Δευτέρα 10 Ιανουαρίου 2022

῎Εργα καί διδακτικοί Λόγοι τοῦ π. Κλεόπα. (Μέρος ΙΑ')

 
Ἡ ζωή καί οἱ ἀγῶνες τοῦ Γέροντος π. Κλεόπα Ἡλίε
 
82. Μᾶς διηγήθηκε ὁ π. Κλεόπας, ὅταν ἦτο ἄρρωστος στό νοσοκομεῖο τοῦ 'Ιασίου: «Μετά τήν ἐγχείρησι, μέ μετέφεραν στήν ἐντατική. 'Εκεῖ κοιμήθηκα τρεῖς ἡμέρες καί τρεῖς νύκτες. 
 
῞Οταν ξύπνησα, μοῦ εἶπαν: «Πάτερ, ξέρεις ὅτι κοιμήθηκες τρία ἡμερόνυκτα καί ὅλο αὐτό τό διάστημα ὡμιλοῦσες;
 
-Δέν ξέρω τίποτε! Τί ἔλεγα καί ὡμιλοῦσα;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 10 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος Ἐπίσκοπος Νύσσης


Ἡ Μοῦσα Γρηγόριος, οὗ Νύσσα θρόνος,
οὐ Πιερίαν, ἀλλ᾿ Ἐδὲμ σκηνὴν ἔχει.
Γρηγόριον δεκάτῃ θανάτου κνέφας ἀμφεκάλυψεν.


Ὁ Ἅγιος Γρηγόριος ἦταν ἀδελφὸς τοῦ Μεγάλου Βασιλείου. Γεννήθηκε περὶ τὸ 329 ἢ 330 μ.Χ. Ἦταν υἱὸς τοῦ Βασιλείου καὶ τῆς Ἐμμελείας. Ὁ πατέρας του καταγόταν ἀπὸ τὸν Πόντο καὶ ἡ μητέρα του ἀπὸ τὴν Καππαδοκία.

Ὁ Γρηγόριος, μολονότι εἶχε χειροτονηθεῖ ἀναγνώστης, δὲν σκεπτόταν νὰ γίνει κληρικός, οὔτε θεολόγος. Ὁ ἀδελφός του Βασίλειος, τὸν ὁποῖο θεωροῦσε πνευματικὸ πατέρα καὶ δάσκαλό του, τὸν εἵλκυσε στὴν ἱεροσύνη. Μετὰ τὴν ἐκπαίδευσή του στὴ Νεοκαισάρεια φοίτησε στὴν Καισάρεια μὲ σκοπὸ νὰ γίνει συνήγορος καὶ διδάσκαλος τῆς ρητορικῆς, ὅπως ὁ πατέρας του καὶ οἱ πρόγονοί του.

Κυριακή 9 Ιανουαρίου 2022

Η πρώτη μου γνωριμία με τον άγιο Πορφύριο


Είχαμε μεταβή με την σεβαστή μου (μακαριστή) γερόντισσα Ευστοχία στην Αθήνα – διηγείται η γερόντισσα Χριστονύμφη, Ιερά Μονή Ευαγγελισμού, Πάτμος – και μία μέρα με έστειλε στον γέροντα Πορφύριο, στο Μήλεσι, να πάρω την ευχή του.

Όταν τον συνάντησα μου λέει: «Έλα μαζί μου στο δάσος». Τον ακολούθησα τότε με δέος και εσωτερική χαρά και καθώς προχωρήσαμε αρκετά ανάμεσα στα πεύκα, με οδήγησε σε μία φυσική κρύπτη που συχνά προσευχόταν εκεί, σε μία δηλαδή μεγάλη κουφάλα ενός πεύκου που την είχε μετατρέψει σε μικρό ασκητήριο (στρώνοντας κάτω μάλιστα και μία κουρελού για να κάθεται και να προσεύχεται).

Αφού λοιπόν καθήσαμε πρόχειρα εκεί, μου λέει: «Να, εδώ έρχομαι και προσεύχομαι για όλο τον κόσμο και για την πατρίδα μου την Εύβοια που είναι εδώ απέναντι (και μου έδειξε στον ορίζοντα την Εύβοια που από εκεί φαινόταν καθαρά). Εύχομαι και γι’ αυτούς ιδιαιτέρως…».

Μετά άρχισε να κάνη ακτινογραφία της πνευματικής μου κατάστασης και ανασκόπηση όλης μου της ζωής και να μου αποκαλύπτη πράγματα που μόνο εγώ γνώριζα και ο Θεός.

Κατ’ αρχάς μου είπε ότι πήγα δώδεκα ετών στο Μοναστήρι· ακόμη και ότι όταν ήμουν πέντε ετών είχα βαπτίσει, μαζί μ’ ένα άλλο κοριτσάκι πέντε ετών και μία καθηγήτρια, ένα παιδάκι. Κάθε φορά που μου απεκάλυπτε κάτι, με ρωτούσε με την αγία απλότητα που τον χαρακτήριζε: «Έτσι δεν είναι;».

