Κυριακή προ της Χριστού γεννήσεως
Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2019
Σάββατο 21 Δεκεμβρίου 2019
Ποιο είναι το βασικό δόγμα της Πατερικής Παραδόσεως - Πρωτοπρ. Ιωάννου Σ. Ρωμανίδου (+)
Υπάρχει η άποψις ότι η θεολογία που ονομάζεται αποφατική είναι
μία φιλοσοφία επηρεασμένη από τους Νεοπλατωνικούς.
Δεν υπάρχει καμμία
αμφιβολία ότι υπάρχει ομοιότης στην ορολογία μεταξύ των Νεοπλατωνικών
και των Πατέρων της Εκκλησίας.
Έχουν και οι Νεοπλατωνικοί (Πλωτίνος κ.ά.),
μία αποφατική Θεολογία. Εδώ όμως υπάρχει μία ουσιαστική διαφορά.
Χαρακτηριστικό του Νεοπλατωνισμού είναι η έκστασις, η οποία είναι
μία εμπειρία, που για τους Πατέρες της Εκκλησίαςείναι δαιμονική.
Μοναχός Κωνστάντιος Αγιοπαυλίτης (1883 - 21 Δεκεμβρίου 1973)
Γεννήθηκε ο κατά κόσμον Κυριακός
Αντωνίου Μοσχονάς στο χωριό Χαυδάτα της Κεφαλλονιάς τον Ιανουάριο του 1883. Η
αρετή του φάνηκε από νωρίς.
Καθυστέρησε την προς μονασμό αναχώρησή του, για ν’
αναθρέψει και μεγαλώσει τα πέντε ορφανά μικρά παιδιά του αδελφού του.
Ένα από
αυτά έγινε αργότερα μοναχός στη μονή του Αγίου Παύλου, ο Γεώργιος (†1998).
Στρατεύθηκε και υπηρέτησε την πατρίδα στον μικρασιατικό πόλεμο.
Όταν μεγάλωσαν τ’ ανίψια του,
προσήλθε στη μονή Αγίου Παύλου το 1925. Εκάρη μοναχός το 1927.
ΑΡΙΣΤΕΙΔΗΣ Π. ΔΑΣΚΑΛΑΚΗΣ: «Δέκα ζητήματα γιά τὴ γέννηση τοῦ Χριστοῦ»
1. Γιατί ἐσαρκώθῃ ὁ Υἱὸς καὶ ὄχι ὁ Πατὴρ ἢ τὸ Πνεῦμα τὸ Ἅγιον;
2. Γιατί τότε γινόταν καθολικὴ ἀπογραφή;
3. Ποιὰ ἐποχὴ καὶ ὥρα τῆς ἡμέρας γεννήθηκε τὸ Θεῖον βρέφος;
4. Οἱ Μάγοι πὼς κατάλαβαν τὸ ἀκατάληπτο γεγονὸς καὶ ἀναζήτησαν τὴ φάτνη;
5. Τί συμβολίζουν τὰ δῶρα τους;
6. Πὼς τὰ ἐπέλεξαν;
7. Ποὺ βρῆκαν τὸν μικρὸ Χριστό;
8. Τὸ φωτεινὸ ἀστέρι ἦταν σὰν ὅλους τοὺς ἄλλους ἀστέρες;
9. Πότε ἐμφανίστηκε στὸ οὐράνιο στερέωμα;
10. Γιατί ὁ Χριστὸς δὲν σαρκώθηκε νωρίτερα καὶ «ἄφησε» τόσες ψυχὲς νὰ κολασθοῦν;
Νεκτάριος Δαπέργολας: «αν υποχωρήσετε στα ασήμαντα, αμέσως θα σας απαιτηθεί και κάτι μεγαλύτερο, επειδή θα είναι πια γνωστό ότι φοβάστε» (Θουκιδίδης)
Νεκτάριος Δαπέργολας
Ενώ η ένταση από τις τουρκικές προκλήσεις συνεχίζει να κλιμακώνεται, ταυτόχρονα συνεχίζεται απαράλλακτη και η επίδειξη της γνωστής ψοφοδεούς ελληνικής στάσης. Μιας στάσης «εμπλουτισμένης» απλώς πλέον με τους κωμικοτραγικούς πανηγυρισμούς κάποιων για τη δήθεν στήριξη που απολαμβάνουμε από τους εταίρους μας και για τη…διεθνή απομόνωση της Τουρκίας.
