ΒΙΝΤΕΟ & ΦΩΤΟ)



Στην Προποντίδα, γνωστή και ως θάλασσα του Μαρμαρά, βρίσκονται τα πανέμορφα Πριγκηπόνησα. Το μεγαλύτερο και ίσως ωραιότερο από όλα τα νησιά θεωρείται η Πρίγκηπος. Στην κορυφή του νότιου λόφου της δεσπόζει επιβλητικά η Μονή του Αγίου Γεωργίου του Κουδουνά.

100.000 Τούρκοι συνωστίζονται κάθε χρόνο και περιμένουν υπομονετικά ατελείωτες ώρες προκειμένου να προσκυνήσουν την θαυματουργή εικόνα του Αγίου Γεωργίου του Κουδουνά στην Πρίγκηπο ζητώντάς του να εισακούσει τις παρακλήσεις τους.

Ο βοσκός που ανακάλυψε τη θαυματουργή εικόνα
Η παράδοση θέλει το μοναστήρι να χτίστηκε το 963 μ.Χ. και τη θαυματουργή εικόνα του Αγίου Γεωργίου να έχει δοθεί στο μοναστήρι από τη γυναικεία Μονή της Ειρήνης της Αθηναίας.Η εικόνα αυτή έμεινε χωρίς να υποστεί καμία φθορά μέχρι τη θαυματουργή εύρεσή της από κάποιο βοσκό. Σύμφωνα με το θρύλο, ο βοσκός είδε στον ύπνο του τον Άη Γιώργη να του προτείνει να ανέβει στο λόφο για να τον βρει.

Δείτε το Το υπερφυσικό και θαυματουργό «ξόανο» του Αγίου Γεωργίου


Από την Καστοριά ακολουθώντας την κοίτη του Αλιάκμονα βορειοανατολικά φθάνουμε στο Άργος Ορεστικό. Εκεί ανάμεσα στο Νεστόριο και το Άργος Ορεστικό βρίσκεται ο μικρός οικισμός της Ομορφοκκλησιάς. Στην άκρη του χωριού βρίσκεται ο βυζαντινός ναός του Αγίου Γεωργίου. Το χωριό είναι παλιό και φαίνεται πως ιδρύθηκε σταδιακά γύρω από το μοναστήρι του Αγίου Γεωργίου. Στον Κώδικα της Ιεράς Μητροπόλεως Καστοριάς το χωριό γράφεται Κάλλιστα και μνημονεύεται από το 17ο αιώνα (1684).

Η φήμη του ναού βασίζεται στη μοναδική στο είδος της ξύλινη, με βαθύ ανάγλυφο, γλυπτή εικόνα του Αγίου Γεωργίου. Το ξύλινο εικόνα – άγαλμα του Αγίου είναι τοποθετημένο στη μεσημβρινή κόγχη που σχηματίστηκε μετά το φράξιμο της μεσημβρινής θύρας επικοινωνίας άλλοτε του ναού με το ύπαιθρο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 23 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020

Άγιος Γεώργιος ο Μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος

Ἐχθροὺς ὁ τέμνων Γεώργιος ἐν μάχαις,
Ἑκὼν παρ' ἐχθρῶν τέμνεται διὰ ξίφους.
Ἦρε Γεωργίου τρίτῃ εἰκάδι αὐχένα χαλκός.


Ο λαοφιλής Άγιος Γεώργιος ο μεγαλομάρτυρας και Τροπαιοφόρος γεννήθηκε περίπου το 275 μ.Χ. στην Καππαδοκία, από γονείς χριστιανούς. Ο πατέρας του, μάλιστα, πέθανε μαρτυρικά για το Χριστό όταν ο Γεώργιος ήταν δέκα χρονών.

Τετάρτη 22 Απριλίου 2020

Ἡ ὑπέρβαση τοῦ μοραλισμοῦ - Ἀρχιμ. Εὐσεβίου Βίττη (Μέρος 1ον)


Ἀποτελεῖ κοινὸ τόπο πιὰ ἡ διαπίστωση πὼς στὶς μέρες μας περνοῦμε μιᾷ πνευματικὴ κρίσῃ ἀπό τὶς λίγες στὴν ἀνθρώπινη ἱστορία. Σὲ τέτοιες ἀκριβῶς ἐποχὲς διαπιστώνει κανένας ἀνάμεσα στὰ ἄλλα καὶ μία ὑπέρμετρη αὔξηση τοῦ μοραλισμοῦ καὶ τοῦ σύστοιχού του νομισμοῦ. Ὅσο δηλαδὴ φτωχαίνει τὸ πνεῦμα τόσο αὐξαίνει ἡ σημασία τοῦ γράμματος στὴν προσπάθεια ἀντιμετώπισης τῆς κρίσης.

