Ανατρεπτική χαρακτηρίζεται η νέα διαφημιστική καμπάνια γνωστής εταιρείας σοκολάτας.
«Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας» έπεσε στην παγίδα της νέας εποχής η οποία ρίχνει τα δίχτυα της προσδοκώντας να πετύχει μεγάλη ψαριά και κυρίως να ρίξει στην αμαρτία περισσότερους ανθρώπους.
Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στους νέους και χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία. Πλησιάζει η «γιορτή του αγίου Βαλεντίνου» που είναι μια ευκαιρία για καλή ψαριά.
Η εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, τονίζει:
«Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας» έπεσε στην παγίδα της νέας εποχής η οποία ρίχνει τα δίχτυα της προσδοκώντας να πετύχει μεγάλη ψαριά και κυρίως να ρίξει στην αμαρτία περισσότερους ανθρώπους.
Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στους νέους και χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία. Πλησιάζει η «γιορτή του αγίου Βαλεντίνου» που είναι μια ευκαιρία για καλή ψαριά.
Η εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, τονίζει: