Πέμπτη 21 Μαΐου 2020

Αγίου Κωνσταντίνου και Αγίας Ελένης: Θαυμαστή εμφάνιση της Αγίας Ελένης


Του Μητροπολίτου Μόρφου Νεοφύτου

Για ν’ αντιληφθούμε το μέγεθος και τη δύναμη της ακολουθίας των εγκαινίων ενός ναού θα σας διηγηθώ μια ιστορία που έγινε προ πενταετίας σε χωριό της μητροπόλεώς μας, το Σαράντι. Εκεί που η αγία Ελένη εμφανίστηκε σε μια γυναίκα που κατάγεται από το χωριό αυτό, που η εκκλησία του είναι αφιερωμένη στους Αγίους Κωνσταντίνο και Ελένη.

Η γυναίκα αυτή αντιμετώπιζε μια δύσκολη ασθένεια και μια μέρα της εμφανίζεται η αγία Ελένη και της λέει: «Θα σε κάνω καλά! Αλλά, έχω κι εγώ ένα πρόβλημα που χρειάζομαι τη δική σου βοήθεια». «Τι πρόβλημα έχεις εσύ, αγία μου Ελένη»; «Στο χωριό σου, ο ναός δεν εγκαινιάστηκε ποτέ. Θέλω να το πεις αυτό στον παπά, για να φροντίσει να γίνουν τα Εγκαίνια».

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 21 ΜΑΪΟΥ 2020

Οἱ Ἅγιοι Κωνσταντίνος καὶ Ἑλένη οἱ Ἱσαπόστολοι


Ὡς κοινὸν εἶχον γῆς Βασιλεῖς τὸ στέφος,
Ἔχουσι κοινὸν καὶ τὸ τοῦ πόλου στέφος.

Ξύνθανε μητέρι εἰκάδι πρώτῃ Κωνσταντῖνος.

Ὡς γενέτειρα πόλη τοῦ Μεγάλου Κωνσταντίνου ἀναφέρεται τόσο ἡ Ταρσὸς τῆς Κιλικίας ὅσο καὶ τὸ Δρέπανο τῆς Βιθυνίας. Ὡστόσο ἡ ἅποψη ποὺ ἐπικρατεῖ φέρει τὸν Μέγα Κωνσταντίνο νὰ ἔχει γεννηθεῖ στὴ Ναϊσὸ τῆς Ἄνω Μοισίας. Τὸ ἀκριβὲς ἔτος τῆς γεννήσεώς του δὲν εἶναι γνωστὸ, θεωρεῖται ὅμως ὅτι γεννήθηκε μεταξὺ τῶν ἐτῶν 274 – 288 μ.Χ.

Τετάρτη 20 Μαΐου 2020

Περί τοῦ ἂν ἡ Ὀρθόδοξη Θεολογία εἶναι θετική ἐπιστήμη ἢ ἂν ἡ Ὀρθοδοξία εἶναι θρησκεία - Πρωτοπρ. Ἰωάννου Σ. Ρωμανίδου (♱)


Τὸ θέμα τώρα εἶναι ἂν ἡ Θεολογία εἶναι ἐπιστήμη ἢ δὲν εἶναι ἐπιστήμη. Καί, ἂν εἶναι, τί εἴδους ἐπιστήμη εἶναι; Σήμερα ἡ Θεολογία συγκαταλέγεται μεταξὺ τῶν θεωρητικῶν ἐπιστημῶν μὲ τὴν σημερινὴ ὅμως ἔννοια τῆς λέξεως θεωρητικὸς καὶ ὄχι μὲ τὴν Πατερικὴ ἔννοια τῆς λέξεως θεωρητικός.

Ἀπὸ Πατερικῆς ἀπόψεως ἡ Θεολογία εἶναι βέβαια θεωρητικὴ ἐπιστήμη, διότι ἔχει νὰ κάνη μὲ τὴν θεωρία, ποὺ αὐτὴ κάνει τὸν θεολόγο. Στὴν Πατερικὴ παράδοσι ἡ λέξις θεωρία σημαίνει ὅρασις. Θεωρία δηλαδὴ ἔχει ἐκεῖνος ὁ ὁποῖος βλέπει. Καὶ θεολογικὰ βλέπει κανεὶς μὲ δύο τρόπους:

Πρῶτον βλέπει μέσῳ τῆς ἐνδιαθέτου πίστεως, μέσῳ δηλαδὴ τῆς νοερᾶς προσευχῆς, διότι ἡ νοερὰ προσευχὴ εἶναι ἕνα εἶδος θεοπτίας, κατὰ τὴν ὁποία ὁ ἄνθρωπος βλέπει τὸν Θεὸν μὲ τὴν ἔννοια ὅτι αἰσθάνεται τὸν Θεὸν νὰ προσεύχεται μέσα του. Αὐτὴ ἡ αἴσθησις λέγεται νοερὰ αἴσθησις καὶ εἶναι μία καθαρὴ ἐμπειρία.

Η αγάπη ου λογίζεται το κακόν - Ιερομόναχος Ιουστίνος


Η αγάπη δεν βλέπει και δεν διαπιστώνει να γίνεται κακό εναντίον μας. Όλα καλά και άγια! Μα είναι δυνατό; Είναι! Η τέτοια θεώρηση αποτελεί οπωσδήποτε μια πολύ υψηλότερη από τα μέτρα μας κατάσταση. Μα είναι εφικτή!

Ας πάρουμε ένα παράδειγμα από τη σαρκική αγάπη, «αφού τίποτε δεν εμποδίζει να φέρνουμε τα παραδείγματα των αρετών και από τα αντίθετα» (Κλίμαξ 26.31). Λοιπόν ας πάρουμε δυο εραστές. Αν ο άνδρας βλάψει τη γυναίκα ή το αντίστροφο, το θιγμένο μέρος «ου λογίζεται το κακόν», το παρατρέχει. Σκέφτεται πως μόνο εξωτερικά, μόνο επιφανειακά πρόκειται για βλάβη, και πως η όλη ιστορία είναι αστείο ή αφορά σε καλό.

Η αγάπη δηλαδή για το άλλο πρόσωπο δεν αφήνει περιθώρια να πάει η σκέψη στο κακό. Δικαιολογεί τα πάντα. Νομίζει – και δεν λαθεύει – ότι όποιος αγαπάει ό,τι και αν κάνει, το κάνει από αγαθά ελατήρια και για αγαθούς σκοπούς. Η αγάπη έχει απορροφήσει κάθε τι άλλο, και τη λογική ακόμη.

Νεκτάριος Δαπέργολας: Καμμία δικαιολογία πράγματι, ὅταν δέχεσαι νά σέ ἐκπροσωπεῖ ἕνας ἄμορφος σωρός ἀπό ντενεκέδες ξεγάνωτους ...



 Νεκτάριος Δαπέργολας

Ἐμβληματικὸ τέλος ἐποχῆς - καὶ ἐδῶ. Ἡ ἀλήθεια εἶναι ὅτι τὸ σκέφτηκα πολὺ ἂν ἔπρεπε νὰ ἀναφερθῶ σ᾿ αὐτὲς τὶς εἰκόνες, κατὰ τὴ μεγάλη κι ὀδυνηρὴ μέρα τῆς Μνήμης τοῦ ἐξοντωμένου καὶ ματωμένου Ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ. Ὅσο κι ἂν θὲς ὡστόσο νὰ τιμήσεις τὸ παρελθὸν ἀνεπηρέαστος ἀπὸ τὰ σκύβαλα, τὸ ἐφιαλτικὸ παρὸν σὲ ἀποτρέπει. Καὶ αὐτὲς οἱ ἐδῶ καὶ τρία χρόνια σχεδὸν ἀπαράλλαχτα ἐπαναλαμβανόμενες εἰκόνες, ἂν θέλαμε νὰ ἀποτυπώσουμε μὲ φωτογραφίες τὴν ὁλόγυρά μας κατάρρευση καὶ καθολικὴ παρακμή, θὰ ἦταν σίγουρα ἀνάμεσα στὶς πλέον βασικές.

Νὰ εἶσαι δηλαδὴ ἀπόγονος ἡρώων καὶ μαρτύρων, δεύτερης καὶ τρίτης γενιᾶς σπορά ἀτόφιας πονεμένης Ρωμιοσύνης, καὶ νὰ λὲς ὅτι τιμὰς τή μνήμη τῶν παππούδων σου, στὴν πραγματικότητα ὅμως νὰ τὴ βεβηλώνεις. Ἐσκεμμένα κάποιοι, ἀκουσίως καὶ ἀνεπαισθήτως ἴσως κάποιοι ἄλλοι (ὅμως καὶ γι'᾿αὐτοὺς δὲν χωροῦν δικαιολογίες καὶ ἄλλοθι πιά). «Καὶ ἄλλαζαν τὴ σημασία τῶν λέξεων κατὰ πῶς βολεύει τὰ διεστραμμένα τους μυαλά»: καὶ πάλι Θουκυδίδης.

Όταν η ελληνική Βουλή αρνήθηκε να παραλάβει τον περίφημο θησαυρό της Τροίας που μας χάριζε ο Σλήμαν - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΟ!!!


Γράφει ο Γεώργιος Σαρρής* 

Αποτελούνταν από 8.750 χρυσά δαχτυλίδια και κουμπιά, κτερίσματα και αργυρά αγγεία – «Ας πάρει τα τσουκαλάκια του κι ας μας αφήσει επιτέλους ήσυχους» δήλωνε υπουργός το 1873

Πώς θα σας φαινόταν εάν ερχόταν κάποιος και χάριζε στο ελληνικό κράτος ένα σεντούκι με πολύτιμους θησαυρούς, χρυσά δαχτυλίδια, αρχαίες ασπίδες, πολύτιμα αγγεία και σπάνια σκουλαρίκια, αλλά ο πρωθυπουργός του απάνταγε «ευχαριστούμε, αλλά δεν θα πάρουμε» και μάλιστα αντίστοιχη άποψη να είχε και η Βουλή – έστω και με οριακή πλειοψηφία; Κι όμως κάτι τέτοιο συνέβη πριν από 147 χρόνια στον τόπο μας.


Γιατί η Τουρκία δεν είναι Ευρώπη



Γράφει η Κρινιώ Καλογερίδου (Βούλα Ηλιάδου, συγγραφέας)

Κάποτε, σαν τέτοιο καιρό – με τη λήξη του Μεγάλου Πολέμου, δηλαδή του Α’ Παγκόσμιου (1914-’18) – η Ελλάδα διεκδικούσε να αποκαταστήσει τον ακρωτηριασμό της παίρνοντας πίσω τις Χαμένες Πατρίδες της, που κατοικούνταν απ’ τα αρχαία ακόμα χρόνια από Έλληνες.

Η αιολική γη (Αιολίδα ή Αιολία), η Ιωνία, η Πέργαμος, η Έφεσος, η Μίλητος και πλήθος άλλων περιοχών της Ανατολίας ήταν κομμάτι διαλεχτό της Ελλάδας υπό την ευρεία της έννοια, η οποία περιελάμβανε και την Βυζαντινή Αυτοκρατορία σαν συνέχεια της αρχέγονης παρουσίας της η οποία της επέτρεπε να πατάει και στις δυο όχθες του Αιγαίου.

Ύστερα από αιώνες ελληνικής παρουσίας στα πάτρια εδάφη της Ανατολής, η κλαγγή των ξιφών των ηρώων της έσβησε μαζί με τις ιαχές του Αχιλλέα της Ομηρικής Ιλιάδας. Η Ανατολία παρήκμασε και ο ελληνικός κόσμος της υποτάχθηκε στον ρωμαϊκό, μέχρι που ήρθε η ώρα να ξανανθίσει χάρη στον χριστιανισμό.

«Ατίμασε την οικογένειά του με αποτρόπαιες εκδηλώσεις σεξουαλικής διαστροφής» Η κρυφή ζωή και τα σαδιστικά εγκλήματα του Βελουχιώτη (Α και Β μέρος)


Άρης Βελουχιώχης «κατά κόσμον Θανάσης Κλά­ρας» γεννήθηκε στη Λαμία το 1905 από ευκατάστα­τη οικογένεια «Ο πατέρας του Δημήτριος Κλάρας ήταν δικηγόρος, χρημάτισε μάλιστα και πρόεδρος του Δι­κηγορικού Συλλόγου Λαμίας και η μητέρα του, το γένος Ζέρβα ανήκε επίσης σε οικογένεια συμβολαιογράφου». Από τη Σχολή απεφοίτησε μετά τριετία ως γεωργοτεχνί­της με επίδοση «καλώς» και διαγωγή «καλώς» Έπειτα από ένα σύντομο πέρασμα από την Γεωργική Υπηρεσία παραι­τήθηκε και κατέβηκε στην Αθήνα (1923) όπου μυήθηκε στο κομμουνιστικό κόμμα.

Από την ηλικία των 20 ετών, δηλ. από το 1925, είχε επι­δοθεί και σε άλλου είδους δραστηριότητες, δηλαδή ασχο­λήθηκε με κλοπές, πλαστογραφίες, ψευδορκίες!
Ο δεύτερος στην ιεραρχική τάξη του ΚΚΕ, Γιάννης Ιωαννίδης, παραδέχεται ότι ο Άρης Βελουχιώτης ήταν πράγμα­τι «πορτοφολάς»!

Η μετακομιδή των ιερών Λειψάνων του αγίου Νικολάου - Αρχιμανδρίτης Γεώργιος Καψάνης (†)


Σήμερα εορτάζουμε την μετακομιδή του αγίου Λειψάνου του αγίου Νικολάου από τα Μύρα της Λυκίας στο Μπάρι της Ιταλίας, όπου και μέχρι σήμερα βρίσκεται.


Ο άγιος Νικόλαος ήταν ένας ταπεινός επίσκοπος της Εκκλησίας του Χριστού. Δεν ήταν από τους πολύ μορφωμένους και σοφούς Ιεράρχες, όπως ήταν ο άγιος Βασίλειος, ο άγιος Χρυσόστομος και άλλοι. Ήταν όμως γεμάτος πίστη προς τον Θεό και αγάπη προς τον Θεό και προς τους ανθρώπους.


Όλη του η ζωή ήταν μία διακονία και μία προσφορά στον Θεό και στον άνθρωπο. Γι’ αυτό και όσες φορές κινδύνευε η Ορθοδοξία της Πίστεως, ο άγιος Νικόλαος προμαχούσε. Αλλά και όσες φορές οι άνθρωποι αδικούνταν, είτε κινδύνευαν είτε ήσαν φτωχοί και δεν είχαν τα προς το ζην αναγκαία, ο άγιος Νικόλαος, ο καλός Επίσκοπος, ο μιμητής του Χριστού, έτρεχε εις βοήθειαν.


Έσωσε από τον θάνατο πολλούς, και πολλές ψυχές ανακούφισε και παρηγόρησε κατά το διάστημα της επισκοπικής του διακονίας.

Ἐλεημοσύνη - Ἁγίου Ἰωάννου τῆς Κρονστάνδης



Ὅποιος δὲν ἐλεεῖ γενναιόδωρα τοὺς φτωχοὺς (παρ’ ὅλο ποὺ ἔχει τέτοια δυνατότητα), δὲν ἔχει σταθερὴ ἐλπίδα στὸν Κύριο. Αὐτὸς ποὺ μπορεῖ νὰ δώσει, ἀλλὰ δὲ δίνει καθόλου, δὲν ἔχει πίστη, φοβᾶται μήπως πτωχέψει, ἂν καὶ σύμφωνα μὲ τὸ λόγο τοῦ Προφήτη ὁ Θεὸς ποτὲ δὲν ἀφήνει τὸ δίκαιο καὶ οἱ ἀπόγονοί του δὲ ζητᾶνε ψωμί.

* * *
Κοντὰ στὸν Ἐπουράνιο Πατέρα ὄχι μόνο τὰ παιδιά Του, ἀλλὰ καὶ οἱ μισθωτοί, ἔχουν περίσσιο ψωμί, καὶ οἱ εὐεργεσίες ποὺ κάνει γιὰ μᾶς εἶναι πάντα μεγάλες, ποὺ δέ μᾶς ἀξίζουν. Νὰ μιμεῖσαι καὶ ἐσὺ τὸν Ἐπουράνιο Πατέρα. Νὰ ἔχεις καὶ ἐσὺ ἄφθονη τροφὴ καὶ νερό, ὄχι μόνο γιὰ τὰ δικά σου παιδιὰ ἢ γι’ αὐτοὺς ποὺ ἔχεις στὴ θέση τους, ἀλλὰ καὶ γιὰ τοὺς μισθωτούς.

Σακελλαροπούλου: Οι Ελληνες του Πόντου χάθηκαν...... τους πήραν τα ΟΥΦΟ!!!!!



Στο μήνυμα της ΠτΔ Κατερίνας Σακελλαροπούλου για την Ημέρα Μνήμης της Γενοκτονίας των Ελλήνων του Πόντου, δεν αναφέρεται πουθενά το ποιος έκανε αυτή τη Γενοκτονία… Μήνυμα 159 λέξεων και ούτε μια αναφορά στην δολοφόνο Τουρκία. Μάλιστα και η λέξη Γενοκτονία, αναφέρεται μόλις μια φορά…

Αναλυτικά το μήνυμα της ΠτΔ:

Σήμερα τιμούμε τα εκατοντάδες χιλιάδες θύματα των Ελλήνων του Πόντου, που χάθηκαν πριν από έναν αιώνα. Η Ελλάδα, καθώς και άλλες χώρες, έχουν αναγνωρίσει τη γενοκτονία αυτή, αποτίοντας με τον τρόπο αυτό τον ελάχιστο φόρο τιμής και μνήμης στη θυσία του ποντιακού ελληνισμού. Παράλληλα, οφείλουμε να αναλογιστούμε την τεράστια συμβολή και ενεργό συμμετοχή των διασωθέντων Ελλήνων του Πόντου στην ανόρθωση του ελληνικού κράτους υπό εξαιρετικά δύσκολες συνθήκες, στην οικονομική ανάταση, καθώς και στην άνθηση της ελληνικής παιδείας και του πολιτισμού κατά τον 20ο αιώνα.

Ο όσιος Γεώργιος Καρσλίδης, φωτισμένος παιδαγωγός - Μοναχός Μωυσής Αγιορείτης (†)


Ο όσιος Γεώργιος κάποτε είπε σε μία γυναίκα από τη Δράμα, που τον επισκέφθηκε στο μοναστήρι: «Μάλωσες με τον σύζυγό σου και ήλθες. Δεν έκαμες καλά. Θα προσπαθείτε με τη γνώμη του συζύγου σας να έρχεσθε εδώ». 

Σε μία άλλη, νέα γυναίκα, είπε με βεβαιότητα: «Εσύ, για την αγάπη που έδειξες στην κατάκοιτη μητέρα σου, έκανες πολύ καλά. Ο Θεός σου τα συγχώρεσε όλα». 

Συχνά επανελάμβανε ο φιλάνθρωπος και φιλόπτωχος όσιος: «Το χέρι σας να είναι πάντα ανοικτό… Να μη αδικείτε κανένα… Προσευχή κι ελεημοσύνη πηγαίνουν μαζί…»


Στον μακάριο όσιο ίσχυε ο λόγος της Αποκαλύψεως: «οίδα σου τα έργα και την θλίψιν και την πτωχείαν· αλλά πλούσιος ει» (Αποκ. 2:9). Αυτό τον πλούτο του αγωνίσθηκε φιλότιμα να προσφέρει παντού με λόγο και πράξη. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 20 ΜΑΪΟΥ 2020

Ὁ Ἅγιος Θαλλέλαιος ὁ ἰατρός καὶ οἱ σὺν αὐτῷ μαρτυρήσαντες Ἀλέξανδρος καί Ἀστέριος


Ἀκέστορι τμηθέντι τῷ Θαλλελαίῳ.
Θεὸς βοτάνην πρὸς λύσιν πέμπει πάθους.
Εἰκοστῇ Θαλλέλαιος τὴν κεφαλὴν ἀπεκάρθη.

Ὁ Ἅγιος Μάρτυς Θαλλέλαιος καταγόταν ἀπὸ τὸν Λίβανο καὶ ἔζησε κατὰ τὴν ἐποχὴ τοῦ αὐτοκράτορος Νουμεριανοῦ (283 – 284 μ.Χ.). Ὁ πατέρας του ὀνομαζόταν Βερεκκόκιος καὶ ἡ μητέρα του Ρομβυλιανή. Εἶχε σπουδάσει τὴν ἰατρική ἐπιστήμη καὶ προσέφερε στοὺς πάντες ἀφιλοκερδῶς καὶ μὲ ἀγάπη τὶς ἰατρικές του ὑπηρεσίες, γι’ αὐτὸ καὶ ἐντάσσεται στὴν κατηγορία τῶν γνωστῶν Ἀναργύρων.

Τρίτη 19 Μαΐου 2020

Το Υπουργείο Παιδείας στέλνει στον εισαγγελέα, εκ των υστέρων, τους ιερείς και όσους παντρεύτηκαν ή έκαναν βάπτιση!



Σχόλιο Πᾶνος: Δὲν ὐπάρχουν λόγια νὰ χαρακτηρίσει κανεὶς στὸ αἶσχος ποὺ ἔφτασε αὐτὴ ἡ ἀντίχριστη συμμορία τῶν κυβερνώντων, ποὺ ὐπηρετεῖ τὰ συμφέροντα τῶν δολοφόνων τῶν λαῶν, τῶν σκοταδιστῶν παγκοσμιοποιητῶν, ἀντὶ τοῦ ἑλληνικοῦ λαοῦ.
Εἶναι ΑΠΙΣΤΕΥΤΟ αὐτὸ ποὺ ζοῦμε!!

