Πέμπτη 5 Δεκεμβρίου 2019

Άγιος Πορφύριος: Όταν ο Χριστός εγκύψη μέσα μας…


Ο Χριστός –είπε ο άγιος Πορφύριος– είναι παντού και όλοι οι Άγιοι είναι παντού. Τώρα αυτό εξηγήστε το και εσείς, εγώ δεν μπορώ να το εξηγήσω. Μόνο σας λέω, όπου σκέφτεσαι τον Άη-Αντώνη, και τώρα μπορεί να τον σκεφτώμαστε εμείς εδώ, άλλοι τον σκέφτονται στην Θηβαΐδα, άλλοι στην Αίγυπτο, άλλοι στα Ιεροσόλυμα, άλλοι στο Σινά. Αυτήν την ώρα είναι κι εδώ κι εκεί κι εκεί. Τι λέτε; Είναι στον κόσμο τον πνευματικό.

Και ενώ είμαστε χριστιανοί τίποτα δεν ξέρουμε, ρε παιδιά, τίποτα, τίποτα δεν ξέρουμε από Χριστό. Και ζούμε οι καημένοι και διαβάζουμε και κανένα λόγο, ωραίος είναι, ωραία τα είπε και ο πατήρ Αυγουστίνος και ο πατήρ Νικόλαος, πώς τον λένε;… Πολύ ωραία κι όμως μένουμε πιστοί εις την ορθότητά μας, εις την απερισκεψία μας και ζούμε χωρίς Χριστό.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΠΕΜΠΤΗ 5 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Ὁ Ὅσιος Σάββας ὁ Ἡγιασμένος

 
Ψυχὴν ὄπισθεν τοῦ Θεοῦ κολλῶν πάλαι,
Ἔμπροσθεν αὐτοῦ νῦν παρίσταται Σάββας.
Θεσπεσίοιο πόλου πέμπτῃ Σάββας ἐντὸς ἐσήχθη.

Ὁ Ἅγιος Σάββας ὁ ἡγιασμένος ἐγεννήθη τὸ ἔτος 439 ἀπὸ εὐσεβεῖς καὶ πλουσίους γονεῖς εἰς τὴν πόλιν Μουταλάσκην τῆς Καππαδοκίας. Ὁ πατήρ του, στρατιωτικὸς εἰς τὸ ἐπάγγελμα, ἠναγκάσθη νὰ μεταβῇ μετὰ τῆς συζύγου του Σοφίας, εἰς τὴν Ἀλεξάνδρειαν διὰ ὑπηρεσιακοὺς λόγους, ἀναθέτοντας τὴν ἀνατροφὴν τοῦ μικροῦ Σάββα ὁ ὁποῖος ἦταν μόλις πέντε ἐτῶν εἰς τὸν συγγενῆ του Ἑρμία. 

Τετάρτη 4 Δεκεμβρίου 2019

Περί Απολογητικής στο θέμα της ψυχής - Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+)


Ο Ορθόδοξος θεολόγος δεν είναι υποχρεωμένος να προτείνη την ύπαρξι μιας Φραγκικής ψυχής, «αλά Πλάτωνα» δηλαδή, επειδή οι Φράγκοι ακολούθησαν τον Πλάτωνα στο περί ψυχής θέμα. Διότι οι Πατέρες δεν ακολούθησαν τον Πλάτωνα στα θέματα αυτά. 

Βέβαια αυτό οι Νεοέλληνες δεν το γνωρίζουν και τόσο, διότι με αυτόν τον μεγάλο θαυμασμό που έχουν για τον Πλάτωνα και τον Αριστοτέλη, που διδάσκονται στα σχολεία, έγιναν οι Πατέρες για τους Νεοέλληνες σαν χορευτές στο θέατρο, ώστε και αυτοί να χορεύουν τον χορό του Πλάτωνακαι του Αριστοτέλη! 

