Κυριακή 14 Αυγούστου 2022

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς Θ' Ματθαίου 14 Αὐγούστου 2022

 

Ἐωθινόν
 
Ἦχος πλ. δ' - Ἑωθινόν Θ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 19 - 31

19 Οὔσης οὖν ὀψίας τῇ ἡμέρᾳ ἐκείνῃ τῇ μιᾷ σαββάτων, καὶ τῶν θυρῶν κεκλεισμένων ὅπου ἦσαν οἱ μαθηταὶ συνηγμένοι διὰ τὸν φόβον τῶν Ἰουδαίων, ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς καὶ ἔστη εἰς τὸ μέσον, καὶ λέγει αὐτοῖς· Εἰρήνη ὑμῖν. 20 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἔδειξεν αὐτοῖς τὰς χεῖρας καὶ τὴν πλευρὰν αὐτοῦ. ἐχάρησαν οὖν οἱ μαθηταὶ ἰδόντες τὸν Κύριον. 21 εἶπεν οὖν αὐτοῖς ὁ Ἰησοῦς πάλιν· Εἰρήνη ὑμῖν. καθὼς ἀπέσταλκέ με ὁ πατήρ, κἀγὼ πέμπω ὑμᾶς. 22 καὶ τοῦτο εἰπὼν ἐνεφύσησε καὶ λέγει αὐτοῖς· Λάβετε Πνεῦμα ἅγιον· 23 ἄν τινων ἀφῆτε τὰς ἁμαρτίας, ἀφίενται αὐτοῖς, ἄν τινων κρατῆτε, κεκράτηνται. 24 Θωμᾶς δὲ εἷς ἐκ τῶν δώδεκα ὁ λεγόμενος Δίδυμος, οὐκ ἦν μετ’ αὐτῶν ὅτε ἦλθεν ὁ Ἰησοῦς. 25 ἔλεγον οὖν αὐτῷ οἱ ἄλλοι μαθηταί· Ἑωράκαμεν τὸν Κύριον. ὁ δὲ εἶπεν αὐτοῖς· Ἐὰν μὴ ἴδω ἐν ταῖς χερσὶν αὐτοῦ τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὸν δάκτυλόν μου εἰς τὸν τύπον τῶν ἥλων, καὶ βάλω τὴν χεῖρά μου εἰς τὴν πλευρὰν αὐτοῦ, οὐ μὴ πιστεύσω. 26

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 14 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Προεόρτια (παραμονή) τῆς κοιμήσεως τῆς Θεοτόκου


Παραμονὴ τῆς μεγάλης ἑορτῆς.

Ἀπολυτίκιον. Ἦχος δ’. Ταχὺ προκατάλαβε.
Λαοὶ προσκιρτήσατε, χεῖρας κροτοῦντες πιστῶς, καὶ πόθω ἀθροίσθητε, σήμερον χαίροντες, καὶ φαιδρῶς ἀλαλάζοντες, πάντες ἐν εὐφροσύνη· τοῦ Θεοῦ γὰρ ἡ Μήτηρ, μέλλει τῶν ἐπιγείων, πρὸς τὰ ἄνω ἀπαίρειν, ἐνδόξως· ἣν ἐν ὕμνοις ἀεί, ὡς Θεοτόκον δοξάζομεν.

Κοντάκιον. Ἦχος δ’. Ἐπεφάνης σήμερον.
Τῇ ἐνδόξῳ μνήμῃ σου ἡ οἰκουμένη, προσκιρτῶσα σήμερον, μετ’ εὐφροσύνης μυστικῶς, Θεοκυῆτορ κραυγάζει σοι· χαῖρε Παρθένε Χριστιανῶν τὸ καύχημα.

Σάββατο 13 Αυγούστου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄ Κορ. 3,9-17] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ΜΑΤΘΑΙΟΥ [:Α΄Κορ. 3,9-17]                         

               ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ

                     ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

     «Θεο γρ σμεν συνεργο· Θεο γεργιον, Θεο οκοδομ στε(:Είμαστε και οι δύο [:και ο Παύλος και ο Απολλώς] ένα, διότι και εκείνοι που φυτεύουν και εκείνοι που ποτίζουν, είμαστε συνεργάτες του Θεού στο έργο Του που αποβλέπει στην σωτηρία σας. Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν. Είστε οικοδομή του Θεού που κτίζεται από Αυτόν με όργανά Του και κτίστες Του εμάς)»[Α΄Κορ.3,9].

     Πρόσεξε ότι αποδίδει και σε αυτούς έργο όχι μικρό, αφού προηγουμένως απέδειξε ότι το παν είναι έργο του Θεού. Επειδή δηλαδή πάντοτε συμβουλεύει πειθαρχία στους άρχοντες, για τον λόγο αυτόν δεν υποτιμά απόλυτα τους διδασκάλους. «Θεο γεργιον(:Είστε αγρός που ανήκει στον Θεό και καλλιεργείται από Αυτόν)». Επέμεινε δηλαδή στη μεταφορά, επειδή είπε «φύτεψα» [βλ. Α΄Κορ. 3,6: «γ φύτευσα, πολλς πότισεν, λλ᾿ Θες ηξανεν(:Εγώ ο Παύλος φύτεψα σε σας την πίστη με το κήρυγμά μου, ο Απολλώς πότισε τη νεοφυτεμένη πίστη σας, αλλά ο Θεός την αύξανε. Χωρίς όμως την αύξηση αυτή, η σπορά ούτε θα φύτρωνε, ούτε θα ριζοβολούσε, ούτε θα καρποφορούσατε)»]. «Εφόσον είστε αγρός του Θεού, είναι δίκαιο να ονομάζεστε όχι από το όνομα αυτών, που τον καλλιεργούν, αλλά από το όνομα του Θεού· διότι ένας αγρός δεν παίρνει το όνομά του από αυτόν που το καλλιεργεί, αλλά από τον ιδιοκτήτη».

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 14,22-34] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Η ΕΝΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΣΟΦΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ» [4-8-1985] (Β141)


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Ματθ. 14,22-34]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Η ΕΝΥΠΟΣΤΑΤΟΣ ΣΟΦΙΑ ΕΠΙ ΤΩΝ ΚΥΜΑΤΩΝ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 4-8-1985]

(Β141)

Μετὰ ἀπὸ τὸν χορτασμὸν τῶν πεντακισχιλίων, ἀγαπητοί μου, ποὺ ἀκούσαμε τὴν περασμένη Κυριακὴ στὴν εὐαγγελικὴν περικοπή, βλέπομε νὰ ἀκολουθεῖ ἕνα περιστατικόν, ἐκτάκτως σπουδαῖον σὲ συμπεράσματα. Ὅσο οἱ μαθηταὶ ἐμοίραζαν τὰ κομμάτια τοῦ ἄρτου, τὸν ἄρτον, στὸ πλῆθος, ποὺ ἦταν σὲ πρασιὲς καὶ ἐδέχετο τὴν εὐλογημένη τροφὴ ἀπὸ τὸν Κύριον, ἐδέχοντο ἀπὸ τὸ πλῆθος, ποὺ ἐθαύμαζε διὰ τὸ καταπληκτικὸν αὐτὸ θαῦμα -νὰ πολλαπλασιαστεῖ ἡ τροφὴ ἡ ὑλική- νὰ λέγει στοὺς μαθητὰς ὅτι ὁ Διδάσκαλος ἦτο σπουδαῖος. Σημειώνει ὁ εὐαγγελιστὴς Ἰωάννης: «Οἱ οὖν ἄνθρωποι, ἰδόντες ὃ ἐποίησε σημεῖον ὁ Ἰησοῦς, ἔλεγον ὅτι οὗτος ἐστιν ἀληθῶς ὁ προφήτης ὁ ἐρχόμενος εἰς τὸν κόσμον». «Αὐτός», λέει, «εἶναι αὐτὸς ποὺ περιμένομε, ὁ προφήτης. Ὁ μέγας προφήτης, ὅπως τὸν εἶχε προφητεύσει ὁ Μωυσῆς. Νὰ στείλει», λέγει, «ὁ Θεός, μέγαν προφήτην ὅπως ἐμένα», γιατί ὁ Μωυσῆς ἦτο εἰς τύπον τοῦ Ἰησοῦ Χριστοῦ. Βλέποντας λοιπὸν αὐτὸ τὸ θαῦμα ὁ κόσμος θαυμάζει. Καὶ θαυμάζοντας, λέγει αὐτὰ εἰς τοὺς μοιράζοντας τὰ κομμάτια τοῦ ψωμιοῦ, εἰς τοὺς μαθητάς.

