Κυριακή 23 Οκτωβρίου 2022

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ ΛΟΥΚΑ [: Λουκά 8,26-39] Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου «Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΙΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ» [22-10-2000] (Β424)


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[: Λουκά 8,26-39]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                με θέμα:

                    «Η ΑΡΝΗΤΙΚΗ ΣΤΑΣΙΣ ΜΙΑΣ ΠΟΛΕΩΣ»

                              [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 22-10-2000]

(Β424)

    Ο Κύριος, αγαπητοί μου, μαζί με τους μαθητάς Του κατέπλευσε με πλοιάριο απέναντι από τη Γαλιλαία, ανατολικά, στην περιοχή των Γεργεσηνών. Τα Γέργεσα ή Γάδαρα, ήταν πόλις της Δεκαπόλεως της Παλαιστίνης και κατοικούσαν εκεί κυρίως Έλληνες. Μη σας κάνει εντύπωση. Λέγεται μάλιστα ότι αυτοί οι Έλληνες εκεί ήσαν επίγονοι εκ των στρατιωτών του Μεγάλου Αλεξάνδρου. Είναι γνωστό πού πέθανε ο Μέγας Αλέξανδρος και το στράτευμά του έμεινε σκορπισμένο από δω και από εκεί, εγκατεστάθησαν οι άνθρωποι κ.λπ. Έτσι θα μπορούσαμε να πούμε ότι η ζωή των κατοίκων ήταν απρόσεκτη· α φού μάλιστα έτρεφαν χοίρους, πράγμα που απαγορευόταν βεβαίως στους Εβραίους.Έτσι ακόμη μπορούμε να κατανοήσουμε και την παρουσία δαιμονιζομένων ανθρώπων.

Τό Εὐαγγέλιο καί ὁ Ἀπόστολος τῆς Κυριακῆς ΣΤ΄ Λουκᾶ 23 Ὀκτωβρίου 2022


 Ἑωθινόν
Ἦχος β' - Ἑωθινόν Η´
ΚΑΤΑ ΙΩΑΝΝΗΝ Κ´ 11 - 18

11 Μαρία δὲ εἱστήκει πρὸς τῷ μνημείῳ κλαίουσα ἔξω. 12 ὡς οὖν ἔκλαιε, παρέκυψεν εἰς τὸ μνημεῖον καὶ θεωρεῖ δύο ἀγγέλους ἐν λευκοῖς καθεζομένους ἕνα πρὸς τῇ κεφαλῇ καὶ ἕνα πρὸς τοῖς ποσίν, ὅπου ἔκειτο τὸ σῶμα τοῦ Ἰησοῦ. 13 καὶ λέγουσιν αὐτῇ ἐκεῖνοι· Γύναι, τί κλαίεις; λέγει αὐτοῖς· Ὅτι ἦραν τὸν Κύριόν μου, καὶ οὐκ οἶδα ποῦ ἔθηκαν αὐτόν. 14 καὶ ταῦτα εἰποῦσα ἐστράφη εἰς τὰ ὀπίσω, καὶ θεωρεῖ τὸν Ἰησοῦν ἑστῶτα, καὶ οὐκ ᾔδει ὅτι Ἰησοῦς ἐστι. 15 λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Γύναι, τί κλαίεις; τίνα ζητεῖς; ἐκείνη δοκοῦσα ὅτι ὁ κηπουρός ἐστι, λέγει αὐτῷ· Κύριε, εἰ σὺ ἐβάστασας αὐτόν, εἰπέ μοι ποῦ ἔθηκας αὐτόν, κἀγὼ αὐτὸν ἀρῶ. 16 λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Μαρία. στραφεῖσα ἐκείνη λέγει αὐτῷ· Ραββουνί, ὃ λέγεται, διδάσκαλε. 17 λέγει αὐτῇ ὁ Ἰησοῦς· Μή μου ἅπτου· οὔπω γὰρ ἀναβέβηκα πρὸς τὸν πατέρα μου· πορεύου δὲ πρὸς τοὺς ἀδελφούς μου καὶ εἰπὲ αὐτοῖς· ἀναβαίνω πρὸς τὸν πατέρα μου καὶ πατέρα ὑμῶν, καὶ Θεόν μου καὶ Θεὸν ὑμῶν. 18 ἔρχεται Μαρία ἡ Μαγδαληνὴ ἀπαγγέλλουσα τοῖς μαθηταῖς ὅτι ἑώρακε τὸν Κύριον, καὶ ταῦτα εἶπεν αὐτῇ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 23 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ἅγιος Ἰάκωβος ὁ Ἀπόστολος καὶ Ἀδελφόθεος

 
Κληθεὶς ἀδελφὸς τοῦ Κατακρίτου ξύλῳ
Θνῄσκεις δι' αὐτόν, παμμάκαρ, κρουσθεὶς ξύλῳ.
Ἐσθλὸν Ἀδελφόθεον τριτάτῃ ξύλῳ εἰκάδι πλῆξαν.