Αλλά και «εμπλουτισμένης» από μία επίσης σειρά καθημερινών δηλώσεων και «αναλύσεων» εκ μέρους ενός ολόκληρου συνεπικουρούντος πολιτικού και δημοσιογραφικού κόσμου, που προσπαθεί να μας πείσει για την αναγκαιότητα να κρατήσουμε ως χώρα στάση κατευνασμού, ειρηνικής διευθέτησης, κατανόησης, συνεργασίας (ή όπως αλλιώς θέλουν όλοι αυτοί να βαφτίζουν τον επαίσχυντο ενδοτισμό).
Ο Ερντογάν κλείνει το Βόσπορο, φτιάχνει νέα διώρυγα και...
Βάζει σε ομηρία την παγκόσμια ναυτιλία ο σουλτάνος...
Πώς θα απαντήσει η Μόσχα;
Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανήγγειλε την οριστική έναρξη της πραγματοποίηση ενός ακόμη φαραωνικού σχεδίου του, την κατασκευή της διώρυγας της Κωνσταντινούπολης.
Ουσιαστικά, όπως είχε εξαγγείλει αρχικά εδώ και τρία χρόνια, θα κλείσει τον Βόσπορο με το πρόσχημα της προστασίας του περιβάλλοντος και θα φτιάξει μια νέα διώρυγα, κόστους 10 δισ., βορειότερα Πρόκειται για ένα τεράστιο πρότζεκτ το οποίο αναμφίβολα βάζει σε ομηρία την παγκόσμια ναυτιλία και φυσικά κατ΄επέκταση αφορά και την ελληνική, ως μια από τις υπερδυνάμεις του κλάδου.
Πώς θα απαντήσει η Μόσχα;
Ο πρόεδρος της Τουρκίας Ρετζέπ Ταγίπ Ερντογάν ανήγγειλε την οριστική έναρξη της πραγματοποίηση ενός ακόμη φαραωνικού σχεδίου του, την κατασκευή της διώρυγας της Κωνσταντινούπολης.
Ουσιαστικά, όπως είχε εξαγγείλει αρχικά εδώ και τρία χρόνια, θα κλείσει τον Βόσπορο με το πρόσχημα της προστασίας του περιβάλλοντος και θα φτιάξει μια νέα διώρυγα, κόστους 10 δισ., βορειότερα Πρόκειται για ένα τεράστιο πρότζεκτ το οποίο αναμφίβολα βάζει σε ομηρία την παγκόσμια ναυτιλία και φυσικά κατ΄επέκταση αφορά και την ελληνική, ως μια από τις υπερδυνάμεις του κλάδου.
Τα ηρωικά Χριστούγεννα του 1940: Από το περιοδικό Νεολαία
21 Δεκεμβρίου 1940
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Νέο κορίτσι,
Αγαπητή μου Φαλαγγίτισσα,
Πολλά Χριστούγεννα πέρασε η Φυλή μας άλλοτε χαρούμενα και άλλοτε πικρά.
Μα και τις χαρές και τις πίκρες ήξερε να τις φέρη με περηφάνεια.
Καμμιά όμως γιορτή της γέννησης του Χριστού δεν την βρήκε σε τόση έξαρσι και σε τόσο ανείπωτο μεγαλείο όπως η εφετεινή.
Θα μου πήτε ότι ο Θεάνθρωπος έδωκε το παράγγελμα «και επί γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία», ενώ εμείς σήμερα βρισκόμαστε σε πόλεμο.
ΧΡΙΣΤΟΥΓΕΝΝΑ
Νέο κορίτσι,
Αγαπητή μου Φαλαγγίτισσα,
Πολλά Χριστούγεννα πέρασε η Φυλή μας άλλοτε χαρούμενα και άλλοτε πικρά.
