Δευτέρα 29 Ιουλίου 2019

ΜΕΤΑ ΤΗ ΜΑΚΕΔΟΝΙΑ ΧΑΝΕΤΑΙ ΚΑΙ Η ΘΡΑΚΗ


Απούσα από τη Θράκη η ελληνική κυβέρνηση…

Του Παναγιώτη Αποστόλου
Πολιτικού αναλυτή – αρθρογράφου

Η εποχή που ζούμε χαρακτηρίζεται ως ηλεκτρονική! Όλα κινούνται με απίστευτη ταχύτητα και όποιος δεν μπορεί να ακολουθήσει αυτήν την ραγδαία ηλεκτρονική εξέλιξη, τότε είναι απών από τις κοσμογονικές εξελίξεις που συντελούνται στον Πλανήτη Γη! Το ίδιο συμβαίνει και στην πληροφόρηση! Από τη στιγμή που μέρος των πολιτών – μικρό και κάθε μέρα που περνάει μικρότερο – ενημερώνεται από τα δημοσιογραφικά Μέσα (εφημερίδες, ραδιόφωνα, τηλεόραση) τα οποία ανήκουν σε επιχειρηματίες, των οποίων τα συμφέροντα είναι συνυφασμένα με κάποιο από τα κόμματα της Εξουσίας, κι έτσι οι ειδήσεις είναι εξόχως φιλτραρισμένες για να διαμορφώνουν και να καθοδηγούν την κοινή γνώμη σε λάθος κατεύθυνση και σε λάθος αποτέλεσμα!

Η καταστροφή της Ερυμάνθειας Αχαΐας από τους Γερμανούς [29 Ιουλίου 1943]

Με την κατάληψη της Ελλάδος από τα Ιταλογερμανικά στρατεύματα κατοχής, στην Ερυμάνθεια εγκατεστάθη φρουρά Ιταλών από μία διμοιρία 30 περίπου ανδρών προκειμένου να αστυνομεύει τα χωριά της περιοχής της Τριταίας. 
 
Με το ξεκίνημα της Αντίστασης και εμφάνισης των πρώτων ανταρτών στις βουνοπλαγιές του Ερυμάνθου άρχισαν οι επαφές Ερυμανθιωτών και ανταρτών για την εξόντωση του φυλακίου των Ιταλών της Ερυμάνθειας...

Στις 27 Ιουλίου του 1943 και ώρα 11:30 μ.μ. ομάδα ανταρτών μεεπικεφαλήςτον Καπετάν Ωρίωνα εισήλθε εις το χωριό και με την βοήθεια Ερυμανθιωτών περικύκλωσαν το σχολείο σε απόσταση αναπνοής αφού πρώτα κατέστρεψαν την τηλεφωνική γραμμή. Φώναξαν στους Ιταλούς να παραδοθούν, οι οποίοι αντέδρασαν με πυρά αλλά όταν αντελήφθησαν ότι ήταν ακόμη ευάλωτοι και απο χειροβομβίδες, παραδόθηκαν χωρίς καμμία απώλεια.

Η χριστιανική ελευθερία


Γεώργιος Ι. Μαντζαρίδης, Ομότιμος καθηγητής 
Θεολογικής σχολής ΑΠΘ

Η χριστιανική ελευθερία θεμελιώνεται στην νέα οντολογία, που φανερώθηκε με τον Χριστό και παρέχεται με την χάρη του Αγίου Πνεύματος μέσα στο σώμα του, την Εκκλησία. 

Αυτή είναι ο τόπος αναπτύξεως της αληθινής ελευθερίας. Έξω από την Εκκλησία δεν υπάρχει πραγματική ελευθερία, όπως δεν υπάρχει και πραγματική σωτηρία. Η Εκκλησία ως θεανθρώπινη κοινωνία υπάρχει για ολόκληρο τον κόσμο. 

Αυτό σημαίνει ότι και η ελευθερία που προσφέρει είναι για όλους τους ανθρώπους και ολόκληρη την κτίση (πρβλ. Ρωμ. 8:21). Η ελευθερία αυτή βρίσκεται στην ένωση του κτιστού ανθρώπινου θελήματος με το άκτιστο θείο θέλημα.

Η ΑΓΡΙΟΚΡΕΜΜΥΔΑ


Ήταν κάποτε μια γριά γυναίκα, η οποία στη ζωή της δεν είχε κάνει κανένα καλό. Όταν πέθανε, ο άγγελός της την πήγε στο θρόνο του Θεού, μα στο βιβλίο των πράξεών της δεν υπήρχε καμία καλοσύνη κι έτσι ο δρόμος της ήταν για την κόλαση. 
 
Ο άγγελός της στενοχωρήθηκε αφάνταστα. Αναζήτησε στις πιο κρυφές σημειώσεις του βιβλίου του καθενός, μήπως και βρει κάποια καλή πράξη και αναγκάσει το Θεό που είναι γεμάτος αγάπη να την πάρει στον Παράδεισο.
               
Ψάχνοντας, λοιπόν, βρήκε ότι κάποτε όταν η γρια σκάλιζε τον κήπο της, ήρθε ένας ζητιάνος που της ζήτησε ελεημοσύνη. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΔΕΥΤΕΡΑ 29 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Καλλίνικος ὁ Μάρτυρας

 
Βληθεὶς ὁ Καλλίνικος ἐν τῇ καμίνῳ,
Τὸ νικοκαλὲς εὗρε καὶ θεῖον στέφος.
Εἰκάδι ἀμφενάτῃ φλὸξ Καλλίνικον κατέδαψε.

Καταγόταν ἀπὸ τὴν Κιλικία. Μὲ ἰδιαίτερη εὐφράδεια λόγου, ἀλλὰ καὶ μὲ πολὺ ζῆλο, δίδασκε τὸ Εὐαγγέλιο.

Ὅταν ἔφθασε στὴν Αἴγυπτο, φανατικοὶ εἰδωλολάτρες ἐξεγέρθηκαν ἐναντίον του, τὸν συνέλαβαν καὶ τὸν ὁδήγησαν στὸν ἡγεμόνα Σακέρδωνα. Αὐτός, ὑποκρινόμενος, ἔδειξε ὅτι λυπᾶται, καὶ γιὰ νὰ κάμψει τὸ φρόνημα τοῦ Καλλινίκου, ἀνέφερε δῆθεν περιστατικὰ πρώην γενναίων χριστιανῶν, ποὺ ὅταν ἀντίκρισαν τὰ σκληρὰ βάσανα, ἀρνήθηκαν τὴν πίστη τους.

Κυριακή 28 Ιουλίου 2019

Ανεξάλειπτο το μοναχικό Σχήμα


Ο γερω-Μακάριος εγεννήθη στο Άργος το έτος 1892. Εκάρη μοναχός στην Ι. Μ. Οσίου Γρηγορίου, αλλά έπειτα ο πειρασμός κατάφερε να τον βγάλη από την μετάνοιά του στον κόσμο και νυμφεύθηκε. 

Απέκτησε μάλιστα και ένα παιδάκι. Ζούσε λοιπόν εν λήθη των υποσχέσεών του ώσπου, μια μέρα ο Θεός τού έδειξε σημείο και συγκλονίστηκε.

Παίζοντας μία μέρα με το παιδάκι του τον ρώτησε εκείνο όλο αθωότητα:

Ὁ ρόλος τοῦ πονηροῦ καί οἱ «λεγόμενοι» ψυχίατροι


Ὁ Ἅγιος Γέροντας Πορφύριος ὅλα τά λεγόμενα «ψυχολογικά» (δηλαδή τήν ἀνασφάλεια, τίς φοβίες, τό ἄγχος, τήν κατάθλιψη κ.λ.π.) τά ἀποκαλεῖ πειρασμικά, δηλ. δαιμονικά. 

