Κυριακή 27 Μαρτίου 2022

Χρήστος Γεωργιάδης: Η απεργία πείνας των υγειονομικών εκθέτει το διεστραμμένα τυραννικό καθεστώς της χώρας

 

 
… είναι το χειρότερο καθεστώς μακράν που έχει περάσει ποτέ από την Ελλάδα, απόλυτα εγκληματικό, σαδιστικό, μισανθρωπικό και μισελληνικό. Κάθε του ενέργεια εντάσσεται στη δηλωμένη πρόθεσή του (που βέβαια δεν είναι αποκλειστικά δική του αλλά όλης της μεταπολιτευτικής κομματικής χούντας) να πολεμήσει το νατιβισμό: δηλαδή τους Έλληνες.

Και το κάνει με τον ψυχρό τρόπο του επαγγελματία δολοφόνου ακολουθώντας σαν ορντινάντσα κατά γράμμα τις οδηγίες που παίρνει από την νεοταξική συμμορία της παγκοσμιοποίησης (το απόλυτο άντρο της μισανθρωπιάς).

Έτσι με αρρωστημένο αμόκ ντύθηκε την ιατρική ποδιά για να γίνει ο πιο φανατικός αντιπρόσωπος του νεοταξικού αφηγήματος της ψευδο-πανδημίας επιβάλλοντας εδώ και δύο χρόνια μια ιατρική χούντα που δεν έχει προηγούμενο στον κόσμο, τη στιγμή που πολλές άλλες χώρες αντιμετώπισαν το ίδιο θέμα με τη λογική και την ψυχραιμία που αντιμετωπίζεις μία ίωση.

Άγιος Κοσμάς ο Αιτωλός : Η επίσκεψη της Παναγίας στον Άδη

 

 
Όταν η Παναγία κοιμήθηκε και πριν μεταβεί στον παράδεισο,την ρώτησε ο Χριστός:

«Τι θα ήθελες πρώτα Μητέρα Μου να δεις;» Ξέρετε τι ζήτησε η Παναγία;

Να επισκεφθεί τους τόπους της κολάσεως! Παραξενεύτηκαν οι Προφήτες! Παραξενεύτηκαν οι Δίκαιοι!
Παραξενεύτηκαν οι Άγγελοι! Το μόνο που ζήτησε να δει,πριν μεταβεί στον παράδεισο,ήταν τον τόπο που βασανίζονται οι ψυχές εκείνες που δεν φέρθηκαν σωστά στο Θεό και Τον πλήγωσαν βαθιά και με πολλές αμαρτίες στερήθηκαν την αιώνια ζωή.

Δεν της χάλασε το χατίρι ο Χριστός,μόνο που θα την συνόδευαν οι Αγγελοι και οι Άγιοι στην διαδρομή αυτή,στο Βασίλειο του Άδη,εκεί που οι ψυχές είναι θλιμμένες και ταλαιπωρημένες. Και όταν μπήκε στου Άδη το Βασίλειο,τρόμαξαν οι δαίμονες με το φως που έλαμπε και φοβισμένοι έκαναν στην άκρη.Και Εκείνη προχώρησε να δει όλους τους τόπους της κολάσεως.Και τον πρώτο που ζήτησε να δει ξέρετε ποιος ήταν;

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Προτρεπτικός πρός τούς Ἕλληνες ἀπό τόν Κωνσταντῖνο Οἰκονόμο τόν ἐξ Οἰκονόμων

 

Ἀπὸ τὸν τυραννικὸ ζυγὸ τῶν Ὀθωμανῶν στὸν ὑγειοναζισμό τῶν Νεοταξιτῶν

«Χαίρετε, ὦ Ἄνδρες Ἕλληνες, χαίρετε ἐν Κυρίῳ καὶ πάλιν ἐρῶ χαίρετε· [...] Εὐλογημένη ἡ γῆ εἰς τὴν ὁποίαν στρατοπεδεύετε. Εὐλογημένα τὰ νικηφόρα σας ὅπλα, καὶ αὐταὶ αἱ ὑψηλαὶ πέτραι, ἐκ τῶν ὁποίων πετῶσι τὰ βέλη σας κατὰ τῶν τυράννων. Εὐλογημένος ὁ ἀκαταμάχητος στόλος σας, ὅστις καθαρίζει τὴν Ἑλληνικὴν θάλασσαν ἐκ τῶν μικρῶν αὐτῆς μοιχῶν, καὶ πανολέθρων καταποντιστῶν».

Ελευθέριος Ανδρώνης: Ελλάδα, χώρα συνταιριασμένη με την ευλογία και το μαρτύριο – Ο αθάνατος παλμός του ’21, χτυπά ακόμα ζωντανός!

 


Το ψευτορωμαίικο μπορεί να φαίνεται πως κυριαρχεί σήμερα. Όμως το αίμα των ηρώων που χύθηκε στην επαναστατημένη Ελλάδα, χτυπά ακόμα στις φλέβες του λαού.