Μα και τις χαρές και τις πίκρες ήξερε να τις φέρη με περηφάνεια.
Καμμιά όμως γιορτή της γέννησης του Χριστού δεν την βρήκε σε τόση έξαρσι και σε τόσο ανείπωτο μεγαλείο όπως η εφετεινή.
Θα μου πήτε ότι ο Θεάνθρωπος έδωκε το παράγγελμα «και επί γης ειρήνη εν ανθρώποις ευδοκία», ενώ εμείς σήμερα βρισκόμαστε σε πόλεμο.
Οδός Ερμού, αυγή Σαββάτου 21ης Δεκεμβρίου 1963
Ήταν δυόμισι το πρωί του Σαββάτου 21ης Δεκεμβρίου 1963, όταν πενταμελής περίπολος Ελλήνων αστυνομικών, υπό τον λοχία Αργύρη Θεοφάνους, που βρισκόταν στην Οδόν Ερμού της Λευκωσίας, αντελήφθη ύποπτο αυτοκίνητο.
Το σταμάτησε και ζήτησε να το ελέγξει, όμως οι επιβαίνοντες σ’ αυτό δύο Τούρκοι και μια Τουρκάλα, αρνήθηκαν.
Οι αστυνομικοί ανέσυραν τότε τα πιστόλια τους για να μπορέσουν να κάνουν το καθήκον τους, οπότε και οι Τούρκοι πήραν όπλα, με πρόθεση να κτυπήσουν τους αστυνομικούς.
Έθιμα Χριστουγέννων – Πρωτοχρονιάς στο Βυζάντιο
Χριστούγεννα και Πρωτοχρονιά δε γιορτάζουμε μόνο εμείς οι σύγχρονοι Έλληνες. Γιόρταζε και το Βυζάντιο.
Ο αυτοκράτορας στο ρόλο του σαν αντιπρόσωπος του Χριστού είχε να εκπληρώσει ειδικά καθήκοντα κατά τις μεγάλες θρησκευτικές εορτές που πάντα γιορτάζονταν με ιδιαίτερο πρόγραμμα.
Μέχρι το 10ο αιώνα, όποτε και καθορίστηκε η ημερομηνία των Χριστουγέννων, ήταν παράδοση να οργανώνουν δημόσια γιορτή στις 25 Δεκεμβρίου προς τιμήν του θεού Ήλιου.
Κατά τη διάρκεια του εορτασμού ο αυτοκράτορας εκπροσωπεύοντας τον θεό Ήλιο, έπαιζε μια παραδοσιακή παντομίμα. Εμφανιζόταν με φωτοστέφανο στο κεφάλι δηλαδή με το αρχικό έμβλημα του θεού Ήλιου.
Η τελεία υπακοή του αγίου Παϊσίου - Ιερομόναχος Ισαάκ
Ο
όσιος Παΐσιος δεν έζησε πολλά χρόνια ως υποτακτικός στο Κοινόβιο. Έμαθε
όμως το σπουδαιότατο μάθημα της υπακοής πολύ καλά από την αρχή και πήρε
άριστα. Πρωτίστως έκανε τελεία υπακοή με χαρούμενη διάθεση στον
Ηγούμενο και Γέροντά του. Ομοίως υπάκουε αδιάκριτα στους Προϊσταμένους.
Τις
πιο δύσκολες εξετάσεις έδωσε υπακούοντας τυφλά στον γερω-Ι., που του
ανέθετε σκληρές εργασίες, τον έλεγχε αυστηρά, και αυτά εν αγνοία του
Ηγουμένου. Ο καλός υποτακτικός υπέμενε σιωπηλά και με αυτομεμψία. Ποτέ
δεν τον κατέκρινε, ούτε με τον λογισμό. Πίστευε ότι αυτά συμβαίνουν για
τις αμαρτίες του.
Στο
τέλος εκδηλώθηκε αιμορραγία και κατέληξε στο Νοσοκομείο της Μονής. Εκεί
ευχαριστούσε και ευχόταν για τον γερω-Ι., διότι ωφελήθηκε. «Με χτύπησε
σαν χταπόδι, αλλά μου έβγαλε τις μελάνες», είπε.