Ἡ παράδοση ἀναφέρει ὅτι ἦταν ἕνας ἀπὸ τοὺς γιοὺς τοῦ Ἰωσὴφ ἀπὸ ἄλλη γυναίκα, γι’ αὐτὸ ὀνομαζόταν ἀδελφὸς τοῦ Κυρίου. Ἡ συγγενική του ὅμως σχέση μὲ τὸν Κύριο δὲν εἶναι ὁμόφωνα καθορισμένη. Ἀλλὰ τὸ γεγονὸς εἶναι ὅτι ὁ Ἰάκωβος ὁ ἀδελφόθεος ἔγινε πρῶτος ἐπίσκοπος Ἱεροσολύμων καὶ εἶναι αὐτὸς ποὺ ἔγραψε τὴν πρώτη Θεία Λειτουργία τῆς χριστιανικῆς Ἐκκλησίας.

Σάββατο 22 Οκτωβρίου 2022

Νώντας Σκοπετέας: Τό φαρμακεῖο τῆς ψυχῆς... (Ἐξαιρετική ἀληθινή ἱστορία)

 

 
Ἦταν πολὺ περήφανος γιὰ τὸν μοναχογιό του ὁ κ. Μιχάλης ὁ φαρμακοποιός. Καλὸς στὰ γράμματα ἀπὸ μικρός, φιλομαθής, φιλόδοξος καὶ ὑπάκουος. Γι᾿ αὐτὸ καὶ δὲν τὰ λυπήθηκε τὰ τόσα χρήματα ποὺ ξόδεψε γιὰ νὰ τὸν σπουδάσει ἔξω. Βλέπετε, ἐκεῖνα τὰ χρόνια ἦταν καλύτερα νὰ σπουδάσει κανεὶς στὸ ἐξωτερικό, γι᾿ αὐτὸ καὶ δὲν νοιάστηκε. Μὲ ὅλη του τὴν καρδιὰ κάθε μῆνα τοῦ ἔστελνε τὰ χρειαζούμενα. Καὶ δὲν λάθεψε. Ὁ γιός του τέλειωσε τίς σπουδές του στὴ φαρμακευτικὴ καὶ ἐπέστρεψε στὴν πατρίδα μὲ τὸ πτυχίο στὸ χέρι.
 
Χαρά, δάκρυα εὐτυχίας καὶ ἕνα μεγάλο εὐχαριστῶ στὸν Κύριο.
Αὐτὸ τὸ εὐχαριστῶ ἦταν ἀλλιώτικο.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ’ ΛΟΥΚΑ [:Λουκ. 8,27-39] Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΓΑΔΑΡΗΝΩΝ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ’ ΛΟΥΚΑ[:Λουκ.8,27-39]

                 Ο ΑΓΙΟΣ ΓΡΗΓΟΡΙΟΣ Ο ΠΑΛΑΜΑΣ

     ΓΙΑ ΤΗ ΘΕΡΑΠΕΙΑ ΤΟΥ ΔΑΙΜΟΝΙΖΟΜΕΝΟΥ ΤΩΝ ΓΑΔΑΡΗΝΩΝ

      « ν κ το Θεο τ ήματα το Θεο κούει (:Εκείνος που κατάγεται από τον Θεό και απέκτησε με την άσκηση της αρετής πραγματική συγγένεια με τον Θεό, ακούει με προσοχή και ενδιαφέρον τους λόγους του Θεού και τους εγκολπώνεται)»[Ιω.8,47], λέγει ο Κύριος. Δηλαδή υπακούει στις εντολές του Θεού και μετατρέπει τους λόγους σε έργα, ζει και πολιτεύεται κατά Χριστόν, εκτελεί το θέλημα του ουρανίου Πατρός, και γίνεται « κληρονόμος μν Θεο, συγκληρονόμος δ Χριστο»[βλ. Ρωμ.8,17: «Ε δ τέκνα, κα κληρονόμοι, κληρονόμοι μν Θεο, συγκληρονόμοι δ Χριστο, επερ συμπάσχομεν να κα συνδοξασθμεν(:αφού λοιπόν είμαστε παιδιά, είναι φυσικό να είμαστε και κληρονόμοι του Θεού ως πατέρα μας και συγκληρονόμοι του Χριστού ως αδελφού μα. Και γινόμαστε συγκληρονόμοι του Χριστού εάν βεβαίως πάσχουμε μαζί με Αυτόν, έτσι ώστε και να δοξαστούμε μαζί Του)»].

Alfred Kinsey - Ἡ συμβολή ἑνός συνηγόρου τῆς παιδοφιλίας, στήν κοινωνική ἀποδόμησιν

 
 
Τά ἔργα τοῦ Alfred Kinsey πυροδότησαν μιά ἐπανάσταση καί χρησιμεύουν ὡς βάση γιά τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση στήν Ἀμερική. Στή συνέχεια, ἀνακαλύφθηκε ὅτι ἡ «ἔρευνά» του ἦταν ἐσφαλμένη καί περιλάμβανε τά «εὑρήματα» ἑνός παιδεραστή πού κακοποίησε συστηματικά πάνω ἀπό 300 παιδιά. Γιατί τό Πανεπιστήμιο τῆς Ἰντιάνα ἀποκάλυψε ἕνα ἄγαλμα πρός τιμήν τοῦ Ἄλφρεντ Κίνσεϊ;
 
Στίς 7 Σεπτεμβρίου 2022, τό Πανεπιστήμιο τῆς Ἰντιάνα ἀποκάλυψε ἕνα χάλκινο γλυπτό σ᾿ἀνάμνησιν τόν Ἄλφρεντ Κίνσεϊ, ἕναν βιολόγο καί σεξολόγο, τοῦ ὁποίου τά ἔργα προκάλεσαν μιά βαθιά ἀλλαγή στήν ἀμερικανική κουλτούρα. Σέ καθήμενη θέσιν στήν πανεπιστημιούπολη τοῦ Bloomington, τό γλυπτό σηματοδοτεῖ την 75η ἐπέτειο τοῦ Ἰνστιτούτου Kinsey, τό ὁποῖο διαφημίζεται ὡς «τό κορυφαῖο ἰνστιτοῦτο σεξουαλικῆς ἔρευνας στόν κόσμο».

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ ΛΟΥΚΑ [:Γαλ. 1,11-19] Γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου «ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΩΣ ΟΡΘΑ;» [21-10-1990] [Β241]


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[:Γαλ.1,11-19]

    Απομαγνητοφωνημένη ομιλία μακαριστού γέροντος Αθανασίου Μυτιληναίου

                                           με θέμα:

    «ΕΙΣΑΙ ΒΕΒΑΙΟΣ ΟΤΙ  ΠΙΣΤΕΥΕΙΣ ΚΑΙ ΖΕΙΣ ΕΥΑΓΓΕΛΙΚΩΣ ΟΡΘΑ;»

                              [εκφωνήθηκε στην Ιερά Μονή Κομνηνείου Λαρίσης στις 21-10-1990]

 [Β241]

       Ο Απόστολος Παύλος, αγαπητοί μου, εις την προς Γαλάτας επιστολή του, που ανεγνώσθη προηγουμένως, μας δίδει την ευκαιρία να κάνομε μερικές σκέψεις οικοδομητικές. Η αιτία που έγραψε την επιστολή αυτή ήταν ότι μερικοί εξ Ιουδαίων Χριστιανοί, μετά από την αποχώρηση του Παύλου από τις εκκλησίες της Γαλατίας – η Γαλατία ήταν μία μεγάλη περιοχή, επαρχία ήτο της Μικράς Ασίας- άρχισαν αυτοί να καταρρακώνουν το κύρος του το αποστολικόν και να τονίζουν και να λέγουν ότι «για να γίνεις Χριστιανός, πρέπει προηγουμένως να περάσεις από τον Ιουδαϊσμόν· να τηρήσεις και να τηρείς τις νομικές διατάξεις της Παλαιάς Διαθήκης και ιδιαιτέρως μάλιστα την περιτομήν». Δηλαδή να μετέλθει κανείς την περιτομή. Να περιτμηθεί. Αυτό θα πει «να περάσει από τον Ιουδαϊσμόν», και κατόπιν να περάσει στον Χριστιανισμόν.

