Εἰσαγωγή: Ἐρχόμενος εἰς τὸ ἱστολόγιον «Ἐθνέγερσις» τῶν ἀδελφῶν Πάνου καὶ Ρόης, νὰ ἀρθογραφήσω διὰ πρώτην φορὰν ὡς ἀρχικὴ δημοσίευση, ὀφείλω (γιὰ τοὺς ἐδῶ ἀναγνῶστες, ποὺ πιθανότατα δὲν μὲ γνωρίζουν) νὰ δηλώσω τὸ ἰδεολογικὸ στίγμα μου.
Εἶμαι νηπιοβαπτισμένος Ὀρθόδοξος ἀπὸ Ὀρθόδοξους Ἕλληνες γονεῖς. Ἀτυχῶς μόνον αὐτὸ δὲν σημαίνει κάτι. Τὸ νὰ ἔχεις μία τυπικὴ ταυτότητα δὲν σὲ καθιστὰ οὔτε Ἕλληνα οὔτε Ὀρθόδοξον. Εἶχα τὴν τύχην οἱ γονεῖς μου νὰ μοῦ μιλήσουν πολὺ καὶ τεκμηριωμένα περὶ Ἑλληνισμοῦ καὶ μὲ αὐτὲς τὶς ἰδέες ἀνδρώθηκα πνευματικά. Ἡ κατόπιν ἐτῶν ἔρευνα γιὰ βαθύτερη ἐμπέδωσιν ἀλλὰ κι αἰτιολόγησιν τοῦ Ἑλληνισμοῦ με ἔφερε νὰ γνωρίσω το τί σημαίνει Ὀρθοδοξία καὶ ποιός εἶναι ὁ Ἕνας καὶ Μοναδικὸς Αἰώνιος Θεός, χωρὶς βέβαια αὐτὴ ἡ γνῶσις νὰ περατώνεται ἀνθρωπίνως.
Οἱ περισσότεροι ὁμιλοῦντες περὶ Ἑλληνισμοῦ θεωροῦν ὅτι Ἑλληνισμὸς εἶναι τὰ σπαθιά, τὰ δόρατα, οἱ Περσικοὶ πόλεμοι καὶ τὸ ἔπος τοῦ Μεγάλου Ἀλεξάνδρου. Ἄν δὲν προϋπῆρχεν ἡ Ἑλληνικὴ Φιλοσοφία τίποτα ἀπὸ τὰ προαναφερόμενα δὲν θὰ πραγματοποιεῖτο. Ἡ Ἑλληνικὴ Φιλοσοφία ἔβγαλε τὸν ἄνθρωπον ἀπὸ τὸ Σπήλαιον τοῦ Πλάτωνος, ὅπου εἶχε φυλακισθεῖ ἀπὸ τὶς πρῶτες «παγκοσμιοποιητικὲς» ἀπόπειρες τῶν αὐτοκρατοριῶν Μεσοποταμίας καὶ Αἰγύπτου.
Οἱ ἀπόψεις μου αὐτὲς ἔχουν τεκμηριωμένα (κατὰ τὸ δυνατὸν) ἀποτυπωθεῖ σὲ δυὸ video, ἐνταγμένα στὴν «Ἱστορία τοῦ κόσμου»[1] (https://www.brighteon.com/1bec321f-a685-4221-848e-eaa7111dc7e4 & https://www.brighteon.com/5b8b2b97-3e73-433e-8605-60f04f1d7467).