Οι παγκόσμιες κυβερνήσεις προετοιμάζονται για ένα Γεγονός Επιπέδου Εξαφάνισης (ELE) (Extinction Level Event).Το CDC αντιστρέφεται σε κάθε πυλώνα του θεάτρου COVID.

 

 
Έχουμε να σας παρουσιάσουμε δύο ιστορίες-βόμβα στο σημερινό άρθρο και στο podcast Situation Update (που παρουσιάζεται παρακάτω).

Η πρώτη ιστορία αφορά νέες πληροφορίες από εμπορικούς προμηθευτές, που δείχνουν ότι οι κυβερνήσεις του κόσμου συσσωρεύουν προμήθειες όσο ποτέ άλλοτε, προφανώς εν αναμονή ενός γεγονότος επιπέδου εξαφάνισης (ELE) που απειλεί να εξαφανίσει τη συντριπτική πλειοψηφία των ανθρώπων που ζουν σήμερα.

Η δεύτερη ιστορία αφορά το CDC που ξαφνικά ανατρέπεται σε όλους τους βασικούς πυλώνες του θεάτρου COVID: Μάσκες, καραντίνες, κοινωνική αποστασιοποίηση, εμβόλια, εξέταση ασυμπτωματικών ασθενών και πολλά άλλα. Ξαφνικά, το CDC παραδέχτηκε ουσιαστικά ότι όλα αυτά ήταν θέατρο από την αρχή και ότι ποτέ δεν υποστηρίχθηκαν από πραγματική "επιστήμη" εξ αρχής.

Νώντας Σκοπετέας: Μαῦρα φοράει ἡ Παναγιά...


Κλείνει τὰ μάτια ὁ Μοναχὸς καὶ σιγανὰ μιλάει!
 
Τοῦ στέλνει  λόγια ὁ Κύριος, τὸ στόμα του  ὁδηγάει!
 
Ἡ ἀγκαλιὰ Του εἶν ἀνοιχτή,  οὐράνιος Ἀρραβῶνας!
Μὰ ἂν δὲν ὑπάρξουν δάκρυα θὰ ἔρθει  ὁ Κανόνας!
Μαῦρα φοράει ἡ Παναγιὰ πενθεῖ τὴν ἁμαρτία!
Σώζει τὸν κόσμο ἀπ᾿ τὴν ὀργή,  ἔχει τὰ δευτερεῖα!
Πορταϊτίσσης Ἅγιο Φῶς τὸ ἔλεος σκορπίζει
Καὶ στὴ Βαβὲλ τοῦ Ἀμαλὴκ δίκαιος μόνο ἐλπίζει...


Στὸ ἀρχονταρίκι τοῦ πρώτου ὀρόφου ποὺ κοιτᾷ  στὸ καθολικὸ ἀναζητήσαμε ἀνάπαυση καὶ λόγον ἀγαθὸ τὸ τελευταῖο μας βράδυ στὸ Ὄρος. Συναντήσαμε τὸν Μοναχὸ Γ. ποὺ διαρκῶς ἀνιχνεύει τὴν σπίθα στὰ μάτια καὶ στὴν ψυχὴ κάθε ἐπισκέπτη -προσκυνητῆ στὴν Μονὴ Κουτλουμουσίου. Παλαιὸς συνενορίτης μου στὰ μέρη τοῦ Ἁγίου Δημητρίου Ἀμπελοκήπων στὴν Ἀθήνα. Τὸν θυμᾶμαι σὰν παιδί, νὰ μπαινοβγαίνει ἐκεῖνος καὶ νὰ διακονεῖ στὸ Ἱερό. Καὶ τώρα Μοναχὸς Κοινοβιάτης, τῆς Ριζαρείου τέκνο πεφιλημένο καὶ τοῦ Ἁγίου Νεκταρίου ἀπόγονος ἐκλεκτός. Ξεκινᾷ νὰ μᾶς μιλᾶ...ἔχει τὰ μάτια του κλειστὰ κάτω ἀπὸ ἕνα ζευγάρι μὲ γυαλάκια. Σὰν κάποιος νὰ τοῦ ψιθυρίζει τοῦτα τὰ λόγια: 

Σύντομη ερμηνευτική προσέγγιση στην καλπάζουσα αντικοινωνική συμπεριφορά…

 

   Γράφει ο καθηγητής Γιώργος Πιπερόπουλος*

     Τα πολύ συχνά πλέον κρούσματα, οι περιπτώσεις εγκληματικότητας που ξεκινά από τους τσαντάκηδες για να καταλήξει σε ανθρωποκτονίες και περιλαμβάνει κλοπές, διαρρήξεις, ένοπλες ληστείες, βιασμούς, απαγωγές, καταχρήσεις σε τραπεζικά και άλλα ιδρύματα, αύξηση της ναρκομανίας, σεξουαλικά προβλήματα, δολοφονικές επιθέσεις εναντίον αστυνομικών, απαγωγές με απαίτηση λύτρων, δολοφονίες ανύποπτων πολιτών, αφαίρεση ζωής στη διαδικασία ένοπλων ληστειών, ενδοοικογενειακή βία, γυναικοκτονίες, αύξηση του αριθμού των παιδιών που εγκαταλείπουν το σπίτι τους, ως αδιάσειστα πλέον στοιχεία. την ύπαρξη σοβαρής κοινωνικής παθολογίας στην Πατρίδα μας.

     Πώς, όμως, ερμηνεύονται όλα αυτά τα φαινόμενα αντικοινωνικής συμπεριφοράς στην πάλαι ποτέ ειρηνική, ρομαντική, φιλική, ανθρώπινη «Ψωροκώσταινα», όπου υπήρχε εμφανέστατα και αδιαμφισβήτητα ο στοιχειώδης σεβασμός της προσωπικής ελευθερίας και αξιοπρέπειας ανάμεσα στους πολίτες, με την εξαίρεση μιας ελάχιστης μειονότητας ατόμων και ομάδων που εμπλεκόταν σε παραβατικότητα και αντικοινωνική συμπεριφορά;

Γέροντας Αιμιλιανός Σιμωνοπετρίτης: Αυτό μπορεί να με κάνει άγιο..!

 

Μα, μπορεί να πεί κάποιος, άν ο αδελφός μου έχει άδικο; είναι σωστό να με κάνει ό,τι θέλει;


      Βεβαίως. Σωστό και φυσιολογικό είναι, διότι ο άνθρωπος ενεργεί σύμφωνα με τον χαρακτήρα του.

Όπως η λάμπα φωτίζει, όπως το δάπεδο στηρίζει, όπως ο τοίχος προστατεύει από τον ήλιο ή τον αέρα, έτσι ακριβώς και ο κάθε άνθρωπος ενεργεί ανάλογα με το τι είναι.

Το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ ζητά τη συγχώνευση της ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης για τη λογοκρισία της "ρητορικής μίσους" και της "παραπληροφόρησης


Παρά το γεγονός ότι κανείς δεν το ζήτησε, το Παγκόσμιο Οικονομικό Φόρουμ τάσσεται τώρα υπέρ της συγχώνευσης συστημάτων ανθρώπινης και τεχνητής νοημοσύνης για τη λογοκρισία της "ρητορικής μίσους" και της "παραπληροφόρησης" στο διαδίκτυο πριν καν επιτραπεί η ανάρτησή τους.