______________________________

Σε ένα απαράδεκτο όσο και προκλητικό «κυνήγι μαγισσών» επιδίδεται το υπουργείο Παιδείας και Θρησκευμάτων, το οποίο ζητά να οδηγηθούν στον εισαγγελέα όσοι παντρεύτηκαν ή βάφτισαν τα παιδιά τους κατά την περίοδο της καραντίνας! Η εντολή αυτή, όμως, αφορά μόνο τα ιερά μυστήρια της Εκκλησίας και όχι στους πολιτικούς γάμους, για τους οποίους υπάρχει μία αδιάντροπη ανοχή! Γι’ αυτό υπάρχει η πεποίθηση ότι πρόκειται για έναν στοχευμένο πόλεμο από την Πολιτεία προς την Εκκλησία και τους πιστούς της.

Οι σφοδρές επιθέσεις της δεξιάς – κατά τ’ άλλα – κυβέρνησης επιβεβαιώνονται καθημερινά με κινήσεις που δηλώνουν εμπάθεια, προκατάληψη και οργανωμένο έγκλημα κατά της Ορθοδοξίας. 

Ἀλησμόνητος Πάτριος Ποντία Γῆ - Ἀφιέρωμα γιά τήν γενοκτονία τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου - Ο.Χ.Α. Ἀπολύτρωσις (ΒΙΝΤΕΟ, Ζωντανὴ μετάδοση)


Ξηρανθήτω ἡμῖν ὁ λάρυγξ ἐὰν ἐπιλαθώμεθά σου ὦ Πάτριος Ποντία γῆ. 

Οἱ νέοι τοῦ «Λύχνου» τῆς Ο.Χ.Α. Ἀπολύτρωσις, συνεχίζοντας τὴν προσπάθεια νὰ ἀξιοποιοῦν τὰ μηνύματα τῶν διαφόρων ἱστορικῶν ἐπετείων, μὲ πολὺ ζῆλο καὶ δουλειὰ μᾶς παρουσιάζουν σήμερα Τρίτῃ 19 Μαΐου 2020, μία συγκινητικὴ ἐκδήλωση μέ τίτλο: «Ἀλησμόνητος πάτριος Ποντία γῆ». 

Τὰ τραγούδια, τὰ μοιρολόγια καὶ οἱ ἀπαγγελίες κειμένων στὴν ποντιακὴ διάλεκτο, τὰ παραδοσιακὰ ὄργανα μὲ προεξάρχουσα τὴν λύρα, οἱ λεβέντικοι χοροὶ θὰ μᾶς συγκινήσουν καὶ θὰ μᾶς ταξιδέψουν στὴν ἀλησμόνητη γῆ τοῦ Πόντου. 

Ταυτόχρονα, ἡ ἱστορία ποὺ παρεμβάλλεται ἐνδιάμεσα μὲ τὰ ἱστορικὰ κείμενα καὶ τὶς προσωπικὲς μαρτυρίες θὰ μᾶς συγκλονίσει καὶ θὰ μᾶς διδάξει. 

Να βλέπουμε τα καλά που έχει ο άλλος


Ένα ζήτημα, για το οποίο μου μίλησε κάποια αδελφή, βρίσκω ότι είναι πολύ αξιόλογο και θα μας ωφελήσει πάρα πολύ το να το συζητήσουμε. Είπε ότι ενοχλείται υπερβολικά από κάποια αδυναμία ή κακή συνήθεια, αν θυμάμαι καλά, ενός γνωστού προσώπου της, και ενώ κάνει πολλή προσπάθεια να το ξεπεράσει, δεν τα καταφέρνει και υποφέρει ως εκ τούτου πολύ.

Και αυτό, νομίζω, είναι πάρα πολύ σύνηθες, σε όλους μας συμβαίνει, να μας ενοχλούν κάποια κουσούρια, κάποια χούγια, κάποιες αδυναμίες, κάποια μη καλά στοιχεία, που εντοπίζουμε εμείς στους ανθρώπους. Και εδώ δεν παίρνουμε σωστή στάση και, χωρίς να το καταλάβουμε, γινόμαστε τελικά εμείς θύματα του εαυτού μας και δεν βοηθάμε καθόλου, ούτε τον άλλο ούτε τον εαυτό μας.

Εδώ θα αφήσουμε τον Πάτερ (Συμεών) να μας λύσει το πρόβλημα, να μας πει όλη την αλήθεια, για να τοποθετηθούμε και εμείς πιο σωστά. Είπε, λοιπόν, ο Πάτερ σε μια ομιλία στις 20 Φεβρουαρίου του 1994: «Ο λόγος που βλέπουμε τα ελαττώματα στους άλλους, δεν είναι διότι έχουμε τη συνήθεια όταν είναι για τους άλλους να μην τους λυπούμαστε και να τα εξογκώνουμε· όχι. 

Τα Μεσα Εξαπάτησης στο έκρυψαν..Ξεχύθηκαν στους δρόμους κατά του εμβολίου στην Πολωνία (video)

ΠΟΛΩΝΙΑ   Βγήκαν στους δρόμους κατά των εμβολιασμών.


