Ὁ Γέροντας Αὐγουστῖνος διηγεῖται·
«Ὅταν πῆγα στὴ Θεσσαλονίκη, περνώντας ἀπὸ ἕνα δρόμο εἶδα ἕνα κτήριο πολὺ παράξενο καὶ ρώτησα ἕναν μικρὸ ποὺ ἔπαιζε ἐκεῖ:
-Τίνος εἶνε αὐτὸ τὸ σπίτι; Καὶ ὁ μικρὸς μοῦ ἀπήντησε:
Ὁ Γέροντας Αὐγουστῖνος διηγεῖται·
«Ὅταν πῆγα στὴ Θεσσαλονίκη, περνώντας ἀπὸ ἕνα δρόμο εἶδα ἕνα κτήριο πολὺ παράξενο καὶ ρώτησα ἕναν μικρὸ ποὺ ἔπαιζε ἐκεῖ:
-Τίνος εἶνε αὐτὸ τὸ σπίτι; Καὶ ὁ μικρὸς μοῦ ἀπήντησε:
Είναι «γυναίκα» το παρδαλό μασκάρεμα, οι ορμόνες, τα προσθετικά, τα χειρουργεία και η μπογιά; Στη γυναίκα υπάρχουν χρωμοσώματα, γονίδια, γεννητικά όργανα, αναπαραγωγική λειτουργία, κύηση, θηλασμός, κάθε όργανο είναι κατασκευασμένο και κυριολεκτικά μιλάει σε «γυναικεία» γλώσσα. Σκελετός, εγκέφαλος, σπλάγχνα, βιοχημεία, ψυχολογία, οι ασθένειες, θεραπείες, όλα διαφέρουν ανάμεσα στη γυναίκα και στον άντρα. Ποιός μπορεί στα σοβαρά να υποστηρίξει πως γίνεται γυναίκα όποιος έτσι αισθάνθηκε, έτσι νόμισε με το μυαλό του; Ο Matt Walsh ρώτησε ευθέως τους «ειδικούς». Ανακαλύπτει ότι κανένας - γιατροί, θεραπευτές, ψυχίατροι ή πολιτικοί- δεν είναι σε θέση να ορίσει στη πράξη τη λέξη «γυναίκα».
Βάσει τῆς ὑπ᾿ ἀριθ. 1774/1943 ἀποφάσεως τῆς Ἱ. Συνόδου ὁ π. Αὐγουστῖνος ἀπεσπάσθη στὴν Ἱερὰ Μητρόπολι Θεσσαλονίκης καὶ στὶς γειτονικὲς Μητροπόλεις. Κηρύττε, ἔψαλλε τὰ μεγαλεῖα τοῦ Θεοῦ καὶ συνέπαιρνε τὰ πλήθη, ὅμως καὶ ἐκεῖ νέοι διωγμοὶ τὸν περιμέναν.
Το ανδροειδές, που έχει γυναικεία εμφάνιση, θα εμφανισθεί την προσεχή Τετάρτη στη Βουλή των Λόρδων και θα μιλήσει. Κάτι τέτοιο θα συμβεί για πρώτη φορά στην πολιτική ιστορία της Βρετανίας και ενδεχομένως αποτελεί παγκόσμια πρωτιά.
Το θέμα της ομιλίας του θα είναι, αν η δημιουργικότητα απειλείται από την τεχνητή νοημοσύνη και την τεχνολογία γενικότερα και θα απευθυνθεί στην επιτροπή Επικοινωνιών και Ψηφιακής Τεχνολογίας της Βουλής των Λόρδων. Η Ai-Da θα μιλήσει για την εξέλιξη και την σχέση της τεχνολογίας σε τομείς, όπως οι καλές τέχνες, το σχέδιο, η μόδα και η μουσική, μάλλον ως ειδικός, αφού εδώ και χρόνια αποτελεί πόνημα ενός ερευνητικού πρότζεκτ που την κατέστησε ικανή να ζωγραφίζει και να γράφει δικά της ποιήματα.
Φανταστείτε – υπάρχει ένα Πράσινο Κίνημα, υποτίθεται ότι είναι φιλικό προς το περιβάλλον, φιλικό προς τους ανθρώπους. Έχει μια σχετικά σύντομη ιστορία, περίπου 20 με 30 χρόνια, ίσως;
Σε ποιον δεν θα άρεσε αυτό; Το πράσινο είναι όμορφο. Προσποιείται ότι προστατεύει τη Μητέρα Γη και την Ανθρωπότητα. Με την πάροδο των ετών, γίνεται όλο και πιο δημοφιλές και μετατρέπεται σε πολιτικό κόμμα. «Οι Πράσινοι». Αυξάνεται ολοένα και περισσότερο σε όλη την παγκόσμια Δύση.
Μιλάνε και προδικάζουν κατά του σπάταλου τρόπου ζωής των ανθρώπων. Προωθούν τα βιολογικά τρόφιμα και αγωνίζονται κατά των γενετικά τροποποιημένων ή ΓΤΟ τροφίμων.
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ΛΟΥΚΑ[:Λουκά 7,11-17]
ΟΜΙΛΙΑ ΤΟΥ ΑΓΙΟΥ ΓΡΗΓΟΡΙΟΥ ΤΟΥ ΠΑΛΑΜΑ
ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΑΣΤΑΣΗ ΤΟΥ ΠΑΙΔΙΟΥ ΤΗΣ ΧΗΡΑΣ ΣΤΗ ΝΑΪΝ
Ο μέγας Παύλος, αποδεικνύοντας το θείο και κοινωφελές της πίστεως και εξαγγέλλοντας τα έργα της και τα κατορθώματα και τους καρπούς και την δύναμή της, αρχίζει από τους αιώνες, από τους οποίους δεν υπάρχει τίποτε αρχαιότερο. Λέει ότι «Πίστει νοοῦμεν κατηρτίσθαι τοὺς αἰῶνας ῥήματι Θεοῦ, εἰς τὸ μὴ ἐκ φαινομένων τὰ βλεπόμενα γεγονέναι(:Με την πίστη και όχι με τις εξωτερικές μας αισθήσεις κατανοούμε και γνωρίζουμε ότι ο ορατός κόσμος, που έγινε μέσα στον χρόνο, δημιουργήθηκε άρτιος και αρμονικός με τον λόγο και το πρόσταγμα του Θεού. Και συνεπώς όσα κτίσματα βλέπουμε τώρα, έχουν γίνει ενώ δεν υπήρχαν πριν και δεν φαίνονταν με τις σωματικές αισθήσεις)»[Εβρ.11,3], και τελειώνει με την μελλοντική παγκόσμια ανάσταση και την τελείωση των αγίων που θα πραγματοποιηθεί κατά τη διάρκειά της και που τίποτα δεν είναι τελειότερο από αυτήν[ βλ. Εβρ.11,39-40:
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ[:Λουκᾶ 7, 11-16]
Ἀπομαγνητοφωνημένη ὁμιλία μακαριστοῦ γέροντος Ἀθανασίου Μυτιληναίου
σχετικὰ μὲ τὴν εὐαγγελικὴ περικοπὴ τῆς Κυριακῆς Γ΄ Λουκᾶ μὲ θέμα:
«ΟΙ ΕΠΙΣΚΕΨΕΙΣ ΤΟΥ ΘΕΟΥ»
[ἐκφωνήθηκε στὴν Ἱερὰ Μονὴ Κομνηνείου Λαρίσης στὶς 6-10-1996]
(Β 345)
Κάποια μέρα, ἀγαπητοί μου, θέλησε ὁ Ἰησοῦς νὰ ἐπισκεφτεῖ τὴν πόλιν Ναΐν. Τὸν ἀκολουθοῦσαν οἱ μαθηταί Του καὶ ὄχλος πολύς. Ὅταν ἔφθασαν εἰς τὴν πύλην τῆς πόλεως, γιατί ἦταν πόλις ὀχυρωμένη, τὴν ἴδια στιγμή, «ἐξεκομίζετο», ὅπως μᾶς σημειώνει ὁ Εὐαγγελιστὴς Λουκᾶς, «ἐξεκομίζετο τεθνηκὼς». Κάποιος ποὺ εἶχε πεθάνει. Ἦταν νεκρὸ κάποιο παλληκάρι, νεανίσκος χαρακτηρίζεται καὶ μονογενὴς μιᾶς χήρας γυναίκας. Τὴν ὅλη ἐκφορὰ συνόδευε ἀρκετὸς κόσμος, ποὺ ἦλθαν βέβαια νὰ παρηγορήσουν αὐτὴν τὴν πενθοῦσα μάνα. Ἡ συνάντησις ἔγινε ἐκεῖ, στὴν πύλη τῆς πόλεως. Ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει καὶ οἱ μαθηταὶ τὸν Κύριον καὶ ὁ ὄχλος ποὺ ἠκολούθει τὴ νεκρώσιμη ἐκφορά.