Πύρινος Λόγιος: 2022! Ἡ χρονιὰ τῆς Ρωσίας καὶ τῆς Τελικῆς Ἀναμέτρησης(;)


Ἡ ἐποχὴ ποὺ ζοῦμε, ἀναμφίβολα εἶναι ἡ περίοδος ὅπου τὸν κόσμο κατευθύνει μιὰ «παρέα» βαθύπλουτων παραφρόνων, ἡ ὁποία ἔχει ὡς φιλοσοφία τὴν ἀνάποδη λογική. Ὁ Κώστας ὁ Βαθιώτης, ὁ ἀγωνιστὴς καθηγητὴς Ποινικοῦ Δικαίου στὸ Δημοκρίτειο τὴν ὀνόμασε πολὺ εὔστοχα «ὁ Ἀνάποδος Κόσμος» μὲ ἀόρατο σύμβολο τὸν Ἀνάποδο Σταυρό, δηλαδὴ τὸν σταυρὸ τοῦ Σατανᾶ. Ἡ ἐποχὴ αὐτὴ δὲν ἐπῆλθε μὲ φυσιολογικὸ τρόπο. Ἐπῆλθε ἐν μέσῳ μιᾶς μαεστρικὰ διαφορετικῆς κατεύθυνσης τῆς λογικῆς, ἡ ὁποία στὴν ἀρχὴ ἐπεβλήθῃ μέσῳ παρανοϊκῶν νόμων καὶ διατάξεων, ὅπως γιὰ παράδειγμα ἡ στρατηγικὴ τοῦ πολέμου ἐναντίον τοῦ καπνίσματος μὲ τὴν ἐπιβολὴ πέραν τῆς ἀνθρώπινης λογικῆς νομοσχεδίων (ἀπαγόρευση καπνίσματος σὲ ἐξωτερικοὺς χώρους, προσπάθεια δαιμονοποίησης τῶν καπνιστῶν, ὑπερβολικὲς αὐξήσεις τῆς τιμῆς τοῦ καπνοῦ ἐν εἴδει τιμωρίας, ἐπιβολῇ τῆς διαφορετικότητας τῶν ὁμοφυλοφίλων, νομιμοποίηση γάμου μεταξύ τους, ἐπιβολὴ νόμων γιὰ κλιματικὴ ἀλλαγὴ κλπ) καὶ ἐν γένει πράξεων ποὺ προσβάλλουν βάναυσα τὸ λογικὸ μέτρο τῆς ἀνθρώπινης ὕπαρξης καὶ κατόπιν ἦλθε τὸ ξέσπασμα τοῦ κορωναϊοῦ, ὅπου καὶ κατελήθη κάθε ἔννοια ἀνθρώπινης ἀξιοπρέπειας καὶ κάθε ἔννοια ἰατρικῆς ἠθικῆς. Δύο χρόνια ἀργότερα, ζοῦμε τὴν πλήρη κατάρρευση τῆς Ἀνάποδης Λογικῆς, μιᾶς καὶ ἡ ψευδαίσθηση ἔχει μικρὴ διάρκεια ζωῆς. Καὶ ἡ χρονιὰ αὐτή, δηλαδὴ τὸ 2022, εἶναι ἡ χρονιὰ ποὺ ὅλα ὁδεύουν πρὸς τὴν ἀπόλυτη Ἀναμέτρηση. Εἶναι ἡ ὥρα ποὺ οἱ νεοταξῖτες θὰ ἀκούσουν τὸν βρυχηθμὸ τῆς Ρώσικης Ἀρκούδας ..

Άγγελος Καραγεώργος: Η ΑΤΣΟΥΜΠΑΛΗ ΑΝΤΑΝΘΡΩΠΟΙΗΣΗ ΜΕΣΩ ΜΙΑΣ ΣΥΓΧYΣΜΕΝΗΣ ΔΕΙΣΙΔΑΙΜΟΝΙΑΣ - (Βίντεο)

 

 Άγγελος Καραγεώργος

Επειδή το νέο έτος δεν θα μπορούσε παρά να διεκδικήσει τις δάφνες του παρανοϊκότατου, ξεπερνώντας ακόμα και το προηγούμενο, τα δεδομένα τους μας άφησαν ακόμα πιο μπουρδουκλωμένους στην προσπάθεια μας να βρούμε το δρόμο της αναχαίτισης αυτού του ασίγαστου αοράτου εχθρού. Έτσι ο καθησυχασμός τους για την ισχύ της νέας μετάλλαξης που μας απειλεί πήγε χέρι χέρι με την επιβολή νέων μέτρων ενώ η μαζικότατη νοσηρότητα και θάνατοι όσων βρίσκονται ή βρίσκονταν στη διαδικασία της γονιδιακής θεραπείας συνοδεύτηκε με τη συνέχιση των απειλών για κοινωνικής απομόνωση όσων είναι καλά ακριβώς επειδή δεν την ξεκίνησαν. Και μαζί μ’αυτά διαρκώς όλο και περισσότερες καταιγιστικές αναφορές επιστημόνων παρουσιάζονται οι οποίες καθαρά και ξάστερα φανερώνουν τη φονικότητα των σκευασμάτων τα οποία βάζουν πρόβατα σε σχηματισμό ένεσης να μας διαφημίζουν.