Τὸ λάθος τῶν «ἑλληναράδων» εἶναι ὅτι, ἐνῶ θέλουν νὰ ὁμιλοῦν γιὰ ἕναν ἀνώτερον πολιτισμὸν (προσωπικὰ ὁμιλῶ γιὰ τὸν μοναδικὸν πολιτισμόν), ἀδυνατοῦν νὰ τὸ τεκμηριώσουν ὡς ἀνώτερον πνευματικῶς πολιτισμὸν (τὴν εἰδοποιὸν διαφορὰν δηλαδὴ) καὶ τὸ θέτουν ὑλικῶς ἐπὶ τῇ βάσει διαφορετικοῦ DNA (Ἰχὼρ κλπ). Εἶναι δυνατὸν τὸ ὑλικὸν νὰ αἰτιολογήσει τὸ πνευματικόν;
Τί δὲν καταλαβαίνεις; It's the devil, stupid! (παραφθορὰ τοῦ Κλιντον-ἴου «it᾿s the economy, stupid!»). Γελᾶ ὁ ἄλλος εἰς τὸ ἄκουσμα τοῦ διαβόλου. Ἄν εἶναι δωδεκαθεϊστής, τοῦ φαίνεται πολὺ νὰ προσθέσει κι ἄλλον στὶς στρατιὲς τῶν δαιμονικῶν φιγουρῶν τῆς Μυθολογίας. Τόσοι πχ. σάτυροι ὑπῆρχαν, ποῦ νὰ περισσεύσει χῶρος γιὰ τὸν διάβολον. Ἀλλὰ νὰ αὐτοθεωρείσαι Χριστιανὸς καὶ νὰ ἀμφισβητεῖς τὸν διάβολον ἰσοδυναμεῖ μὲ ἀμφισβήτησιν τοῦ Χριστοῦ, ὁ Ὁποῖος τὸν πιστοποίησε.
Πρὸ ἐτῶν μὲ εἶχε συναρπάσει ἕνα video στὸ Youtube, κάποιου λοχαγοῦ ἐ.ἀ. Ἀνδρέα Πετρόπουλου, ὁ ὁποῖος ἡγεῖτο κάποιας πατριωτικῆς κινήσεως (δὲν τὸν γνωρίζω προσωπικῶς). Ἀτυχῶς ἐνῶ εἶχα φυλάξει τὸ video, κάπου τὸ ἔχασα ἀλλὰ ὑπάρχει μέρος τῆς ἀπομαγνητοφωνήσεως, τὴν ὁποίαν παραθέτω:
«Εἴμαστε μιὰ φυλὴ μοναδικὴ στὸν κόσμον. Ὁ Θεός μᾶς προίκησε μὲ τὰ μεγαλύτερα δῶρα Του στὸν ἄνθρωπον καὶ εἶναι αὐτὸ ποὺ μισοῦν οἱ «ἀνθέλληνες» καὶ θέλουν νὰ καταστρέψουν τὸν Ἑλληνισμόν. Πέρα ἀπὸ αὐτὸ ὁ Θεὸς ἔδωσε ὁρισμένες ἄρρητες ἀρετὲς μοναδικὲς στὸν κόσμον καὶ μιὰ ἀπὸ τὶς ἀρετὲς ἀπὸ ἀρχαιοτάτων χρόνων μέχρι σήμερα εἶναι ἡ μοναδικὴ γιὰ τὸν Ἕλληνα θεοσέβεια. Ὁ Ἕλληνας εἶχε ἕναν σεβασμὸν πρὸς τοὺς θεοὺς μοναδικόν, συγκινητικόν, φανατικόν, ζηλωτικὸν εἴτε ἦταν λάτρης τῆς παλαιᾶς θρησκείας εἴτε τοῦ Χριστιανισμοῦ. Ὁ Ἕλληνας μποροῦσε νὰ συγχωρήσει τὰ πάντα ἐκτὸς ἀπὸ τὸ νὰ μὴν πιστεύεις στὸν Θεόν, νὰ μὴν πιστεύεις στὴν ὕπαρξιν καὶ δύναμιν τοῦ Θεοῦ.
Ἠλύσια πεδία |
Ο ναός του Σατούρνου (Κρόνου) |
Οἱ Αἰτωλοί, ἀρκετὰ βάρβαροι κι ἀσυνείδητοι, ἐπειδὴ ἐναντιώθηκαν στοὺς Μακεδόνες πῆγαν στὴν νεκρόπολιν τῶν Μακεδόνων, τὸ Δίον, καὶ δὲν ἄφησαν λίθον ἐπὶ λίθου. Γκρέμισαν τοὺς ναούς, κατέστρεψαν τὰ ἀγάλματα, ἔκοψαν τὶς κεφαλὲς καὶ γενικὰ τὰ ἰσοπέδωσαν ὅλα. Ὅταν ὁ Φίλιππος ὁ Ε' κατέλαβε τὴν Αἰτωλία, γεμᾶτος σεβασμὸν στὸν θεόν, κατέστρεψε τὰ πάντα στὴν πρωτεύουσα τῶν Αἰτωλῶν, τὸ Θέρμον, ἀλλὰ ἄφησε 2000 ἱερὰ ὄρθια καὶ τοὺς θεοὺς ὄρθιους. Θὰ πεῖ κανεὶς «γκρεμίζουμε ναούς, χτίζουμε νέους πάνω στὰ ἐρείπια τῶν παλιῶν, ποὺ τὴν βρήκαμε τὴν θεοσέβεια;». Ὁ Ἕλληνας ὅταν μπῆκε στὸ Δίον τὰ εἶχε μὲ τοὺς Μακεδόνες καὶ ἤθελε τὸ κακό τους. Ὁ θεὸς σταμάταγε νὰ ὑπάρχει σὰν θεοσέβεια καὶ γινόταν ἀνθρώπινο κτῆμα. «Ἐσὺ τὸ ἔκανες αὐτό; θὰ στὸ καταστρέψω καὶ θὰ βάλω τὸ δικό μου». Ἡ θεοσέβεια λοιπὸν δὲν κρίνεται ἀπὸ αὐτὰ ἀλλὰ σὲ αὐτὰ ποὺ λέει ὁ Ὅμηρος «ποιός κατηγόρησε τὸν θεὸν καὶ δὲν βρῆκε μεγάλην τιμωρίαν;»
Ὅταν αὐτοκτόνησε ὁ Αἴας ὁ Τελαμώνιος, ὁ ἄλλος Αἴας τοῦ Ὀϊλέα ἐπιτέθηκε στοὺς Τρῶες κι ἀφοῦ τοὺς κατενίκησε ἀσέβησε ἐνώπιον τῶν θεῶν καὶ βίασε γυναῖκες μπροστὰ στὰ ἱερά. Κατὰ τὸν Ὅμηρον ὁ θεὸς φύλαξε δραματικὴν τύχην. Ὁ Διομήδης ὁ Αἰτωλός, σὰν γνήσιος νεοέλληνας, γυρνῶντας τὸ σπαθί του πρὸς τὸν οὐρανὸν κι ἀπευθυνόμενος στὸν Δία εἶπε : «εἶσαι τυχερὸς ποὺ εἶσαι στὸν οὐρανὸ γιατί ἂν ἤσουν κάτω θά σοὺ ᾿παιρνα τὸ κεφάλι». Τοῦ πῆρε ὁ Δίας τὸ δικό του τελικά. Ὅσοι τὰ ἔβαλαν μὲ τὸν θεὸν κι ὁ Ὀδυσσέας, ποὺ βλαστήμησε τὸν Ποσειδῶνα, ὑπέφεραν γι αὐτό! Τί μᾶς περνοῦν οἱ ἀρχαῖοι; Μᾶς περνοῦν μιὰν ἐξαίρετην θεοσέβειαν, δὲν ἀρνοῦνται τὴν ὕπαρξιν τοῦ θεοῦ μὲ τίποτα, δὲν ἀρνοῦνται τὴν ὕπαρξιν κι ἀθανασία τῆς ψυχῆς, δὲν ἀρνοῦνται μὲ τίποτα τοὺς εἰδικοὺς χώρους τῶν μακάρων, τῶν εὐτυχῶν, αὐτῶν ποὺ δὲν ἔβλαψαν ἀλλὰ ὠφέλησαν, ἐκείνων ποὺ ἐργάστηκαν, ὅπως οἱ ἥρωες γιὰ τὸ καλὸ τοῦ λαοῦ.
Ἀχιλλέας καὶ Αἴας ὁ Τελαμώνιος |
Δυὸ γεγονότα ἀπὸ πολλὰ παρόμοια. Πρῶτον τὸ κυλώνειον ἄγος. Ὁ Κύλων καὶ οἱ ὀπαδοί του ἔκαναν συμφωνία στὴν Ἀκρόπολιν, ποὺ τοὺς κάλυπτε νομικὰ κι ἐξασφάλιζε τὴ ζωή τους. Ἡ συμφωνία παραβιάστηκε καὶ ὁ Κύλων μὲ τοὺς ὀπαδοὺς του σφαγιάστηκαν. Ἀμέσως ἔπεσε στὴν Ἀθήνα σιτοδεία. Ἀμέσως ἀναγνώρισαν ὅτι ἡ τιμωρία ποὺ ἦρθε στάλθηκε ἀπὸ τὸν θεό. Δὲν μποροῦσε χθὲς νὰ ἦταν καλὰ καὶ μετὰ ποὺ παραβήκαμε τὴν συμφωνία ποὺ ἔγινε σὲ ἱερὸ χῶρο καὶ σφάξαμε τοὺς ἀνθρώπους ἐπικράτησαν αὐτὲς οἱ δυσάρεστες καταστάσεις. Αὐτὸ εἶναι τὸ ἄγος.
Κυλώνειον ἄγος |
Αὐτὰ δὲν εἶναι γραφικότητες ἀλλὰ τὰ γράφουν οἱ ἱστορικοί. Πὼς εἶναι δυνατὸν νὰ συμβαίνουν ἀμέσως μετὰ τὰ ἐγκλήματα; Τὸ σημαντικώτερον, ὅταν κατάλαβαν οἱ θεοσεβεῖς Ἕλληνες τὸ ἔγκλημα ποὺ διέπραξαν, ἄρχισαν νὰ νηστεύουν, νὰ κάνουν καθαρμούς, νὰ κάνουν τὶς τότε λειτουργίες πρὸς τὸν θεὸν (ἄναμμα πυρᾶς, λιβανιστήρια, σφάγια κλπ), ὥστε ὁ θεὸς νὰ τοὺς συγχωρήσει. Καὶ ἡ συγχώρησις ἐρχόταν καὶ ἡ σιτοδεία τελείωνε καὶ οἱ λιμοὶ περνοῦσαν καὶ ἡ τάξις κι εὐτυχία αποκαθιστόταν. Ὁ θεοσεβὴς λαὸς τὸν Ἑλλήνων εἶναι γέννημα τοῦ Θεοῦ κι ἐξαρτᾶται ἀπευθείας ἀπὸ Αὐτόν, εἶναι θεογέννητος καὶ θεοστρωτὸς λαός.
Οἱ Ἕλληνες στὸν Μαραθῶνα ἀμέσως μετὰ τὴν μάχη δὲν ἔστησαν χορό, τσιμπούσια καὶ πανηγύρια. Ἔστειλαν σῆμα μὲ τὶς ἀσπίδες στὴν Ἀθήνα κι ἕναν ἀπεσταλμένο νὰ πεῖ τὸ ΝΕΝΙΚΗΚΑΜΕΝ κι ἀμέσως εὐχαριστοῦσαν ὅλοι τοὺς θεοὺς κι ἄναψαν πυρές, λιβάνια καὶ στὸν Τύμβο ποὺ ἔθαψαν τοὺς νεκροὺς καὶ στὸ πεδίο τῆς μάχης. Κι ἀφοῦ πρῶτα τακτοποίησαν τὶς πρὸς τοὺς θεοὺς προσφορὲς κι ἀνάγκες τους τότε σκέφθηκαν τοὺς ἑαυτούς τους οἱ μεγάλοι ἐκεῖνοι ἔνδοξοι καὶ θεοσεβέστατοι πρόγονοι.
Ἡ Ἑλληνικὴ μυθολογία ἀποτελεῖ τὸν ἀδιάψευστον μάρτυρα σύμφωνα μὲ τὸν ὁποῖον στὸν Ἑλληνικὸν χῶρον ἡ δημιουργία τέτοιων φαινομένων ἀποδίδονταν στοὺς θεούς, μὲ κορυφαῖο φυσικὰ τὸ θεὸ Δία. Ἀξιοσημείωτη ἀπὸ τὴν ἀρχαία Ἑλληνικὴ μυθολογία εἶναι ἡ έκφράσις «Σημεῖα τῶν Καιρῶν», τῆς ὁποίας ἡ ἀρχὴ τῆς φράσης ὅσο καὶ ἡ σημασία της βρίσκεται στὶς ἀρχαιότητες «διοσημίες» (ἢ «διοσημείας»= Σημεῖα τοῦ Διός), δηλαδὴ φυσικὰ φαινόμενα ποὺ προκαλοῦσε ὁ Δίας. Οἱ ελληναράδες εἰρωνεύονται τὰ «Σημεῖα τῶν καιρῶν», τὰ ὁποῖα ἀναφέρει ὁ Χριστός!
Σὲ τίποτα δὲν διαφέρουμε ἀπὸ τοὺς προγόνους μας ἐκτὸς ἀπὸ τὸν βαθμὸν θεοσέβειας. Σήμερα ἀνεχόμαστε τοὺς μουσουλμάνους ἢ τοὺς ἀναρχικοὺς νὰ βεβηλώνουν τοὺς ναούς μας ἢ νὰ ἀσεβοῦν σὲ τάφους ἁγίων (πχ. ὁσίου Παϊσίου) ἢ νὰ ἀπειλοῦν τοὺς ἱερεῖς καὶ κανεὶς δὲν κινεῖται.
Ἀγνοοῦν οἱ νεοέλληνες ὅτι αὐτὸ ποὺ πληρώνουμε σήμερα εἶναι θεμελιωμένο πάνω στὴν προδοσία τῆς Κύπρου καὶ στὸ αἷμα τῶν προδομένων ἀγωνιστῶν καὶ στὴν μεγάλη ἀπάτη ποὺ ἔγινε στὴν Κύπρο γιὰ νὰ γυρίσει ὁ πολιτικὸς (ὑπὸ) κοσμος πίσω στὴν ἐξουσία τῆς Ἑλλάδας. Ψάχνουμε νὰ βροῦμε γιατί τραβᾶμε ὅλα ὅσα τραβᾶμε ἐνῶ οἱ πρόγονοι ἀμέσως ἀναγνώριζαν τὴν Θεία παρέμβασιν καὶ τὸ σφάλμα τους κι ἔτρεχαν νὰ τὸ ἀνακαλέσουν μὲ θυσίες, καθαρμούς, νηστεῖες ὥστε νὰ πείσουν τὸν Θεὸν ὅτι μετανόησαν. Αὐτὸ ποὺ ὁ βλάσφημος κι ἀνίερος νεοέλληνας δὲν θέλει νὰ κάνει καὶ νὰ παραδεχτεῖ. Θὰ πληρώσουμε κι ἄλλα, ὅπως πληρώσαμε προδοσίες σὰν τῆς Μικρασίας ἢ ὅπως πληρώνουμε προδοσίες σὰν τῆς Κύπρου μέχρι νὰ βάλουμε μυαλό, ὅπως δὲν ἀναγνωρίζουμε ὅτι τὸ Ἑλληνικὸ κράτος εἶναι θεμελιωμένο στὴν δολοφονία τοῦ Καποδίστρια, γιὰ τὸν ὁποῖον δὲν κάνουμε τίποτα οὔτε τὸν μνημονεύουμε οὔτε τὸν μαθαίνουμε στὰ σχολεῖα.»
Κρατῶντας κάποιες μικρὲς ἐπιφυλάξεις, ὡς πρὸς τὴν ὀρθόδοξον ἐπεξήγησιν κάποιων, θεωρῶ ὅτι ἡ διαχρονικὴ δύναμις τοῦ Ἑλληνισμοῦ εἶναι πράγματι ἡ θεοσέβεια, διότι ἐν γένει ὁ Ἕλλην ἀναγνώριζε τὸν Θεὸν ὡς ἀρχὴν τῶν πάντων, ὡς «τὸ πρῶτον κινοῦν ἀκίνητον» (Ἀριστοτέλης) καὶ ἤξερε νὰ παραστέκεται εἰς τὸν Θεὸν εἴτε σὰν ἡμίθεος ἥρωας (προχριστιανικῶς) εἴτε καὶ ὡς ἅγιος (μετὰ Χριστὸν) καὶ πάντοτε ὡς ἡ χεῖρα τοῦ Θεοῦ ἐπὶ γῆς πρὸς ἐκπλήρωσιν τοῦ Θείου Σχεδίου. Εἶναι ἡ κατὰ Ἅγιον Νεκτάριον οὐσία τοῦ «φρονεῖν Ἑλληνικά»:
«...ἡ τελείωσις, ἡ ἀνύψωσις ἀπὸ τοῦ ὑλικοῦ κόσμου πρὸς τὸν πνευματικόν· ...ὅτι ὁ πνευματικὸς κόσμος δέον ἐστὶ νὰ ζωογονῆ τὸν ὑλικὸν κόσμον, ...ὅτι τὸ πνεῦμα ἀνάγκη νὰ ἐπικρατήσει τῆς ὕλης, ...... ὅτι οἱ πνευματικοὶ νόμοι δέον ἐστὶ νὰ ὦσιν ἰσχυρότεροι τῶν φυσικῶν νόμων»...
Ἄν ὁ ἅγιος Νεκτάριος εἶπεν αὐτὰ τὸν 20ον αἰῶνα, μόλις τὸν 4ον αἰῶνα (ὅταν οἱ ἑλληναράδες ἰσχυρίζονταν ὅτι ἔσφαζαν οἱ Χριστιανοὶ τοὺς Ἕλληνες) κατὰ ἕναν ἄλλον τεράστιον ἅγιον, τὸν ἀθηνομορφωθέντα Μέγα Βασίλειον, «εἰς τὸν νόμον, λόγον καὶ κάλλος τοῦ Ἑλληνισμοῦ, ὁ Χριστιανισμὸς ἀνύψωσε τὶς ὑπάρχουσες πίστιν, θυσίαν κι ἀγάπην γιὰ νὰ ὑμνήσουν μαζὶ τὴν ἀρετήν, σφυρηλατῶντας ἕνα μοναδικὸ κρᾶμα, τὴν Ελληνορθοδοξίαν». Μὲ ἄλλα λόγια ὁ Χριστιανισμὸς δὲν ἦρθε νὰ γκρεμίσει τὸν αρχαιοελληνισμὸν ἀλλὰ νὰ τὸν ἀναδιατάξει καὶ (συμ)πληρώσει, ὅπως ὁ Χριστὸς ἔκανε εἰς τὸν Μωσαϊκὸν Νόμον. Προσωπικὰ θεωρῶ ὅτι ὁ ἀρχαιοελληνισμὸς ὑπῆρξε μιὰ ἐναλλακτικὴ Παλαιὰ Διαθήκη, μὲ μερικὴν Θείαν Φώτισιν, τὴν ὁποίαν ἡ Ὀρθοδοξία ἀναγνωρίζει εἰς τοὺς κορυφαίους τοῦ πνεύματος, τιμῶντας αὐτοὺς ἁγιογραφικῶς καὶ εἰς τὸ Ἅγιον Ὄρος.
