Γράφει ὁ Γεώργιος Τζανάκης
Ἐπειδὴ ὁ
μεθοδευμένος διωγμὸς συνεχίζεται ἀμείωτος καὶ ὁ ἑπόμενος σταθμὸς θὰ εἶναι φυσικὰ
τὸ Πάσχα, καὶ μέχρι τότε οἱ διῶκτες, οἱ
ραδιοῦργοι, οἱ πουλημένοι, οἱ δειλοί, οἱ προδότες, οἱ μαλακισθέντες (=ἄτολμοι σὲ
ἀντίστασι, ἀποχαυνωμένοι, ἀποφεύγοντες τοὺς κινδύνους) οἱ φοβισμένοι, οἱ
βολεμένοι, οἱ ἀκολουθοῦντες τὸ κοπάδι, οἱ χρήσιμοι ἠλίθιοι (πολιτικοὶ-ἐκκλησιαστικοί-δημοσιογράφοι-εἰδικοί)
θὰ συνεχίσουν τὸ ἔργο τους, καλὸν εἶναι
νὰ προσπαθήσουμε νὰ ξεκαθαρίσουμε τί μᾶς γίνεται καὶ τί μποροῦμε νὰ κάνουμε.
Αὐτὸ ποὺ
γίνεται, ὅπως ὅλοι πλέον (πρέπει νὰ) ἔχουμε ἀρχίσει νὰ καταλαβαίνουμε, εἶναι μιὰ
γενικὴ ἐπίθεσι ἐναντίον τοῦ ἀνθρώπου, ὥστε
νὰ μεταβληθῇ σὲ ἕνα ἀνελεύθερο ἀντικείμενο στὰ χέρια τῶν ἐπικυριάρχων τῆς νέας ἐποχῆς,
τῶν ὀργάνων τοῦ διαβόλου. Ὅλα τὰ παλιὰ πρέπει νὰ ἀλλάξουν. Καλὰ καὶ κακά. Τὰ καλὰ νὰ ἐξαφανιστοῦν, τὰ κακὰ νὰ γίνουν
χειρότερα ἤ μᾶλλον ἐντελῶς ἀπάνθρωπα, δαιμονικά. Τὸ κακὸ πρέπει παντοῦ νὰ γίνῃ
τὸ πρότυπο, τὸ ὑπόδειγμα. Νὰ λάβῃ τὴν θέσι τοῦ καλοῦ. Τὸ παράλογο, τὸ ἀνήθικο,
τὸ διεστραμμένο νὰ καταλάβῃ τὴν θέσι τοῦ λογικοῦ (τοῦ ἔχοντος λόγον οὐσιαστικὸ,
σκοπό), τοῦ ἠθικοῦ (τοῦ ἔχοντος ἦθος, ἀξιοπρέπεια, λεβεντιά), τοῦ ὀρθοῦ (τοῦ
φυσιολογικοῦ τοῦ κατὰ φύσιν δηλαδή· γιατί; διότι ἔτσι εἶναι πλασμένος ὁ ἄνθρωπος).