Τι και αν τα ορατά και τα αόρατα κέντρα εξουσίας αγωνίζονται να σύρουν την Ελλάδα πίσω από το μαύρο άρμα της παγκοσμιοποίησης; Τι και αν το ψευτορωμαίικο έχει κατακλείσει τους εξουσιαστικούς θώκους και σπρώχνει τη χώρα στον γκρεμό του εθνομηδενισμού; Τι και αν οι προσκυνημένοι προβάλλουν ως μοναδική αξία και μονόδρομο, πότε την ευρωατλαντική και πότε την ευρωπαϊκή «προοπτική»;

Όσο απεγνωσμένα και αν προσπαθούν, το πνεύμα του λαού δεν εγκαταλείπει την μία και μοναδική προοπτική που συντροφεύει την Ελλάδα στα βάθη του χρόνου. Την αιώνια. Τα αθάνατα ιδανικά που βρίσκονται χαραγμένα στις καρδιές.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ: Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ;»


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ[:Μάρκ.8,34-9,1]

Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
« ΥΠΑΡΧΕΙ ΑΝΤΑΛΛΑΓΜΑ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ;»

[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 30-3-1997]

[ Β 353 ]                                                                                                     Ἔκδοσις Β΄

Σήμερα, Κυριακὴ Γ΄ νηστειῶν, ἀγαπητοί μου, ἡ ἐπιλεγομένη τῆς Σταυροπροσκυνήσεως. Ἡ Ἐκκλησία μας προβάλλει τὸν Τίμιον Σταυρὸν πρὸς προσκύνησιν. Ὁ λόγος αὐτῆς τῆς σταυροπροσκυνήσεως εἶναι πρῶτον ἡ ἐνίσχυσις τῶν πιστῶν εἰς τὸ μέσον τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς καὶ ὅπως λέγει τὸ Ὡρολόγιον ὅτι συνήθως εἰς τὸ μέσον ἑνὸς ἔργου ὑπάρχει φανερὴ πιὰ ἡ κόπωσις, ὥστε κατὰ τρόπον τέτοιον νὰ βοηθηθεῖ κανεὶς ἀπὸ αὐτὸν τὸν κάματον· βλέποντας προβαλλόμενον τὸν Τίμιον Σταυρόν. Καὶ δεύτερον, ἡ προβολὴ τοῦ Σταυροῦ τοῦ Χριστοῦ, ποὺ εἶναι τὸ σύμβολον τοῦ ἐσταυρωμένου βίου. Ὁ Χριστιανὸς πρέπει νὰ ἔχει πάντοτε ἐσταυρωμένον βίον ἂν θέλει νὰ εἶναι γνήσιος μαθητὴς τοῦ  μεγάλου διδασκάλου καὶ ἐσταυρωμένου Ἰησοῦ Χριστοῦ. Ἐὰν αὐτὸ τὸ στοιχεῖο δὲν ὑπάρχει στὸν Χριστιανόν, τότε εἶναι παντελῶς ἀδύνατον νὰ θεωρεῖται Χριστιανός. Καὶ πρέπει τὸ στοιχεῖο αὐτὸ νὰ τὸ βιώνει. Νὰ ἔχει, δηλαδή, τὴ μετοχὴ του εἰς τὸν Σταυρὸ τοῦ Χριστοῦ.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς 27 Μαρτίου 2022

 

Ἦχος βαρύς - Ἑωθινόν Ζ´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 1 - 10

1 Τῇ δὲ μιᾷ τῶν σαββάτων Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἔρχεται πρωῒ σκοτίας ἔτι οὔσης εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ βλέπει τὸν λίθον ἠρμένον ἐκ τοῦ μνημείου. 2 τρέχει οὖν καὶ ἔρχεται πρὸς Σίμωνα Πέτρον καὶ πρὸς τὸν ἄλλον μαθητὴν ὃν ἐφίλει ὁ Ἰησοῦς, καὶ λέγει αὐτοῖς· Ἦραν τὸν Κύριον ἐκ τοῦ μνημείου, καὶ οὐκ οἴδαμεν ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 3 ἐξῆλθεν οὖν ὁ Πέτρος καὶ ὁ ἄλλος μαθητής καὶ ἤρχοντο εἰς τὸ μνημεῖον. 4 ἔτρεχον δὲ οἱ δύο ὁμοῦ· καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς προέδραμε τάχιον τοῦ Πέτρου καὶ ἦλθε πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, 5 καὶ παρακύψας βλέπει κείμενα τὰ ὀθόνια, οὐ μέντοι εἰσῆλθεν. 6 ἔρχεται οὖν Σίμων Πέτρος ἀκολουθῶν αὐτῷ, καὶ εἰσῆλθεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ τὰ ὀθόνια κείμενα, 7 καὶ τὸ σουδάριον, ὃ ἦν ἐπὶ τῆς κεφαλῆς αὐτοῦ, οὐ μετὰ τῶν ὀθονίων κείμενον, ἀλλὰ χωρὶς ἐντετυλιγμένον εἰς ἕνα τόπον. 8 τότε οὖν εἰσῆλθε καὶ ὁ ἄλλος μαθητὴς ὁ ἐλθὼν πρῶτος εἰς τὸ μνημεῖον, καὶ εἶδε καὶ ἐπίστευσεν· 9 οὐδέπω γὰρ ᾔδεισαν τὴν γραφὴν ὅτι δεῖ αὐτὸν ἐκ νεκρῶν ἀναστῆναι. 10 ἀπῆλθον οὖν πάλιν πρὸς ἑαυτοὺς οἱ μαθηταί. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 27 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

