Παρασκευή 4 Νοεμβρίου 2022

Με ταχείς ρυθμούς προς την ένωση (Βίντεο)


Άνοιξε ξανά τις πύλες του στους πιστούς της Κω ο αναστηλωμένος πλέον Καθολικός Ιερός Ναός Τιμίου Σταυρού,  επί της οδού Αναπαύσεως.
 
Σχόλιο Πᾶνος: Ἐκτὸς τὰ αἴσχη καὶ βλάσφημα ποὺ ξεστόμισε ὁ συγκεκριμένος Μητροπολίτης, παρατηρῆστε στίς φωτογραφίες ἀλλὰ καὶ μέσα στὸ βίντεο ὅτι ὁ μαναδικὸς ποὺ φοράει μᾶσκα εἶναι ὁ Μητροπολίτης. Μήπως ἐπειδὴ εἶναι ἐντὸς παπικοῦ ναοῦ ὁ ὁποῖος δὲν ἔχει τὴν ἁγιότητα ὅπως ἔχουν οἱ Ὀρθόδοξοι ναοί καὶ γιὰ αὐτὸ φοβᾶται; Ἀκόμα καὶ μπροστὰ στὴν κάμερα, ὅταν τοῦ ἀπευθύνει τὸν λόγο ἡ δημοσιογράφος δὲν τὴν βγάζει.  
________________________________________
 
Της Ακολουθίας των εγκαινίων πρωτοστάτησε ο Σεβασμιώτατος Κουστώδιος των Αγίων Τόπων, πατέρας Φραγκίσκος Πατόν, με την οικονομική αρωγή του οποίου αποκαταστάθηκαν οι ζημιές του Ναού που προκάλεσε ο σεισμός του 2017. 
 
Ο ίδιος, σε δηλώσεις του, υπογράμμισε ότι η σημερινή λειτουργία είναι αφιερωμένη στο πολύτιμο αγαθό της Ειρήνης των λαών όλου του κόσμου.
 

 

Τη χαρά του για την αναστήλωση του Καθολικού Ιερού Ναού Τιμίου Σταυρού εξέφρασε και ο εφημέριος, πατέρας Λουκάς που λειτουργεί σε Κω και Ρόδο ενώ ενημέρωσε ότι είναι πλέον επισκέψιμο το μικρό μοναστήρι που στεγάζεται εντός του αύλειου χώρου του Ναού.
 

 

Το δικό τους ξεχωριστό παρών στα εγκαίνια έδωσαν ο Σεβασμιώτατος Μητροπολίτης Κώου & Νισύρου κ. κ Ναθαναήλ καθώς και η Αντιδήμαρχος Τουρισμού & Πολιτισμού, Σέβη Βλάχου.

 
 

kostv.gr

Ο Μητροπολίτης Κώου και Νισύρου Ναθαναήλ δήλωσε ότι με τις «Ευχές» του Οικουμενικού Πατριάρχη Βαρθολομαίου, δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα από τους αιρετικούς Παπικούς, γιατί μας ενώνει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός:

«Είμαστε χαρούμενοι που υποδεχόμαστε τον Γέροντα από τα Ιεροσόλυμα, τον Γέροντα, τον αδελφό μας που είναι συνέχεια εδώ, χαιρόμαστε που φτιάχτηκε το μοναστήρι, χαιρόμαστε που ανακαινίστηκε και το  Πρεσβυτέριο, που ετοιμάστηκε η «εκκλησία», που ετοιμάστηκε η κρύπτη…

Όλα είναι όμορφα, θέλω να επαινέσω τους «Πατέρες» για την όμορφη εργασία και να τους ευχαριστήσω που ακολουθούν τα βήματα των Πατέρων της Εκκλησίας και πορεύονται, γιατί πορευόμαστε με τις Ευχές εμείς του Παναγιωτάτου Οικουμενικού Πατριάρχου κ.κ. Βαρθολομαίου, ξέρουμε ότι δεν έχουμε να χωρίσουμε τίποτα  γιατί μας ενώνει ο Κύριος μας Ιησούς Χριστός!».