ΓΕΜΑΤΗ “ΧΑΜΕΝΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ ” Η ΤΟΥΡΚΙΑ
Ὁ μικρός τό δέμας Ντεβλέτ Μπαχτσελί, ὁ ἐθνικιστικός βραχίων τοῦ σουλτάνου Ἐρντογάν, ἀλλά καί οἱ ἂλλοι Τοῦρκοι ἀξιωματοῦχοι, μέσα στό πλαίσιο τῆς τουρκικῆς διαστρεβλώσεως τῆς ἱστορίας καί τοῦ διεθνοῦς δικαίου, ἂρχισαν νά…διεκδικοῦν τά Δωδεκάνησα! Ξεχνᾶ ὁ ἐρίφης τῶν <γκρίζων λύκων> ὃτι τά νησιά αὐτά ἀνῆκαν ἀπό τήν ἐποχή τοῦ Ὁμήρου καί ἀκόμη παλαιότερα στούς Ἓλληνες καί εἶχαν τίς ἑλληνικές ὀνομασίες τους πού διατηροῦν μέχρι σήμερα.
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ (:Κατὰ Λουκᾶν Εὐαγγέλιο, κεφ. ζ΄, χωρία 11 ἕως 16)
Ο ΙΕΡΟΣ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟΣ ΓΙΑ ΤΗΝ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΙΣΗ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ
Ὅποιος ἔχει πραγματικὰ φιλοσοφημένη σκέψη καὶ κατευθύνεται ἀπὸ τὴν ἐλπίδα τῶν μελλοντικῶν ἀγαθῶν, οὔτε καὶ τὸν θάνατο θὰ θεωρήσει ὡς ἀληθινὸ θάνατο. Ὁ δίκαιος, δηλαδή, ποὺ βαδίζει στὸν δρόμο τοῦ Θεοῦ καὶ καθημερινὰ περιμένει νὰ μπεῖ στὴ Βασιλεία Του, δὲν ταράζεται, δὲν ἀναστατώνεται, δὲν στενοχωριέται, ὅταν ἔρχεται ἀντιμέτωπος μὲ τὸν θάνατο, ὅταν λ.χ. ἀντικρύσει νεκρὸ κάποιον συγγενῆ ἢ φίλο του· γιατί γνωρίζει ὅτι ὁ θάνατος γι᾿ αὐτοὺς ποὺ ἔζησαν ἐνάρετα στὴ γῆ, δὲν εἶναι παρὰ μετάθεση σὲ μιὰ καλύτερη ζωή, ταξίδι γιὰ ἕναν καλύτερο τόπο, δρόμος ποὺ ὁδηγεῖ στὰ στεφάνια.
