Τετάρτη 1 Δεκεμβρίου 2021

Ἀριστείδης Δασκαλάκης: ΕΛΛΗΝΕΣ ΨΗΛΑ ΤΙΣ ΚΑΡΔΙΕΣ

 

Ὁ χωρὶς σκέψη σεβασμὸς πρὸς τὴν ἐξουσία
εἶναι ὁ μεγαλύτερος ἐχθρὸς τῆς ἀλήθειας.
(Αλβέρτος Αϊνστάϊν)

 
27 Ἀπριλίου τοῦ 1941. ἡ Ἀθήνα ξυπνοῦσε ἀπελπισμένη. Κλεισμένοι στὰ σπίτια τους οἱ Ἕλληνες  περίμεναν μὲ ἀγωνία   τὴν ἐπέλαση  τῶν κατακτητῶν. Μιὰ φωνὴ ἀκούγεται ἀπὸ  τὸ ἐλεύθερο γιὰ λίγο ἀκόμη ραδιόφωνο, ἐπιχειρῶντας νὰ δώσει κουράγιο στοὺς  Ἕλληνες. Ὁ  ἐκφωνητὴς τοῦ Ραδιοφωνικοῦ Σταθμοῦ Ἀθηνῶν, Κωνσταντῖνος Σταυρόπουλος, μετέδιδε μὲ τὴ χαρακτηριστική του φωνή, στεντόρεια, ἀνδρεία, σταθερή, ἐμψυχωτική.
 
Μιὰ φωνὴ ποὺ ρίζωνε στὸ «ΜΟΛΩΝ ΛΑΒΕ»  τοῦ Λεωνίδα, στὸ «ΟΧΙ»  τοῦ 1940, στὸ «ὑπὲρ πίστεως  πατρίδος» τοῦ γέρου τοῦ Μοριᾶ.
Λίγα μόλις δευτερόλεπτα μιᾶς ἀνακοίνωσης, ἑνὸς χαιρετισμοῦ, μιᾶς προτροπῆς, τοῦ ἀέναου Χρέους  τῶν Ἑλλήνων. Αὐτὴ ἡ φωνὴ ποὺ περίκλειε μέσα της ἱστορία αἰώνων, τὸ αἷμα πεσόντων, τὴ χαρὰ τοῦ στρατοῦ ποὺ ἀναχωροῦσε στὸ Ἀλβανικὸ μέτωπο, τὴ  χαρμολύπη  τῆς χαροκαμένης μάνας ποὺ μόλις πληροφορήθηκε  τὴ θυσία  τοῦ σπλάχνου της.

Ἡ Πατερική Στάση γιά τά Ἐμβόλια: Συνέντευξη μέ τόν π. Σάββα Ἁγιορείτη (3/3)

 
Σε αυτό το τρίτο μέρος της νέας μας τριμερούς συζήτησης (2/3) με τον Αρχιμανδρίτη Σάββα Αγιορείτη, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 2021, συζητάμε:

1. Το θέμα της υπακοής στο κράτος και στην ηγεσία της εκκλησίας /Το θεμα τις υπακοής στο κρατος και στην διοίκηση της εκκλησίας.

2. Το μέλλον της Ορθοδοξίας./Το μέλλον της Ορθοδοξίας.

Πρωτοπρ. Θεόδωρος Ζήσης: Η ΕΘΝΙΚΗ ΠΑΛΙΓΓΕΝΕΣΙΑ ΤΟΥ 1821 Τὰ αἴτια τῆς δουλείας καὶ τῆς ἀπελευθέρωσης

 
Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης
Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Εἰσαγωγικὰ

Τὸ κείμενο ποὺ ἀκολουθεῖ εἶναι μία ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία ποὺ ἐκφωνήθηκε ὡς κήρυγμα στὸν Ἱερὸ Ναὸ τοῦ Ἁγίου Ἀντωνίου Θεσσαλονίκης κατὰ τὴν ἑορτὴ τοῦ Εὐαγγελισμοῦ τῆς Θεοτόκου στὶς 25 Μαρτίου τοῦ 2012, ποὺ συνέπιπτε ἡμέρα Κυριακή. Ἀσχολούμενος αὐτὸν τὸν καιρὸ μὲ τὴν ἔκδοση μικροῦ ἀριθμοῦ ὁμιλιῶν μου (ἑκατὸν πενήντα περίπου), ἀπὸ τὶς πολὺ περισσότερες ποὺ ἐξεφώνησα (γύρω στὶς χίλιες πεντακόσιες) κατὰ τὴν διάρκεια τῆς ἐπὶ εἴκοσι τέσσερα ἔτη διακονίας μου στὸν ἐν λόγῳ Ἱερὸ Ναὸ (1993-2017), συνήντησα ὡς δοκίμιο πρὸς διόρθωση καὶ τὴν παρούσα ὁμιλία ποὺ ἀναφέρεται στὰ αἴτια ποὺ προκάλεσαν τὴν ὑποδούλωση στοὺς Τούρκους τὸ 1453 καὶ τὴν ἀποτίναξη τοῦ ζυγοῦ τῆς δουλείας τὸ 1821.