«Tην ασέβειαν αυτών στενάξω, ή την αμαθίαν βδελύξομαι;» (Μ. Βασίλειος – Εις το «Εν αρχή ην ο Λόγος» - Ε.Π.Ε. 7, 48)

 

Έπρεπε, έξι χρόνια τώρα μετά την ψευδοσύνοδο της Κρήτης, το εκκλησιαστικό πλήρωμα (Κλήρος, Λαός και Μοναχισμός) να έχει δείξει (ως ευσέβεια) την ολική πνευματική αντίθεσή του προς την «σύνοδο» και να έχει εφαρμόσει (ως γνώση πνευματική) στην πράξη την διδασκαλία της Γραφής και των Πατέρων έναντι της αιρέσεως του οικουμενισμού.

Η πικρή αλήθεια είναι, ότι η ευσέβεια και η Πατερική πρακτική (Αποτειχίσεις, διακοπή μνημοσύνου των αιρετικών Επισκόπων) παραγκωνίσθηκαν, προδόθηκαν, απαξιώθηκαν ή και αλλοιώθηκαν από μεγάλο τμήμα του πληρώματος.

Χρήστος Μαντζιάρης : Ιδού πως ελέγχουν τον καιρό

 

 

Θα παρουσιασθούν εδώ κάποιες βασικές τεχνολογικές μέθοδοι σύμφωνα με τις οποίες οι πραγματικοί ηγέτες του πλανήτη τροποποιούν το κλίμα και το διαμορφώνουν όπως θέλουν, στην ένταση που το θέλουν και σε όποιο σημείο του πλανήτη θέλουν. Στον αντίποδα, κάποιοι αφελείς μεν, ψηφοφόροι δε, έχουν τόσο κενό πληροφόρησης που αδυνατούν να σκεφθούν ότι μπορεί να συμβαίνει αυτό στην πραγματικότητα, πόσο μάλλον να το αποδεχθούν. 

Είναι εκτός των διανοητικών τους ικανοτήτων αυτό το οποίο ξεκίνησε στην πράξη πριν από το 1970, και ως ιδέα πριν από το 1900. Οι χειραγωγοί του καιρού κρύβουν τις ενέργειές τους στην ανικανότητα του πλήθους ν’ αντιληφθεί αυτά που ζει, οπότε ενεργούν ελεύθερα. Οι ενέργειές τους είναι τόσο συντονισμένες και μεθοδικές ώστε βασίζονται σε χρονοδιάγραμμα ενεργειών.

ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ ΛΟΥΚΑ [: Γαλ. 1,11-19] ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ


ΚΥΡΙΑΚΗ ΣΤ΄ΛΟΥΚΑ[: Γαλ.1,11-19]

ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ

   «Γνωρζω δ μν, δελφο, τ εαγγλιον τ εαγγελισθν π' μο τι οκ στι κατ νθρωπον· οδ γρ γ παρ νθρπου παρλαβον ατ οτε διδχθην, λλ δι' ποκαλψεως ᾿Ιησο Χριστο(:Σας γνωστοποιώ, λοιπόν, αδελφοί, ότι το Ευαγγέλιο που σας κήρυξα δεν αποτελεί ανθρώπινη επινόηση· διότι όχι μόνο οι υπόλοιποι απόστολοι, αλλά κι εγώ δεν το παρέλαβα ούτε το διδάχθηκα από κάποιον άνθρωπο, αλλά το παρέλαβα με αποκάλυψη του Θεού, ο Οποίος απευθείας μου φανέρωσε και μου αποκάλυψε τον Κύριο Ιησού)»[Γαλ.1,11-12].

Το 1967 είχε πάει μια επιτροπή επιστημόνων (ιατροδικαστών) για να εξετάσουν το λείψανο του Αγίου Γερασίμου…


Το 1967 είχε πάει μια επιτροπή επιστημόνων (ιατροδικαστών) για να εξετάσουν το λείψανο του Αγίου Γερασίμου και να δώσουν μια «επιστημονική» (αν μπορούσαν) λύση για την αφθαρσία του Ιερού Λειψάνου.

Κάθησαν αρκετές ημέρες και το εξέτασαν. Στο τέλος, συνέταξαν μια έκθεση που μεταξύ άλλων ομολογούσαν πως η αφθαρσία του Αγίου Λειψάνου είναι πάνω απο την σφαίρα της επιστήμης.

Ελευθέριος Ανδρώνης: Άδωνις Γεωργιάδης: Αλλάξτε καυστήρες από αέριο σε πετρέλαιο, και τώρα πάλι σε αέριο, γιατί έτσι αρέσει στις αγορές

 


Πολλά νοικοκυριά άκουσαν την κυβέρνηση και άλλαξαν καυστήρα, για να ακούνε σήμερα τον Άδωνι Γεωργιάδη να τους λέει πως έχασαν τα λεφτά τους, επειδή «αυτά συμβαίνουν στις αγορές»!
 