ΤΟ ΣΥΝΑΞΑΡΙ ΤΗΣ ΗΜΕΡΑΣ - ΣΑΒΒΑΤΟ 21 ΔΕΚΕΜΒΡΙΟΥ 2019
Ἡ Ἁγία Ἰουλιανὴ ἡ Παρθενομάρτυς
Ἰουλιανῆς ἀγλάϊσμα τὸ ξίφος,
Ὡς προξενῆσαν ἀγλαὸν ταύτῃ στέφος.
Ἔκτανον εἰκάδι πρώτῃ Ἰουλιανὴν ἐρατεινήν.
Οἱ γονεῖς τῆς Ἰουλιανῆς ἦταν εἰδωλολάτρες καὶ θέλησαν νὰ τὴν μνηστεύσουν μὲ κάποιο διακεκριμένο ἀξιωματοῦχο τῆς Ἀντιόχειας, τὸν Ἐλεύσιο. Ἀλλὰ ἡ Ἰουλιανὴ ἀρνήθηκε σθεναρά. Ἡ ἄρνησή της κατέπληξε τοὺς γονεῖς της, διότι μέχρι ἐκείνη τὴν στιγμὴ δὲν τοὺς εἶχε φέρει καμιὰ ἀντίρρηση καὶ ἦταν ὑπάκουη κόρη.
Παρασκευή 20 Δεκεμβρίου 2019
Ιερομόναχος Διονύσιος Αγιαννανίτης (1878 - 20 Δεκεμβρίου 1948)
Γεννήθηκε στη μοναχοτρόφο Μάδυτο
της Α. Θράκης το 1878 από ευσεβείς γονείς, ο κατά κόσμον Σεραφείμ Ψαράς.
Προσήλθε στην Καλύβη του αγίου ιερομάρτυρος Σεραφείμ της ιεράς σκήτης της Αγίας
Άννης το 1894. Εκάρη μοναχός από τον Γέροντα Γελάσιο το 1900. Το 1911 χειροτονήθηκε
ιερεύς και κατεστάθη Πνευματικός.
Υπήρξε ομολογητής της πίστεως. Κατέθεσε
διαμαρτυρία των Αγιορειτών Πατέρων για την αλλαγή του ημερολογίου στον βασιλέα
Γεώργιο Β. Ήταν και καλός αγιογράφος.
Ο Γέροντας Χερουβείμ αναφέρει περί
αυτού στις Νοσταλγικές αναμνήσεις του από το Περιβόλι της Παναγίας:
«Όπως οι
άγιοι όλων των εποχών χαρακτηρίζονται για την απλότητά τους, έτσι και ο
ευλογημένος άνθρωπος, ο παπα-Διονύσιος ο πνευματικός. Είχε έλθει στο Όρος από
μικρό παιδί. Ήταν καλός πνευματικός, νους καθαρός, καρδιά απλή. Η προσευχή και
το δάκρυ, η νηστεία και η έγκλειστη σχεδόν ζωή του, τον είχαν χαριτώσει.
Τὸ Ὀρθόδοξο πνεῦμα τῶν Χριστουγέννων καὶ ἡ καταστροφικὴ ἐπιρροὴ τῆς Δύσης
Γράφει ὁ Ἠλίας Θεοχαράκης - Θεολόγος
-Ὁ Ἅγιος Παΐσιος ἔλεγε:
«Τὶς γιορτὲς γιὰ νὰ τὶς ζήσουμε, πρέπει νὰ ἔχουμε τὸν νοῦ μας στὶς ἅγιες ἡμέρες καὶ ὄχι στὶς δουλειὲς ποὺ ἔχουμε νὰ κάνουμε γιὰ τὶς ἅγιες ἡμέρες. Νὰ σκεφτόμαστε τὰ γεγονότα τῆς κάθε ἁγίας ἡμέρας καὶ νὰ λέμε τὴν εὐχὴ δοξολογώντας τὸν Θεό. Ἔτσι θὰ γιορτάζουμε μὲ πολλὴ εὐλάβεια κάθε γιορτή.»
Νὰ μελετάει καὶ νὰ ζεῖ τὰ θεία γεγονότα συνέχεια. Ὅταν κανεὶς μελετάει τὰ γεγονότα τῆς κάθε ἑορτῆς, φυσιολογικὰ θὰ συγκινηθεῖ καὶ μὲ ἰδιαίτερη εὐλάβεια θὰ προσευχηθεῖ.
Ἔπειτα στὶς Ἀκολουθίες ὁ νοῦς νὰ εἶναι στὰ γεγονότα ποὺ γιορτάζουμε καὶ μὲ εὐλάβεια νὰ παρακολουθοῦμε τὰ τροπάρια ποὺ ψέλνονται. Ὅταν ὁ νοῦς εἶναι στὰ θεία νοήματα, ζεῖ τὰ γεγονότα ὁ ἄνθρωπος, καὶ ἔτσι ἀλλοιώνεται.
Προφητικό άρθρο του Γέροντος Θεόκλητου Διονυσιάτου για τους «παράνομους μετανάστες».
Παραθέτουμε ένα προφητικό και αρκετά επίκαιρο άρθρο του αειμνήστου Γέροντος Θεόκλητου Διονυσιάτου που δημοσιεύτηκε στον Ορθόδοξο Τύπο στις 23 Νοεμβρίου 2001 και που αναφέρεται στην εισβολή των λαθρομεταναστών στην Ελλάδα.
Το άρθρο του Γέροντος Θεόκλητου είχε τίτλο:
«Μελαγχολικαί ενοράσεις»
Ο Άγιος Γρηγόριος ο Παλαμάς, μεταξύ άλλων, λέγει, ότι «οι Μοναχοί είναι οι κήρυκες της ερχομένης Βασιλείας, οι προφήται της Καινής Διαθήκης». Την φράση αυτη μού θύμισαν κάποιες συζητησεις, πού είχα τελευταίως με τρεις φίλους ησυχαστές, πού και οι τρείς, ωσάν από προφητική διαίσθηση, ισχυρίζοντο για την επέλευση απιθάνων εθνικών καταστάσεων.
Μάνα μας βρές τήν φωνή σου! (Έξαιρετικό)
Πῶς ἐβιάσθη κ᾽ ἐσήμαινε τόσον ἐνωρίς, ὁ παπα-Μανωλὴς ὁ Σιρέτης, τὴν ἀκολουθίαν τῶν Χριστουγέννων;
Ἢ ὕπνον δὲν θὰ εἶχε, ἢ τ᾽ ὡρολόγι του εἶχε σταματήσει, ἢ τὸ ξυπνητήρι του τὸν ἐγέλασε.
Ἄλλες χρονιὲς ἡ καμπάνα ἐβαροῦσε τέσσερες ὧρες νὰ φέξῃ,
τώρα ἐχτύπησε βαθιὰ τὰ μεσάνυχτα....
( Αλ.Παπαδιαμάντης . Η Ντελησυφέρω .Απόσπασμα)
__________________________
Τοῦ Νώντα Σκοπετέα
Ἤτανε κάποτε μιὰ Μάνα. Κι εἶχε πολλὰ παιδιὰ καμωμένα, ἀμέτρητα. Ἀπὸ μωρὰ τὰ μάζευε γύρω της καὶ τοὺς μιλοῦσε, καὶ τοὺς διάβαζε καὶ τοὺς διηγιόταν. Μὲ γάλα γλυκὸ καὶ μέλι φρόντιζε τὴν θρέψη τους. Καὶ ἐκεῖνα μεγάλωναν καὶ ἔφευγαν καὶ ξαναγύριζαν συνέχεια καὶ ξανάφευγαν γιὰ τόπους μακρινούς.
Καὶ χαιρότανε ἡ Μάνα ποὺ ποτὲ τους δὲν τὴν ξέχναγαν καὶ ποὺ θυμόντουσαν πάντα ὅλα τὰ ὄμορφα λόγια καὶ ὅλες τὶς ἅγιες λέξεις ποὺ ἀπὸ τὸ στόμα της πρωτάκουσαν. Γιατί ἦταν δρόμοι μυστικοὶ ἐκεῖνα τὰ λόγια καὶ μόνο ὅταν τὰ ψέλλιζαν μποροῦσαν νὰ ἐπιστρέφουν κοντά της!