Διακηρύσσει ὅτι εἶναι ἀποτελέσματα δαιμονικῶν ἐνεργειῶν, δαιμονικῶν ἐπηρρειῶν, τίς ὁποῖες βέβαια «ἐγκολπώνεται» ὁ ἄνθρωπος μέ τήν ἐλεύθερη συγκατάθεση τοῦ αὐτεξουσίου του.

Ἄς προσέξουμε ἰδιαίτερα αὐτά πού ἔλεγε ὁ Ἅγιος σύγχρονος Στάρετς, καί παρουσιάσαμε στήν ἀρχή τοῦ πονήματός μας: Ἡ κατάθλιψη «εἶναι ἕνα αἴσθηµα δυσάρεστο, τό ὁποῖο σέ καταλαµβάνει, καί σέ καθηλώνει. 

Διαβάστε γιατί μας χρειάζονται τα Αρχαία Ελληνικά


Ο​​ι γλωσσαμύντορες παντός καιρού συνδέουν τη διδασκαλία των αρχαίων ελληνικών με το γλωσσικό ζήτημα. Οι μεν καθαρευουσιάνοι για να την υπερασπιστούν, οι δε δημοτικιστές για να την καταδικάσουν. Και οι μεν και οι δε τη «γλωσσική καθαρότητα» επιδιώκουν. 

Οι μεν καθαρευουσιάνοι θεωρούσαν πως η νέα ελληνική είναι απευθείας απόγονος της αρχαίας, άρα η αρετή της θα επετυγχάνετο μόνον με τον εναγκαλισμό της με την αττική διάλεκτο. Οι δε δημοτικιστές, που ήθελαν να καθαρίσουν τη ζωντανή γλώσσα από τα κύτταρα μιας «νεκρής γλώσσας», επεδίωκαν την πλήρη αποκοπή της.

Δεν χρειάζεται να προσθέσω και την πολιτική διάσταση του γλωσσικού – χωρίς το άλας του διχασμού όλα τα προβλήματα μας φαίνονται άνοστα.

Συμφωνία Ελλάδας - Τουρκίας για 20 Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης (άρχισε το ξεπούλημα και η προδοσία)


Σε συμφωνία κατέληξαν οι αντιπροσωπείες των υπουργείων Εθνικής Άμυνας των δύο χωρών - Στα Κατεχόμενα σε λίγες ώρες ο Χουλουζί Ακάρ

Σε συμφωνία για τα Μέτρα Οικοδόμησης Εμπιστοσύνης μεταξύ Ελλάδας – Τουρκίας κατέληξαν οι αντιπροσωπείες των υπουργείων Εθνικής Άμυνας των δύο χωρών, όπως μεταδίδει το Sigmalive επικαλούμενο τον εκπρόσωπο του τουρκικού υπουργείου Άμυνας.

Σύμφωνα με τον συνταγματάρχη Ταμέρ Ζιντζίρ, Ελλάδα και Τουρκία συμφώνησαν στην εφαρμογή συνολικά 20 μέτρων εμπιστοσύνης τόσο στο Αιγαίο, όσο και στην ανατολική Μεσόγειο.

Ό,τι ο Θεός επέτρεψε να έχουμε, είναι μόνο για καλό - π Συμεών Κραγιόπουλος


Στα χρόνια μας εμφανίζονται και ψυχοπάθειες σε βαπτισμένους ανθρώπους, και ο λόγος δεν είναι ότι κάτι κακό έκαναν αυτοί. Μπορεί βέβαια να έχουμε και τέτοιες περιπτώσεις. 

Αλλά τις περισσότερες φορές είναι η ψυχοσύνθεση που έχει κανείς από την ώρα που δημιουργείται η ύπαρξή του, είναι οι καταβολές που έχει από την ώρα της συλλήψεώς του, οι οποίες συμβάλλουν στην εμφάνιση ψυχοπάθειας. 