Άδωνις Γεωργιάδης: «Πριν από μερικές εβδομάδες η ”γραμμή” ήταν ”παιδιά αν μπορείτε αλλάξτε τον καυστήρα από φυσικό αέριο σε πετρέλαιο, γιατί το φυσικό αέριο είναι πολύ ακριβό’’. Σήμερα, αν έχεις κάνει αυτήν την αλλαγή, χάνεις λεφτά, δεν κερδίζεις. Γιατί το φυσικό αέριο τις τελευταίες 10 μέρες έχει μια διαρκή πτώση με πολύ μεγάλη ταχύτητα». Αυτά ήταν τα – γεμάτα κυνισμό – λόγια του υπουργού Ανάπτυξης, Άδωνι Γεωργιάδη, που ειπώθηκαν από το Olympia Forum στο Ζάππειο Μέγαρο.

Κι αν τα πληρωθούμε όλα εδώ, για τον ουρανό, τι θα μείνει παιδί μου;


Γέρων Αρσένιος Σπηλαιώτης

 «Τα πρώτα μοναχικά χρόνια, δίπλα στον Γέροντά μου Εφραίμ»

Τα πρώτα χρόνια, που ήταν υποτακτικός μαζί με τον γέροντα Ιωσήφ τον Σπηλιώτη, μας διηγείται για τον γεροντα του, τον απλοϊκό κι άγιο Γέροντα Εφραίμ.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 22 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

Ὁ Ὅσιος Ἀβέρκιος ὁ Ἱσαπόστολος καὶ Θαυματουργὸς

 
Δοὺς Ἀβέρκιος χοῦν χοῒ θνητῶν νόμῳ,
Θεὸς Θεῷ πρόσεισι, τῷ φύσει,θέσει.
Εἰκάδι δευτερίῃ Ἀβέρκιος ᾤχετο γαίης.

Ἔζησε στὰ τέλη τοῦ 2ου αἰώνα μ.Χ. Ἡ ἄμεπτη ζωή του καὶ ἡ καρποφορία τῆς διδασκαλίας του, παρακίνησαν τὸ ποίμνιο νὰ τὸν ἀναγκάσει νὰ γίνει ἐπίσκοπος Ἱεραπόλεως στὴν Φρυγία. Τὸ ἀξίωμα δὲ μείωσε τὸν ζῆλο τοῦ Ἀβερκίου.

Παρασκευή 21 Οκτωβρίου 2022

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 41ον καὶ τελευταῖον)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ
 

Ἀπορία ἐκπαιδευτικοῦ, γιὰ τίς ἐκδηλώσεις στὰ 100 χρόνια
ἀπὸ τὴν ἀπελευθέρωσι τῆς Φλώρινας

ΓΙΑΤΙ;

Παρακολούθησα ἀπὸ κοντὰ τὶς ἐκδηλώσεις ποὺ ἔγιναν παρουσίᾳ τοῦ μακαριωτάτου ἀρχιεπισκόπου Ἀθηνῶν καὶ πάσης Ἑλλάδος κ.κ. Ἱερωνύμου καὶ θὰ ἤθελα, ἂν μπορεῖτε, νὰ μοῦ λύσετε μία ἀπορία·
 
Γιατί ἀπὸ τὴν ἀναδρομὴ τῶν 100 χρόνων ἀπὸ τὴν ἀπελευθέρωσι τῆς Φλώρινας μέχρι σήμερα δὲν ἀναφέρθηκε πουθενὰ τὸ ὄνομα καὶ ἡ προσφορὰ τοῦ ἀειμνήστου Γέροντα Μητροπολίτη Φλωρίνης Αὐγουστίνου Καντιώτη, ποὺ ὑπῆρξε ἡ μισὴ Ἱστορία τῆς Φλώρινας;

Εκοιμήθη ο Γέροντας Δανιήλ της Αδελφότητας των Δανιηλαίων

 

Εκοιμήθη σε ηλικία 91 ετών ο Γέροντας Δανιήλ της Αδελφότητος των Δανιηλαίων του Αγίου Όρους.

Εγγονός και φερώνυμος του Οσίου Δανιήλ του Κατουνακιώτου, αγωνίσθηκε στην έρημο και ακολούθησε πιστά τα βήματα εκείνου, που ήταν ο εκφραστής της αυτοσυνειδησίας του Αγίου Όρους.