Διαμαρτυρία στην Πολωνία κατά των υποχρεωτικών εμβολίων. Βγήκαν χιλιάδες στους δρόμους..Ξυπνάει όλος ο κόσμος – αλλά φυσικά η Ελληνική Τηλεόραση δεν τα προβάλει..

Τόσα εκατομμύρια πήραν πεσκέσι τα ΜΜΕ για να μην δείχνουν ότι οι Λαοί κατάλαβαν το ΔΟΛΟΦΟΝΙΚΟ ΤΟΥΣ παιχνίδι και την μείωση πληθυσμού που θέλουν να πετύχουν με τον εμβολιασμό..

Οι Νεοταξίτες θα περάσουν στο τελικό τους σχέδιο…Να εμβολιάσουν τους πληθυσμούς για να αποφασίζουν πότε θα πεθαίνεις και στείρωση γυναικών….

Στην Ελλάδα σε θέλουν σε νάρκωση γι αυτό στην Τηλεόραση δεν θα το δείς..Θέλουν να υπακούς στα παραγγέλματα του Χαρδαλιά και των ΖΟΜΠΙ πολιτικών που σου ρουφάνε τη ΖΩΗ!!!

Θέλουν να μην καταλάβεις την εγκληματική τους διαστροφή και την προετοιμασία για την τελική σκλαβοποίηση μας.

Προς την κ Σακελλαροπούλου. Ἐπί τοῦ ἀγγέλματὀς σας γιὰ τὴν ἡμέρα «ομοφοβίας (sic) κλπ»


Ἐπί τοῦ ἀγγέλματὀς σας γιὰ τὴν ἡμέρα «ομοφοβίας (sic) κλπ»



«Οι διώξεις, οι διακρίσεις, η κοινωνική περιθωριοποίηση κατά των ΛΟΑΤΚΙ συνανθρώπων μας σε πολλές περιοχές του κόσμου είναι μια σκληρή, επίμονη πραγματικότητα. Πραγματικότητα που μας αφορά όλους, αφού πλήττει στον πυρήνα της την ανθρώπινη αξιοπρέπεια και συρρικνώνει την έννοια των ανθρωπίνων δικαιωμάτων. Ειδικά στις σημερινές συνθήκες αντιμετώπισης της πανδημίας του κορωνοϊού, τα άτομα αυτά αντιμετωπίζουν συχνά ακόμη μεγαλύτερες διακρίσεις σε βάρος τους και περιορισμούς στην πρόσβαση των υπηρεσιών υγείας.
Σήμερα, με αφορμή την Παγκόσμια Ημέρα κατά της Ομοφοβίας, Αμφιφοβίας και Τρανσφοβίας, στέλνουμε και από την Αθήνα το μήνυμά μας. Καταδικάζουμε τις διακρίσεις, τη ρητορική μίσους, τη βία σε βάρος προσώπων λόγω ταυτότητας φύλου, γενετήσιου προσανατολισμού ή οποιασδήποτε άλλης αιτίας και υποστηρίζουμε το δικαίωμα του καθενός στην ελεύθερη έκφραση, την ασφάλεια, τον αυτοκαθορισμό και την ίση μεταχείριση»

Ἐξοχωτάτη Κυρία Πρόεδρε,

Θὰ περίμενα ἀπὸ ἐσᾶς, ποὺ εἴχατε τὴν τύχη νὰ διδαχθῆτε τὴν Ἑλληνικὴ γλῶσσα πρίν τὴν μεταρρύθμιση, ποὺ ἐπέβαλε ὁ Ράλλης καὶ γιὰ τὴν ὁποία ἐγγράφως μετενόησε, ὅτι δὲν θὰ ἐχρησιμοποιούσατε ἀκρίτως τὴν ἀνόητη μεταφορὰ στὰ ἑλληνικά τῆς λέξεως «homophobia». Ἀλλά ὅτι ἀντιθέτως θὰ ἐχρησιμοποιούσατε τὸ «ὁμοφυλοφιλοφοβία» ἤ «φόβος τῆς ὁμοφυλοφιλίας», ποὺ καθορίζουν ἐπακριβῶς γιὰ ποιά … φοβία ὁμιλεῖτε.

Το εμβόλιο κατά του κορωνοϊού και η απομυθοποίησή του.


Με λύπη και απορία παρακολουθούμε να μεθοδεύεται ένα πρωτοφανές γεγονός για την παγκόσμια ιστορία [1]. Στο όνομα της «αγάπης» για τους ηλικιωμένους και ευπαθείς, σχεδιάζεται εμβολιασμός όλων των ανθρώπων της οικουμένης, για να εκλείψει από προσώπου γης ο άσπονδος και «αόρατος εχθρός» πού λέγεται κορωνοϊός SARS-Cov2.
  • Το απαραίτητο νομικό πλαίσιο που θα καταργεί το δικαίωμα ατομικής επιλογής και θα «προασπίζεται» το δικαίωμα-αγαθό της δημόσιας υγείας (νόμος 4675/2020 για την Ελλάδα) [2].
  • Η συνοδός κυβερνητική αυταρχικότητα για να το επιβάλλει.
  • Η δημιουργία ζήτησης-προσδοκίας για το εμβόλιο (τρομοκρατία-πλύση εγκεφάλου από ΜΜΕ με το δίλημμα εμβόλιο ή κοινωνικός εγκλεισμός-αποκλεισμός).
  • Η μονομερής χρηματοδότηση για να δημιουργηθεί το εμβόλιο, να ελεγχθεί με κλινικές δοκιμές, να παραχθεί σε τεράστιες ποσότητες και να μεταφερθεί σε κάθε γωνιά του πλανήτη, εις βάρος της έρευνας για την εύρεση και παραγωγή εξειδικευμένων αντιιικών φαρμάκων·
είναι μερικά από τα βήματα του πρωτοκόλλου που ήδη εκτελείται για να φτάσουμε σε αυτό το γεγονός-ορόσημο.