Ἀγνοεῖται στὴν περἰπτωση αὐτὴ τὸ βάθος καὶ ἡ ἔκταση τῆς κρίσης καὶ ὅσοι τὴν ἀντιμετωπίζουν ἔτσι μένουν στὸ ἐξωτερικὀ της περίβλημα καὶ προβαίνουν σὲ ἐξωτερικὲς καὶ στεῖρες ἠθικὲς ἐπιταγὲς ὡς θεραπευτικὰ μέσα, ἀνἰκανα φυσικὰ νὰ ἀναστήσουν τὸν νεκρωμένο ἀπὸ τὴν ἁμαρτία ἄνθρωπο. Δὲν εἶναι λοιπὸν παρἀξενο γιατὶ χαρακτηρίζει μία ἀπελπιστικὴ ἀγωνία πολλὲς σχετικὲς ἀπόπειρες ἀντιμετώπισης τοῦ ὅλου θέματος καὶ δὲν εἶναι ἀνεξἠγητη ἡ ἀποτυχία τους τελικά. 

Σάββας Ἠλιάδης: Ἄν ἡ ζωή εἶναι τό ὕψιστο ἀγαθό, τότε γιατί οἱ μυριάκις μύριοι μάρτυρες «πῦρ καί ξίφος καί θάνατον οὐκ έπτηξαν (δὲν φοβήθηκαν)»;


Γράφει ὁ ὑμνογράφος γιὰ τὸ μαρτύριο τοῦ ἁγίου Γεωργίου, τὴν μνήμη τοῦ ὁποίου γιορτάζουμε αὔριο:  

«Ἔχοντας βαθιὰ τὴν πίστη στὴν καρδιά σου καὶ μὲ ρωμαλέο φρόνημα, προτίμησες μὲ τὴ θέλησή σου τὸ ἄθλημα τοῦ μαρτυρίου, ἔνδοξε, περιφρονῶντας τὸ σῶμα σου, τὸ ὁποῖο οὕτως ἢ ἄλλως ἐπρόκειτο νὰ φθαρεῖ ἀπὸ τὸν χρόνο, ἐπιμελούμενος δὲ μὲ τὴν ἄνωθεν σοφία τὴν ψυχή σου. 

Ἔτσι, ἀφοῦ ὑπέστης πολλὰ βάσανα καὶ μὲ ποικίλους τρόπους, πυρώθηκες καὶ ἔλαμψες ἑπταπλάσια, σὰν τὸ χρυσάφι, Γεώργιε». (Τροπάριο τοῦ Ἑσπερινοῦ - Ἀπόδοση στὴν Νεοελληνική ).

Θεόκλητος Ρουσάκης: Τό θρησκευτικό συναίσθημα στό ἀρχαῖο ἑλληνικό στράτευμα


Προκειμένου νὰ καταδείξουμε τὴν πηγαία καὶ βαθύτατη σχέση τοῦ στρατεύματος μὲ τὴν θρησκεία διαχρονικὰ θὰ προσπαθήσουμε νὰ καταγράψουμε πληροφορίες καὶ ἱστορικὰ στοιχεῖα ἔχοντας ὡς πηγὲς ἀρχαιολογικὰ εὑρήματα ἀλλὰ καὶ ἱστορικὰ καὶ φιλολογικὰ κείμενα ἀπὸ τὴν ἱστορία τῶν πόλεων - κρατῶν τῆς Ἀρχαίας Ἑλλάδος. 

Ἐπιγραμματικὰ λοιπὸν θὰ μπορούσαμε νὰ ἀναφέρουμε ὅτι οἱ σχέσεις τοῦ στρατοῦ μὲ τὴ θρησκεία καὶ ἦταν ἰδιαίτερα στενὲς σὲ ὅλες τὶς φάσεις λειτουργίας τοῦ στρατεύματος, τόσο κατὰ τὴ διάρκεια εἰρηνικῶν περιόδων ὅσο καὶ κατὰ τὴ διάρκεια πολεμικῶν ἐπιχειρήσεων.

            Στὴν ἀρχαία Ἀθήνα οἱ νέοι μὲ τὸ ξεκίνημα τῆς στρατιωτικῆς τους θητείας κρατῶντας τὰ ὅπλα τους ἔδιναν τὸν ὅρκο στὸ ναὸ τῆς θεᾶς Ἀγλαύρου στὴν Ἀκρόπολη, μὲ τὰ ἑξῆς : «Οὐ καταισχυνῶ τὰ ὅπλα,......... ἀμυνῶ δὲ καὶ ὑπὲρ ἱερῶν καὶ ὁσίων,.........Καὶ τὰ ἱερὰ τὰ πάτρια τιμήσω. Ἵστορες θεοὶ......

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Ἐπαρχιώτικος διεθνισμός... ἀλλιῶς: Τσιόδρας ἢ Ιωαννίδης



Κακὰ τὰ ψέμματα.... 

Ἡ ἐπίκληση στὴν ἐπιστημονικὴ αὐθεντία καὶ μάλιστα τὴν διεθνῆ εἶναι ἕνα ἰσχυρὸ ὅπλο προπαγάνδας στὸν νεωτερικὸ κόσμο. Στὴν χώρα μας δὲ ἀκόμη ἰσχυρότερο ἀπὸ ὅ,τι στὶς περισσότερες ἄλλες χῶρες τῆς Εὐρώπης. 

Αὐτὸ ἔχει νὰ κάνει μὲ τὶς καταβολὲς τοῦ ἑλληνικοῦ πνεύματος καὶ τὴν ἔμφυτη συμπάθεια τοῦ Ἕλληνα γιὰ τὴν γνώση. Ὅποιος, λοιπόν, εἶναι καθηγητὴς πανεπιστημίου στὴν Ἑλλάδα ἔχει ἕνα κῦρος ἀδιαμφισβήτητο. 

Καί, ὅταν, ὅπως ὁ κ. Τσιόδρας βγαίνει νὰ μιλήσει γιὰ κάτι τόσο σοβαρό, ὅσο εἶναι ὁ ἐγκλεισμὸς καὶ τὸ σταμάτημα τῆς οἰκονομίας λόγῳ κορωνοϊοῦ, αὐτὸ τὸ κῦρος εἶναι ἀπαραίτητο. 

Τὸ πρόβλημα ξεκινάει ὅταν κάποιοι ἄλλοι ἐπιστήμονες μὲ πολὺ μεγαλύτερο ἐπιστημονικὸ κῦρος, μὲ πολὺ μεγαλύτερη ἀποδοχὴ στὴν διεθνῆ βιβλιογραφία (αὐτὸ εἶναι ἴσως τὸ πιὸ ἀντικειμενικὸ κριτήριο γιὰ τὸ ἐπίπεδο ἑνὸς ἐπιστήμονα, δηλαδὴ πόσοι ἄλλοι ἐπιστήμονες στὸν τομέα του παραπέμπουν σὲ αὐτόν, χρησιμοποιοῦν τὶς δημοσιεύσεις του στὶς δικές τους δημοσιεύσεις) διαφωνοῦν μὲ τὴν ἀντίληψη τοῦ κ. Τσιόδρα γιὰ τὴν κατάσταση, διαφωνοῦν γιὰ τὰ μέτρα ποὺ χρειάζονταν καὶ χρειάζονται καὶ τέλος ἐκτιμοῦν τελείως διαφορετικὰ τὴν ὅλη ὑπόθεση τοῦ κορωνοϊοῦ. 

Ἰωάννης Ἀσλανίδης: ΑΥΤΟΧΘΟΝΗ Η ΕΛΛΗΝΙΚΗ ΦΥΛΗ


-Ἐνθυμοῦμαι τὶς θρασύτατες δηλώσεις τοῦ ἀνιστόρητου, πρώην προέδρου τῆς Δημοκρατίας τῶν Σκοπίων, ὅτι: «... καὶ ἐσεῖς οἱ Ἕλληνες θὰ ἔχετε διεκδικήσεις ἐδαφῶν σας ἀπὸ τοὺς Ἀλβανούς. Διότι ἡ φυλή τους εὑρέθη ἐδῶ στὴν Ἑλλάδα, ἐνωρίτερα ἀπὸ ἐσᾶς». 

Ὑπάρχουν καὶ πλεῖστα ἄλλα ἀνθελληνικὰ ξένα «φῶτα» ἐρευνητῶν, οἱ ὁποῖοι προσπαθοῦν μεθοδικὰ καὶ διαστρεβλώνοντας τὴν ἀλήθεια, νὰ μειώσουν τὸ μέγεθος καὶ τὴν ἀξία τῆς λαμπρῆς Ἱστορίας μας. 

Ἡ κατηγορία αὐτὴ τῶν μισελλήνων ἔχουν πληνθυθεῖ σημαντικά, ἰδίως μετὰ τὸν Β' Παγκόσμιο Πόλεμο. Κορυφαῖοι ἀπὸ αὐτοὺς μετὰ τὸν Φαλμεράγιερ, ὑπῆρξαν οἱ Γκαροντί, Χόλντεν, Μόργκαν, Καρπάθ, Μπόσι, Νυροζέλ, Χάτινγκτον Φίμπιγκερ κ.ἄ.