Ὄχι εἰς τὴν ἐπίσκεψιν τοῦ Ἀνθέλληνος Φραγκίσκου εἰς τὴν Πατρίδα μας!

 

ΕΠΙΒΕΒΑΙΩΘΗΚΕ τελικὰ ὅτι θὰ πραγματοποιηθεῖ ἡ βεβήλωση, γιὰ μία ἀκόμα φορά, τῶν αἱματοβαμμένων χωμάτων τῆς πατρίδος μας, ἀπὸ τὸν ἀμετανόητο αἱρεσιάρχη καὶ ὁρκισμένο ἀνθέλληνα «Πάπα». 
 
Θὰ πατήσει τὰ ἁγιασμένα χώματά μας, ἀπὸ τὶς 2 – 6 Δεκεμβρίου, ὕστερα ἀπὸ πρόσκληση τῆς ΠτΔ κ. Κ. Σακελλαροπούλου, γιὰ νὰ «τιμήσει» τὴν ἐπέτειο ἑορτασμοῦ τῶν 200 χρόνων τῆς Ἑλληνικῆς Ἐπαναστάσεως, ἀδιαφορώντας ἂν ὁ «ἀλάθητος» ἐνσαρκώνει τὴν χείριστη μορφὴ ἀνθελληνισμοῦ τῆς ἐθνικῆς μας ἱστορίας, ἂν τὸ Βατικανὸ ὑπῆρξε ἕνα ἀπὸ τὰ πλέον ὁρκισμένα ἀνθελληνικὰ κέντρα στὰ χρόνια τοῦ Ἐθνικοῦ μας Ἀγῶνα, ἐπιχαίροντας γιὰ τὶς ἀποτυχίες μας καὶ σιγοντάροντας καὶ ἐξωθῶντας τὸν εὐρωπαϊκὸ ἀνθελληνισμό! 

Ο Κούλης, ο Παύλος και το δούλεμα στο κόκκινο…


Δεν ξέρω ποιος έφτιαξε την εικόνα που βλέπετε, αλλά δεν μπορούσε να είναι πιο αντιπροσωπευτική της πραγματικότητας!

Με τα όσα συμβαίνουν με την «πανδημία», έχουμε αφήσει τον Αλέξη Τσίπρα λίγο στα αζήτητα είναι η αλήθεια. Να όμως που ο Κυριάκος Μητσοτάκης φροντίζει να μας τον θυμίζει. Οχι για πολιτικά θέματα, αφού έτσι κι αλλιώς κι οι δύο στην ίδια πλευρά βρίσκονται, αλλά στα ψέμματα που πέφτουν βροχή! Κι ειλικρινά, σκέφτομαι να βγάλω νέο όνομα στον Κούλη: Κουλαλέξης! Και τον Τσίπρα σκέφτομαι να τον αποκαλώ Αλεξοκούλη!

Δε χαράσσουν μόνο την ίδια πολιτική. Συναγωνίζονται για το ποιος από τους δύο θα πει τα περισσότερα ψέμματα! Ποιος από τους δύο θα παραμυθιάσει καλύτερα τον ελληνικό λαό και ποιος θα υπηρετήσει καλύτερα τον Soros!

Νέο ρεσιτάλ ξεφτίλας από τον Κουλαλέξη είχαμε το σαββατοκύριακο που μας πέρασε, στα πλαίσια του προσυνεδρίου της ΝουΔούλας στα Ιωάννινα! Εκεί βρισκόταν νέοι άνθρωποι, οι οποίοι – αν μη τι άλλο – ονειρεύονται μία αξιοπρεπή εργασία με έναν αξιοπρεπή μισθό.

Η Κρητική Πολιτεία ενσωματώνεται στη Ελληνική επικράτεια [1 Δεκεμβρίου 1913]

 

Ο Βασιλιάς Κωνσταντίνος και ο Πρωθυπουργός Ελευθέριος Βενιζέλος κατέρχονται στα Χανιά και υψώνουν την Ελληνική σημαία στο φρούριο Φιρκά, στο λιμάνι των Χανίων.
 