Γ΄ Κυριακή των Νηστειών - της Σταυροπροσκυνήσεως


Η άσκηση των αρετών δεν είναι εύκολη υπόθεση. Πέρα από την προσωπική ισχυρή θέληση, είναι απαραίτητη και η αγιαστική δύναμη της Εκκλησίας μας. Έτσι οι άγιοι Πατέρες όρισαν, καταμεσής της αγίας Τεσσαρακοστής να προσκυνείται ο Τίμιος Σταυρός του Κυρίου, για να λαμβάνουμε οι πιστοί από αυτόν χάρη και δύναμη για να συνεχίσουμε με σθένος τον πνευματικό μας αγώνα.

Ο Σταυρός του Χριστού είναι το καύχημα της Εκκλησίας μας και το αήττητο όπλο κατά των δυνάμεων του κακού. Πάνω σε αυτόν συντρίφτηκε το κράτος του διαβόλου και εκμηδενίστηκε η δύναμή του. Από αυτόν πήγασε η απολύτρωση και η αθανασία στο ανθρώπινο γένος. Η Εκκλησία μας ψάλλει θριαμβευτικά: «Κύριε όπλον κατά του διαβόλου τον Σταυρόν Σου ημίν δέδωκας , φρίττει γαρ και τρέμει, μη φέρων καθοράν αυτού την δύναμιν » και «Νυν εμφανιζόμενος ο Σταυρός, δύναμιν παρέχη εν τω μέσω των νηστειών, τοις το θείον σκάμμα, ανύουσι προθύμως ΄ αυτόν μετ ' ευάβείας , κατασπαζόμεθα ».

Σάββατο 26 Μαρτίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ ΄ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ. 4,14-16 και 5, 1-6] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

 
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ [:Ἑβρ.4,14-16 καὶ 5, 1-6]
 
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
 
[...] Ὅμως ὁ ἀπόστολος Παῦλος δὲν ἀναθέτει τὰ πάντα στὸν ἱερέα, ἀλλὰ ζητάει καὶ τὴ δική μας συνδρομή, καὶ ἐννοῶ τὴν ὁμολογία τῆς πίστης. «Ἒχοντες οὖν ἀρχιερέα μέγαν διεληλυθότα τοὺς οὐρανούς, Ἰησοῦν τὸν υἱὸν τοῦ Θεοῦ, κρατῶμεν τῆς ὁμολογίας (:Ἀφοῦ λοιπόν, σύμφωνα καὶ μὲ ὅσα εἴπαμε, ἔχουμε μεγάλο Ἀρχιερέα, ὁ ὁποῖος ἔχει πλέον διασχίσει τοὺς οὐρανοὺς καὶ μπῆκε στὸν τόπο τῆς αἰώνιας ἀναπαύσεως, στὴν οὐράνια βασιλεία Του ὅπου μᾶς περιμένει, τὸν Ἰησοῦ δηλαδή, ὁ ὁποῖος δὲν εἶναι ἕνας ἁπλὸς ἄνθρωπος ἀλλὰ καὶ ὁ Υἱὸς τοῦ Θεοῦ, ἂς κρατοῦμε καλὰ τὴν ὁμολογία τῆς πίστεώς μας πρὸς Αὐτόν)»[Ἔβρ.4,14]. Ποιά ὁμολογία ἐννοεῖ; Ὅτι ὑπάρχει ἀνάσταση, ὅτι ὑπάρχει ἀνταπόδοση, ὅτι ὑπάρχουν ἄπειρα ἀγαθά, ὅτι ὁ Χριστὸς εἶναι Θεός, ὅτι ἡ πίστη εἶναι ὀρθή. Αὐτὰ ἂς ὁμολογήσουμε, αὐτὰ ἂς κρατᾶμε σταθερά. Καὶ ὅτι αὐτὰ εἶναι ἀληθινά, φαίνεται ἀπό τὸ ὅτι ὁ ἀρχιερέας εἶναι μέσα. Ἑπομένως ἂς ὁμολογήσουμε, αὐτὰ ἂς κρατᾶμε σταθερά. Καὶ ὅτι αὐτὰ εἶναι ἀληθινά, φαίνεται ἀπό τὸ ὅτι ὁ ἀρχιερέας εἶναι μέσα. Ἑπομένως ἂς ὁμολογήσουμε ὅτι δὲν ἔχουμε πέσει. Ἄν καὶ τὰ πράγματα δὲν εἶναι κοντά, ἐμεῖς ὅμως ἂς ὁμολογήσουμε· ἂν ἦταν πρὶν ἀπὸ λίγο, ἦταν ψέμα. Ὥστε καὶ αὐτὸ εἶναι ἀληθινό, τὸ ὅτι μετατίθενται.