Όμως οι διάφορες ψυχοπάθειες, που υπάρχουν, είναι μόνο για καλό· δεν είναι για κακό. Βέβαια, ο άνθρωπος αρχίζει –με το δίκιο του– να λέει: «Γιατί σ’ εμένα;»· και τρομάζει, ανησυχεί, δυσκολεύεται, και μερικές φορές νιώθει να χάνεται, να καταποντίζεται. 

Το Ευαγγέλιο και ο Απόστολος της Κυριακής 28 Ιουλίου 2019 : η θεραπεία του παραλύτου της Καπερναούμ


Εὐαγγελικό Ἀνάγνωσμα Κυριακῆς 28 Ἰουλίου 2019, Στ΄ Ματθαίου (Ματθ. θ΄ 1-8)


Τῷ καιρῷ ἐκείνῳ, ἐμβὰς ὁ ᾿Ιησοῦς εἰς πλοῖον διεπέρασε καὶ ἦλθεν εἰς τὴν ἰδίαν πόλιν. Καὶ ἰδοὺ προσέφερον αὐτῷ παραλυτικὸν ἐπὶ κλίνης βεβλημένον· καὶ ἰδὼν ὁ ᾿Ιησοῦς τὴν πίστιν αὐτῶν εἶπε τῷ παραλυτικῷ· θάρσει, τέκνον· ἀφέωνταί σοι αἱ ἁμαρτίαι σου. καὶ ἰδού τινες τῶν γραμματέων εἶπον ἐν ἑαυτοῖς· οὗτος βλασφημεῖ. καὶ ἰδὼν ὁ ᾿Ιησοῦς τὰς ἐνθυμήσεις αὐτῶν εἶπεν· ἵνα τί ὑμεῖς ἐνθυμεῖσθε πονηρὰ ἐν ταῖς καρδίαις ὑμῶν; τί γάρ ἐστιν εὐκοπώτερον, εἰπεῖν, ἀφέωνταί σου αἱ ἁμαρτίαι, ἢ εἰπεῖν, ἔγειρε καὶ περιπάτει; ἵνα δὲ εἰδῆτε ὅτι ἐξουσίαν ἔχει ὁ υἱὸς τοῦ ἀνθρώπου ἐπὶ τῆς γῆς ἀφιέναι ἁμαρτίας — τότε λέγει τῷ παραλυτικῷ· ἐγερθεὶς ἆρόν σου τὴν κλίνην καὶ ὕπαγε εἰς τὸν οἶκόν σου. καὶ ἐγερθεὶς ἀπῆλθεν εἰς τὸν οἶκον αὐτοῦ. ἰδόντες δὲ οἱ ὄχλοι ἐθαύμασαν καὶ ἐδόξασαν τὸν Θεὸν τὸν δόντα ἐξουσίαν τοιαύτην τοῖς ἀνθρώποις.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΚΥΡΙΑΚΗ 28 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Οἱ Ἅγιοι Πρόχορος, Νικάνωρ, Τίμων καὶ Παρμενᾶς οἱ Ἀπόστολοι καὶ Διάκονοι


Eἰς τὸν Πρόχορον.
Mίμημα ὁ Πρόχορος ἐπιστηθίου,
Ὤφθη ἀληθῶς. Eὖγε τῆς προθυμίας!

Eἰς τὸν Nικάνορα.
Tὸ δίκτυόν σου Nικάνωρ Θεοῦ Λόγῳ,
Πολλοὺς ἀγρεῦσαν ἐρρύη τέλει βίου.

