Ανατρεπτική χαρακτηρίζεται η νέα διαφημιστική καμπάνια γνωστής εταιρείας σοκολάτας.
«Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας» έπεσε στην παγίδα της νέας εποχής η οποία ρίχνει τα δίχτυα της προσδοκώντας να πετύχει μεγάλη ψαριά και κυρίως να ρίξει στην αμαρτία περισσότερους ανθρώπους.
Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στους νέους και χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία. Πλησιάζει η «γιορτή του αγίου Βαλεντίνου» που είναι μια ευκαιρία για καλή ψαριά.
Η εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, τονίζει:
«Το πιο γλυκό κομμάτι της ζωής μας» έπεσε στην παγίδα της νέας εποχής η οποία ρίχνει τα δίχτυα της προσδοκώντας να πετύχει μεγάλη ψαριά και κυρίως να ρίξει στην αμαρτία περισσότερους ανθρώπους.
Δίνει ιδιαίτερη βαρύτητα στους νέους και χρησιμοποιεί κάθε ευκαιρία. Πλησιάζει η «γιορτή του αγίου Βαλεντίνου» που είναι μια ευκαιρία για καλή ψαριά.
Η εν λόγω διαφημιστική καμπάνια, τονίζει:
«Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις. Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις.
Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά, γι’ αυτό και η
αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις
αγκαλιάσουμε.»
Στη συνέχεια μας παρουσιάζει 28 ζευγάρια ανθρώπων, μεταξύ των οποίων βλέπουμε 4 ομόφυλα ζευγάρια που συμμετέχουν στην καμπάνια και μοιράζονται την ιστορία αγάπης τους.
Βλέπουμε στην πραγματικότητα άλλη μια διαφήμιση της αμαρτίας. Αισθανόμαστε πίκρα, λύπη για τις ψυχές αυτές, αγανάκτηση για την πνευματική μας κατρακύλα.
Ποιος θα προφυλάξει τους νέους από τις παγίδες του διαβόλου;
Ποιος θα τους ελκύσει να δοκιμάσουν τη γεύση της αληθινής αγάπης, να τη γευτούν, να την ποθούν και να μην αναλώνονται σε ψεύτικες αγάπες;
Η αγάπη είναι μία. Η αγάπη είναι ο Χριστός.
Ποιος θα τους ελκύσει να δοκιμάσουν τη γεύση της αληθινής αγάπης, να τη γευτούν, να την ποθούν και να μην αναλώνονται σε ψεύτικες αγάπες;
Η αγάπη είναι μία. Η αγάπη είναι ο Χριστός.
Ας
προσέξουν οι υπεύθυνοι της καμπάνιας αλλά και όσοι αποδέχονται με
ελαφριά καρδιά τη διαφήμιση της αμαρτίας γιατί η μόνη εξασφαλισμένη
ανατροπή από τέτοιες χαριτωμένες πρωτοβουλίες, είναι αυτή της πορείας
τους προς τον Παράδεισο.
Διαβάστε σχετικά:
Έρευνα: «Αδιάφοροι» οι Έλληνες για του Αγίου Βαλεντίνου - Πώς γιόρτασαν;
Ο γ. Αγάθων σε μια Υπερκόσμια Διδαχή Αγάπης - Ομοφυλοφιλία.wmv
Πρωτοπρ. Νικόλαος Μανώλης - Το παρδαλό δαιμόνιο
Άγιος Βαλεντίνος: Η ανατρεπτική καμπάνια της Lacta που έγινε viral (pics)Η νέα καμπάνια της Lacta για την ημέρα των ερωτευμένων δεν μοιάζει με καμιά προηγούμενη.
«Αγκάλιασε όλες τις γεύσεις της αγάπης». Στη νέα καμπάνια της Lacta, είκοσι οκτώ αληθινά ζευγάρια διαφορετικού σεξουαλικού προσανατολισμού, χρώματος, καταγωγής, ηλικίας και άλλων ιδιαίτερων χαρακτηριστικών, φωτογραφίζονται για να γιορτάσουν την αγάπη.
«Η αγάπη έχει πολλές γεύσεις» όπως εύστοχα διατείνεται η νέα διαφημιστική καμπάνια που μόλις κυκλοφόρησε, εν όψει της φετινής γιορτής του Αγίου Βαλεντίνου.
«Η αγάπη δεν έχει χρώμα, ηλικία, εθνικότητα και φύλο. Δεν έχει κανόνες και όρους. η αγάπη δεν κάνει διακρίσεις. Κάθε ερωτευμένο ζευγάρι την αισθάνεται διαφορετικά, γι’ αυτό και η αγάπη δεν έχει μόνο μία γεύση, αλλά αμέτρητες, που όλες αξίζουν να τις αγκαλιάσουμε.»
Ο Γιάννης και ο Δημήτρης, η Μαρία και η Αυρηλία, ο Νεκτάριος και ο Γιάννης, ο Νίκος και ο Δημήτρης είναι τα τέσσερα ομόφυλα ζευγάρια που συμμετέχουν στην καμπάνια και μοιράζονται την ιστορία αγάπης τους.
Στην καμπάνια συμμετέχει και η Δέσποινα με τον Γιάννη, ένα ζευγάρι που απέδειξε ότι ξεπερνάει κάθε δυσκολία, αφού ο Γιάννης είναι καθισμένος σε αναπηρικό αμαξίδιο.
ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΔΕΝ ΘΑ ΑΓΟΡΑΣΩ ΠΟΤΕ ΞΑΝΑ ΛΑΚΤΑ ΣΟΚΟΛΑΤΑ, ΚΑΙ ΕΙΝΑΙ ΚΡΙΜΑ ΓΙΑΤΙ ΕΗΝ ΑΓΟΡΑΖΑ ΣΥΧΝΑ...
ΑπάντησηΔιαγραφήΑυτό πρέπει να κάνουμε όλοι μας. Αυτοί μόνο το χρήμα λογαριάζουν.
ΔιαγραφήΑν πέσουν κατακόρυφα οι πωλήσεις της LACTA θα γίνει παράδειγμα και για άλλους μελλοντικούς μιμητές τους.