Οι ξεχασμένοι 'Eλληνες του Παμίρ

 

Μοιάζει με παραμύθι, ένα από αυτά που διηγούνται οι ίδιοι οι Ισκανταρί Παμίρσκι, στα υψίπεδα του Τατζικιστάν. Αλλά αποτελεί πραγματικότητα. Εκεί στα βάθη της Ανατολής, στο ορεινό και δυσπρόσιτο Παμίρ, υπάρχουν ολόκληρα χωριά με απογόνους στρατιωτών του Μέγα Αλέξανδρου. Ανθρώπους περήφανους για την ελληνική καταγωγή τους και με άσβεστη τη μνήμη -ύστερα από 20 και πλέον αιώνες- της προσωπικότητας του Μακεδόνα στρατηλάτη.
 
Την ανακάλυψη αυτών των παντελώς άγνωστων χωριών έκανε ο ιστορικός ερευνητής και σκηνοθέτης Δημήτρης Μανωλεσάκης, πριν από λίγους μόλις μήνες. Μαζί του θα «ταξιδέψουμε» στο άγριο Παμίρ για να «γνωρίσουμε» τους μακρινούς… συμπατριώτες μας.

Όχι δεν είναι νίκη η κατάργηση του προστίμου των 100 ευρώ – Νίκη θα ήταν αν δεν είχε επιβληθεί καθόλου αυτό το έκτρωμα

 

 
 Η κυβέρνηση πρώτα τόλμησε να εφαρμόσει το κατάπτυστο πρόστιμο των 100 ευρώ στους άνω των 60, και τώρα παρουσιάζει σαν κίνηση «καλοσύνης» την προσωρινή αναστολή του.
 

Πρόστιμο των 100 ευρώ: Μετά την είδηση της δήλωσης της αναπληρώτριας υπουργού Υγείας, Μίνας Γκάγκα περί κατάργησης του κατάπτυστου διοικητικού πρόστιμου στους ανεμβολίαστους άνω των 60 ετών τον επόμενο μήνα, κάποιοι έσπευσαν να μιλήσουν περί νίκης και περί υποχώρησης της κυβέρνησης.

Μπορεί οι προθέσεις μιας τέτοιας ανάγνωσης να είναι προϊόν ενθουσιασμού, ωστόσο η αλήθεια είναι πως καμία νίκη και καμία υποχώρηση δεν υφίσταται σε αυτή την ιστορία. Νίκη δεν αποτελεί το να παίρνεται πίσω ένα πανάθλιο μέτρο εκβιασμού που όμοιο του δεν είδε ολόκληρος ο Δυτικός κόσμος, άλλα το να μην είχε εφαρμοστεί ποτέ και για κανέναν λόγο αυτό το έκτρωμα.

ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ: Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «Ο ΣΤΑΥΡΟΣ, ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ»


ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΝΗΣΤΕΙΩΝ
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«Ὁ  ΣΤΑΥΡΟΣ, ΤΟ ΘΕΜΕΛΙΟΝ ΤΗΣ ΣΩΤΗΡΙΑΣ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 10-3-1991]
(Β243)
Σήμερα ἡ Ἐκκλησία μας σεβασμιώτατε, ἀγαπητοί μου ἀδελφοί, ἑορτάζει τὴν προσκύνησιν τοῦ Τιμίου καὶ ζωοποιοῦ Σταυροῦ. Τὸ Συναξάριον τῆς ἡμέρας ἀναφέρει ὅτι εὑρισκόμεθα εἰς τὸ μέσον τῆς πορείας τῆς Μεγάλης Τεσσαρακοστῆς καὶ ὁ κόπος ἀπὸ τὴν ἄσκησιν εἶναι ἀρκετὸς καὶ φανερός, ὥστε ἡ Ἐκκλησία μας, τρίτη Κυριακὴ τῶν Νηστειῶν σήμερα, προβάλλει, ὅπως λέγει τὸ Συναξάριο, εἰς ἡμᾶς, ὡς βοήθημα κραταιότατον, τὸν Πανάγιον Σταυρόν, τὴν χαρὰν τοῦ κόσμου, τῶν πιστῶν τὴν δύναμιν, τῶν δικαίων τὸ στήριγμα καὶ τῶν ἁμαρτωλῶν τὴν ἐλπίδα, ἶνα εὐλαβῶς Αὐτὸν κατασπαζόμενοι, λάβωμεν χάριν καὶ δύναμιν πρὸς τελείωσιν τοῦ θείου τῆς νηστείας ἀγῶνος.

