Τετάρτη 21 Αυγούστου 2019

Μεγάλη ΠΡΟΣΟΧΗ: Δείτε τι είναι η «ιρλανδική διάβαση» και γιατι πρέπει να την αποφεύγουμε όταν βρέχει

Ακούμε ή διαβαζουμε (κυρίως σε πινακίδες ή σε ανακοινώσεις της τροχαίας και της πυροσβεστικής) τον όρο «ιρλανδική διάβαση» και οι περισσοτεροι δεν ξέρουμε τι σημαίνει. 

Ονομάζονται διεθνώς (ή πάντως σε πολλές χώρες) «ιρλανδικές διαβάσεις» κάποιες τρόπον τινά πρόχειρες διαβάσεις που έγιναν για να εξυπηρετουνται τα ΙΧ και τα φορτηγά σε χειμάρρους χωρίς να δαπανώνται χρήματα για πολυέξοδη κατασκευή μεγάλης γέφυρας.

Ν.Φάρατζ: «Aυτό είναι το καινούριο διαβατήριο μας» - Μ.Τζόνσον: «Τέλος στην ελεύθερη κυκλοφορία πολιτών-εγκληματιών μετά το Brexit» (η ελευθερία έρχεται για τους Βρετανούς)



Ντάουνινγκ Στριτ: «Θα εισαγάγουμε πιο αυστηρούς κανόνες όσον αφορά την εγκληματικότητα για τα άτομα που εισέρχονται στο Ηνωμένο Βασίλειο»

Ο Βρετανός πολιτικός Νάιτζελ Φάρατζ δημοσιοποίησε το καινούριο του διαβατήριο, που δεν αναγράφει πουθενά τα διακριτικά της Ευρωπαϊκής Ένωσης με πολλούς πολίτες να επιδοκιμάζουν την κίνηση του λέγοντας πως "ήρθε η ώρα να πάρουμε πίσω την χώρα μας"

ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΓΟΓΓΥΣΜΟΥ ΚΑΤΑ ΤΟΥ ΘΕΟΥ (ΑΓ. ΛΟΥΚΑΣ ΑΡΧΙΕΠΙΣΚΟΠΟΣ ΚΡΙΜΑΙΑΣ)


Την προηγούμενη Κυριακή προσπάθησα να αποκαλύψω το μεγαλείο και το βάθος του λόγου του αποστόλου Παύλου που τον εαυτό του ονομάζει σπονδή στη Θυσία. 

Σας έλεγα για τις αμέτρητες συμφορές και τα βάσανα που υπόφερε σ' όλη τη ζωή του για τον Κύριο Ιησού Χριστό, ο οποίος προσφέρθηκε Θυσία για τις αμαρτίες όλου του κόσμου. 

Συμπληρώνοντας αυτά που σας έλεγα τότε, για τα παθήματα του μεγάλου αυτού αποστόλου, θα σας πω τώρα και τι υπέφερε σε μία πόλη της Μακεδονίας, στους Φιλίππους, για το κήρυγμά του. 

Το προορατικό χάρισμα του παπα-Ιλαρίωνος του Ίβηρος


Ο γέροντας του περιφήμου παπα-Σάββα του Πνευματικού, ο παπα-Ιλαρίων ο Ίβηρ (= Γεωργιανός), ήταν μια εξαιρετική πνευματική φυσιογνωμία. 

Στην πατρίδα του, όταν εξομολογούσε τους βασιλείς της Γεωργίας, φορούσε – σύμφωνα με την εθιμοτυπία της αυλής – μεγαλοπρεπέστατο μανδύα, στον οποίον άστραφταν ρουμπίνια, μαργαριτάρια και επτακόσιες πενήντα διαμαντόπετρες.


Ο ασκητικότατος παπα-Ιλαρίων άφησε τα βασιλικά ανάκτορα και το 1843 κλείσθηκε στο ησυχαστικό κελλί του αγίου Ιακώβου του Αδελφοθέου, τρία τέταρτα ψηλότερα από την Ι. Μονή Διονυσίου.


Ο Ιωάννης Ρεμούνδος, νεαρός σπουδαστής του Πολυτεχνείου από την Άνδρο, μαζί με τον αδελφό του Γεώργιο ήρθαν να γίνουν μοναχοί στην Ι. Μονή Διονυσίου. Μετά από λίγες ήμερες αυτόν τον κράτησαν, ενώ στον αδελφό του είπαν να ζητήσει άλλο μοναστήρι.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 21 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Θαδδαῖος ὁ Ἀπόστολος 

 
Θαδδαῖε! ποῖον ἄλλο σοι πλέξω στέφος,
Ἤ αὐτόπτην λέγειν σε, καὶ μύστην Λόγου;
Εἰκάδι πρώτῃ Θαδδαῖος βιότοιο ἀπέπτη.


Ἑβραῖος ἀπὸ τὴν Ἔδεσσα ὁ Θαδδαῖος καὶ πολὺ μορφωμένος στὶς θεῖες Γραφές, εἶχε ἀνεβεῖ στὴν Ἱερουσαλὴμ γιὰ προσκύνημα τὴν ἐποχὴ τοῦ Ἰωάννου τοῦ Βαπτιστοῦ. Ὅταν ἄκουσε τὸ κήρυγμά του καὶ εἶδε τὴν ἀγγελική του ζωή, τόσο πολὺ ἐντυπωσιάστηκε, ὥστε ἐπεδίωξε καὶ βαπτίστηκε ἀπ’ αὐτόν. Μετὰ ὅμως, ὅταν ἄκουσε τὴν διδασκαλία καὶ εἶδε τὰ θαύματα τοῦ Κυρίου μας Ἰησοῦ Χριστοῦ, τὸν ἀκολούθησε μέχρι τὸ σωτήριο Πᾶθος.

Τρίτη 20 Αυγούστου 2019

Τι είναι ο νους του ανθρώπου - Πρωτ. Ιωάννου Ρωμανίδου



Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+) 
Καθηγητού Πανεπιστημίου

Η θεραπεία της ψυχής του ανθρώπου είναι η κύρια μέριμνα της Ορθοδόξου Εκκλησίας. Η Εκκλησία πάντοτε θεράπευε τον χώρο της ψυχής. Είχε διαπιστώσει, από την Εβραϊκή παράδοσι και από τον ίδιο τον Χριστό και τους Αποστόλους ότι στον χώρο της φυσικής καρδιάς λειτουργεί κάτι, που οι Πατέρες ωνόμασαν «νουν»

Πήρανε δηλαδή τον παραδοσιακόν «νουν», που σημαίνει διάνοια και λόγος, και κάνανε μία διαφοροποίησι. Ωνόμασαν νουν αυτήν την νοερά ενέργεια, η οποία λειτουργεί στην καρδιά του υγιούς ψυχικά ανθρώπου. 

Δεν γνωρίζομε πότε έγινε αυτή η διαφοροποίησις, διότι συμβαίνει επίσης μερικοί Πατέρες να ονομάζουν με την ίδια λέξι, νουν, και την λογική, αλλά και την νοερά ενέργεια, όταν αυτή κατεβαίνη και λειτουργή στον χώρο της καρδιάς.

ΜΗΤΡΟΠΟΛΙΤΗΣ ΚΗΡΥΤΤΕΙ ΕΤΕΡΟΝ ΕΥΑΓΓΕΛΙΟΝ



Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος                                                                           20-08-2019
 
Στίς 20-01-2019 ὁ Μητροπολίτης Ἀλεξανδρουπόλεως Ἄνθιμος Β΄ παρεχώρησε συνέντευξη στό κανάλι τῆς Βουλῆς στήν ἐκπομπή τοῦ κ. Μυλωνᾶ «Ἀπό τόπο σέ τόπο», ὁποία ἦλθε στό φῶς τῆς δημοσιότητος στίς 11-07-2019. Ἐμφορούμενος ἀπό ἐκκοσμικευμένο φρόνημα, μεταξύ ἄλλων εἶπε καί τά ἑξῆς φρικτά, ἀθεολόγητα καί αἱρετικά, τά ὁποῖα ποτέ κανένας αἱρετικός στήν ἱστορία δέν τόλμησε νά ἐκφέρει: 

«Ἐγώ θά πῶ αὐτό, πού λέει ἡ Ἐκκλησία, δηλ. τό πλήρωμα τῶν πιστῶν. Θά ἀφουγκραστῶ τούς χριστιανούς τί λένε, ποιό θεωροῦν σωστό. Ἀκόμη καί ἄν αὐτό, πού οἱ χριστιανοί μας θεωροῦν σωστό, ἀκόμη καί ἄν εἶναι ἀντίθετο μέ τό Εὐαγγέλιο, ἐγώ θά ὑπερασπιστῶ αὐτό, πού λένε οἱ χριστιανοί μας, γιατί οἱ Χριστιανοί μας ἔφτιαξαν τό Εὐαγγέλιο, δέν ἔφτιαξε τό Εὐαγγέλιο τήν Ἐκκλησία»[1].