Με την συμβολική αυτή πράξη επισημοποιείται η Ένωση της Κρήτης με την Ελλάδα.  
 
 Η Κρήτη πανηγυρίζει την Ένωσή της με την Ελλάδα!

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΛΑΦΟΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ !! ΜΕΡΟΣ ΕΒΔΟΜΟ

 

Συνεχίζουμε…

Κλιμακώνεται η επιστημονική ανάλυση. Ώστε όσο προχωράω τόσο μικραίνουν τα αποσπάσματα.

Γιατί κάθε παράγραφος σχεδόν που ακολουθεί είναι και ένας κόλαφος…

Το πρώτο μέρος ΕΔΩ, το δεύτερο μέρος ΕΔΩ,  

το τρίτο μέρος ΕΔΩ το τέταρτο μέρος ΕΔΩ

το πέμπτο μέρος ΕΔΩ και το έκτο μέρος ΕΔΩ

 ******************************
 
ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΜΕΡΟΣ ΕΒΔΟΜΟ

Κατάλογος ατόμων που υπέστησαν ακρωτηριασμό του ποδιού τους λίγο μετά τη λήψη της ένεσης COVID-19

 
 
Καθώς το τραίνο των εμβολιασμών κυλάει, οι ιστορίες για τρομακτικές παρενέργειες συνεχίζουν να συσσωρεύονται. Τα κυρίαρχα μέσα ενημέρωσης αναφέρονται μόνο σε αυτές τις περιπτώσεις μεμονωμένα, αν αναφέρονται καθόλου, αγνοώντας σκόπιμα το ευρύτερο μοτίβο σοβαρών θρόμβων αίματος που συνδέονται άμεσα με τον εμβολιασμό. 
 
Σε αυτό το σημείο, τα στοιχεία φαίνονται να αρνούνται μόνο όταν αυτές οι περιπτώσεις δεν εξετάζονται μαζί ως ομάδα.

Ακολουθεί ένας κατάλογος ανθρώπων από όλο τον κόσμο που, μόλις τις τελευταίες εβδομάδες και μήνες, ακρωτηριάστηκε το πόδι τους ως αποτέλεσμα του εμβολίου COVID-19.

Η δύναμη του Σταυρού


Το έτος 1994 κάποιος Αγιορείτης επισκέφθηκε το παλαιό Μοναστήρι του αγίου Διονυσίου στον Όλυμπο. Εκεί συνάντησε μία γιαγιά ευλαβέστατη που βοηθούσε τους προσκυνητές. Η γιαγιά ανέφερε στον μοναχό το εξής, και ήθελε να μάθη την γνώμη του, αν κάνη καλά:

«Όταν βλέπω κανένα φίδι στην αυλή του Μοναστηριού, εδώ έχει πολλά φίδια, το σταυρώνω και το φίδι κοκκαλώνει. Γίνεται σαν βέργα. Μετά το πιάνω και το πετάω έξω. Μου λένε μερικοί: “Χαζή είσαι που πιάνεις τα φίδια”, και εγώ τους λέω: 

“Γιατί είμαι χαζή; Ποιο είναι πιο δυνατό, το φίδι ή ο Σταυρός του Χριστού, πάνω στον οποίον σταυρώθηκε ο Χριστός και έσωσε τον κόσμο;”. Με την δύναμη του Σταυρού, όταν θέλω να ζυμώσω, βάζω αλεύρι και νερό, τα ανακατεύω, τα σταυρώνω, μετά σηκώνεται το προζύμι και κάνω ψωμί».

✶✶✶

Κάποιος μπουλντοζιέρης κατάκοπος από την εργασία του ξάπλωσε μία καλοκαιρινή νύχτα να ξεκουραστή. Αισθάνθηκε στον ύπνο του ένα βάρος να τον πιέζη και ξύπνησε αλλά δεν μπορούσε να αντιδράση. 

Έβλεπε ένα μαύρο, κάτι σαν σκυλί που προχωρούσε σιγά-σιγά προς το κεφάλι του και τον πλάκωσε. Πήγαινε να του βγη η ψυχή. 

Όταν όμως έφθασε μέχρι το στήθος, άκουσε μία φωνή: «Αν δεν είχες αυτό (τον Σταυρό) στο στήθος σου, θα έβλεπες τι θα πάθαινες», και αμέσως εξαφανίστηκε.

Ευχαρίστησε τον Θεό, έκανε τον σταυρό του και κατάλαβε πόσο μεγάλη είναι η δύναμη του Σταυρού που τυπικά φορούσε μέχρι τότε.

Από το βιβλίο: Ασκητές μέσα στον κόσμο, τ. Α’, Άγιον Όρος 2009, σελ. 386.

«Πᾶνος»

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ δικαιολογία δὲν φέρνει ἀνάπαυση

 

Ὅποιος δικαιολογεῖ τὸν ἑαυτό του, ἀνάπαυση δὲν βρίσκει. Δὲν ἔχει παρηγοριά. Αὐτὸν ποὺ δικαιώνει τὸν ἑαυτό του, ὁ ἑαυτός του τὸν δικαιώνει; Ὁ ἑαυτός του, ἡ συνείδησή του, δὲν τὸν δικαιώνουν, καὶ δὲν ἔχει ἀνάπαυση. Αὐτὸ δείχνει ὅτι φταίει. 
 
Πῶς τὰ ἔχει κανονίσει ὁ Θεός! Ἔδωσε στὸν ἄνθρωπο τὴν συνείδηση, φοβερό! Μπορεῖ νὰ ἐπιτύχη κάποιος αὐτὸ ποὺ θέλει εἴτε μὲ βάρβαρο τρόπο εἴτε μὲ πονηριὰ εἴτε μὲ κολακεία, ἀλλὰ ἀνάπαυση δὲν θὰ βρῆ. Ἀπὸ αὐτὸ μπορεῖ μόνος του νὰ διαπιστώση ὅτι δὲν βαδίζει καλά.

Ὅταν κάποιος δέχεται τὴν ἀδικία, εἶναι σὰν νὰ παίρνη μιὰ πνευματικὴ περιουσία καὶ χαίρεται. Ἐνῶ, ὅταν δικαιώνη τὸν ἑαυτό του, εἶναι σὰν νὰ ξοδεύη κάτι ἀπὸ τὴν περιουσία του καὶ δὲν νιώθει χαρά. Θέλω νὰ πῶ, δὲν ἔχει τὴν πνευματικὴ ἀνάπαυση ποὺ θὰ εἶχε, ἂν δὲν δικαίωνε τὸν ἑαυτό του. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 1 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2021


Ὁ Προφήτης Ναούμ

 
Ναούμ, τὸν Ἑλκεσαῖον ἐκπεπνευκότα,
Ἕλκει πόθος με σμυρνίσαι σμύρνῃ λόγου.
Πρώτη ἐκ βιότοιο Δεκεμβρίου ᾤχετο Ναούμ.


Εἶναι ἕνας ἀπὸ τοὺς δώδεκα μικροὺς λεγομένους προφῆτες.

Ἔζησε τὸν 7ο αἰώνα πρὸ Χριστοῦ καὶ ἦταν ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Συμεών. Πατρίδα εἶχε τὴν Ἐλκεσέμ, γι’ αὐτὸ ὀνομάστηκε καὶ Ναοὺμ ὁ Ἐλκεσαῖος.

Τὸ βιβλίο τῆς προφητείας του ἀποτελεῖται ἀπὸ τρία μικρὰ κεφάλαια καὶ ἀφορὰ τὴν τύχη τῆς πόλης Νινευῆ.

Τρίτη 30 Νοεμβρίου 2021

Ο Ρωσικός Βορράς από ψηλά Φωτογραφίες

 
Παρεκκλήσι από την ταινία "Το νησί"
Ραμποτσεοστρόβσκ. Καρέλια. Φωτογραφία: aerialphoto.ru

Εδώ και πολλά χρόνια ο Μιχαήλ και η Αικατερίνη πραγματοποιούν αεροφωτογράφηση. Χρησιμοποιώντας μια μηχανή τοποθετημένη πάνω σε ένα ραδιοεξοπλισμένο αεροσκάφος βλέπουν την επιφάνεια της Γης από την άποψη πτηνού. 

Η επιλογή φωτογραφιών που βλέπετε είναι από τον βορρά της Ρωσίας. Ο Μιχαήλ και η Αικατερίνη ταξίδεψαν με την εθνική οδό P21 Kola - έναν από τους ομορφότερους δρόμους της Ρωσίας. 

Αυτή η διαδρομή συνδέει την Αγία Πετρούπολη με το Μούρμανσκ και στη συνέχεια πηγαίνει στα σύνορα με τη Νορβηγία. 

Πήρε την ονομασία από την πόλη Κόλα - το ιστορικό κέντρο της χερσονήσου Κόλα, που απέχει 12χλμ. από το κέντρο του Μούρμανσκ. Όλα τα έργα των φωτογράφων είναι διαθέσιμα στον ιστότοπο Aerialphoto.Ru.

Για τη μετάνοια και την υπομονή - Όσιος Εφραίμ ο Σύρος

 

Άραγε ποιος σκέφθηκε ότι αυτή εδώ η ζωή είναι σαν ένας δραπέτης· και επίσης ότι είναι σαν ένας εξόριστος και άστατος, και σαν σκηνή που διαλύεται· και γι’ αυτό προφύλαξε από παντού την ψυχή του με σοφία, για να μην υποστεί την προσδοκώμενη φοβερή και μεγάλη απόφαση του Θεού στη μέλλουσα κρίση για τους πονηρούς ανθρώπους;

Ποιες πηγές δακρύων θα είναι αρκετές σ’ εμάς, για να σβήσουν τη φλόγα πριν να την δοκιμάσουμε; Άραγε ποιος θα παρακαλέσει τον Κριτή για μας, για να μην καταδικάσει εμάς τους αμαρτωλούς; Άραγε ποιος θα ζητήσει για μας την άφεση από τον φιλάνθρωπο Θεό· εννοώ ποιος από τους Αγίους;

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΛΑΦΟΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ !! ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟ


Συνεχίζουμε…

Κλιμακώνεται η επιστημονική ανάλυση. Ώστε όσο προχωράω τόσο μικραίνουν τα αποσπάσματα.

Γιατί κάθε παράγραφος σχεδόν που ακολουθεί είναι και ένας κόλαφος…

Το πρώτο μέρος ΕΔΩ, το δεύτερο μέρος ΕΔΩ,  

το τρίτο μέρος ΕΔΩ το τέταρτο μέρος ΕΔΩ

και το πέμπτο μέρος ΕΔΩ

 ******************************
 
ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΜΕΡΟΣ ΕΚΤΟ

Γεώργιος Τζανάκης: Ἐπίσκοπος διώκτης Β΄ «Θεολογική μετάλαξις Π»

 

Ὅπως ἐξελίσσονται τὰ γεγονότα, ἀναποδράστως δὲν θὰ μπορέσουμε νὰ ἑορτάσουμε Χριστούγενναμόνον τυφλὸς δὲν βλέπει τὴν μεθόδευσι- ὅπως καὶ ὅτι σὲ λίγο θὰ ἀπαιτηθῇ ἀπὸ ὅλους νὰ ἐμβολιάζονται γιὰ νὰ μπαίνουν στοὺς ναούς. Μετὰ ἀπὸ τόση ἀδράνεια, σύγχυσι καὶ διαίρεσι τοῦ λαοῦ οἱ πολιτικοὶ καὶ θρησκευτικοὶ ἄρχοντες προχωροῦν τὸ σχέδιο τους ἀργὰ, ἀλλά σταθερά, μέχρι τὴν πλήρη φασιστικοποίησι τῆς ζωῆς καὶ τὴν ὑποδούλωσι τῶν πάντων. Μποροῦμε νὰ κάνουμε κάτι ἤ θὰ περιμένουμε σὰν μαρμαρωμένοι ἰδεῖν τὸ τέλος;

Μὲ ἀφορμὴ τὴν παραπομπὴ σὲ δίκη τοῦ π. Στυλιανοῦ Καρπαθίου ἀπὸ τὸν σεβασμιώτατο Μητροπολίτη Πειραιῶς Σεραφείμ, ξεκίνησα νὰ γράφω κάποιες σκέψεις ἐντὸς τοῦ εὐρυτέρου πλαισίου πάντοτε τῶν γεγονότων καὶ τῶν λόγων, ἐνεργειῶν ἀλλὰ καὶ παραλείψεων  ἀρχιερέων, ἱερέων καὶ λαϊκῶν.