Ορθόδοξος Τύπος
 
«Πᾶνος» 

13 σχόλια:

  1. π. Ιωάννης Ρωμανίδης: Δέν θά παύσω νά λέω ὅτι ὁ διάβολος σήμερα πῆγε διακοπές γιατί τό ἔργο του τό συνεχίζουν οἱ Ἐπίσκοποι.
    https://agiospatrokosmas.gr/%CF%89%CF%86%CE%AD%CE%BB%CE%B9%CE%BC%CE%B1/pat-ioannhs-romanidhs-den-tha-pauso-na-leo-oti-diavolos-shmera-phge-diakopes-giati-to-ergo-tou-to-kanoun-oi-episkopoi
    (Καλησπέρα σας!!!)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. ΕΥΘΑΡΣΩΣ ΘΑ ΤΟ ΠΩ.
    ΟΠΟΙΟΣ ΠΙΣΤΟΣ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ ΜΑΣ ΚΑΙ ΤΗΣ ΠΙΣΤΗΣ ΜΑΣ ΤΗΣ ΜΙΑΣ ΚΑΙ ΟΡΘΟΔΟΞΗΣ, ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΗΣΕΙ ΝΑ ΠΗΓΑΙΝΕΙ ΣΤΙΣ ΕΚΚΛΗΣΙΕΣ ΑΥΤΗΣ ΤΗΣ ΜΗΤΡΟΠΟΛΗΣ .........(ΜΕΤΑ ΑΠΟ ΑΥΤΟ ΤΟ ΑΙΣΧΟΣ ΚΟΝΤΡΑ ΣΤΙΣ ΕΝΤΟΛΕΣ ΤΩΝ ΑΠΟΣΤΟΛΩΝ, ΑΓΙΩΝ, ΚΑΙ ΠΑΤΕΡΩΝ ΗΜΩΝ)....ΚΑΛΥΤΕΡΑ ΝΑ ΘΕΩΡΗΣΕΙ ΤΟΝ ΕΑΥΤΟ ΤΟΥ ΑΙΡΕΤΙΚΟ ΚΑΙ ΝΑ ΕΤΟΙΜΑΖΕΤΑΙ ΓΙΑ ΤΗΝ ΟΣΤΙΑ ΤΗΝ ΒΙΟΜΗΧΑΝΟΠΟΗΜΕΝΗ ΚΑΙ ΤΟ ΚΡΑΣΙ ΧΩΡΙΑ.
    ΑΝ ΓΙΝΕΙ ΚΑΙ ΑΥΤΟ , ΑΣ ΟΝΟΜΑΣΕΙ ΕΑΥΤΟΝ "ΟΙΚΟΥΜΕΝΙΣΤΗ" ΝΑ ΤΕΛΕΙΩΝΟΥΜΕ.
    ΑΣ ΑΝΑΛΑΒΟΥΜΕ ΤΙΣ ΕΥΘΥΝΕΣ ΜΑΣ ΠΡΟΣ ΤΟΝ ΚΥΡΙΟ ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ ΝΑ ΣΩΣΟΥΜΕ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΕΡΜΗ ΜΑΣ ΨΥΧΗ....ΑΝ ΘΕΛΟΥΜΕ....

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. Αδελφοί, οι προδότες της Πίστεως, οικουμενιστές "ποιμένες" έχουν ξεσαλώσει. Κάτι τέτοιοι τυγχάνει και τυφλώ δήλον.
    Το θέμα μας έγκειται, κυρίως, στην ύπαρξη αντιδράσεως και αντιστάσεως από μέρους του ποιμνίου του.
    Δυστυχώς, ικανή μερίδα αυτού , ελέγχεται ως αδιάφορο επί θεμάτων Πίστεως.
    Να είμαστε τίμιοι με την αλήθεια.
    Εάν γνώριζε εκ των προτέρων ο συγκεκριμένος επίσκοπος ότι ενδεχόμενη προδοτική του ενέργεια θα προκαλούσε σφοδρές αντιδράσεις από την πλευρά των ποιμαινομένων και δεν θα μπορούσε να σταθεί στη συνείδησή τους ούτε για ένα δευτερόλεπτο, δεν θα τολμούσε να προβεί σε αυτή.
    Οι ευθύνες που βαρύνουν το ποίμνιο εν προκειμένου είναι καταφανέστατες.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΚΑΤΑ ΤΟΝ ΛΑΟ ΚΑΙ ΟΙ ΑΡΧΟΝΤΕΣ (Ἅγ. Ἀναστάσιος Σιναΐτης)

      Διαγραφή
  4. ΟΛΟΙ ΟΙ ΠΑΠΙΚΟΙ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΜΟΝΟΝ ΑΙΡΕΤΙΚΟΙ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙ ΑΒΑΠΤΙΣΤΟΙ ΕΤΣΙ ΣΤΗΝ ΚΟΛΑΣΗ ΘΑ ΠΑΝΕ! ΟΥΤΕ ΧΑΙΡΕΙΝ ΣΤΟΥΣ ΑΙΡΕΤΙΚΟΥΣ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. Ἀδελφέ πῆρες τὴν θέση τοῦ Θεοῦ καὶ κρίνεις τὸ ποῦ θὰ πᾶνε;
      Δηλαδὴ, ὅσοι δὲν γνώρισαν Χριστὸ, ὅσοι δὲν γεννήθηκαν σὲ Ὀρθόδοξη χώρα εἶναι καταδικασμένοι, πᾶνε γιὰ κόλαση;
      Μᾶλλον ξεχνᾶς ποιὸς μπῆκε πρῶτος στὸν Παράδεισο, ξεχνᾶς καὶ ἄλλους παράγοντες ποὺ ὁ ἄνθρωπος μπορεῖ νὰ σωθεῖ.