Ίσως το καλύτερο φωτογραφικό αφιέρωμα στο Άγιο Όρος, όπως αυτό ήταν το 1971


Φθινόπωρο του 1971 δύο ξαδέλφια ο Σπύρος Μπαφαλούκος (1953-2015) και ο Δρ Νικολός Εξαδάκτυλος (γεν. 1947) συνταξιδεύουν για το πρώτο τους προσκύνημα στο Άγιο Όρος.



Το 1985 παρουσιάζουν μέρος των φωτογραφιών τους σε διάλεξη που δόθηκε στο Σύνδεσμο Στενιωτών Ανδρου με θέμα «Οδοιπορικό στο Άγιον Όρος».

Πρόσφατα, Ιούλιος 2017, ο κ. Νικολός Εξαδάκτυλος δημοσιεύει, στην αξιόλογη ιστοσελίδα Στενιώτες συλλογή 300 φωτογραφιών από εκείνο το ταξίδι που διήρκεσε 17 ημέρες, την οποία αφιερώνει στη μνήμη του ξαδέλφου του. 

ΟΙ ΙΕΡΟΙ ΚΑΝΟΝΕΣ ΑΠΑΓΟΡΕΥΟΥΝ ΤΟΥΣ MIKTΟΥΣ ΓAMΟΥΣ. Η ΟΙΚΟΝΟΜΙΑ ΕΓΙΝΕ ΠΑΡΑΝΟΜΙΑ


Πρωτοπρεσβ. Ἄγγελος Ἀγγελακόπουλος                                                              20-08-2019

1. Τί εἶναι οἱ μικτοί γάμοι



Μικτοί γάμοι καλοῦνται ἐκεῖνοι, πού τελοῦνται ἀνάμεσα σέ Ὀρθοδόξους καί αἱρετικούς (δηλ. Παπικούς, Προτεστάντες, Διαμαρτυρομένους, Λουθηρανούς, Καλβινιστές, Ἀγγλικανούς, Μεθοδιστές, Βαπτιστές, Εὐαγγελιστές, Πρεσβυτεριανούς, Μονοφυσίτες - Ἀντιχαλκηδονίους, Αἰθίοπες, Ἀρμενίους, Ἰακωβῖτες, Κόπτες κ.ἄ.) ἤ ἀλλοθρήσκους (δηλ. Μωαμεθανούς, Ἰουδαίους, Βουδιστές κ.ἄ.) ἤ ἀπίστους (ἀποκρυφιστές, νεοεποχίτες, μασόνους κ.ἄ.). 

Οἱ μικτοί γάμοι εἶναι ἕνα ἀπό τά μέσα, μέ τά ὁποῖα προσπαθεῖ ἡ ἀντίχριστη λεγομένη «Νέα Ἐποχή», ἡ «Νέα Τάξη Πραγμάτων» καί ἡ παναίρεση τοῦ Οἰκουμενισμοῦ νά νοθεύσει καί νά ἀλλοιώσει τήν πίστη τῶν Ὀρθοδόξων Χριστιανῶν. Μέ τούς μικτούς γάμους προωθεῖται καί ἐφαρμόζεται ὁ λαϊκός Οἰκουμενισμός. 

ΟΙ ΑΡΕΤΕΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ



Γράφει ο Ιωάννης Ασλανίδης

- Η Επιβίωση της Ελληνικής Φυλής ανά τους αιώνες παρά τα τεράστια προβλήματα αφανισμού που αντιμετώπισε, οφείλεται στα πάμπολλα θετικά φυλετικά χαρίσματα και γνωρίσματα που διαθέτει. Ένα! Όμως μέγα ελάττωμα της φυλής μας, η “Διχόνοια”είναι αυτή που δεν μας επιτρέπει να φθάσουμε σαν λαός και σαν Ελληνικό Κράτος, εκεί που δικαιωματικά πρέπει να είμαστε.