Ἡ λιτὴ τροφὴ εἶναι μητέρα τῆς ὑγείας! - Ἁγίου Ἰωάννου τοῦ Χρυσοστόμου



Δὲν προκαλοῦν τόση διάβρωση καὶ καθίζηση στὶς ὄχθες τὰ ὁρμητικὰ ρεύματα τῶν ποταμῶν, ὅσο ὑποσκάπτουν εὔκολα ὅλα τὰ στηρίγματα τῆς ὑγείας ἡ ἀπόλαυση ἀπὸ τὴν πολυφαγία καὶ ἡ σπάταλη ζωή.
 
Ἂν ἐπισκεφθεῖς γιατρὸ καὶ θελήσεις νὰ ρωτήσεις, θὰ μάθεις ὅτι ὅλες σχεδὸν οἱ ἀρρώστιες ἔχουν αἰτία τὴν πολυφαγία. Ἡ ἁπλὴ δηλαδὴ καὶ λιτὴ τροφὴ εἶναι μητέρα τῆς ὑγείας. Γι’ αὐτὸ καὶ οἱ γιατροὶ τὴν ὀνόμασαν ἔτσι· ὀνόμασαν δηλαδὴ ὑγεία τὸν μὴ κορεσμό, τὴ λιτότητα. «Ἀκορίη γὰρ τροφῆς, ὑγιείη» (Ὑγεία εἶναι ἡ λιτότητα στὴν τροφή). Καὶ τὴ λιτότητα στὴ δίαιτα τὴ θεώρησαν μητέρα τῆς ὑγείας. 
 
Ἐφόσον λοιπὸν ἡ λιτότητα εἶναι μητέρα τῆς ὑγείας, εἶναι ὁλοφάνερο ὅτι ἡ πολυφαγία εἶναι μητέρα τῶν νοσημάτων καὶ τῆς καχεξίας καὶ δημιουργεῖ παθήσεις, ποὺ (μερικὲς φορὲς ) δὲν μπορεῖ νὰ θεραπεύσει οὔτε ἡ ἰατρικὴ ἐπιστήμη. Γιατί οἱ ποδαλγίες καὶ οἱ πονοκέφαλοι καὶ οἱ ἀμβλυωπίες καὶ οἱ πόνοι τῶν χεριῶν καὶ οἱ σπασμοὶ καὶ ἡ πάρεση καὶ ὁ ἴκτερος καὶ οἱ ἐπίμονοι καὶ ὑψηλοὶ πυρετοὶ καὶ ἄλλες ἀπὸ αὐτὲς τὶς ἀρρώστιες πολὺ περισσότερες (ποὺ δὲν ἔχουμε τὸν καιρὸ νὰ τὶς ἀπαριθμήσουμε), δὲν ἔχουν αἰτία τὴ στέρηση καὶ τὴ φιλοσοφημένη δίαιτα καὶ λιτότητα, ἀλλὰ τὴν πολυφαγία καὶ τὴν κατάχρηση.

Καλλιόπη Ταχτσόγλου: Ὁ Συνήγορος τοῦ Διαβολίου

 

 
Ἐκεῖ ποὺ ἔπινε λέει τὸν καφέ του,ἕνας νεαρὸς, ἔπεσε κάτω καὶ πέθανε! Λυπηρόν! 
 
Εἶναι ὅμως αὐτὸς λόγος νὰ ξεσπαθώνουν πάλι οἱ ψεκασμένοι καὶ νὰ κατηγοροῦν γι' αὐτό, τὸ ἐμβόλιο;; 
 
Μὰ γιὰ ὅλα φταίει τὸ ἐμβόλιο;;
 
Καὶ γιὰ τοὺς ἀθλητὲς ποὺ χάνονται αἰφνιδίως, ἐκεῖ ποὺ γυμνάζονται, τὸ ἐμβόλιο φταίει;; Αὐτό, ποὺ ἄξιοι ἄνθρωποι,τόσο γρήγορα τὸ ἔφτιαξαν, γιὰ νὰ μᾶς σώσουν ἀπὸ τὸν ἀόρατο ἐχθρό;; Καὶ ποὺ τόσο φιλάνθρωποι ἄνθρωποι θυσίασαν γιὰ μᾶς,
γιὰ τὴν σωτηρία μας, ὅλη τους τὴν περιουσία;; «Μὰ αὐτοὶ  οἱ φιλάνθρωποι, μέχρι τώρα μιλούσανε λέει, γιὰ μείωση τοῦ πληθυσμοῦ τῆς γῆς! Πῶς τώρα θέλουν νὰ μᾶς σώσουν!»

Χρήστος Γεωργιάδης: Η μέγιστη ύβρις: η ακύρωση της φυσικής ανοσίας

 

 
 η μέγιστη ύβρις: η ακύρωση της φυσικής ανοσίας

… η φυσική ανοσία ήταν, είναι και θα είναι πάντοτε εδώ. Δεν μπορεί να ακυρωθεί από την αυθαιρεσία κανενός καθεστώτος ή παγκόσμιου οργανισμού. Δεν μπορεί να πάψει να αναγνωρίζεται με εξαγγελία ή «νομοθετική» ρύθμιση (αλλά και ούτε με αλλαγή του ορισμού της λέξης). Δεν μπορεί δηλαδή να βγει ένας «νόμος» που να λέει ότι κάποιος δεν έχει ανοσία γιατί στην πραγματικότητα κάθε άνθρωπος έχει.