Ἤτανε κάποτε μιὰ Μάνα. Κι εἶχε πολλὰ παιδιὰ καμωμένα, ἀμέτρητα. Ἀπὸ μωρὰ τὰ μάζευε γύρω της καὶ τοὺς μιλοῦσε, καὶ τοὺς διάβαζε καὶ τοὺς διηγιόταν. Μὲ γάλα γλυκὸ καὶ μέλι φρόντιζε τὴν θρέψη τους. Καὶ ἐκεῖνα μεγάλωναν καὶ ἔφευγαν καὶ ξαναγύριζαν συνέχεια καὶ ξανάφευγαν γιὰ τόπους μακρινούς.
Καὶ χαιρότανε ἡ Μάνα ποὺ ποτὲ τους δὲν τὴν ξέχναγαν καὶ ποὺ θυμόντουσαν πάντα ὅλα τὰ ὄμορφα λόγια καὶ ὅλες τὶς ἅγιες λέξεις ποὺ ἀπὸ τὸ στόμα της πρωτάκουσαν. Γιατί ἦταν δρόμοι μυστικοὶ ἐκεῖνα τὰ λόγια καὶ μόνο ὅταν τὰ ψέλλιζαν μποροῦσαν νὰ ἐπιστρέφουν κοντά της!
ΑΠΟ ΤΗΝ ΑΙΡΕΣΗ ΤΟΥ ΚΟΛΥΜΠΑΡΙΟΥ ΣΤΟ ΟΥΚΡΑΝΙΚΟ ΣΧΙΣΜΑ ΚΑΙ ΣΤΗΝ «ΕΝΩΣΗ ΤΩΝ ΕΚΚΛΗΣΙΩΝ»
ΣΥΝΑΞΙΣ ΟΡΘΟΔΟΞΩΝ ΚΛΗΡΙΚΩΝ ΚΑΙ ΜΟΝΑΧΩΝ
e-mail: synaxisorthkm@gmail.com
e-mail: synaxisorthkm@gmail.com
ΔΙΑΚΗΡΥΞΗ
ΑΦΥΠΝΙΣΗΣ ΚΑΙ ΑΝΤΙΣΤΑΣΗΣ
Εἰσαγωγικὸ
Σημείωμα
Ἐπειδὴ ἡ Διακήρυξη ξεπέρασε τὴν
ἔκταση ποὺ ὑπολογίζαμε, γιὰ νὰ μὴ δειλιάσει κανεὶς καὶ ἀποφύγει νὰ τὴν διαβάσει
παρουσιάζουμε ὡς κίνητρο καὶ καθρέπτη τὰ περιεχόμενά της :
1. Ἡ νέα παπίζουσα ἐκκλησιολογία
τοῦ Φαναρίου ἐγέννησε τὴν ψευδοσύνοδο τῆς Κρήτης καὶ τὸ ψευδοαυτοκέφαλο τῆς Οὐκρανίας.
2. Ἡ ἐν τῇ πράξει (de facto) ἐφαρμογὴ
τοῦ νέου "πρωτείου" στὸ Κολυμπάρι.
3. Οἱ δύο βασικοὶ στόχοι τῆς
"συνόδου" στὸ Κολυμπάρι.