- Η Ελληνική Ιστορία, ανάγλυφα μας παρουσιάζει, την θετική ή την αρνητική επίδραση αυτών, στην εξέλιξή του Ελληνικού Κράτους και γενικότερα της Ελληνικής φυλής, από τα βάθη των αιώνων.

π. Αναστάσιος Γκοτσόπουλος, Απλές ερωτήσεις κατανόησης κειμένου Α΄


Πρωτοπρεσβύτερος Ἀναστάσιος Κ. Γκοτσόπουλος
Ἐφημέριος Ἱ. Ν. Ἁγ. Νικολάου Πατρῶν
Πάτρα 19.8.19

ΑΣΚΗΣΗ Α΄
Οἰκουμενικὸς Πατριάρχης Βαρθολομαῖος στὴν ἐπίσημη ἐπίσκεψή του στὸ Κίεβο στὶς 26 Ἰουλίου 2008 γιὰ τὸν ἑορτασμὸ τῶν 1020 χρόνων ἀπὸ τοῦ βαπτίσματος τῶν Ρῶς, ἀπευθυνόμενος πρὸς τὸν Οὐκρανικὸ λαὸ εἶπε μεταξὺ ἄλλων: 

«Ἡ ἐπί προφανεῖ θυσίᾳ τῶν ἰδίων δικαιωμάτων ὀφειλετική διακονία τοῦ Οἰκουμενικοῦ Πατριαρχείου ἐν τῇ Ὀρθοδόξῳ Ἐκκλησίᾳ ἔχει τήν περισσοτέραν ἔκφρασιν εἰς τήν ὅλην ἐξέλιξιν τῆς σχέσεως αὐτοῦ πρός τήν ἐκλεκτήν μεταξύ τῶν θυγατέρων Ἐκκλησιῶν, τήν Ἐκκλησίαν τῆς Οὐκρανίας, ἡ ὁποία ὑπήγετο ὑπό τήν κανονικήν δικαιοδοσίαν του ἐπί ἑπτά συναπτούς αἰῶνας, ἤτοι ἀπό τοῦ Βαπτίσματος τῆς μεγάλης ἡγεμονίας τοῦ Κιέβου (988-1687), μέχρι τῆς προσαρτήσεως αὐτῆς ὑπό τοῦ Μ. Πέτρου εἰς τό ρωσικόν κράτος. 

Φώτης Κόντογλου - Τὸ ράσο καὶ τὰ γένεια


Γράφει ὁ π. Νικόλαος Μανώλης
Δύσκολη ἐποχή γιά τέτοια θέματα. Ἀπό καιρό ἔχει χαθεῖ ἡ αἴσθηση τοῦ πατροπαράδοτου. Οἱ περισσότεροι Ὀρθόδοξοι μοιάζουν νά ’ναι ραντισμένοι· χαλβάδες τῆς Καθαρᾶς Δευτέρας μέ τό χαρταετό στό χέρι… Καί οἱ παπάδες τους τραβοῦν τόν ὕπνο τοῦ δικαίου. Ξεπουλιέται ἡ Πίστη κι αὐτοί κατεβαίνουν στούς δρόμους, μόνο ὅταν πρόκειται γιά τή μισθοδοσία! Δεσποτάδες μαινόμενοι ἐξευτελίζουν τήν Πίστη καί οἱ παπάδες τούς κάνουν τεμενάδες. Εἴμαστε νά μιλᾶμε γιά ράσα καί γένεια τώρα;

Ἐ! Γιά κάτι λίγους παραδοσιακούς παπάδες, πού οἱ δεσποτάδες μέ βία, ἀπειλές καί διώξεις προσπαθοῦν νά τούς ἀλλάξουν φρόνημα, καί γιά λίγους λαϊκούς, πού ἡ καρδιά τους φλέγεται γιά τό Πατροπαράδοτο Σέβας, γι αὐτούς τούς ἐλάχιστους ἀναδημοσιεύω ἀπό ἐδῶ, αὐτό τό κείμενο τοῦ μακαριστοῦ Φώτη Κόντογλου. Ἐκεῖνος μπολιασμένος μέ τίς ἁγιασμένες εὐχές τοῦ Ἁγίου παπα-Νικόλα τοῦ Πλανᾶ, καταθέτει τήν ἁγιοπατερική πλευρά τῆς Ἐκκλησίας μας. 
_______________________________________________________________
Φώτης Κόντογλου - Τὸ ράσο καὶ τὰ γένεια
(ἀπὸ τὸ Ἀσάλευτο Θεμέλιο, Ἀκρίτας 1996)
  

Από τα ανέκδοτα θαύματα του Άγιου Γέροντα Παίσιου!!!!