Αλεξανδρούπολη: Με κοινό, ευρηματικό ΒΙΝΤΕΟ ευχήθηκαν για το Πάσχα Μητροπολίτης και δήμαρχος


Σχόλιο Πᾶνος: Τζάμπα πῆγαν τὰ 11.000.000 € γιὰ τὸ «μένουμε σπίτι»... ὑπῆρχαν ἐθελοντές...
______________________

Με ένα κοινό, ευρηματικό ΒΙΝΤΕΟ ευχήθηκαν με πρωτότυπο τρόπο για το Πάσχα στους πολίτες ο Μητροπολίτης Αλεξανδρουπόλεως κ.Άνθιμος και ο δήμαρχος Γιάννης Ζαμπούκης.

ΔΕΙΤΕ ΤΟ ΜΗΝΥΜΑ ΤΟΥ ΣΕΒΑΣΜΙΟΤΑΤΟΥ ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗ ΚΑΙ ΤΟΥ ΔΗΜΑΡΧΟΥ ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΥΠΟΛΗΣ

"Δεν θα ξαναπάμε σε εκκλησία, που λειτουργεί Δεσπότης"


ΠΡΟΣΟΧΗ! Πρέπει να διαβασθεί απ΄όλους προωθήστε το

Τρεις….κι ο κούκος…!

Πως ανέχθηκαν οι πνευματικοί μας πατέρες, με μια σκούπα γένια ο καθένας, να εμπαιχθεί κατά τέτοιον τρόπο ο λαός μας;

Πως ανέχθηκαν να λειτουργούν μόνοι τους χωρίς λαό και να ευλογούν άδεια στασίδια και καρέκλες, δηλαδή ξύλα;

Πως ανέχθηκαν να μη συγκακοχούνται μετά του λαού του Θεού και προτίμησαν να λέγονται «υιοί θυγατρός Φαραώ»;

Πως ανέχθηκαν να βλέπουν γεμάτες από κόσμο τράπεζες, γεμάτα υπερκαταστήματα, κινητικότητα και συγχρωτισμό παντού και μόνες κι έρημες τις χελιδονοφωλιές του Θεού;

Ο ΤΡΟΠΟΣ ΠΟΥ ΚΟΙΝΩΝΟΥΣΕ ΤΩΝ ΑΧΡΑΝΤΩΝ ΜΥΣΤΗΡΙΩΝ Ο ΑΓΙΟΣ ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΤΟΥ ΣΑΡΩΦ.


Ή μεγαλύτερη του παρηγοριά ήταν ή Θεία Κοινωνία. Κάθε Κυριακή και τις ήμερες των εορτών, του έφερνε τα Άγια Μυστήρια, μετά την πρωινή Λειτουργία, ό λειτουργός Ιερέας από τον ναό του νοσοκομείου στο κελί του για να μην διακόπτεται ο εγκλεισμός του. 
 
Τότε ό Άγιος έβαζε τον μανδύα του (μάντια) επάνω από τον συνηθισμένο του λευκό ζωστικό, ένα λινό επιτραχήλιο και έπιμάνικα. Με την εμφάνιση των Αγίων Μυστηρίων, γονάτιζε και κοινωνούσε με τρεμάμενη χαρά.
 
Τις άλλες ήμερες του έφερναν ένα κομμάτι αντίδωρο τον όποιο είχαν βάλει στην άκρη ειδικά για εκείνον.
 
Ό ερημίτης αφιέρωνε επίσης λίγο από τον χρόνο του στην εργασία. Στο κελί την αντικαθιστούσε με μετάνοιες, και ό Θεός μόνον γνωρίζει πόσες έκανε. Αλλά μερικές φορές επέτρεπε στον εαυτό του να βγαίνει έξω από τον κελί του μυστικά, την νύχτα, για να εργασθεί στον καθαρό αέρα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 22 ΑΠΡΙΛΙΟΥ 2020


Ὁ Ὅσιος Θεόδωρος ὁ Συκεώτης

Καὶ Θεοδώρῳ, καὶ νεκρῷ Θεοδώρου,
Τὸ θαυματουργεῖν δῶρον ἐκ Θεοῦ μέγα.
Εἰκάδι δευτερίῃ Συκεώτην τύμβος ἔκρυψεν.

Ὁ Ὅσιος Θεόδωρος γεννήθηκε στὸ χωριὸ Συκέα ἢ Συκεῶν τῆς Ἀναστασιοπόλεως, πρώτης πόλεως τῆς ἐπαρχίας Ἀγκυρανῶν καὶ ἦταν υἱὸς τῆς πόρνης Μαρίας καὶ τοῦ Κοσμᾶ, ἀποκρισάριου τοῦ βασιλέως Ἰουστινιανοῦ. Ἡ ἐκ πορνείας γέννηση τοῦ Ὁσίου δὲν ἐμπόδισε τὸν Θεὸ νὰ τὸν ἀναδείξει Ἀρχιερέα τιμιότατο καὶ νὰ τὸν πλουτίσει μὲ παράδοξες θεοσημεῖες καὶ θαυματουργίες.