Διότι πώς αλλοιώς οι Πατέρες θα είναι μεγάλοι Πατέρες, για τους Νεοέλληνες, αν δεν είναι οπαδοί των αρχαίων Ελλήνων; Εδώ στην Ελλάδα το μόνο κριτήριο μεγαλειότητος είναι το αν είναι κάτι από την αρχαία Ελλάδα! 

Γιατί η Αγία Βαρβάρα τιμάται ιδιαίτερα στο Ναύπλιο – Το θαύμα και η εικόνα του ζωγράφου Αντωνίου Μπαρού


Όλως ιδιαιτέρως τιμάται η μνήμη της μεγαλομάρτυρας Αγίας Βαρβάρας στον ιστορικό ιερό ναό του Αγίου Σπυρίδωνος στην πόλη του Ναυπλίου, εκεί που το 1831 δολοφονήθηκε ο πρώτος κυβερνήτης της Ελεύθερης Ελλάδος Ιωάννης Καποδίστριας.

Στο ναό φυλάσσεται η θαυματουργή εικόνα της Αγίας Βαρβάρας, έργο του Αντωνίου Ραφαήλ Μπαρού, από τις συνδρομές ευλαβών γυναικών της ενορίας που κατά την ιστορία το 1928 έπληξε τη πόλη η θανατηφόρα ασθένεια της πανώλης (πανούκλα), με αποτέλεσμα να πεθάνει πολύς κόσμος , οι κάτοικοι αποφάσισαν να παρακαλέσουν την Αγία Βαρβάρα λιτανεύοντας την εικόνα της σε όλη την πόλη κάνοντας δεήσεις υπέρ υγείας των κατοίκων.

Περιπολώντας στον Έβρο για “παράνομα εισελθόντα πρόσωπα” με διαταγές εκτός λογικής


Ο Έβρος υποδέχεται κάθε μέρα μεγάλο αριθμό προσφύγων και μεταναστών. Οι στρατιωτικοί που κάνουν περιπολίες στον Έβρο έχουν ένα μεγάλο πρόβλημα να αντιμετωπίσουν αν εντοπίσουν
πρόσφυγες ή μετανάστες που προσπαθούν να περάσουν τα σύνορα ή έχουν πατήσει ήδη σε ελληνικό έδαφος: τον παραλογισμό των διαταγών.

Ένα κείμενο που περιγράφει έναν ας πούμε υποθετικό διάλογο:

Ήρθε και μένα ή ώρα μου να βγω για περίπολο για έλεγχο για ΠΕΠ (Παράνομα Εισελθόντα Πρόσωπα). Φορτώνω το όχημα με τα πράγματα μας παίρνω πολυβόλο πυρομαχικά ατομικό οπλισμό την κλασική εξάρτυση το μνημόνιο ενεργειών και έναν ταλαίπωρο στρατιώτη.

Ρωτάω τον Αξιωματικό Υπηρεσίας:

Ο τρανσεξουαλισμός ήταν η αρχή: τώρα έρχεται ο φυλετικός αυτοπροσδιορισμός



Μετά το trans-genderismσειρά έχει το trans-racialism”. 

"Τρανσεξουαλισμός" (δια-φυλισμός) = το άτομο νομίζει ότι ανήκει στο άλλο φύλο και αυτοπροσδιορίζεται έτσι. "Τρανσφυλετισμός" (δια-φυλετισμός) = το άτομο νομίζει ότι ανήκει σε μία άλλη φυλή και αυτοπροσδιορίζεται έτσι. Εάν το πρώτο αποτελεί πλέον κάτι το "φυσιολογικό" και νομικώς (και στην Ελλάδα) προστατευόμενο, ("αλλαγή έμφυλης ταυτότητας" - "νομική αναγνώριση ταυτότητας φύλου") γιατί να μην αποτελέσει και το δεύτερο ("αλλαγή φυλετικής ταυτότητας" - "νομική αναγνώριση ταυτότητας φυλής"; [Και βέβαια, μετά το μεγάλο στοίχημα είναι η νομοθεσία περί "αλλαγής ηλικιακής ταυτότητας" - " νομική αναγνώριση ταυτότητας ηλικίας"].  