Ήταν το 1994 όταν η Δήμητρα έμεινε έγκυος με πολύ χαρά …θα έφερνε το πρώτο παιδάκι μετά το γάμο της με το Σάκη…..Εκείνος έκανε το Διδακτορικό του στο Πανεπιστήμιο Αιγαίου….Εκείνη καθηγήτρια αγγλικών πολύ χαρούμενος και αισιόδοξος άνθρωπος…

ευλογημένα παιδιά πολύ καλοσύνη και αγάπη μέσα τους. Σχέση με την εκκλησία δεν είχαν ιδιαίτερη …απλά σεβότανε τα ιερά και όσια της φυλής μας αλλά πάντα κρατούσαν τις νηστείες που καθόριζε το τυπικό της Εκκλησίας.

Η εγκυμοσύνη δεν πήγε πολύ καλά και δυσκολεύτηκε η Δήμητρα να γεννήσει…αλλά και η μετά περίοδος ήταν πιο βασανιστική γιατί την έπιασε η μελαγχολία μετά τη γέννα..

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 20 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

Ὁ Προφήτης Σαμουὴλ 


Μύσας τελευτῇ καὶ Σαμουὴλ ὁ βλέπων,
Τὸ ζῶν ἀεὶ φῶς καὶ τελευτήσας βλέπει.
Βῆ δ' ὁρόων μέλλοντα Σαμουὴλ εἰκάδι ἔνθεν.

Γεννήθηκε στὴν Ἀρμαθαὶμ Σιφὰ στὸ ὄρος Ἐφραίμ, ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Λευΐ. Ἦταν γιὸς τοῦ Ἐλκανᾶ καὶ τῆς Ἄννας, ἡ ὁποία ἦταν στεῖρα καὶ διὰ τῆς προσευχῆς ὁ Θεὸς τῆς χάρισε παιδί, τὸν Σαμουήλ, ποὺ τὸν ἀφιέρωσε στὸ Θεὸ γιὰ νὰ ἐκφράσει τὴν εὐγνωμοσύνη της.

Δευτέρα 19 Αυγούστου 2019

"Εντύπωση μεγάλη μου κάνει, πως αυτός ο Ηγούμενος της Αγίας Τριάδος Νεκτάριος, ζει ακόμη"...


Όταν ακόμη ζούσε ο Άγιος Νεκτάριος έλεγε
σε έναν Χωροφύλακα άπιστο, να πιστέψει..

Ότι υπάρχει δηλαδή Θεός, να μετανοήσει, να εξομολογηθεί, να εκκλησιάζεται, να κοινωνεί. Ο Χωροφύλακας όμως, δεν επίστευε σε τίποτα.

Ήλθε μιά εποχή, που ο Χωροφύλακας μετετέθη επί 12 χρόνια, από την Αίγινα στη Μακεδονία. Μετά όμως ξαναγύρισε στην Αίγινα.

Μιά μέρα στην παραλία της Αίγινας, συνάντησε τον Άγιο Νεκτάριο, ο οποίος του επανέλαβε τα ίδια περί πίστεως λόγια. Στην συνέχεια ο Χωροφύλακας, πήγε στο καφενείο και βρήκε τους παλαιούς του φίλους και συν τοις άλλοις τους είπε:

Ὅταν ὅμως ἔρθει ὁ καιρός, πού ὅλος ὁ κόσμος θά ψηφίζει ἕνα μόνο ἄνθρωπο,τότε νά μήν πᾶτε νά ψηφίσετε, γιατί αὐτός θά εἶναι ὁ Ἀντίχριστος». Ἅγιος Κούξα τῆς Ὀδησσοῦ

Γεννήθηκε ο κατά κόσμον Κοσμάς Βελίτσκο στο χωριό Αρμπουζίνκα Χερσώνος το 1875. Οι γονείς του ήταν αγρότες και ιδιαίτερα ευσεβείς. Άπό μικρός αγάπησε την Εκκλησία και τη μελέτη της Αγίας Γραφής.