Ο λόγος είναι ότι πρόκειται για έναν φυσικό μηχανισμό που υπάρχει έμφυτος στον ανθρώπινο οργανισμό: το γνωστό σε όλους ανοσοποιητικό σύστημα (για την ακρίβεια το σύστημα που δραστηριοποιείται αδιάκοπα με την αποτοξίνωση του οργανισμού, την αποβολή δηλαδή των τοξινών από το αίμα και το σώμα). 

Αυγουστίνος Καντιώτης: Όλα για την σωτηρία! Δώδεκα παρά πέντε! «Μετανοείτε» - Κυριακὴ μετὰ τὰ Φῶτα (Ματθ. 4,12-17)

 

Πιστὸς λαὸς περιμένει ἀπὸ μᾶς κήρυγμα, ἀλλὰ τί νὰ πῶ καὶ τί νὰ λα­λήσω; Σήμερα, ἀγαπητοί μου, δὲν χρειάζον­­ται κηρύγματα· χρει­άζονται δάκρυα. Ζοῦμε στὴν πιὸ σκοτεινὴ περί­οδο τῆς ἀνθρωπότητος. Ἔρχεται – ἦρθε ὁ ἀν­τίχριστος! Τὰ βήματά του γιγαν­τι­αῖα, ἡ φωνή του βρα­χνή, οἱ κήρυκές του πολλοί.

Σημεῖα πολλὰ παρουσιάζονται· σημεῖα «ἐν ἡλίῳ» (Λουκ. 21,25) μὲ καύσωνες, σημεῖα στὴ θάλασσα, σημεῖα σὲ ποταμούς, σημεῖα στὰ ἔγκατα τοῦ πλανήτη μὲ τρομεροὺς σεισμούς. Καὶ τὸ 666 σημεῖο εἶνε. Δὲν εἶ­νε τυχαῖα γεγονότα αὐ­τά· εἶνε προειδοποιήσεις γιὰ τὸ τέλος.

Ἀλλὰ περισσότερο ἀπὸ αὐτὰ ἐγὼ βλέπω κάτι ἄλλο. Βλέπω ἐκεῖνο ποὺ προέβλε­ψε ὁ ἀ­πόστολος Παῦλος (βλ. Β΄ Τιμ. 3,1-5). Καὶ τὸ σημεῖο αὐτὸ εἶνε ἡ ἠθικὴ διαφθορά. Δὲν θὰ κάνω ἐπισκόπησι τῆς παγκοσμίου κονίστρας· θὰ περιορισθῶ στὴ μικρὴ αὐτὴ γωνιὰ ποὺ κατοικοῦμε. Ἂς ῥίξουμε μιὰ ματιὰ στὴν Ἑλ­λάδα τὴν πατρίδα μας· μᾶς ἐν­διαφέρει ὁ οἶ­κος μας, ὅπου βρίσκον­ται οἱ τάφοι τῶν προγόνων μας.

Ἅγιος Παΐσιος: «Τὴν Μητέρα σου προσάγει σοι εἰς ἱκεσίαν ὁ λαός σου, Χριστὲ»

 

– Γέροντα, ποιά εἰκόνα τῆς Παναγίας Τὴν ἀποδί­δει περισσότερο;

– Ἡ Παναγία ἡ Ἰεροσολυμίτισσα. Μιὰ φορὰ Τὴν εἶδα ἐκεῖ στὸ Καλύβι, στὴν Παναγούδα… Ἂν σοῦ τὸ πῶ, σὲ πόσους θὰ τὸ πῆς;

– Σὲ κανέναν, Γέροντα.

– Λοιπόν, εἶδα σὲ ὅραμα ὅτι θὰ πήγαινα μακρινὸ τα­ξίδι καὶ ἔπρεπε νὰ ἑτοιμάσω τὰ χαρτιά μου, διαβατή­ριο, συνάλλαγμα κ.λπ., ἀλλὰ οἱ ὑπάλληλοι δὲν μοῦ ἔκαναν τὰ χαρτιά. Ἐκεῖ ἦταν πολλοὶ ἄνθρωποι, ὅμως δὲν ὑπῆρχε κανεὶς νὰ μὲ βοηθήση. «Ποιός θὰ μὲ βοηθή­ση; λέω. Μὰ δὲν βρίσκεται κανένας, γιὰ νὰ ἐνδιαφερθῆ;». Εἶχα μιὰ ἀγωνία!... Καὶ ξαφνικὰ παρουσιάζεται μιὰ Γυναίκα μὲ λαμπερὸ πρόσωπο, ντυμένη στὰ χρυσαφένια. Εἶχε μιὰ ὡραιότητα! Ἄστραφτε ὁλόκληρη! [//86] «Μὴν ἀνησυχῆς, ἐγὼ θὰ σὲ βοηθήσω· ὁ Γυιός μου εἶναι Βασιλιάς», μοῦ λέει καὶ μὲ χτύπησε ἁπαλὰ στὸν ὦμο. Παίρνει τὰ χαρτιὰ καὶ μὲ μιὰ κίνηση τὰ βάζει στὸν κόρφο Της. Ὤ, τί κίνηση ἦταν ἐκείνη! Ὕστερα μοῦ εἶπε: «Θὰ περάσετε δύσκολες ἡμέρες» καὶ μοῦ ἀνέφε­ρε κάτι ποὺ ἔπρεπε νὰ κάνω κι ἐγώ[1]. Μετὰ ἀπὸ καιρὸ εἶδα τὴν Παναγία τὴν Ἰεροσολυμίτισσα σὲ ἕνα βιβλίο καὶ Τὴν ἀναγνώρισα.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 9 Ἰανουαρίου 2022

