"Κάποιες πληροφορίες του προφίλ θα εξαφανιστούν σύντομα", αναφέρεται σε προειδοποίηση που στάλθηκε στους χρήστες του Facebook που έχουν συμπληρώσει στο προφίλ τους, συμπεριλαμβανομένων των θρησκευτικών τους απόψεων και των θρησκευτικών τους σχέσεων. "Ξεκινώντας από την 1η Δεκεμβρίου 2022, οι ακόλουθες πληροφορίες που μοιραστήκατε στο προφίλ σας στις επιλογές Σχετικά > Επικοινωνία και βασικές πληροφορίες θα αφαιρεθούν... Οι υπόλοιπες πληροφορίες σας θα παραμείνουν στο προφίλ σας, μαζί με τις υπόλοιπες πληροφορίες επικοινωνίας και τις βασικές πληροφορίες σας".
Η προειδοποίηση παρέχει επίσης στους χρήστες του Facebook τη δυνατότητα να κατεβάσουν ένα αντίγραφο των δεδομένων πριν η εταιρεία τα διαγράψει εντελώς από τα προφίλ των ανθρώπων.
Το Facebook διαγράφει επίσης άλλα πεδία στα προφίλ των χρηστών από την 1η Δεκεμβρίου. Τα πεδία αυτά περιλαμβάνουν το "Ενδιαφέρον", το οποίο υποδεικνύει τον σεξουαλικό προσανατολισμό ενός χρήστη, τις "Πολιτικές απόψεις" και τη "Διεύθυνση". Όλες οι άλλες πληροφορίες, συμπεριλαμβανομένων των στοιχείων επικοινωνίας, θα παραμείνουν. (Σχετικά: Υπάλληλοι της Meta, εργολάβοι απολύθηκαν για HIJACKING λογαριασμών χρηστών).
Εκπρόσωπος του Facebook επιβεβαίωσε την κατάσταση με δήλωσή του στο TechCrunch.
"Στο πλαίσιο των προσπαθειών μας να κάνουμε το Facebook πιο εύκολο στην πλοήγηση και τη χρήση, καταργούμε μια χούφτα πεδία προφίλ: Ενδιαφέροντα, Θρησκευτικές απόψεις, Πολιτικές απόψεις και Διεύθυνση", έγραψε ο εκπρόσωπος στην ανακοίνωσή του. "Στέλνουμε ειδοποιήσεις στους ανθρώπους που έχουν συμπληρώσει αυτά τα πεδία, ενημερώνοντάς τους ότι αυτά τα πεδία θα αφαιρεθούν. Αυτή η αλλαγή δεν επηρεάζει τη δυνατότητα κανενός να μοιραστεί αυτές τις πληροφορίες για τον εαυτό του οπουδήποτε αλλού στο Facebook".
Facebook is removing religious views and ‘interested in’ info from profiles from 1 December 2022 pic.twitter.com/SKjSrtwUwm
— Matt Navarra (@MattNavarra) November 16, 2022
Εκπρόσωπος: Η αφαίρεση αποσκοπεί στον "εξορθολογισμό" της πλατφόρμας
Ο εκπρόσωπος του Facebook υποστήριξε ότι η απόφαση να απαλλαγεί από τα συγκεκριμένα πεδία του προφίλ αποτελεί μέρος μιας προσπάθειας εξορθολογισμού της πλατφόρμας, η οποία σήμερα αποτελείται από αρκετά χαρακτηριστικά που είναι ξεπερασμένα. Αυτά τα πεδία, ειδικά το τμήμα "Ενδιαφέρον", βοήθησαν να γίνει το Facebook παγκοσμίως δημοφιλές στις πρώτες μέρες του.
Ωστόσο, η Aisha Malik, γράφοντας για το TechCrunch, σημείωσε ότι αυτά τα πεδία δεν υπάρχουν πλέον σε άλλες μεγάλες πλατφόρμες κοινωνικής δικτύωσης, όπως το TikTok και το Instagram, το τελευταίο από τα οποία ανήκει επίσης στη μητρική εταιρεία Meta του Facebook.
"Πλατφόρμες όπως το Instagram και το TikTok έχουν απλά βιογραφικά που επιτρέπουν στους χρήστες να μοιράζονται λίγα πράγματα για τον εαυτό τους χωρίς να υπεισέρχονται σε συγκεκριμένες λεπτομέρειες, όπως πολιτικές ή θρησκευτικές απόψεις", έγραψε η Malik. "Στο παρελθόν, οι άνθρωποι μπορεί να ενδιαφέρονταν να συμπληρώσουν το προφίλ τους με πρόσθετες πληροφορίες, αλλά καθώς έχουν έρθει στο φως παραβιάσεις της ιδιωτικής ζωής, οι χρήστες μπορεί να μην θέλουν πλέον να μοιράζονται επιπλέον λεπτομέρειες για τον εαυτό τους στο διαδίκτυο".
Ο Thomas Germain, γράφοντας για το Gizmodo, συμφωνεί και πιστεύει ότι οι αλλαγές αποτελούν μέρος της προσπάθειας της εταιρείας να κάνει την πλατφόρμα πιο ελκυστική στους νεότερους χρήστες.
"Το Facebook εργάζεται για τον εξορθολογισμό μιας πλατφόρμας που είναι γεμάτη με ελάχιστα χρησιμοποιούμενες λειτουργίες και ακατάστατες, συγκεχυμένες διεπαφές", έγραψε. "Το Facebook απέκτησε κακή φήμη, όχι μόνο επειδή προκαλεί κοινωνικά προβλήματα, αλλά επειδή απλά δεν είναι πια cool. Οι χρήστες εγκαταλείπουν μαζικά την πλατφόρμα, και ακόμη και το Instagram, το νεότερο και ελαφρώς πιο μοντέρνο αδελφάκι του Facebook, έχει δει την κρυφή του μνήμη να μειώνεται".
"Η μείωση των τρόπων με τους οποίους μπορείτε να ενημερώσετε το προφίλ σας είναι, κατά κάποιον τρόπο, η παραδοχή της ήττας", κατέληξε ο Germain. "Ο κόσμος προχώρησε και το Facebook πρέπει και πάλι να κινηθεί γρήγορα αν θέλει να παραμείνει σχετικό".
Αυτή η μαζική έξοδος των χρηστών άφησε την εταιρεία σε δεινή οικονομική κατάσταση, αναγκάζοντας τον διευθύνοντα σύμβουλο Μαρκ Ζούκερμπεργκ να απολύσει 11.000 υπαλλήλους και μετατοπίζοντας ολόκληρο το μέλλον της εταιρείας μακριά από τα μέσα κοινωνικής δικτύωσης και προς τον γελοίο στόχο της δημιουργίας του "metaverse", ενός κόσμου που δημιουργήθηκε με ένα μείγμα εικονικής και επαυξημένης πραγματικότητας, ο οποίος δεν έχει γίνει ακόμη κερδοφόρος για τη Meta.
Διαβάστε περισσότερα νέα σχετικά με τις πρόσφατες ενέργειες του Facebook στο FacebookCollapse.com.
Αυτή η αλλαγή στο Facebook έρχεται την ώρα που η εταιρεία καταρρέει μετά την απόφαση του διευθύνοντος συμβούλου Μαρκ Ζούκερμπεργκ να απολύσει 11.000 υπαλλήλους του. Την αποχαιρετιστήρια ομιλία του προς τους υπαλλήλους που μόλις απέλυσε μπορείτε να δείτε στο παρακάτω βίντεο.
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου