Πέμπτη 8 Σεπτεμβρίου 2022

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 16ον)

 
Ἐπιβεβαίωσις Τηλεγραφήματος
Ἱερὰν Σύνοδον Ἐκκλησίας Ἑλλάδος Ἀθήνα
________________________ 
 
Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 
 
1943: ΒΑΡΥ ΠΛΗΓΜΑ Η ΑΠΟΜΑΚΡΥΝΣΙ ΤΟΥ ΤΟΥ ΙΕΡΟΚΗΡΥΚΑ ΣΤΗΝ ΕΜΠΕΡΙΣΤΑΤΗ ΠΕΡΙΟΧΗ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ
 

ΓΕΝΙΚΗ ΕΠΙΘΕΩΡΗΣΙΣ ΝΟΜΑΡΧΙΩΝ
ΠΕΡΙΟΧΗΣ ΓΕΝΙΚΗΣ ΔΙΟΙΚΗΣΕΩΣ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑΣ
Ο ΓΕΝΙΚΟΣ ΕΠΙΘΕΩΡΗΤΗΣ
Ἀριθ. Πρωτ. 884
Ἐν Θεσ/νίκη τῇ 5 Ἀπριλίου 1943

Νεκτάριος Δαπέργολας: Ἀπροκάλυπτη καί ὁλομέτωπη πλέον ἡ ἐπίθεση…

 


 Ἔγραφα πρόσφατα γιά τήν παρουσία τοῦ μητροπολίτη Νεαπόλεως καί Σταυρουπόλεως στόν βέβηλο ψευδοεσπερινό πού τέλεσε ὁ Βαρθολομαῖος Ἀρχοντώνης σέ παπικό ναό τήν παραμονή τοῦ Δεκαπενταύγουστου. Βλέποντας πάντως καί τόν διαβόητο Ἐλπιδοφθόρο νά παρίσταται στήν ἴδια «ἀκολουθία» μαζί μέ τόν πατριάρχη, θυμήθηκα κάποιους ἀφελεῖς πού περίμεναν ἀπό τόν δεύτερο νά τραβήξει τό αὐτί τοῦ πρώτου, μετά τήν ἐπιστολή πού ἔλαβε ἀπό τήν Διαρκῆ Σύνοδο τῆς Ἑλλαδικῆς Ἐκκλησίας γιά τά περιβόητα πλέον gay βαφτίσια τῆς Βουλιαγμένης. 
 
Προφανῶς ἦταν οἱ ἴδιοι πού περίμεναν καί κάποια μορφή ἀπολογίας τοῦ Ἐλπιδοφθόρου μετά τόν σάλο πού ξέσπασε τότε - καί φυσικά τό μόνο πού…ἔλαβαν ἦταν τό ἄρθρο ἐκείνου τοῦ ἀνεκδιήγητου ἀρχιδιακόνου τό ὁποῖο ἀπετέλεσε τήν πρώτη ἀπάντηση (ἐπίσημη ἤ ἀνεπίσημη) ἀπό τό περιβάλλον τῆς Ἀρχιεπισκοπῆς Ἀμερικῆς (ἀλλά ὄχι καί τελευταία, καθώς ἀκολούθησε καί νέο ἀπαράδεκτο ἄρθρο τοῦ λεγάμενου μέ ἐπίθεση στήν Ἱερά Κοινότητα τοῦ Ἁγίου Ὄρους, πού ἐπίσης καυτηρίασε τό αἶσχος μέ τά βαφτίσια).

Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά: ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ ΤΗΣ ΠΑΝΥΠΕΡΑΓΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ


Αγίου Γρηγορίου του Παλαμά

                      ΣΤΗΝ ΣΩΤΗΡΙΑ ΓΕΝΝΗΣΗ

ΤΗΣ ΠΑΝΥΠΕΡΑΓΝΗΣ ΔΕΣΠΟΙΝΑΣ ΜΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ ΚΑΙ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ

        Πράγματι κάθε καιρός είναι κατάλληλος για να γίνει αρχή ενός σωτήριου τρόπου ζωής. Και για να δηλώσει αυτό έλεγε ο μέγας Παύλος: «δο νν καιρς επρόσδεκτος, δο νν μέρα σωτηρίας(:Να λοιπόν, τώρα είναι καιρός κατάλληλος, να, τώρα είναι ημέρα σωτηρίας)»[Β΄Κορ.6,2]· «ποθώμεθα ον τ ργα το σκότους κα νδυσώμεθα τ πλα το φωτός. ς ν μέρ εσχημόνως περιπατήσωμεν(:Ας αποθέσουμε λοιπόν σαν νυκτερινά ενδύματα τα έργα της αμαρτίας, που γίνονται στο σκοτάδι, και ας ντυθούμε σαν άλλα όπλα τα φωτεινά έργα της αρετής. Όπως συμπεριφέρεται κανείς την ημέρα, που τα βλέμματα πολλών τον παρακολουθούν, έτσι κι εμείς ας συμπεριφερθούμε με ευπρέπεια και σεμνότητα)»[Ρωμ.13,12-13]. Δεν εννοεί ότι καιρός ευπρόσδεκτος για σωτηρία είναι κάποια από τις ώρες ή από τις ημέρες, αλλά όλος ο χρόνος μετά την επιφάνεια του Κυρίου και Θεού και Σωτήρος μας Ιησού Χριστού επάνω στη γη.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Ψηφιακά συσσίτια φτώχειας και επιστροφή στις ξυλόσομπες, η νέα κανονικότητα της «αριστείας»!

 


Η κυβέρνηση μετατρέπει τους Έλληνες σε «επαίτες», που σιτίζονται με κουπόνια και θερμαίνονται «εναλλακτικά».
 
Κυβέρνηση: Αν το συσσίτιο φτώχειας βαφτίζεται «voucher», αν το δελτίο στα καύσιμα βαφτίζεται «Fuel Pass», αν η επιδότηση της χρεοκοπίας των νοικοκυριών από τους λογαριασμούς ρεύματος βαφτίζεται «Energy Pass», αν η υπακοή στην ενεργειακή πολιτική της κυβέρνησης μετασχηματίζεται σε «μπόνους απόδοσης», αυτό σημαίνει πως η μόνη διαφορά που έχουμε από μια εξαθλιωμένη νέο – σοβιετία, είναι οι «φιλελέ» ονομασίες που χρυσώνουν το πικρό χάπι της φτωχοποίησης.

Και αν μέχρι πριν λίγο καιρό, το κουπόνι τροφίμων φάνταζε ως μέτρο που αφορά αποκλειστικά τις λεγόμενες τριτοκοσμικές χώρες, καλώς ήρθαμε στον «τρίτο κόσμο», στην γη της επαγγελίας της Νέας Τάξης Πραγμάτων, που επιθυμεί τον πολίτη ως τρόφιμο στο «εργοστάσιο» μετανθρωπισμού, να χρησιμοποιεί ψηφιακό δελτίο για να τραφεί, να μετακινηθεί, να ηλεκτροδοτηθεί, και αν δεν είναι «υπεύθυνος καταναλωτής» να υφίσταται τις σχετικές κυρώσεις που θα ορίζει η «πράσινη» βίβλος των Βρυξελλών.

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 15ον)


 
Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

ΑΝΑΣΤΑΤΟΣ Ο ΛΑΟΣ ΤΗΣ ΦΛΩΡΙΝΑΣ

ΤΗΛΕΓΡΑΦΗΜΑ

Εν Φλωρίνῃ τῇ 2 Μαρτίου 1943
ΑΡΙΘ. ΠΡΩΤ. 85/52/3α
Γενικὸ Ἐπιθεωρητὴν Νομαρχιῶν
Γενικῆς Διοικήσεως Μακεδονίας – Θεσ/νίκη

Διαταχθεῖσα μετάθεσις ἐξ ἐντεῦθεν εἰς Γρεβενὰ ἱεροκήρυκος Αὐγουστίνου Καντιώτη, ἐργασθέντος ἀόκνως ἐθνικῶς, θρησκευτικῶς, ἀναζωπυρώσαντος ἐθνικὸν καὶ θρησκευτικὸν φρόνημα κατοίκων ἀκραίας ταύτης περιοχῆς, ἠκούσθη τοὐλάχιστον μετ᾽ ἐκπλήξεως παρὰ πολυπληθῶν ὀπαδῶν του καὶ ἡ-μῶν-ΣΤΟΠ.

ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου «Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΑΡΙΑ, Ο ΑΛΗΘΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ» [8-9-1995] (Α42)


ΕΙΣ ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                 με θέμα:

                  «Η ΘΕΟΤΟΚΟΣ ΜΑΡΙΑ, Ο ΑΛΗΘΗΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ»

                                   [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 8-9-1995] 

(Α42)

     Σήμερα, αγαπητοί μου, η Εκκλησία μας γιορτάζει το Γενέθλιον της Θεοτόκου. Είναι γνωστόν ότι γενέθλιος ημέρα θεωρείται η ημέρα στην αυγή της με το Άγιον Βάπτισμα, στην δύση της με το άγιον τέλος, κατόπιν αγώνων του βίου τούτου. Η βιολογική γέννησις δεν έχει βεβαίως καμία σημασία δια την Βασιλεία του Θεού. Έτσι εις τους αγίους έχομε γενέθλιον ημέραν την ημέραν του θανάτου των που είναι και η τελείωσίς των. «Τελείωσις» θα πει ολοκλήρωσις · που πέραν του χρόνου τούτου του θανάτου, δεν υπάρχει άλλος χρόνος γι' αυτήν την τελείωσιν.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Πέμπτης (ΤΟ ΓΕΝΕΘΛΙΟΝ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ) 8 Σεπτεμβρίου 2022

 

Εὐαγγέλιο
 
ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ Ι´ 38 - 42

38 Ἐγένετο δὲ ἐν τῷ πορεύεσθαι αὐτοὺς καὶ αὐτὸς εἰσῆλθεν εἰς κώμην τινά. γυνὴ δέ τις ὀνόματι Μάρθα ὑπεδέξατο αὐτὸν εἰς τὸν οἴκον αὐτῆς. 39 καὶ τῇδε ἦν ἀδελφὴ καλουμένη Μαρία, ἣ καὶ παρακαθίσασα παρὰ τοὺς πόδας τοῦ Ἰησοῦ ἤκουε τὸν λόγον αὐτοῦ. 40 ἡ δὲ Μάρθα περιεσπᾶτο περὶ πολλὴν διακονίαν· ἐπιστᾶσα δὲ εἶπε· Κύριε, οὐ μέλει σοι ὅτι ἡ ἀδελφή μου μόνην με κατέλιπε διακονεῖν; εἰπὲ οὖν αὐτῇ ἵνα μοι συναντιλάβηται. 41 ἀποκριθεὶς δὲ εἶπεν αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Μάρθα Μάρθα, μεριμνᾷς καὶ τυρβάζῃ περὶ πολλά· 42 ἑνὸς δέ ἐστι χρεία· Μαρία δὲ τὴν ἀγαθὴν μερίδα ἐξελέξατο, ἥτις οὐκ ἀφαιρεθήσεται ἀπ’ αὐτῆς.

ΚΑΤΑ ΛΟΥΚΑΝ ΙΑ´ 27 - 28

27 Ἐγένετο δὲ ἐν τῷ λέγειν αὐτὸν ταῦτα ἐπάρασά τις γυνὴ φωνὴν ἐκ τοῦ ὄχλου εἶπεν αὐτῷ· Μακαρία ἡ κοιλία ἡ βαστάσασά σε καὶ μαστοὶ οὓς ἐθήλασας. 28 αὐτὸς δὲ εἶπε· Μενοῦνγε μακάριοι οἱ ἀκούοντες τὸν λόγον τοῦ Θεοῦ καὶ φυλάσσοντες αὐτόν. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 8 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

Ἡ Γέννησις τῆς Ὑπεραγίας Θεοτόκου

 
Πάσας ἀληθῶς, Ἄννα, νικᾷς μητέρας,
Μήτηρ ἕως ἂν σὴ γένηται θυγάτηρ.
Ἐξάγαγε πρὸς φῶς Θεομήτορα ὀγδόῃ Ἄννα.

«Ἀποκάλυψαν πρὸς Κύριον τὴν ὁδόν σου καὶ ἔλπισον ἐπ’ αὐτόν, καὶ αὐτός ποιήσει».

Φανέρωσε στὸν Κύριο μὲ ἐμπιστοσύνη τὸν δρόμο καὶ τὶς ἐπιδιώξεις καὶ τὶς ἀνάγκες τῆς ζωῆς σου καὶ ἔλπισε σ’ Αὐτὸν καὶ θὰ κάνει ἐκεῖνα ποὺ ζητᾶς καὶ χρειάζεσαι.

Τετάρτη 7 Σεπτεμβρίου 2022

ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ [:Φιλιπ.2,5-11] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 

ΤΟ ΓΕΝΕΣΙΟ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ [:Φιλιπ.2,5-11]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

       «Τοτο γρ φρονεσθω ν μν κα ν Χριστ ᾿Ιησο, ς ν μορφ Θεο πρχων οχ ρπαγμν γσατο τ εναι σα Θε,  λλ' αυτν κνωσε μορφν δολου λαβν, ν μοιματι νθρπων γενμενος, κα σχματι ερεθες ς νθρωπος ταπενωσεν αυτν γενμενος πκοος μχρι θαντου, θαντου δ σταυρο.  δι κα Θες ατν περψωσε κα χαρσατο ατ νομα τ πρ πν νομα, να ν τ νματι ᾿Ιησο πν γνυ κμψ πουρανων κα πιγεων κα καταχθονων, κα πσα γλσσα ξομολογσηται τι Κριος ᾿Ιησος Χριστς ες δξαν Θεο Πατρς(:Εφόσον δηλαδή είστε μαθητές και δούλοι του Ιησού Χριστού, πρέπει να μιμηθείτε την ταπείνωση και την αυταπάρνησή Του. Ας υπάρχει λοιπόν μέσα σας αυτό το φρόνημα της ταπεινώσεως και αυταπαρνήσεως που είχε κι ο Ιησούς Χριστός. Ο Ιησούς Χριστός δηλαδή, αν και είχε την ίδια ουσία και φύση με τον Θεό Πατέρα και ως απαράλλακτη και ζωντανή εικόνα του Θεού είχε τη μορφή και τη φύση του Θεού, δεν θεώρησε την ισότητά Του με τον Θεό Πατέρα αποτέλεσμα αρπαγής· διότι εάν ήταν αποτέλεσμα αρπαγής, δεν θα τολμούσε να το αποθέσει, από φόβο μήπως το χάσει.

Σοφία Μπεκρῆ: «Σήμερον τῆς παγκοσμίου χαρᾶς τὰ προοίμια»

 

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος - θεολόγος
 
Ἔχουμε ἀναφερθῆ σὲ παλαιότερο ἄρθρο μας στὰ «Παράδοξα τῆς Κοιμήσεως» τῆς Θεοτόκου, πῶς δηλαδὴ ἕνα γεγονὸς θλίψεως, πόνου καὶ ὀδύνης, ὅπως εἶναι ἡ Κοίμηση, μετατρέπεται ἀπὸ τὴν Ἐκκλησία μας σὲ ποίημα χαρᾶς καὶ μάλιστα ἀγαλλιάσεως, καθ’ ὅτι ὁ «θάνατος» τῆς Παναγίας εἶναι μετάσταση «ἐκ τοῦ θανάτου πρὸς τὴν ζωήν» καὶ μάλιστα «ἀπὸ τῶν λυπηροτέρων εἰς τὰ χρηστότερα καὶ θυμηδέστερα καὶ ἀνάπαυσις καὶ χαρά» (ἀπὸ τὴν Ἀκολουθία τῆς Γονυκλισίας).

Πράγματι, ὁ ἐτήσιος λειτουργικὸς κύκλος τῆς Ἐκκλησίας μας ὁλοκληρώνεται μὲ τὴν ζωηφόρο μετάσταση τῆς Παναγίας μας καὶ ἀρχίζει ἐκ νέου μὲ τὴν ἐλπιδοφόρο γέννησή της: «Σήμερον τῆς παγκοσμίου χαρᾶς τὰ προοίμια σήμερον ἔπνευσαν αὗραι σωτηρίας προάγγελοι».