The Bridgehead / KO

Τα αγωνίσματα του Γέρο-Γεωργίου Λαζάρ


Οι γέροντες της πόλεως Πιάτρα Νεάμτς διηγούνταν ότι, την περίοδο του χειμώνα, που εκεί το θερμόμετρο κατεβαίνει στους 20-25 βαθμούς κάτω από το μηδέν, ο Γέρο-Γεώργιος δεν κοιμόταν στον πύργο, αλλά πήγαινε πλάγιαζε δίπλα σ’ ένα φούρνο της πόλεως. Όμως δεν άφησε ποτέ το τυπικό του να προσεύχεται κάθε νύκτα επί 3-4 ώρες στην εκκλησία του Τιμίου Προδρόμου.

– Κάποια παγερή ημέρα –έλεγε ένας γέροντας της πόλεως– είδα τον Γέρο-Γεώργιο ξυπόλυτο στον δρόμο. Εμείς θαυμάζαμε την τόση υπομονή και καρτερία του. 

Περπατούσε με το στήθος του, όπως πάντα, ανοικτό, χωρίς σκούφο στο κεφάλι του και το χιόνι με τον δυνατό αέρα τον σκέπαζε. Περπατούσε ειρηνικός, χωρίς βιασύνη και έλεγε ψαλμούς και προσευχές. Όταν έμπαινε στα αρτοπωλεία, άπλωνε τα πόδια του επάνω στην ανθρακιά. Ξεμούδιαζαν λίγο μέχρι να φύγει η παγωνιά από τα δάκτυλά του.

Ἅγιος Παΐσιος: Νὰ μήν ἀνοίγουμε συζήτηση μὲ τὸ ταγκαλάκι



Ὅλοι ἔχουμε πάθη κληρονομικά, ἀλλὰ αὐτὰ δὲν μᾶς βλάπτουν. Εἶναι ὅπως ἕνας γεννιέται λ.χ. Μὲ μία ἐλιά στὸ πρόσωπο. Αὐτή καὶ ὀμορφιά τοῦ δίνει, ἄν ὅμως τὴν ξεσκαλίση, μπορεῖ νὰ δημιουργηθῆ καρκίνος. 

Νὰ μήν ἀφήνουμε τὸν διάβολο νὰ ξεσκα­λίζη τὰ πάθη. Ἄν τὸν ἀφήσουμε νὰ ξεσκαλίζη τὴν ἀδυναμία μας, δημιουργεῖται «καρκίνος».

Πρέπει νὰ ἔχουμε τὴν πνευματική λεβεντιά, νὰ περιφρονοῦμε τὸν διάβολο καὶ ὅλα τὰ πονηρά του τηλεγραφήματα –τούς λογισμούς – καὶ νὰ μήν ἀνοίγουμε συζήτηση μαζί του. 

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΕΤΑΡΤΗ 4 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Ἡ Ἁγία Βαρβάρα ἡ Μεγαλομάρτυς

 
Ξίφει πατὴρ θύσας σε, Μάρτυς Βαρβάρα,
Ὑπῆρξεν ἄλλος Ἀβραὰμ διαβόλου.
Βαρβάρα ἀμφὶ τετάρτῃ χερσὶ τοκῆος ἐτμήθη.


Η Αγία Βαρβάρα έζησε κατά τους χρόνους του αυτοκράτορος Μαξιμιανού (286 - 305 μ.Χ.) και ήταν κόρη του ειδωλολάτρη Διοσκόρου ο οποίος ήταν από τους πιο πλούσιους ειδωλολάτρες της Ηλιουπόλεως.

Τρίτη 3 Δεκεμβρίου 2019

"Δεν θα πάω ξανά στην εκκλησία!"



Ένας νεαρός πήγε κάποτε στον ιερέα της ενορίας του και του είπε:

- Δεν θέλω να έρθω ξανά στην εκκλησία!