Το 1895 επισκέφθηκε τους Αγίους Τόπους και το Άγιον Όρος. Μετά ένα έτος επισκέφθηκε πάλι το Άγιον Όρος και εισήλθε ως δόκιμος μοναχός στην ιερά μονή Αγίου Παντελεήμονος. Διήλθε άπό τα διακονήματα του προσφοράρη και του αρχοντάρη. Το 1901 εστάλη στο μετόχι της Νέας Θηβαΐδος, στην είσοδο του Αγίου Όρους, όπου έμεινε επί μία δεκαετία. Το 1902 έλαβε τη ρασοευχή και ονομάσθηκε Κωνσταντίνος. Το 1905 εκάρη μικρόσχημος μοναχός και έλαβε το όνομα Ξενοφών. Το 1913 αναχώρησε για τη Ρωσία.

Στην αρχή εγκαταστάθηκε στα Σπήλαια της Λαύρας του Κιέβου. Κατά τα έτη 1914-1916 αναγκάσθηκε, λόγω του πολέμου, να κάνει τον τραυματιοφορέα. Μετά την επικράτηση του αθεϊστικού καθεστώτος το 1917, έγινε ο στοργικός προστάτης πολλών. 

Το 1931 εκάρη μεγαλόσχημος κι έλαβε το όνομα Κούξα, ενός ιερομάρτυρος, του όποιου το λείψανο υπήρχε άφθορο στα Σπήλαια του Κιέβου (+27 Αυγούστου 1215). Το 1934 χειροτονήθηκε διάκονος και πρεσβύτερος. Τα επόμενα χρόνια το καθεστώς έκλεισε τη Λαύρα. 

Νέες δηλώσεις από τον Αμβρόσιο – Τι είπε και σήκωσε θύελλες (Βίντεο)



Μόλις εχθές παραιτήθηκε από Μητροπολίτης ο Αμβρόσιος.

Σήμερα  το πρωί μίλησε στον ΑΝΤ1 όμως και ξεσήκωσε θύελλες.

Τι δήλωσε μεταξύ άλλων:

«Δεν έχω κάποια συγκεκριμένη περίπτωση που ζητάω συγγνώμη, αλλά επειδή κανείς δεν είναι αλάθητος, από το ποίμνιό μου ζητάω συγγνώμη, λέγοντας εάν κάπου σας ενόχλησα, ζητώ συγγνώμη»

«Το Ευαγγέλιο είναι ο νόμος της ζωής μας και το κηρύττουμε. Όσοι παραβαίνουν τον νόμο αυτό δυσαρεστούνται»

Είναι οι Έλληνες τεμπέληδες ;


Το Παγκάλειο αξίωμα ότι “μαζί τα φάγαμε” βρίσκει ευήκοους υποστηρικτές στους κύκλους του ευρωραγιαδισμού και διαδίδεται πολλαπλασιαστικά από τα συστημικά ΜΜΕ για αυτονόητους λόγους. 

Αφού μαζί τα φάγαμε, μαζί πλούσιοι και φτωχοί, υπεύθυνοι και ανεύθυνοι, πρέπει μαζί να τα πληρώσουμε. Τα κεφάλια μέσα λοιπόν, ζήτω ο ευρωραγιαδισμός και το “πάση θυσία στο ευρώ”.

Ιδιάιτερα διαδεδομένη είναι η προπαγάνδα των συστημικών ΜΜΕ με καταγγελτικά κείμενα για τους νεόκοπους συνταξιούχους, τους τεμπέληδες δημόσιους υπάλληλους, τις άγαμες θυγατέρες και τις όποιες παρακμιακές καταστάσεις που πράγματι υπήρξαν κάκιστο προϊόν του πελατειακού κράτους. 