Δὲν εἶναι σκοπὸς ἡ ὑπεράσπισις τοῦ π. Στυλιανοῦ ἤ ἡ στόχευσις τοῦ Μητροπολίτου Πειραιῶς βεβαίως. Εἶναι ἡ προσπάθεια νὰ συνειδητοποιηθῇ ἡ ἀθλία κατάστασις τοῦ ἐκκλησιαστικοῦ σώματος ξεκινῶντας ἀπὸ τοὺς ἐπισκόπους, πηγαίνοντας στοὺς ἱερεῖς καὶ καταλήγοντας στοὺς λαϊκούς. Καὶ αὐτὸ ὄχι γιὰ τὴν περιφρόνησι τῆς ἐκκλησίας, ἐννοεῖται, ἀλλὰ γιὰ τὴν ὑπεράσπισί της ἀπὸ τὶς ἀλλοιώσεις ποὺ ὑφίσταται καὶ ἔχει γίνει ἀγνώριστη, ὅπως βλέπουμε καὶ ζοῦμε. (Θὰ πῇ κανεὶς «σιγά ρὲ φίλε, θὰ κομίσῃς γλαῦκαν εἰς Ἀθήνας», καὶ ἔχει δίκιο, ἀλλὰ πάλι λέγω ὅτι αὐτὰ ποὺ γράφω δὲν ἀπευθύνονται στοὺς γνωρίζοντες, οὔτε στοὺς ὑποτακτικοὺς ἄνευ ὅρων σὲ ὅτι πεῖ ὁ κάθε ρασοφορεμένος. Μιλῶ μόνο γιὰ ἐκείνους ποὺ ἔχοντες μιὰ στρεβλὴ ἀντίληψι περὶ ἐκκλησίας, διότι ἔτσι τοὺς ἔμαθαν, μαλώνουν μὲ τὴν συνείδησί τους ποὺ τοὺς λέει ἄλλα, καὶ προβληματίζονται μέσα στὸν γενικώτερο ζόφο. Ἴσως, ἄν δὲν τοὺς μπερδέψουν περισσότερο ὅσα γράφω, νὰ ἀποτελέσουν κίνητρο γιὰ ψάξιμο. Φροῦδες ἐλπίδες ἴσως, ἀλλὰ χρέος ὅμως πρὸς τοὺς ἐλαχίστους ἀδελφούς...)

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Τό σενάριο lockstep τοῦ Ἱδρύματος Ροκφέλερ: Προφητικὲς ἢ προγραμματικὲς ἀσκήσεις ἐπί χάρτου;

 

Tὸ 2010 τὸ Ἵδρυμα Ροκφέλερ δημοσίευσε μιὰ βαρύνουσας σημασίας μελέτη, στὴν ὁποία ἀναλύθηκαν τέσσερα σενάρια γιὰ τὸ μέλλον τῆς Τεχνολογίας καὶ τῆς Διεθνοῦς Ἀνάπτυξης (Scenarios for the Future of Technology and International Development).
 
Σύμφωνα μὲ τὸ πιὸ ἐπίκαιρο γιὰ τὴν ἐποχή μας σενάριο, ἐκεῖνο ποὺ εἶχε τὴν κωδικὴ ὀνομασία «lockstep» (ὑπὸ αὐτὸν τὸν ὅρο, ὁ ὁποῖος χρησιμοποιήθηκε γιὰ τοὺς κρατουμένους στὶς ἀμερικανικὲς φυλακὲς τὸν 19ο αἰῶνα, νοεῖται ὁ ρυθμικὸς βηματισμὸς σὲ σφιχτὴ διάταξη), ὁ κόσμος μας ἐκτιμήθηκε ὅτι θὰ εἰσέλθει στὴν ἐποχὴ τῆς αὐταρχικῆς διακυβέρνησης, χαρακτηριστικὰ γνωρίσματα τῆς ὁποίας θὰ εἶναι ἡ ὁλικὴ ἐπιτήρηση καὶ ὁ κρατικὸς καταναγκασμός.

Η Πατερική Στάση για τα Εμβόλια: Συνέντευξη με τον π. Σάββα Αγιορείτη (2/3)

 

Σε αυτό το δεύτερο μέρος της νέας μας τριμερούς συζήτησης (2/3) με τον Αρχιμανδρίτη Σάββα Αγιορείτη, η οποία πραγματοποιήθηκε στις 18 Οκτωβρίου 2021, συζητάμε:

1. Πώς εξηγείται το γεγονός ότι οι ίδιες συνέπειες [πνευματικές] δεν φαίνεται να συμβαίνουν σε όλους όσους κάνουν τα εμβόλια; / Δεν φαίνεται να έχει επιπτώσεις το εμβόλιο σε όλους. Πώς εξηγείται αυτό,

2. Εάν ο πνευματικός πατέρας είναι υπέρ των εμβολιασμών, είναι εντάξει για το πνευματικό παιδί να φύγει και να πάει σε άλλον πνευματικό πατέρα; / Εάν ο πνευματικός είναι υπέρ του εμβολίου, μπορεί να φύγει το πνευματικό παιδί και να πάει σε άλλο πνευματικό; /

3. Πώς μπορούν οι λαϊκοί να βοηθήσουν τους κληρικούς να δουν την αλήθεια σχετικά με τους εμβολιασμούς; / Πώς μπορούν οι λαϊκοί να βοηθήσουν τους κληρικούς να δουν την αλήθεια για το εμβόλιο;

Για τον Άγιο Απόστολο Ανδρέα - Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†)

 

Επί τη σημερινή εορτή του αποστόλου Ανδρέου αισθανόμαστε πνευματική χαρά, γιατί ο άγιος απόστολος Ανδρέας είναι ο φωτιστής του Ελληνικού Έθνους. 