      Διαγραφή
  5. ξεφτιλες γιοσουφακια νεοταξικα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. Καιρὸς τοῦ καθελεῖν καὶ καιρὸς τοῦ οἰκοδομῆσαι. ταῦτα καὶ ἐν τοῖς πρὸς τὸν προφήτην Ἱερεμίαν παρὰ τοῦ θεοῦ ῥηθεῖσιν ἔστι μαθεῖν, ᾧ δέδοται θεόθεν ἡ δύναμις εἰς τὸ πρότερον καθαιρεῖν καὶ ἐκριζοῦν καὶ κατασκάπτειν καὶ τότε ἀνορθοῦν καὶ ἀνοικοδομεῖν καὶ καταφυτεύειν. Χρὴ γὰρ πρότερον ἐν ἡμῖν ἐρειπωθῆναι τὰ τῆς κακίας οἰκοδομή ματα καὶ τότε καιρόν τε καὶ εὐρυχωρίαν εὑρεῖν πρὸς τὴν τοῦ ναοῦ τοῦ θεοῦ κατασκευὴν τοῦ ἐν ταῖς ψυχαῖ οἰκοδομουμένου, οὗ ἡ ὕλη ἀρετὴ γίνεται. Εἴ τις γὰρ ἐποικοδομεῖ ἐπὶ τὸν θεμέλιον τοῦτον χρυσίον καὶ ἀργύριον καὶ λίθους τιμίους, ταῦτα ἡ ἀρετὴ ὀνομάζεται· ξύλῳ δὲ καὶ χόρτῳ καὶ καλάμῃ ἡ τῆς κακίας ἑρμηνεύεται φύσις, ἥτις εἰς οὐδὲν ἄλλο ἢ εἰς πυρὸς δαπάνην παρασκευάζεται. Οταν οὖν ἐκ χόρτου καὶ καλάμης τὰ οἰκοδομήματα ᾖ, τουτέστιν ἐξ ἀδικίας τε καὶ ὑπερηφανίας καὶ τῆς λοιπῆς τοῦ βίου κακίας, πρότερον ταῦτα εἰς ἀφανισμὸν ἀγαγεῖν ὁ λόγος διακελεύεται, εἶθ' οὕτω τὸ χρυσίον τῆς ἀρετῆς ὕλην τῆς κατασκευῆς τοῦ πνευματικοῦ οἴκου ποιήσασθαι. Οὐ γὰρ ἔστι τῇ καλάμῃ συμφυῆναι τὸν ἄργυρον ἢ τῷ χόρτῳ τὸ χρυσίον προσλιπανθῆναι ἢ τὸν μαργαρίτην τῷ ξύλῳ, ἀλλ' εἰ μέλλοι τοῦτο εἶναι, χρὴ πάντως ἀφανισθῆναι τὸ ἕτερον. Τίς γὰρ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότος; οὐκοῦν καθαιρεθήτω πρότερον τὰ τοῦ σκότους ἔργα καὶ τότε κατασκευασθήσεται τὰ φωτεινὰ τοῦ βίου οἰκοδομήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  7. Η ΣΙΓΗ ΣΕ ΘΕΜΑΤΑ ΠΙΣΤΕΩΣ ΕΙΝΑΙ ΤΡΙΤΟ ΕΙΔΟΣ ΑΘΕΪΑΣ

    Μόνο ἡ Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία κρατᾶ ἀκέραια καί ἀνόθευτη τήν διδασκαλία καί τόν τρόπο τῆς σωτηρίας. Τά ἄλλα χριστιανικά συστήματα καί οἱ ἄλλες λεγόμενες χριστιανικές ὁμολογίες ὅσο ποσοστό ἀλήθειας καί ἄν διατηροῦν, ἐφόσον δέν συνδέονται ὀργανικά μέ τήν Ὀρθόδοξη Ἐκκλησία, εἶναι πλάνες.

    Ἀδικοῦμε τήν Ὀρθοδοξία καί προσβάλλουμε τήν ἀλήθεια ὅταν ἀνομάζουμε «ἀδελφές Ἐκκλησίες» τίς ποικιλώνυμες χριστιανικές ὁμολογίες.