Παράγει προϊόντα η Ελλάδα; Η λανθασμένη αντίληψη πως η χώρα μας δεν παράγει τίποτα


Οι περισσότεροι Έλληνες πιστεύουν πως η χώρα μας δεν έχει κανένα προϊόν που να παράγει, οπότε δεν θα υπάρξει ποτέ και ανάκαμξη της οικονομίας. Πόσο αληθινή όμως είναι αυτή η άποψη;

Η Ελλάδα παράγει μια σειρά από προϊόντα:

– Έχει πλεόνασμα στα φρούτα που ανέρχεται στο 130% της ετήσιας κατανάλωσης! Παράγουμε πορτοκάλια, ροδάκινα, λεμόνια, μήλα, βερύκοκα, κεράσια και πόσα ξεχνάω. ΟΚ, δεν παράγουμε μπανάνες ή μάνγκο.

– Είμαστε η 2η παραγωγός χώρας ελαιόλαδου στον κόσμο και μάλιστα καλύπτουμε το 73% της ετήσιας ζήτησης των ΗΠΑ σε ελιές και νομίζω είναι 55% στο λάδι.

Για την Υπεράσπιση και την Αντίσταση του Ελληνισμού


Θ. Μαλκίδης

<<Υπερασπίζοντας την Ορθοδοξία, το 1821 και το 1940, τη Μακεδονία, την Κύπρο και τη Θράκη, τη Βόρειο Ήπειρο και  το Αιγαίο, την ανάδειξη της Γενοκτονίας, την Αλήθεια και τη Μνήμη. Ο λόγος και η  πράξη μας η πρόταση και το σχέδιο Αντίστασης  και Ανάστασης του Ελληνισμού >>

Η συνέντευξή μου στο ράδιο Μετρόπολις Θεσσαλονίκης Μακεδονίας

Η αληθινή χαρά


Γεώργιος Ι. Μαντζαρίδης, 
Ομότιμος καθηγητής Θεολογικής σχολής ΑΠΘ 

Ο άνθρωπος έχει έμφυτο τον πόθο της χαράς. Η νοερή φύση του τον παραπέμπει στην πηγή της, που είναι ο Θεός. Η αλλοτρίωση όμως από τον Θεό και η αναζήτηση της χαράς στην ηδονή των αισθήσεων υποδουλώνει τον άνθρωπο στον νόμο του θανάτου.

Με τον τρόπο αυτόν οδηγείται σε οδυνηρό αδιέξοδο. Θέλοντας να αποφύγει την επίπονη αίσθηση της οδύνης, καταφεύγει στην ηδονή. 

Ενώ όμως προσπαθεί να αμβλύνει με την ηδονή τις πιέσεις της οδύνης, επιβαρύνει περισσότερο την κατάστασή του, γιατί αδυνατεί να βρει ηδονή απαλλαγμένη από οδύνη. Έτσι βυθίζεται όλο και περισσότερο στην οδύνη και γίνεται υποχείριό της.

Ἅγιος Παΐσιος: Στὴν διαφορὰ τῶν χαρακτήρων κρύβεται ἡ ἁρμονία τοῦ Θεοῦ


Μιὰ μέρα ἦρθε στὸ Καλύβι κάποιος καὶ μοῦ εἶπε ὅτι εἶναι πολὺ στενοχωρημένος, γιατὶ δὲν συμφωνεῖ μὲ τὴν γυναίκα του. Εἶδα ὅμως ὅτι δὲν ὑπάρχει κάτι σοβαρὸ ἀνάμεσά τους. 

Ἔχει ἕνα ἐξόγκωμα αὐτός, κάποιο ἄλλο ἡ γυναίκα του, καὶ δὲν μποροῦν νὰ πλησιάσουν ὁ ἕνας τὸν ἄλλον. Χρειάζονται λίγο πλάνισμα. Πάρε δύο σανίδες ἀπλάνιστες. 

Ἡ μία ἔχει σ᾿ αὐτὸ τὸ σημεῖο ἕναν ρόζο, ἡ ἄλλη σ᾿ ἐκεῖνο τὸ σημεῖο καί, ἂν πᾶς νὰ τὶς ἑνώσης, μένει ἕνα κενὸ ἀνάμεσά τους. Ἅμα ὅμως πλανίσης λίγο τὴν μιὰ ἀπὸ ἐδῶ, λίγο τὴν ἄλλη ἀπὸ ἐκεῖ, ἀλλὰ μὲ τὴν ἴδια πλάνη, ἀμέσως ἐφάπτονται[1].