Για κάθε Άγιο που εορτάζουμε αισθανόμαστε πνευματική χαρά, αλλά πολύ περισσότερη χαρά αισθανόμαστε για τους Αγίους εκείνους που πάτησαν τα χώματα της πατρίδος μας και φώτισαν τον λαό μας και πορφύρωσαν την γη αυτή με τους κρουνούς των αιμάτων τους.

Μας κάνει εντύπωση ότι ο άγιος απόστολος Ανδρέας από την αρχή είχε ακολουθήσει με πολύ πόθο τον Κύριο, αφήνοντας τον πρώτο διδάσκαλό του, τον άγιο Ιωάννη τον Πρόδρομο. Έκανε υπακοή και ταπείνωση στον Χριστό και τον υπηρέτησε μαζί με τους άλλους αγίους Αποστόλους μέχρι τέλους και έχυσε ακόμη και το αίμα του με φρικτό θάνατο για την αγάπη του Δεσπότου Χριστού.

Ο εμβολιασμένος είναι … «ανεμβολίαστος»

 

ΧΡΗΣΤΟΣ ΓΕΩΡΓΙΑΔΗΣ

ο εμβολιασμένος είναι … «ανεμβολίαστος»
… και «η άγνοια είναι δύναμη» όπως έλεγε ένα από τα σλόγκαν του μεγάλου αδερφού στο «1984». Και στο ασυνάρτητο και σχιζοφρενικό αφήγημα που λέγεται «πανδημία» σκόπιμα εξαπολύεται ο ένας παρανοϊκός ισχυρισμός μετά τον άλλον ώστε η λογική να αναιρεθεί πλήρως και να καταλήξει να γίνει παράνοια. Τελευταίο δείγμα αυτής της επίθεσης είναι ο παραλογισμός ότι: ο εμβολιασμένος είναι «ανεμβολίαστος». Δηλαδή η ένεση με τη γονιδιακή έγχυση δεν θεωρείται εμβολιασμός παρόλο που το αμφιλεγόμενο μείγμα έχει ήδη εισαχθεί στο σώμα του ατόμου. Κατ’ αυτούς θα πρέπει να περάσει ένα διάστημα 14 ημερών για να θεωρείται κάποιος εμβολιασμένος.

ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ! Γιατί έμπλεξαν και την Μποτσουάνα; ΕΙΧΕ ΖΗΤΗΣΕΙ (24 του μήνα) από την Φάιζερ να πάψει να στέλνει τα εμβόλιά της...

 

 
"Εξαιρετικά ήπια τα συμπτώματα" της Όμικρον, σύμφωνα με την επικεφαλής του... Ιατρικού Συλλόγου της Νότιας Αφρικής, Angelique Coetzee, που πρώτη εντόπισε την μετάλλαξη.

Καμία σχέση δεν είχε η Μποτσουάνα με την Ομικρον. Στην Νότια Αφρική πρωτοεμφανίστηκε.

Τώρα, γιατί έμπλεξαν και την Μποτσουάνα;;;

ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΟΣ ΚΟΛΑΦΟΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΓΙΑ ΤΑ ΕΜΒΟΛΙΑ !! ΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ

 

Συνεχίζουμε…

Κλιμακώνεται η επιστημονική ανάλυση. Ώστε όσο προχωράω τόσο μικραίνουν τα αποσπάσματα.

Γιατί κάθε παράγραφος σχεδόν που ακολουθεί είναι και ένας κόλαφος…

Το πρώτο μέρος ΕΔΩ, το δεύτερο μέρος ΕΔΩ,  

το τρίτο μέρος ΕΔΩ και το τέταρτο μέρος ΕΔΩ

***********************************

ΤΟ ΕΞΩΔΙΚΟ ΤΗΣ 5ης ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ – ΜΕΡΟΣ ΠΕΜΠΤΟ

Η σχέση με τον Πνευματικό μας Πατέρα! (όσιος γέροντας Πορφύριος)


«Τον ρώτησα κάποτε (τον όσιο Πορφύριο): Γέροντα ποια διαφορά υπάρχει μεταξύ υπακοής και ταπεινώσεως χριστιανικής; Και εκείνος μου απάντησε χαμογελώντας: Είναι το ίδιο πράγμα» (Κοντά στο Γέροντα Πορφύριο σελ. 320)
     