Μια έκθεση που δημοσιεύθηκε στον επίσημο ιστότοπο του WEF προειδοποιεί δυσοίωνα για τον κίνδυνο "του σκοτεινού κόσμου των διαδικτυακών βλαβών".

Αλλά ο παγκοσμιοποιητικός οργανισμός, που διοικείται από τον κακοποιό των κόμικς Bond Klaus Schwab, έχει μια λύση.

Θέλουν να συγχωνεύσουν τις "καλύτερες" πτυχές της  και των αλγορίθμων μηχανικής μάθησης της τεχνητής νοημοσύνης για να διασφαλίσουν ότι τα συναισθήματα των ανθρώπων δεν θα πληγωθούν και ότι οι απόψεις που αντιτίθενται στο καθεστώς θα μπουν στη μαύρη λίστα.

Η γνωριμία μου με τους αγίους Παΐσιο και Πορφύριο

 

Υπηρετούσα στην Θεσσαλονίκη – διηγείται ο κ. Γεώργιος Αρβανίτης – όπου ζούσε την εποχή εκείνη μία κυρία, που έλεγε ότι είναι φωτισμένη και μιλάει με την Αγία Τριάδα, και πολύς κόσμος πήγαινε και την άκουγε. Η ίδια ανήκε στην Σχολή Ζολώτα. Η κόρη της ήταν επιμελήτρια στο Δικαστήριο ανηλίκων και εγώ ήμουν δικαστής ανηλίκων και έτσι ήρθα σε επαφή με αυτά τα πρόσωπα. Μία κυρία γνωστή μου σύχναζε με αυτήν και σχεδόν την είχε πιστέψει. Θέλησα να εξακριβώσω περί τίνος πρόκειται. Σκέφτηκα «τι να κάνω» και είπα ότι η καλύτερη πηγή είναι η Μητρόπολις. Πήγα στην μητρόπολη Θεσσαλονίκης στα γραφεία και βρήκα έναν κληρικό και τον ρώτησα «τι συμβαίνει μ’ αυτήν την κυρία». Μου λέει, «ο κύριος απέναντι ξέρει καλύτερα». Απέναντι στον καναπέ καθόταν ο π. Ιωάννης Ρωμανίδης με πολιτικά, όχι με ράσα. Πήγα, κάθησα δίπλα του και του έθεσα το ερώτημα. Μου λέει:

– Εμείς τα ξέρουμε απ’ τα βιβλία, υπάρχουν άνθρωποι που τα ξέρουν με την εμπειρία.

Του λέω:

– Ποιοι είναι αυτοί;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 13 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Απόδοση της εορτής της Μεταμορφώσεως του Σωτήρος Χριστού


Ἀπολυτίκιον  (Κατέβασμα)
Ἦχος βαρύς.
Μετεμορφώθης ἐν τῷ ὄρει Χριστὲ ὁ Θεός, δείξας τοῖς Μαθηταῖς σου τὴν δόξαν σου, καθὼς ἠδυναντο. Λάμψον καὶ ἡμῖν τοῖς ἁμαρτωλοῖς, τὸ φῶς σου τὸ ἀΐδιον, πρεσβείαις τῆς Θεοτόκου, φωτοδότα δόξα σοι.

Παρασκευή 12 Αυγούστου 2022

Τους έδιωξε η Παναγία – Θαύμα στα Κατουνάκια

 

Στην ησυχαστική Καλύβα «Κοίμησις της Θεοτόκου» στα πάνω Κατουνάκια, με πολλή άσκηση αγωνίζονταν ο Γέροντας Ιγνάτιος που ήταν αόματος.

Ο Γέροντας αυτός είχε και δυο υποτακτικούς τον Νεόφυτο Μοναχό και τον νεώτερο Παπά Ιγνάτιο. Όλοι τους αγωνίζονταν με κάθε τρόπο, με παντός είδους στερήσεις, προσπαθώντας να ευαρεστήσουν τον Κύριο.

Σε μια χρονιά μεγάλης ξηρασίας, έγινε αφορία και το λάδι ήταν πολύ λιγοστό και για τον λόγο αυτόν, ενώ μέχρι τότε άναβαν και τα τέσσερα καντήλια στις εικόνες του τέμπλου της εκκλησίας, τη χρονιά εκείνη έδωσε εντολή ο Γέροντας να ανάβουν μόνον το καντήλι που κρέμεται μπροστά στην εικόνα της Παναγίας.

ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Α΄ Κορ. 3,9-17] Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ἓκαστος βλεπέτω πῶς ἐποικοδομεῖ» [1-8-1999] [Β403]


ΚΥΡΙΑΚΗ Θ΄ ΜΑΤΘΑΙΟΥ [: Α΄ Κορ. 3,9-17]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου

μὲ θέμα:

«Ἓκαστος βλεπέτω πῶς ἐποικοδομεῖ»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 1-8-1999]

[Β403]

Ὁ Παῦλος, ἀγαπητοί μου, παρομοιάζει τοὺς πιστοὺς τῆς Ἐκκλησίας τῆς Κορίνθου μὲ δύο εἰκόνες. Τοὺς ἀποκαλεῖ -ἡ πρώτη εἰκόνα-  «Θεοῦ Γεώργιον». Δηλαδὴ Θεοῦ χωράφι. Καὶ ἀκόμη: «Θεοῦ οἰκοδομή». Γεωργοί, λοιπόν, καὶ οἰκοδόμοι εἶναι οἱ ἐργάτες τοῦ Εὐαγγελίου, ὅπως ἕν προκειμένω ὁ Παῦλος καὶ ὁ Ἀπολλώς. Αὐτοὶ ἐπιμελοῦνται τὸν ἀγρὸν τοῦ Θεοῦ ἢ τὴν οἰκοδομὴν τοῦ Θεοῦ. Αὐτοὶ κτίζουν δηλαδὴ τὴν πνευματικὴ ζωὴ τῶν πιστῶν.  Στὴν συνέχεια, καὶ ὁ κάθε πιστὸς φροντίζει τὸν ἀγρὸ τῆς ψυχῆς του καὶ τὸν καλλιεργεῖ· ἀλλὰ καὶ ἀκόμη φροντίζει νὰ οἰκοδομεῖ τὴν πνευματική του ὕπαρξη.

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ἡ φετιχιστική γλῶσσα τῆς κυρίας Προέδρου

Συμπεριληπτικότητα - Ἀνθεκτικότητα - Βιωσιμότητα: Νεοταξίτικες καραμέλες μιᾶς παγκόσμιας ἰδιολέκτου
 
Γράφει ὁ Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης 

Ὁ Γάλλος συγγραφέας καὶ κριτικὸς λογοτεχνίας Σαίντ-Μπὲβ (Charles-Augustin Sainte-Beuve, 1804-1869) ἔγραφε:
«Ὑπάρχουν λέξεις κυρίαρχοι. Λέξεις ἰσχυρότεραι ἀπὸ μονάρχας, τρομερώτεραι ἀπὸ στρατιᾶς. Λέξεις ζωνταναὶ ὡς ἄνθρωποι, ἐπίφοβοι ὡς κατακτηταί, ἀπόλυτοι ὡς τύραννοι, ἄσπλαγχνοι ὡς δήμιοι» (βλ. Δημ. Δημόπουλο, Ἡ Νέα Τάξις, ἐκδ. Ἐπτάλοφος, Ἀθῆναι 1979, σελ. 123).

Έσύ μια μέρα θα γίνεις ιερέας

 

Ο π. Ευμένιος γεννήθηκε το 1931 στην Εθιά Μονοφατσίου του νομού Ηρακλείου. Στην Εθιά υπάρχουν δύο εκκλησίες: Η κεντρική είναι αφιερωμένη στην Παναγιά και φυλάσσει θαυματουργό εικόνα της.