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 19 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Ἀνδρέας ὁ Στρατηλάτης καὶ οἱ σὺν αὐτῷ 2.593 Μάρτυρες



Eις τον Aνδρέαν.
Στρατηλάτης ων ως αληθώς Aνδρέας,
Tομήν κεφαλής ανδρικώτατα στέγει.

Eις τους συν αυτώ τελειωθέντας.
Ἔστησε τμηθεὶς αἱμάτων λίμνας ὄχλος,
Σοὶ τῷ παραστήσαντι λίμνας ὑδάτων.

Ἐννεακαιδεκάτῃ τάμον Ἀνδρέου αὐχένα λαμπρόν
Οἱ στρατιῶτες ἦταν κυριευμένοι ἀπὸ φόβο, λόγω τοῦ ὅτι ὁ ἐχθρὸς ἦταν πολυάριθμος καὶ εἶχε πολλὲς νῖκες στὸ ἐνεργητικό του. Ἡ ἀρχηγία τοῦ μικροῦ σώματος στρατιωτῶν εἶχε ἀνατεθεῖ ἀπὸ τὸν ἀρχιστράτηγο Ἀντίοχο σὲ ἕναν γενναῖο χριστιανὸ ἀξιωματικό, τὸν Ἀνδρέα.

Κυριακή 18 Αυγούστου 2019

Άγιος Μάξιμος ο Ομολογητής: Περί Αγάπης Γ' (26-50)



26. Όλη η λογική και νοερή ουσία διαιρείται σε δύο. στην αγγελική και ανθρώπινη φύση. Και όλη η αγγελική φύση πάλι διαιρείται σε δύο γενικές προαιρέσεις και ομάδες: σε άγιες και άκαθαρτες, δηλαδή στους αγίους αγγέλους και στους ακάθαρτους δαίμονες. Η ανθρώπινη φύση έχει διαιρεθεί σε δύο γενικές προαιρέσεις μόνο: σε ευσεβείς και ασεβείς. 

27. Ο Θεός καθώς είναι αυτοΰπαρξη και αυτοαγαθότητα και αυτοσοφία ή μάλλον, για να πούμε όλη την αλήθεια, είναι και πάνω απ’ όλες αυτές τις ιδιότητες, δεν έχει τίποτε απολύτως το αντίθετο σ’ αυτές. Τα κτίσματα όμως, που έχουν στο σύνολό τους κατά μετοχή και χάρη την ύπαρξη, και τα λογικά και νοερά που έχουν επιπλέον και την ελευθερία για αγαθότητα και σοφία, έχουν αντίθετα. δηλαδή στην ύπαρξη έχουν αντίθετη τη μη ύπαρξη, και αντίθετα στην αγαθότητα και τη σοφία έχουν την κακία και την αγνωσία. Και το να υπάρχουν αυτά ή να μην υπάρχουν, είναι στην εξουσία του Δημιουργού. Το να μετέχουν όμως στην αγαθότητα και τη σοφία Του ή όχι, εξαρτάται από τη βούληση των λογικών κτισμάτων.

ΕΝΑ ΟΡΑΜΑ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΔΙΚΙΑ ΤΩΝ ΕΥΣΕΒΩΝ ΚΑΙ ΤΩΝ ΦΤΩΧΩΝ


Κάποτε ένας άγιος γέροντας προσευχόταν στο Θεό να του αποκαλύψει το μυστήριο, γιατί άνθρωποι δίκαιοι και ευσεβείς είναι φτωχοί και δυστυχούν και αδικούνται, ενώ πολλοί άδικοι και αμαρτωλοί είναι πλούσιοι και αναπαύονται, και πως ερμηνεύονται οι κρίσεις του Θεού.

Ο Θεός θέλοντας να τον πληροφορήσει, του έβαλε στην καρδιά λογισμό να κατεβεί στον κόσμο. Περπατώντας λοιπόν ο Γέροντας, βρέθηκε σ’ ένα δρόμο πλατύ, όπου περνούσαν πολλοί.

Εκεί υπήρχε ένα λιβάδι και μια βρύση με καθαρό νερό. Ο αββάς, κρύφτηκε στην κουφάλα ενός δένδρου και σε λίγο, να που περνά ένας άνθρωπος πλούσιος, που ξεπέζεψε και κάθισε να φάει. Εκεί που αναπαυόταν, βγάζει ένα πουγκί με εκατό φλουριά, για να τα μετρήσει.