    Ἀλλά καί τούς ἴδιους τούς αἱρετικούς βλάπτουμε καί ἀδικοῦμε ὅταν τούς δημιουργοῦμε τήν ἐντύπωση ὅτι βρίσκονται στήν ἀλήθεια, ἐνῶ εἶναι ἐκτός Ὀρθοδοξίας….

    Ἐπίκαιρο καί διαχρονικό τό μήνυμα τοῦ ἁγίου Γρηγορίου Παλαμά ἠχεῖ ὡς ἐγερτήριο σάλπισμα ἐπισημαίνοντας τά τρία εἴδη ἀθεΐας πού μᾶς ἀπειλοῦν καί σήμερα:

    Εἶναι ἀθεΐα νά ἀρνεῖσαι τόν Θεό. Ἀθεΐα νά μήν πιστεύεις ὀρθόδοξα τόν Ἰησοῦ Χριστό, νά εἶσαι αἱρετικός.

    Ἀθεΐα νά εἶσαι ὀρθόδοξος καί νά μήν ἀγωνίζεσαι γιά τά ὀρθόδοξα δόγματα.

    Ἄν θέλουμε, λοιπόν, σήμερα νά ἀναγνωρίζουμε στόν ἅγιο Γρηγόριο Παλαμᾶ καί γενικά στούς Πατέρες τῆς Ἐκκλησίας τήν θέση πού τούς ἀνήκει, ὀφείλουμε νά κρατοῦμε καί νά διακηρύττουμε τήν δική τους πίστη.

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  8. Ολαι αι εντολαι επιστηρίζονται εις τα δόγµατα και ανίσως , δεν καταβάλη τις το καλον τουτον θεµέλιον, ή οικοδοµή παντοτοτε σαθρα θέλει κλονειται.

    Νόμισόν μοι οἰκοδομὴν εἶναι τὴν κατήχησιν· [ἐὰν μὴ βαθύνωμεν, καὶ θεμέλιον θῶμεν,] ἐὰν μὴ κατ’ ἀκολουθίαν δεσμοῖς οἰκοδομῆς ἁρμολογήσωμεν τὸν δόμον, ἵνα μὴ εὑρεθῇ τι χαῦνον, καὶ σαθρὰ γένηται ἡ οἰκοδομὴ, οὐδὲν ὄφελος οὐδὲ τοῦ προτέρου κόπου· Προκατηχηχ. 11

    Αυτός, οµοιος του και, θέλει σαλεύεται υπό παντός ανέµου και αυτή ή αρετή του αστήρικτος, καθώς εκείνη των εθνικών φιλοσόφων, θέλει εξελέγχεται εις πάσα περίσταση και αυτή ή πίστις του το να µην έχει ρίζα, θέλει τον αφήνει, εν καιρώ πειρασμού Λουκ.η΄13.

    Άλλα την σήµερον το να αγνοη τις την ιδίαν Θρησκείαν δεν λογίζεται τίποτε.

    Και αυτή η άγνοια (τίς ηθελε το πιστεύσει!) δεν κατέχει µόνους τους ιδιώτας και α.γραµμάτους, αυτη εκτείνεται και εις αυτους τους χρησίµους πεπαιδευµένους ανθρώπους.

    Και δεν ειναι αλλο κοινοτερον την σήµερον παρα το να βλέπη τις τιµίους, λογίους, και πολλάκις διδασκάλους των άλλων, εις µίαν βαθυτάτην άγνοιαν, η τουλάχιστον εις µίαν επιπόλαιον και αµέθοδον γνωσιν της θρησκείας. Και τί ακολουθεί εντευθεν;

    µία γενι.κη διαστροφη των ηθων, µυρίαι προλήψεις και δεισιδαιµο.νίαι φοβούµεθα εκεί οπου δεν ειναι φόβος και τολµωµεν ε.κεί, οπου πρέπει να φοβώµεθα , δεν διακρίνοµεν το συγκε.χωρηµένον απο το κεκωλυµένον ζητεί πας ενας το εαυτού, και κανένας το του ετέρου.

    Δια τί; διότι ή οικοδομή ήµων δεν επιστηρίζεται εις καλον θεµέλιον , διότι δεν εκατηχήθη.µεν την όδόν Κυρίου, καθώς έπρεπεν, εις τον καιρόν της τρυφερας ήλικίας,οταν και τα πάθη δεν ειχον ετι µεταβλη.θωσιν εις έξεις, και ο νους δεν είχε ζοφωθη από την αχλυν των ιδίων συµφερόντων.Άς ερευνήσει πας ένας προσεκτικός την ιδίαν συνείδηση, και αυτός πολλάκις ο νομιζόμενος Άγιος, και θέλει καταλάβει, πόσον πλανάται.

    ΑπάντησηΔιαγραφή