 

Ἦχος δ´ - Ἑωθινόν Ζ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 1 - 10

1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωῒ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ βλέπει τὸν λίθον ἠρμένον ἐκ τοῦ μνημείου. 2 τρέχει οὖν καὶ ἔρχεται πρὸς Σίμωνα Πέτρον καὶ πρὸς τὸν ἄλλον μαθητὴν ὃν ἐφίλει ὁ Ἰησοῦς, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἦραν τὸν Κύριον ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ οὐκ οἴδαμεν ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 3 ἐξῆλθεν οὖν ὁ Πέτρος καὶ ὁ ἄλλος μαθητής καὶ ἤρχοντο εἰς τὸ μνημεῖον. 4 ἔτρεχον δὲ οἱ δύο ὁμοῦ· καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς προέδραμε τάχιον τοῦ Πέτρου καὶ ἦλθε πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, 5 καὶ παρακύψας βλέπει κείμενα τὰ ὀθόνια, οὐ μέντοι εἰσῆλθεν. 6 ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα, 7 καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον. 8 τότε οὖν εἰσῆλθε καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς ὁ ἐλθὼν πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ εἶδε καὶ ἐπίστευσεν· 9 οὐδέπω γὰρ ᾔδεισαν τὴν γραφὴν ὅτι δεῖ αὐτὸν ἐκ νεκρῶν ἀναστῆναι. 10 ἀπῆλθον οὖν πάλιν πρὸς ἑαυτοὺς οἱ μαθηταί. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 9 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022


Ὁ Ἅγιος Πολύευκτος ὁ Μάρτυρας



Ὁ Πολύευκτος, οὗ πάθος τομὴ Λόγε,
Πολλῆς δι᾽ εὐχῆς, εἶχε σοῦ παθεῖν χάριν.
Ἀμφ' ἐνάτην Πολύευκτε τομὴ μέγα δῶκέ σου εὖχος.



Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Πολύευκτος ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τῶν αὐτοκρατόρων Δεκίου (249 – 251 μ.Χ.) καὶ Οὐαλεριανοῦ (251 – 259 μ.Χ.). Ὅταν κηρύχθηκε ὁ διωγμὸς κατὰ τῶν Χριστιανῶν καὶ αὐτοὶ διετάχθησαν νὰ ἐπιστρέψουν στὴν εἰδωλολατρία, ὑπῆρξε ὁ πρῶτος ποὺ μαρτύρησε γιὰ τὸν Χριστὸ στὴ Μελιτηνὴ τῆς Ἀρμενίας, ὅπου ἐκτελοῦσε τὰ στρατιωτικά του καθήκοντα.

Σάββατο 8 Ιανουαρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Πάγωσε ἡ ἀγάπη …


Ὑπάρχουν ἄνθρωποι ἔστω καὶ λίγοι, ποὺ σὲ κάθε ἀναδρομὴ τῆς ζωῆς τους δοξολογοῦν Τὸν πανταχοῦ Παρόντα Θεάνθρωπο ποὺ ἔσωσε ποὺ ἀπομάκρυνε ποὺ ἐξολόθρευσε ποὺ διεφύλαξε ποὺ ἀνέστησε ...Καὶ ἄλλοι ποὺ ἀντιστοίχως μακαρίζουν τὴν «θεὰ τύχη»ὅποτε κοιτάζουν πίσω σε δεινὲς περιστάσεις ζοφεροῦ κινδύνου...Μὰ καὶ στὸν παρόντα χρόνο, στὸ τώρα συναντᾶμε ὅλους αὐτοὺς τοὺς παραπάνω! Νὰ περικυκλώνονται ἀπὸ κινδύνους ἐνυποστάτους, ἀπὸ μεθοδεῖες τοῦ πονηροῦ καὶ μεθοδεύσεις τῶν ὀργάνων του. Καὶ οἱ μέν,  ἐκεῖνοι ποὺ μακαρίζουν τὴν τύχη τους καὶ ὑποφέρουν ἀπὸ τὴν μεγαλύτερη ἀσθένεια, αὐτὴ τῆς ἀγνωσίας τοῦ Θεοῦ,  συνεχίζουν νὰ πορεύονται ἀμέριμνοι καὶ νεκροζώντανοι. Οἱ δέ, οἱ αἰώνιοι δοξολογητὲς  βάζουν τὶς πολυόμματες ψυχές τους   νὰ γονατίζουν, μετανοοῦν διαρκῶς καὶ ἐπικαλοῦνται τὸν Κύριο! Μὲ ἕναν ψαλμό, μιὰ προσευχὴ ἀπὸ τὸ ψαλτήρι, τὸ προσευχητάρι τῶν θλιμμένων ἐλπιζόντων... Και κάποιες λέξεις τὶς τονίζουν πιότερο καὶ τὶς ἐπαναλαμβάνουν συνεχῶς!