Σάββατο 27 Ιουλίου 2019

Περί ευλάβειας

Ευλάβεια είναι ο φόβος του Θεού, η συστολή, η πνευματική ευαισθησία. Οι κινήσεις του ευλαβούς είναι λεπτές, προσεγμένες. Αισθάνεται έντονα την παρουσία του Θεού, των Αγγέλων, των Αγίων. Νιώθει δίπλα του τον Φύλακα Άγγελο να τον παρακολουθεί.
Ζει απλά, αγνά και αγιασμένα. Παντού συμπεριφέρεται με προσοχή και συστολή και νιώθει ζωντανά όλα τα ιερά. Δεν βάζει λ.χ. εκεί που κάθεται, στον καναπέ ή στην καρέκλα, το Ευαγγέλιο ή ένα πνευματικό βιβλίο κ.λπ. Αν δει μια εικόνα, σκιρτά η καρδιά του, βουρκώνουν τα μάτια του. 
Αλλά και μόνον το όνομα του Χριστού να δει κάπου γραμμένο, το ασπάζεται και αυτό με ευλάβεια και γλυκαίνεται εσωτερικά η ψυχή του. Ακόμη και ένα κομματάκι από εφημερίδα αν βρει κάτω πεταμένο, που να γράφει λ.χ. το όνομα του Χριστού, σκύβει, το μαζεύει, το ασπάζεται με ευλάβεια και στενοχωριέται που ήταν πεταμένο. (Άγιος Παϊσιος ο Αγιορείτης)

Ο Γέρο-Γεώργιος Λαζάρ και οι μαθητές του


Ο Γέρο-Γεώργιος απέκτησε αρκετούς μαθητές, οι οποίοι τον μιμήθηκαν στον τρόπο της ζωής του. Περπατούσαν και αυτοί ξυπόλυτοι, διάβαζαν το Ψαλτήριο ημέρα και νύχτα και προσεύχονταν για τους φτωχούς και δυστυχισμένους ανθρώπους. 

Μνημονεύουμε εδώ τον Γέρο-Μιχάλη από το Μπρούστουρι, τον Ιωάννη Αποστόλου από το χωριό Μπουχούσι, τον μοναχό Αθανάσιο Παβαλούκα από το μοναστήρι Νεάμτς, ο οποίος περπατούσε ξυπόλυτος και κοιμόταν στο σκαμνί.

Επίσης είναι ο πρωτοσύγκελλος Ιωσήφ Κρατσιούν από το μοναστήρι Νεάμτς και ο αρχιμανδρίτης π. Ιωαννίκιος Μορόϊ, ηγούμενος της μονής Συχαστρία, ο οποίος ουδέποτε φόρεσε παπούτσια και κάλτσες, παρά μόνο τσαρούχια. Είχε επίσης και ικανό αριθμό γυναικών, μερικές από τις οποίες έστειλε να μονάσουν στα μοναστήρια Βαράτεκ και Αγαπία, κατά την επιθυμία τους.

ΠΟΛΩΝΙΑ: Σφοδρές αντιδράσεις και επεισόδια σε πορεία των ομοφυλόφιλων



Το Białystok (Μπιάλιστοκ) είναι η μεγαλύτερη πόλη στην βορειοανατολική Πολωνία και η δεύτερη πιο πυκνοκατοικημένη πόλη της χώρας. Βρίσκεται κοντά στα σύνορα της Πολωνίας με την Λευκορωσία. 

  Το Σάββατο (20/07/2019), πραγματοποιήθηκε για πρώτη φορά στην πόλη, μια παρέλαση «ισότητας». Αρκετές εκατοντάδες άτομα συμμετείχαν σε αυτήν. 

Ταυτόχρονα, πραγματοποιήθηκαν αρκετές άλλες αντι-συγκεντρώσεις στην πόλη, καθώς υπήρχε αυτοοργάνωση πολλών πολιτών οι οποίοι θέλησαν να δείξουν την έντονη αντίδρασή τους στην εκδήλωση αυτήν. 