BAS_4: Εβραίοι, nazi & χρηματοδότες

 

Το παρόν άρθρο πέραν της Τρικλοποδιάς, αποστέλλεται από σεβασμό και στο ιστολόγιο "Εθνέγερσις", όπου δημοσιεύτηκε το αναφερόμενον άρθρο

Διαβάζοντας σε έγκριτο ιστολόγιο το άρθρο «Συμπόρευση Ἑβραίων καί Ναζί τῆς Οὐκρανίας: ἰδιομορφία ἢ κανονικότητα;» (https://ethnegersis.blogspot.com/2022/03/blog-post_358.html) του κυρίου Χαράλαμπου Μηνάογλου ενθουσιάστηκα. Όχι γιατί δεν τα γνώριζα αλλά γιατί είναι σπάνιο να βρίσκεις ανθρώπους να τα έχουν κατανοήσει και να τα διατυπώνουν τόσο όμορφα, περιληπτικά και περιεκτικά. Διάβασα εν συντομία και την αρθρογραφία του στο ίδιο ιστολόγιο κι ενθουσιάστηκα ακόμα περισσότερο, γιατί χαίρομαι ανθρώπους, που έχουν αντιληφθεί σε βάθος το τι συμβαίνει γύρω μας και δεν ζουν στα παραμύθια του Andersen, του AlexoCoolee von Munchausen de Pinocchio ή της Εβραιόπης. Παραθέτω λοιπόν το άρθρο του :

ΘΑΥΜΑ ΟΣΙΟΥ ΙΑΚΩΒΟΥ (Τσαλίκη).

 

Στὸ Νοσοκομεῖο ποὺ ἐργαζόμουν, στὸ Ν.Ι.Ε.Ε. (Νοσηλευτικὸ Ἵδρυμα τῆς Ἐκκλησίας τῆς Ἑλλάδος), εἰσήχθει πρὸς θεραπεία ἕνας φοιτητὴς 19 ἐτῶν μὲ πολὺ ὑψηλὸ πυρετό. 
 
Ὁ φοιτητὴς αὐτὸς ὀνομαζόταν Στυλιανὸς Στεργιανὸς τοῦ Χρήστου καὶ τῆς Εὐαγγελίας, κάτοικος Πατησίων. Οἱ γονεῖς του ἦσαν πνευματικά μου παιδιά, εὐλαβέστατοι ἄνθρωποι καὶ εἶχαν καὶ ἕνα ἄλλο ἀγόρι. 
 
Ὁ Στέλιος λοιπόν, εἶχε ἕνα ὑψηλότατο πυρετὸ ἐπὶ πολὺ μεγάλο χρονικὸ διάστημα, χωρὶς νὰ ὑποχωρεῖ οὔτε μία γραμμὴ κάτω ἀπὸ τὸ 39,5. Ἀδιάγνωστος ὅπως ἦταν, στὸ τέλος ὁ καθηγητὴς κύριος Μιλτιάδης Σαμαρτζῆς μὲ τοὺς βοηθούς του κατέληξαν στὸ συμπέρασμα ὅτι ἡ ἀσθένεια τοῦ Στέλιου πιθανὸν νὰ ἦταν μία μορφὴ "ἀκοκυταρεναιμίας". 

Κωνσταντῖνος Βαθιώτης: Ξαναδιαβάζοντας Μακρυγιάννη μέσῳ Σεφέρη στόν Ἀνάποδο (καὶ Ἀνθελληνικὸ) Κόσμο τῆς Νέας Τάξης Πραγμάτων

 
 
Μὲ φόντο τὰ resilient-ρεζιλίκια μιᾶς (ἀκόμη) παρέλασης-παρωδίας

Στὶς 15 Ἰουνίου 1987, μία ἡμέρα μετὰ τὸν θρίαμβο τῆς Ἐθνικῆς ὁμάδας μπάσκετ ἐνάντια σὲ ἐκείνη τῆς Ρωσίας, οἱ διαγωνιζόμενοι στὶς Πανελλαδικὲς Ἐξετάσεις, ὅταν ἄκουσαν τὸ θέμα τῆς ἔκθεσης ποὺ ἔπρεπε νὰ ἀναπτύξουν, πάγωσαν:
Εἶχα δυὸ ἀγάλματα περίφημα, μιὰ γυναῖκα κι ἕνα βασιλόπουλο, ἀτόφια - φαίνονταν οἱ φλέβες, τόσην ἐντέλειαν εἶχαν. Ὅταν χάλασαν τὸν Πόρον, τὰ ᾿χαν πάρει κάτι στρατιῶτες, καὶ εἰς τ᾿ Ἄργος θὰ τὰ πουλοῦσαν κάτι Εὐρωπαίων χίλια τάλαρα γύρευαν... Πῆρα τοὺς στρατιῶτες,  τοὺς μίλησα: «Αὐτά, καὶ δέκα χιλιάδες τάλαρα νὰ σᾶς δώσουνε, νὰ μὴ τὸ καταδεχτεῖτε νὰ βγοῦν ἀπὸ τὴν πατρίδα μας. Δι᾿ αὐτὰ πολεμήσαμεν».