"Θυσιάζουν παιδιά", μαρτυρεί ο Ρόναλντ Μπέρναρντ πρώην στέλεχος της παγκόσμιας οικονομικής ελίτ

 


Ο Ρόναλντ Μπέρναρντ συνεργαζόταν άμεσα με τους κορυφαίους ανθρώπους της οικονομικής ελίτ, οι οποίοι ουσιαστικά κυβερνούν τον κόσμο. Ήταν πολύ καλός στη διακίνηση των τεράστιων χρηματικών ροών τους, με τέτοιο τρόπο ώστε κανείς να μην μπορεί να ανακαλύψει τις εγκληματικές πρακτικές τους. Κάποια στιγμή τον προσκάλεσαν να συμμετάσχει στις λειτουργίες τους στις εκκλησίες του Σατανά.

Ο Bernard το έβρισκε διασκεδαστικό να βλέπει τις γυμνές γυναίκες και να απολαμβάνει τα ναρκωτικά και το αλκοόλ. Το επόμενο βήμα όμως τον συγκλόνισε: τον κάλεσαν να συμμετάσχει στη θυσία παιδιών.

Ανακάλυψε ότι οι περισσότεροι άνθρωποι που δραστηριοποιούνται στα υψηλότερα οικονομικά επίπεδα του κόσμου μας είναι όλοι μέρος μιας θρησκείας που ονομάζεται Εωσφορισμός, όπου θυσιάζονται παιδιά.

Μερικά από το μηνύματα του Ρόναλντ Μπέρναρντ:

- Ο μόνος τρόπος για να μπεις στα κορυφαία επίπεδα του οικονομικού κόσμου, είναι να βάλεις τη συνείδησή σου στην κατάψυξη.

Ζητείται ελπίς – Ο ευρών αμειφθήσεται

 

Η «καταπληκτική ποιότητα ζωής» στην Ελλάδα 2.0 περιλαμβάνει την ολοκληρωτική διάλυση της δημόσιας υγείας
 
Η περιβόητη «ενίσχυση» του Εθνικού Συστήματος Υγείας που υπάρχει στην… κασέτα του Μαξίμου εδώ και πάνω από δύο χρόνια, κάθε μέρα που περνάει ακούγεται όλο και πιο κακοπαιγμένη.
 
Με αφορμή τον κορωνοϊό που εμφανίστηκε και έθεσε μια τεράστια πρόκληση στις κυβερνήσεις όλων των κρατών, η Ελλάδα διαλαλούσε ότι ισχυροποιεί και ενισχύει το ΕΣΥ, το οποίο με αφορμή την πανδημία θα γινόταν καλύτερο.  
 
Προφανώς και όπως οι περισσότεροι ανέμεναν, όλα αυτά ήταν και παραμένουν παραμύθια της Χαλιμάς και μια απίστευτη προσπάθεια παραπληροφόρησης και διαστρέβλωσης της πραγματικής εικόνας και κατάστασης των δημόσιων δομών υγείας, οι οποίες παραμένουν παρατημένες, χωρίς υλικά, χωρίς ανθρώπινο δυναμικό, χωρίς τα στοιχειώδη.  

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 14ον)

 

Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

Ἔβρισες τὴ μάνα μας

Ἀπὸ τὸν ἄμβωνα τοῦ παλαιοῦ μητροπολιτικοῦ ναοῦ ὁ πατὴρ Αὐγουστῖνος εἶπε: «Ὁ τόπος αὐτὸς ἦταν, εἶνε καὶ θὰ μείνῃ πάντα Ἑλληνικός». Τὸ εἶπε σὲ μιὰ ἐποχὴ ποὺ χτυποῦσε στοὺς δρόμους ἡ Γερμανικὴ μπότα, ὠργίαζαν διάφορες ἀντεθνικὲς προπαγάδες, καὶ κινδύνευε κανεὶς νὰ ἀναφέρῃ τὴν λέξι Ἑλλάδα. Πῶς σώθηκε εἶνε θαῦμα.
 
Ἂς τὸν ἀκούσουμε:
 
«Ἐδῶ στὴ Φλώρινα, στὴν παλιὰ ἐκκλησία τοῦ Ἁγίου Παντελεήμονος, ἐκηρύτταμε τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ. Συναναστρεφόμεθα μὲ πατριῶτες καὶ ἀκούγαμε τὴ νύχτα κρυφά, μὲ κίνδυνο τῆς ζωῆς μας, εἰδήσεις ἀπὸ ραδιοφωνικοὺς σταθμοὺς τῶν ἐλευθέρων χωρῶν, ἀπὸ τὸ Λονδῖνο καὶ τὴ Pωσία.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Τουρκία: Μην εθελοτυφλούμε στις απειλές της – Αυτός ο «σκύλος» που «γαβγίζει», κάποια στιγμή θα επιτεθεί

 


Ενώ ακόμα και η Bild μιλά για ανοιχτή απειλή πολέμου από την Τουρκία, κάποιοι επιμένουν να ισχυρίζονται πως όσα εκστόμισε ο Ερντογάν εναντίον της Ελλάδας, είναι για... «εσωτερική κατανάλωση».

Όσο η Τουρκία εξελίσσει μέρα με τη μέρα την άκρως επιθετική επικοινωνιακή πολιτική της, τόσο πιο φανερό γίνεται πως το αφήγημα για τον Ερντογάν που «γαβγίζει άλλα δεν δαγκώνει» είναι πλέον ανεδαφικό έως και επικίνδυνο για την ανάγκη εγρήγορσης που πρέπει να υπάρχει στη χώρα μας.

Μέσα στην πολιτική του κατευνασμού που κινούσε τα νήματα της ελληνικής εξωτερικής πολιτικής τις τελευταίες δεκαετίες ήταν μονίμως παρόν και το επιχείρημα πως όσα «τρελά» λέει ο Ερντογάν, είναι για λόγους εσωτερικής κατανάλωσης.

ΑΡΧΙΜ. ΙΩΑΝΝΗΣ ΚΩΣΤΩΦ: Ένα όνειρο τον οδήγησε στην Ορθοδοξία!

 

“Ένα πρωινό του μηνός Μαΐου 1994 ήλθε στην Ιεραποστολή μας ένας μεσόκοπος ιθαγενής. Τον δέχθηκα στο γραφείο και εκείνος άρχισε να μου διηγήται το πρόβλημα που τον απασχολούσε και φαινόταν αρκετά ανήσυχος και ταραγμένος.

- Πάτερ, εγώ εργάζομαι στην εταιρεία “Τζεκαμίν” των μεταλλευμάτων. Αρρώστησα βαρειά και οι γιατροί δεν μπορούσαν να με βοηθήσουν. Έκανα προσευχή στον Θεό να με λυπηθή.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 7 ΣΕΠΤΕΜΒΡΙΟΥ 2022

 Προεόρτια της Γέννησης της Δεσποίνης ημών Θεοτόκου και Αειπαρθένου Μαρίας

 

Τρίτη 6 Σεπτεμβρίου 2022

Έσκασε η «ΒΟΜΒΑ»: Πρώτη απαγόρευση «ΔΙΑΦΗΜΙΣΕΩΝ ΚΡΕΑΤΟΣ» στην Ευρώπη

 

«Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ανέλαβε την εξουσία στην χώρα μας», λένε οι Ολλανδοί...

Σύντομα δεν θα επιτρέπονται πλέον οι διαφημίσεις για προϊόντα κρέατος στους δρόμους του Χάρλεμ στην Ολλανδία σε μία «βόμβα» μεγατόνων που πέφτει σε όλη την Ευρώπη. Είναι ο πρώτος δήμος στον κόσμο που εισήγαγε τέτοια απαγόρευση (Πώς δεν έγινε και αυτό πρώτα στην Ελλάδα;;;)

«Η παραγωγή μη βιολογικού κρέατος είναι πολύ επιβλαβής για το κλίμα. Θέλουμε να κάνουμε ό,τι περνάει από το χέρι μας σε τοπικό επίπεδο και δεν θέλουμε να δελεάζουμε τους ανθρώπους να κάνουν επιλογές που είναι κακές για το περιβάλλον», δήλωσε  η σύμβουλος για λογαριασμό των «ΑριστερώνΠράσινων» στο δημοτικό συμβούλιο του Χάρλεμ, Ziggy Klazes.