Δημήτρης Νατσιός: Προσκυνοῦμεν τά πάθη τοῦ Ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ

«Ἄν εξεράθη τὸ κλαδί, πάντα χλωρὴ εἶν᾿ ἡ ρίζα»

Ἀριστοτέλης Βαλαωρίτης.

Γενάρης τοῦ 1952, πέρα ἀπὸ τὸν Ἅγιο Νικόλαο καὶ πάνω στοὺς πρόποδες τοῦ Πάϊκου βρέθηκε μισοφαγωμένη ἀπὸ ἄγρια θηρία τοῦ βουνοῦ ἡ ενενηντάχρονη γριούλα Παλάσα Παχατουρίδου. Κανένας συγχωριανός της δὲν παραξενεύτηκε. 

Γνώριζαν καλὰ τὸ δρᾶμα τῆς μεγαλοκυρᾶς ἀπὸ τὴν Χαμενία τοῦ Καρς πάνω στὸν Καύκασο. Ἡ δύστυχη ἔχασε δέκα γιοὺς λεβέντες καὶ τὸν ἄνδρα της στὴν Μικρασιατικὴ Καταστροφή. Τελευταῖα εἶχε χάσει καὶ τὸ μυαλό της. Ἀναζητοῦσε κάθε μέρα νὰ βρεῖ τὸ δρόμο γιὰ τὴν μεγάλη ἐπιστροφὴ στὴν «πατρίδα». Ἐκεῖνο τὸ βράδυ ἔψαχνε τὸ δρόμο γιὰ τὴν γῆ ποὺ ἦταν σπαρμένη μὲ τὰ κόκκαλα τῶν παιδιῶν της...

8 Ἀπριλίου 1921, ὁ βουλευτὴς Κ. Φίλανδρος μιλῶντας στὴν ἑλληνικὴ Βουλὴ γιὰ τὴν Γενοκτονία ἀναφέρει μεταξὺ ἄλλων τὰ ἑξῆς: «Αἱ γραῖαι καὶ οἱ γέροντες διεσκορπίζοντο τότε εἰς τὰς ἐρήμους, ὅπου γυμνοί, ἄστεγοι καὶ νήστεις σωρηδὸν ἀπέθνησκον. 

ΙΩΑΝΝΗΣ ΑΣΛΑΝΙΔΗΣ: ΟΙ ΕΛΛΗΝΕΣ ΤΟΥ ΜΙΚΡΑΣΙΑΤΙΚΟΥ ΠΟΝΤΟΥ

(H ΓΕΝΟΚΤΟΝΙΑ ΤΟΥ ΠΟΝΤΙΑΚΟΥ ΕΛΛΗΝΙΣΜΟΥ)
Η ΠΑΝΑΓΙΑ ΤΩΝ ΠΟΝΤΙΩΝ

Τὸ πνευματικὸ κέντρο τοῦ Ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ, ἡ Ἱερὰ Μονὴ τῆς Παναγίας Σουμελᾶ

Γράφει: ὁ Ἰωάννης Μ. Ἀσλανίδης

- Ἡ 19η Μαΐου εἶναι ἡμέρα ἐπετειακῆς μνήμης τῆς Γενοκτονίας τοῦ ποντιακοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ ὁποῖος ἐσφαγιάσθη καὶ ἐξεδιώχθη βιαίως ἀπὸ τὶς πατρογονικές του Ἑστίες.
- Ἡ Βουλὴ τῶν Ἑλλήνων μὲ καθυστέρηση 70 ἐτῶν, ἀναγνώρισε τὴν γενοκτονία καὶ τὶς σφαγὲς τῶν ποντίων. Ἡ ἀναγνώριση τῆς Γενοκτονίας τῶν Ποντίων ἔγινε μὲ ὁμόφωνη ἀπόφαση τῆς Βουλῆς τὴν 24η Φεβρουαρίου 1994 διὰ τοῦ Νόμου 2193/1994 (ΦΕΚ Ἅ'32).
- Τὸ πόνημα αὐτὸ ἀναφερόμενο πολὺ συνοπτικὰ στὴν Ἱστορία τοῦ Ἑλληνικοῦ Πόντου ποὺ χάνεται στὰ βάθη τῆς Ἑλληνικῆς Μυθολογίας, ἔχει ὡς σκοπὸ νὰ καταδείξει τὸ ξερίζωμα, τὶς σφαγὲς καὶ τὸν ἐξανδραποδισμὸ τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου μὲ τὰ φρικαλέα καὶ πρωτοφανῆ ἐγκλήματα, τῆς Τουρκικῆς ἐξουσίας εἰς βάρος τῶν Ἑλλήνων τοῦ Πόντου. 

Ἅγιος Παΐσιος: Ἀκόμη καί τήν πόρτα τῆς ἐκκλησίας μέ τό πόδι τήν ἄνοιγε...



Θυμᾶμαι, καὶ στὸ Κοινόβιο εἴχαμε ἕναν μοναχὸ ποὺ ὡς λαϊκὸς ἦταν νωματάρχης. Τὸν εἶχαν βάλει διαβαστή, γιατὶ ἦταν μορφωμένος.