Αυτός είναι ο λόγος που ανησυχούν – Λάρι Φινκ Blackrock: «Ο Πούτιν βάζει τέλος στην παγκοσμιοποίηση»

 

«Η πολεμική σύγκρουση στην Ουκρανία ανέτρεψε την παγκόσμια τάξη πραγμάτων»

«Ο πόλεμος μεταξύ Ρωσίας και Ουκρανίας συνιστά  το τέλος της παγκοσμιοποίησης, καθώς η σύγκρουση έχει ανατρέψει την τρέχουσα παγκόσμια τάξη πραγμάτων που ίσχυε από τον Ψυχρό Πόλεμο και μετά και θα έχει μόνιμες παγκόσμιες οικονομικές συνέπειες», προειδοποίησε ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος της BlackRock, Λάρι Φινκ, σε επιστολή του προς τους μετόχους της επενδυτικής τράπεζας την Πέμπτη.

Μάλιστα μερικοί  από τους μεγαλύτερους επενδυτές της Wall Street προειδοποιούν ότι ο πόλεμος θα μπορούσε να γίνει αιτία για μια μόνιμη αλλαγή στον κόσμο …

 «Η ρωσική εισβολή στην Ουκρανία έβαλε τέλος στην παγκοσμιοποίηση που βιώσαμε τις τελευταίες τρεις δεκαετίες», δήλωσε την Πέμπτη ο διευθύνων σύμβουλος και πρόεδρος του μεγαλύτερου διαχειριστή περιουσιακών στοιχείων στον κόσμο, ο οποίος εποπτεύει 10 κεφάλαια τρισεκατομμυρίων δολαρίων.

Άγιος Ιννοκέντιος Μόσχας: «Αν θέλεις η προσευχή σου ν’ ανεβεί κατευθείαν στο Θεό, δώσε της δύο φτερά, τη νηστεία και την ελεημοσύνη»


Τα γνωστά και αποτελεσματικά μέσα για την απόκτηση του Αγίου Πνεύματος, σύμφωνα με τη διδασκαλία των ιερών Γραφών και την πείρα των μεγάλων αγίων είναι τα εξής:
 
1. Η καθαρή καρδιά και το αγνό σώμα.
2. Η ταπεινοφροσύνη.
3. Η υπακοή στη φωνή του Θεού.
4. Η προσευχή.
5. Η καθημερινή αυταπάρνηση.
6. Η ανάγνωση και ακρόαση της Αγίας Γραφής.
7. Τα Μυστήρια της Εκκλησίας μας και κατεξοχήν η θεία Κοινωνία.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 26 ΜΑΡΤΙΟΥ 2022

Σύναξις Ἀρχαγγέλου Γαβριήλ 

 Τὸν σὴν ἀπαγγείλαντα σάρκωσιν Νόα,
Τιμῇ πρεπούσῃ πᾶσα σάρξ τιμᾷ, Λόγε.
Εἰκάδι ἀμ' ὕμνους Γαβριὴλ κτίσιν ἕκτῃ ἐγείρει.

Τὸ ὄνομα Γαβριὴλ σημαίνει τὴν ἰσχὺ τοῦ Θεοῦ. Ὁ Ἄρχων Γαβριὴλ εἶναι ἕνας ἐκ τῶν τριῶν Ἀγγέλων ποὺ ἀναφέρονται στὴν Ἁγία Γραφή. Ἀπεστάλη ἀπὸ τὸν Θεὸ στὸν Ζαχαρία, γιὰ νὰ τοῦ ἀναγγείλει τὴν γέννηση τοῦ Ἰωάννου τοῦ Προδρόμου, στὴν Παρθένο Μαριάμ, γιὰ νὰ τὴν χαιρετίσει καὶ νὰ φέρει τὸ μήνυμα τῆς ἐπικείμενης γέννησης τοῦ Λυτρωτοῦ καὶ στὸν Προφήτη Δανιήλ, γιὰ νὰ ἐξηγήσει τὰ ὁράματα τὰ ὁποῖα εἶχε δεῖ αὐτὸς καὶ νὰ ἀποκαλύψει τὸν χρόνο τῆς ἐλεύσεως τοῦ Μεσσία.

Παρασκευή 25 Μαρτίου 2022

«Συνειδητοποίησα ότι οι άγιοι είναι δίπλα μας» Δύο νέες ιστορίες για την θαυματουργική επέμβαση του οσίου Σεραφείμ

 

Λάβαμε αυτή την επιστολή στην ηλεκτρονική διεύθυνση του εκδοτικού μας τμήματος. Ο συγγραφέας της επιστολής θέλησε να παραμείνει ανώνυμος.

Χαίρετε! Ίσως η μικρή μου ιστορία για την θαυμαστή επέμβαση του οσίου Σεραφείμ θα είναι χρήσιμη σε κάποιον. Μήπως κάποιος θα αναλάβει την δημοσίευσή της προς στήριξη ανθρώπων σαν και μένα. Προτιμώ να μην συστηθώ.