(σημ. πρὸς ἄρσιν θεολογικῶν παρεξηγήσεων θεωρῶ ὅτι σὲ κάθε περίπτωσιν ἡ Ὀρθοδοξία[2] εἶναι ἡ τελειωμένη ἐξέλιξις, ὅπως ἀκριβῶς διετυπώθη ὑπὸ τοῦ Μεγάλου Βασιλείου, ἀφοῦ «τὸ πρῶτον κινοῦν ἀκίνητον» εἶναι ὁ Τρισυπόστατος Θεός).
Τὸ βασικὸν προστεθὲν στοιχεῖον εἰς τὸν Ἑλληνισμὸν ὑπῆρξεν ἡ γνῶσις κι ἔλεγχος τῆς ψυχῆς καὶ ἡ πρόταξίς της ἀπὸ σῶμα καὶ νοῦ. Ὁ Ἕλλην γνώριζε νὰ ἐλέγχει μὲ τὸν νοῦ τὸ σῶμα (πχ. Ἐγκράτεια), ὁ Χριστὸς ἦλθε νὰ μᾶς γνωρίσει τὸ θεόπνευστο στοιχεῖο μας, τὴν ψυχὴ καὶ πὼς μὲ αὐτὴν νὰ χαλιναγωγοῦμε καὶ τὸ σῶμα καὶ τὸν νοῦ. Μὲ αὐτὴν τὴν (συμ)πληρωμένην γνῶσιν, ὁ ἄνθρωπος δύναται νὰ γίνει (κατὰ Χάριν) Θεὸς καὶ γι αὐτὸν τὸν λόγον στόχος ἐπὶ Ρωμανίας (τοῦ Χριστοκεντρικοῦ κράτους δηλαδὴ) ἦταν ἡ ἁγιότης.
Ἡ φράσις τῆς Θείας Λειτουργίας «πᾶσα δόσις ἀγαθὴ καὶ πᾶν δώρημα τέλειον, ἄνωθεν ἐστὶ καταβαῖνον ἐκ Σου τοῦ Πατρὸς τῶν Φώτων» ἑρμηνεύει πλήρως τὴν προέλευσιν τῶν χαρισμάτων τοῦ Ἕλληνος, ὁ ὁποῖος ὅμως ὀφείλει νὰ τὰ καλλιεργεῖ συμφώνως πρὸς τὴν παραβολὴν τῶν ταλάντων (Ματθ.κε'14-30), ὥστε «εὖ, δοῦλε ἀγαθὲ καὶ πιστέ! ἐπὶ ὀλίγα ἦς πιστός, ἐπὶ πολλῶν σὲ καταστήσω· εἴσελθε εἰς τὴν χαρὰν τοῦ κυρίου σου» (Ματθ.κε'21).
Ἡ θεοσέβεια λοιπὸν εἶναι ἡ διαχρονικὴ δύναμις τοῦ Ἑλληνισμοῦ, τὴν ὁποία διατράνωσαν οἱ ἔνδοξοι ἀγωνιστὲς τοῦ 21, οἱ ὁποῖοι κυριολεκτικὰ «μιλοῦσαν» μὲ τὸν Χριστόν.
Ἄν οἱ ἀρχαιολάτρες δὲν μποροῦν αὐτὰ νὰ τὰ δεχθοῦν, μὴ ἔχοντες ὅμως τεκμηριωμένην ἄποψιν γιὰ τὰ ὑποστηριζόμενα ἀπὸ αὐτούς, αὐτοὶ οἱ ὁποῖοι θὰ εἶναι ἀσυγχώρητοι (ὄχι ἀπὸ ἐμένα - πὼς ἄλλωστε θὰ μποροῦσα νὰ κρίνω) ἀπὸ τὸν Χριστόν, εἶναι οἱ λεγόμενοι χλιαροὶ χριστιανοί, αὐτοὶ δηλαδὴ οἱ ὁποῖοι ἔχουν κατασκευάσει ἕναν θεὸν à la carte (https://oimos-athina.blogspot.com/2021/04/blog-post_85.html). Τὸ κωμικοτραγικὸν εἶναι ὅτι κάποιοι θεωροῦν τὸν Χριστὸν ὑπάρχοντα ἱστορικῶς ἀπὸ τὴν ἐνανθρώπησίν του, λὲς καὶ πρὶν κάποιος ἄλλος εἶχε βάρδια σὰν θεός. Μὰ τότε δὲν θὰ ἦταν αἰώνιος...