Ο ιερέας τον ρώτησε: 
- Γιατί παιδί μου;

Ο νεαρός απάντησε: - Μέσα στην εκκλησία είδα χριστιανούς να κουτσομπολεύουν και να λένε άσχημα λόγια για άλλους χριστιανούς. Ενώ κάποιοι άλλοι ενορίτες κοιτούσαν τα τηλέφωνα τους κατά τη διάρκεια της λειτουργίας, και αυτά είναι μόνο μερικά πράγματα από αυτά που παρατήρησα...

Ο ιερέας τότε του είπε: 

ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π.ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «…τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν… τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων…»



«Μὴ δῶτε τὸ ἅγιον τοῖς κυσίν, μηδὲ βάλητε τοὺς μαργαρίτας ὑμῶν ἔμπροσθεν τῶν χοίρων, μήποτε καταπατήσωσιν αὐτοὺς ἐν τοῖς ποσὶν αὐτῶν καὶ στραφέντες ῥήξωσιν ὑμᾶς»(Ματθ.7,6)

(Προσέχετε νά μή δώσετε τό ἅγιο μυστήριο τῆς πίστεως σέ ἀνθρώπους πού σάν σκυλιά ζοῦν ζωή ἀσεβή καί ἀναίσχυντη· οὔτε νά ρίξετε τά πολύτιμα μαργαριτάρια τῆς χριστιανικῆς πίστεως μπροστά σέ ἀνθρώπους πού σάν χοῖροι ζοῦν στό βόρβορο τῶν παθῶν. Ὑπάρχει μεγάλος κίνδυνος μήπως τά καταπατήσουν μέ τά πόδια τους καί στραφοῦν νά σᾶς κατασπαράξουν ἤ νά σᾶς βλάψουν μέ ὁποιονδήποτε τρόπο -Π.Τρεμπέλας).

Άνθρωποι που σαν σκυλιά, ζουν ζωή ασεβή κι αναίσχυντη και σαν χοίροι ζουν μέσα στο βούρκο των παθών. Βέβαια τα «ζωντανά» δεν έχουν επίγνωση των πράξεών τους και πράττουν αυτό που υπαγορεύει η φύση τους.

Διαβάστε το για να αντιληφθείτε το εθνικό έγκλημα που γίνεται στην εξωτερική μας πολιτική! Δεν είναι που η Κύπρος είναι μακριά αλλά είναι σαν να μην ξέρουν πού πέφτει!!!!



Η Τουρκία αρχίζει βαθμηδόν να εφαρμόζει το σχέδιό της για τη «Γαλάζια Πατρίδα» και τούτο γίνεται πολιτικά, διπλωματικά αλλά και δια της ισχύος. Ένας συνδυασμό που διαμορφώνει ένα πλαίσιο επιβολής. 

Ιδιαίτερα όταν στην αντίπερα όχθη υιοθετείται μια φοβική τακτική αντιμετώπισης της επεκτατικής πολιτικής της κατοχικής δύναμης. Και ενώ η Λευκωσία δεν έχει δυνατότητες, η Αθήνα -που διαθέτει- επιμένει να υποβαθμίζει τις τουρκικές ενέργειες. Κυρίως εκείνες που δεν την αγγίζουν ευθέως. Όταν για παράδειγμα αφορούν στην Κύπρο, που είναι μακριά.

Στην επιστολή του Μόνιμου Αντιπροσώπου της Τουρκίας στον ΟΗΕ, Φεριντούν Χ. Σινιρλίογλου, ημερομηνίας 13 Νοεμβρίου, παράλληλα με την πρόταξη της γνωστής, πάγιας πολιτικής της κατοχικής Τουρκίας για την οριοθέτηση ΑΟΖ, έχουν κατατεθεί στον διεθνή οργανισμό συντεταγμένες με τις οποίες επιχειρεί να αρπάξει τη θαλάσσια περιοχή της Κύπρου, αμφισβητώντας τα όσα υπέβαλε η Λευκωσία προ μηνών στον ΟΗΕ. Και η αρπαγή της κυπριακής θάλασσας θα είναι το πρώτο βήμα, το επόμενο θα είναι η ελληνική.