Διακρίθηκε για το τάλαντο του στη βυζαντινή  μουσική καθώς ήταν από τους σημαντικότερους ψάλτες του Αγίου Όρους

Ο μακαριστός Γέροντας γεννήθηκε (1931) στο Παλαιοχώρι Καβάλας (κατά κόσμον Βασίλειος Γρανδίκης).

Κωνσταντίνος Βαθιώτης: Μυαλοπαιδοβιασμός από πολιτικούς παιδεραστές

 
Με αφορμή την ανάποδη διαφήμιση της Τράπεζας Πειραιώς για το πρόγραμμα EQUALL
 

Γράφει ο Κωνσταντίνος Ι. Βαθιώτης, τέως Αναπλ. Καθηγητής Νομικής Σχολής Δ.Π.Θ.

“Όποιος παίζει με τις λέξεις, παίζει με το μυαλό μας. Κι όποιος δεν δίνει σημασία στις λέξεις, δίνει χώρο στις επικίνδυνες έξεις”

“Όσο λιγότερες και πιο πολυσήμαντες οι λέξεις, τόσο μεγαλύτερος ο διανοητικός ευνουχισμός των προλετάριων σκλάβων και πιο εύκολη η χειραγώγησή τους από το φασιστικό γκουβέρνο!”

___________________________________

Φτάσαμε σε σημείο να ενοχλούν μέχρι και τα αρσενικά άρθρα. Τι απίστευτη γελοιότητα! Αλλά μακάρι να ήταν μόνο γελοιότητα. Είναι ένα καλοστημένο σχέδιο σχετικοποίησης ή και κατάργησης του αρσενικού ως συμβόλου δύναμης και κυριαρχίας.

π. Ευσέβιος Βίττης (†): Αγάπη και αυτογνωσία

 

Ασφαλώς, ως αγωνιζόμενοι χριστιανοί, νιώθουμε μέσα μας τη λαχτάρα για αγάπη προς τους άλλους. Ασφαλώς μας συγκινεί η σκέψη να αγαπούμε τον ένα όπως όλους μαζί και όλους όπως τον ένα. Μεγάλος αυτός ο πόθος, αν υπάρχη μέσα μας, και ίσως είναι το πιο μεγάλο επιδιωκτέο τέλος. Όμως δεν πρέπει να λησμονούμε την πραγματικότητά μας, ποιοι ακριβώς είμαστε, ποια είναι η φυσική μας κατάσταση, προτού επιχειρηθή η εν Χριστώ μεταμόρφωσή μας στο καμίνι της αγάπης για τον Ίδιο και δια μέσου Του για τους αδελφούς μας συνανθρώπους.

Συχνά μιλώντας για αγάπη, λησμονούμε το έδαφος, στο οποίο αυτή φυτρώνει. Γι’ αυτό συμβαίνει ετούτο το παράδοξο, ενώ ο πόθος μας για αγάπη μπορεί να είναι πολύ μεγάλος, όμως ο τόπος όπου πρέπει να αναπτυχθή, η καρδιά μας δηλαδή, που την πλημμυρίζει αυτός ο πόθος, συμβαίνει να είναι εντελώς ακατάλληλος για ένα τέτοιο ουράνιο φυτό. Με τον τρόπο αυτόν, μπορεί να «ωδίνη όρος και να τίκτη μυν», να παρουσιάζεται δηλαδή μια πολύ μεγάλη δυσαναλογία ανάμεσα σε αυτό που ποθούμε και σε αυτό που θέλουμε να πραγματοποιήσουμε.

Δημήτρης Νατσιός: Ἀπό τό 2006 διαφημίζεται ἡ παιδεραστία στά σχολικά βιβλία...

 

 
Στὶς 3 Σεπτεμβρίου τοῦ 2009 δημοσίευσα τὸ παρὸν κείμενο γιὰ τὸ ἔγκλημα τῆς παιδεραστίας ποὺ προωθεῖται ἀκόμη καὶ σὲ σχολικὰ βιβλία. Ἐπαναφέρω τὸ ἐπίμαχο σημεῖο ὅπου φιλοξενεῖται σὲ βιβλίο Γλώσσας Γυμνασίου, καθὼς καὶ ἄλλες ἄθλιες καὶ ἀπαράδεκτες γιὰ σχολικὰ βιβλία ἀναφορές,  γιὰ νὰ κατανοήσουμε ὅτι εἶναι πολλὰ τὰ χρόνια ποὺ "διαφημίζεται" ἡ κτηνωδία, ἀλλὰ καὶ γιατί ἀκούω πολλοὺς νὰ "πέφτουν ἀπὸ τὰ σύννεφα" ἢ νὰ τὰ ἀνακαλύπτουν ἐμβρόντητοι σήμερα. Θυμίζω ὅτι τὰ βιβλία αὐτὰ εἰσῆλθαν στὴν ἐκπαίδευση ἀπὸ τὸ 2006...