4. Καὶ τὸ Οὐκρανικὸ συνδέεται μὲ
τὸ Κολυμπάρι καὶ μὲ τὸ νέο "πρωτεῖο" τῆς Κωνσταντινούπολης
5. Τελικὸς στόχος ἡ ὁλοκλήρωση
τῆς ἤδη ὑφιστάμενης ἕνωσης μὲ τὸν πάπα καὶ τοὺς ἄλλους αἱρετικοὺς
6. Ἀνάγκη ἐπείγουσας ἀφύπνισης
καὶ Ὀρθόδοξης ἀντίστασης. Τὶ δέον γενέσθαι;
Η ομοφυλοφιλία και η κτηνοβασία στους μουσουλμάνους μέσα από την ισλαμική τέχνη (πολλές ΦΩΤΟ)
Το «αμάρτημα του λαού του Λώτ», έτσι αναφέρεται η ομοφυλοφιλία από
τους μωαμεθανούς ερμηνευτές του Κορανίου, μπορεί ν’ απαγορεύεται γι
αυτούς, πλην όμως η πραγματικότητα είναι τελείως διαφορετική. Βεβαίως,
πολλοί μουσουλμάνοι ισχυρίζονται ότι η ομοφυλοφιλία στους μωαμεθανούς
είναι αποτέλεσμα της ευρωπαϊκής αποικιοκρατίας.
Αυτοί οι ίδιοι δεν
φταίνε. Από την άλλη, υπάρχουν μωαμεθανοί ποιητές που στα ουρί του
παραδείσου τους συγκαταλέγουν και άνδρες. Και να ‘ταν μόνο αυτό;
Σημαντικοί μουσουλμάνοι αναλυτές του Κορανίου και της μωαμεθανικής
θρησκείας ισχυρίζονται ότι ελλείψει γυναικών οι μουσουλμάνοι μπορούν να
«εκτονωθούν» σε ζώα. Αλλά μέχρι τώρα, οι φιλοζωικές οργανώσεις, αυτές
που αγωνίζονται για τα δικαιώματα των ζώων, δεν παίρνουν θέση επί του
θέματος.
Το «κλάμπ» του ενδοτισμού και οι … «αβράκωτοι»!
Θανάσης Κ.
Υπάρχει ένα γνωστό κλάμπ - δημοσιολογούντων, αρθρογράφων και πολιτικών - που όταν ασκείται πίεση στην Ελλάδα για κάποια μείζονα εθνική υποχώρηση βγαίνουν και «προετοιμάζουν» την κοινή γνώμη να την δεχθεί αδιαμαρτύρητα.
Δηλαδή να συναινέσει ασμένως σε μείζονες παραχωρήσεις επί των κοινά αποδεκτών, ως τώρα, εθνικών συμφερόντων.
Και το «επιχείρημα» είναι πάντα το ίδιο:
- Αν δεν τα βρούμε πάμε σε Πόλεμο! Πόλεμο θέλετε;
Κι επειδή κανείς στα συγκαλά του δεν θέλει Πόλεμο, άρα πρέπει, λέει, να συναινέσουμε σε παραχωρήσεις, άνευ αντιστάσεων - οι οποίες παραχωρήσεις, βεβαίως, λίγο αργότερα, θα φέρουν κι άλλες απαιτήσεις, για νέες παραχωρήσεις, και μάλιστα από χειρότερες θέσεις.
Για να μη γίνει Πόλεμος, λέει (και πάλι).
Το Σχέδιο Ανάν, αν πέρναγε, νομιμοποιούσε πλήρως τα τετελεσμένα της Κύπρου, διέλυε της Κυπριακή Δημοκρατία και μετέτρεπε την Κύπρο σε προτεκτοράτο της Τουρκίας.
Για να μη γίνει Πόλεμος, λέει (και πάλι).
Το Σχέδιο Ανάν, αν πέρναγε, νομιμοποιούσε πλήρως τα τετελεσμένα της Κύπρου, διέλυε της Κυπριακή Δημοκρατία και μετέτρεπε την Κύπρο σε προτεκτοράτο της Τουρκίας.
Τι θα πει να είσαι άνθρωπος της Εκκλησίας; (Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης)
Να τι θα πει, με απλά λόγια:
Βλέπεις
έναν φτωχό που ζητάει ελεημοσύνη; Αναγνώρισε σ’ αυτόν τον αδελφό σου
και ελέησέ τον, αντικρίζοντας στο πρόσωπό του τον ίδιο τον Χριστό.
Σε
επισκέπτεται ένας άνθρωπος γνωστός ή και άγνωστος; Δέξου τον όπως θα
δεχόσουνα τον Κύριο, αν σου χτυπούσε την πόρτα. Αγκάλιασέ τον με την
αγάπη σου, φιλοξένησέ τον με χαρά και συζήτησε μαζί του πνευματικά
θέματα.