Μυαλά αποπροσανατολισμένα από το διαδίκτυο: Ένας απελπισμένος καθηγητής μιλά για τους φοιτητές του


Μετάφραση: Μάριος Νοβακόπουλος, διεθνολόγος
ΣΗΜΕΙΩΣΗ ΤΟΥ ΜΕΤΑΦΡΑΣΤΗ
Το ακόλουθο κείμενο αποτελεί επιστολή ανωνύμου καθηγητή πανεπιστημίου στις ΗΠΑ, ο οποίας διδάσκει στον τομέα των θετικών και εφαρμοσμένων επιστημών (STEM: Science, Technology, Engineering, Mathematics), προς την στήλη του συντηρητικού δημοσιογράφου Rod Dreher στο περιοδικό The American Conservative.  
Καθώς η εν λόγω στήλη συχνά πραγματεύεται ζητήματα υπερβολικής χρήσεως των τεχνολογικών μέσων και των αρνητικών συνεπειών τους στην κοινωνία και την ανάπτυξη του προσώπου, ο καθηγητής περιγράφει την άθλια διανοητική κατάσταση στην οποία βρίσκει τους περισσοτέρους φοιτητές του.

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: Εξηγείστε μας Σεβασμιότατε


Με μεγάλη απογοήτευση αλλά όχι κι έκπληξη, ακούσαμε προσφάτως τον Μητροπολίτη Αλεξανδρουπόλεως, να προβαίνει σε ανήκουστες δηλώσεις που προσβάλλουν το ορθόδοξο φρόνημα του λαού. Δηλώσεις με τεράστιες προεκτάσεις. Ίσως είναι τυχαίες, ίσως είναι δηλώσεις  «λαγός», προπομπός γι’ αυτά που έρχονται.

Οι δηλώσεις αυτές αφορούν το Λόγο του Θεού. Το Ιερό Ευαγγέλιο.
Ζήσαμε στα πλαίσια του οικουμενιστικού κινήματος μεγάλη προσβολή της πίστεως. Αναγνωρίζοντας μυστήρια στους αιρετικούς και στους σχισματικούς. Οι «ορθόδοξοι» οικουμενιστές δέχονται την ύπαρξη Αληθείας στα αντίχριστα δόγματα των αιρετικών.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ ἰδιοτέλεια ἐμποδίζει τὴν ἐπικοινωνία μὲ τὸν Θεὸ



– Γέροντα, μοῦ εἴχατε πεῖ νὰ γεμίση ἡ μπαταρία μου μὲ πνευματικά. Πῶς θὰ γίνη αὐτό;

– Νὰ καλλιεργήσης τὴν πνευματικὴ ἀρχοντιά, τὸ φι­λότιμο, γιὰ νὰ φύγη ἡ ἰδιοτέλεια. Ἡ ἰδιοτέλεια ἐμπο­δίζει τὴν προσευχή, γιατὶ χωρίζει τὸν ἄνθρωπο ἀπὸ τὸν Θεό· δημιουργεῖ μόνωση. Ξέρεις τί θὰ πῆ μόνωση; Εἶναι σὰν νὰ σοῦ λέη ὁ Θεός: «Δὲν σὲ καταλαβαίνω, παιδάκι μου!».

[//35] – Μπορεῖ, Γέροντα, ἕνας μοναχὸς νὰ εἶναι συνεπὴς στὰ πνευματικά του καθήκοντα καὶ νὰ ὑστερῆ στὴν θυσία, στὴν ἀγάπη πρὸς τοὺς ἀδελφούς;

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 27 ΙΟΥΛΙΟΥ 2019

Ὁ Ἅγιος Παντελεήμων ὁ Μεγαλομάρτυρας καὶ Ἰαματικός 


Γαλακτόμικτον, Μάρτυς, αἷμα σῆς κάρας,
Δι' ἣν ὑδατόμικτον ὁ Χριστὸς χέει.
Φάσγανον ἑβδομάτῃ λάχεν εἰκάδι Παντελεήμων.


Τὸν καιρὸ ποὺ τὰ μαῦρα σύννεφα τῆς εἰδωλολατρείας σκέπαζαν ἀπειλητικὰ ὅλη τὴν οἰκουμένη, στὰ τέλη δηλαδὴ τοῦ τρίτου αἰώνα μετὰ Χριστόν, γεννήθηκε στὴ Νικομήδεια τῆς Μικρᾶς Ἀσίας ὁ Ἅγιος μεγαλομάρτυρας Παντελεήμων. Τὴν ἐποχὴ ἐκείνη αὐτοκράτορας τῆς Ρώμης ἦταν ὁ φοβερὸς διώκτης τῶν Χριστιανῶν, ὁ Μαξιμιανός.

Παρασκευή 26 Ιουλίου 2019

Ο ανεξίκακος γέροντας


Ο μακάριος αββάς Ζωσιμάς διηγήθηκε ότι κάποιος γέροντας γειτόνευε με ένα κοινόβιο και ήταν πάρα πολύ καλός και πράος, γι’ αυτό και οι μοναχοί του κοινοβίου τον υπεραγαπούσαν και τον σέβονταν. 

Κοντά στον γέροντα έμενε και κάποιος άλλος αδελφός.
 
Μια μέρα που ο γέροντας έλειπε, ο αδελφός, παρακινημένος από τον εχθρό, πήγε, άνοιξε το κελλί του γέροντα, μπήκε μέσα, πήρε όλα τα πράγματα και τα βιβλία του και έφυγε. 

Μετά από λίγο γύρισε ο γέροντας, βρήκε το κελλί του ανοιχτό, μπήκε μέσα και δεν βρήκε τα πράγματά του. Πήγε τότε να πει στον αδελφό τι του συνέβη.

Αγιομάχος οικουμενιστής προσβάλλει την μνήμη του Προφήτη Ηλία


Πρωτοπρεσβύτερος Θεόδωρος Ζήσης, 

Ὁμότιμος Καθηγητὴς Θεολογικῆς Σχολῆς Α.Π.Θ.

Ποιοί εὐθύνονται γιά τό ἁγιομαχικό κλῖμα


1. Ἀντιοικουμενιστής ὁ προφήτης Ἠλίας.
Γιά δύο βασικῶς λόγους ὅσοι ἀκολουθοῦν τόν Οἰκουμενισμό – Συγκρητι­σμό τῆς Νέας Ἐποχῆς τοῦ Ἀντιχρίστου δέν τά πᾶνε καλά μέ τόν ἔνδοξο καί πυρφόρο προφήτη Ἠλία. 

Ἐν πρώτοις, διότι καταπολέμησε ἀποφασιστικά καί ἔμπρακτα, περισσότερο ἀπό τούς ἄλλους προφῆτες, τόν θρησκευτικό Συγκρητισμό – Οἰκουμενισμό τῆς ἐποχῆς του, ὑποστάς γι᾽ αὐτό διωγμούς καί ταλαιπωρίες, «ἐν ὄρεσι καί σπηλαίοις καί ταῖς ὀπαῖς τῆς γῆς»1 ἀπό τόν βασιλιᾶ τοῦ Ἰσραήλ Ἀχαάβ καί τήν εἰδωλολάτρισσα σύζυγό του Ἰεζάβελ, ἡ ὁποία ἐπέβαλε στούς Ἰσραηλίτες τήν προσκύνηση τοῦ εἰδωλολατρικοῦ θεοῦ Βάαλ, ἀντίστοιχου πρός τόν ἑλληνικό θεό Δία. 

Είσαι Eθισμένος στα Κοινωνικά Μέσα;



Ο σύγχρονος άνθρωπος έχει και σύγχρονους τρόπους εθισμού. Οι τρόποι αυτοί είναι τόσο ισχυροί όσο είναι ο εθισμός στα ναρκωτικά. Ένας από αυτούς είναι η υπερβολική χρήση του κινητού τηλεφώνου και τα κοινωνικά μέσα. Πολλές φορές, το ένα συμπληρώνει το άλλο, το κινητό τηλέφωνο, δηλαδή, χρησιμοποιείται για να είναι διαρκής η επαφή με τα κοινωνικά μέσα.

Στην Ελλάδα, σύμφωνα με στοιχεία του 2017, 4 εκατ. Έλληνες συνδέονταν καθημερινά με το Facebook και 3,4 εκατ συνδέονταν μέσω του κινητού τους τηλεφώνου ενώ γενικότερα η χρήση των κοινωνικών μέσων ήταν μεγαλύτερη του ευρωπαϊκού μέσου όρου.

Ο κορυφαίος Έλληνας γιατρός του Columbia: Ο Καρμπαλιώτης σώζει καρδιές χωρίς να τις ανοίγει!

Συνέντευξη στον ΝΙΚΟ ΑΝΤΩΝΙΑΔΗ, HELLAS JOURNAL

Τον γνώρισα πριν έναν ακριβώς χρόνο, όχι κάτω από τις καλύτερες συνθήκες. Η σύζυγος μου αναγνώστηκε με κλειστή την κεντρική αρτηρία της καρδίας. Δυο καθετηριασμοί στο Νοσοκομείo του NYU (New York University) δεν στάθηκαν αρκετοί για να ανοίξει η αρτηρία. 

Ο γιατρός του NYU μας είπε: “Σηκώνω τα χέρια ψηλά, μόνο ο Δημήτρης Καρμπαλιώτης στο Columbia μπορεί να την ανοίξει χωρίς να χρειαστεί εγχείρηση (ανοικτής καρδίας)”. Με κομμένα τα πόδια βρεθήκαμε στο Columbia.

“Μην ανησυχείτε, έχουμε 90-95% πιθανότητα να την ανοίξουμε χωρίς εγχείρηση bypass”, μας είπε ο Δρ. Δημήτρης Καρμπαλιώτης. Τέσσερις και πλέον ώρες αγωνίας, έμαθα τις γωνίες του “τεράστιου” Columbia απέξω και ανακατωτά: 

Το ρολόι του πατέρα.... (Εξαιρετικό)



Το ακόλουθο κείμενο δημοσιεύτηκε την 21 Σεπτεμβρίου του 1957 στην εφημερίδα της Άρτας «Ελεύθερος Λόγος» από τον Αρτινό Ιατρό Κωνσταντίνο Κοντογιάννη(1912-1979), χειρούργο και γενικό διευθυντή του Νοσοκομείου του Μονάχου την περίοδο 1954-1961. 

«Γεννήθηκα και μεγάλωσα στην Άρτα, δίπλα σ’ ανθρώπους φτωχούς αλλά έντιμους, που στερήθηκαν πολλά για να μου δώσουν μια καλύτερη ζωή. 

Το θαύμα της Αγίας Παρασκευής που εξάλειψε την ισπανική γρίπη


Συγκλονιστικές μαρτυρίες-η σωτήρια παρέμβαση πριν 100 χρόνια, που έσωσε αμέτρητες ζωές στο Θέρμο από την επιδημία η οποία «θέριζε» την Ελλάδα και την Ευρώπη.
                                             
Η ζωή χωρίς την Αγάπη είναι στενεμένη και λίγη. Γι’ αυτό και όσοι ζουν στην αλήθεια του το θαύμα, ζουν στον κραδασμό της Αναστημένης Αγάπης. Το θαύμα δεν χάνεται, βρίσκεται στη καρδιά όσων το έζησαν και η μνήμη δυναμώνει και οι μελλοντικοί άνθρωποι ζουν τα θαύματα, σαν να έγιναν στον δικό τους καιρό κι ας τα έκανε ο Θεός πριν δυο χιλιετίες, ή πριν εκατό χρόνια. 

Παρόμοια ζωντανό παραμένει σήμερα το θαύμα που έκανε η Αγία Παρασκευή πριν 100 χρόνια και εξαφάνισε τη θανατηφόρα ισπανική γρίπη από την περιοχή του Θέρμου στην Αιτωλοακαρνανία.