Εκεί η Παναγία είχε εμφανισθεί σαν γυναίκα ντυμένη στα μαύρα κάποια μέρα, που ο πατήρ Ευμένιος, μικρό παιδί τότε, άναβε τα κανδήλια του ναού, και του είπε: “Έσύ μια μέρα θα γίνεις ιερέας”

Έπεσε θανατικό στις παραλίες – Το λιμενικό μαζεύει συνεχώς πτώματα!

 

Συνεχίζονται ακατάπαυστα οι ξαφνικοί θάνατοι στις θάλασσες και τις ακτές της χώρας, κυρίως ηλικιωμένων λουομένων, αλλά και μεσήλικων ατόμων.

Στις σχετικές ανακοινώσεις του λιμενικού σώματος αναφέρονται μεταξύ άλλων ανεξάρτητων συμβάντων και τα παρακάτω περιστατικά:

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε, απογευματινές ώρες χθες, από την παραλία ”ΨΑΡΑΛΥΚΗΣ Α΄” ν. Αντίπαρου (φωτο), 51χρονος αλλοδαπός. Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα στο Ιατρικό Κέντρο Αντίπαρου. Από το Λιμεναρχείο Πάρου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Χωρίς τις αισθήσεις του ανασύρθηκε, μεσημβρινές ὠρες σήμερα, από την πολυσύχναστη παραλία Λουτρακίου, 84χρονος ημεδαπός. Ο ανωτέρω διεκομίσθη με ασθενοφόρο όχημα του ΕΚΑΒ στο Γενικό Νοσοκομείο Κορίνθου, όπου διαπιστώθηκε ο θάνατος του. Από το Λιμεναρχείο Κορίνθου που διενεργεί την προανάκριση, παραγγέλθηκε η διενέργεια νεκροψίας – νεκροτομής.

Ἰωάννης Πελίτης: Ἀπροσκύνητοι

 

Γράφει ὁ Ἰωάννης Πελίτης 

Ζόφος, προτύπωση γκουλάγκ μετά τήν ὕστατη ἄνοιξη, στά τελευταῖα τῆς ἱστορίας, στρατεύοντας οἱ σκοτεινοί ἐνάντια στήν ἀλήθεια τήν πραγματικότητά τους, καθεστώς μηδενισμοῦ. Ὅσο παραποιοῦν τόν κόσμο, τήν ψυχή τους καί τό σῶμα τους, ὁ χρόνος τους ἀντιζωή.

Ἄραγε δέν περίσσεψε ἡ φλυαρία γιά τά ἄρρητα, σά νά ἔγιναν τά ἀκατάληπτα καταληπτά; Ὡς ποιός, ἐκ τοῦ μή ὄντος, στό μή ὄν - ἐκτός θελήματος του Μόνου Ὄντος - ὅλο κατατείνοντας, νά δείξω ποιοί ἐμπνέουν λόγο γιά νά ζεῖς καί τρόπο ν᾿ ἀναπνέεις κάλλος πού ὅταν τοῦ δοθεῖς σοῦ παραδίνεται, γλυκύτητα ἰσχυρότερη ἀπ᾿ τήν αἴσθηση τοῦ εἶναι. Μόνο ὡς συγγνώμη, ἄν εἰκονίσω σιωπηλούς πού ἐξοστρακίζει ὁ κόσμος ἐπειδή ἀληθεύουν τή ζωή σέ μάτια πού θυμοῦνται οὐρανό προπτωτικό, καί ἀνοίγονται φλεγόμενοι στόν Ποιητή, νά ὁλοκληρώσουν ἑαυτό σέ εὐχαριστία πού ἡσυχάζει ἡ ταραχή καί παύει ἡ λήθη.

ΗΠΑ: Επιστήμονες επανέφεραν στη ζωή όργανα νεκρών γουρουνιών – Ελπίδες ώστε η μεταμόσχευση οργάνων να μην γίνεται από τους ...ζωντανούς!!!!

 

Αμερικανοί επιστήμονες κατάφεραν να αποκαταστήσουν τις κυτταρικές λειτουργίες σε ζωτικά όργανα γουρουνιών, μετά τον θάνατό τους. Το επίτευγμα οφείλεται στο νέο αμερικανικό σύστημα OrganEx.
 
Οι ερευνητές στις ΗΠΑ ανέπτυξαν ένα σύστημα χορήγησης οξυγόνου και ενός ειδικά σχεδιασμένου προστατευτικού υγρού που μπορεί να αποκαταστήσει μετά τον θάνατο μερικές σημαντικές μοριακές και κυτταρικές λειτουργίες σε διάφορα ζωτικά όργανα νεκρών χοίρων.
 
Τα πειράματα έδειξαν ότι είναι δυνατό να αποκατασταθεί η κυκλοφορία του αίματος και να διατηρηθούν εν λειτουργία ιστοί σε χοίρους, όταν η διαδικασία αποκατάστασης ξεκινήσει μια ώρα από τον θάνατο των ζώων. 

Γέροντας Πετρώνιος Προδρομίτης (†) - Πώς είναι δυνατόν;

 

Σε μία εκκλησία της Ιερουσαλήμ είδα μία εικόνα των Αγίων Παθών του Κυρίου ημών Ιησού Χριστού. Οι υπηρέτες των αρχιερέων κτυπούν με γροθιές στο πρόσωπο τον Κύριο, ενώ Αυτός κλίνει την κεφαλή Του, ωσάν να θέλει να προφυλαχθεί από τις γροθιές. Στο πρόσωπό Του φαίνεται βαθιά η θλίψη και η απορία. Δεν μπορεί να πιστέψει αυτό που του συμβαίνει. «Λαός μου, τι εποίησά σοι; ή τί σοι παρηνώχλησα; Τους τυφλούς σου εφώτισα, τους λεπρούς εκαθάρισα, τους νεκρούς ανέστησα. Λαός μου, τι εποίησά σοι, και τί μοι ανταπέδωκας;» (από το 12ο Αντίφωνο της Ακολουθίας των Αγίων Παθών). Πώς υφίσταται μία τέτοια αγνωμοσύνη;

Ω, εάν το έργο αυτό είχε συμβεί μόνο τότε! Οι χριστιανοί όμως επί δύο χιλιάδες τώρα χρόνια κτυπούν το θείο Πρόσωπο του μεγάλου μας Ευεργέτη και Αυτός μας αντικρύζει με λύπη και απορία.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 12 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2022

Οἱ Ἅγιοι Φώτιος καὶ Ἀνίκητος οἱ Μάρτυρες 


Πῦρ Ἀνίκητον συμφλέγει τῷ Φωτίῳ,
Οὓς φωτὸς οἶκος ὡς ἀνικήτους φέρει.
Πῦρ κατὰ δωδεκάτην κτάνε Φώτιον ἠδ' Ἀνίκητον.

Ὁ Φώτιος ἦταν ἀνεψιὸς τοῦ Ἀνικήτου. Κατάγονταν καὶ οἱ δυὸ ἀπὸ τὴ Νικομήδεια. Ὅταν ὁ Διοκλητιανὸς θέλησε νὰ κινήσει διωγμὸ κατὰ τῶν χριστιανῶν, μίλησε μπροστὰ στὴν Σύγκλητο μὲ τοὺς πιὸ ὑβριστικοὺς λόγους ἐναντίον τους. 

Ἐκεῖ ἦταν παρὼν καὶ ὁ Ἀνίκητος, ποὺ ὅταν ἄκουσε αὐτὰ τὰ λόγια τοῦ βασιλιά, ὄχι μόνο δὲν φοβήθηκε, ἀλλὰ σηκώθηκε μὲ θάρρος, δήλωσε ὅτι εἶναι χριστιανὸς καὶ εἶπε στὸ Διοκλητιανό: «Πλανᾶσαι, βασιλιά, ἂν νομίζεις ὅτι μὲ τὰ μέτρα κατὰ τῶν Χριστιανῶν θὰ πετύχεις τοὺς ἀσεβεῖς σκοπούς σου.