Τὰ βιβλία τοῦ Γυμνασίου - τῆς γλώσσας - συνιστοῦν κι αὐτὰ κακέκτυπα τῆς τηλοψίας, προβάλλουν λανθασμένα πρότυπα, ἀποϊεροποιοῦν ἑδραῖες ἀξίες, προωθοῦν τὸν πρόωρο ἐρωτισμό, τὴν ἄκαιρη σεξουαλικότητα. Ἀποαθωοποιοῦν, μὲ ἕναν λόγο τὰ παιδιά, σὲ μιὰ ἡλικία ποὺ μονάχη ἔγνοια τους πρέπει νὰ εἶναι ἡ σπουδὴ καὶ ἡ μόρφωση. Γιὰ τοῦ λόγου τὸ ἀληθές, παρεμβάλλω ἕνα κείμενο, τὸ ὁποῖο περιέχεται στὸ «τετράδιο ἐργασιῶν» τοῦ μαθήματος «Νεοελληνικὴ Γλῶσσα», Α' Γυμνασίου (σελ. 16). Δηλαδὴ ἀπευθύνεται σὲ παιδιὰ 12-13 ἐτῶν, ποὺ μόλις ἐγκατέλειψαν τὸ δημοτικὸ σχολεῖο. Τίτλος τοῦ «Ὁσάκις». Ἐπαναλαμβάνω ἀποσκοπεῖ στὴν γλωσσικὴ καὶ πνευματικὴ καλλιέργεια μαθητῶν Α' Γυμνασίου:

Οι σιναΐτες ασκητές ζούσαν τον Θεό, “τω πυρί της θείας αγάπης αεί πυρπολούμενοι και μελέτην θανάτου τον βίον τιθέμενοι”.

 

Το όρος Σινά δεν ήταν χώρος θεοφανείας μόνον για τον Μωϋσή, αλλά και για πολλούς ασκητάς που μόνασαν εκεί και ήταν διάδοχοι κατά πνεύμα του μεγάλου εκείνου θεόπτου Προφήτου.

Ο Ιωσήφ ο Ραϊθηνός, κατά την διάρκεια της προσευχής του, φλεγόταν από την Χάρη του Θεού. Όταν κάποιος πλησίασε στο καλύβι του τον βρήκε σε έκσταση. “Θεωρεί αυτόν όλον από κεφαλής μέχρι ποδών ιστάμενον ως φλόγα πυρός”. Σε αυτήν την κατάσταση παρέμεινε πέντε ολόκληρες ώρες. Όταν κατάλαβε ο γέροντας ότι η μεταρσίωση του έγινε αντιληπτή χάθηκε από τα μάτια των ανθρώπων , γιατί φοβήθηκε την ανθρώπινη δόξα.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΑΡΑΣΚΕΥΗ 21 ΟΚΤΩΒΡΙΟΥ 2022

 Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας
 


Ἐν δάκρυσι πρὶν καὶ πόνοις σπείρας κάτω,
Ἱλαρίων θέριζε νῦν χαίρων ἄνω.
Ὕστατα Ἱλαρίων κοιμήσατο εἰκάδι πρώτῃ.
 
Ο Όσιος Ιλαρίων ο Μέγας γεννήθηκε το 333 μ.Χ., στα χρόνια του Μεγάλου Κωνσταντίνου. Η κωμόπολη στην οποία ανατράφηκε ονομαζόταν Θαβαθά, πέντε μίλια μακριά από τη Γάζα. Οι γονείς του ήταν πλούσιοι ειδωλολάτρες. Στην επιθυμία τους να σπουδάσουν όσο γίνεται καλύτερα το γιο τους, έστειλαν αυτόν στην Αλεξάνδρεια.

Πέμπτη 20 Οκτωβρίου 2022

Άγιος Ιερώνυμος ο Ησυχαστής της Αίγινας, ο Καππαδόκης

 

-Η πνευματική ζωή είναι τέχνη τεχνών και επιστήμη επιστημών. Μόνον που, διά να την γνωρίσει κανείς, πρέπει ν’ αγωνισθεί πολύ, να σκάψει βαθιά μέσα του. Να κλείνεσθε μίαν ώραν την ημέρα στο δωμάτιό σας και να σκέπτεσθε τον Χριστόν και τον προορισμόν σας. Η ησυχία είναι απαραίτητη διά την ψυχικήν καλλιέργειαν του ανθρώπου. Τον αέρα που φυσά έξω δεν μπορείς να τον σταματήσεις. Μπορείς όμως να κλείσεις την πόρτα. Ασφαλίστε την πόρτα της ψυχής σας και μένετε στην ησυχία, διά να μην σας παρασύρει το ρεύμα.