Π.Ε.ΦΙ.Π.: Ἀπαράδεκτο πρόγραμμα σεξουαλικῆς «διαπαιδαγώγησης» γιά... νήπια!


Πρόσφατα (Ὀκτώβριος 2019), μέ ἀφορμή τή βράβευση τοῦ προγράμματος σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης «Παίζω μέ τό Φρίξο καί μαθαίνω γιά τό σῶμα μου καί τίς διαπροσωπικές σχέσεις»,1 ἀπό διεθνή Ὀργανισμό2, ἦρθε στήν ἐπιφάνεια ἡ προσπάθεια «διαφώτισης» τῶν νηπίων γιά τό σοβαρό θέμα τῆς σεξουαλικῆς διαπαιδαγώγησης.
 
Τό θέμα εἶναι πολύπλευρο καί εἶναι ἀδύνατο νά καλυφθεῖ στό παρόν ἄρθρο. Στόχος μας εἶναι νά προβληματίσουμε καί νά προκαλέσουμε γονεῖς, ἐκπαιδευτικούς καί γενικά ὅποιον νοιάζεται γιά τά νέα παιδιά, νά σκεφθεῖ καί νά πράξει ἀνάλογα.

Τό νά ἐπιθυμοῦν κάποιοι νά «ἐπιβάλλουν» τή σεξουαλική διαπαιδαγώγηση σέ παιδιά καί μάλιστα στήν εὐαίσθητη ἡλικία τῶν 5, 6, 7 ἐτῶν, παρακάμπτοντας3 οὐσιαστικά τούς φυσικούς, ἀλλά καί νομικά ὑπευθύνους γιά τή διαπαιδαγώγηση τῶν παιδιῶν, τούς γονεῖς, εἶναι ἀπαράδεκτο. 

ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ


Γράφει ο Αθανάσιος Καρανάσιος

Μια εικόνα χίλιες και παραπάνω λέξεις. Μετά τις αναλύσεις και τις διαπιστώσεις, το πρόταγμα: “ΣΩΣΤΕ ΤΟΥΣ ΕΛΛΗΝΕΣ”, που έγινε σύνθημα μετά την εξέγερση των Ελλήνων το 1821 μεταξύ των ομόθρησκων λαών του Δυτικού Πολιτισμού. 

Την Επανάσταση των Ελλήνων την χαιρέτησαν με χαρά οι Ευρωπαίοι. Μάλιστα απορούσαν πως δεν είχε εκραγεί νωρίτερα, πως είχε καθυστερήσει τόσο πολύ και πως δεν είχε πάρει μεγάλη έκταση. 

Απορούσαν ακόμα, πώς ένα τέτοιο Έθνος με δοξασμένους πολεμιστές, ποιητές, ιστορικούς και φιλοσόφους, άνδρες πρότυπα, είχε κατρακυλήσει τόσο χαμηλά, “ώστε να γίνει ο αγόγγυστος σκλάβος ενός γένους απολίτιστων απίστων”.

Αυτή η ζωή είναι καιρός για μετάνοια - Όσιος Εφραίμ ο Σύρος


Αδελφοί, αυτή η ζωή είναι καιρός για μετάνοια. Είναι λοιπόν μακάριος όποιος καθόλου δεν έπεσε στα δίχτυα του εχθρού. Αν πάλι κάποιος έτυχε να πέσει στα δίχτυα του, αλλά τα έσχισε και πετάχτηκε και έφυγε από αυτόν, στη διάρκεια της παρούσας ζωής, και τούτος είναι για εμένα μακάριος, γιατί ζώντας ακόμη με σώμα κατάφερε να ξεφύγει από τον πόλεμο, σαν το ψάρι που γλιτώνει από το δίχτυ.