ΚΥΡΙΑΚΗ Γ΄ ΛΟΥΚΑ [:Β΄ Κορ. 6,16-7,1]
ΕΡΜΗΝΕΙΑ ΤΗΣ ΑΠΟΣΤΟΛΙΚΗΣ ΠΕΡΙΚΟΠΗΣ ΑΠΟ ΤΟΝ ΙΕΡΟ ΧΡΥΣΟΣΤΟΜΟ
[Ὑπομνηματισμὸς τῶν ἐδαφίων Β΄ Κορ. 6,14-7,1]
«Μὴ γίνεσθε ἐτεροζυγοῦντες ἀπίστοις· τίς γὰρ μετοχὴ δικαιοσύνῃ καὶ ἀνομίᾳ; Τίς δὲ κοινωνία φωτὶ πρὸς σκότός; Τίς δὲ συμφώνησις Χριστῷ πρὸς Βελίαλ; Ἢ τίς μερὶς πιστῷ μετὰ ἀπίστου; (:Μὴ συνάπτετε στενὸ σύνδεσμο πρὸς τοὺς ἀπίστους, μὲ τοὺς ὁποίους δὲν μπορεῖτε νὰ ἀποτελέσετε ταιριαστὸ ζευγάρι, ὥστε νὰ μπαίνετε στὸν ἴδιο ζυγὸ μαζί τους· διότι ποιά συνάφεια καὶ ἀνάμειξη μπορεῖ νὰ ὑπάρχει μεταξὺ τῆς δικαιοσύνης καὶ τῆς παρανομίας; Καὶ ποιά ἐπικοινωνία μεταξὺ φωτὸς καὶ σκότους; Καὶ ποιά συμφωνία μπορεῖ νὰ γίνει μεταξὺ τοῦ Χριστοῦ καὶ τοῦ Σατανᾶ; Ἢ ποιό μερίδιο δύναται νὰ ἔχει ἕνας πιστὸς μὲ ἕναν ἄπιστο;)» [Β΄ Κορ. 16,14-15].
Εὐχόμαστε ὁλόψυχα στὸ ἀδερφικό μας ἱστολόγιο koukfamily χρόνια πολλὰ γιὰ τὸν 14ετῆ ἀγῶνα του στὸν τομέα τῆς σωστῆς ἀκομμάτιστης καὶ ἔγκυρης ἐνημέρωσης.
Χαιρόμαστε ἰδιαίτερα γιὰ τὴν συνεργασία μας καὶ γιὰ τὴν ἀνιδιοτελῆ καὶ χωρὶς ἴχνος ἀνταγωνιστηκότητας στάση τοῦ φίλου καὶ ἀδερφοῦ Θάνου πρὸς τὸ ἱστολόγιο μας καὶ σὲ πολλὰ ἄλλα χριστιανικά, πατριωτικά, ἀφυπνιστικὰ ἱστολόγια.
Πάντοτε εἰλικρινής, συνεπὴς καὶ βοηθὸς σὲ ὅ,τι χρειαστήκαμε.
Καλὴ συνέχεια μὲ τὴν βοήθεια τοῦ Θεοῦ στὸν κοινὸ ἀγῶνα ὑπὲρ πίστεως καὶ πατρίδος.
____________________________________________
Το 1918 η άθεη σοβιετική εξουσία έκλεισε το Εκκλησιαστικό Σεμινάριο του Μινσκ, όπου φοιτούσε ο Βαλεριανός, κι έτσι ο νεαρός ιεροσπουδαστής δεν πρόλαβε να ολοκληρώσει τις σπουδές του.
Το 1921 μπήκε στη Νομική Σχολή του Πανεπιστημίου της Λευκορωσίας, αλλά την εγκατέλειψε δύο χρόνια αργότερα, όταν πέθανε ο πατέρας του. Αποφάσισε τότε να αφιερωθεί στην υπηρεσία του Κυρίου και να γίνει ιερέας. Πράγματι, αφού νυμφεύθηκε, χειροτονήθηκε και διορίστηκε εφημέριος του Ναού της Αγίας Τριάδος του Τελιάντοβιτς, στη θέση του πατέρα του.
Οι κάτοικοι του χωριού βρήκαν στο πρόσωπο του π. Βαλεριανού έναν ποιμένα με μεγάλη καλοσύνη, ενάρετη ζωή και ένθεο ζήλο. Ήταν σαγηνευτικός ιεροκήρυκας και με τη διδαχή του κατόρθωσε να επαναφέρει στους κόλπους της Ορθόδοξης Εκκλησίας πολλούς πλανεμένους ανθρώπους.