Για πολλά χρόνια, από την πρώιμη παιδική ηλικία, υπέφερα από σοβαρές κρίσεις δύσπνοιας. Τα δοχεία ψεκασμού δεν έπαιζαν ιδιαίτερο ρόλο και συχνά δεν μπορούσαν καν να χρησιμοποιηθούν. Άλλοι τρόποι για την ανακούφιση των κρίσεων αυτών, εκείνη την εποχή, ήταν άγνωστοι ακόμη και στους ενήλικες. Το κρύο, το γρήγορο περπάτημα, το παιχνίδι , το τρέξιμο και απλό κρυολόγημα αποτελούσαν αφορμές για κρίσεις δύσπνοιας. Έτσι συνέχιζα να ζω και μερικές φορές χωρίς να ξέρω αν θα ξυπνήσω το πρωί ή όχι... 

Η Παναγία των Χαιρετισμών ή του Ακαθίστου της Ι.Μ. Διονυσίου


      Από τις πολυτιμότερες εικόνες της Παναγίας είναι και ή των «Χαιρετισμών» ή του «Ακάθιστου» πού βρίσκεται στην Ιερά Μονή Διονυσίου του Αγίου Όρους. Από τις πιο παλαιές χρονολογικά, στο δε Άγιον Όρος είναι η αρχαιοτέρα.
 

Είναι κατασκευασμένη από κηρομαστίχα και με μύρο περιρρεομένη. Στο πίσω μέρος σε αργυρά πλάκα, είναι τετυπωμένος ο Αυτοκράτορας Αλέξιος Γ΄ ο Κομνηνός και ο Όσιος Διονύσιος ο κτήτορας της Μονής και είναι γραμμένο το εξής: «Αυτή η είκών η Θαυματουργός εστί την οποίαν βάσταξέ Σέργιος ο Πατριάρχης περιερχόμενος τα τείχη της Κωνσταντινουπόλεως έδιωξε τους πολεμίους και την οποίαν ό Αυτοκράτωρ Αλέξιος ιδιοχείρως εδώρησε τω Άγίω Διονυσίω».

ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ: Γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου «ΨΗΛΑΦΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ ΤΗΣ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ»



ΕΥΑΓΓΕΛΙΣΜΟΣ ΤΗΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
μὲ θέμα:
«ΨΗΛΑΦΗΣΙΣ ΤΟΥ ΜΥΣΤΗΡΙΟΥ
ΤΗΣ ΑΕΙΠΑΡΘΕΝΟΥ ΜΑΡΙΑΣ ΚΥΡΙΑΣ ΘΕΟΤΟΚΟΥ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 25-3-1983]
 
Ὦ, ἀγαπητοί μου, ἐλᾶτε νὰ ψηλαφήσουμε αὐτὸ τὸ καινούριο μυστήριο, τὸ καινὸν μυστήριο, τὸ ὄντως καινὸν μυστήριον ὑπὸ τὸν ἥλιον, γιὰ νὰ αἰσθανθοῦμε αὐτὰ τὰ μυστήρια τοῦ Θεοῦ.
 
Ἡ Θεοτόκος ἀποτελεῖ πράγματι τὸ καινὸν ὄνομα καὶ τὸ καινὸν μυστήριον. Διότι ἀληθῶς εἶναι καινὸν πρᾶγμα. Λέγει ὁ Ἐκκλησιαστής: «Οὐδὲν καινὸν ὑπὸ τὸν ἣλιον», δὲν ὑπάρχει τίποτα καινούριο κάτω ἀπὸ τὸν ἥλιον. Καὶ ὅμως, ἕνα μόνο εἶναι καινούριο. Ἐκεῖνο τὸ σεσιγημένον μυστήριον, τὸ κεκρυμμένον καὶ εἰς τοὺς ἀνθρώπους καὶ εἰς τοὺς ἀγγέλους. Καὶ αὐτὸ τὸ μυστήριον εἶναι ὅτι ἄνθρωπος θὰ γινόταν Θεοτόκος! Θὰ γεννοῦσε τὸν Θεό! Αὐτὸ εἶναι ὄντως τὸ καινούριο μυστήριο.  Γι᾿ αὐτὸ σᾶς εἶπα ὅτι ἡ Θεοτόκος εἶναι τὸ καινὸν ὄνομα καὶ τὸ καινὸν πρᾶγμα.

΄Εργα τέχνης από Έλληνες και ξένους ζωγράφους για την Επανάσταση του 1821 - ΕΞΑΙΡΕΤΙΚΗ ΣΥΛΛΟΓΗ

 

Κωνσταντίνος Βολανάκης , Η άφιξη του Καραΐσκάκη στο Φάληρο 

 [αναδημοσίευση από 21/3/19]

                                                            Έργα ξένων ζωγράφων 

Delacroix , Η Ελλάδα πάνω στα ερείπια του Μεσολογγίου , 1826. Oil on canvas. Musιe des Beaux-Arts, Bordeaux, France

 

Σοφία Μπεκρῆ: «Νέαν ἔδειξεν κτίσιν…»

 

Σοφία Μπεκρῆ, φιλόλογος - θεολόγος 

Μὲ τὴν φράση αὐτὴν ξεκινοῦν οἱ Γ’ Χαιρετισμοὶ στὴν Ὑπεραγία Θεοτόκο, τὴν Παναγία Μητέρα μας. Ὡς πρὸς τὸ περιεχόμενο, οἱ 12 Οἴκοι ἀπὸ τὸ Ν ἕως τὸ Ω, ἡ Γ’ δηλαδὴ καὶ ἡ Δ’ Στάση τῶν Χαιρετισμῶν, ἀναφέρονται στὸ κοσμοσωτήριο ἔργο τῆς Ἐνσαρκώσεως τοῦ Κυρίου καὶ στὴν μεγάλη βοήθεια ποὺ προσφέρει ἡ Θεοτόκος στὸ ἔργο αὐτό.