«Μου εξηγούσε ο γέροντας Πορφύριος: «Μου έλεγαν για παράδειγμα: «Νικήτα» -αυτό ήταν το όνομά του ως μοναχού στα Καυσοκαλύβια του Αγίου Όρους- «τρέξε κάτω στον αρσανά να πάρεις αυτό το τσουβάλι με το αλεύρι. Και προτού να τελειώσει ο γέροντάς μου την εντολή του, εγώ ήδη είχα αρχίσει να τρέχω για τον αρσανά, να φορτωθώ το τσουβάλι και με χαρούμενη υπακοή να επιστρέψω» (Ο γέρων Πορφύριος σελ.97)

Ο Γέροντας Ιάκωβος Τσαλίκης μεσιτεύει ενώπιον του Κριτού

  
Μία φορά – διηγείται η κ. Μαρία Φούκα-Ρουμπάνη – που είχα πάει στην Ιερά Μονή του Οσίου Δαυίδ (ήταν θυμάμαι μετά το Πάσχα), βρήκα τον π. Ιάκωβο να είναι έξω στην αυλή, πίσω από το Ιερό του Καθολικού. Συζητούσε μ’ έναν κύριο. Όταν με είδε, χάρηκε πολύ. Και εγώ χάρηκα που τον είδα και τον ρώτησα τι κάνει. Μου λέει: «Παιδί μου, σήμερα ήταν η κηδεία της κυρίας Αγγελικής».

Η κυρία Αγγελική είχε υιοθετήσει και είχε μεγαλώσει την Μαρία, την ανηψιά του Γέροντα, όταν πέθανε η μητέρα της. Επίσης η κυρία Αγγελική και ο σύζυγός της είχαν φερθή από παλιά με πολλή αγάπη στον π. Ιάκωβο, γι’ αυτό και εκείνος τους αγαπούσε πολύ. Και συνέχισε ο γέροντας Ιάκωβος:

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 30 ΝΟΕΜΒΡΙΟΥ 2021


Ὁ Ἅγιος Ἀνδρέας ὁ Ἀπόστολος ὁ Πρωτόκλητος

 
Ἀντίστροφον σταύρωσιν Ἀνδρέας φέρει,
Φανεὶς ἀληθῶς οὐ σκιώδης ἀντίπους.
Σταυρὸν κακκεφαλῆς τριακοστῇ Ἀνδρέας ἔτλη.


Μορφὴ βιβλική. Φυσιογνωμία προνομιοῦχος καὶ διαλεχτή. Πρῶτος ἀπ’ ὅλους τοὺς ἀποστόλους γνώρισε τὸν Ἰησοῦ, ἀλλὰ καὶ πρῶτος κλήθηκε νὰ τὸν ἀκολουθήσει, γι’ αὐτὸ καὶ Πρωτόκλητος.

Τὸ ὄνομά του τὸ ἱερὸ κατέχει ἰδιαίτερη θέση στὴν ψυχὴ τῶν Ἑλλήνων.

Αὐτὸς εἶναι ὁ Ἀνδρέας ὁ Πρωτόκλητος μαθητὴς τοῦ Χριστοῦ καὶ ὁ ἕνας ἀπὸ τοὺς Ἀποστόλους τοῦ Ἔθνους μας.

Δευτέρα 29 Νοεμβρίου 2021

Νώντας Σκοπετέας: Πατήρ Ἠλίας Ἀλευρᾶς + (Ἀφιέρωμα) Ἐπίλογος


Ἰούλιος 2019...

Εἶναι αὐτὲς οἱ στιγμὲς ποὺ ὅλοι φοβόμαστε ὅτι κάποτε θὰ ζήσουμε ...

Ἔφτασε λοιπὸν μιὰ τέτοια καὶ γιὰ τὸν μεγαλύτερο γιό, τὸν πρωτότοκο, ἀπὸ τὰ πέντε παιδιὰ  ποὺ γέννησε ὁ παπα-Λιᾶς μας. Σὲ ἕνα μικρὸ παγωμένο γραφεῖο μονάδας ἐντατικῆς θεραπείας Ἀθηναϊκοῦ Νοσοκομείου βρίσκεται καὶ συζητάει μὲ τὸν γιατρό .

Τοῦ ἔχει ἐμπιστοσύνη ἀπόλυτη καὶ τὸν σέβεται!

Τὸν γνωρίζει καιρὸ ἐξάλλου καὶ εἶναι βέβαιος ὅτι ζυγίζει ἀπόλυτα κάθε του λέξη, ἰδίως τοῦτες τὶς στιγμὲς τὶς δύσκολες.