Ἐπίσκοπ. Αὐγουστῖνος Καντιώτης: «ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» (Μέρος 40ον)


Ὅλες οἱ ἀναρτήσεις τοῦ π. Αὐγουστίνου Καντιώτη
«ΑΠΟ ΤΟΝ ΦΑΚΕΛΟ ΤΗΣ ΑΣΦΑΛΕΙΑΣ» ΕΔΩ

Εἶναι μικροὶ γιὰ νὰ σβήσουν
τὴ μισὴ ἱστορία τῆς Φλώρινας

Γραμμένο ἀπὸ τὴν Ἀνδρονίκη Καπλάνογλου
http://www.augoustinos-kantiotis.gr/?p=28459
Ἐδημοσιεύθη στὶς 6/09/2012, 10:25
(Δεν πηραμε καμία απάντηση)

Στὶς ἐκδηλώσεις γιὰ τὰ 100 χρόνια τῆς Φλώρινας, ἀπὸ τὴν ἀπελευθέρωσι τῆς πόλεως μέχρι σήμερα, δὲν ἀναφέρθηκε οὔτε κἂν τὸ ὄνομα τοῦ Μητροπολίτου Φλωρίνης π. Αὐγουστίνου Καντιώτου! Ὁ ὁποῖος ὑπῆρξε:

Η Μεγαλύτερη Επαναφορά - Η Ανατολή του Θηρίου (3/4) (Ντοκιμαντέρ)

 

Το πρώτο επεισόδιο ΕΔΩ: https://ethnegersis.blogspot.com/
 
Το δεύτερο επεισόδιο ΕΔΩ: https://ethnegersis.blogspot.com/ 
 
Αυτό το ντοκιμαντέρ της ΤρουΝιους δημιουργήθηκε για να κρατήσει την αλήθεια ζωντανή σε έναν κόσμο προπαγάνδας.

Το ντοκιμαντέρ είναι μεγάλο σε διάρκεια 2 ώρες και μισή και θα δοθεί σε 4 επεισόδια, υποτιτλισμένο όλο με Ελληνικούς υπότιτλους.

Απολαύστε τώρα το ΤΡΙΤΟ ΕΠΕΙΣΟΔΙΟ!

Η Ευχή του Ιησού σταματάει ομαδικό δαιμονικό όραμα ενός φακιρη στη Σρι Λάνκα.

 

Έλαβε χώρα λίγο πριν από το 1900, κατεγράφη γύρω στο 1922 από τον ιατρό Δρα Α. Π. Τιμοφέγιεβιτς και δημοσιεύτηκε από τον ίδιο σε ρωσικό περιοδικό της διασποράς (“Ορθόδοξος Ζωή”, 1956, αρ. 1)»(ΑΜ, τεύχ. 5, 252).

Διηγεῖται ὁ σύγχρονος ἱεραπόστολος τῆς Κίνας, τοῦ Θιβέτ καί τῆς Σρί Λάνκα ἱερομάρτυρας Νικόλαος Ντρομπιάζγκιν:

«Εἶχε κιόλας βραδιάσει ὅταν ἀφήναμε πίσω μας τούς θορυβώδεις δρόμους τῆς πόλεως [Κολόμπο τῆς Κεϋλάνης, Σρί Λάνκα] καί παίρναμε ἕνα θαυμάσιο δρόμο πού διέσχιζε τή ζούγκλα. Δεξιά καί ἀριστερά παιχνίδιζαν οἱ λάμψεις ἑκατομμυρίων πυγολαμπίδων. Πρός τό τέλος του ὁ δρόμος φάρδαινε ἀπότομα. Βρεθήκαμε μπροστά σ᾽ ἕνα μικρό ξέφωτο περικυκλωμένο ἀπό ζούγκλα. Σέ μιά ἄκρη του κάτω ἀπο ἕνα μεγάλο δένδρο ὑπῆρχε κάτι σάν καλύβα καί δίπλα της σιγόκαιγε μιά μικρή φωτιά. Ἕνας λεπτός, ἀποστεωμένος γέρος μέ τουρμπάνι στό κεφάλι καθόταν σταυροπόδι μέ τό βλέμμα του ἀκίνητο καί στραμμένο πρός τή φωτιά.