Ο γέροντας των εσχάτων καιρών: Ο μεγαλόσχημος ηγούμενος Αμφιλόχιος, ο ασκητής του Ποτσάεβ


Στην Αρχιερατική Σύνοδο της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας, που πραγματοποιήθηκε το Φεβρουάριο του 2016, αποφασίστηκε η αγιοκατάταξη τριάντα τριών τοπικών Αγίων και, από τότε, τα ονόματά τους συμπεριλαμβάνονται στα Μηναία της Ρωσικής Ορθόδοξης Εκκλησίας. Σε αυτήν την πνευματοφόρα σειρά βρίσκουμε και το όνομα «του ευάρεστου στο Θεό γέροντα των εσχάτων καιρών», του μεγαλόσχημου ηγουμένου Αμφιλοχίου (Γκολοβατιούκ), που κοιμήθηκε 50 χρόνια πριν. Δηλαδή, πρόκειται για σχεδόν σύγχρονο με μας.

Όσο εκπληκτικό και να είναι που συνειδητοποιούμε ότι μεγάλοι πνευματικοί ασκητές ζούσαν και ζουν ανάμεσά μας, τους αμαρτωλούς και πολυπράγμονες, άλλο τόσο πλούσιο είναι το έλεος του Θεού να γεννιούνται και να ασκητεύουν, και στη σύγχρονη εποχή, στη χώρα μας, διορατικοί και ιαματικοί πατέρες, με τις πρεσβείες και τις πράξεις των οποίων θα σωθεί, ίσως, όλος ο λαός.

ΝΑΝΟΓΡΑΦΕΝΙΟ: "Μοριακή συναρμολόγηση γραφενίου μεγέθους νάνο -Τι είναι το νανογραφένιο; " - βίντεο

 

09 01 2014 - Σε αυτό το βίντεο επιστημονικής αποκάλυψης, οι ερευνητές του CIQUS E. Guitián, D. Pérez και D. Peña μας μιλάνε για το Νανογραφένιο. Η ερευνητική τους ομάδα σχεδιάζει και συνθέτει δομές γραφενίου νανομεγέθους, έτσι ώστε να έχουν τέλειο έλεγχο του μεγέθους και της γεωμετρίας αυτών των ενώσεων.

Αυτή η έρευνα επιτρέπει στο CIQUS να συμμετέχει στο μεγάλο ευρωπαϊκό πρόγραμμα PAMS (Planar Atomic and Molecular Scale devices), το οποίο στοχεύει στην ανάπτυξη ηλεκτρονικών συσκευών μεγέθους κάτω του νανομέτρου, προκειμένου να επιτευχθεί η ακραία σμίκρυνση του εξοπλισμού που χρησιμοποιείται στην πληροφορική και τις επικοινωνίες.

Χαράλαμπος Μηνάογλου: Τὸ ἀκαταδίωκτο καὶ ὁ διωκώμενος ἕνεκεν δικαιοσύνης...

 
 
Δύο εἶναι στὶς μέρες οἱ καθοριστικὲς παραβιάσεις τοῦ ἀστικοῦ ἀντιπροσωπευτικοῦ συστήματος, ποὺ συνηθίσαμε καλῶς κακῶς νὰ ἀποκαλοῦμε δημοκρατία, καὶ οἱ ὁποῖες μεταβάλλουν αὐτὸ τὸ πολίτευμα στὴν πλέον στυγνὴ καὶ ὁλοκληρωτικὴ δικτατορία: στὸ στενὸ κρατικὸ ἐπίπεδο ἡ χορήγηση ἀκαταδίωκτου σὲ μὴ ἐκλεγμένους ἀπὸ τὸ λαὸ πολῖτες, ἀλλὰ σὲ πολῖτες ποὺ ἔχει ἐπιλέξει ἡ ἐκτελεστικὴ ἐξουσία καὶ σὲ διεθνὲς ἐπίπεδο ἡ ὑπόθεση Τζόκοβιτς.
 
Ἡ χορήγηση ἀκαταδίωκτου σὲ ὁποιονδήποτε πολίτη ἐπιτρέπεται μόνον μὲ ἀναθεώρηση τοῦ συντάγματος, ὅπως ἔγινε μετὰ ἀπὸ θυελλώδεις συζητήσεις γιὰ τὴν εὐθύνη τῶν ὑπουργῶν. Ἡ χορήγηση ἀκαταδίωκτου σὲ πολῖτες ποὺ μία κυβέρνηση ἐπιλέγει γιὰ νὰ κάνουν τὴν βρώμικη δουλειὰ γιὰ αὐτὴν, εἶναι ἐγκληματικὴ ἐνέργεια μαφιόζικου τύπου. 