Το ψάρι που ζει μέσα στο νερό, αν πιαστεί στο δίχτυ, αλλά το σχίσει και φύγει γρήγορα στον βυθό, σώζεται· όταν όμως το ανεβάσουν στη στεριά, δεν μπορεί να βοηθήσει τον εαυτό του. Έτσι και εμείς. 

Όσο είμαστε σε αυτή τη ζωή, έχουμε πάρει την εξουσία και τη δύναμη από τον Θεό να σπάσουμε μόνοι μας τα δεσμά των θελημάτων του εχθρού και να πετάξουμε από επάνω μας το φορτίο των αμαρτιών με τη μετάνοια και να φτάσουμε σώοι στη βασιλεία των ουρανών. 

Τον φιλοξένησαν οι …γυμνοί ασκητές του Αγίου Όρους!



«Αόρατοι Ασκητές»: Πολλά έχουν γραφτεί για αυτούς, ενώ διάφορες είναι και οι ονομασίες που τους έχουν αποδοθει. Κάποιοι τους ονομάζουν «αόρατους Ερημίτες,» άλλοι «γυμνούς ασκητές», άλλοι «μυστικούς γέροντες» και άλλοι πάλι «αφανείς αναχωρητές».


Οι «Αόρατοι Ασκητές» είναι μια ομάδα ασκητών, εφτά για κάποιους, κατ’ άλλους δώδεκα και κατ’ άλλους δέκα, οι οποίοι διατρίβουν στις ερημικότερες περιοχές της αθωνικής ερήμου και είναι αόρατοι από τα μάτια των ανθρώπων.

Εμφανίζονται μόνο σ’ όποιον αυτοί θέλουν, ως επί το πλείστον σε απλό και απονήρευτο μοναχό ή και σε ευσεβή και ευλαβή προσκυνητή που έχει καθαρό και χριστιανικό βίο.

ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΤΡΙΤΗ 3 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019

Ὁ Προφήτης Σοφονίας

 
O πριν βοήσας τη Σιών χαίρε σφόδρα,
Xαίρει παραστάς τω Θεώ Σοφονίας.
Φαίδιμος εν τριτάτη Σοφονίας ήτορ αφήκεν.


Ἔζησε τὸν 7ο αἰώνα π.Χ., ἐπὶ βασιλέως Ἰωσίου.  Εἶναι ὁ ἔνατος ἀπὸ τοὺς μικροὺς λεγόμενους προφῆτες καὶ καταγόταν ἀπὸ τὴ φυλὴ τοῦ Συμεὼν ἢ κατ’ ἄλλους τοῦ Λευΐ. Τὸ ὄνομά του σημαίνει «ὁ Γιάχβε κρύπτει», δηλαδὴ περιφρουρεῖ, προστατεύει.

Δευτέρα 2 Δεκεμβρίου 2019

Η 2α Δεκεμβρίου ημέρα κοίμησης τεσσάρων σύγχρονων οσιακών μορφών



ΑΓΙΟΣ ΠΟΡΦΥΡΙΟΣ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΗΣ.
ΦΟΡΗΤΗ ΕΙΚΟΝΑ 
ΔΙΑ ΧΕΙΡΟΣ ΠΑΤΑΠΙΟΥ ΜΟΝΑΧΟΥ ΚΑΥΣΟΚΑΛΥΒΙΤΟΥ.
Ι. ΚΑΛΥΒΗ ΑΓ. ΑΚΑΚΙΟΥ. ΑΓΙΟΝ ΟΡΟΣ.  ΝΟΕΜΒΡΙΟΣ 2014
1. Άγιος Πορφύριος Καυσοκαλυβίτης
Ο Άγιος Πορφύριος γεννήθηκε το 1906 στον Άγιο Ιωάννη Καρυστίας Ευβοίας. Το κοσμικό του όνομα ήταν Ευάγγελος. Στο σχολείο φοίτησε μόνον δύο χρόνια. Η ασθένεια του δασκάλου και η φτώχεια της οικογένειάς του τον έσπρωξαν να εργασθεί βόσκοντας τα λίγα ζώα της. Λίγο αργότερα, περίπου εννέα χρονών παιδάκι, εργάστηκε στο ανθρακωρυχείο της περιοχής και μετά στο παντοπωλείο ενός γνωστού της οικογένειας, στον Πειραιά. Ο πατέρας του είχε πάει να δουλέψει στη διώρυγα του Παναμά, για να συντηρήσει την οικογένειά του.

Οι τελευταίες στιγμές του Aγίου Πορφυρίου


Οι τελευταίες στιγμές και νουθεσίες του Αγίου Πορφυρίου, καθώς και τα πραγματικά τελευταία του λόγια. Από τον υποτακτικό του π. Ακάκιο Καυσοκαλυβίτη

ΑΝΑΠΑΝΤΕΧΗ ΚΑΙ ΠΟΛΥ ΔΙΔΑΚΤΙΚΗ ΑΠΟΚΑΛΥΨΗ!!


Το παρακάτω, αποτελεί αφήγηση του πρ. Διευθυντού Δημοτικής Εκπαιδεύσεως κ.Μανώλη Καπετανάκη.

Ο αείμνηστος Νικόλαος ήταν ο πατέρας του:

«Ο κ.Νίκος, διατηρούσε εμπορομανάβικο στο Ηράκλειο της Κρήτης. Στο πέρας της καθημερινής του εργασίας και αφού διέθετε το εμπόρευμα του, το απογευματάκι, είχε την συνήθεια να πηγαίνει στο διπλανό καφενείο, όπου έπινε το καφεδάκι του και πέρναγε κάποιες ξεκούραστες στιγμές συζητώντας με γνωστούς, φίλους και πελάτες του.

Την ίδια ώρα, συνήθιζε και κάποιος άλλος φτωχοντυμένος κύριος, άγνωστος στον κ.Νίκο, να πίνει το καφεδάκι του στο απέναντι τραπέζι. Ο συγκεκριμένος κύριος είχε την εξής συνήθεια: Αφού έπινε τον καφέ του, άφηνε το αντίτιμο στο πιατάκι και πήγαινε στον πάγκο του καφετζή. 

Θεοφάνης Μαλκίδης: Για τη Συνέχεια και την Επιβίωση του Ελληνισμού (Ηχητικό)



Θ. Μαλκίδης

Μετά από μία ακόμη εξαπάτηση των Ελλήνων και των Ελληνίδων και την απαράδεκτη στάση του Ελλαδικού πολιτικού και πνευματικού προσωπικού που αρνείται να υπερασπίσει τα συμφέροντα του Ελληνικού λαού έναντι της Τουρκίας, της παράνομης μετανάστευσης, της Μακεδονίας, της οικονομίας και της κοινωνίας, έχουμε υποχρέωση να κάνουμε το καθήκον μας για τη συνέχεια και την επιβίωση του Ελληνισμού.

Οι σημαντικότεροι διεθνώς οικονομολόγοι υποστηρίζουν τη μετάβαση σε εθνικό νόμισμα - Ονόματα


Στη “συμμορία της δραχμής” μετέχει και ο βραβευμένος με το Νόμπελ οικονομίας για το το 2019 Ινδός οικονομολόγος Αμπιτζίτ Μπανερτζί, ο οποίος έχει υποστηρίξει το Grexit με κούρεμα του ελληνικού χρέους.Αλλά το καθυποταγμένο στο Βερολίνο τερατώδες μιντιακό σύστημα της χώρας έχει λυσσιάζει προβάλλοντας καταστροφολογικά σενάρια ενάντια στο τσουνάμι του Ευρωσκεπτικισμού που τις περισσότερες Ευρωπαϊκές χώρες. 

Η έξοδος από την ευρωζώνη και από την ΕΕ, σύμφωνα με τα δημοσιογραφικά τσοπανόσκυλά του βαρυφορτωμένων με χρέη συστημικών ΜΜΕ, θα μας οδηγήσει στην κόλαση. Πουλάνε φόβο για να αγοράσουνε χρόνο.

Το πρόβλημα της Βικιπαίδειας


"Just because it’s in Wikipedia doesn’t mean it’s true"

Πολ Κρεγκ Ρόμπερτς  -  Μετάφραση Wan Wert

Κατά τη διάρκεια της ζωής μου είδα την ηθική ακεραιότητα να συρρικνώνεται και να πεθαίνει παντού στον δυτικό κόσμο. Δεν ήταν ποτέ πραγματικά σε αφθονία, αλλά υπήρχε σε ένα πολύ μεγάλο μέρος της ζωής μας και είχε κύρος . Οι άνθρωποι, ιδίως όσοι ζούσαν στη δημόσια σφαίρα δεν ήταν τόσο επαίσχυντοι όσο είναι σήμερα.
 
Την τελευταία δεκαετία παρακολούθησα την εξαφάνιση της ελευθερίας του λόγου. Ένα ανεξάρτητο ΜΜΕ εξαφανίστηκε το τελευταίο χρόνο του καθεστώτος Κλίντον, όταν επιτράπηκε σε 6 μεγάλες εταιρείες να συγκεντρώσουν το 90% των ΜΜΕ στα χέρια τους. 

Στοχασμός, θλίψη και αποτέφρωση (επιστολή καταπέλτης κατά της Νέας Τάξης)



Παρακάτω θα διαβάσετε την επιστολή της μοναχής Ιουστίνας που ζει στην Ι. Μονή Οσίου Παταπίου προς τον διευθυντή της εφημερίδας "Καθημερινή".

Κύριε διευθυντά

Είμαι μια μοναχή της Ιεράς Μονής Οσίου Παταπίου, που επί 55 χρόνια της πολύτιμης ζωής μου αφιέρωσα για να ζήσω μια άλλη ποιότητα ζωής. Δεν ξέρω αν τα κατάφερα, ο Θεός γνωρίζει – όμως, έχω μέσα μου μια πληρότητα για ό,τι προσπάθησα.

Με έκπληξη είδα στο «Κ» της κυριακάτικης «Καθημερινής», 13ης Οκτωβρίου, αφιέρωμα, και με εξώφυλλο μάλιστα, στο «αρχιτεκτονικό θαύμα» όπως το αποκαλείτε του πρώτου αποτεφρωτηρίου στην Ελλάδα.

Ἅγιος Παΐσιος: Ἡ ἀκηδία ἀχρηστεύει τὸν ἄνθρωπο



Γέροντα, τί διαφορὰ ὑπάρχει ἀνάμεσα στὴν ἀκηδία καὶ τὴν ραθυμία;

– Ἀκηδία εἶναι ἡ πνευματικὴ τεμπελιά, ἐνῶ ἡ ραθυμία ἀναφέρεται καὶ στὴν ψυχὴ καὶ στὸ σῶμα. Καλύτερα ὅμως νὰ λείψουν καὶ τὰ δύο. Ἡ ἀκη­δία καὶ ἡ ραθυμία μερικὲς φορὲς κολλοῦν καὶ σὲ ψυχὲς ποὺ ἔχουν πολλὲς προϋποθέσεις γιὰ πνευματικὴ ζωή, ποὺ ἔχουν εὐαισθησία, φιλότιμο.

Σὲ ἕναν ἀδιάφορο ὁ πειρασμὸς δὲν κάνει τόσο κακό. Ἕνας εὐαίσθητος ὅμως ἄνθρωπος, ἂν στενοχω­ρηθῆ, νιώθει μετὰ ἀκηδία. Πρέπει νὰ βρῆ τί τὸν στε­νοχώρησε καὶ νὰ τὸ ἀντιμετωπίση πνευματικά, γιὰ νὰ ξαναβρῆ τὸ κουράγιο καὶ νὰ πάρη μπρὸς ἡ μηχανή του.