Βλέπεις
έναν κληρικό; Αναγνώρισέ τον ως ποιμένα των λογικών προβάτων του
Χριστού, που έργο του είναι να αναγεννά πνευματικά και να καθοδηγεί τους
ανθρώπους προς την αιωνιότητα.
Εξωφρενισμός καί εκκλησιολογικός τσαρλατανισμός η εγγραφή τού αμετανοήτου ψευδοαρχιερέως Επιφανίου εις τά Δίπτυχα
Του πρωτοπρεσβύτερου Ιωάννη Κ. Διώτη
Προς τόν Μακαριώτατον Αρχιεπίσκοπον Αθηνών καί πάσης Ελλάδος
π. ΙΕΡΩΝΥΜΟΝ
Πρόεδρον τής Διαρκούς Ιεράς Συνόδου
Μακαριώτατε, σπεύσατε επειγόντως πρίν τυπωθούν τά Συνοδικά
Δίπτυχα τού ερχομένου νέου έτους 2020 μή τυχόν εγγραφή εις τά Δίπτυχα αυτά ο
ψευδοεπίσκοπος Επιφάνιος ως ψευδοπροκαθήμενος τής εν Κιέβω Πατριαρχικής
ψευδοεκκλησίας τών αμετανοήτων καί μηδέποτε αποκατασταθέντων καθηρημένων,
αναθεματισμένων, αυτοχειροτονήτων καί σχισματικών.
Η τοιαύτη εγγραφή θά είναι πρωτοφανής εκκλησιολογικός εκτροχιασμός τής Ιεράς Συνόδου καί γελοιοποιητική εκκλησιαστική κατάστασις. Μέ τήν προσωπικήν Υμών καί τού Μακαριωτάτου Πατριάρχου Αλεξανδρείας π. Θεοδώρου ψευδοαναγνώρισιν τού ψευδοεπισκόπου τούτου υιοθετήθη εσπευσμένως, ανεξετάστως, ακρίτως καί αυθαιρέτως η, κατόπιν επεμβάσεων ισχυρών κοσμικών παραγόντων, ανατροπή τού Κανονικού Δικαίου καί η καταφρόνησις τής Ορθοδόξου Εκκλησιαστικής Παραδόσεως υπό τού Οικουμενικού Πατριάρχου π. Βαρθολομαίου.
Άγιος Ιωάννης της Κρονστάνδης: Αυτογνωσία
“Δοκίμασόν με, ο Θεός, και γνώθι την καρδίαν μου, έτασόν με και
γνώθι τας τρίβους μου. Και ίδε ει οδός ανομίας εν εμοί, και οδήγησόν με
εν οδώ αιωνία” (Ψαλμ. 138, 23-24).
Από τότε που ο πρώτος άνθρωπος αμάρτησε, οι άνθρωποι
σκοτίστηκαν τόσο πολύ στο ίδιο το κέντρο της ύπαρξής τους (την καρδιά),
που πολύ συχνά δεν έχουνε συνείδηση ή συναίσθηση της πανταχού παρουσίας
του Θεού· κι έτσι, έχουνε την εντύπωση πως τέσσερεις τοίχοι με
μια οροφή από πάνω, τους κρύβουνε από Εκείνον, που όλα τα γεμίζει με την
παρουσία Του και που βλέπει ακόμη και όποιον κρύβεται σε κάποιο τόπο
μυστικό.
“Ει κρυβήσεταί τις εν κρυφαίοις, και εγώ ουκ όψομαι αυτόν; Μη ουχί τον ουρανόν και την γην εγώ πληρώ; λέγει Κύριος” (Ιερεμ. 23,24). “Γυμνός ειμι, και εκρύβην” (Γεν. 3, 10), είπε ο Αδάμ κρυπτόμενος από τον Θεό. Ωστόσο, όχι, αυτό σε τίποτα δεν τον ωφέλησε· ο Θεός τον έβλεπε.
Εγγραφή σε:
Αναρτήσεις (Atom)