“Μετά θα σωπάσουν ΟΛΟΙ !!! Ἄγνωστη προφητική μαρτυρία ἀπό τόν Ἅγιο Γέροντα Ἀμβρόσιο



Συγκεκριμένα φέτος,μετά το μνημόσυνο του γέροντα Αμβροσίου που έγινε στην Ιερά Μονή Δαδίου που βρίσκεται και ο τάφος του, μίλησε κάποιος που είχε στενές σχέσεις με τον Γέροντα (ο οποίος πήρε και ευλογία από την γερόντισσα για να μας μιλήσει από σεβασμό). Εκτός από άλλες μαρτυρίες και θαύματα μας είπε και για αυτά που περνάμε ότι είχαν την εξής συζήτηση με τον γέροντα :

Από τον βίο του οσίου Γεωργίου του Χοζεβίτου

 

Η μεταστροφή του παλαιστή Επιφανίου στην ευλάβεια και η οσιακή ζωή του στο κοινόβιο

Ήταν ένας παλαιστής στο Βυζάντιο, καταγόμενος από την Κιλικία, που νικούσε στην τέχνη του. Επειδή οι αντίπαλοί του ευρίσκοντο σε δύσκολη θέση με την τέχνη του, τον φαρμάκωσαν και έπασχε. Οι φίλοι του τον περιέφεραν με ανυπομονησία από ναό σε ναό και από μοναστήρι σε μοναστήρι, λυπούμενοι γι’ αυτόν. Στο τέλος όμως από πολλή ανοησία ή μάλλον τρέλλα οι λεγόμενοι χριστιανοί τον οδήγησαν σε μάγους, απαρνηθέντες τους αγίους για τα παίγνια των μάγων. Οι δε μάγοι έδεσαν σ’ αυτόν πονηρό πνεύμα για δυο έτη και ήταν ακαταμάχητος στο εξής στην τέχνη του και εξ αιτίας της σωματικής του δύναμης, αλλά και εξ αιτίας της ενέργειας του δαίμονα.

Αφού όμως πέρασε η διετία, άρχισε πάλι να υποφέρει περισσότερο απ’ ό,τι στο παρελθόν. Ήταν αυτό απειλή Θεού για να τον προσελκύσει σε μετάνοια, Αυτού που από ευσπλαχνία δεν θέλει κανενός την απώλεια, αλλά μας θέλει όλους να μετανοήσουμε, παραβλέποντας τις ανομίες μας. Οι δε φίλοι του ντροπιασμένοι και ονειδιζόμενοι από τους αντιπάλους γι’ αυτόν, αφού του έδωσαν αρκετά εφόδια, τον έστειλαν στην αγία Πόλη.

ΓΙΑ 15η ΣΥΝΕΧΟΜΕΝΗ ΚΥΡΙΑΚΗ ΕΙΡΗΝΙΚΗ ΔΙΑΜΑΡΤΥΡΙΑ ΥΓΕΙΟΝΟΜΙΚΩΝ ΣΤΗΝ ΠΛΑΤΕΙΑ ΣΥΝΤΑΓΜΑΤΟΣ ΚΥΡΙΑΚΗ 9/1 ΩΡΑ 18:00-20:00

 

Για 15η συνεχόμενη Κυριακή οι υγειονομικοί σε αναστολή Αθήνας και Πειραιά καλούν όλους τους συμπολίτες τους στη πλατεία Συντάγματος, να ενώσουμε τα χέρια και τις καρδιές μας σε μια δυναμική φωνή κατά της κατάργησης της δημόσιας υγείας, κατά της υποχρεωτικότητας των πειραματικών σκευασμάτων γενετικής μηχανικής, κατά της υποβάθμισης μας σε όντα με κωδικό προϊόντος QR. 

Η Αυστρία παίρνει πίσω τον νόμο για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό

 

Για τεχνικούς λόγους δεν είμαστε έτοιμοι να αρχίσουν πριν τον Απρίλιο λένε οι Αυστριακοί ειδικοί
 
Η αντίσταση στην  χούντα που πάει να επιβληθεί στους λαούς της Ευρώπης με υγειονομικό πρόσχημα, ίσως έχει καταφέρει μια αποφασιστική νίκη καθώς σύμφωνα με τα Αυστριακά μέσα η χώρα δεν είναι έτοιμη να εφαρμόσει τον νόμο για τον υποχρεωτικό εμβολιασμό πριν από τον Απρίλιο και αυτό με τις καλύτερες προϋποθέσεις. 

Νεκτάριος Δαπέργολας: Ρασοφόροι ταγματασφαλῖτες


Τό παρακάτω χαφιεδόχαρτο ἐστάλη ἀπό δύο δῆθεν ποιμένες, τον πρώην καί τόν νῦν Ζακύνθου, στόν ἐπικεφαλῆς τῆς φασιστικῆς τυραννίας (ἤ, γιά νά εἴμαστε ἀκριβέστεροι, στήν ἐν Ἑλλάδι ἀρχιμαριονέτα τῶν ἀφεντικῶν), γιά νά καταγγείλει τοπικό κυβερνητικό βουλευτή ὅτι δέν τηρεῖ τά μέτρα καί κάνει παρέα μέ ἀρνητές! 
 
Καί τί ζητοῦν οἱ δύο λεβέντες, παίρνοντας τή σκυτάλη ἀπό καταγγελία τοπικῶν συριζαίων, καθώς καί ἀπό δημοσίευμα τῆς γνωστῆς φασιστοφυλλάδας - μέ τόν προοδευτικό φερετζέ - ὀνόματι «Αὐγῆς»; 
 
Τήν ὥρα πού ἐμεῖς κάνουμε ὅ,τι μποροῦμε γιά νά ἐφαρμόσουμε τίς προσταγές σου, ὦ πολυχρονεμένε μας, καί τιμωροῦμε καί τούς παπάδες πού ἀντιστέκονται, ὁ βουλευτής σου γυρνάει στά μοναστήρια τῶν ἀμπόλιαστων, συγχρωτίζεται μέ ψεκασμένους καί μᾶς χαλάει τήν πιάτσα, συνεπῶς συμμάζεψέ τον: αὐτό εἶναι σέ ἀπλά ἑλληνικά τό περιεχόμενο τοῦ παλιόχαρτου. 

Δημήτρης Παναγόπουλος: Για ποιό λόγο νηστεύεις;


Ένας πλούσιος άρχοντας, είχε πολλούς υπηρέτες και ανάμεσα σε αυτούς, υπήρχε και ένας νέος, που δίαγε πνευματική ζωή.Όλοι οι υπηρέτες τον κορόϊδευαν, γιατί ενώ αυτοί έτρωγαν από τα πλούσια εδέσματα του άρχοντα, αυτός σε περίοδο και ημέρα νηστείας δεν έτρωγε, αλλά νήστευε.

Το αντιλήφτηκε αυτό ο άρχοντας και μια μέρα τον πλησίασε και τον ρώτησε:

– Για ποιό λόγο νηστεύεις;

– Είμαι ακόμα ζωντανός και νηστεύω, για να αντιμετωπίζω τα πυρά του διαβόλου…

– Και εμένα γιατί δεν με πειράζει ο διάβολος, ρώτησε με απορία ο άρχοντας.

– Γιατί άρχοντά μου, είσαι νεκρός!

Ο Άγιος Ισίδωρος και οι 72 μάρτυρες [8 Ιανουαρίου]

 

Τους έπνιξαν οι ρωμαιοκαθολικοί την ημέρα των Θεοφανείων επειδή δεν πρόδωσαν την πίστη τους. 
 
Στις περιοχές όπου τα Θεοφάνεια το νερό παγώνει η διαδικασία αγιασμού των νερών είναι διαφορετικη.Πρώτα κόβεται ένα κομμάτι πάγου,συνήθως σε σχήμα σταυρού και έπειτα βυθίζεται ο σταυρός από τον επίσκοπο ή τον ιερέα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 8 ΙΑΝΟΥΑΡΙΟΥ 2022

Ἡ Ὁσία Δομνίκη


Λιποῦσα τὴν γῆν οὐρανόφρων Δομνίκα,
Εἰς οὐρανοὺς ἀνῆλθεν, ὥσπερ ἠγάπα.
Δομνίκαν ὀγδοάτῃ πότμου λάβε νὺξ ἐρεβεννή.


Ἡ Ὁσία Δομνίκη ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τῶν αὐτοκρατόρων Θεοδοσίου τοῦ Μεγάλου (379 – 395 μ.Χ.), Λέοντος A’ (457 – 474 μ.Χ.) καὶ Ζήνωνος (474 – 475 μ.Χ.). Καταγόταν ἀπὸ τὴν Καρθαγένη (Νέα Καρχηδόνα) τῆς Ἱσπανίας. Κατὰ τὴν θεία οἰκονομία πῆγε στὴν Κωνσταντινούπολη, τὸ 384 μ.Χ., μαζὶ μὲ ἄλλες τέσσερις παρθένες, τὴ Δωροθέα, τὴν Εὐανθία, τὴ Νόννα καὶ τὴν Τιμοθέα καὶ ὕστερα ἀπὸ θεία ἀποκάλυψη βαπτίσθηκαν ὑπὸ τοῦ Πατριάρχου Νεκταρίου.

Παρασκευή 7 Ιανουαρίου 2022

΄Ένας άλλιώτικος Γιάννης. Μια συγκλονιστική ιστορία

 

 
 Μόλις στα 24 του είχε ήδη φτιάξει το αριστούργημα του, τότε εμφανίστηκαν και τα πρώτα σημάδια της ψυχικής του ασθένειας, πιθανώς κάποια ερωτική απογοήτευση σε συνδυασμό με κληρονομική προδιάθεση.

Η αυταρχική μάνα του θεώρησε ότι αυτή που τον τρελαίνει είναι η γλυπτική, ενώ συνέβαινε ακριβώς το ανάποδο.
Μόνο η γλυπτική θα μπορούσε να τον γλιτώσει, όπως φάνηκε αργότερα.
Του απαγόρευσε αυστηρά να ασκεί την τέχνη του.

Τον πήγανε στο εξωτερικό, αλλά δε είδαν βελτίωση.
Δέκα χρόνια βολόδερνε στην Τήνο, αποπειράθηκε να αυτοκτονήσει κι έπειτα τον κλείσαν για 16 χρόνια στο ψυχιατρείο της Κέρκυρας.