Μὲ τὴν ἐμφάνιση τῆς νέας κτίσεως, ποὺ ἐγκαινίασε ὁ Κτίστης καὶ Δημιουργὸς μὲ τὴν Ἐνανθρώπισή Του, ὁ Κύριος μᾶς δείχνει, χωρὶς νὰ μᾶς ἐπιβάλλῃ, τὸν τρόπο τῆς δικῆς μας ἀναγεννήσεως, ἐὰν φυσικὰ ἀκολουθήσωμε τὸν δρόμο ποὺ μᾶς ὑποδεικνύει. Ἐκεῖνος κατεβαίνει ἀπὸ τὸν οὐρανό, γίνεται ἄνθρωπος «διὰ τὴν ἡμῶν σωτηρίαν», «ἵνα τὸν ἄνθρωπον Θεὸν ἀπεργάσηται», ἡ δὲ Παναγία εἶναι ἐκείνη «δι’ ς νεουργεῖται ἡ κτίσις».

Θεοφάνης Γκατζὴς: Zήτω ἡ 25η Μαρτίου 1821!!

 

Γράφει ὁ Θεοφάνης Γκατζὴς τοῦ Θωμᾶ καὶ τῆς Μαίρης
Οἰκονομολόγος

 
Θεοφάνης Γκατζής
Τὰ ἰδανικὰ τῶν Ἡρώων τοῦ 1821 περιγράφονταν στὶς ἑξῆς φράσεις: 
 
Ἐλευθερία ἢ θάνατος, μάχου ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος, καθὼς καὶ γιὰ τοῦ Χριστοῦ τὴν πίστη τὴν Ἁγία καὶ τῆς πατρίδος τὴν ἐλευθερία! 
 
Διαχρονικὲς ἀναλλοίωτες ἀξίες! 
 
Αὐτὲς πρέπει νὰ μᾶς ἐμπνεύσουν καὶ νὰ ἀποτελέσουν ὁδηγὸς καὶ γιά μᾶς τοὺς νεοέλληνες σὲ μιὰ ἐποχὴ ποὺ χαρακτηρίζεται ἀπὸ τὸ ὑλιστικὸ πνεῦμα, τὴν ἀποχαύνωση, τὸν ὠχαδελφισμό, τὸν περιορισμὸ τῶν ἀτομικῶν ἐλευθεριῶν ἐσχάτως, τὴν κατατρομοκράτηση των πολιτῶν καὶ τὴν ἔλλειψη ὁράματος σὲ πλῆθος ἀτόμων! 

Νώντας Σκοπετέας: Μέ συντροφιά τήν Παναγία …

 

 
Μὲ χαῖρε καὶ μὲ δόξα Σοὶ μετριοῦνται οἱ ἀποστάσεις!

Λειμῶνας πάντα ὁλάνθιστος, λιμάνι δίχως κῦμα!

Μύρια ἡ φορά, πρώτη ἡ φορά, ἔνδακρυς θὰ θαυμάσεις!

Τοῦ Ὑψίστου ἡ δύναμη ταχειὰ πέμπει τοῦτο τὸ ποίημα!

ΔΗΜΟΤΙΚΑ ΚΛΕΦΤΙΚΑ ΤΡΑΓΟΥΔΙΑ (ΠΑΛΙΕΣ ΣΠΑΝΙΕΣ ΕΚΤΕΛΕΣΕΙΣ) - ΒΙΝΤΕΟ

 

Τα κλέφτικα τραγούδια είναι δημιουργήματα μιας συγκεκριμένης περιόδου της Τουρκοκρατίας μετά τον 16ο αιώνα και στα θέματά τους διαφαίνεται η επαναστατική δράση των κλεφτών και των αρματολών. 
 
Στους στίχους εγκωμιάζεται η ζωή, τα κατορθώματα, η νικηφόρα μάχη ή ο ένδοξος θάνατός τους. Μολονότι αναφέρονται σε ιστορικά γεγο­νότα, δεν περιλαμβάνουν ακριβή διήγηση, ούτε προσήλωση σε συγκε­κριμένα πρόσωπα .
 
Εδώ οι ήρωες, σε αντίθεση από τα ακριτικά, δεν έχουν υπερφυσικές ικανότητες και είναι απλοί θνητοί. 
 
Στα ολιγόστιχα λιτά, χωρίς εξηγήσεις και περιγραφές περιστατικών, κλέφτικα τραγούδια η μετάβαση από την μια εικόνα στην άλλη γίνεται γρήγορα.