Ἄς ἀφήσουμε τὸν Ὅσιον γ. Παΐσιον τὸν Ἁγιορείτη (ΛΟΓΟΙ Ε' ΠΑΘΗ ΚΑΙ ΑΡΕΤΕΣ - Δυσπιστία καὶ ὀλιγοπιστία) νὰ μᾶς ἑρμηνεύσει γιατί κινδυνεύουν :
- Δὲν ἦταν παραμικρὸ σφάλμα∙ ἦταν δυσπιστία. Ὁ Θεὸς εἶχε περάσει τοὺς Ἰσραηλῖτες ἀπὸ τὴν Ἐρυθρὰ Θάλασσα, τοὺς εἶχε βγάλει νερὸ στὸ Σινᾶ, τοὺς ἔτρεφε μὲ τὸ μάννα, τόσα θαυμαστὰ γεγονότα τοὺς εἶχε δείξει καὶ αὐτοί, ὅταν τοὺς ἔλειψε πάλι τὸ νερό, γόγγυσαν. Καὶ ὁ Μωυσῆς, ὅταν τοῦ εἶπε ὁ Θεὸς νὰ χτυπήση τὸν βράχο, γιὰ νὰ βγῆ νερό, δυσπίστησε. «Μήπως μπορεῖ νὰ βγῆ ἀπ᾿ αὐτὸν τὸν βράχο νερό;», εἶπε. Γι αὐτὸ μετὰ ὁ Θεός τοῦ ἔβαλε ἐκεῖνον τὸν κανόνα :
«Γιὰ τιμωρία, τοῦ εἶπε, μόνον ἀπὸ μακρυὰ θὰ δὴ τὴν Γῆ τῆς Ἐπαγγελίας».
Ἄν ὁ Θεὸς δὲν τοὺς εἶχε βγάλει κι ἄλλη φορὰ νερὸ μὲ θαυμαστὸ τρόπο, θὰ εἶχε ὁ Μωυσῆς κάποια ἐλαφρυντικά· τώρα ὅμως ἦταν ἀδικαιολόγητος γιὰ τὴν δυσπιστία του, γι αὐτὸ ὁ Θεὸς δὲν ἐπέτρεψε νὰ μπῆ στὴν Γῆ τῆς Ἐπαγγελίας.
Τὸ πρόβλημα εἶναι ποιοὶ καὶ πόσοι Ἕλληνες θὰ προκριθοῦν γιὰ τὸν τελικὸν προορισμόν.
Γι αὐτό : "Πέτρα στὴν πέτρα νὰ μὴ μείνει, ἐμεῖς ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ!!!,
ὅπως "δίδαξεν" ὁ "ΘεόΔωρος-ΘεόΦιλος" Κολοκοτρώνης.
«Πᾶνος»
Δὲν εἶχα διαβάσει ὡρεαιότερη ἐπιτομὴ τῆς κοσμοθεωρίας μας! Θερμὰ συγχαρητήρια!
ΑπάντησηΔιαγραφήΣας ευχαριστώ πολύ. Αν δεν έχετε δει την σειρά των video, δείτε την και πιθανόν να συνδέσετε αρκετά ιστορικά στοιχεία, τα οποία ως τώρα μας διέφευγαν. Βλέπετε η επιχειρούμενη παγκοσμιοποίησις ανασύρει στην μνήμη μας και τα παλαιά ... κι αλλίμονό τους! Είπαμε : ΠΕΤΡΑ ΣΤΗ ΠΕΤΡΑ ΝΑ ΜΗ ΜΕΙΝΕΙ, ΕΜΕΙΣ ΔΕΝ ΠΡΟΣΚΥΝΟΥΜΕ
Διαγραφή