Τόσα χρόνια ἦταν στὸ μοναστήρι καὶ σιχαινόταν. Ποῦ νὰ ἀγγίξη πόμολο! Μὲ τὸ πόδι ἄνοιγε τὴν πόρτα ἢ σκουντοῦσε τὸ μάνταλο μὲ τὸν ἀγκώνα καὶ μετὰ καθάριζε μὲ οἰνόπνευμα τὸ μανίκι ποὺ τὸ ἀκούμπησε! Ἀκόμη καὶ τὴν πόρτα τῆς ἐκκλησίας μὲ τὸ πόδι τὴν ἄνοιγε. 

Καὶ ἐπέτρεψε ὁ Θεός, ὅταν γέρασε, νὰ σκουληκιάσουν τὰ πόδια του, ἰδίως τὸ ἕνα μὲ τὸ ὁποῖο ἄνοιγε τὶς πόρτες. Ἤμουν παρανοσοκόμος, ὅταν ἦρθε γιὰ πρώτη φορὰ στὸ νοσοκομεῖο τῆς Μονῆς μὲ δεμένο τὸ πόδι. Μοῦ εἶπε ὁ νοσοκόμος νὰ τὸ λύσω καὶ ἐκεῖνος πῆγε νὰ φέρη κάτι γάζες. 

Ὅταν τὸ ἄνοιξα, τί νὰ δῶ! Πώ, πώ, ἦταν γεμάτο σκουλήκια! Πήγαινε στὴν θάλασσα, τοῦ λέω, πλύν’ το, νὰ φύγουν τὰ σκουλήκια, καὶ ἔλα νὰ κάνουμε ἀλλαγή. Ποῦ εἶχε φθάσει! Τί τιμωρία! Ἐγὼ τὰ ἔχασα. Μοῦ λέει ὁ νοσοκόμος: Κατάλαβες ἀπὸ τί εἶναι αὐτό; Κατάλαβα, τοῦ λέω, ἐπειδὴ ἀνοίγει τὴν πόρτα μὲ τὸ πόδι!

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 19 ΜΑΪΟΥ 2020


Ὁ Ἅγιος Πατρίκιος ὁ Ἱερομάρτυρας καὶ οἱ σὺν αὐτῷ Ἀκάκιος, Μένανδρος καὶ Πολύαινος οἱ Μάρτυρες



Eις τον Πατρίκιον.
Ἐφεῦρε Πατρίκιος ἐκτμηθεὶς κλέος,
Ὑπὲρ κλέος πᾶν γηΐνων πατρικίων.

Δευτέρα 18 Μαΐου 2020

Νώντας Σκοπετέας: Ο Χριστός και …το μαστίγιο



Μιλοῦν πολλοὶ σὲ τούτους τοὺς καιροὺς καὶ ὑπὸ τὸ περίβλημα μιᾶς ψευδώνυμης ἀγάπης, ἀκατασχέτως ἀγαπολογοῦν, ἀμνηστεύοντας κάθε εἶδος ἁμαρτίας, καθὼς ὅπως διατείνονται ὁ Κύριος εἶναι ...μόνο Κύριος καὶ Θεὸς τῆς ἀγάπης, τῆς συγγνώμης, τῆς ἀγκαλιᾶς, τῆς μὴ κατάκρισης. 

Εἶναι γιὰ ἐκείνους ἠθικοὶ τρομοκράτες ὅσοι φωνάζουν σπαρακτικὰ καὶ στεντορείᾳ τῇ φωνῇ μὲ ζέση ἀληθινὴ καὶ ὄχι χλιαρὰ νανουριστικὰ καὶ νερόβραστα ὀρθοτομοῦν τὸν λόγο τῆς Ἀληθείας, κηρύττοντας ὅτι ὁ Θεὸς εἶναι ἡ Ἀγάπη μὰ εἶναι καὶ ἡ Δικαιοσύνη. 

Σάββας Ἠλιάδης: Ὁ Ἅγιος Νεκτάριος, οἱ Οἰκουμενιστές καί τό παπικό πρωτεῖο


Ἀπὸ ὅσα συμβαίνουν σήμερα στὴν ἀνθρωπότητα, ὁ Οἰκουμενισμὸς κατέχει καίρια θέση καὶ γίνεται ρυθμιστὴς τῶν γεγονότων εἴτε ἀφανῶς εἴτε καταφανῶς καὶ ἀσυστόλως. Οἱ οἰκουμενιστὲς εἶναι οἱ γνωστοί - ἄγνωστοι ἐντολοδότες τῶν ἐργατῶν τοῦ ψεύδους στὰ θέματα τῆς πίστεως. 

Ὅλα τὰ ψευδῆ κατασκευάσματα εἶναι ἀλληλένδετα καὶ διακρίνονται ἀπὸ τὸ πνεῦμα ποὺ τὰ διέπει. Ὅλα συνθέτουν τὸ «ἕνα» ἔργο, αὐτὸ τοῦ διαβόλου. 

Ὅ,τι ἀντορθόδοξο, ἀντιεκκλησιαστικό, ἀντιπαραδοσιακό, ἀπαξιωτικὸ πρὸς τοὺς ἁγίους πατέρες καὶ ὑβριστικό, λεγόταν - καὶ λέγεται - ἀπὸ τοὺς παπικούς, ἔχει εἰπωθεῖ δυστυχῶς τὰ τελευταῖα χρόνια ἀπὸ χείλη «ὀρθοδόξων» ἀρχιερέων καὶ πατριαρχῶν.