Το πνευματικό κίνημα των Αγιορειτών «Κολλυβάδων» και η προσφορά του.

 

Η περί Μνημοσύνων και θ. Ευχαριστίας έρις
Του Παναγιώτου Σ. Μαρτίνη Δρ. Θεολογίας


Ο μοναχισμός υπήρξε πάντοτε σθεναρός πρόμαχος της Ορθοδοξίας και θεματοφύλακας των ιερών της Εκκλησίας παραδόσεων.

Ιδιαίτερα οι μοναχοί του Αγίου Όρους πρόσφεραν ανεκτίμητες προς την Ορθοδοξία υπηρεσίες και πολλοί αναδείχτηκαν μεγάλες θρησκευτικές προσωπικότητες (άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, Κοσμάς ο Αιτωλός, ο όσιος Νικόδημος Αγιορείτης κ.ά.).

Στην ιστορία του Αγ. Όρους αναφέρονται πολλές προσπάθειες αγιορειτών Πατέρων για εμβάθυνση στο πνεύμα της Ορθόδοξης Εκκλησίας, από τις οποίες δύο διακρίνονται περισσότερο.

Ο συμβολισμός τού γαϊδάρου.

 

Γράφει ο Νότης Μαυρουδής
 
Αναρωτιέμαι! Η παραδειγματική τιμωρία, που κάθε τόσο επιβάλλεται από τα δικαστήρια, επιδρά άραγε σωφρονιστικά στον τιμωρημένο, αλλά και στο κοινωνικό σύνολο;
Λογικά, οι τιμωρίες επιβάλλονται για να στέλνουν μήνυμα στους πολίτες ούτως ώστε να αντιλαμβάνονται όρια, δικαιώματα, να αναλαμβάνονται υποχρεώσεις, να προχωρούν σε συναινέσεις, ειρηνικές επικοινωνίες και να δείχνουν σεβασμό στον συνάνθρωπο.
 
Ας το σκεφτούμε λίγο παραπάνω· ο σεβασμός δεν μπορεί να περιορίζεται στο στενό πλαίσιο των συνανθρώπων (γιατί θα ήταν εγωιστικά ανθρωποκεντρικός), αλλά οφείλει να επεκτείνεται στο παραπέρα και σε ό,τι συμπεριλαμβάνεται στη διάσταση της ανθρώπινης ύπαρξης.
 
Είναι και επιστημονικά αποδεδειγμένο πως ο άνθρωπος δεν μπορεί να επιβιώσει δίχως το φυσικό και το ζωικό περιβάλλον του.

Γιατί ο Θεός δεν απαντά στις προσευχές μας

 

Ένα μεγάλο ερώτημα που μας βασανίζει πολλές φορές είναι, γιατί ο Θεός δεν μας δίνει, ή καθυστερεί να μας δώσει, αυτό που του ζητάμε. Ο ίδιος ο Χριστός διαβεβαιώνει: «Ζητάτε από τον Θεό και θα σας δοθεί· ψάξτε και θα βρείτε· κτυπάτε και θα σας ανοίξει» (Ματθ. 7:7)

Γιατί τότε οι προσευχές μας δεν εισακούονται;

Οι πατέρες της Εκκλησίας με την πνευματική τους πείρα και στηριζόμενοι σε παραδείγματα από την Αγία Γραφή δίνουν συνοπτικά τις ακόλουθες απαντήσεις.

  •  Για να δοκιμάσει την πίστη μας (ο Ισαάκ προσευχόταν 20 χρόνια για να λυθεί η στείρωση της γυναίκας του Ρεβέκκας). Ή για να φανερωθεί η πίστη μας (Χαναναία).
  • Για να εκτιμήσουμε αυτό που θα μας δώσει, και να το φυλάξουμε με προσοχή.