Πέμπτη 28 Οκτωβρίου 2021

Αφιέρωμα: Αθάνατα Πατριωτικά Τραγούδια από το Έπος του 40

 

1. Έκτακτον Ανακοινωθέν (Κώστας Σταυρόπουλος) 
2. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Παιδιά της Ελλάδος Παιδιά 
3. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Στον Πόλεμο Βγαίνει ο Ιταλός 
4. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Βάζει ο Ντούτσε τη Στολή του 
5. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Τραγούδι του Μωριά 
6. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Τραγούδι της Λευτεριάς 
7. ΓΕΩΡΓΙΑ ΜΗΤΤΑΚΗ - Το Μάραβο το Πόγραδετς 
8. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Χειμώνας 
9. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Μας Χωρίζει ο Πόλεμος 
10. ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ - Κορόιδο Μουσολίνι 
11. ΝΙΚΟΣ ΓΟΥΝΑΡΗΣ - Ντούτσε Ντούτσε 
12. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Καινούργιο Φεγγάρι 
13. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Δύο Αγάπες (στην Καρδιά μου έχω κλείσει) 
14. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Χωριό μου, Χωριουδάκι μου 
15. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Τάκου-Τάκου (Ο Αργαλειός μου) 
16. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Πω-Πω! τι Έπαθε ο Μουσολίνι 
17. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Το Τανγκό της Ψαροπούλας 
18. ΓΙΩΡΓΟΣ ΠΑΠΑΣΙΔΕΡΗΣ - Μέρα Νύχτα με Ντουφέκι 
19. ΠΑΝΑΓΙΩΤΗΣ ΛΑΤΖΑΣ - Απάνω στο Αργυρόκαστρο 
20. ΡΕΝΑ ΒΛΑΧΟΠΟΥΛΟΥ - Όταν θα ρθεις 
21. ΚΑΚΙΑ ΜΕΝΔΡΗ - Ο Ψευδοκαίσαρας 
22. ΔΑΝΑΗ - Άντε στο Καλό 
23. ΔΑΝΑΗ - Το Μυστικό της Σκλαβιάς
24. ΛΕΩΝ ΦΩΤΕΙΝΟΣ - Για την Πατρίδα για την λευτεριά 
25. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Αγαπημένε μου 
26. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Πατρίδα Πατρίδα 
27. ΜΑΡΚΟΣ ΒΑΜΒΑΚΑΡΗΣ - Άν φύγουμε στον Πόλεμο 
28. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Αγγλοελληνική Συμμαχία 
29. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - Κάνε Κουράγιο Ελλάδα μου 
30. ΣΟΦΙΑ ΒΕΜΠΟ - 'Οχι Καινούργιο Πόλεμο
 

 
 
«Πᾶνος»

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου